Η αρχή θα γίνει στην Εγνατία, όπου θα τοποθετηθούν μηχανήματα που θα χρεώνουν αυτόματα τον τραπεζικό μας λογαριασμό Η αρχή θα γίνει από τον άξονα της Εγνατίας, όπου προβλέπεται να τοποθετηθούν ειδικά «μάτια» ανά 25 χλμ. και θα καταγράφουν τις διελεύσεις κάθε οχήματος, με αυτόματη χρέωση στον τραπεζικό λογαριασμό που έχει δηλώσει ο οδηγός. Ο διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη, όπως δήλωσε χθες σε δημοσιογράφους ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών Στ. Λαμπρόπουλος.
Σε πρώτη φάση πάντως θα λειτουργήσουν διόδια με το σύστημα «βινιέτας», ένα είδος τηλεκάρτας, αφού εκτός από τον Πολύμυλο Κοζάνης, όπου έχει τεθεί το τελευταίο διάστημα σε λειτουργία, οι κυκλοφοριακοί φόρτοι δεν εξασφαλίζουν τα ικανά έσοδα και τη μισθοδοσία του απαιτούμενου προσωπικού. Υπολογίζεται ότι για τη συντήρηση και αστυνόμευση του αυτοκινητόδρομου απαιτούνται 90 εκατ. ευρώ τον χρόνο.
Με βάση τη σύμβαση του 2007, για τον νέο αυτοκινητόδρομο δυτικής Θεσσαλίας, τον Ε-65, έπρεπε να λειτουργεί από τον Απρίλιο ο πρώτος από τους τρεις σταθμούς διοδίων που προβλέπονται στο πέταλο του Μαλιακού. Πρόκειται για τον σταθμό στις Θερμοπύλες, για τον οποίο ο κ. Λαμπρόπουλος είπε ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο να καλυφθεί προσωρινά από τον προηγούμενο, που ήδη λειτουργεί στην Τραγάνα.
Οι άλλοι δύο πρέπει να ανοίξουν μέσα στο 2011, αλλά θεωρείται βέβαιο ότι το Δημόσιο θα καταβάλει ρήτρες στους εργολάβους, αφού τα έργα που έχει υποχρέωση να παραδώσει καθυστερούν και δεν υπάρχει προοπτική να ολοκληρωθούν σε εύλογο χρονικό διάστημα, αφού οι κατασκευαστές έχουν αποχωρήσει λόγω εσωτερικών προβλημάτων.
Η συγχώνευση ορισμένων σταθμών διοδίων είναι ένα θέμα που εξετάζει το υπουργείο Υποδομών, το οποίο ήδη διαπιστώνει μείωση των διελεύσεων κατά 10-20%, τις οποίες αποδίδει στην οικονομική κρίση και την αύξηση των τιμών λόγω του ΦΠΑ. Ο κ. Λαμπρόπουλος ωστόσο, παρά τις αντίθετες δηλώσεις του υφυπουργού Γ. Μαγκριώτη, απέκλεισε το ενδεχόμενο μείωσης των τιμών με αναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων, που στο σημερινό οικονομικό περιβάλλον είναι δυσμενής για το Δημόσιο. Ανάλογη άποψη διατύπωσε σε δημοσιογράφους στέλεχος της κοινοπραξίας που κατασκευάζει τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου – Τρίπολης – Καλαμάτας.
Ελληνα ο σημερινός εχθρός σου είναι η παραπληροφόρηση των μεγάλων καναλιών. Αν είδες κάτι που σε άγγιξε , κάτι που το θεωρείς σωστό, ΜΟΙΡΆΣΟΥ ΤΟ ΤΩΡΑ με ανθρώπους που πιστεύεις οτι θα το αξιολογήσουν και θα επωφεληθούν απο αυτό! Μην μένεις απαθής. Πρώτα θα νικήσουμε την ύπνωση και μετά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ τα υπόλοιπα. Μοιραστείτε αυτή την ανάρτηση
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice