Διαφημίσεις

Καθυστερήσεις, ακυρώσεις και χαμένες ανταποκρίσεις χαρακτηρίζουν πια το άλλοτε θαυμαστό γερμανικό σιδηροδρομικό δίκτυο

Τρένα στη Γερμανία: Ο ορισμός της ακρίβειας δευτερολέπτου. Σε αναχώρηση και άφιξη. Παλιά! Δεν είναι αστείο. Καθυστερήσεις, ακυρώσεις και χαμένες ανταποκρίσεις. Το γερμανικό σιδηροδρομικό δίκτυο δεν είναι πια αυτό που ήταν. Γιατί όμως καταρρέει ένας από τους μεγαλύτερους μύθους της μεταπολεμικής Ευρώπης; Οι ειδικοί λένε ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο μιας χώρας που προηγουμένως ήταν γνωστή για την αποτελεσματικότητά του έχει υποβαθμιστεί σημαντικά από δεκαετίες ελάχιστων επενδύσεων.

Σχεδόν τα μισά από τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων έφτασαν με καθυστέρηση τον περασμένο Νοέμβριο! Μάλιστα, μια φράση που έχουν συνηθίσει οι Γερμανοί τον τελευταίο καιρό είναι αυτή που ακούγεται στο σύστημα δημοσίων αναγγελιών της πλατφόρμας των σιδηροδρόμων: «Ζητάμε την κατανόησή σας».

Οι περισσότεροι δηλώνουν τη δυσαρέσκειά τους

Τα μηνύματα απογοήτευσης και οργής πολλαπλασιάζονται. Οταν σχεδιάζεις οποιοδήποτε ταξίδι και μάλιστα αν είναι με σύνδεση σε άλλο σταθμό, είναι πολύ πιθανό να το χάσεις και ξέρεις ότι πρέπει να πας με αρκετές ώρες καθυστέρηση σε οποιοδήποτε ραντεβού στην πόλη προορισμού σου.

Η χώρα της αξιοζήλευτης αποτελεσματικότητας έχει δει τα τελευταία χρόνια πώς η κάποτε θαυμαστή σιδηροδρομική της υπηρεσία, με πλήρη, έγκαιρη και ασφαλή κάλυψη, έχει επιδεινωθεί σε σημείο που, τον περασμένο Νοέμβριο, σχεδόν τα μισά από τα τρένα μεγάλων αποστάσεων έφτασαν με καθυστέρηση.

Τα ετήσια στατιστικά στοιχεία δείχνουν το πρόβλημα. Το 2023 έκλεισε με μόλις 64% ακρίβεια. Δηλαδή, μόνο δύο στα τρία ταξίδια τήρησαν το προγραμματισμένο πρόγραμμά τους. Η Deutsche Bahn, αναγνωρίζει την καταστροφή και την αποδίδει σε μεγάλο βαθμό στα «πολλά έργα επισκευής στις γραμμές».

Η σιδηροδρομική υποδομή έχει μείνει δεκαετίες πίσω. Η Γερμανία προτιμά να επενδύει στους δρόμους και όχι στους σιδηρόδρομους. Ελβετία και Αυστρία έχουν ξεπεράσει χαρακτηριστικά τη Γερμανία.

Τα γερμανικά τρένα έχουν γίνει τροφή για χλευασμό στα κοινωνικά δίκτυα. Οι χρήστες μοιράζονται τις ιστορίες τους για ακυρώσεις, καθυστερήσεις και χαμένες συνδέσεις, μερικές φορές με χλευασμό, άλλες φορές με εκνευρισμό.

Απαρχαιωμένα τα τρένα της Γερμανίας

Η Deutsche Bahn αποκαλεί τη δική της υποδομή «μέτρια»

Κάθε φορά κάτι διαφορετικό

Εργα στις γραμμές, μηχανικές βλάβες, έλλειψη προσωπικού, κακοκαιρία, καθυστέρηση στο προηγούμενο δρομολόγιο. Οι τιμές όμως παραμένουν υψηλές. Πριν από λίγους μήνες, οι Ελβετοί γείτονές τους παραπονέθηκαν δημόσια ότι η συνεχής καθυστέρηση των γερμανικών τρένων που εισέρχονταν στην επικράτειά τους επηρέαζε το δικό τους δίκτυο.

Η Ελβετία υπερηφανεύεται για το γεγονός ότι οι σιδηρόδρομοί της λειτουργούν σαν ρολόι. Το 2022, με ακρίβεια 92%, αποδείχθηκε ότι οκτώ από τα 10 τρένα που υπέστησαν τις περισσότερες καθυστερήσεις ξεκίνησαν τα δρομολόγιά τους σε γερμανικές πόλεις! Η κυβέρνηση συνασπισμού του σοσιαλδημοκράτη Όλαφ Σολτς γνωρίζει πολύ καλά το πρόβλημα.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο ανακοίνωσε σχέδιο για την επιδότηση επιπλέον 24 δισεκατομμυρίων ευρώ στην Deutsche Bahn. Συνολικά, υπολογίζεται ότι οι σιδηρόδρομοι χρειάζονται 88 δισεκατομμύρια ευρώ για να ξαναγίνουν αυτό που κάποτε ήταν και τους θαύμαζε όλη η Ευρώπη, όπως αναφέρουν και παραδέχονται όλα τα γερμανικά ΜΜΕ μετά τα εκτενή ρεπορτάζ ξένων δικτύων.

Η Deutsche Bahn αποκαλεί τη δική της υποδομή «μέτρια» και εκτιμά ότι, μεσοπρόθεσμα, θα ήταν απαραίτητο να αντικατασταθεί περισσότερο από το ένα τέταρτο των σιδηροτροχιών. Το υπουργείο Μεταφορών, στα χέρια των φιλελεύθερων, είναι έτοιμο να το κάνει. Σημαντικοί διάδρομοι θα παραμείνουν τελείως κλειστοί για μήνες για να επισκευαστούν ταυτόχρονα ράγες και σταθμοί. Λίγα χρόνια ακόμη ταλαιπωρίας και καθυστερήσεων περιμένουν λοιπόν τους Γερμανούς. Τα τρένα μεγάλων αποστάσεων θα χρειαστούν αρκετό χρόνο για να ανακτήσουν την ακρίβεια των περασμένων δεκαετιών. Κάποτε έπρεπε να γίνει η αρχή…

in.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Μια σκέψη στο “Υπό κατάρρευση τα τρένα στη Γερμανία!”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek