Αναταράξεις σε ολόκληρη τη ναυτιλιακή βιομηχανία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προκαλεί η προσφυγή στη δικαιοσύνη της κορεατικής Hanjin Shipping Co για προστασία από τους πιστωτές της.
Σύμφωνα με διεθνή ειδησεογραφικά πρακτορεία, 93 πλοία της Hanjin, της έβδομης μεγαλύτερης ναυτιλιακής εταιρείας στον κόσμο, παραμένουν τις τελευταίες μέρες “εγκλωβισμένα” σε 51 λιμάνια σε 26 χώρες του κόσμου.
Σύμφωνα με ναυτιλιακά στελέχη που μίλησαν στο πρακτορείο Bloomberg «η πτώση της Hanjin Shipping μοιάζει με την αντίστοιχη της Lehman Brothers για τις αγορές».
Η είδηση προκάλεσε εκνευρισμό μεταξύ των ανεξάρτητων εφοπλιστών που έχουν ναυλώσει πλοία τους στη Hanjin Shipping, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται και ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες.
makeleio
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
καλησπερα
στον πειραια την πρακτορευει ο Βενιερης…τελευταια εφερνε φορτια σχεδον το μισο καραβι της ΧΑΝΤΖΙΝ η ΚΟΣΚΟ..και μας ειχε κανει εντυπωση πως τα αμερικανα-κορεατες εβαλαν τους κινεζους μεσα …
αλλα ακομη και η καπιταλιστες μερικες φορες τα κανουν σκατα και τα μαμισιατικα τα πληρωνει ο κοσμακης…μονο ο παλαιοκρασας εχει δωσει προκαταβολες πελατων του για 400 κοντεινερ..τα αλλα πρακτορεια ποσα…;
κλαινε τα λευτακια τους οι ελληνες εμποροι..Στο εξωτερικο θα γινει της πουτανας
Ε ΑΦΟΥ ΕΙΣΤΕ ΧΑΖΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΤΕ ΤΗΝ Ο.Ε.Α., ΦΥΣΙΚΑ ΣΑΣ ΠΙΑΝΟΥΝ ΧΑΖΟΑΠΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΙ ΝΟΤΙΟ-ΚΟΡΕΑΤΕΣ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΚΙΝΕΖΟΥΣ?? ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ!!…ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ 777/1 ΝΟΤΙΑ ΚΟΡΕΑ ΚΑΙ Η 777/2 ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΟ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΡΟΛΟ 777 ΗΤΟΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΟΥ 666(ΔΥΣΗ) ΠΡΟΣ ΤΟ 888(ΚΙΝΑ)
ΦΥΛΕΤΙΚΩΣ ΟΙ ΚΟΡΕΑΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΕΖΟΙ, ΚΑΙ ΑΡΑ ΚΑΙ ΟΙ 2 ΚΟΡΕΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ…
ΦΥΛΕΤΙΚΟ ΕΙΠΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑΞΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΙΘΙΟΥ ΕΒΡΑΙΟΥ ΜΑΡΞ..
ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ…
Τα containers ποτέ δε συνήλθαν πραγματικά μετα τη Lehman Brothers….. πολλοί ναυλωτές αλλά και πλοιοκτήτες αυτού του τομέα της ναυτιλίας αντιμετωπίζουν πραγματικό πρόβλημα …. Για πληροφορία σας οι γερμανοί έχουν εξίσου μεγάλο πρόβλημα μιας και έχουν επενδύσει τεράστια πόσα σε ναυπηγήσεις τέτοιων πλοίων αλλά και γιατί είναι επίσης και ναυλωτές….. ο λόγος που επένδυαν είναι γιατί αν κάποιος επένδυε τα κέρδη του σε αυτό τον τομέα δεν είχε φορολόγηση…. !!!! όλοι οι γιατροί της Γερμανίας είναι μέτοχοι σε τέτοια πλοία…. !!!!
Να ξέρετε όμως ότι και τα Dry Cargo πλοία , τα Bulk Carriers, που είναι ο κύριος όγκος των ελληνικών πλοίων , αντιμετωπίζουν πραγματικά τεράστια οικονομική κρίση πάνω από τρία χρόνια….. πολλοί έχουν χάσει ήδη τα πλοία τους και πολύ περισσότεροι ακόμη θα τα χάσουν σύντομα….. η αγορά σε αυτό τον τομέα έχει πατώσει αλλά πέρα από αυτό , οι Έλληνες τα τελευταία 10 – 12 χρόνια επένδυσαν πολύ σε νεότευκτα οπού τα πόσα είναι μεγάλα και τα δάνεια μακροχρόνια με αποτέλεσμα να βρεθούν σε πολύ δύσκολη θεση….. Όσοι ειδικά αγόρασαν πλοίο την περίοδο 2003 – 2007 (το ’07 μέχρι την Lehman Brothers) ΔΕΝ μπορούν να τα αποπληρώσουν γιατί οι τιμές τότε ήταν οι υψηλότερες που είχαν φτάσει τα πλοία ιστορικά οπότε μόλις έπεσε η αγορά ήταν αδύνατο να αποπληρωθούν…. Για να καταλάβετε ένα Bulk Carrier γιαπωνέζικο 55.000 τόνους είχε τις ακόλουθες τιμές κατά τη διάρκεια των ετών:
-2006 περίπου 55 εκατομμύρια δολάρια
-2011 περίπου 31 εκατομμύρια δολάρια
-2013 περίπου 28 εκατομμύρια δολάρια
2016 περίπου 17 εκατομμύρια δολάρια
Καταλαβαίνετε πιστεύω τι σημαίνει αυτό….
Δεν θέλω να ακούσω μαλακισμένα σχόλια…… της δουλειάς είμαι….. ξέρω τι λέω…..
ΚΑΙ Η Β.ΚΟΡΕΑ ΚΑΙ Η Ν.ΚΟΡΕΑ ΣΤΙΣ ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΕΣ ΔΙΑ ΜΕΜΥΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΟΤΙ: ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΧΩΡΕΣ ΩΣ Η ΕΠΙΛΕΚΤΗ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΦΥΛΗ ΤΩΝ «ΚΟΡΕ» ΤΟΥ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΝΤΟΣ (ΙΔΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΗΝ ΙΣΡΑΗΛΙΝΗ ΟΝΟΜΑΤΟΛΟΓΙΑ «ΚΟΡΡΕ» ΚΑΙ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΟΜΟΙΟ ΜΕ ΤΟ ΚΟΡΕΑΤΙΚΟ), ΕΧΟΥΝ ΕΝΙΑΙΟ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΚΩΔΙΚΟ 777, ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΟΤΙ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΥΝΩΜΟΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑΚΩΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΩΝ ΑΞΟΝΩΝ «ΗΠ.Ε.Ι. 666» ΚΑΙ «Θ.Ι.Μ. 666», ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΤΗΣ ΣΚΥΤΑΛΗΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΞΟΝΑ «ΗΠ.Ε.Ι. 666» ΣΤΗΝ «ΚΙΝΑ 888». ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ, Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ Ν.ΚΟΡΕΑΣ ΑΠΟΠΕΙΡΑΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΗΣ «ΗΠ.Ε.Ι.» ΩΣ ΔΗΘΕΝ «ΔΙΚΑΙΕΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΗΠ.Ε.Ι. 666, ΕΛΕΩ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ 888» (ΙΔΕ ΛΕΞΑΡΙΘΜΟ 888 ΤΗΣ ΛΕΞΕΩΣ «ΙΗΣΟΥΣ») ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΟΡΕΑΤΙΚΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ «MOON» (ΣΕΛΗΝΗ), ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΔΙΑΝΕΜΟΥΝ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ «ΗΠ.Ε.Ι.» ΚΟΡΕΑΤΙΚΕΣ «ΚΑΙΝΕΣ ΔΙΑΘΗΚΕΣ» ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΘΕΜΑ «PRINTED IN KOREA 777» ΔΗΛΑΔΗ «ΤΥΠΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΚΟΡΕΑ 777».
https://www.youtube.com/watch?v=0SYCdfKxIS4