Διαφημίσεις

Το αεροσκάφος της Lion Air, το οποίο κατέπεσε και συνετρίβη στην Ινδονησία χθες, πετούσε αλλοπρόσαλλα την προηγούμενη ημέρα όταν προέκυψε σε αυτό ένα «τεχνικό πρόβλημα», σύμφωνα με στοιχεία της Flightradar24 (Σ.τ.Σ: της σουηδικής διαδικτυακής υπηρεσίας που παρέχει πληροφορίες πτήσης εμπορικών αεροσκαφών σε πραγματικό χρόνο σε έναν χάρτη).

Μετά την απογείωσή του από το Ντενπασάρ, στο Μπαλί, το απόγευμα της Κυριακής, το αεροσκάφος ανέφερε ασυνήθιστες μεταβολές στο ύψος και στην ταχύτητα πτήσης, περιλαμβανομένης της πτώσης κατά 875 πόδια μέσα σε 27 δευτερόλεπτα ενώ θα έπρεπε κανονικά να έχει ανοδική πορεία, προτού σταθεροποιηθεί και συνεχίσει την πορεία του για την Τζακάρτα.

Ωστόσο, οι πιλότοι συνέχισαν την πτήση σε ανώτατο ύψος 28.000 πόδια σε σχέση με τα 36.000 πόδια που πετούσε εκτελώντας το ίδιο δρομολόγιο νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Lion Air Έντουαρντ Σιράιτ δήλωσε χθες στους δημοσιογράφους ότι προέκυψε ένα τεχνικό πρόβλημα στην πτήση Ντενπασάρ-Τζακάρτα αλλά επιλύθηκε «σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες».

Δύο από τους επιβάτες της συγκεκριμένης πτήσης ανέβασαν στο Instagram σχόλια για προβλήματα στο σύστημα κλιματισμού και στον φωτισμό της καμπίνας προτού αναχωρήσει το αεροσκάφος με καθυστέρηση περίπου τριών ωρών.

«Θύμωσα καθώς είχα πληρώσει εισιτήριο και ως εκ τούτου είχα κάθε δικαίωμα να αμφισβητήσω την ασφάλεια του αεροσκάφους», σχολίασε μία από τις επιβάτες, η τηλεπαρουσιάστρια Κοντσίτα Κάρολαϊν. Η ίδια πρόσθεσε ότι ο κινητήρας έκανε έναν «περίεργο» ήχο κατά την απογείωση, ο οποίος συνεχίστηκε και στη διάρκεια της πτήσης.

Δεν είναι σαφές αν τα προβλήματα που εμφανίστηκαν στην καμπίνα συνδέονταν με το τεχνικό πρόβλημα που ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της αεροπορικής εταιρείας.

Η πτήση Ντενπασάρ-Τζακάρτα προσγειώθηκε στις 10:55 μμ τοπική ώρα της Κυριακής δίνοντας στους μηχανικούς 6,5 ώρες το μέγιστο για να πραγματοποιήσουν ελέγχους προτού το αεροσκάφος αναχωρήσει για την μοιραία πτήση Τζακάρτα-Πανγκάλ Πινάνγκ στις 6:20 πμ της Δευτέρας.

Το αεροσκάφος κατέπεσε στη θάλασσα λίγα λεπτά μετά την απογείωσή του από την Τζακάρτα και οι 189 επιβαίνοντές του θεωρούνται όλοι νεκροί.

Η FlightRadar24 ανέφερε επίσης ασυνήθιστες ταχύτητες πτήσης και ύψος κατά τα λίγα λεπτά που η πτήση Flight JT610 βρισκόταν στον αέρα την Δευτέρα.

Τα δεδομένα από την FlightRadar24 δείχνουν ότι η πρώτη ένδειξη πως κάτι δεν πάει καλά στην πτήση της Δευτέρας ήρθε περίπου δύο λεπτά μετά την απογείωση.

Σε εκείνο το σημείο έχασε ύψος και πήρε κλίση προς τα αριστερά προτού πάρει και πάλι ύψος και ανέβει στα 5.000 πόδια, όπου και παρέμεινε για το μεγαλύτερο μέρος της πτήσης.

Κατά τα τελευταία λεπτά της πτήσης το αεροπλάνο ξεκίνησε να αναπτύσσει πάλι ταχύτητα φθάνοντας τα 397 μίλια την ώρα, προτού χαθούν τα δεδομένα όταν πετούσε στα 3.650 πόδια.

«Πετούσαν πολύ πιο γρήγορα απ΄ό,τι θα περίμενε κάποιος», είπε ένας δεύτερος πιλότος άλλης αεροπορικής εταιρείας.

Δύο ψαράδες που το είδαν να πέφτει είπαν στο Reuters ότι το αεροσκάφος ταλαντεύτηκε λίγο αλλά δεν έκανε κανέναν θόρυβο πέφτοντας σχεδόν οριζόντια. Κάνοντας κάθετη πτώση και πέφτοντας στη θάλασσα το αεροπλάνο έκανε έναν εκκωφαντικό θόρυβο και έπειτα εμφανίστηκε μια στήλη καπνού.

Ο καιρός ήταν καλός την ώρα του δυστυχήματος περί τις 6:33 πμ της Δευτέρας, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Επιτροπής Ασφάλειας των Μεταφορών της Ινδονησίας, ο οποίος είπε ότι οι πιλότοι είχαν ζητήσει να επιστρέψουν στην Τζακάρτα.

Πηγές των πιλότων υποστήριξαν ότι θα ήταν δυνατή μια ασφαλής προσγείωση ακόμη και με πρόβλημα στους δείκτες των οργάνων του αεροπλάνου και χωρίς να υπάρχει σύστημα αυτόματου πιλότου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

eleftherostypos.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek