Τέσσερα τουρκικά αεροσκάφη, ένα ζευγάρι μαχητικών F-16 και δύο μεμονωμένα αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας/ηλεκτρονικού πολέμου CN-235, εισήλθαν απρόσκλητα, όπως το συνηθίζουν, στον εθνικό μας εναέριο χώρο στο βορειοανατολικό, κεντρικό και νοτιοανατολικό Αιγαίο και προέβησαν στο συνηθισμένο “σώου” των Τούρκων εδώ και δεκαετίες: τα δύο μαχητικά παραβίασαν πέντε φορές το ελληνικό FIR ενώ τα δικινητήρια CN-235 πραγματοποίησαν τέσσερεις παραβάσεις Κανόνων Εναερίου Κυκλοφορίας.
Ο σχηματισμός των -οπλισμένων- τουρκικών μαχητικών δεν έδειξε πρόθυμος να συνεργασθεί, έτσι η αναγνώριση και αναχαίτισή τους από δύο ελληνικά F-16 που είχαν απογειωθεί από το αεροδρόμιο της Σκύρου εξελίχθηκε στις 14:35 μμ σε εμπλοκή δυτικά της Λέσβου. Η… συνέπεια των προκλήσεων στο ΑΙγαίο από πλευράς της γείτονος είναι εντυπωσιακή και δίχως φαντασία: περίπου ίδιες ώρες, ίδιοι ως επί το πλείστον τύποι αεροσκαφών, πανομοιότυπα σενάρια εισόδου. Μια ακόμη “συνηθισμένη ” ημέρα στην δουλειά για τους πιλότους της Πολεμικής μας Αεροπορίας.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
…”Δεν κατηγορώ εκείνους που επιθυμούν αν επεκτείνουν την εξουσία τους, κατηγορώ εκείνους που είναι πρόθυμοι να υποταχθούν”… Θουκυδίδου Ιστορία Ερμοκράτης Δ61. Μετά την έλευση της λεγόμενης “μεταπολίτευσης”, οι αξιωματικοί της Ελλάδος όλων των όπλων, υπό το πρόσχημα – ρετσινιά του “φασίστα”, η του “χουντικού” κ.λ.π. έδειξαν προθυμία στο να υποταχθούν ολοκληρωτικά στο πολιτικό προσωπικό της χώρας, αυτή τους την υποτακτικότητα στο να απολέσουν το αμυντικό καθήκον τους, οι αξιωματικοί την ρίχνουν στους πολιτικούς, και την καλύπτουν υπό το παράδοξο λεκτικό σχήμα “ότι δεν υπάρχει πολιτική βούληση” στο να επιτελέσουν οι αξιωματικοί το αμυντικό και μόνο καθήκον τους! Ταυτόχρονα όμως με την βούληση να υποτάξουν το αμυντικό καθήκον τους, στο πολιτικό σύστημα της χώρας, ταυτόχρονα υπέταξαν αυτό το αμυντικό καθήκον και στις επιβουλές και ποικίλες ορέξεις των όποιων γειτόνων! Εκεί βρισκόμαστε τώρα… Αυτά. Υγ. Θα μπορούσε ποτέ κάποιο έστω σοβαρό κράτος να παραβιάζει κατά συρροή με πολεμικά αεροσκάφη, τα εναέρια σύνορα του Ισραήλ; Αν όχι, αυτό θα ήταν μομφή για του πιλότους του Ισραήλ ότι δεν είναι επαγγελματίες; Συνήθως όπου υπάρχουν πολλοί προστάτες, υπάρχουν και πολλές πουτάνες.
Αυτα.., σε εχω ξαναρωτησει και ΔΕΝ εχω παρει απαντηση !!….ΑΝ ΕΙΣΟΥΝ ΕΣΥ Α/ΓΕΕΘΑ ‘η
‘οποιος αρχηγος σωματος…ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ; …….αιτιολογησαι σε παρακαλω την ενδεχομενη αποφαση σου !!!