Κολεξιόν που διαγράφει τον δυϊσμό αρσενικού-θηλυκού παρουσίασε στο Μιλάνο ο διευθυντής δημιουργικού του οίκου Gucci, Αλεσάντρο Μικέλε.
Σε αυτήν έκαναν ντεμπούτο οι συνεργασίες με τον Αμερικανό τραγουδιστή, τραγουδοποιό, μπασίστα, συγγραφέα και καινοτόμο στη μουσική πανκ και τη μόδα Ρίτσαρντ Λέστερ Μάγιερς -γνωστόν επί σκηνής ως Ρίτσαρντ Χελ-, αλλά και με τον οίκο ντιζάιν υφασμάτων, ενδυμάτων και οικιακών ειδών Liberty of London.
Η εφετινή χρονιά σηματοδοτεί πέντε χρόνια του Μικέλε στο τιμόνι του ιταλικού οίκου.
Το show της ανδρικής κολεξιόν Φθινόπωρο-Χειμώνας 2020 έλαβε χώρα στο Palazzo delle Scintille, σε χώρο όπου οι επισκέπτες βάδισαν σε μια καλυμμένη με άμμο αρένα, στο κέντρο της οποίας αιωρείτο δυσοίωνα ένα εκκρεμές.
Υπό τους ήχους της βερσιόν της Μέριλιν Μάνσον της επιτυχίας των Eurythmics «Sweet Dreams» και του «Second Waltz» του André Rieu, παρήλασαν μπέιμπι ντολ φορέματα και μπατίκ του θρυλικού λονδρέζικου πολυκαταστήματος Liberty πάνω σε κλασικές τσάντες του Gucci, τζάκετ και φορέματα.
Τα μπέιμπι ντολ φορέματα «ζευγάρωναν» με σκισμένα τζιν και γκρίζα παντελόνια, χνουδωτά μπλε και ροζ πουλόβερ και κάποια φανταχτερά κοστούμια.
Ο ίδιος ο Μικέλε εξήγησε πως αυτή τη σεζόν σκεφτόταν ένα ευγενικό, φιλόστοργο «άνδρα-μωρό» ο οποίος δεν είχε χρόνο για τοξική αρρενωπότητα.
Στο show εμφανίστηκε και ο Ρίτσαρντ Χελ.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Ο ήλιος καίει για μας τους gay.
…η γυναικα του αυτοκρατορα δεν πρεπει να ειναι μονο τιμια πρεπει να το δειχνει κιολας….
..την παραπανω ατακα μου την υπενθυμισε μια σαλονικια οταν πηρα στο καταστημα που δουλευε σημερα να παραγγειλω δερματινεσ μποτεσ για στρατιωτικη χρηση..με το σκεπτικο ας τις να υπαρχουν
to kokkino synolaki ola ta leyta..axaxaxa ο καρανικας λειπει μονο..
Αυτά τα παλικάρια που φόρεσαν αυτά τα ξεφτιλόρουχα για πούστρες τα χρησιμοποιούν σαν κρεμάστρες κρίμα τα νιάτα και τα μυαλλά τους. Έίπαμε είναι όλα θέμα επιλογής αλλά είναι όντως καθαρή επιλογή αυτών των παιδιών ή μήπως τα χουν κρατούμενα με κάτι και τα μεταχειρίζονται έτσι?
Για το τσίρκο καλοί είναι.
ΣΕΜΝΟ ΜΕ ΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΛΑΦΡΩΣ ΕΞΕΖΗΤΗΜΕΝΟ ΝΤΥΣΙΜΟ, ΚΑΙ ΜΗ ΒΑΡΑΤΕ ΕΧΩ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΜΟΥ. ΞΕΣΚΙΣΜΕΝΑ ΤΖΗΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΓΟΝΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ Κ@ΛΟ ΘΑ ΔΕΙΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΠΕΡΠΑΤΑΣ. ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ “ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΣΟΥ ΣΧΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Ο Κ@ΛΟΣ ΣΟΥ” ΠΑΡΕ ΒΕΛΟΝΙ ΚΑΙ ΚΛΩΣΤΗ.
ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΑΦΥΣΙΚΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΣΧΙΣΤΗΚΕ ΑΚΟΜΑ.
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΒΡΑΚΟ ΓΙΑ ΣΚΟΥΦΟ.
ΘΑ ΔΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΠΑΣΑΡΕΛΕΣ.
Μια χαρά μόδα είναι καλέ, τι λέτε?!Πέραν του σαρκασμού βλέπουμε την υπέρπροσπάθεια που καταβάλλετε απο την αυτοκρατορία, ως πρός τον άντρα,αφού για τις γυναίκες δεν χρειάζεται και πολύ, για τον έλεγχό του μέσω της κοινωνικής μηχανικής. Ηλίθιοι δούλοι των τάσεων και επιταγών της μόδας,οχι μόνον όσον αφορά τα ρούχα φυσικά, άνευ αυτόνομης σκέψης αλλά θηλυκοποιημένης μαζικής,με τον έλεγχο πολύ πιο απλή υπόθεση σε μεγάλη κλίμακα. Να μειώνεται η αντίρρηση,η αμφιβολια,η κριτική σκεψη,η ιδία βούληση.
Ο άνδρας του μέλλοντος: Φούστης και Μαύρος
Καραγκιόζ-μπερντέ
Τους ζηλεύετε ρε κουφάλες.
Έλα τώρα μη το κρύβετε.
Άντε και με σερβιέτες.-
Η ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΥΠΩΜΕΝΗ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ.
ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟΣ..
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΚΕΝΤΡΑ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΕΝΔΙΔΟΥΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΙΑΤΟ ΦΑΓΗΤΟ…
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΚΤΙΒΙΣΤΕΣ;;; ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΩΜΑΛΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΜΟΔΑΣ;;;
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΝΗΣΙΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ;;;
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΜΕΝΟΙ ΟΙ ΜΑΧΗΤΕΣ;;;
ΥΠΑΡΧΟΥΝ;;;
ΚΑΠΩΣ ΑΣΧΕΤΑ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΡΗΣΗ ΤΟΥ ΡΗΓΑ:
ΚΑΛΛΥΤΕΡΑ ΜΙΑΣ ΩΡΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΗ ,ΠΑΡΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΛΑΒΙΑ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΗ…