Διαφημίσεις

Χρήσιμα είναι τα ρομπότ, αλλά όχι τόσο ικανά ακόμη για να το…παίζουν ξενοδόχοι, όπως αποδεικνύει η αρνητική εμπειρία του πρώτου στον κόσμο ρομποτικού ξενοδοχείου, το οποίο είχε ανοίξει πριν τέσσερα χρόνια στην Ιαπωνία, αλλά τώρα αναγκάζεται να «απολύσει» πολλά από τα ρομπότ του και να τα αντικαταστήσει με ανθρώπους.

Το Ξενοδοχείο Henn na («Το Παράξενο Ξενοδοχείο») άρχισε να λειτουργεί το 2015 και γρήγορα κέρδισε μια θέση στο βιβλίο των παγκόσμιων ρεκόρ Γκίνες, πράγμα καθόλου παράξενο, αφού από τη στιγμή που έμπαινε πελάτης μέσα, έψαχνε με…το ντουφέκι για να βρει άνθρωπο. Στη ρεσεψιόν τον υποδεχόταν ένα ρομπότ που έκανε το «τσεκ ιν» και του έδινε το κλειδί του δωματίου, στο οποίο τον οδηγούσε ένα άλλο ρομπότ, που κρατούσε και τη βαλίτσα του.

Το δωμάτιο φυσικά μόλις είχε καθαρισθεί από ρομπότ, αργότερα στο μπαρ του ξενοδοχείου ένα άλλο ρομπότ έφτιαχνε και σερβίριζε τα κοκτέιλ, κάποιο άλλο χόρευε και πάει λέγοντας. Η εταιρεία Huis Ten Bosch που ήλεγχε το ξενοδοχείο, πίστευε ότι με τον τρόπο αυτό θα μείωνε το κόστος λειτουργίας της και θα συμβάδιζε με το πνεύμα της εποχής.

Αρκετοί άρχισαν πράγματι να αναρωτιούνται αν αυτό θα είναι τελικά το (πλήρως αυτοματοποιημένο) μέλλον της ξενοδοχειακής βιομηχανίας, ιδίως αν λάβει κανείς υπόψη του ότι πέφτει συνεχώς το κόστος των ρομπότ, τα οποία επίσης δεν κάνουν απεργία, δεν αργούν στη δουλειά, ούτε απαιτούν ασφαλιστικές εισφορές

Αλλά στην πράξη τα πράγματα πήγαν μάλλον στραβά, όπως επισημαίνει ο «Εκόνομιστ». Ο ρομποτικός ρεσεψιονίστ δυσκολευόταν να απαντήσει στις ερωτήσεις των πελατών, ο ρομποτικός γκρουμ αδυνατούσε να βγει από το ξενοδοχείο ή να ανέβει σκάλες για να εξυπηρετήσει τους πελάτες με τις αποσκευές τους, ακόμη και η ρομποτική χορεύτρια κάποια στιγμή χάλασε…

Τελικά, οι ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου συνειδητοποίησαν ότι έπρεπε να αυξήσουν το προσωπικό τους, όχι μόνο για να εξυπηρετούν πια και άνθρωποι εργαζόμενοι τους πελάτες, αλλά επίσης για να βοηθούν και να επισκευάζουν τα ρομπότ. Κάπως έτσι, το ξενοδοχείο αποφάσισε να «απολύσει» περισσότερα από τα μισά από τα συνολικά 243 ρομπότ του.

Το ερώτημα είναι ποια θα είναι η τάση του μέλλοντος. Η πρώτη εντύπωση είναι ότι γενικότερα η τουριστική βιομηχανία αυξάνει σταδιακά την αυτοματοποίηση της. Για παράδειγμα, το αεροδρόμιο Γκάτγουικ του Λονδίνου σχεδιάζει φέτος το καλοκαίρι τη δοκιμή ενός ρομπότ που θα παρκάρει και θα ξεπαρκάρει αυτόματα τα αυτοκίνητα όσων πετούν με κάποια πτήση (είχαν προηγηθεί ανάλογες δοκιμές σε αεροδρόμια της Γαλλίας και της Γερμανίας). Επίσης όλο και περισσότερα ξενοδοχεία σε διάφορες χώρες εγκαθιστούν μηχανήματα αυτόματου «τσεκ-ιν» στους χώρους υποδοχής τους.

Η Αγιάκο Ματσούο, εκπρόσωπος της εταιρείας που διαχειρίζεται το ιαπωνικό «Παράξενο Ξενοδοχείο», συνεχίζει να πιστεύει ότι το μέλλον των ξενοδοχείων θα είναι (και) ρομποτικό, όμως -μετά το πάθημα- έμαθε ένα μάθημα. Όπως δήλωσε, «είναι σημαντικό να διαχωρίζουμε τις υπηρεσίες που εκτελούν τα ρομπότ, από εκείνες που εκτελούν οι άνθρωποι». Με άλλα λόγια, το μέλλον θα είναι «υβριδικό».

Τα ρομπότ δεν μπορούν ακόμη να μαντέψουν τι θέλουν οι πελάτες και να τους δώσουν την κατάλληλη απάντηση όπως ένας άνθρωπος. Όμως έχουν ικανότητες που δεν έχουν ούτε οι πιο μορφωμένοι και έμπειροι ξενοδοχοϋπάλληλοι, όπως να απαντούν στους πελάτες σε δεκάδες γλώσσες. Το συμπέρασμα είναι ότι μόνα τους τα ρομπότ δεν μπορούν να «τρέξουν» ένα ξενοδοχείο, αλλά στο μέλλον θα αυξήσουν την παρουσία τους στον ξενοδοχειακό και γενικότερα στον τουριστικό κλάδο.

eleftherostypos.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Μια σκέψη στο “Το πρώτο ρομποτικό ξενοδοχείο στον κόσμο αποδείχτηκε σκέτη αποτυχία”
  1. Αντί να πληρώσουν κάποιους ανθρώπους πλήρωσαν καλώδια και λαμαρίνες ολίγον έξυπνες απ’ότι φάνηκε.
    Από την άλλη, η επιλογή του κατάλληλου προσωπικού είναι απίστευτα δύσκολη διαδικασία. Δεν είναι μόνο το χρηματικό αλλά η ανθρώπινη φύση που το κάνει έτσι.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek