Η AMTE Power, μια εταιρεία ανάπτυξης μπαταριών υψηλής απόδοσης, έχει προσφύγει στους διαχειριστές επιφέροντας ένα νέο χτύπημα στη βιομηχανία net zero της Βρετανίας.
Η εταιρεία προειδοποίησε το καλοκαίρι ότι αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα και είχε ημέρες για να βρει νέο χρηματοδότη ή βοήθεια από τους υφιστάμενους μετόχους
Ένας επενδυτής απέσυρε την πρίζα από τη νέα χρηματοδότηση μετά την απόρριψη των σχεδίων για την κατασκευή νέου εργοστασίου στο Dundee.
Η AMTE ανέφερε σε ανακοίνωσή της για το χρηματιστήριο: “Το διοικητικό συμβούλιο δεν έχει άλλες επιλογές για την εξασφάλιση χρηματοδότησης στο διαθέσιμο χρονικό διάστημα και ως εκ τούτου κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η εταιρεία δεν έχει επαρκή κεφάλαια για να συνεχίσει τις συναλλαγές της”.
Είπε ότι διόρισε την FRP Advisory ως διαχειριστή για την εξεύρεση αγοραστή και η διαπραγμάτευση των μετοχών της αναστέλλεται.
Η εταιρεία, η οποία εδρεύει στο Oxfordshire, αλλά έχει τις κύριες δραστηριότητές της στο Thurso, σχεδίαζε ένα εργοστάσιο ημιγίγα 0,5GWh στο Dundee για την κατασκευή μπαταριών για πιθανούς πελάτες όπως η BMW και η Cosworth.
Η AMTE είχε μακρά ιστορία στην ανάπτυξη κυψελών λιθίου, κατασκευάζοντας μερικά από τα πρώτα δείγματα τη δεκαετία του 1990. Πρόσφατα, η AMTE δήλωσε ότι δοκίμασε κυψέλες που μπορούν να φορτιστούν πλήρως σε έξι λεπτά, σε μια επανάσταση για την τεχνολογία φόρτισης.
Ωστόσο, η εταιρεία σημειώνει ζημίες. Δεν πήρε τις σταθερές παραγγελίες που χρειαζόταν από αυτοκινητοβιομηχανίες και άλλους πιθανούς πελάτες, ούτε έναν υπομονετικό επενδυτή που θα μπορούσε να τροφοδοτήσει την επέκταση της παραγωγής.
Η μοίρα της AMTE αντικατοπτρίζει εκείνη της Britishvolt, ενός άλλου επίδοξου ανεξάρτητου βρετανικού γιγαντιαίου εργοστασίου.
Η Britishvolt ήταν το πνευματικό παιδί του πρώην επενδυτικού τραπεζίτη Orral Nadjari, ο οποίος είδε τη διαφαινόμενη ζήτηση για μπαταρίες από τις αυτοκινητοβιομηχανίες στο Ηνωμένο Βασίλειο και το κενό στην αγορά για έναν ανεξάρτητο παραγωγό, σχεδιάζοντας ένα εργοστάσιο αξίας 3,8 δισ. λιρών στο Blyth του Northumberland.
Αλλά ξέμεινε από χρηματοδότηση αφού ο δανεισμός έγινε πιο ακριβός. Κατά τη στιγμή της κατάρρευσής της τον Ιανουάριο, η εταιρεία είχε υπογράψει αρχικές συμφωνίες με αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Aston Martin, αλλά δεν είχε εξασφαλίσει καμία σταθερή παραγγελία
apollodoros.substack.com
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice