Διαφημίσεις

Δεν αργεί τίποτα, όλα συμβαίνουν τώρα…

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΚΙΜΩΝ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ

«Συγκίνηση» έχει προκαλέσει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η νέα διαφήμιση για το reanult Clio!

Γιατί έχει προκαλέσει συγκίνηση;

Σκιαγραφεί μια… λεσβιακή ιστορία αγάπης, με κάποιους να την αποκαλούν την καλύτερη όλων των εποχών. Έτσι σχολιάζουν την διαφήμιση μέσα ενημέρωσης σε Ελλάδα και κόσμο.

Αυτό που είδαμε εμείς είναι ένα βίντεο διάρκειας 2 λεπτών, που καλύπτει μια περίοδο τριών δεκαετιών, με τις δύο γυναίκες να γνωρίζονται σαν παιδιά, στο σχολείο!!!!!!!!!!!

Μετά ερωτεύονται η μία την άλλη, φιλιούνται παθιασμένα και έχουν μάλιστα και παιδί από τον γάμο που κάνει η μία με έναν άντρα.

«Συγκινητική» λοιπόν η ιστορία ενός ζευγαριού ομοφυλόφιλων, που γνωρίζονται στο σχολείο, με παιδί στο τέλος, με κάποιους να αποκαλούν την διαφήμιση, την καλύτερη όλων των εποχών.

«Η νέα διαφήμιση Renault Clio μπορεί να είναι και η καλύτερη διαφήμιση που έγινε ποτέ», γράφτηκε στα social media.

Στην τελευταία σκηνή, οι δύο γυναίκες οδηγούν μαζί με την κόρη τους στο πίσω κάθισμα, ένα πορτοκαλί σκούρο Renault, την πιο πρόσφατη γενιά του αυτοκινήτου, στο σπίτι των γονέων της Τζέμα, όπου τους υποδέχονται με αγκαλιές και φιλιά.

Το βίντεο ολοκληρώνεται με την φράση: «Το ολοκαίνουριο Renault Clio: 30 χρόνια στην παραγωγή».

Τα σχόλια δικά σας!

el.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

2 σχόλια στο “Την παρουσιάζουν ως «καλύτερη διαφήμιση όλων των εποχών» – Θα προβληθεί παντού – Θα την δει το παιδί σας;”
  1. ..συγκρινουν το κατασκευασμενο με …το κατασκευασμενο [οτι δεν συνβαδιζει με την φυσικη αρμονια ειναι κατασκευη]..και ισως η διαφημηση να εχει επιτυχια βασιζομενη στην αληθεια των συγκρινομενων μερων[κατασκευες] στην ιστορια..απο αποψη μαρκετινκ καλη ιδεα..απο αποψη σεινηδεισης εκτρωμα και μαστιγωμα συνηδειτοτητας ..θα μπορουσαν να συγκρινουν το κατακευασμα [αυτοκινητο] με εν ααλλο κατασκευασμα περαν των λεσβιασθεντων κορασιδων ..π.χ με την ελεληξη ενος ρολογιου..αλλα δεν θα ηταν πολιτικως ορθη

  2. το ανηθικο της ιστοριας εντοπιζεται στην αποκτηση με ερωτικη επαφη με το αλλο φυλλο [αντρα] την στιγμη που μεταξυ της γυναικας που εκανε ερωτα με τον αντρα και απεκτησε το παιδι δεν υπηρχε [καθωτι λεσβια] συναισθημα..και οτι παραγεται χωρις συναισθημα εχει ελατωματα!!!το επιδιωκομενο απο τηνΝΤΠ δλδ ελατωματικοι-ελενχομενοι ανθρωποι…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek