Διαφημίσεις

Γράφει ο Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

ΤΗΝ επόμενη των ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ του 2015 αρθρογραφήσαμε με τον τίτλο «…ξεκινούν τα capital controls Turkish»

Κάποιοι μας μάλωσαν γιατί φοβίζουμε τους δήθεν Ελληναράδες να στέλνουν τα χρήματα τους στην γειτονική χώρα για να τα γλυτώσουν από τα εγχώρια capital controls.
Η απάντηση μου ήταν σε αυτούς …

-λειτουργούν οι πνευματικοί νόμοι και σύντομα αυτοί θα κλαίνε τα χρήματα τους, πέρα του ότι αυτά τα χρήματα θα γίνουν όπλα και αεροπλάνα εναντίον της Ελλάδος.

ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ επιβεβαιωθήκαμε
«H τουρκική Κεντρική Τράπεζα, ανακοίνωσε έκτακτα μέτρα για την σταθεροποίηση του νομίσματος καθώς η τούρκικη λίρα καταγράφει απώλειες της τάξης του 12%! Ο Ρ.Τ.Ερντογάν μέσω των ελεγχόμενων ΜΜΕ κατηγορεί ΗΠΑ, Γερμανία και Moodys για την οικονομική επίθεση που δέχεται η τουρκική λίρα.
Σε αυτά συμπεριλαμβάνεται ο περιορισμός από την Δευτέρα 16 Ιανουαρίου του διατραπεζικού δανεισμού στις 11 δισεκατομμύρια λίρες ενώ η Κεντρική Τράπεζα προειδοποίησε ότι θα επιβάλει περιορισμούς και στην διατραπεζική αγορά repos στο χρηματιστήριο της Κωνσταντινούπολης, αν αυτό κριθεί αναγκαίο.
Αναλυτές εκτιμούν ότι έρχονται και άλλα μέτρα για να περιοριστεί η κατρακύλα της τουρκικής λίρας. Στην ουσία τα μέτρα αυτά είναι «μίνι capital controls». pentapostagma.gr/ 13 Ιανουαρίου 2017

ΓΙΑΤΙ και ο σουλτάνος δεν πρόκειται να αποφύγει τον πνευματικό νόμο;
Το αναλύσαμε με λεπτομέρεια τότε και συμβαίνει μεγαλοπρεπώς σήμερα.
«Αυτό που στηρίζεται πάνω στην κλεψιά, τον φόνο και το αίμα δεν λέγεται ανάπτυξη αλλά κακόηθες οικονομικό μόρφωμα.

Και τέτοια αποδείχτηκε η λεγόμενη «περήφανη» ανάπτυξη κατά τους δικούς μας τουρκολάγνους νεοποχίτες στην γειτονική χώρα.
Πάμε λοιπόν..ξεκινάει το πανηγύρι
Που στηρίχτηκαν τα τελευταία χρόνια τα συναλλαγματικά αποθέματα στην Τουρκία μετά την υιοθέτηση των περιοριστικών νομισματικών πολιτικών της Fed ;

Α. ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ

«Σύμφωνα με τον γενικό υποδιευθυντή της τουρκικής τράπεζας, Saltık Galatalı, η τράπεζα Akbank έχει κατακτήσει μια από τις πρώτες θέσεις στο private banking και το εντυπωσιακό είναι, όπως αποκάλυψε ο Τούρκος υποδιευθυντής της Akbank, μεγάλο μέρος των κεφαλαίων που έχουν μεταφερθεί τον τελευταίο καιρό στην τουρκική τράπεζα προέρχονται από την Ελλάδα.
Όπως ανέφερε ο Saltık Galatalı, πριν ακόμα από τις ελληνικές εκλογές παρατηρήθηκε μεγάλη εισροή κεφαλαίων από την Ελλάδα, προφανώς με το σκεπτικό της επικράτησης αποσταθεροποιητικών εξελίξεων στο ελληνικό τραπεζιτικό σύστημα. Ο Τούρκος υποδιευθυντής της Akbank ερμηνεύοντας αυτή την εξέλιξη τόνισε πως κυρίως ψυχολογικοί λόγοι έχουν οδηγήσει κάποιους Έλληνες να αποσύρουν τις καταθέσεις τους από τις ελληνικές τράπεζες και να τις μεταφέρουν σε μια …τουρκική τράπεζα. Μάλιστα όπως τόνισε, το 77% περίπου των κεφαλαίων της τουρκικής τράπεζας είναι συνάλλαγμα που έχει έρθει από το εξωτερικό»
«Για μεταφορά χρηματικών ποσών από την Ελλάδα στην Τουρκία κάνει λόγο ο τουρκικός τύπος.
Δημοσιεύματα αναφέρουν ότι ανησύχησαν οι πλούσιοι της Ελλάδας κι ένα μέρος των χρημάτων τους διαβιβάστηκε στην Τουρκία μέσω της Μάλτας και έγιναν πολλές καταθέσεις στη γνωστή τουρκική τράπεζα ΑΚ Bank.
Μάλιστα χρήματα που είχαν πάει στην Τουρκία πριν από τις εκλογές δεν επέστρεψαν στη συνέχεια πίσω, σύμφωνα πάντα με τα δημοσιεύματα.
Ο βοηθός Γενικού Διευθυντή και Υπεύθυνος για την Private Akbank, Σαλτίκ Γκαλάταλι, ανέφερε στη Ζαμάν ότι «πέρυσι εξασφαλίσαμε είσοδο χρημάτων 400 εκατ. δολαρίων. Τώρα πλέον μεγαλώνουμε φέρνοντας χρήματα από το εξωτερικό».
Όπως τονίζεται, μεταξύ των χωρών από τις οποίες έρχονται χρήματα βρίσκεται και η Ελλάδα, η οποία αντιμετωπίζει κρίση».
Έχουμε λοιπόν Καταιγισμό ερωτημάτων…
Αυτοί που έβγαλαν τα πολύτιμα χρήματα για την Ελλάδα στην Τουρκία..
Γνώριζαν ότι σε λίγους μήνες θα είχαμε capital controls στην Ελλάδα;
Όλα τα εξαχθέντα κεφάλαια ήταν νόμιμα ή μαύρα ;
Υπήρχαν ανάμεσα σε αυτούς επίσημα πρόσωπα που ήθελαν να αποφύγουν περιπέτειες τύπου ¨λίστας Λαγκάρντ¨;
Γνωρίζουν ότι στο άμεσο μέλλον μπορεί και ανάλογα με τα κέφια του Σουλτάνου και τις επερχόμενες γεωπολιτικές καραμπόλες να έχουμε «λίστα τύπου Ερντογάν» που θα την χρησιμοποιήσει κατά το δοκούν για να πυροδοτήσει ανακατωσούρα μέσα στην Ελλάδα;

B. ΣΕ ΡΩΣΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ

«Το έλλειμμα του ισοζυγίου τρεχουσών συναλλαγών έχει ξεχωριστή σημασία, επειδή η τουρκική οικονομία είναι ευάλωτη στις μεταβολές του επενδυτικού κλίματος έναντι των αναδυόμενων αγορών, καθώς η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) ετοιμάζεται να αυξήσει τα επιτόκια, δήλωσε αναλυτής του London Capital Group. Για να μειωθεί το έλλειμμα, η Τουρκία επέβαλε πριν από δύο χρόνια περιορισμούς στην καταναλωτική πίστη, ώστε να περιορισθεί η εγχώρια ζήτηση, με αποτέλεσμα να επιβραδυνθεί ο ρυθμός ανάπτυξης της οικονομίας της. «Η τουριστική βιομηχανία της Τουρκίας έχει ήδη κλονισθεί από τις αυξανόμενες γεωπολιτικές εντάσεις. Οι ακυρώσεις από τους Ρώσους μπορεί να αντιστρέψουν την πρόσφατη βελτίωση στο έλλειμμα του ισοζυγίου τρεχουσών συναλλαγών», πρόσθεσε ο ίδιος αναλυτής.
Οι συνέπειες για την τουρκική οικονομία υπερβαίνουν τα επίσημα στοιχεία για το τουριστικό συνάλλαγμα. Τα συναλλαγματικά έσοδα της Τουρκίας που προέρχονται από μη καταγραφόμενες αγορές των Ρώσων τουριστών είναι υψηλότερα από 6 δις. δολάρια ετησίως, σύμφωνα με εκτιμήσεις της τουρκικής κεντρικής τράπεζας, ή λίγο πάνω από το 0,8% του ΑΕΠ της χώρας. Αν προστεθούν οι τουρκικές εξαγωγές μέσω επίσημων καναλιών, τα έσοδα της τουρκικής οικονομίας που σχετίζονται με τη Ρωσία φθάνουν στο 1,4% του ΑΕΠ, δήλωσε αναλυτής της τράπεζας Turk Ekonomi Bankasi στην Κωνσταντινούπολη».

Γ. ΣΕ ΚΛΕΜΜΕΝΟ και ματωμένο ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ

Περισσότερα από 12.000 βυτιοφόρα οχήματα και φορτηγά στην τουρκοιρακινή μεθόριο εντόπισαν οι ρωσικές υπηρεσίες

πληροφοριών, όπως δήλωσε ο υποστράτηγος Σεργκέι Ρούντσκοϊ.

«Οι αεροφωτογραφίες απεικονίζουν την ευρύτερη περιοχή του Ζάκχο (μια πόλη στο ιρακινό Κουρδιστάν) στην οποία υπάρχουν 11.775 βυτία και φορτηγά, τα οποία βρίσκονται εκατέρωθεν των συνόρων» ανέφερε και πρόσθεσε πως «πετρέλαιο τόσο από το Ιράκ όσο και από τη Συρία διέρχεται από το συγκεκριμένο σημείο».

Συγκεκριμένα, ανέφερε ότι ο αριθμός των βυτίων που χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά πετρελαίου από τη Συρία μέσω των βόρειων και δυτικών διαδρομών, μειώνεται συνεχώς. «Με βάση τα δορυφορικά δεδομένα, ο αριθμός των βυτίων που μετακινούνται μέσω της βόρειας διαδρομής προς το διυλιστήριο στην τουρκική πόλη Μπάτμαν έχει μειωθεί σημαντικά» είπε χαρακτηριστικά ο Ρώσος αξιωματούχος προσθέτοντας ότι και ο αριθμός των φορτηγών που ακολουθούν τη δυτική διαδρομή, ανάμεσα στις τουρκικές πόλεις Ρεϊνχάλι (κοντά στα συριακά σύνορα) και στην Αλεξανδρέττα, έχουν μειωθεί σε 265 οχήματα.

Η ρωσική πολεμική αεροπορία έχει καταστρέψει περίπου 2.000 βυτιοφόρα οχήματα τα οποία χρησιμοποιούνταν από τους τζιχαντιστές για το εμπόριο πετρελαίου.
Οι πηγές Β και Γ στη τουρκική οικονομία από μέρα σε μέρα αποξηραίνονται δραματικά λόγω την γεωπολιτικών γεγονότων που με αμείωτο αριθμό μας ξεπερνούν.
Απομένει η πηγή Α.
Ποια θα είναι η τύχη των Ελληνικών κεφαλαίων στην γειτονική χώρα;

Πάμε στον προηγούμενο τραπεζίτη βοηθό του Γενικού Διευθυντή και Υπεύθυνου για την Private Akbank, Σαλτίκ Γκαλάταλι, ο οποίος πριν λίγους μήνες καυχώταν λέγοντας «το 77% περίπου των κεφαλαίων της τουρκικής τράπεζας είναι συνάλλαγμα που έχει έρθει από το εξωτερικό. Αυτό, όπως υποστήριξε ο Saltık Galatalı, δίνει την δυνατότητα στην τουρκική τράπεζα να διεκδικήσει μια από τις πρώτες θέσεις στο τουρκικό τραπεζιτικό σύστημα και να αποτελέσει ένα τραπεζικό κόμβο μεταφοράς κεφαλαίων από χώρες της ευρύτερης περιοχής όπως Μέση Ανατολή, Άπω Ανατολή και δυτική Ευρώπη».
Τελικά το τραπεζικό σύστημα στην Τουρκία είναι αναμεμιγμένο στις ματωμένες επενδύσεις τύπου Τζιχάντ στην Συρία και Ιράκ , στην ¨απαλλοτρίωση των κουρδικών στοιχείων¨ στο εσωτερικό της χώρας, στο περιβόητο λαθρεμπόριο καυσίμων και στο σύγχρονο δουλεμπόριο ψυχών στο ΑΙΓΑΙΟ ;

Αυτό που ζούμε σήμερα μας δίνει πειστικές απαντήσεις;

Aυτό που έρχεται αύριο είναι η ραγδαία δυσανεξία της τουρκικής οικονομίας.

η Τουρκία σύντομα θα δοκιμάζει τα «capital controls Turkish» γιατί τα περιθώρια των οικονομικών ελιγμών της θα στενέψουν…

ΚΑΙ εδώ στην Ελλάδα θα πέφτει πολύ κλάμα για κάποιους.

Δηλ. γιατί να κλαίει μόνο ο υπόλοιπος Ελληνικός Λαός που οδηγήθηκε σε οικονομικά κάτεργα για να αντισταθμιστούν τα «πτερόεντα κεφάλαια» που ήταν σε αυτή την συγκυρία χρησιμότατα για την Πατρίδα;

Ο Μικρασιάτης παππούς μου μικρό παιδάκι μου έλεγε μια σοφή ρήμα από τις αλησμόνητες και υποψήφιες για «επίσκεψη- ΑΠΟΒΑΣΗ » πατρίδες.
«τα καλώς αποκτώμενα τα μισά ο δαίμονας της πλεονεξίας, τα κακώς αποκτώμενα και τον νοικοκύρη μαζί»
Με πίστη και ελπίδα

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

 hellas-now.com



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

18 σχόλια στο “Σβήνει το «θαύμα της Τουρκίας», ξεκινούν τα capital controls Turkish”
  1. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΒΑΡΔΑΚΑ ΜΟΥ ΕΛΕΙΨΕΣ ΕΧΩ ΚΟΛΗΜΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΠΑΡΑΤΗΣΕΣ ΤΟ ΠΑΙΣΙΟ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΟΔΗ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΒΑΡΔΑΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΝΑΝΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΟΥ ΜΙΑ ΦΙΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΝΟΜΟΥΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ Κ.Λ.Π.ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΟΞΩ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΣΟ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΝ ΘΑ ΦΑΝΕΡΟΝΩΝΤΑΙ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΘΑ ΛΙΓΟΣΤΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ Ο ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΣΑΣ Ο ΓΕΡΟ ΣΑΤΑΝΑΣ ΑΠΟΔΟΜΗΘΕΙ ΜΑΥΡΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΦΑΓΕ ΒΑΡΔΑΚΑ

    1. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

      Ανθρωποθυσία #1

      – Ο Παυσανίας, Έλληνας περιηγητής και γεωγράφος, συγγραφέας του έργου «Ελλάδος Περιήγησις», άκμασε γύρω στο 160 μ.Χ. και γράφει για τις ανθρωποθυσίες στην Αρκαδία:

      «Επί τούτου του βωμού τω Λνκαίω Διί θύουσιν εν απορρήτω· πολυπραγμονήσαι δε ου μοι τα ες την θυσίαν ηδύ ην, εχέτω δε ως έχει και ως έσχεν εξ αρχής»[1].

      Δηλ.

      «Σ’ αυτόν τον βωμό προσφέρουν μυστική θυσία στον Λύκαιο Δία. Δεν είχα όμως καμία διάθεση να ερευνήσω σχετικά μ’ αυτή τη θυσία. Ας μείνει όπως είναι και όπως ήταν από την αρχή»[2].

      Προσέχουμε ότι ο Παυσανίας γράφει στον 2ο μ.Χ. αιώνα και μαρτυρά ότι κάποια θυσία λαμβάνει χώρα, όπως ακριβώς και στην αρχαιότητα. Ποια ήταν όμως η θυσία αυτή που ο Παυσανίας μας λέει «ας μείνει όπως είναι και όπως ήταν από την αρχή»; Μα φυσικά, ήταν η θυσία του Λυκάονα:

      «Λυκάων δε επί τον βωμόν του Λυκαίου Διός βρέφος ήνεγκεν ανθρώπου και έθυσε το βρέφος και έσπεισεν επί του βωμού το αίμα»[3].

      Που σημαίνει:

      «Ο Λυκάονας όμως έφερε στον βωμό του Λυκαίου Δία βρέφος, το θυσίασε και έρανε τον βωμό με αίμα»[4].

      Ανθρωποθυσία #2

      Ο Μίνωας συγκέντρωσε στόλο για να επιτεθεί στην Αθήνα. Ο πόλεμος όμως κρατούσε πολύ και ο Μίνωας παρακάλεσε τον Δία να εκδικηθεί τους Αθηναίους· πείνα και πανούκλα έπεσαν στην πόλη. Οι Αθηναίοι θυσίασαν πολλές παρθένες για να γλυτώσουν από τα δεινά, όμως χωρίς αποτέλεσμα και τότε ρώτησαν το μαντείο τι να κάνουν. Το μαντείο απάντησε πως για να σταματήσει αυτή η μάστιγα, οι Αθηναίοι έπρεπε να δώσουν στον Μίνωα αυτό που τους ζητούσε, δηλ. να του δίνουν κάθε χρόνο φόρο επτά νέους και επτά νέες οι οποίοι θα δίνονταν τροφή στον τερατόμορφο Μινώταυρο[5].

      Ανθρωποθυσία #3

      Ο Αχιλλέας συνεχίζει την πορεία του προς την Τροία. Αιχμαλωτίζει νεαρούς Τρώες, που τους προορίζει για θυσία επάνω στον τάφο του Πάτροκλου[6].

      Ανθρωποθυσία #4

      Μια φωνή βγήκε από τον τάφο του Αχιλλέα και ζήτησε να θυσιαστεί η Πολυξένη στη μνήμη του ήρωα[7].

      Ανθρωποθυσία #5

      Κατά τη διάρκεια ενός πολέμου μεταξύ Αθηναίων και Ελευσινίων, ο Ερεχθέας ρώτησε το μαντείο των Δελφών πώς θα μπορούσε να κερδίσει τη νίκη. Το μαντείο του απάντησε πως θα έπρεπε να θυσιάσει μια από τις κόρες του[8].

      Ανθρωποθυσία #6

      Όταν ορισμένες κρητικές πόλεις επαναστάτησαν εναντίον του Κύδωνα, αυτός ρώτησε το μαντείο να μάθει τι έπρεπε να κάνει. Το μαντείο του απάντησε πως έπρεπε να θυσιάσει μία παρθένα στους ήρωες της χώρας. Ο κλήρος έπεσε στην κόρη του Κύδωνα, την Ευλιμένη[9].

      Ανθρωποθυσία #7

      Οι κάτοικοι της Πάτρας είχαν την υποχρέωση να προσφέρουν κάθε χρόνο στην Άρτεμη την πιο ωραία νέα κοπέλα και τον πιο ωραίο νέο της πόλης τους ως τιμωρία για κάποια ιεροσυλία, που είχε γίνει μέσα στο ιερό της θεάς[10].

      Ανθρωποθυσία #8

      Η νίκη είχε εξασφαλιστεί για τους Ηρακλείδες και για τους συμμάχους τους Αθηναίους με τη θυσία μιας από τις κόρες του Ηρακλή, της Μακαρίας, που προσφέρθηκε οικειοθελώς να πεθάνει. Το μαντείο είχε ξεκάθαρα δηλώσει πως η Αθήνα θα νικούσε, αν θανάτωναν μια νεαρή κόρη από ευγενική γενιά[11].

      Ανθρωποθυσία #9

      Η Αντιόπη, είχε αποκτήσει ένα γιο από τον Θησέα. Με εντολή ενός χρησμού ο Θησέας είχε θυσιάσει την Αντιόπη, στην αρχή του πολέμου, προσφορά στο θεό Φόβο[12].

      Ανθρωποθυσία #10

      Κατά τη διάρκεια ενός λιμού, το μαντείο υπέδειξε ως φάρμακο να θυσιάσουν έναν ευγενή της χώρας. Ο Ίσχενος προσφέρθηκε αυθόρμητα ως θύμα, πράγμα που του έφερε μεγάλες τιμές[13].

      Ανθρωποθυσία #11

      Η Καλλιρρόη ήταν μια νέα που απέκρουσε τον έρωτα ενός ιερέα του Διόνυσου, που λεγόταν Κόρεσος. Αυτός παραπονέθηκε στον Διόνυσο και ο θεός έστειλε σ’ όλη τη χώρα επιδημία. Οι κάτοικοι ρώτησαν το μαντείο της Δωδώνης, το οποίο αποκάλυψε πως, για να εξευμενίσουν το θεό, έπρεπε να του προσφέρουν θυσία τη νέα, ή όποιο άλλο πρόσωπο θα έπαιρνε τη θέση της, στο βωμό[14].

      Ανθρωποθυσία #12

      Οι Κορωνίδες ήταν δύο νέες αδελφές, κόρες του Ωρίωνα. Κατά τη διάρκεια ενός λοιμού που μάστιζε την πατρίδα τους, τον Ορχομενό της Βοιωτίας, θυσιάστηκαν ως εξιλαστήρια θύματα[15].

      Ανθρωποθυσία #13

      Ο Κρέοντας με υπόδειξη του Τειρεσία πρόσφερε τον ίδιο του το γιο, Μεγαρέα, θυσία στον Άρη και έτσι έσωσε την πόλη[16].

      Ανθρωποθυσία #14

      Ο Λέος ήταν γιος του Ορφέα και είχε ένα γιο, τον Κύλανθο, και τρεις κόρες, τη Φασιθέα, τη Θεόπη και την Ευβούλη. Όταν έπεσε λιμός και το μαντείο των Δελφών ζήτησε να θυσιαστούν ανθρώπινα θύματα για να επανέλθει η αφθονία, ο Λέος εκούσια έδωσε τις τρεις κόρες του, παρθένες ακόμη, ως εξιλαστήρια θύματα[17].

      Ανθρωποθυσία #15

      Ένας ήρωας με το όνομα Μάραθος ήταν κάποιος Αρκάδας, που συνόδευσε τον Εχέδημο στην εκστρατεία των Διοσκούρων εναντίον της Αττικής. Ο Μάραθος θυσιάστηκε εκούσια, γιατί ένας χρησμός είχε απαιτήσει ανθρώπινο θύμα[18].

      Ανθρωποθυσία #16

      Ο Μόλπις είναι ένας ευγενής της Ήλιδας, ο οποίος κατά τη διάρκεια ενός λιμού, που μάστιζε τη χώρα του, θυσιάστηκε πρόθυμα, γιατί έτσι το ήθελε ένας χρησμός, για να ημερέψει το θυμό των θεών[19].

      Ανθρωποθυσία #17

      Ο Οίνοκλος είναι ο βασιλιάς των Αινιάνων. Οδήγησε το λαό του ως την Κίρρα και εκεί τον λιθοβόλησαν, γιατί, σύμφωνα με το μαντείο του Απόλλωνα, η θυσία αυτή ήταν αναγκαία, αν ήθελαν να απομακρυνθεί ένας λιμός που μάστιζε τη χώρα[20].

      Ανθρωποθυσία #18

      Ο Τάνταλος ήταν γιος του Δία και της Πλουτώς. Βασίλευε στη Φρυγία ή και στη Λυδία. Θυσίασε το γιο του για να ετοιμάσει ένα γεύμα, που το πρόσφερε στους θεούς[21].

      Ανθρωποθυσία #19

      Ο Πλούταρχος, μαρτυρεί την εξής ανθρωποθυσία:

      «Kαι μέχρι νυν Ορχομένιοι τας από του γένους ούτω καλούσι. και γίνεται παρ’ ενιαυτόν εν τοις Αγριωνίοις φυγή και δίωξις αυτών υπό του Διονύσου ξίφος έχοντος. έξεστι δε την καταληφθείσαν ανελείν, και ανείλεν εφ’ ημών Ζωίλος ο ιερεύς»[22].

      Το οποίο σημαίνει:

      «Μέχρι και σήμερα ακόμα οι κάτοικοι του Ορχομενού έτσι ονομάζουν τις γυναίκες που κατάγονται από την οικογένεια αυτή. κάθε χρόνο, στη γιορτή των Αγριωνίων οργανώνεται αναπαράσταση της φυγής και της καταδίωξής τους από τον ιερέα του Διονύσου που κρατάει ξίφος. Αν πιάσει κάποια, μπορεί να τη σκοτώσει, και στη δική μου εποχή ο ιερέας Ζωίλος σκότωσε μια από αυτές»[23].

      Η φράση του Πλούταρχου «στη δική μου εποχή ο ιερέας Ζωίλος σκότωσε μια από αυτές» ακούγεται τρομακτική, διότι μιλάμε για τον 2ο αιώνα μ.Χ. και ακόμα οι Έλληνες ήμασταν τα υποταγμένα πρόβατα των αιμοβόρων αιγυπτιακών θεών. Παρά ταύτα, οι νεοπαγανιστές και ο Θόδωρος Μαραγκός, μας προτρέπουν να νοσταλγήσουμε τις εποχές που οι άνθρωποι (ακόμα και τα βρέφη) σφάζονταν σαν ζώα για χάρη αυτών των αρρωστημένων θρησκευτικών αντιλήψεων…

      Ασφαλώς, τα παραδείγματα είναι πολύ περισσότερα, αν κάποιος θελήσει να μελετήσει σε βάθος την αρχαία ελληνική γραμματεία. Αυτά όμως είναι αρκετά για να φανεί ότι η ειδωλολατρία που μας προτείνουν να πιστέψουμε οι νεοπαγανιστές, αποτελεί μια αποτρόπαια εκδοχή του κανιβαλισμού.

      Η δικαιολογία ότι πολλές από αυτές τις ανθρωποθυσίες αποτελούν εύρημα της μυθολογίας, είναι αυτονόητα αστείο: η μυθολογία δεν έρχεται από το υπερπέραν, αλλά παράγεται από την εμπειρία και τη ζωή του λαού. Άλλωστε, στους δεσμούς που δώσαμε στην αρχή του άρθρου, οι πρακτικές των ανθρωποθυσιών φαίνεται καθαρά ότι επικρατούσαν μέχρι και στην ύστερη αρχαιότητα. Ο Λιβάνιος, ρήτορας σημαντικός και μορφωμένος, ομολογεί ότι η κανιβαλική ανθρωποθυσία ήταν μια καθιερωμένη πρακτική για τον εξευμενισμό κάποιου «θεού» ώστε να αποσύρει την κατάρα του (με τη μορφή λοιμού ή ξηρασίας) από έναν τόπο. Επίσης, από τις μαρτυρίες του Παυσανία και του Πλούταρχου βλέπουμε ότι οι φρικιαστικές αυτές πρακτικές εφαρμόζονταν όχι στη μυθική εποχή, αλλά στον δεύτερο αιώνα μετά Χριστόν!
      Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν
      Πουλιὰ τὸ βάρος τῆς καρδιᾶς μας ψυλὰ μηδενίζοντας καὶ πολὺ γαλάζιο ποὺ ἀγαπήσαμε! (Ἐλύτης)

      1. ΒΡΕ ΓΕΛΟΙΕ ΙΣΤΟΡΙΚΕ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΨΕΥΤΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΣ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΝΕΦΕΡΕΙ ΣΑΝ ΜΥΘΟΥΣ ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΙ ΗΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΡΩΜΑΙΚΗ ΠΕΝΑ Ο ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ΜΑΘΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΣΕ ΣΥΝΟΛΟ ΟΧΙ ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΕΠΙΚΟΛΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΣΑΛΤΑΡΗΣ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΠΟΧΕΣ ΑΝΟΜΟΙΕΣ ΑΧ ΤΑ ΔΕΧΘΩ ΟΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΕΤΣΙ ΓΕΛΟΙΕ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΤΑΙΣΜΑΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΘΕΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΤΟΥΣ ΙΣΡΑΗΛΙΤΕΣ ΒΡΕ ΓΕΛΟΙΕ ΜΑΘΕ ΟΤΙ ΟΙ ΜΥΘΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΔΟΧΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΞΕΚΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΓΝΩΣΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΑΘΕ ΒΡΕ ΑΝΟΗΤΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ ΤΟΥ ΛΥΚΑΟΝΑ

        1. ΤΟΛΜΑΣ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΑΤΕΙ ΠΟΥ ΦΩΤΙΣΕ ΚΑΙ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΕ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΤΡΑΒΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΜΕΤΑΝΙΑ ΚΟΙΝΩΣ ΤΟΥΡΛΟΚΟΛΙΑΣΜΑ

          1. TOΝ 2 ΑΙΩΝΑ ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΦΩΤΙΖΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΝ ΚΑΙ ΣΚΛΑΒΩΜΕΝΗ

        2. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

          lykaonas
          Ο Αντωνίνος Α’ (β’ μ.Χ. αιώνας, που η Ελλάς τελούσε υπό ρωμαϊκή κατοχή) απάλλαξε από κάθε φόρο την πολίχνη Παλλάντιον της Αρκαδίας, αναγνωρίζοντας ότι από εκεί είχαν έλθει οικιστές στον λόφο Παλλατίνον της Ρώμης (Παυσανίας Αρκαδικά 43)

          Οι Σαβίνοι, φαίνεται ότι ήσαν απόγονοι Λακεδαιμονίων «Οι δε Σαβίνοι… κώμας ώκουν ατειχίστους ως προσήκον αυτους μέγα φρονείν και μη φοβείσθαι Λακεδαιμονίων αποίκους ούσιν» (Πλούταρχος Ρωμύλος 16). Σαβίνος ήταν και ο βασιλέας-νομοθέτης των Ρωμαίων, Νουμάς (Πλούταρχος. Νουμάς 1). Ο Οβίδιος λέει, πώς στην θέση που ήταν επί των ήμερων του η Ρώμη, η πρωτεύουσα του κόσμου, χόρτα μόνον υπήρχαν και λίγα βόσκοντα πρόβατα, αραιά δέντρα και αραιότερες καλύβες, όταν έφτασε εξόριστος από την Αρκαδία ο Εύανδρος, φέρνοντας μαζί του τους πατρώους θεούς. Όταν ο Εύανδρος και η ακολουθία του έφθασαν εκεί, τους σταμάτησε η προφήτισσα μητέρα του λέγοντας: «Σταθείτε, ο τόπος αυτός είναι προορισμένος να γίνει το κέντρο μιας αυτοκρατορίας».

          Και συνεχίζει την γραφή του ο Οβίδιος: «Ο Νωνάκριος ήρωας άκουσε την θεόπνευστη μητέρα του και έμεινε έχει, δίδαξε τους ντόπιους τις ιερουργίες του τόπου του, ιδίως τους έμαθε να τιμούν τον Πάνα και τον φτεροπόδαρο θεό Έρμη» (Fasti 5, 91 κπ).

          Εδώ αξίζει να παραθέσουμε μερικά αποσπάσματα αρχαίων κειμένων τα όποια αποκαλύπτουν την Ελληνοπελασγική καταγωγή των Ρωμαίων, χωρίς βέβαια να συνυπολογίσουμε τις ελληνικές αποικίες της Μεγάλης Ελλάδας, πού ιδρύθηκαν

          σε μεταγενέστερα χρόνια:

          Πρέπει να θυμόμαστε πάντα σε τι κατάσταση ήταν ακριβώς πριν τον εκχριστιανισμό της η Ελλάδα, ειδικά η νότια, ώστε οι απάτες των αρχαιολατρών να μην ξεγελούν κανέναν. Οι Στράβωνας, Παυσανίας, Πολύβιος, Δίων Χρυσόστομος, Κικέρων, Πλούταρχος, είναι σύμφωνοι σ’ αυτό: απόλυτη παρακμή.

          «Η Ήπειρος είναι τώρα στο μεγαλύτερό της τμήμα έρημη (..) ως και το ιερό της Δωδώνης μένει άφωνο σαν όλα τα γύρω. Έρημες είναι και οι ορεινές περιοχές ανάμεσα στην Μακεδονία, την Θεσσαλία και την Ήπειρο. Έρημο και το ιερό χώμα της Ολυμπίας, στη διάθεση των ληστών και των κακοποιών. Έρημες η Αθαμανία και η Δολοπία. Η Αιτωλία και η Ακαρνανία διασχίζονται όχι πια από ανθρώπους, μα από κοπάδια αλόγων που βόσκουν. (…) Ανάμεσα στις πόλεις της Φωκίδας, η ανάμνηση των Δελφών είναι μια εύγλωττη μαρτυρία για την καταστροφή των ανθρωπίνων μεγαλείων. Στην Βοιωτία, οι Θεσπιές, η Θήβα, δεν είναι παρά συνοικισμοί που δεν αξίζουν να αναφερθούν. Ο Πειραιάς είναι ένα χωριό με σκόρπια σπίτια (…) είναι πολύ σπάνιο να ταράζει τα νερά του κάποιο μεγάλο αιγυπτιακό καράβι. (..) Από εκατό πόλεις της Λακωνίας, τουλάχιστον οι εξήντα είναι ερειπωμένες και έρημες. Σε ένα μεγάλο τμήμα της Αργολίδας και της Αρκαδίας που ήταν άλλοτε περίφημη για τον πληθυσμό, τα τείχη τους οι ναοί τους δεν υπάρχουν πια, όπως η Μεγαλόπολη, που είναι έρημη, αφημένη στα κοπάδια και τα ερείπια. Η Κρήτη είναι νεκρή (…). Η δόξα της Χίου, των Κλαζομενών, της Σμύρνης δεν υπάρχει πια. Η Μίλητος είναι σκιά του εαυτού της. Η Παισός, η Άστυρα, η Πύρα και “μαζί μ’ αυτές πολλές αρχαίες αιολικές πόλεις” αποτελούν θλιβερή ανάμνηση των καλών ημερών. Η θάλασσα που τις αγκαλιάζει είναι τώρα μια επικίνδυνη φωλιά πειρατών. (..)

          Ο Κικέρωνας, σαράντα πέντε χρόνια προ Χριστού: “Εκεί στην Ελλάδα άλλοτε υπήρχαν ακμάζουσες πόλεις. Τώρα αυτές κείτονται σε ερείπια”. (..)

          Ο Δίων ο Χρυσόστομος λίγο αργότερα από τον Παυσανία, μας μιλά πολλές φορές για την έρημη Θεσσαλία, την χωρίς κατοίκους Αρκαδία, για τον Τάραντα, τους Μεταπόντιους, τον Κρότωνα, άφωνες και έρημες πολιτείες, μας περιγράφει για την έρημη και χωρίς κατοίκους Εύβοια, που κανένας πια δεν καλλιεργεί τα χωράφια της, η Εύβοια το νησί των νεκρών πόλεων, όπου τα σπαρτά ωριμάζουν στον περίβολο των ενδόξων τειχών, όπου τα αγάλματα των θεών και των ηρώων κείνται σαβανωμένα μέσα σε πυκνό χορτάριασμα και τα κοπάδια των ζώων βόσκοντας βεβηλώνουν τα αρχαία οικοδομήματα των πόλεων. Υπήρχε κάποτε η Ελλάδα. Τώρα “οι πέτρες και τα ερείπια των μνημείων είναι τα μόνα μέσα που θυμίζουν σ’ εκείνους, που επέζησαν, το χαμένο μεγαλείο και τη λαμπρότητα”.

          (Orat. Xxxiii, vii)» (C. Barbagallo, Τα αίτια παρακμής της Αρχαίας Ελλάδος, εκδ. Δημιουργία, σ. 267-270).

          Ο Πλούταρχος, τον 2ο αι. μ.Χ., (Περί των εκλελοιπότων χρηστηρίων, 8 (414a)) γράφει ότι «ολόκληρη η χώρα μόλις και μετά βίας θα μπορούσε να προσφέρει σήμερα τρεις χιλιάδες οπλίτες, όσους έστειλε μόνη της η πόλη των Μεγαρέων στις Πλαταιές» και ότι στη Βοιωτία κανείς «μπορεί να κάνει για ώρες να μη συναντήσει άνθρωπο πέρα από κανένα βοσκό».

          «70 πόλεις των Ηπειρωτών, (λέγει ο Πολύβιος), ότι κατέστρεψε ο Αιμίλιος Παύλος (…) και έλαβε μεθ’ εαυτού 150 χιλιάδας αιχμαλώτους. (…) Σήμερον που είναι κατά μέγα μέρος η χώρα [=Ήπειρος] έρημος και πολλαί των κατοικιών και ιδίως των πόλεων έχουν εξαφανισθή, και αν ήθελε τις δυνηθή να καθορίση ταύτα λεπτομερώς, δεν θα προσέφερε καμίαν ωφέλειαν δια τους τόπους, των οποίων η μνήμη τρόπον τινά έσβησε, και των οποίων η ερήμωσις αρχίσασα από πολλού δεν έπαυσεν ακόμη» (Στράβων, 7, 3 (c322)).

          «Ένεκα της τελείας ερημώσεως της χώρας [=Αρκαδίας], δεν είναι ορθόν να επιμείνωμεν επί της ιστορίας της. Αι πλέον επιφανείς άλλοτε πόλεις καταστράφηκαν ένεκα των συνεχών πολέμων χωρίς να αφήσουν ίχνη, αυτή δε η χώρα έπαυσε να κατοικήται και καλλιεργήται. (…) Η Αιτωλία επίσης και η Ακαρνανία, χώραι εξ ίσου ερημωμέναι (…) Σήμερα δε και αυτή η Μεγάλη Πόλις επαλήθευσε το λογοπαίγνιον του κωμικού ποιητού “το όνομά της είναι Μεγαλερημία και ουχί πλέον Μεγαλόπολις”» (Στράβων, 8, 1 (c388)).

          «Η Μεγαλόπολη», γράφει δύο αιώνες μετά ο Παυσανίας (8, 33, 1), «είναι στο μεγαλύτερο μέρος της ερειπωμένη επί των ημερών μας». Δηλαδή η παρακμή συνεχιζόταν αδιάκοπα.

          «Σήμερον η Μεσσηνία είναι κατά το πλείστον εγκαταλελειμμένη, χωρίς όμως τούτο να είναι κάτι το εκπληκτικόν, αφού και η Λακωνική ακόμη δύναται να μας δώσει την εντύπωσιν της ερημώσεως, εάν την συγκρίνωμεν προς ό,τι ήτο παλαιά. Διότι εκτός της Σπάρτης πρέπει να υπολογίσωμεν και τας τριάκοντα πολίχνας, αι οποίαι παλαιά υπήρχαν πέριξ της Σπάρτης» (Στράβων, Γεωγραφικά, 8, 11 (c 362)).

          «Σήμερον και αυτός ο ναός των Δελφών έχει πάρα πολύ παραμεληθή (…) ο εις τους Δελφούς ναός είναι πτωχότατος τουλάχιστον εις μέταλλα πολύτιμα, αν όχι εις αφιερώματα» (Στράβων, 9, 4-8 (c419-420)).

          «Οι συχνοί πόλεμοι κατερείπωσαν τα μακρά τείχη και το τείχος της Μουνιχίας και περιόρισαν τον Πειραιά εις μικράν κώμην πέριξ των λιμένων και του ναού του σωτήρος Διός» (Στράβων, 9, 15 (c395)).

          «Οι Θήβες της Βοιωτίας έχουν το όνομά τους σήμερα περιορισμένο στην ακρόπολη μονάχα και σε λίγους κατοίκους. (…) Και η Δήλος, αν εξαιρέσει κανείς τους Αθηναίους που στέλλονται για τη φρούρηση του ιερού, είναι έρημη από (γνήσιους) Δήλιους» (Παυσανίας, 8, 33, 2).

          «Η Αργολίδα και η Λακωνία κλείνουν η μία ύστερα από την άλλη τα λαμπρά τους εργαστήρια όπλων. Τα ορυχεία του σιδήρου και του χαλκού της Εύβοιας εγκαταλείπονται. Η Αθήνα εγκαταλείπει για πάντα τα πλούσια μεταλλεία του Λαυρίου και τις από αιώνων κεραμουργικές βιομηχανίες της (…) ζει με τα δώρα των Ρωμαίων που θα της προμηθεύσουν τακτικά σιτάρι, τρόφιμα, θα πληρώσουν τους δημόσιους αγώνες της (…) Στα πρώτα της αυτοκρατορίας η Συνέλευση του Δήμου [της Αθήνας] περιόρισε τη δικαιοδοσία της και έφθασε στο σημείο να εγκρίνει μόνο διατάγματα επαίνων και τιμών, που υπαγορεύονταν “άνωθεν” και η παλιά Βουλή του Δήμου μετατράπηκε σιγά-σιγά σ’ ένα σώμα αποκλειστικά ή σχεδόν αποκλειστικά για παρελάσεις» (C. Barbagallo, Τα αίτια παρακμής της Αρχαίας Ελλάδος, εκδ. Δημιουργία, σ. 222, 224, 241)

          http://oodegr.co/neopaganismos/romi/ellin_katag.1.htm

          1. ΤΟ ΠΩΣ ΕΠΕΣΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΡΩΜΑΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΟΥ ΠΟΝΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΚΑΤΑΡΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ Η ΔΙΧΟΝΟΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΑ ΜΕΛΕΤΗΤΗ ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΛΕΤΗΤΗ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ ΣΤΙΣ ΚΥΝΟΣ ΚΕΦΑΛΕΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΕΩΣ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΛΕΥΚΟΠΕΤΡΑΣ ΠΟΥΤΗΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΗΤΑΤΝ ΚΟΝΤΟΦΘΑΛΜΗ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΥΘΗΝΗ ΦΕΡΗ ΚΑΙ Ο Μ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΕΥ ΝΟΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΕΚΣΤΑΤΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΤΟ ΝΕΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΣΙΑ Κ.Λ.Π.ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΝΔΡΑΣ ΝΑ ΣΗΚΩΣΗ ΤΟ ΚΝΤΑΡΙ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΩΡΟ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΜΑΛΩΝΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΣΕ ΠΑΡΑΚΜΗ ΟΜΩΣ ΕΒΡΙΣΚΑΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥΣ Ο ΡΑΣΣΕΛ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΕΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΧΑΝ ΑΦΕΘΕΙ ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΚΤΗΘΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΣΜΟΣ ΟΤΑΝ ΣΤΕΡΕΩΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΤΕ ΣΤΡΑΦΗΚΕ ΚΑΤΑ ΤΩ ΑΛΛΩΝ ΜΕ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΟ ΜΙΣΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΣΑ ΜΠΟΡΕΣΕ ΕΧΩΝΤΑΣ ΣΥΜΑΑΧΟ ΤΗΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΕΞΟΥΣΙΑ Η ΒΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΕΙΤΑΝ ΤΡΟΜΕΡΗ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΡΟΜΕΡΗ ΒΙΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΡΥΨΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΟΣΑ ΜΠΟΡΕΣΑΝ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΗ ΓΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΟΜΩΣ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΟΜΩΣ ΠΟΡΥΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΕΑΝ ΞΥΣΗΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΙΑΑ ΕΛΛΑΔΑ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΝΑΟΥΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΟΥΝ ΤΙΣ ΙΕΡΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥΣ ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΑ

        3. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

          lykaonas ΞΥΠΝΑ……

          ΘΑ ΕΡΘΗ ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΗΔΙΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ ΘΑ ΕΛΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΧΡΙΣΤΟ

          Καὶ οἱ λαοί; Ὤ οἱ λαοί! Παρασυρόμενοι ἀπὸ διάφορα ἀπατηλὰ συνθήματα τρέχουν πίσω ἀπὸ τέτοιους ἀρχηγούς. Ἀλλὰ δὲν ἀργοῦν ν᾿ ἀντιληφθοῦν, ὅτι ἀπατήθηκαν οἰκτρά. Ἡ ὄψι τοῦ «μέλανος ἵππου» παρουσιάζεται καὶ πάλι μπροστά τους ἀπαίσια, πιὸ ἀπαίσια καὶ πιὸ ἄγρια ἀπὸ πρίν.

          http://katohika.gr/nea-taksi-pragmaton/to-doloma-ton-kosmokratoron-kai-i-alithini-dynami-ton-laon-tis-gis/#

          1. ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΙ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΚΑΘΟΛΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΡΟΣΩΠΑ ΟΧΙ ΤΟ ΠΑΠΠΑΔΑΡΙΟ

      2. Αυτά που γράφεις είναι για αμυθολόγητους. Οι αναφορές που παραθέτεις, είναι την περίοδο των Πελασγών, και όχι των Ελλήνων, κάποια μέρα ίσως καταλάβεις την διαφορά. Ειδικά ο Φρύγας Τάνταλος θυσίαζε Έλληνες, και είναι γνωστή η μυθολογική τιμωρία του… Οπωσδήποτε μέσα στην περίοδο του Δία, υπήρχαν ακόμα θρησκευτικές πεποιθήσεις από την περίοδο του Κρόνου. Πέραν αυτού ακόμα και στην “αρχαία” Ελλάδα, όλοι έκαναν αναφορά στο όνομα του Δία… αλλά άλλος ο Δίας των Αθηναίων και άλλος ο Δίας των Λακεδαιμονίων, αν και ελληνικά φύλλα, ο πόλεμος που είχαν ήταν θρησκευτικός εμφύλιος… όπως άλλος ο Ιησούς Χριστός των Ορθοδόξων και άλλος των Προτεσταντών, έστω και αν είναι άπαντες “αδελφοί εν Χριστό” κ.λ.π. πολλοί επικαλούνται το ίδιο όνομα του Θεού, αλλά με διαφορετική προσέγγιση του θείου… ακόμα και σε σημείο όπου τα μυστήρια της ίδιας θρησκείας κατ’ όνομα, να είναι διαφορετικά. Η ουσία είναι ότι από την αρχέγονη θρησκευτική ιεροτελεστία και κάτω από την εποπτεία εμφανών τότε ιερατείων σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους, υπήρξαν μυητικές ανθρωποθυσίες, ο θυσιαζόμενος κάτω από συναισθηματική φόρτιση, γνώριζε τον ρόλο του και τον είχε αποδεχθεί, μετά ήρθαν η αποκοπές ανθρώπινων μελών, πόδια, χέρια αυτιά, πούτσες, αρχίδια… οι μυημένοι γνώριζαν τον ρόλο τους και τον είχαν αποδεχθεί, αργότερα ήρθαν οι θυσίες ζώων… αλλά επειδή δεν έφταναν αυτές… ήρθε ο πόλεμος ως ιεροτελεστία μέχρι και των ημερών μας… όπου οι αμύητοι θυσιαζόμενοι κάτω από ανάλογη συναισθηματική φόρτιση, προσφέρονται προς θυσία, υπό την επίβλεψη των αφανών πλέον ιερατείων, αλλά σε συγκεκριμένες ημερομηνίες. Αυτή ακριβώς την τάση εδώ και κάποιων χιλιάδων ετών, την εκμεταλλεύονται κάποιοι, για να βγάλουν και χρήματα από τα σφάγια! Τα τελευταία 20 χρόνια έχουμε περάσει από την πολιτική τρομοκρατία με θρησκευτική χροιά (βλ. και 17Ν) στην καθαρά ιεροτελετουργική τρομοκρατία, κάτω από συγκεκριμένες πάντα ημερομηνίες. Αυτά. Υγ. Η γνώμη μου παραμένει ότι βασικά δεν γνωρίζεται καν που έχετε έρθει… δεν εννοώ την χώρα, αλλά γενικά τον πλανήτη!

  2. Αστους να λενε κ. Βαρδακα…αστους να λενε !!!! Ειμαστε παρα πολλοι εκεινοι, που προσεκτικα σε διαβαζουμε και συμφωνουμε μαζι σου!!

  3. μετα τον χειλαδακη τον αναρχικο καραμπελια εχουμε και ακομη εναν στην παρεα μας …… τον δοκτορα Βαρδακα που ξεχασε τους Ρωσους!!!!!!!Ξεχασε και τις ορθοδοξες προφητειες και τους μπαρμπαδες που τις λενε, τα ξεχασε ολα!!!!!!!!!!!!!!Και ρωταω εγω αγαπητε δοκτορα ποια χωρα μπορει να διαλυσει την Τουρκια?Ποια χωρα εχει την δυναμη να της διαλυσει την οικονομια και να την κανει χιλια κομματια?………Μηπως ειναι η κολλητη της η Ρωσια?Μηπως ειναι η Κινα?……….να ενα κουιζ για σενα……..Δυσκολο βεβαια αλλα σε εμπιστευομαι πως θα το λυσεις και αυτο………………Γιατι εδω σε αυτο το μπουρδελο που ζουμε ετρεχε ο Λαφαζανης στην ΜΟΣΧΑ να παρει μπροσταντζα για τον αγωγο απο τον Πουτιν 5 δισακια …[μπας και σωθουμε] και πηρε τα ….ξερεις τι πηρε!!!!χαχχαχαχαχχαχαχχαχαχαχχα……οι παπαδες μας ελεγαν οτι θα μας δωσει η Ρωσια την Πολη…..και ο Ρωσος κανει οτι μπορει να ναυαγησει την ενωση της κυπρου…..ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ Ο ΑΓΩΓΟΣ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΠΕΛΑΤΕΣ……….!!!!!………Ποια χωρα ειναι τελικα η μοναδικη συμμαχος μας?………[οχι οτι μας αγαπαει αλλα αυτην την στιγμη τα συμφεροντα της συμπιπτουν με τα δικα μας……να αλλο ενα κουιζ?…………….

    1. ΠΕΣΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ ΤΟΥΤΗ ΔΩ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΜΕ ΧΑΡΤΙ ΟΤΙ ΗΜΑΣΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ Ο ΠΑΙΣΙΟΣ ΕΠΕΣΕ ΟΞΩ ΣΤΙΣ ΠΡΟΓΗΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΓΕΝΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕ ΣΤΙΣ ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΕΝΙΕΤΕ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΑΓΙΟΣ ΠΡΟΦΗΤΕΥΗ ΣΦΑΓΕΣΚ.Λ.Π. ΚΑΘΕ ΜΙΣΟΖΟΥΡΛΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ ΟΤΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΚΙ ΑΝ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΟ5ΜΕ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΟ

  4. ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΟΓΓΟΛΟΣΟΥΛΤΑΝΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ, ΗΔΗ ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΛΛΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΕΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΚΑΘΕ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΟΥΡΚΙΑ, ΠΕΡΙΜΕΝΕ Θ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ.
    ΜΠΟΙΚΟΤΑΖ ΣΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ.
    ΜΠΟΙΚΟΤΑΖ ΣΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ.ΜΠΟΙΚΟΤΑΖ ΣΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ.ΜΠΟΙΚΟΤΑΖ ΣΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ.ΜΠΟΙΚΟΤΑΖ ΣΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΜΠΟΙΚΟΤΑΖ ΣΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ.ΠΡΟΙΟΝΤΑ.ΜΠΟΙΚΟΤΑΖ ΣΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΜΠΟΙΚΟΤΑΖ ΣΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ.ΠΡΟΙΟΝΤΑ. ΞΥΠΝΑ ΗΛΙΘΙΑ ΕΥΡΩΠΗ ΞΥΠΝΑ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek