Διαφημίσεις

Μία από τις στρατηγικές που χρησιμοποιεί η Target, ο αμερικανικός γίγαντας της λιανικής, εν μέσω των προσπαθειών της να περιορίσει περισσότερες κλοπές σε καταστήματα της είναι τα κλειδωμένα και κλειστά σε βιτρίνες ράφια.

Από την Aislinn Murphy/FOXBusiness

Η εταιρεία έχει καταφύγει σε αυτό το μέτρο κυρίως όσον αφορά τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας (παυσίπονα, χαλαρωτικά, καλλυντικά κ.ά.) σε διάφορες τοπόθεσίες, όπως στο Σαν Φρανσίσκο, οι φωτογραφίες από το οποίο πρόσφατα απασχόλησαν τα αμερικανικά ΜΜΕ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το τηλεοπτικό δίκτυο WNCT-TV ανέφερε ότι αυτό συμβαίνει για ορισμένα προϊόντα εκεί τουλάχιστον από τον Οκτώβριο.

Ένα άλλο κατάστημα της αλυσίδας λιανικής έξω από το Μανχάταν, στο Ρίβερντεϊλ της Νέας Υόρκης, ακολουθεί επίσης την ίδια τακτική ώστε τα προϊόντα στο τμήμα προσωπικής φροντίδας να είναι κλειδωμένα και να απαιτούν από έναν υπάλληλο να τα ανοίξει. Γενικότερα, η Target υιοθετεί μια «πολυεπίπεδη προσέγγιση για την καταπολέμηση της κλοπής», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας στο FOX Business την Τρίτη.

«Αυτό περιλαμβάνει διάφορα, σύγχρονα τεχνολικά μέσα, εκπαίδευση για τους επικεφαλής καταστημάτων, ομάδες ασφαλείας, συνεργασία με τις υπηρεσίες επιβολής του νόμου καθώς και με τις ενώσεις λιανικού εμπορίου», συνέχισε ο εκπρόσωπος. «Σε περιορισμένη βάση, χρησιμοποιούμε επίσης στρατηγικές εμπορικής αποτροπής κλοπής, όπως κλείδωμα με τη χρήση βιτρινών, για κατηγορίες προϊόντων που είναι επιρρεπείς σε κλοπές. Αν και δεν μοιραζόμαστε λεπτομέρειες σχετικά με αυτές τις στρατηγικές, αυτές οι αποφάσεις λαμβάνονται σε τοπικό επίπεδο».

Ο εκπρόσωπος επιβεβαίωσε ότι οι περιπτώσεις κλειδώματος στα καταστήματα του Σαν Φρανσίσκο και του Ρίβερντεϊλ εφαρμόστηκαν σε τοπικό επίπεδο λόγω κλοπών.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος, Brian Cornel, χρησιμοποίησε πρόσφατα τον όρο «ελλειψεις» σε ένα αντίξοο «οικονομικό περιβάλλον» κατά την ανακοίνωση των κερδών του τρίτου τριμήνου της εταιρείας τον Νοέμβριο. Οι έμποροι λιανικής συχνά χρησιμοποιούν αυτόν τον όρο ή τον όρο «συρρίκνωση» για να περιγράψουν κλοπές και άλλους τύπους απωλειών αποθεμάτων.

Εκείνη την περίοδο, ο ίδιος ανέφερε ότι η Target «κάνει σημαντικές επενδύσεις στην εκπαίδευση και την τεχνολογία που μπορούν να αποτρέψουν τις κλοπές και να κρατήσουν τους επισκέπτες μας και τα μέλη της ομάδας καταστημάτων μας ασφαλή», επειδή η εταιρεία, όπως και άλλοι λιανοπωλητές, παρατήρησαν μια μεγάλη άνοδο στις κλοπές και στο οργανωμένο λιανικό έγκλημα.

Το Associated Press ανέφερε τον Φεβρουάριο ότι η Target έβαλε περισσότερα προϊόντα σε βιτρίνες με λουκέτα, πράττοντάς το για ολόκληρες κατηγορίες από αυτά.

Η τοποθέτηση προϊόντων σε θήκες ασφαλείας είναι κάτι που έχουν κάνει και κάποιοι άλλοι έμποροι λιανικής, όπως αναφέρθηκε προηγουμένως από το FOX Business.

Σε πρόσφατη έκθεσή της, η Εθνική Ομοσπονδία Λιανικής (NRF) χαρακτήρισε το οργανωμένο έγκλημα λιανικής ως «επίμονο και ενδημικό πρόβλημα στις Ηνωμένες Πολιτείες που φαίνεται να αυξάνεται». Από τους λιανοπωλητές που συμμετείχαν στην έρευνα, περίπου το 70% ανέφερε ότι πιστεύει πως η απειλή του οργανωμένου εγκλήματος στο χώρο της λιανικής έχει επιδεινωθεί.

Οι συνολικές απώλειες αυξήθηκαν περίπου κατά 4%, φτάνοντας τα 94,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021, ανέφερε προηγουμένως η NRF. Το απέδωσε σε μεγάλο βαθμό σε κλοπές όπως από το οργανωμένο λιανικό έγκλημα και στις κλοπές στα καταστήματα.

kourdistoportocali.com



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Μια σκέψη στο “Σκοτεινό το μέλλον> Και ο αμερικανικός γίγαντας της λιανικής, Target, κλειδώνει τα προϊόντα του σε βιτρίνες ασφαλείας”
  1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΜΕΤΡΗΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΧΡΗΜΑ,ΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΓΕΝΙΚΩΣ.Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΡΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ.ΟΛΑ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕΣΩ ΒΙΟΜΕΤΡΙΚΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΩΣ ΧΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΟΝΤΩΝ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟ “ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ” ΤΗΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗΣ ΚΙΝΑΣ.ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΚΟΥΟΣ ΔΟΥΛΟΣ ΘΑ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ.Η ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek