Νέες διαστάσεις παίρνει παγκοσμίως το σκάνδαλο της Cambridge Analytica μετά τη διαρροή εγγράφων που δείχνουν την εμπλοκή της στη χειραγώγηση των εκλογών σε περισσότερες από 68 χώρες μεταξύ των οποίων η Μαλαισία, η Κένυα και η Βραζιλία. Η διαρροή, που ήρθε από πρώην υπάλληλο-προστατευόμενο μάρτυρα, δείχνει πως η εταιρία παρακολουθούσε εκατομμύρια ψηφοφόρους με στόχο να τους ψυχογραφήσει και στη συνέχεια τους έστελνε μηνύματα σε πλατφόρμες social media. Εκμεταλλευόμενη το προφίλ των ψηφοφόρων από στοιχεία που είχε συγκεντρώσει σχετικά με τα ενδιαφέροντα, τη συμπεριφορά, το χαρακτήρα, τις σχέσεις τους, έστελνε στη συνέχεια προσωποποιημένα μηνύματα παίζοντας στην κυριολεξία με τους φόβους και τις ελπίδες τους, προωθώντας συγκεκριμένους υποψηφίους κατόπιν, φυσικά, αδράς αμοιβής.
Η Cambridge Analytica έγινε γνωστή στις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ το 2016 μετά την αποκάλυψη ότι απέκτησε πρόσβαση σε 87 εκατομμύρια προφίλ στο Facebook για να μπορεί να επηρεάσει με στοχευμένες διαφημίσεις τη γνώμη των χρηστών. Όπως αργότερα έγινε γνωστό, η εταιρία συνεργάστηκε από το 2015 με τον υποψήφιο Τέντ Κρούζ για να τον βοηθήσει να κερδίσει το χρίσμα στις εσωτερικές εκλογές του Ρεπουμπλικανικού κόμματος το 2016. Επίσης, η εταιρία προώθησε την καμπάνια του Brexit και την υποψηφιότητα του Donald Trump για την προεδρία των ΗΠΑ.
Τα νέα έγγραφα που διέρρευσαν εμπλέκουν την εταιρία στην προώθηση στο αμερικανικό κοινό της εξωτερικής πολιτικής στον πόλεμο του Ιράκ, μέσω πληρωμένων στοχευμένων διαφημίσεων από τον πρώην απεσταλμένο πρέσβη των ΗΠΑ στον ΟΗΕ και Σύμβουλο Ασφαλείας του προέδρου Τραμπ (μέχρι την απόλυση του το Σεπτέμβριο του 2019) Τζόν Μπόλτον.
Οι νέες αποκαλύψεις έρχονται σύμφωνα με τον βρετανικό Guardian από την Brittany Kaiser, πρώην υπάλληλο της Cambridge Analytica, που πρωταγωνιστεί στο γνωστό ντοκιμαντέρ για το σκάνδαλο με την ονομασία The Great Hack.
Ads paid for by @AmbJohnBolton were psychographically targeted meaning they tapped into voter psyche via data collection. The ads used research on voter hopes + fears. Fear was a favorite tactic. This ad went to the category #NEUROTIC #Hindsightis2020https://t.co/IN2FpWYDge pic.twitter.com/dEnTNqsxK7
— Hindsight is 2020 (@HindsightFiles) January 3, 2020
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
οταν εβαζε η singular το αφεντικο σου ΟΛΥΜΠΙΑ.gr με ανυπαρκτες ψηφους στην βουλη για να εξυπηρετησει τα τοκογλυφικα ορνια του city τοτε ολυμπια…..gr δεν εβγαζες κιχ γιατι περιμενες τα αργυρια του ιουδα να παρεις , οπως και εγινε Τοτε φυσικα δεν ειχες αυτες τις ευαισθησιες ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟ OLYMPIA .israel