Απτόητες συνεχίζουν οι φεμινίστριες, στα πλαίσια συγκρότησης της εγκληματικής οργάνωσης εκβιασμών, διασυρμού και δημιουργία ενός ολοκληρωτικού καθεστώτος υπό την αιγίδα του #MeToo. Αυτή τη φορά, θύμα του μίσανδρου κινήματος είναι ο βρετανός ηθοποιός Ράσελ Μπραντ ο οποίος βρίσκεται αντιμέτωπος με καταγγελίες για σεξουαλική επίθεση. Ωστόσο, παρά τις προηγούμενες καταγγελίες που τον ανέφεραν ως δράστη, υπάρχουν υποψίες ότι αυτές οι καταγγελίες είναι αβάσιμες.
Σύμφωνα με τις αστυνομικές αρχές του Λονδίνου χειροποίητες σοκολάτες, μια νέα καταγγελία για σεξουαλική επίθεση προέκυψε που φέρεται να συνέβη το 2003. Αξίζει να σημειωθεί πως οι προηγούμενες καταγγελίες κατά του Ράσελ Μπραντ αφορούσαν περιστατικά που φέρεται να συνέβησαν από το 2006 έως το 2013 και βασίστηκαν σε μαρτυρίες γυναικών χωρίς αποδεικτικά στοιχεία, μαρτυρίες τρίτων ή ιατροδικαστική εξέταση.
Πλήρης επαγγελματική καταστροφή
Οι πρόσφατες εξελίξεις στην υπόθεση του βρετανού κωμικού Ράσελ Μπραντ προκάλεσαν αναστάτωση στους ακόλουθούς του. Τέσσερις γυναίκες κατηγορούν τον Μπραντ για βιασμό και σεξουαλική κακοποίηση, αλλά παράλληλα υπάρχει μια έντονη συζήτηση σχετικά με την εγκυρότητα των υποτιθέμενων αυτών βιασμών, καθώς οι καταγγελίες “προέκυψαν” ταυτόχρονα, περισσότερο από 10 έτη μετά τις υποτιθέμενες υποθέσεις. Σχεδόν σαν κάποιος να… συντονίζει μια μεθοδική επίθεση προκειμένου να καταστρέψει τον βρετανό ηθοποιό.
Από την άλλη, οι καταγγελίες αυτές είχαν άμεσο αντίκτυπο στην οικονομική του κατάσταση. Συγκεκριμένα, το YouTube αποφάσισε να αφαιρέσει από τα κανάλια του Ράσελ Μπραντ τη δυνατότητα να κερδίζει χρήματα από διαφημίσεις, κατηγορώντας τον για «παραβίαση της πολιτικής ευθύνης του δημιουργού».
Αυτή η απόφαση του YouTube, που έχει ως στόχο την προστασία των χρηστών της, έρχεται μετά από αναφορές στη Μητροπολιτική Αστυνομία για υποτιθέμενη σεξουαλική επίθεση που φέρεται να συνέβη το 2003, τρία χρόνια πριν από τις εικαζόμενες επιθέσεις που έχουν δημοσιοποιηθεί στα μέσα ενημέρωσης. Η πλατφόρμα είναι επίσης σε επαφή με μια γυναίκα που αναφέρει τη σεξουαλική επίθεση και της παρέχει υποστήριξη. Σημειώνεται πως δεν έχει αναγνωρίσει τον Ράσελ Μπραντ ως τον φερόμενο ως δράστη.
Επιπλέον, το Netflix βρίσκεται υπό πίεση να αφαιρέσει από τον κατάλογό του την κωμωδία “Re:Birth”.
Η απόφαση του YouTube να αποστασιοποιηθεί από τον Ράσελ Μπραντ έχει σημαντικό οικονομικό αντίκτυπο. Οι εκτιμήσεις υποδεικνύουν ότι κερδίζει περίπου 2.000 έως 4.000 λίρες Αγγλίας ανά βίντεο στο YouTube. Αυτή η απώλεια εσόδων από το YouTube είναι σημαντική, καθώς το κοινό του είναι ακόμα πολύ μεγάλο και αφοσιωμένο.
Εν τω μεταξύ, το Rumble συνεχίζει να επιτρέπει τις διαφημίσεις στο περιεχόμενό του και αυτό ίσως αναδείξει νέες πηγές εσόδων για τον ίδιο. Ενδεχομένως, μπορεί να εξετάσει τη δημιουργία μιας δικής του πλατφόρμας βασισμένης σε συνδρομές, όπου οι ακόλουθοί του θα πληρώνουν για να έχουν πρόσβαση στα βίντεό του.
Το #MeToo ως εργαλείο του “συστήματος”
Καμία έκπληξη δεν αποτελεί η -κάθε άλλο παρά απρόσμενη- επίθεση προς τον ηθοποιό. Τον τελευταίο καιρό, ο Ράσελ Μπραντ έχει φέρει τα πάνω-κάτω στην κοινή γνώμη με τη συχνή δημοσίευση βίντεο σχετικά με θέματα πνευματικότητας, πολιτικής εναντίον του κατεστημένου και ακόμα και για πιθανή ύπαρξη εξωγήινης μορφής ζωής. Ο αριθμός των συνδρομητών του στο YouTube φτάνει τα 6,6 εκατομμύρια, ενώ είναι ενεργός και σε άλλα κοινωνικά δίκτυα όπως το Instagram, το Twitter και το Rumble.
Φαίνεται ότι ο Ράσελ ενόχλησε ανθρώπους που δεν “έπρεπε”. Πέρασε την τελευταία δεκαετία λέγοντας στον κόσμο να μην εμπιστεύεται την κυρίαρχη βιομηχανία των μέσων ενημέρωσης. Παράλληλα, ο ηθοποιός πρόσφατα είχε εκφράσει την αντίθετη άποψη που έχει με τον παγκόσμιο εμβολιασμό.
Η πρώτη του αντίδραση στις κατηγορίες ήταν ότι «υπάρχει μια σοβαρή και συντονισμένη ατζέντα για τον έλεγχο της ελευθερίας του λόγου» – υπονοώντας ότι στοχοποιείται επειδή προσπαθεί να “ανοίξει τα μάτια του κόσμου”.
Μαζική η υποστήριξη του κόσμου
Η φεμινιστική ατζέντα πλέον γίνεται αντιληπτή από τον κόσμο. Οι χρήστες του διαδικτύου βλέπουν κυριολεκτικά δεκάδες άνδρες να κατηγορούνται άδικα και ψευδώς (όπως για παράδειγμα πρόσφατα οι δυο περιπτώσεις των ποδοσφαιριστών Μεντί και Γκρίνγουντ) και πλέον αντιλαμβάνονται ότι υπάρχει ένα φεμινιστικό κύκλωμα που μεθοδικά και συστηματικά καταστρέφει άνδρες με φήμη είτε επειδή δεν συμφωνούν στο αφήγημα είτε για παραδειγματισμό και επίδειξη εξουσίας.
Ανάμεσα στους αμέτρητους χρήστες που έδειξαν φανερά τη συμπαράστασή τους στον Ράσελ, η αρθρογράφος της Telegraph, Allison Pearson, είπε ότι η πρώτη της σκέψη διαβάζοντας για τέτοιους ισχυρισμούς «…πρέπει πρώτα απ’ όλα να αναρωτηθεί κανείς γιατί προσπαθούν να τον φιμώσουν και ποιους έχει ενοχλήσει…».
Το BBC και το Channel 4, που χρησιμοποίησαν τον Ράσελ στο αποκορύφωμα της φήμης του τη δεκαετία του 2000, ανέφεραν ότι δεν έχουν αρχεία καταγγελιών εναντίον του κατά τη διάρκεια εκείνης της εποχής. Υποστηρίζουν επίσης ότι ήδη από τότε είχαν πολύ βελτιωμένες διαδικασίες για την αναφορά σεξουαλικής παρενόχλησης στο χώρο εργασίας. Και σε περίπτωση που όντως συνέβαινε τέτοια σεξουαλική επίθεση, τότε οι ίδιες οι εταιρείες θα είχαν κινηθεί νομικά εναντίον του.
Το λάθος του Ράσελ
Μετά την παγκόσμια προβολή του κινήματος #MeToo, λόγω των ρεπορτάζ για τον παραγωγό ταινιών Χάρβεϊ Γουάινστιν, πολλοί άντρες με φήμη και δημοσιότητα έχασαν την καριέρα τους όταν διάφορες γυναίκες εμφανίστηκαν ξαφνικά με ισχυρισμούς για δήθεν ανάρμοστη σεξουαλική συμπεριφορά. Στα χρόνια που μεσολάβησαν, πολλοί αμφισβήτησαν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το #MeToo, δίχως αποδεικτικά στοιχεία, ωθώντας την αντίληψη ότι το Δικαστικό Σύστημα θα πρέπει να αναγνωρίσει όλες τις καταγγελίες βιασμό από γυναίκες ως αληθείς απλά και μόνο επειδή είναι από γυναίκες (ή αλλιώς “εγώ αδερφή μου σε πιστεύω“)
Το 2019, όμως, ένας κωμικός δήλωσε ότι συμμετείχε σε αυτόν τον απολογισμό, αποκαλώντας το #MeToo «μια πραγματικά θετική αλλαγή» και «ένα σημάδι πραγματικής αφύπνισης». Αυτό το άτομο ήταν ο Ράσελ Μπραντ.
Ο ίδιος ηθοποιός που τόσο ενεργά στήριξε το μίσανδρο φεμινιστικό κίνημα βρέθηκε τώρα στο στόχαστρο. Διότι, όπως και πολλοί ακόμη άνδρες, αδυνατούσε να αντιληφθεί την εξόφθαλμη αλήθεια: το φεμινιστικό κίνημα δεν έχει άνδρες “συμμάχους”. Βλέπει μόνο εχθρούς. Και τους βλέπει παντού
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice