Ένα δυσοίωνο κεφάλαιο ξετυλίγεται στην καθημερινότητά μας, καθώς ο Προσωπικός Αριθμός –ένας μοναδικός 12ψήφιος κώδικας– ετοιμάζεται να μας αλυσοδέσει για πάντα. Αυτός ο αριθμός, που θα χαραχθεί ανεξίτηλα στη ζωή κάθε ανθρώπου, δεν είναι απλώς ένα εργαλείο ταυτοποίησης. Είναι το κλειδί για την απόλυτη παρακολούθηση, ο δεσμός που θα μας συνδέει αιώνια με το αδηφάγο ψηφιακό σύστημα του Κράτους. Η σχετική διάταξη ψηφίστηκε ήδη από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, και το μόνο που απομένει είναι η Κοινή Υπουργική Απόφαση για να σφραγιστεί η μοίρα μας.
Ο Προσωπικός Αριθμός θα ενσωματωθεί υποχρεωτικά στις νέες ταυτότητες, σαν ψηφιακό τατουάζ που δεν σβήνει ποτέ. Όσοι έχουν ήδη ταυτότητες νέου τύπου μπορεί να νομίζουν ότι γλίτωσαν προσωρινά, αλλά η αλήθεια είναι ότι ο αριθμός αυτός θα τους καταδιώξει σύντομα. Για κάθε νέα ταυτότητα, ο κώδικας θα είναι εκεί, σαν σφραγίδα υποταγής. Στόχος; Να μετατραπεί κάθε πολίτης σε έναν αριθμημένο κωδικό, μια γραμμή δεδομένων σε μια τεράστια βάση που δεν ξεχνά, δεν συγχωρεί, δεν αλλάζει. Μια «ψηφιακή ταυτότητα» που θα καταγράφει κάθε σου κίνηση, κάθε σου συναλλαγή με το Δημόσιο, κάθε σου ανάσα.
Η διαδικασία θα τρέχει μέσα από το myInfo.gov.gr, μια πλατφόρμα που παρουσιάζεται ως «φιλική» και «ασφαλής», αλλά στην πραγματικότητα είναι ο πυρήνας της νέας ψηφιακής φυλακής. Εκεί, τα προσωπικά σου στοιχεία θα εκτίθενται, θα ελέγχονται, θα διορθώνονται μόνο με την έγκριση του συστήματος. Θα νομίζεις ότι έχεις τον έλεγχο, αλλά στην πραγματικότητα θα είσαι απλώς ένας χρήστης σε έναν αλγόριθμο που γνωρίζει τα πάντα για σένα. Λάθη στα μητρώα; Μπορεί να διορθώνονται, αλλά με τίμημα: την πλήρη υποταγή σου σε ένα δίκτυο που παρακολουθεί, καταγράφει και αποφασίζει.
Το πρόβλημα με τις διαφορετικές καταχωρίσεις στοιχείων σε διάφορους φορείς του Δημοσίου είναι γνωστό και διαχρονικό. Πολλοί πολίτες βρίσκονται σε αδιέξοδο όταν προσπαθούν να εκδώσουν ένα πιστοποιητικό ή να διεκπεραιώσουν μια αίτηση, επειδή τα στοιχεία τους εμφανίζονται διαφορετικά από υπηρεσία σε υπηρεσία. Για παράδειγμα, ένα όνομα μπορεί να είναι γραμμένο ως «Ανδρέας» στο ένα μητρώο και ως «Αντρέας» στο άλλο, με αποτέλεσμα το σύστημα να μην μπορεί να ταυτοποιήσει το πρόσωπο. Άλλες φορές, συναντώνται περιπτώσεις όπου το ίδιο όνομα εμφανίζεται με διάφορους τρόπους, όπως «Κώστας», «Κωνσταντίνος» ή «Κων/νος», ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις οι γυναίκες καταγράφονται στο ένα μητρώο με το πατρικό τους επώνυμο και στο άλλο με του συζύγου. Δεν λείπουν και τα απλά, αλλά κρίσιμα λάθη, όπως λάθος ημερομηνία γέννησης ή ανορθογραφίες που μπορούν να προκαλέσουν σοβαρές καθυστερήσεις ή ακόμη και απόρριψη αιτήσεων.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η περίπτωση ενός πολίτη που προσπαθεί να εγγράψει το παιδί του σε βρεφονηπιακό σταθμό και χρειάζεται πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης. Αν στο Φορολογικό Μητρώο το μικρό του όνομα είναι καταχωρισμένο ως «Αντρέας», ενώ στο Μητρώο Πολιτών εμφανίζεται ως «Ανδρέας», το σύστημα δεν μπορεί να ολοκληρώσει την ταυτοποίηση, με αποτέλεσμα η αίτηση να μπλοκάρει. Με την εισαγωγή όμως του 12ψήφιου Προσωπικού Αριθμού, τέτοια προβλήματα θα αποτελούν παρελθόν, καθώς το νέο σύστημα θα εξασφαλίζει ότι όλα τα στοιχεία είναι ταυτοποιημένα με βάση έναν και μόνο αριθμό.
Εκτός από την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, ο Προσωπικός Αριθμός θα προσφέρει και στο Δημόσιο μια πιο καθαρή εικόνα για τα δεδομένα που τηρούνται σε διάφορες υπηρεσίες. Η δημιουργία μιας ενιαίας ψηφιακής ταυτότητας θα επιτρέψει τον πιο αποτελεσματικό έλεγχο και την εξάλειψη των ασυμφωνιών, ενώ θα μειώσει σημαντικά τη γραφειοκρατία και τις καθυστερήσεις.
Ποια ψηφία θα συνθέτουν τον Προσωπικό Αριθμό
Ο Προσωπικός Αριθμός, όπως προαναφέραμε, θα αποτελείται από 12 ψηφία. Τα πρώτα εννέα ψηφία θα είναι ίδια με το γνωστό μας ΑΦΜ, ενώ θα προστίθενται τρία ακόμη ψηφία. Από αυτά, τα δύο –σύμφωνα με τον σχεδιασμό– θα μπορεί να τα επιλέγει ο ίδιος ο πολίτης, ώστε ο αριθμός του να έχει και ένα προσωπικό στοιχείο. Τα επιπλέον αυτά ψηφία, που πιθανότατα θα τοποθετούνται πριν από τον ΑΦΜ, θα διαμορφώνουν τον τελικό Προσωπικό Αριθμό. Με αυτόν τον τρόπο, ο κάθε άνθρωπος –ακόμα και τα παιδιά από μικρή ηλικία– θα έχει έναν δικό του, σταθερό και ξεχωριστό αριθμό, που θα είναι το «κλειδί» για κάθε ψηφιακή ή φυσική συναλλαγή με το κράτος.
Αυτή δεν είναι απλώς μια αλλαγή. Είναι η αρχή του τέλους της ελευθερίας σου. Ο Προσωπικός Αριθμός δεν είναι ένας κωδικός. Είναι τα δεσμά της ψηφιακής σκλαβιάς, έτοιμα να σε κρατήσουν αιχμάλωτο για πάντα.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice




Μια ερώτηση και μια τρομακτική απάντηση ! Μη το προσπεράσεις αυτό το βίντεο !!
ΑΜAZING DIO
https://m.youtube.com/watch?v=kKdqTsLZSaI&pp=0gcJCX4JAYcqIYzv
Η θεσμοθέτηση του Προσωπικού Αριθμού (Π.Α.) στην Ελλάδα, με ενσωμάτωση του Αριθμού Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.), εγείρει σοβαρά ζητήματα νομιμότητας ως προς την προστασία προσωπικών δεδομένων. Ο Α.Φ.Μ., αρχικώς θεσπισμένος για φορολογικούς σκοπούς, καθίσταται μέσω του Π.Α. άμεσα διαθέσιμος σε ένα ευρύ φάσμα συναλλαγών, γεγονός που συνιστά δυσανάλογη επέκταση του σκοπού συλλογής και παραβίαση του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (Κανονισμός ΕΕ 2016/679 – GDPR). Καταρχάς, παραβιάζεται η αρχή της ελαχιστοποίησης (άρθρο 5 §1(c) GDPR), σύμφωνα με την οποία τα δεδομένα πρέπει να είναι κατάλληλα, συναφή και περιορισμένα στο απολύτως αναγκαίο. Η ενσωμάτωση του Α.Φ.Μ. στον Π.Α. καθιστά το φορολογικό αναγνωριστικό προσβάσιμο σε διαδικασίες άσχετες με τη φορολογία, εκθέτοντας τον πολίτη χωρίς εύλογη αιτία. Δεύτερον, παραβιάζεται η αρχή του περιορισμού του σκοπού (άρθρο 5 §1(b) GDPR). Ο Α.Φ.Μ. συλλέγεται για συγκεκριμένο σκοπό (φορολογική διοίκηση) και η περαιτέρω χρήση του για την ταυτοποίηση σε ευρύτερο διοικητικό ή ιδιωτικό πλαίσιο συνιστά δευτερογενή επεξεργασία χωρίς σαφή νομική βάση. Επιπλέον, τίθεται ζήτημα νομιμότητας κατά το άρθρο 6 GDPR, καθώς η χρήση ενός φορολογικού αριθμού ως δομικού στοιχείου ενός εθνικού αναγνωριστικού υπερβαίνει τον σκοπό της αρχικής χορήγησής του. Η εν λόγω πρακτική δεν τεκμηριώνεται ως αναγκαία και αναλογική, όπως απαιτείται. Παράλληλα, παραβιάζεται η αρχή της ασφάλειας (άρθρο 32 GDPR), αφού η άμεση αποκάλυψη του Α.Φ.Μ. μέσω του Π.Α. αυξάνει τον κίνδυνο υποκλοπής ταυτότητας, απάτης ή παράνομης χρήσης σε οικονομικές συναλλαγές. Ο Π.Α., αντί να προστατεύει τον πολίτη, δημιουργεί νέα τρωτά σημεία. Σύμφωνα με τον Ν. 4624/2019 (άρθρα 25-30), η επεξεργασία που ενέχει υψηλό κίνδυνο για τα δικαιώματα των φυσικών προσώπων απαιτεί εκτίμηση αντικτύπου (DPIA). Η ενσωμάτωση του Α.Φ.Μ. στον Π.Α. προφανώς συνιστά τέτοια περίπτωση, πλην όμως δεν προκύπτει συμμόρφωση με την αρχή της αναγκαιότητας. Κατόπιν τούτων, προτείνεται η κατάργηση της μορφής του Π.Α. που περιέχει τον Α.Φ.Μ. και η αντικατάστασή του από έναν ουδέτερο, τυχαίο και μοναδικό αριθμό, μη συνδεόμενο με άλλα αναγνωριστικά. Η λύση αυτή συνάδει με τον Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της ΕΕ (άρθρο 8) και προστατεύει τον πολίτη από αδικαιολόγητη έκθεση. Η διατήρηση του υφιστάμενου σχεδιασμού εκθέτει την Ελλάδα σε σοβαρούς κινδύνους συμμόρφωσης, ενδεχόμενες κυρώσεις από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και υπονόμευση της εμπιστοσύνης των πολιτών προς τη διοίκηση.