18:19 - 05/09/2019

Πρόστιμο 170 εκατ. δολαρίων στο YouTube για συλλογή προσωπικών δεδομένων παιδιών

Πρόστιμο ύψους 170 εκατομμυρίων δολαρίων επιβλήθηκε στο YouTube της Google από την αμερικανική Federal Trade Commission, για παραβίαση νόμων σχετικά με τους νόμους προστασίας προσωπικών δεδομένων παιδιών. Η Google, στην οποία ανήκει το YouTube, συμφώνησε να πληρώσει το ποσό στο πλαίσιο ενός συμβιβασμού με την FTC.

Όπως αναφέρει το BBC, η ιστοσελίδα είχε κατηγορηθεί για συλλογή δεδομένων για παιδιά κάτω των 13 ετών, χωρίς τη συγκατάθεση των γονιών τους. Σύμφωνα με την FTC, τα δεδομένα αυτά χρησιμοποιούνταν για στοχευμένες διαφημίσεις σε παιδιά, κάτι που παραβιάζει την 1998 Children’s Online Privacy Protection Act (Coppa).

«Δεν υπάρχει δικαιολογία τις παραβιάσεις του νόμου από το YouTube» είπε ο πρόεδρος της FTC, Τζο Σίμονς, προσθέτοντας πως, όσον αφορά στη συμμόρφωση στον συγκεκριμένο νόμο, η Google είχε αρνηθεί να παραδεχτεί πως τομείς της κύριας υπηρεσίας του YouTube «στόχευαν» παιδιά. Ωστόσο, η εταιρεία κατηγορείται πως παρουσίαζε διαφορετικά τα πράγματα σε παρουσιάσεις της σε εταιρικούς πελάτες- για παράδειγμα, σύμφωνα με την FTC, η Google είχε υποστηρίξει στη Mattel ότι «το YouTube είναι ηγέτης ως προς την απήχηση σε παιδιά 6-11 ετών, απέναντι σε κορυφαίους τηλεοπτικούς σταθμούς». Επίσης, το YouTube τακτικά εξέταζε περιεχόμενο για να συμπεριλαμβάνεται στην ξεχωριστή εφαρμογή YouTube Kids.

Η Google θα πρέπει να πληρώσει 136 εκατ. δολάρια στην FTC- το μεγαλύτερο πρόστιμο που έχει επιβληθεί ποτέ σε υπόθεση που έχει να κάνει με την Coppa- και επιπλέον 34 εκατ. δολάρια στην πολιτεία της Νέας Υόρκης. Ωστόσο, ένας από τους πέντε επιτρόπους της FTC, ο Ροχίτ Τσόπρα, υποστήριξε σε ανακοίνωσή του πως ο συμβιβασμός αυτός δεν είναι αρκετός, καθώς η Google προσέλκυε παιδιά στο YouTube με βίντεο- «δολώματα» με παιδικά τραγουδάκια και καρτούν. Όπως σημείωσε μέσω Twitter, θεωρεί ότι το πρόστιμο «δαγκώνει ελάχιστα» τη Google και ότι οι προτεινόμενες αλλαγές στο YouTube ήταν «ανεπαρκείς».

Στο πλαίσιο του συμβιβασμού, η εταιρεία θα πρέπει να δημιουργήσει ένα σύστημα μέσω του οποίου θα υποδεικνύεται ξεκάθαρα το περιεχόμενο που απευθύνεται σε παιδιά. Σε σχετικό blogpost, η διευθύνουσα σύμβουλος του YouTube, Σούζαν Βότσικι, είπε ότι η δημοφιλής ιστοσελίδα video streaming θα χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να εντοπίζει αυτόματα και να υποδεικνύει βίντεο τα οποία «ξεκάθαρα στοχεύουν σε κοινά νεαρής ηλικίας», όπως πχ βίντεο που δίνουν έμφαση σε παιδικούς χαρακτήρες και παιχνίδια.

naftemporiki.gr

Loading...
Loading...
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα ! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Be the first to comment

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*


Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial