Διαφημίσεις

Αεροπορική τραγωδία σήμερα στην Κίνα, με ένα Boeing 737-800 να συντρίβεται σε δύσβατη περιοχή, με 132 επιβαίνοντες.

Η πτήση της China Eastern Airlines έκανε μια τεράστια βουτιά πριν προσκρούσει στην πλαγιά ενός λόφου και εκραγεί σε μια τεράστια πύρινη σφαίρα κοντά στην πόλη Wuzhou, στην κομητεία Teng, της νότιας επαρχίας Guangxi. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν στοιχεία ότι υπάρχουν επιζώντες.

Ένας αξιωματούχος διάσωσης φέρεται να δήλωσε ότι το αεροπλάνο έχει διαλυθεί εντελώς, ενώ η φωτιά που προκλήθηκε από τη συντριβή έκαψε και δέντρα και μπαμπού στην περιοχή, πριν τελικά σβήσει με τη βοήθεια των δυνάμεων που έσπευσαν σε βοήθεια. Η China Eastern εξέφρασε «βαθιά συλλυπητήρια» στους συγγενείς των επιβαινόντων.

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Κίνας (CAAC) δήλωσε ότι το αεροσκάφος έχασε την επαφή πάνω από την πόλη Wuzhou.

Στο αεροσκάφος επέβαιναν 123 επιβάτες και εννέα μέλη του πληρώματος. Τα κρατικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν νωρίτερα ότι στο αεροσκάφος επέβαιναν 133 άτομα.

Ένας χωρικός δήλωσε σε τοπικό ειδησεογραφικό ιστότοπο ότι το αεροπλάνο είχε διαλυθεί εντελώς και είχε δει τμήμα του δάσους να καίγεται από τη φωτιά που προκλήθηκε από τη συντριβή.

Τοπικός αξιωματούχος πρόσθεσε: «Η ακριβής τοποθεσία του δυστυχήματος ήταν η κοινότητα Langnan στην επαρχία Teng».

Το βίντεο παρακάτω υποτίθεται ότι δείχνει το σημείο της συντριβής:

Δείχνει αυτό το βίντεο το αεροπλάνο που συνετρίβη στην Κίνα;

Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κυκλοφόρησαν τρομακτικά πλάνα από κάμερες κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης, που υποτίθεται ότι δείχνουν το αεροσκάφος να πέφτει κάθετα προς το έδαφος, δευτερόλεπτα πριν συντριβεί.

Σημειώνεται ότι η αυθεντικότητα του βίντεο και το κατά πόσο απεικονίζει όντως το αεροπλάνο που συνετρίβη δεν έχει επιβεβαιωθεί.

Πρόκειται για το παρακάτω βίντεο:

Συντριβή αεροσκάφους στην Κίνα: Η κάθετη πτώση σε τρία λεπτά

Τα δεδομένα παρακολούθησης του FlightRadar έδειξαν ότι το αεροσκάφος πετούσε στα 29.100 πόδια στις 14.20, τοπική ώρα. Περίπου δύο λεπτά αργότερα είχε πέσει στα 9.000 πόδια και 20 δευτερόλεπτα μετά είχε πέσει στα 3.225 πόδια. Τα δεδομένα υποδεικνύουν κάθετη κάθοδο 31.000 ποδιών ανά λεπτό ή περίπου 350 μίλια την ώρα ή 563 χλμ. την ώρα.

Ο Κινέζος πρόεδρος Σι Τζινπίνγκ δήλωσε «σοκαρισμένος» από το αεροπορικό δυστύχημα και έδωσε αμέσως εντολή για να διερευνηθούν τα αίτια.

Συντριβή Boeing στην Κίνα: Τι προκάλεσε τη μοιραία βουτιά, τι εκτιμούν ειδικοί

Δεν είναι ακόμη σαφές τι προκάλεσε την ξαφνική βύθιση και τη συντριβή της πτήσης MU5735, αλλά ειδικοί σε θέματα αεροπλοΐας δήλωσαν στην «Daily Mail» ότι μπορεί να ήταν «ένα συμβάν απώλειας ελέγχου, πιθανώς μετά από ακινητοποίηση του αεροσκάφους σε μεγάλο ύψος», ή μια βλάβη στους αισθητήρες στο πιλοτήριο.

Το μοντέλο 737-800 NG (737-89P) της Boeing Co. που συνετρίβη στην Κίνα τη Δευτέρα θεωρείται από τα ασφαλέστερα αεροσκάφη που κατασκευάστηκαν ποτέ.

Το 6 ετών αεροσκάφος ανήκει στα αεροπλάνα NG ή Next Generation, που προηγήθηκαν του 737 Max. Υπενθυμίζεται ότι με τα 737 Max, με το που κυκλοφόρησαν, προκλήθηκαν δύο δυστυχήματα και για μεγάλο χρονικό διάστημα καθηλώθηκαν παγκοσμίως στο έδαφος.

Το NG έχει ένα από τα καλύτερα ρεκόρ ασφαλείας, με μόλις 11 δυστυχήματα σε περισσότερα από 7.000 αεροπλάνα που παραδόθηκαν από το 1997, σύμφωνα με τη συμβουλευτική εταιρεία αερομεταφορών Cirium.

«Το 737 NG λειτουργεί εδώ και 25 χρόνια και έχει εξαιρετικό ιστορικό ασφάλειας», δήλωσε στο Bloomberg ο Paul Hayes, διευθυντής αεροπορικής ασφάλειας και ασφάλισης της Cirium. «Δεν πρόκειται να κάνω εικασίες για το τι συνέβη, αλλά αν τα αρχεία καταγραφής του Flightfadar24 είναι ακριβή, κάτι φαίνεται ότι συνέβη απότομα και το αεροπλάνο έκανε βουτιά με τη μύτη από το ύψος πλεύσης».

Τα δεδομένα και το χρονικό του τρόμου -Σε δύο λεπτά έκανε τη μοιραία βουτιά

Η πτήση αναχώρησε από τη νοτιοδυτική πόλη Κουνμίνγκ στις 1.11 μ.μ. (5.11 μ.μ. ώρα Ελλάδας), σύμφωνα με τα δεδομένα του FlightRadar24.

Διάγραμμα της «Daily Mail» για το πώς μπορεί να συνετρίβη το αεροπλάνο στην Κίνα

Όμως η καταγραφή της πτήσης από το FlightRadar τερματίστηκε στις 2.22 μ.μ. (6.22 π.μ. GMT), ενώ πετούσε σε ύψος 3.225 ποδών με ταχύτητα 376 κόμβων.

Το αεροπλάνο βρισκόταν σε ύψος 29.100 ποδιών, στις 2:20, σύμφωνα με τα δεδομένα του FlightRadar24.

Λίγο περισσότερο από δύο λεπτά και 15 δευτερόλεπτα αργότερα, τα επόμενα διαθέσιμα δεδομένα έδειξαν ότι είχε κατέβει στα 9.075 πόδια. Σε άλλα 20 δευτερόλεπτα, το τελευταίο υψόμετρο που καταγράφηκε ήταν 3.225 πόδια.

Ήταν προγραμματισμένο να προσγειωθεί στο Guangzhou, στην ανατολική ακτή, στις 3.05 μ.μ. (7.05 π.μ. GMT).

Η καταγραφή της βουτιάς του αεροσκάφους στην Κίνα, που παρουσιάζει το Bloomberg
«Το αεροπλάνο κατευθυνόταν ανατολικά όταν στις 2:20:59 μ.μ. άρχισε να κάνει μια ξαφνική βουτιά και ενώ πετούσε κανονικά άρχισε να πέφτει με ταχύτητα καθόδου σχεδόν 31.000 πόδια ανά λεπτό, για περίπου πέντε δευτερόλεπτα. Αυτού του είδους η κάθοδος είναι πολύ έξω από κάθε είδους κανονική παράμετρο πτήσης.

Αλλά μετά από περίπου 45 δευτερόλεπτα, η κάθοδος έγινε λιγότερο απότομη και για λίγα λεπτά το αεροσκάφος ανέβηκε πάνω από 1.000 πόδια. Πήγε από τα 7.425 πόδια στα 8.600 πόδια σε διάστημα περίπου 10 δευτερολέπτων, σύμφωνα με τα δεδομένα του Flightradar24, τα οποία βασίζονται σε μεταδόσεις από το αεροπλάνο. Ενώ η ταχύτατη βουτιά θα εκσφενδόνιζε τα πάντα στο ταβάνι, η ταχεία άνοδος θα επανέφερε τα πάντα στο πάτωμα.

Η άνοδος δεν συνεχίστηκε, ήταν για λίγα δευτερόλεπτα. Το αεροσκάφος έκανε νέα βουτιά δευτερόλεπτα αργότερα, με ταχύτητα περίπου 31.000 ποδιών ανά λεπτό. Η τελευταία θέση που καταγράφηκε στο ίχνος του Flightradar24 ήταν στις 2:22:36 μ.μ., περίπου ένα λεπτό και 35 δευτερόλεπτα μετά την έναρξη της βουτιάς».

Πηγή:iefimerida.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Μια σκέψη στο “Πώς συνετρίβη το Boeing στην Κίνα -Τι εκτιμούν οι ειδικοί για τη βουτιά από τα 29.000 πόδια σε τρία λεπτά”
  1. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΗΤΑΝ ΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΙ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΧΑΖΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΕΓΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΟΡΕ ΞΕΡΟΥΝ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek