Γράφει ο Χρήστος Μαντζιάρης
Είναι δυνατόν οι εφευρέτες της γκιλοτίνας να διέπονται από ολυμπιακά ιδεώδη; Είναι δυνατόν οι διαστροφείς – καταστροφείς της ελληνικής δημοκρατίας με την γαλλική «επανάσταση» να αντιλαμβάνονται τις πολιτιστικές αξίες; Επομένως, πιστοί στις παραδόσεις τους, κατάφεραν να αλλοιώσουν και τους Ολυμπιακούς Αγώνες διότι ποτέ δεν τους εννόησαν. Το αρχαίο πνεύμα, το αθάνατο, το μετέτρεψαν σε νεοταξικό πνεύμα θνησιγενές. Ούτε την ολυμπιακή φλόγα δεν μπόρεσαν να εκτιμήσουν όπως θα δούμε παρακάτω.
Οι γάλλοι επέτυχαν ένα μοναδικό ρεκόρ στους Ολυμπιακούς αγώνες. Απέτυχαν πριν καν ξεκινήσουν. Πριν το ξεκίνημα είχαν προβλήματα σε αθλητικές εγκαταστάσεις, αθλητικό περιβάλλον (Σηκουάνας) και οργάνωσης. Απορίας άξιον είναι γιατί η ΔΟΕ, του γερμανού Μπάκ, τα επέτρεψε όλ’ αυτά καθόσον τα πάντα ελέγχονται πολλάκις μέχρι ν’ αρχίσουν οι αγώνες. Χωρίς την έγκριση της ΔΟΕ τίποτα δεν γίνεται.
Ένα στοιχείο που χαρακτηρίζει τους Γάλλους είναι η δουλική τους στάση στους παγκοσμιοποιητές. Η Ιστορία της Γαλλίας είναι ο μάρτυρας αυτής της διαπιστώσεως. Ποιος βομβάρδισε τις υποδομές της Λιβύης; Ανέλαβαν λοιπόν οι Γάλλοι να διοργανώσουν Ολυμπιάδα η οποία, όλως τυχαίως, έτυχε να είναι η 33η σύγχρονη Ολυμπιάδα. Από μόνο του αυτό το «33» αποτελεί κράχτη που κράζει ότι αυτοί οι ισχυροί που τιμούν αυτόν τον αριθμό θα το εκμεταλλευόντουσαν και… η καλή ημέρα φαίνεται από το πρωί.
Η τελετή ενάρξεως των 33ων Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι [που κτίσθηκε προς τιμήν του Πάρη (Paris)] έσπασε κάθε ρεκόρ αρνητικών σχολίων κυρίως λόγω της παρωδίας του μυστικού δείπνου του Ιησού Χριστού από κάποιους παρδαλοφορεμένους. Παρδαλή τέχνη! Αλλά εκτός από τους άμεσα οπτικούς συμβολισμούς πρέπει να έχουμε στον νου μας ότι μετά τον μυστικό δείπνο αρχίζουν τα βασανιστήρια.
Η διάσημη πλέον σκηνή παρωδίας του Μυστικού Δείπνου είναι εμπνευσμένη από τον ζωγραφικό πίνακα του Ολλανδού ζωγράφου Jan Harmens van Billert με τίτλο «Η γιορτή των θεών» που δημιουργήθηκε γύρω στο 1635.
Η Ολλανδός ζωγράφος απεικόνισε τους αρχαίους έλληνες θεούς με τον τραγοπόδαρο Διόνυσο χορεύων. Αλλά στους Ολυμπιακούς αγώνες, ο «καλλιτέχνης» της τελετής ενάρξεως των αγώνων μετά από νεοταξική έμπνευση επέκτεινε την σκηνή, με λοιδορία, στον χριστιανισμό. Ο μπλε Διόνυσος παραπέμπει στους Άτλαντες. Τα Avatar το είδατε; Έτσι λοιπόν στους Ολυμπιακούς αγώνες οι Γάλλοι, δηλαδή οι Φράγκοι, πέτυχαν να λοιδορήσουν τόσο την χριστιανική πίστη όσο και την αρχαία Ελλάδα, κάτι το οποίο δεν αναφέρθηκε. Στην ουσία, η πραγματική Ελλάς λοιδορήθηκε για την χριστιανοσύνη της και το μεγαλείο της αρχαιότητος, οπότε η Ελλάς εθίγη και εμπαίχθηκε περισσότερο από κάθε άλλη χώρα.
Δύο επισημάνσεις. Η πρώτη. Το «33» δεν αφορά τα χρόνια του Χριστού, όπως νομίζουν κάποιοι ιερωμένοι, αλλά βαθμίδες σε ναό που δεν μας λένε σε ποιόν ήταν αφιερωμένος. Η δεύτερη. Σε κάθε Ολυμπιάδα μας δείχνουν τι έπεται. Π.χ. στο Λονδίνο μας έδειξαν την εποχή του κορωνοϊού. Στο Ρίο τον πόλεμο Ρωσίας – Ουκρανίας. Τώρα μας έδειξαν την δίωξη του χριστιανισμού.
Το πλέον χαρακτηριστικό σημείο των Ολυμπιακών αγώνων στο Παρίσι, το οποίο αποσιωπήθηκε, είναι το σχετικό με την ολυμπιακή φλόγα. Στην αρχαία Ελλάδα δεν υπήρχε Ολυμπιακή φλόγα καθόσον η Ελλάς, ως φως που είναι, δεν την έχει ανάγκη. Η Ελλάς είναι φωτοδότης και όχι φωτολήπτης. Επίσης η λέξη «Όλυμπος», απ’ όπου προέρχεται και η λέξη σε πληθυντικό «Ολυμπιακοί», σημαίνει «ολόλαμπρος». Οπότε, για να πάρουν και οι ξένοι λίγο από το φως της Ελλάδος καθιέρωσαν την τελετή αφής της φλόγας στην Ολυμπία. Την τελετή καθιέρωσε ένα δικό τους παιδί. Ο Αδόλφος Χίτλερ για την Ολυμπιάδα του Βερολίνου του 1936 και εκ τότε η τελετή αυτή θεσπίστηκε ως βασική για την τέλεση ενάρξεως των Ολυμπιακών αγώνων όπου γης.
Η Ολυμπιακή φλόγα λοιπόν αποτελεί το πλέον σημαντικό στοιχείο των Ολυμπιακών αγώνων. Οι αγώνες αρχίζουν με το άναμμά της σε ειδικό βωμό και λήγουν με το σβήσιμό της. Οι γάλλοι όμως πρωτοτύπησαν φτιάχνοντας εναέριο βωμό για την φλόγα. Όπως εμπνεύστηκαν την τελετή του «μυστικού δείπνου» από ζωγραφικό πίνακα έτσι και ο βωμός αποτελεί έμπνευση από αποκρυφιστικό σύμβολο. Η όλη δημιουργία τέτοιου βωμού αποτελεί κρυφό συμβολισμό για όσους πιστεύουν στον Μ.Α.Τ.Σ. Στον Μέγα Αρχιτέκτονα Του Σύμπαντος. Στην παρακάτω σχετική φωτογραφία βλέπουμε πως παρουσιάζεται μια συλλογή μυστικών συμβόλων από τους λάτρεις του Μ.Α.Τ.Σ. Εάν αφαιρέσουμε όλα τα σύμβολα που δεν μας ενδιαφέρουν για το θέμα μας, τι βλέπουμε;
Βλέπουμε στο άνω τμήμα της παραστάσεως ότι υπάρχει ένα κάτω ημισφαίριο, προφανώς φωτεινό ημισφαίριο, διότι ρίχνει τις ακτίνες του προς τα κάτω. Το επάνω τμήμα του ημισφαιρίου δεν φαίνεται. Φως – σκότος. Στο εικονιζόμενο κάτω ημισφαίριο υπάρχει ο παντεπόπτης οφθαλμός των ιλλουμινάτι και το διάσημο γράμμα “G”, που επιδέχεται πολλές ερμηνείες, μπορεί να ερμηνευθεί απλώς ως “God” («Θεός») αλλά το σωστότερο είναι GAOTU, Grand Architect Of The Universe (Μέγας Αρχιτέκτων Του Σύμπαντος). Από κάτω υπάρχουν τρία κεριά. Αυτά, λογικά, συμβολίζουν τον ήλιο, το φεγγάρι και κάποιο τιμώμενο πρόσωπο. Ποιος ξέρει;
Στους Ολυμπιακούς Αγώνες βλέπουμε ακριβώς το ίδιο αποκρυφιστικό σύμβολο ως «βωμό» της Ολυμπιακής φλόγας. Η σφαίρα, το αερόστατο υπεράνω του βωμού, έχει χρώμα απαστράπτων ασημί και αυτό για ν’ αντανακλώνται, καθρεπτίζονται, ανάλογα τα χρώματα του χώρου στον οποίο βρίσκεται. Δηλαδή το επάνω μέρος θα έχει το χρώμα του ουρανού της ημέρας ή το χρώμα της νυκτός το βράδυ, με οπτικό αποτέλεσμα το να μην είναι ορατό, κατά το δυνατόν, από κάτω όπως θα το κοιτάζουν οι άνθρωποι. Μόνο το κάτω μέρος του αεροστάτου θα είναι ορατό φωτίζοντας νύκτα και ημέρα διότι θ’ αντανακλά την λάμψη της Ολυμπιακής φλόγας. Όπως γίνεται φανερό το όλο σκηνικό παραπέμπει ολοκάθαρα σε κρυφό συμβολισμό. Επιπλέον, το λογότυπο των Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι είναι η φλογισμένη σφαίρα.
Αυτά για τον βωμό. Ας δούμε τώρα που και πως έκρυψαν το 666. Σε κάθε Ολυμπιάδα, ειδικά των τελευταίων δεκαετιών, κάπου είναι κρυμμένο και το 666. Εδώ το «έκρυψαν» έντεχνα στην επιγραφή “PARIS 2024” που υπάρχει παντού στους αθλητικούς χώρους και κάτω από το λογότυπο των Αγώνων. (Εμείς οι Έλληνες τους λέμε «αγώνες», οι ξένοι τους λένε «παιγνίδια». Τι λεξιπενία που έχουν Θεέ μου!) Στην παρακάτω σχετική φωτογραφία φαίνεται ο τρόπος με τον οποίο αποκαλύπτεται το κρυμμένο 666.
Μετά απ’ τ’ ανωτέρω, που είναι λίγα, είναι σαφές γιατί βλέπουν αυτά που βλέπουν, όσοι βλέπουν Ολυμπιακούς Αγώνες. Αν όλα αυτά που μας παρουσιάζουν μας φαίνονται απίστευτα, στους επομένους Ολυμπιακούς αγώνες που θα γίνουν στο Λος Άντζελες των ΗΠΑ, θα δούμε χειρότερα. Άρχισαν ήδη με το παρδαλό λογότυπο των αγώνων.
Οι Γάλλοι γι’ άλλη μια φορά αποδεικνύονται πρωτοπόροι της οπισθοδρόμησης την οποία μας παρουσιάζουν ως πρωτοπορία. Ουδέποτε οι Ολυμπιακοί αγώνες υπέστησαν τέτοιο πλήγμα. Ούτε από τον Χίτλερ. Μπρος στα πρόσκαιρα συμφέροντά τους, καταχρεωμένοι είναι και οι Γάλλοι, δεν σεβάστηκαν τον δικό τους από τους δύο πρωτοπόρους του συγχρόνου ολυμπισμού, τον συμπατριώτη τους Πιερ Ντε Κουμπερτέν.
Μόνο εμείς οι Έλληνες τους αποκαλούμε Γάλλους και όχι Φράγκους, τιμώντας τους, αλλ’ αυτοί επιμένουν να παραμένουν Φράγκοι.
Χρήστος Μαντζιάρης
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ’ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ……ΚΑΙ ΖΗΣΑΝ ΑΥΤΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ…