Τα τελευταία λόγια που ακούστηκαν από το ολλανδικό φορτηγό πλοίο Ourang Medan. Το μυστήριο με τα «πετρωμένα» πτώματα που κοιτούσαν τον ουρανό.
Ήταν Φλεβάρης του 1948, όταν από τον ασύρματο του ολλανδικού φορτηγού πλοίου «SS Ourang Medan» ακούστηκε το παρακάτω μήνυμα: «Όλο το πλήρωμα μαζί με τον καπετάνιο είναι νεκροί στη γέφυρα του πλοίου. Πεθαίνω».
Μόλις είχε ξεκινήσει η πιο τρομακτική -όπως την έχουν αποκαλέσει- ιστορία στα χρονικά των θαλάσσιων εμπορικών μετακινήσεων, η οποία κινείται στα όρια του μύθου και δεν έχει απαντηθεί εάν όλα τα στοιχεία είναι αληθινά. To ολλανδικό φορτηγό πλοίο Ourang-Medan
Η προσπάθεια των λιμενικών που κατέφτασαν λίγη ώρα αργότερα για να λάβουν κάποια απάντηση από το πλήρωμα ή τον καπετάνιο έπεσε στο κενό. Τότε, ένα μέλος της διασωστικής ομάδας ανέβηκε στο πλοίο και αντίκρισε ένα φρικιαστικό θέαμα. Η γέφυρα ήταν γεμάτη πτώματα.
Τα πτώματα έμοιαζαν «πετρωμένα», με τα στόματα και τα μάτια ανοιχτά να κοιτάζουν προς τον ουρανό. Κανένα ίχνος τραυματισμού. Κανένα ίχνος πάλης. Ούτε μια σταγόνα αίματος σε κανένα σημείο του πλοίου. Αυτό που παρατήρησαν ήταν ότι από το αμπάρι ερχόταν έντονο κρύο, ενώ η εξωτερική θερμοκρασία ξεπερνούσε τους 40 βαθμούς Κελσίου.
Το ενδεχόμενο μηχανικής βλάβης απορρίφθηκε αφού εξετάστηκαν όλα προσεκτικά. Την επόμενη στιγμή ανακάλυψαν ότι το πλοίο μετέφερε δυο παράνομα φορτία νιτρογλυκερίνης και κυανιούχου κάλιου. Σύμφωνα με τους ειδικούς είναι ένα μείγμα ουσιών που μπορεί να γίνει εξαιρετικά επικίνδυνο όταν έρθει σε επαφή με το θαλασσινό νερό. Όμως ακόμα και αυτή η εξήγηση δεν ήταν αρκετή για τον θάνατο αυτών των ανθρώπων. Πολλοί ερευνητές θεωρούν ότι το πλοίο είχε εμπλακεί σε λαθρεμπόριο χημικών ουσιών ή ακόμη και μεταφορά χημικών όπλων.
Ήταν συνεπώς ένα «παράνομο» πλοίο που δεν φαινόταν πουθενά. Καμία εξήγηση όλα αυτά τα χρόνια δεν στάθηκε ικανή να αιτιολογήσει το μυστήριο των πετρωμένων πτωμάτων του Ourang-Medan. Η μυστηριώδης υπόθεση ερευνήθηκε από την ακτοφυλακή το 1952, αλλά δεν προέκυψε κάποια πληροφορία για την ύπαρξη του πλοίου «φάντασμα». Όσοι αναζήτησαν στοιχεία στα ασφαλιστικά αρχεία Lloyd’s Shipping Register δεν βρήκαν καταγραφές.
Οι μόνοι που υποστηρίζουν ότι το είδαν είναι τα πληρώματα των δύο αμερικανικών φορτηγών πλοίων City of Baltimore και Silver Star, ενώ έπλεαν στα στενά της Μαλάκα κοντά στην Ινδονησία. Η υπόθεση μπορεί να μην αποκαλυφθεί ποτέ και να αποδειχθεί ότι υπήρξε ένας ακόμα σύγχρονος μύθος ανθρώπων που έλκονται από το παράδοξο και το φανταστικό. Παρακολουθείστε το ντοκιμαντέρ που προσπαθεί να εξηγήσει το μυστήριο του Ourang-Medan:…
mixanitouxronou.gr/olo-to-pliroma-mazi-me-ton-kapetanio-ine-nekri-petheno-afta-itan-ta-teleftea-logia-pou-akoustikan-apo-to-ollandiko-fortigo-plio-ourang-medan-to-alito-mistirio-me-ta-petromena-ptomata-pou-ki/
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Όποιος έχει διαβάσει η βίβλο των βαμπίρ, θα γνωρίζει ότι αυτή η μέθοδος μαζικών θανάτων είναι επίθεση από ανώτερα βαμπίρ. Τους αφήσαν κάτω σαν αποξηραμένους φλοιούς. Φυσικά αυτό δε θα γίνει ποτέ σε δημόσιες τοποθεσίες ή σε μέρη που θα τα δεί η μάζα των ανθρώπων. Διακριτικά και σπάνια συμβαίνουν αυτά τα φαινόμενα σε ανθρώπους που δεν θα αναζητηθούν από κανέναν, όπως αυτό το παράνομο πλοίο.
Θα σταθώ σε κάποιες λεπτομέρειες και μία υπόθεση
Ολλανδικό φορτηγό πλοίο και ….. Ιπτάμενος Ολλανδός (Σύμπτωση;)
Η λέξη Ourang (Μαλαισιανής ή Ινδονησιακής ρίζας) μεταφράζεται ως «άνθρωπος» ή «άτομο/πρόσωπο», ενώ Medan είναι η μεγαλύτερη πόλη της Σουμάτρας (νησί της Ινδονησίας και ανήκει στις Νήσους Σούνδες), μια κατά προσέγγιση μετάφραση του ονόματος του Ολλανδικού φορτηγού πλοίου λοιπόν είναι “Ο άνθρωπος από τη Medan”.
Μας λέει τίποτα αυτό;
Οι μόνοι που υποστηρίζουν ότι το είδαν είναι τα πληρώματα των δύο αμερικανικών φορτηγών πλοίων City of Baltimore και Silver Star……….
Θέση συνάντησης αναφέρεται 400 ναυτικά μίλια νότιο-ανατολικά των Νήσων Μάρσαλ………
Τι ακριβώς συνέβαινε στα Νησιά Μάρσαλ από το 1946 ως το 1958;
Από το 1946 ως το 1958 κάποια από τα νησιά έγιναν πεδία αμερικανικών πυρηνικών δοκιμών, με αποτέλεσμα να μολυνθούν από τη ραδιενέργεια πολλοί από τους κατοίκους. Το 1994 αποκαλύφθηκε από έγγραφα του υπουργείου Ενέργειας των ΗΠΑ ότι τα νησιά είχαν εκτεθεί σκόπιμα σε υψηλά επίπεδα ραδιενέργειας, με σκοπό να μελετηθούν οι επιπτώσεις της στους ανθρώπους.
Στην ατόλη Μπικίνι το 1946 ξεκίνησε το αμερικανικό πρόγραμμα θερμοπυρηνικών εκρήξεων ενώ στην ατόλη Ενιγουέτοκ (τη δυτικότερη των βορείων νήσων του συμπλέγματος), έγινε η ρίψη της πρώτης υδρογονοβόμβας, σύμφωνα με σχέδιο Sandstone. Τέλος, στο νησί Κουότζελεν οι Η.Π.Α. από το 1947 εγκατέστησαν βάση αφού προηγουμένως είχαν βιαίως μεταφέρει τους κατοίκους στο νησί Ματζούρο όπου βρίσκεται και η πρωτεύουσα της χώρας.
Από το 1946 μέχρι το 1958 πραγματοποιήθηκαν από τις Η.Π.Α στη περιοχή των νήσων Μάρσαλ 66 δοκιμές ατομικών βομβών ή βομβών υδρογόνου.
Το σημαντικότερο πρόβλημα της χώρας είναι η μεγάλη μόλυνση που έχει προκληθεί από τις πυρηνικές δοκιμές και την μεταφορά τοξικών αποβλήτων από τις Η.Π.Α.
Να μου πεις οι αποστάσεις είναι μεγάλες…….. αλλά και το όνομα του πλοίου….. σαν υπόθεση με κωδικούς ονομάτων μοιάζει. Και περίεργη η χρονική συγκυρία. Γιατί κάνει το γύρο τώρα, μία τόσο παλιά ιστορία;
Ερωτώ ευλόγως… Πως ακούστηκαν τα τελευταία λόγια? Την εποχή εκείνη (1948)τα βαπόρια είχαν ασυρματιστές (σήματα μορς)
ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΒΑΠΟΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ V.H.F. ΓΙΑ ΚΟΝΤΙΝΟΤΕΡΕΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ, Η ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ, ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΙ ΠΑΡΑΚΤΙΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ, ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΦΩΝΗΣ ΜΕΣΩ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ.
Αφού το πλοίο μετέφερε κυανιούχο κάλιο τι ψάχνεται να βρείτε πως πέθαναν. Η υγρασία και μόνο το υδρολύει και εκλύεται υδροκυάνιο αέριο που σκοτώνει το πάντα και μετά τα πτώματα δεν λιώνουν.το ψύχος από το αμπάρι προέρχεται από την ενδόθερμη αντίδραση με το νερό