Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

10:43 - 08/09/2023

Όλη η μετάφραση της συνέντευξης του Τάκερ Κάρλσον με τον Λάρι Σινκλαίρ (εραστή του Μπαράκ Ομπάμα;)

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Ο Τάκερ Κάρλσον παίρνει συνέντευξη από τον Λάρι Σινκλέρ που ισχυρίζεται ότι ήταν εραστής του Μπαράκ Ομπάμα το 1999 στο Σικάγο όταν ήταν πολιτιακός γερουσιαστής του Ιλινόις και ότι έκαναν μαζί κοκαΐνη
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΞΕΝΙΑ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ

Τάκερ Κάρλσον ή ΤΚ (Tucker Carlson):

0:00:00

Εκ των υστέρων, είναι εκπληκτικό πως ο Μπαράκ Ομπάμα έφτασε μέχρι εκεί που έφτασε. Το καλοκαίρι του 2004, ο Μπαράκ Ομπάμα έδωσε την κεντρική ομιλία στο Συνέδριο των Δημοκρατικών στην Βοστώνη. Και όταν πήγε στο βάθρο, πιθανώς μόνο ένα μικρό ποσοστό των ανθρώπων στην αίθουσα ήξερε πώς να προφέρει το όνομά του. Ήταν εντελώς ανήκουστος. Κανείς δεν γνώριζε τον Μπαράκ Ομπάμα.

Το 2004, ήταν γερουσιαστής του Ιλινόις στο κογκρέσο. Τέσσερα χρόνια αργότερα μίλησε για άλλη μια φορά στο Δημοκρατικό Συνέδριο, αλλά αυτήν την φορά ως υποψήφιος πρόεδρος. Η λέξη μετεωρική άνοδος δεν μπορεί καν να περιγράψει την πορεία του. Πως έγινε αυτό; Λοιπόν, το περίγραμμα της πορείας του είναι αρκετά γνωστά, αν και σπάνια γίνεται λόγος. Μια μικρή ομάδα Δημοκρατικών δωρητών, κυρίως στο Σικάγο, αποφάσισαν ότι ο Μπαράκ Ομπάμα ήταν ο άνθρωπος τους, το πουλέν για τις φιλοδοξίες τους. Πλήρωσαν για την εκλογική εκστρατεία του. Άνοιξαν τον δρόμο για την άνοδό του. Πέρασε δύο χρόνια χωρίς νόημα στη Γερουσία των Ηνωμένων Πολιτειών, προετοιμαζόμενος να θέσει υποψηφιότητα για πρόεδρος το 2008.

Αλλά το ερώτημα ήταν, ποιος ήταν αυτός ο άνθρωπος; Από πού ήρθε; Ποια ήταν τη ζωή του πριν γίνει πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών; Λοιπόν, τα μέσα ενημέρωσης, των οποίων η δουλειά είναι να απαντούν σε αυτές τις ερωτήσεις, πέρασαν ολόκληρη την προεκλογική εκστρατεία του 2008 προσπαθώντας να σας εμποδίσουν να μάθετε τις απαντήσεις. Την ημέρα των εκλογών οι περισσότεροι Αμερικανοί γνώριζαν μόνο ένα πράγμα για τον Μπαράκ Ομπάμα, εκτός από το ότι ήταν εμφανίσιμος, ότι είχε καλό επικοινωνιακό υπόβαθρο σχετικά με την «ελπίδα και την αλλαγή». Αλλά δεν ήξεραν τίποτα γι ‘αυτόν, για την καταγωγή του, γαι τι πίστευε. Και όλες οι εύλογες ερωτήσεις σχετικά με αυτά τα ερωτήματα απορρίφθηκαν συχνά, με ισχυρισμούς του τύπου «Είναι θεωρίες συνωμοσίας», «Είσαι τρελός», «Σκάσε!»

Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες στιγμές στην προεκλογική εκστρατεία του 2008 συνέβη όταν ένας άνδρας, εμφανίστηκε από το πουθενά, όπως και ο Ομπάμα, για να αφηγηθεί τις εμπειρίες του με τον Μπαράκ Ομπάμα. Το όνομά του ήταν Λάρι Σινκλέρ (Larry Sinclair) και είπε μια καταπληκτική ιστορία. Είπε ότι το 1999, είχε γνωρίσει τον Μπαράκ Ομπάμα στο Ιλινόις, και ότι έκανε χρήση κοκαΐνης μαζί του και στην συνέχεια έκανε σεξ μαζί του.

Ο Σινκλέρ συνέχισε να κάνει αυτούς τους ισχυρισμούς δημόσια στην Εθνική Λέσχη Τύπου ή Νάτιοναλ Πρες Κλαμπ (National Press Club, ο πιο κορυφαίος επαγγελματικός οργανισμός δημοσιογράφων στον κόσμο) στην Ουάσιγκτον υπογράφοντας μάλιστα και ένορκη κατάθεση, ενώ έκανε και τεστ πολυγράφου με ανιχνευτή ψεύδους που όμως απορρίπτεται. Μάλιστα, του επιτέθηκαν (στην ουσία τον συνέλαβαν). Συνεργάτες του Ομπάμα, όπως ο Μπεν Σμιθ του Politico (ένα πρακτορείο ειδήσεων από την μητροπολιτική περιοχή της Ουάσιγκτον που ανήκει στην γερμανική πολυεθνική εταιρεία μέσων μαζικής ενημέρωσης του Άξελ Σπρίνγκερ ή Axel Springer), απέρριψαν τους ισχυρισμούς χωρίς όμως να τους διαψεύσουν. «Είναι παράλογοι» είπαν. Και τα υπόλοιπα μέσα ακολούθησαν το παράδειγμά τους. Αλλά οι ισχυρισμοί δεν ήταν παράλογοι. Δεν ισχυριζόμαστε ότι οι ισχυρισμοί είναι αλήθεια. Αλλά ήταν σίγουρα αξιόπιστοι. Αυτή ήταν μια «αφήγηση από πρώτο χέρι» της συμπεριφοράς του Μπαράκ Ομπάμα από κάποιον που ήταν πρόθυμος να υπογράψει μια ένορκη κατάθεση για αυτόν ακριβώς τον σκοπό.

Λοιπόν, το ερώτημα είναι: Τι απέγινε ο Λάρι Σινκλέρ; Πώς είναι η ζωή του από τότε; Αυτή είναι μια ενδιαφέρουσα ιστορία. Αποδεικνύεται ότι ο Λάρι Σινκλέρ είναι ακόμα ζωντανός. Ζει στο Μεξικό. Αλλά σήμερα, είναι στο στούντιο μας. Και χαιρόμαστε που τον έχουμε. Λάρι Σινκλέρ, ευχαριστώ πολύ.

0:02:57

Λάρι Σινκλέρ ή ΛΣ (Larry Sinclair): Ευχαριστώ που με κάλεσες.

ΤΚ: Πού γνώρισες τον Μπαράκ Ομπάμα;

ΛΣ: Ήταν τυχαία. Ήμουν στην περιοχή του Σικάγο το 1999 για την αποφοίτηση του Λι Ντουκ (Lee Duke) από την Ναυτική Ακαδημία.

ΤΚ: Ποιος είναι ο Λι Ντουκ;

ΛΣ: Βασικά είναι βαφτιστήρι μου.

ΤΚ: Εντάξει.

ΛΣ: Είχα προσλάβει μια υπηρεσία λιμουζίνας.

ΤΚ: Συγγνώμη, ζούσες τότε στο Σικάγο;

ΛΣ: Όχι, στην ουσία ζούσα στο Κολοράντο. Είχα πετάξει αεροπορικώς στο Σικάγο το προηγούμενο βράδυ. Είχα προσλάβει μια υπηρεσία λιμουζίνας και ενημέρωσα τον οδηγό ότι, αν ο Λι δεν μπορούσε να φύγει από τη βάση, επειδή μόλις αποφοιτήσουν, ορισμένοι από αυτούς πραγματικά παίρνουν το φύλλο πορείας τους και αποστέλλονται και έτσι δεν μπορούν να φύγουν από τη βάση, εγώ θα ενδιαφερόμουν να βγω. Και είχα ρωτήσει τον οδηγό της λιμουζίνας, αν ήξερε κάποιον που ήταν διαθέσιμος και ήθελε να μου δείξει το Σικάγο. Και είπε ότι θα το έκανε.

ΤΚ: Λοιπόν, ποιος ήταν ο οδηγός;

ΛΣ: Το όνομά του ήταν Τζαμίρ Μοτάνι (Jameer Motani), οδηγός της εταιρείας Λιμουζίνες Πέντε Αστέρων.

ΤΚ: Λοιπόν, είσαι απλώς ένας άντρας που βρίσκεται στο Σικάγο για ένα βράδυ και φαίνεται σαν να ψάχνεις για παρέα για να περάσεις καλά.

ΛΣ: Ναι. Ναι, αυτή είναι η πραγματικότητα. Λοιπόν, ήμουν στο Σικάγο για μερικές νύχτες. Αλλά ναι, σίγουρα έψαχνα για να περάσω καλά.

ΤΚ: Και το ξεκαθάρισες αυτό στον οδηγό;

ΛΣ: Ω ναι! Δεν υπήρξε καμία παρεξήγηση.

ΤΚ: Πόσο σαφής ήσουν; Επαρκώς;

ΛΣ: Ναι, δεν υπήρχε αμφιβολία για το τι έψαχνα.

ΤΚ: Εντάξει

0:04:27
ΛΣ: Με πήρε από το ξενοδοχείο μου στο Γκούρνι (Gurney) και με οδήγησε στο Σικάγο, έξω από ένα μπαρ και μου συστήνει κάποιον ονόματι Μπαράκ Ομπάμα. Ήταν κυριολεκτικά τόσο περιστασιακό.

ΤΚ: Είχατε ακούσει ποτέ κάτι για αυτόν;

ΛΣ: Όχι.

ΤΚ: Τον γνώριζε ο οδηγός;

ΛΣ: Ναι. Ο οδηγός σίγουρα τον ήξερε γιατί ο οδηγός είπε ότι ήταν φίλος.

0:04:51

ΤΚ: Ενδιαφέρων. Μόλις έμαθα αργότερα από έναν ρεπόρτερ του Μπλούμπερκ Νιούζ (Bloomberg News) ότι η εταιρεία λιμουζίνας είχε συναλλαγές με τον Τόνι Ρέσζο (Tony Reszo, πρώην συνεργάτη εκλογικών εράνων του Πρόεδρου Μπαράκ Ομπάμα στο Σικάγο, που σήμερα εκτίει ποινή φυλάκισης 10,5 ετών για διαφθορά και εκβιασμό). Εκείνη την εποχή ήταν κατά κάποιο τρόπο συνδεδεμένος με τον Μπαράκ Ομπάμα.

ΛΣ: Ναι.

ΤΚ: Ενδιαφέρον, γι’ αυτό γνώριζε τον Μπαράκ Ομπάμα και κατά την άποψή του, στον Μπαράκ Ομπάμα άρεσαν τα ίδια πάρτι που αναζητούσατε και εσείς.

ΛΣ: Ναι!

ΤΚ: Δηλαδή, σεξ και ναρκωτικά και ότι άλλο προκύψει;

ΛΣ: Ναι. Αρχικά, στο κομμάτι του σεξ, δεν ήμουν τόσο σίγουρος μέχρι που φυσικά, ξέρεις, κάνει κάποιος την κίνησή του, αλλά έγινε φανερό δεν υπήρχε αμφιβολία πολύ γρήγορα. Όσο για την κοκαΐνη, νομίζω ότι ήταν ενδιαφέρον, λόγω του τρόπου με τον οποίο αναφέρθηκα σε αυτήν.

ΤΚ: Συγνώμη, διακόπτω την ιστορία σου. Λοιπόν, πάτε σε αυτό το μπαρ. Ο οδηγός βασικά ψάχνει κάποιον που επίσης ψάχνει για παρέα. Σωστά;. Και αυτός είναι ο Μπαράκ Ομπάμα. Είχατε ακούσει ποτέ για τον Μπαράκ Ομπάμα;

ΛΣ: Ποτέ, ποτέ. Πίνουμε ποτά. Ανέφερα το γεγονός ότι θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω κάτι για να «ανέβω». Ήμουν εξαιρετικά εξαντλημένος.

ΤΚ: Λοιπόν, μπήκες στο μπαρ;

ΛΣ: Μάλιστα.

ΤΚ: Τι είδους μπαρ ήταν;

0:06:06

ΛΣ: Προσπαθώ να θυμηθώ το όνομα. Ξέρω ότι στα ποτήρια υπήρχαν τρία Χ, γιατί θυμάμαι ότι είχα πάρει ένα σπίτι, για έναν φίλο μου.

ΤΚ: Εννοώ, να το περιγράψετε γενικά. Ήταν ένα μπαρ της εργατικής τάξης, γκέι μπαρ, στριπ μπαρ;

ΛΣ: Ήταν πολυτελές, ήσυχο που πραγματικά δεν είχε πολλή ενέργεια. Ήταν πιο χαλαρό, περισσότερο σαν ένα σαλόνι, σε αντίθεση με κάπου όπου ο κόσμος πήγαινε για την μουσική και τον θόρυβο. Διευκόλυνε την συζήτηση. Αλλά όπως είπα, όταν ανέφερα ότι ήθελα κάτι για να ανέβω, κατάλαβε αμέσως σε τι αναφερόμουν, είχε καταλάβει ότι έψαχνα για κοκαΐνη, που πραγματικά ήμουν και είχε κάνει την πρόταση, δηλαδή ήξερε πού μπορούσαμε να την βρούμε και φύγαμε για να την πάρουμε.

07:07

ΤΚ: Ενδιαφέρων. Είπε τι έκανε για να ζήσει;

ΛΣ: Όχι. Δεν είχα ιδέα ότι ήταν στην βουλή του Ιλλινόις. Δεν είχα ιδέα ότι ήταν στην πολιτική. Απλώς ήξερα ότι, υποτίθεται ότι ήταν παντρεμένος και εκείνη την εποχή αντιμετώπιζε κάποια θέματα με τον γάμο του.

ΤΚ: Είπε κάτι τέτοιο ο ίδιος;

ΛΣ: Αυτό έγινε σαφές.

ΤΚ: Είπε τι είδους θέματα;

ΛΣ: Όχι.

ΤΚ: Λοιπόν είπες, ψάχνω κάτι να με ανεβάσει, ξέρει ότι αναφέρεσαι στην κοκαΐνη, ξέρει που να την βρει. Τι συμβαίνει μετά;

0:07:38

ΛΣ: Επιστρέφουμε στην λιμουζίνα, ο οδηγός μας πηγαίνει όπου του είχε δώσει εντολή ο Μπαράκ να μας πάει. Έδωσα στον Μπαράκ $250 για να πληρώσει την κοκαΐνη, βγαίνει και επιστρέφει, αρχίζω να κόβω μια γραμμή σε ένα δίσκο CD για να την τραβήξω…

ΤΚ: Και είσαι στην λιμουζίνα;

ΛΣ: Ναι

ΤΚ: Οδηγώντας ή καθ’ οδόν;

ΛΣ: Όχι, οδηγεί ο οδηγός.

0:08:03

ΤΚ: Εντάξει

ΛΣ: Ετοιμάζω μια γραμμή σε ένα δίσκο CD και απλά παρατηρώ ότι βγάζει κάτι άλλο από την τσέπη του μια πίπα κρακ και αρχίζει να καπνίζει την κοκαΐνη. Δεν είχα κανένα πρόβλημα με αυτό. Εννοώ, κάποιοι καπνίζουν, κάποιοι κάνουν πρέζες ρουφώντας με την μύτη.

ΤΚ: Κάπνισμα και κοκαΐνη.

ΛΣ: Ναι. Έτσι, καθώς κάνω μια γραμμή, και μετά ξεκινώ. Αυτό είναι το σημείο όπου κάποιος, ξέρεις, κάνετε την κίνησή του, για να δει πού θα πάνε τα πράγματα. Έτσι, μόλις άρχισα να τρίβω με το χέρι μου κατά μήκος του μηρού του, για να δω πού πήγαινε η κατάσταση και αυτή πήγε προς την κατεύθυνση που είχα σκοπό να πάει. Έτσι, η νύχτα έγινε κάπως σεξουαλικά ενεργή και με ναρκωτικά στην λιμουζίνα.

0:08:49

ΤΚ: Οπότε του την πέφτεις. Έδειξε σοκαρισμένος από αυτό;

ΛΣ: Καθόλου.

ΤΚ: Μάλιστα. Θέλω να πω, όταν καπνίζεις κρακ με έναν άγνωστο στο πίσω μέρος μιας λιμουζίνας, πρέπει να φανταστεί κανείς ότι τα πράγματα μπορεί να γίνουν τρελά.

0:09:03

ΛΣ: Έτσι το βλέπω. Κοίτα, έχω κάνει πολλά τρελά πράγματα στην ζωή μου. Είμαι πολύ καλός κριτής χαρακτήρα και ξέρω λίγο πολύ αν μπορώ ή όχι να κινηθώ προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση με ένα άτομο. Δεν ένιωθα ότι πήγαινα σε λάθος κατεύθυνση. Απλώς δεν ήμουν τόσο σίγουρος πόσο θα μπορούσα να εμπιστευτώ το άτομο αυτό, στην αρχή.

ΤΚ: Σωστά.

ΛΣ: Και αυτό ήταν ίσως μια από τις μεγαλύτερες ανησυχίες μου. Επίσης, είχα ήδη κάνει κεφάλι και τότε είναι εύκολο να τα ρίξεις όλα στον άνεμο.

ΤΚ: Δεν ήσουν σίγουρος αν μπορούσες να εμπιστευτείς το άτομο αυτό. Τι σημαίνει αυτό;

ΛΣ: Όταν συναντάς κάποιον στο άσχετο και φτάνεις σε ένα επίπεδο με το οποίο θα κάνεις ναρκωτικά ή του δίνεις χρήματα για να αγοράσει ναρκωτικά ή ακόμα και για σεξ, πρέπει να είσαι σίγουρος ότι μπορείς να τον εμπιστευτείς. Και όταν λέω να τον εμπιστευτείς, εννοώ ότι δεν πρόκειται να καταλήξεις να σε κλέψουν ή ότι δεν πρόκειται να καταλήξεις να σου βάλουν το μαχαίρι στον λαιμό, ξέρεις, να βρεθείς σε μια άλλη κατεύθυνση, ή ότι πας να βγεις κάπου και ξαφνικά ανοίγει η πόρτα του αυτοκινήτου και σου την πέφτουν πέντε άτομα να σε βγάζουν έξω από αυτό. Αυτό εννοώ όταν λέω να εμπιστεύομαι κάποιον.

ΤΚ: Αλλά σε αυτό το σημείο της ζωής σου ήσουν παλιά καραβάνα;

ΛΣ: Ναι.

ΤΚ: Σωστά. Μάλλον δεν είναι η πρώτη φορά που βρίσκεσαι σε μια τέτοια κατάσταση.

ΛΣ: Καθόλου. Και γι’ αυτό είπα, ξέρω λίγο πολύ αν μπορώ να πάω και σε ποιο σημείο.

ΤΚ: Λοιπόν, αρχίζεις να του τρίβεις το πόδι του και εκείνος, εννοώ, νομίζω, για να τα είμαι ξεκάθαρος μαζί σου, αν ένας άντρας δεν θέλει ομοφυλόφιλο σεξ θα έλεγε, ω, ω, ω, ω, για μια στιγμή…

ΛΣ: Πιστέψτε με, αν ήταν κάτι που δεν ενδιέφερε κάποιον, και έχετε δίκιο, υπήρχαν στιγμές που δεν «διάβασα σωστά» την στιγμή όπου προσπαθούσαν κυριολεκτικά να μου σπάσουν το χέρι αν πήγαινα προς αυτήν την κατεύθυνση.

ΤΚ: Σίγουρα…

ΛΣ: Οπότε, αυτή η κίνηση δεν ήταν κάτι που δεν του άρεσε. Δεν είναι κάτι που τον σόκαρε. Δεν ενθουσιάζεσαι και δεν ξεκουμπώνεις το παντελόνι σου και δεν κάθεσαι και δεν αφήνεις να εξελιχθεί η φάση.

ΤΚ: Σίγουρα.

ΛΣ: Δεν ήταν λοιπόν, η πρώτη φορά του Μπαράκ. Για αυτό είμαι απολύτως σίγουρος και θα ήμουν σχεδόν διατεθειμένος να στοιχηματίσω για αυτό.

ΤΚ: Λοιπόν, κάνατε στοματικό έρωτα στον Μπαράκ Ομπάμα.

ΛΣ: Ναι, το έκανα.

ΤΚ: Και ο οδηγός είναι μπροστά;

ΛΣ: Ναι.

ΤΚ: Και δεν ενοχλείται από αυτό; Οδηγάει και έχει το διαχωριστικό τζάμι της λιμουζίνας ανεβασμένο.

ΛΣ: Δεν είχε πρόβλημα και δεν έβαλε το τζάμι κάτω για κανένα λόγο.

ΤΚ: Σωστά, αφού αυτός έστησε την φάση εξαρχής.

ΛΣ: Ακριβώς. Και η διαίσθηση μου λέει ότι δεν είχε κανένα πρόβλημα με ότι συνέβαινε.

0:11:43

ΤΚ: Μάλιστα. Λοιπόν, τι έγινε μετά;

ΛΣ: Μετά, επέστρεψα στο ξενοδοχείο μου. Είχα ζητήσει συγκεκριμένα από τον οδηγό να αφήσει πρώτα τον Μπαράκ. Αλλά για κάποιο λόγο, αυτός και ο Μπαράκ επέλεξαν να με αφήσουν πρώτα στο ξενοδοχείο μου και μετά να πάνε τον ίδιο. Έτσι, ο Μπαράκ έκανε τον ταξίδι μέχρι το Γκούρνι, ένα προάστιο έξω από το Σικάγο, ως το ξενοδοχείο μου, για να με αφήσουν.

ΤΚ: Τι ξενοδοχείο ήταν αυτό;

ΛΣ: Ήταν το Κόμφορτ Ιν στο Γκούρνι (Comfort Inn).

ΤΚ: Ωχ, ακούγεται καταθλιπτικό.

ΛΣ: Πρέπει να θυμάστε, ήταν το 1999. Και ήταν κοντά στις Ναυτικές Σχολές. Με άφησαν και έφυγαν. Η επόμενη μέρα ήταν κάπως ενδιαφέρουσα γιατί εμφανίζεται o Μπαράκ στο δωμάτιο του ξενοδοχείου μου, κάτι που θεώρησα κάπως περίεργο.

0:12:38

ΤΚ: Άρα ήθελε επανάληψη. Απλώς εμφανίστηκε…

ΛΣ: Απλώς εμφανίστηκε. Δηλαδή, χωρίς καμία προειδοποίηση. Ήμουν στο δωμάτιο μου. Ακούγεται ένα χτύπημα στην πόρτα. Ανοίγω την πόρτα και τον βλέπω να στέκεται εκεί με κοκαΐνη για μια γρήγορη επανάληψη της περασμένης νύχτας.

ΤΚ: Ακριβώς το ίδιο πρόγραμμα.

ΛΣ: Ακριβώς το ίδιο πρόγραμμα.

ΤΚ: Κάπνισε πάλι;

ΛΣ: Ναι.

ΤΚ: Δηλαδή, ο Μπαράκ Ομπάμα καπνίσε κρακ και μετά του κάνεις στοματικό έρωτα.

ΛΣ: Και, όπως είπα, ο μόνος λόγος που αποκάλυψα την επαφή μας, είχα προσεγγίσει το προεκλογικό του γραφείο και το 2007. Μόνο και μόνο επειδή είδα, όλα αυτά τα παιδιά να ενθουσιάζονται με αυτόν και την προεκλογική του εκστρατεία.

ΤΚ: Εντάξει περίμενε. Λοιπόν, πώς τελείωσε η δεύτερη συνάντηση;

ΛΣ: Με τον ίδιο τρόπο. Σέξ, κρακ και φεύγεις.

ΤΚ: Δηλαδή, ευχαριστώ και αντίο;

ΛΣ: Ακριβώς

0:13:39

ΤΚ: Τι γνώμη είχατε για αυτόν;

ΛΣ: Τον έβρισκα ενδιαφέρον αλλά ήταν σίγουρα απατεώνας.

ΤΚ: Τι εννοείτε με αυτό;

ΛΣ: Όπως είπες, είμαι παλιά καραβάνα.

ΤΚ: Πολύ παλιά.

ΛΣ: Έτσι ξέρω πότε οι άνθρωποι κάνουν πράγματα επειδή πραγματικά το απολαμβάνουν ή είναι ειλικρινείς ή αναζητούν μια σύνδεση ή κάνουν κάτι επειδή ψάχνουν για να έχουν ή ψάχνουν να γαντζωθούν ή είναι παιχνίδι. Ένιωσα ότι ήταν ένα παιχνίδι για εκείνον. Ήταν σαν να σκεφτόταν «τι θα κερδίσω εγώ από αυτό;» ή «υπάρχει κάτι που μπορώ να κερδίσω από αυτό, εκτός από το σεξ;»

ΤΚ: Σωστά

ΛΣ: Και ευτυχώς για μένα, δεν θα επέστρεφα σύντομα στο Σικάγο, οπότε πραγματικά δεν είχε σημασία.

0:14:37

ΤΚ: Άρα έμεινες με μια άσχημη γεύση στο στόμα;

ΛΣ: Εντελώς.

ΤΚ: Του ξαναμίλησες;

ΛΣ: Όχι. Στην πραγματικότητα, εγώ…

ΤΚ: Και είχατε καμιά ιδέα ποιος ήταν; Παρόλο που κάνατε μαζί του σεξ και κοκαΐνη δύο φορές, τον είδατε να καπνίζει κρακ δύο φορές, δεν είχατε ιδέα ποιος ήταν;

ΛΣ: Δεν είχα ιδέα ποιος ήταν μέχρι το 2004 όπου ενώ κάθομαι στο σπίτι μου στην Ναγκουάλ, του Μεξικού τον βλέπω να περπατάει στην σκηνή…

ΤΚ: Στην Βοστώνη…

ΛΣ: Στο συνέδριο του Δημοκρατικού Κόμματος και κυριολεκτικά έπεσα στο πάτωμα. Μόλις το είδα έπεσα στο πάτωμα από τα γέλια…

ΤΚ: …όταν τον είδατε στην Συνέλευση των Δημοκρατικών από το Μεξικό;

ΛΣ: Ναι

ΤΚ: Ο τύπος που κάπνιζε κρακ μαζί σου στο Κόμφορτ Ιν;

ΛΣ: Γέλασα τόσο πολύ.

ΤΚ: Και ήσουν σίγουρος ότι ήταν αυτός;

ΛΣ: Ήμουν απολύτως σίγουρος

0:15:28

ΤΚ: Πως;

ΛΣ: Δεν ξεχνώ τους ανθρώπους που έχω γνωρίσει. Δεν ξεχνώ τους ανθρώπους με τους οποίους έχω περάσει χρόνο. Απλώς δεν το κάνω.

ΤΚ: Και για να επαναλάβω, γιατί νομίζω ότι το είπες, αλλά θέλω να το επιβεβαιώσω… χρησιμοποίησε το πραγματικό του όνομα, όταν τον άφησες.

ΛΣ: Ναι.

0:15:44

ΤΚ: Αποκαλούσε τον εαυτό του Μπαράκ ή Μπάρι;

ΛΣ: Μπαράκ. Και το ίδιο έκανε και ο οδηγός. Και γι’ αυτό στην αρχή, όταν όλοι τον αποκαλούσαν Μπάρι, απλά δεν κατάλαβα περί τίνος πρόκειται. Γιατί, όπως είπα, δεν ήξερα τόσα πολλά για αυτόν, εκτός από το γεγονός ότι, εντάξει, είχα επαφή μαζί του. Εκείνη την εποχή τα πράγματα ήταν αλλιώς… ξέρεις…

ΤΚ: Φοβερό. Έτσι, κάθεσαι στο σπίτι σου στο Μεξικό και παρακολουθείς το συνέδριο και σκέφτεσαι ότι αυτός είναι ο τύπος με τον οποίο έκανα σεξ και κάπνιζε κρακ μαζί μου.

ΛΣ: Ναι.

ΤΚ: Τι νόμιζες τότε;

ΛΣ: Όπως είπα και πριν, μόλις τον είδα στην σκηνή έπεσα κάτω από τα γέλια, φρίκαρα. Το είχα επισημάνει επίσης και σε κάποιους φίλους μου που ήταν εκείνο το βράδυ στο σπίτι μου. Και τους είπα, δεν θα το πιστέψετε αλλά εγώ έκανα στοματικό έρωτα με αυτόν τον τύπο δύο φορές. Και γελούσαμε. Αλλά αυτό είναι το θέμα με μένα. Δεν ήμουν ποτέ κρυμμένος στην ντουλάπα. Δεν έχω κρυφτεί ποτέ. Θέλω να πω, είμαι πάντα πολύ ευθύς και τσεκουράτος.

Και, ξέρεις μου φάνηκε εξωπραγματικό, δεν είχα ιδέα ότι επρόκειτο να θέσει υποψηφιότητα το 2008. Αλλά είχα επιστρέψει από το Μεξικό και είχα ένα περίεργο συναίσθημα… να κάθεσαι εκεί και να τον παρακολουθείς στην σκηνή και να συνειδητοποιείς ποιος είναι.

ΤΚ: Τι έκανες λοιπόν; Είπες ότι προσέγγισες το προεκλογικό του γραφείο;

ΛΣ: Δεν έκανα τίποτα το 2004, αλλά όταν ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του για πρόεδρος το 2008, προσέγγισα την προεκλογική εκστρατεία του στα τέλη του 2007. Το έκανα αυτό επειδή είχα δει πολλά από αυτά τα κολεγιόπαιδα να μιλούν για αυτόν τόσο ενθουσιασμένοι και πόσο κανένας άλλος υποψήφιος δεν ήταν τόσο απόλυτα ειλικρινής για την ζωή του, την χρήση ναρκωτικών και το τι έκανε όταν ήταν στο σχολείο. Και έβλεπα αυτό το πήγαινε-έλα, ένα λεπτό να λέει, «Ναι, έκανα κοκαΐνη όταν ήμουν μικρότερος», και την άλλη «Όχι, δεν έκανα ποτέ κοκαΐνη, αλλά κάπνιζα χόρτο». Λοιπόν, απλώς επεσήμανα ότι το μόνο που ρωτούσα ήταν, «Κοίτα, γιατί δεν βγαίνεις απλά να πεις, έκανα κοκαΐνη και το έκανα μέχρι και το 1999;». Ξέρεις, να πεις την αλήθεια. Πέστα για να είσαι ειλικρινείς και άστα να παραμείνουν ως αλήθεια και όχι αυτό το πέρα δώθε. Δεν άκουσα τίποτα από αυτούς, άμεσα.

0:18:23 ΤΚ: Σε ποιον απευθύνθηκες; Θυμάσαι;

ΛΣ: Απευθύνθηκα στο γραφείο του Ντέιβιντ Άξελροντ στο Σικάγο (επικεφαλής στρατηγικής για τις προεδρικές εκστρατείες του Μπαράκ Ομπάμα). Προσπαθώ να θυμηθώ τα γράμματα, γιατί στην πραγματικότητα ήταν τρία γράμματα.

ΤΚ: Και είπες ποτέ στα γράμματα «έκανα σεξ με τον Μπαράκ Ομπάμα;»

ΛΣ: Αυτό είναι το ενδιαφέρον σημείο. Η πρώτη μου επαφή με το προεκλογικό γραφείο δεν ανέφερε ποτέ το σεξ. Το σεξ μου το ανέφερε στην πραγματικότητα, κάποιος που επικοινώνησε μαζί μου τελικά, στα τέλη του 2007, ισχυριζόμενος ότι ήταν από το προεκλογικό γραφείο του Μπαράκ, αλλά δεν ήταν.

0:19:03

ΤΚ: Τι εννοείς, αυτός σου ανέφερε; Άρα, δεν είπες ποτέ σε κανέναν στο προεκλογικό γραφείο του Ομπάμα ότι κάνατε σεξ με τον Μπαράκ Ομπάμα;

ΛΣ: Όχι το 2007, όχι.

ΤΚ: Ενδιαφέρων. Αλλά ήξεραν;

ΛΣ: Ναι.

ΤΚ: Πώς; Από που; Αυτό είναι περίεργο.

ΛΣ: Υποθέτω ότι ο ίδιος ο Μπαράκ επειδή τα τηλεφωνήματα που έλαβα στα τέλη του 2007 προέρχονταν από έναν κύριο που έχω επανειλημμένα αναγνωρίσει ως τον Ντόναλντ Γιανγκ (Donald Young). Και ήταν ο Ντόναλντ Γιανγκ αυτός που μου είχε αναφέρει ότι το προεκλογικό γραφείο του Ομπάμα δεν επρόκειτο να αναγνωρίσει το σεξ και την όποια χρήση ναρκωτικών. Και με ξάφνιασε γιατί, όπως σου είπα, δεν είχα αναφέρει καθόλου και ποτέ το σεξ στο προεκλογικό γραφείο μέχρι στιγμής. Είχα το 2008, αλλά όχι το 2007.

ΤΚ: Είναι εκπληκτικό. Και θέλω να καταλάβω ποιος ήταν ο Ντόναλντ Γιανγκ και θα επανέλθω σε αυτό σε μόλις ένα λεπτό και ζητώ συγγνώμη που είμαι κακός συνεντευκτής, αλλά επιτρέψτε μου να κάνω την προφανή ερώτηση, πώς ήταν ο Ομπάμα μετά που κάπνιζε κρακ;

0:20:00

ΛΣ: Στην πραγματικότητα και δεν μου αρέσει να το λέω αυτό γιατί μερικοί άνθρωποι θα νομίζουν ότι είμαι πραγματικά τρελός, ήξερα πολλούς χρήστες όταν ζούσα στο Μαϊάμι, που όταν κάπνιζαν, ήταν εξαιρετικά ανεβασμένοι, ήρεμοι, σχεδόν σε κατάσταση ευφορίας. Και μετά, καθώς άρχιζαν να κατεβαίνουν, ξέρετε, οι συσπάσεις και το βλέμμα… και η εμμονή με οτιδήποτε φαίνεται λευκό στο πάτωμα να υποθέτουν ότι είναι ένα άλλο κομμάτι που έπεσε, που νόμιζαν ότι μπορείτε να πάρουν από το πάτωμα και να το καπνίσουν. Αλλά όταν ο Μπαράκ ήταν high, ήταν σχεδόν το ίδιο.

ΤΚ: Αρκετά εγκρατής.

ΛΣ: Αρκετά εγκρατής, σε κατάσταση ευφορίας, ομιλητικός αλλά χωρίς να λέει τίποτα πραγματικά.

ΤΚ: Σαν την προεδρία του δηλαδή.

ΛΣ: Μοιάζει πολύ.

ΤΚ: Είχες την εντύπωσή σας και φυσικά πάντα αυστηρά κατά την αντίληψη σου, είχες την εντύπωσή σας ότι αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που κάπνιζε ποτέ κρακ;

ΛΣ: Όχι, όχι. Δεν αγοράζεις κρακ, δεν μπαίνεις σε μια λιμουζίνα και δεν έχεις μια πίπα κρακ στην τσέπη σου, αν αυτή είναι η πρώτη φορά που καπνίζεις κρακ. Απλώς δεν το κάνεις.

ΤΚ: Αυτό είναι λογικό. Έχω διαβάσει για την ιστορία σας, στον βαθμό που έχει γραφτεί, όχι όμως πάρα πολλά. Αλλά δεν είχα διαβάσει ποτέ ότι ο Ντόναλντ Γιανγκ, αυτός ο Ντόναλντ Γιανγκ που σου τηλεφώνησε και σου είπε ότι ήξερε ότι έκανες σεξ με τον Μπαράκ Ομπάμα.

0:21:57

ΛΣ: Αυτή ήταν η επαφή που είχα στα τέλη του 2007, που αρχικά εμφανίστηκε με το πρόσχημα ότι ήταν μέρος του προεκλογικού γραφείου του Ομπάμα.

ΤΚ: Λοιπόν, ποιος ήταν ο Ντόναλντ Γιανγκ;

ΛΣ: Ο Ντόναλντ Γιανγκ ήταν διευθυντής χορωδίας και δάσκαλος σχολείου. Ήταν διευθυντής χορωδίας στην εκκλησία του Τζερεμάïα Ράïτ (Jeremiah Wright) στο Σικάγο, την ίδια εκκλησία στην οποία πήγαινε ο Μπαράκ Ομπάμα. Ήταν επίσης μαύρος και πολύ ανοιχτά ομοφυλόφιλος. Αλλά πολύ αγαπητός.

ΤΚ: Τον γνώριζες;

ΛΣ: Δεν τον είχα γνωρίσει ποτέ. Δεν είχα καν συνειδητοποιήσει ότι το άτομο που επικοινωνούσε μαζί μου είχε σκοτωθεί παρά μόνο δύο μήνες μετά.

0:22:40

ΤΚ: Θα φτάσω και σε αυτό. Λοιπόν, ο Ντόναλντ Γιανγκ είναι ο διευθυντής της χορωδίας στην εκκλησία του Τζερεμάïα Ράïτ;

ΛΣ: Ναι.

ΤΚ: Και επιβεβαιώνεται δημόσια ότι γνώριζε τον Μπαράκ Ομπάμα;

ΛΣ: Ω ναι. Η ίδια η μητέρα του Ντόναλντ Γιανγκ έχει επανειλημμένα πει ότι αισθάνεται ότι ο γιος της πέθανε για να προστατεύσει τον Μπαράκ Ομπάμα.

ΤΚ: Είναι πολύ ενδιαφέρον ότι ο Ντόναλντ Γιανγκ σου τηλεφώνησε. Δεν εργαζόταν για το προεκλογικό γραφείο του Ομπάμα καθώς ξέρουμε.

ΛΣ: Ακριβώς.

ΤΚ: Αλλά κατά κάποιο τρόπο έχει ένα αντίγραφο της επιστολής σου. Φαίνεται ότι ο Ντόναλντ Γιανγκ ήταν στην υπηρεσία καθαρισμού του σκηνικού.

ΛΣ: Κάπως βρήκε τον αριθμό τηλεφώνου μου.

ΤΚ: Ακριβώς. Αυτό ακριβώς.

ΛΣ: Επειδή, όπως είπα, στις πρώτες κλήσεις με οδήγησε να πιστέψω ότι ήταν από το προεκλογικό του γραφείο. Στην τελευταία συζήτηση που είχα με τον Ντόναλντ Γιανγκ, στην πραγματικότητα είχε ξεκαθαρίσει την θέση του και μου είπε ότι, του ζητήθηκε να με καλέσει και ότι η δουλειά του ήταν να πάρει και να μεταφέρει όσες πληροφορίες μπορούσε από εμένα, σχετικά με ποιον είχα μιλήσει, σε ποιον είχα δώσει οποιαδήποτε πληροφορία για τον Μπαράκ.

Μου είπε να προσέχω, να προσέχω τον εαυτό μου και να βάλω καλά στο νου μου ότι το προεκλογικό γραφείο του Μπαράκ Ομπάμα δεν επρόκειτο με κανέναν τρόπο ή για κανέναν λόγο να αναγνωρίσει ή να αποκαλύψει οτιδήποτε. Και είχε ξεκαθαρίσει ότι γνώριζε τον Μπαράκ εδώ και αρκετό καιρό και είχε στενή σχέση με τον Μπαράκ για αρκετό καιρό.

ΤΚ: Σου το είπε;

ΛΣ: Ναι. Και τότε ήταν που κατάλαβα ότι μπορούσα τουλάχιστον να εμπιστευτώ αυτά που μου έλεγαν. Αρχικά, είχα ξεκαθαρίσει ότι δεν ένιωθα άνετα με τα τηλεφωνήματα, γιατί κάτι δεν μου φαινόταν σωστό. Αλλά μετά από μερικές κλήσεις, άρχισαν να μπαίνουν όλα στην θέση τους. Και το ίδιο είχα πει και στον εαυτό μου.

ΤΚ: Περίμενε, οπότε δεν ήξερες ότι υπήρχε ο Ντόναλντ Γιανγκ;

ΛΣ: Όχι.

0:24:27

ΤΚ: Φαίνεται ότι δεν είσαι και πολύ πολιτικοποιημένος. Σίγουρα δεν ήσουν εκείνη την εποχή.

ΛΣ: Δεν ήμουν εκείνη την εποχή.

ΤΚ: Και απλώς ενοχλήθηκες που ο Ομπάμα μιλούσε για την κοκαΐνη και έλεγε ψέματα για την χρήση που έκανε;

ΛΣ: Ήμουν εξαιρετικά ενοχλημένος.

ΤΚ: Αλλά το κομμάτι του σεξ δεν είχε καμία σχέση με αυτό;

ΛΣ: Όχι.

0:24:41

ΤΚ: Τότε ο Ντόναλντ Γιανγκ, τον οποίο δεν γνωρίζεις, δεν τον έχεις ακούσει ποτέ, σου τηλεφωνεί και λέει, παρεμπιπτόντως, ξέρω ότι έκανες σεξ με τον Μπαράκ Ομπάμα. Το έκανα και εγώ επίσης.

ΛΣ: Ναι, λίγο πολύ.

Barack Obama family

Η οικογένεια Ομπάμα το 2015

ΤΚ: Αυτή είναι μια μεγαλύτερη συζήτηση που μπορούσαμε να κάνουμε κάποια στιγμή. Αλλά, ο Ομπάμα έχει γυναίκα και παιδιά και έλεγε στην Αμερική πόσο σπουδαίος οικογενειάρχης είναι. Αυτό ίσως το έχετε δει να συμβαίνει πολλές φορές (με τους γκέι). Τι πιστεύεις για αυτό;

0:25:04

ΛΣ: Λοιπόν, ξέρεις ότι το 2008 δήλωσα ξεκάθαρα ότι ο Ομπάμα είχε συζυγικά προβλήματα το 1999. Και όλοι τότε έλεγαν ότι ήμουν τρελός και ότι δεν ήξερα τι έλεγα. Και όμως, πριν από έξι μήνες, ο Μπαράκ Ομπάμα βγήκε και λέει σε όλους ακριβώς αυτό που είχα πει. Άρα ήταν η αλήθεια. Το 1999, αυτός και η Μισέλ έφτασαν πολύ κοντά στο διαζύγιο. Πραγματικά.

Δεκαπέντε χρόνια μετά, αυτό που λέω είναι η αλήθεια, αλλά δεκαπέντε χρόνια νωρίτερα, είμαι ψεύτης και απατεώνας. Είναι ενδιαφέρον πώς τελικά όλα βγαίνουν στην επιφάνεια. Αλλά ναι, πίστεψε με, έχω δει και έχω γνωρίσει τύπους που ήταν απόλυτα ευτυχισμένοι ως παντρεμένοι αλλά που βγαίνουν με έναν άλλο άντρα σε εβδομαδιαία βάση και χωρίς να το σκεφτούν καν.

ΤΚ: Μήπως, νιώθεις ότι και ο Ομπάμα, είναι απλώς συναλλακτικός ή ότι είναι αμφιφυλόφιλος ή κάτι άλλο; Τι πιστεύεις;

ΛΣ: Όχι, αισθάνομαι ότι ο Μπαράκ Ομπάμα είναι πιθανώς, σίγουρα είναι αμφιφυλόφιλος. Νομίζω ότι έχει πολλές συναλλακτικές ιδιότητες και νομίζω ότι, ό,τι και να κάνει, πάντα ψάχνει να γαντζωθεί ή για ένα όφελος.

ΤΚ: Ναι, αυτό συνάδει με τη δημόσια προσωπικότητά του, θα έλεγα. Έτσι, ο Ντόναλντ Γιανγκ σας καλεί, και τελικά, φαίνεται ότι σας άρεσε ως άτομο και ότι τον εμπιστευόσασταν.

ΛΣ: Ναι, το έκανα.

ΤΚ: Είπε πόσο καιρό είχε σχέση μαζί του;

ΛΣ: Είχε πει ότι είχαν οικειότητα εδώ και χρόνια.

0:28:57

ΤΚ: Οικειότητα εδώ και χρόνια… Και τι έγινε με τον Ντόναλντ Γιανγκ;

Donald Young

Διευθυντής χορωδίας στην εκκλησία του Jeremiah Wright στο Σικάγο

ΛΣ: Ο Ντόναλντ Γιανγκ πυροβολήθηκε θανάσιμα στο διαμέρισμά του, στον δεύτερο όροφο στο Σικάγο του Ιλινόις. Νομίζω ότι ήταν 23 Δεκεμβρίου 2007. Σύμφωνα με την έκθεση της αστυνομίας και το πιστοποιητικό θανάτου, έφερε πολλαπλά τραύματα από πυροβολισμούς κοντινής αποστάσεως, χωρίς κάποια παραβίαση εισόδου, σε διαμέρισμα δεύτερου ορόφου, αλλά κανένας κάτοικος της πολυκατοικίας δεν άκουσε ούτε έναν πυροβολισμό, αλλά μπορούν να ακούσουν κάθε πυροβολισμό που ακούγεται στο δρόμο τους; Ο Τζερεμάïα Ράιτ ανακοίνωσε τον θάνατο του Ντόναλντ Γιανγκ νωρίτερα εκείνο το πρωί, πριν ακόμα ανακοινωθεί επίσημα και ακόμη πριν κηρυχθεί καν νεκρός. Θέλω να πω, πολλά από αυτά, απλά δεν έχουν νόημα.

ΤΚ: Όλα αυτά είναι δημόσια και μπορείτε να τα βρείτε αν τα αναζητήσετε στο διαδίκτυο. Πες μου για την μητέρα του Ντόναλντ Γιανγκ.

ΛΣ: Η Νόρμα Τζιν Γιανγκ (Norma Jean Young) είναι στην πραγματικότητα πρώην υπάλληλος του αστυνομικού τμήματος του Σικάγο.

ΤΚ: Πραγματικά;

ΛΣ: Πραγματικά. Ήταν υπάλληλος στην αστυνομία του Σικάγου. Είχα μιλήσει με την αδερφή του Ντόναλντ, την Λορέν λίγο αφότου συνειδητοποίησα ότι ήταν ο κύριος με τον οποίο μιλούσα. Υπήρχαν άνθρωποι εκείνη την εποχή που προσπαθούσαν να κάνουν τη Λορέν και άλλα μέλη της οικογένειας του Ντόναλντ να υποβάλουν ποινικές καταγγελίες εναντίον μου στο Σικάγο επειδή ήθελαν την σύλληψή μου. Προσπαθούσαν να κάνουν την οικογένεια να πει ότι προσπαθούσα να τους εξαπατήσω ή κάτι τέτοιο. Εξ όσων γνωρίζω, δεν έκαναν ποτέ κάτι τέτοιο. Αλλά ταυτόχρονα, συνεχίζω να σέβομαι την Λορέν και την υπόλοιπη οικογένεια. Αλλά η κυρία Γιανγκ είχε βγει τελικά και είπε στον Ντέιβιντ Νέλσον, που ήταν ένας δημοσιογράφος που ήξερα από την Μινεσότα, ότι ήταν πεπεισμένη ότι ο Ντόναλντ είχε δολοφονηθεί και ότι ο θάνατός του ήταν για να προστατεύσει τον φίλο του Ομπάμα. Και επιβεβαίωσε ότι στην πραγματικότητα ότι ήταν εξαιρετικά δεμένοι, εδώ και χρόνια.

0:28:59

ΤΚ: Επιβεβαίωσε ότι είχαν κάνει σεξ ο Ομπάμα και ο Ντόναλντ Γιανγκ;

ΛΣ: Η επιβεβαίωσή της δεν αναφερόταν συγκεκριμένα ότι είχαν σεξουαλική σχέση. Απλώς είπε ότι ήταν στενοί φίλοι εδώ και χρόνια.

ΤΚ: Αλλά πίστευε ότι το προεκλογικό γραφείο του Ομπάμα ήταν υπεύθυνο.

ΛΣ: Πίστευε ότι ο θάνατός του οφειλόταν στην προστασία του Μπαράκ Ομπάμα. Και έκανα και εγώ το ίδιο επιχείρημα. Υπήρχαν άνθρωποι που μου έλεγαν, «Πώς κατηγορείς τον Μπαράκ;» Είπα, δεν κατηγορώ τον Μπαράκ για τίποτα, αλλά, είμαι διατεθειμένος να στοιχηματίσω την ζωή μου, ότι ο Μπαράκ Ομπάμα και ο Τζερεμάïα Ράιτ γνωρίζουν ποιος σκότωσε τον Ντόναλντ Γιανγκ. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία στο μυαλό μου για αυτό.

ΤΚ: Λοιπόν, ο Μπαράκ Ομπάμα σαφώς θα ήταν ο επόμενος ηγέτης του κόσμου. Οι άνθρωποι σκοτώνονται μεταξύ τους για ασφαλιστικές αξιώσεις, σε καυγάδες σε μπαρ, διακυβεύονται πολλά εδώ. Δεν γνωρίζω και δεν ισχυρίζομαι ότι έχει γίνει φόνος με εντολή από το προεκλογικό γραφείο του Ομπάμα ή τους συνεργάτες του, αλλά δεν είναι και παράλογο να αναρωτιέμαι, προφανώς.

ΛΣ: Όχι, και αφού συνειδητοποίησα τι είχε συμβεί με τον Ντόναλντ Γιανγκ, το μόνο πράγμα που είχα ζητήσει από αυτούς ήταν αυτό που είχα κάνει. Ξέρετε είπα, αν θέλετε να με κατηγορήσετε ότι είμαι τρελός, δείξτε τα αρχεία του τηλεφώνου σας. Δείξτε τις κλήσεις του τηλεφώνου σας για το 1999 και για τον τελευταίο χρόνο. Θέλω να πω, είναι τόσο εύκολο. Αν δεν έχεις τίποτα να κρύψεις, δεν φοβάσαι ότι θα δημοσιοποιηθούν. Παραδώστε τα αρχεία στις αρχές. Αφήστε τους να τα ερευνήσουν. Αφήστε τους να τα κοιτάξουν. Αλλά όχι.

ΤΚ: Λοιπόν, τώρα φαίνεται η κατάλληλη στιγμή να ρωτήσω για το κίνητρό σου. Το αρχικό σου κίνητρο ήταν ότι ενοχλήθηκες επειδή πίστευες ή ήξερες ότι ο Ομπάμα έλεγε ψέματα για την χρήση ναρκωτικών που έκανε.

ΛΣ: Σωστά.

ΤΚ: Αλλά μετά τις τηλεφωνικές επαφές σου με τον Ντόναλντ Γιανγκ, όπου αναφέρθηκε στο σεξ που έκανες με τον Ομπάμα, ποιο ήταν το σημείο το οποίο σε έκανε να αποφασίσεις να τα πεις, να βγεις δημόσια;

0:31:06

ΛΣ: Λοιπόν, τον Ιανουάριο του 2008, αφού επικοινώνησα ξανά με το προεκλογικό γραφείο , είχα αποφασίσει, ξέρεις, να βγω δημόσια. Απλώς θα κάνω ένα βίντεο στο YouTube και θα το ανεβάσω σκέφτηκα. Το οποίο έκανα. Δεν ήταν επειδή έψαχνα να κερδίσω κάτι από αυτό. Στην πραγματικότητα, δεν είχα σταματήσει έστω λίγο να αναλογιστώ το αντίκτυπο και τις συνέπειες μιας τέτοιας πράξης. Ξέροντας τον εαυτό μου μάλλον δεν θα είχα σταματήσει, μπορεί να με επιβράδυνε λίγο, αλλά δεν θα με σταματούσε. Αλλά κατάλαβα ότι, αν πρόκειται να τον ξεφωνήσεις κάποιον, δεν μπορείς να τον ξεφωνήσεις εν μέρη. Και ο κόσμος είπε, καλά, ας μίλαγες απλά για την χρήση ναρκωτικών και ας άφηνες το σεξ απ’ έξω; Και είπα, γιατί αν έλεγα ότι έκανε απλώς ναρκωτικά και μετά ανακαλύπτατε ότι πρόκειται για ναρκωτικά και σεξ, θα με κατηγορούσατε ότι λέω ψέματα επειδή δεν ανέφερα το σεξ. Οπότε η γνώμη μου ήταν, ότι αν θέλεις να πεις την ιστορία, πες όλη την ιστορία και όποιον πάρουν τα σκάγια. Αυτό ακριβώς έκανα λοιπόν και έφτιαξα ένα βίντεο στο YouTube.

ΤΚ: Το έψαξα χθες το βράδυ και δεν το βρήκα.

ΛΣ: Αυτό συμβαίνει επειδή το YouTube έδωσε πρόσβαση στον λογαριασμό μου σε κάποιον λίγο μετά το τεστ πολυγράφου. Και δεν μου δόθηκε ποτέ ξανά πρόσβαση σε αυτό πριν διαγραφεί το βίντεο.

ΤΚ: (Γελάει) Σοβαρά μιλάς;

ΛΣ: Ω! ναι. Το YouTube έδωσε πρόσβαση στον λογαριασμό και η Microsoft έδωσε πρόσβαση σε όλα τα email μου, κυκλοφορούσαν στο Διαδίκτυο και στο email μου είχαν εγκατασταθεί απαντήσεις για διακοπές που έλεγαν στους ανθρώπους ότι ήμουν απασχολημένος με το να κάνω στοματικό έρωτα και ότι θα τους απαντήσω όταν τελειώσω… ω ναι.

0:32:42

ΤΚ: Ήθελαν πάρα πολύ ο Ομπάμα να γίνει πρόεδρος.

ΛΣ: Και να είμαι εγώ ο μεγαλύτερος απατεώνας και ο πιο τρελός που υπήρξε ποτέ.

Ben Smith, Politico

Ο Μπεν Σμιθ, Politico

ΤΚ: Πρέπει λοιπόν να σε ρωτήσω κάτι, εννοώ, ξέρεις, δεν ήμουν εκεί. Μπορώ μόνο να αξιολογήσω αυτό που λες. Δεν βλέπω κανένα προφανές κίνητρο για κέρδος, οικονομικό κέρδος. Δεν πρόκειται να γίνεις πλούσιος κάνοντας αυτό. Και στην πραγματικότητα, δεν έχεις γίνει. Έχεις εξαθλιωθεί ως αποτέλεσμα αυτού. Αλλά όπως είπα, αν ήμουν ρεπόρτερ, που ήμουν ρεπόρτερ εκείνη την εποχή, θυμάμαι ότι σκέφτηκα ότι «αυτό ήταν μια ενδιαφέρουσα ιστορία», αλλά φαινόταν ότι κανείς στα μέσα ενημέρωσης δεν ήθελε να αναφερθεί σε εσένα, ενώ κάποιοι άνθρωποι όπως ο Μπεν Σμιθ (Ben Smith) του Πολίτικο (Politico), ο οποίος είναι ψεύτης και γελοίος που υποδύεται τον δημοσιογράφο, σου επιτέθηκαν. Ξαναδιάβασα χθες το βράδυ το κομμάτι που έγραψε λέγοντας «Ω, είναι γελοίοι αυτοί οι ισχυρισμοί ακόμα και από την πρώτη παράγραφο, είναι γελοίοι».

ΛΣ: Νομίζω ότι έχω μια απάντηση για το γιατί πολλοί δημοσιογράφοι δεν ήθελαν να δώσουν συνέχεια και νομίζω ότι θα είχε να κάνει με αυτό που είπε ο Ντέιβιντ Άξελροντ σε έναν παλιό ρεπόρτερ των Σικάγο Σαν Τάιμς (Chicago Sun-Times) ή σε έναν δημοσιογράφο του Σικάγο Τρίμπιουν (Chicago Tribune), τον Τζον Κράτζεν (John Crutzen).

ΤΚ: Ο Άξελροντ ήταν ρεπόρτερ στο Σικάγο πριν πάει στην πολιτική.

ΛΣ: Λοιπόν, ο Τζον Κράτζεν εργάστηκε για την Σικάγο Τρίμπιουν και ήρθε στο Ντουλούθ (Duluth) της Μινεσότα και κάθισε μαζί μου και μου μίλησε ευθέως. Μου είπε ότι πριν έρθει, είχε μιλήσει στον Άξελροντ και ότι ο Άξελροντ του είχε πει ότι, γνώριζαν ποιος ήμουν και ότι είχαν κάθε πρόθεση να με καταστρέψουν. Και αν κάποιος ρεπόρτερ με ανάφερε σε αυτούς, θα τον μαύριζαν και θα απόκοβαν εντελώς αυτόν και το δημοσιογραφικό μέσο στο οποίο εργαζόταν και θα έχαναν κάθε πρόσβαση στο προεκλογικό γραφείο του Ομπάμα, για όλη την διάρκεια του έτους. Οπότε, νομίζω ότι αυτό είχε να κάνει πολύ με το γιατί οι δημοσιογράφοι δεν έκαναν καμία αναφορά στο προεκλογικό γραφείο του Ομπάμα, επειδή όλοι ήθελαν πρόσβαση, στον νέο σωτήρα. Κανείς δεν ήθελε να τον μαυρίσουν και να του αρνηθούν την πρόσβαση σε μια ιστορική εκστρατεία.

ΤΚ: Ναι, αλλά εννοώ ότι αν ο τύπος είναι υποψήφιος για πρόεδρος και βγουν αξιόπιστες πληροφορίες ότι καπνίζει κρακ και κάνει σεξ με άνδρες, εννοώ ότι αυτό είναι μια τεράστια ιστορία.

ΛΣ: Λοιπόν, αυτό θα ήταν όντως μια ιστορία εάν τα μέσα ενημέρωσης ενδιαφέρονταν πραγματικά να πουν στους ανθρώπους την αλήθεια για το οτιδήποτε.

0:35:36

ΤΚ: Ναι, είναι ψεύτες και ο Μπεν Σμιθ είναι ψεύτης.

ΛΣ: Ω, ο Μπεν Σμιθ είναι κάτι παραπάνω από ψεύτης, αλλά έχεις δίκιο.

ΤΚ: Τι εννοείς περισσότερο από ψεύτης;

ΛΣ: Είναι σκέτος απατεώνας, είναι αρπακτικό. Έγραψε ένα άρθρο λέγοντας ότι είχα μια εγκληματική σταδιοδρομία 27 ετών. Και το αστείο είναι, αν κοιτάξετε το ποινικό ιστορικό μου, το έχω δημοσιεύσει ο ίδιος και το παρείχα από την πρώτη μέρα. Το ποινικό μου ιστορικό διαρκεί από το 1980 έως το 1986 και ό,τι έχω κάνει, το έχω παραδεχθεί.

Ποτέ δεν έχω σπαταλήσει χρήματα φορολογουμένων και όποια ποινή μου έχει επιβληθεί την έχω εκτίσει. Είπε επίσης ότι ήμουν φυγάς, ότι απέφευγα την δίωξη και ότι προσπαθούσα να αποτρέψω να πάω φυλακή. Τίποτα από αυτά δεν ήταν αλήθεια. Αλλά τα μέσα ενημέρωσης τον ακολούθησαν. Ακόμη και η Γκρέτα (Γκρέτα Βαν Σούστερεν, Αμερικανίδα σχολιάστρια, δικηγόρος και παρουσιάστρια τηλεοπτικών ειδήσεων για το Newsmax TV), ακόμη και η Γκρέτα ακολούθησε την γραμμή του και είπε ότι «Οι άνθρωποι με ρωτούν γιατί δεν παίρνω συνέντευξη από τον Λάρι Σινκλέρ. Αυτός είναι ο λόγος». Και ακολούθησε το άρθρο του Μπεν Σμιθ.

Και προσέξτε το άρθρο του δημοσιεύτηκε, ακριβώς όταν ετοιμαζόμουν να κάνω τη συνέντευξη Τύπου στην Εθνική Λέσχη Τύπου . Ο λεγόμενος φάρος για την ελευθερία του τύπου, συμμετείχε εξίσου στην προσπάθεια να μην ειπωθεί ποτέ η ιστορία.

ΤΚ: Είναι ενδιαφέρον. Παρακολούθησα προχθές ολόκληρη την εμφάνισή σας στην Εθνική Λέσχη Τύπου και σε αυτήν περιγράφεις λεπτομερώς τις περιπτύξεις σου με τον νόμο, με εξαντλητικό τρόπο. Κάθε φορά που σε συλλαμβάνουν, το εξηγείς εξονυχιστικά. Κάθε φορά που μπήκες φυλακή, το εξηγείς. Έτσι, δεν έκρυψες, απ’ ό,τι κατάλαβα, το παρελθόν σου.

0:37:18

ΛΣ: ΟΧΙ δεν το έκανα. Γιατί να το κάνω; Δεν μπορείς. Εννοώ, ποτέ δεν έκρυψα το παρελθόν μου στην κανονική μου καθημερινότητα. Γιατί να το κρύψω τώρα;

ΤΚ: Λοιπόν, εννοώ ότι είσαι το μόνο άτομο σε αυτό το στούντιο που έκανες σεξ με τον Μπαράκ Ομπάμα. Νομίζω ότι είσαι, δεν ξέρω, όχι ειδικός περί Ομπάμα, αλλά ξέρεις περισσότερα από όλους μας. Ποια είναι η εκτίμησή σου για τον Ομπάμα τώρα;

ΛΣ: Νομίζω ότι είναι το ίδιο αρπακτικό που ήταν πάντα. Νομίζω ότι είναι ακόμα πολύ διψασμένος για δύναμη. Νομίζω ότι ο Ομπάμα κρατάει τα ινία στην τρέχουσα κυβέρνηση Μπάιντεν, περισσότερο από ό,τι οι άνθρωποι είναι διατεθειμένοι να παραδεχτούν. Νομίζω ότι ο Ομπάμα είναι εξαιρετικά αποφασισμένος. Είχα κάνει μια δήλωση τότε, σε εκείνη τη συνέντευξη Τύπου, ότι ένιωθα ότι η εκλογή του Μπαράκ Ομπάμα θα ωθούσε τις φυλετικές σχέσεις σε αυτήν την χώρα 50 χρόνια πίσω. Νομίζω ότι είναι ακόμα πολύ πεινασμένος για δύναμη. Είμαι απολύτως βέβαιος ότι είχα δίκιο.

ΤΚ: Νομίζω ότι δικαιώθηκες για αυτό (γελάει).

ΛΣ: Γιατί οι φυλετικές σχέσεις σε αυτή τη χώρα όχι μόνο έχουν οπισθοχώρησαν, αλλά τα πάντα έχουν να κάνουν με την φυλή σου τώρα. Τα πάντα. Τα πάντα είναι πλέον θέμα θυματοποίησης.

ΤΚ: Είναι ενδιαφέρον όμως. Ναι, είναι προφανώς μισητής των φυλών, πολύ περισσότερο κατά των λευκών, αλλά έκανε σεξ με έναν λευκό άνδρα. Λοιπόν, πρέπει να αναρωτηθούμε… τι τρέχει με αυτό;

ΛΣ: Α, για αυτόν, φυσικά. Εγώ θα ήμουν πρόθυμος να στοιχηματίσω ότι δεν είμαι ο μόνος λευκός άντρας με τον οποίο έχει κάνει σεξ ούτως ή άλλως. Αλλά , έχει αυτό που ήθελε. Είναι στην Ουάσινγκτον. Ζει την ζωάρα του. Εξακολουθεί να θεωρείται ότι είναι ο σωτήρας της χώρας, και δυστυχώς, οι άνθρωποι εξακολουθούν να του δίνουν αυτήν την εξουσία και νομίζω ότι αυτό τελικά θα είναι το χειρότερο…

ΤΚ: Νομίζω ότι αυτό ήταν πολύ διορατικό γιατί ήξερα πολλούς ανθρώπους που δεν ήταν φιλελεύθεροι που ψήφισαν τον Ομπάμα, αποκλειστικά για το φυλετικό ζήτημα. Και δεν ήταν όλοι οι λευκοί (που τον ψήφισαν) ένοχοι που μισούσαν τον εαυτό τους. Ήταν ωραίοι και κανονικοί άνθρωποι που ήθελαν να δουν τις φυλετικές σχέσεις να βελτιώνονται. Και αυτή ήταν πραγματικά, η βασική υπόσχεση της εκστρατείας του Ομπάμα. Και πολύς κόσμος τον πίστεψε. Τον πίστεψαν πολλοί έξυπνοι. Και είδα γιατί τον πίστεψαν. Αλλά εσύ δεν τον πίστεψες. Πώς το ήξερες;

0:39:47

ΛΣ: Μεγάλωσα στη Νότια Καρολίνα τις δεκαετίες του 1960 και του 70, εντάξει; Είμαι γκέι και ήξερα ότι είμαι ομοφυλόφιλος από έξι χρονών, δεν το έκρυψα ποτέ. Μεγάλωσα στην αγροτική Νότια Καρολίνα. Και η πρώτη μου δουλειά ως παιδί ήταν η καλλιέργεια καπνού για μια οικογένεια με το όνομα Ρόουζ (Rose), που ήταν μια οικογένεια μαύρων, που ζούσε απέναντι από το σπίτι του παππού και της γιαγιάς μου.

Έτσι, μεγάλωσα ως παιδί, ένα γκέι παιδί, σε μια εποχή και σε μια περιοχή που θα σε σκότωναν το ίδιο γρήγορα ως γκέι, όσο γιατί είσαι μαύρος. Έτσι, ήξερα στην πραγματικότητα την άλλη πλευρά του νομίσματος πριν καταλάβω πως έπρεπε να συμπεριφέρομαι, αν θα πρέπει να είμαι πάνω ή κάτω αυτού ή του άλλου θέματος. Το έβλεπα όλη μου την ζωή. Ξέρω ότι όταν κάποιος παίζει ή αν υποκρίνεται, όταν λέει ότι είναι κάπως ενώ στην πραγματικότητα είναι ο μεγαλύτερος εν ζωή μεγαλομανής ρατσιστής και από όλες τις πλευρές. Εντάξει;

Το ήξερα γιατί έλεγε ένα πράγμα στην εκστρατεία και στην συνέχεια, αν οι άνθρωποι άρχιζαν να ακούνε πραγματικά τι έλεγε, θυμήσου ότι υπήρξε μια στιγμή που όντως είπε στους υποστηρικτές του να εμφανιστούν σε μια μάχη με μαχαίρι. Χωνόταν στα μούτρα των άλλων, τους μάλωνε αν δεν δεχόταν να τον στηρίξουν ή να τον ψηφίσουν, τους μάλωνε προσπαθώντας να τους πείσε. Έλα τώρα. Δεν κάνεις τέτοιες δηλώσεις και μετά να μου λες, ότι δεν πρόκειται να κάνεις όλα πράγματα περί φυλής. Το έκανε.

ΤΚ: Φίλε μου, αυτό είναι το μόνο μέρος της ιστορίας σου που μπορούμε να πούμε κατηγορηματικά ότι είπες την αλήθεια και ότι την είδες. Και οι περισσότεροι δεν την είδαν. Λάρι Σινκλαίρ, είμαι πραγματικά ευγνώμων που ήρθες. Μακάρι να σου είχα πάρει συνέντευξη το 2008. Δεν νομίζω ότι θα έτρεχε πουθενά βέβαια αυτή η συνέντευξη (γελάει). Αλλά τέλος πάντων, ευχαριστώ.

ΛΣ: Παρακαλώ.

ΤΚ: Ευχαριστώ.

Πηγή



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • Select Your Subscription Plan

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Xenia Ioannidou
Δασκάλα Εναλλακτικών Θεραπειών, Καλλιτέχνης και Ακτιβίστρια. Τον Μάιο του 2009, συνυπέγραψα μια αγωγή για εσχάτη προδοσία εναντίον των βουλευτών που έφεραν το ΔΝT, την λιτότητα και την αμετάκλητη παραχώρηση των κυριαρχικών δικαιωμάτων των Ελλήνων. Παλεύω για το σωστό και το δίκαιο και το δικαίωμα στην αυτοπραγμάτωση των ανθρώπων & λαών. Πολιτεύομαι από το 2012 ενώ από το 2015 και μετά είμαι στέλεχος του Αγροτικού-Κτηνοτροφικού Κόμματος Ελλάδας

Be the first to comment

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*