Οι μυστηριακές γεογλυφικές γραμμές οι οποίες καλύπτουν μια άγονη έκταση περίπου 450 τετραγωνικών χιλιομέτρων ανάμεσα στις πόλεις της Νάζκα (Nazca) και της Πάλπα (Palpa) στους πρόποδες των Άνδεων, εκτιμάται πως δημιουργήθηκαν από τη φυλή Νάζκα γύρω στο 200 π.Χ.- 700 μ.Χ. Ανακαλύφθηκαν στις αρχές του 20ού αιώνα και περιλαμβάνουν μυστηριώδεις διάδρομους, γραμμές και πολύπλοκα γεωμετρικά σχέδια, χαραγμένα πάνω στην επιφάνεια του εδάφους.
Η έλλειψη ανέμων έχει βοηθήσει στο να μην σκεπαστούν οι γραμμές και να μείνουν ακάλυπτες και ορατές από ψηλά τα τελευταία 1300-1800 χρόνια. Μέχρι και σήμερα, η διεθνής επιστημονική κοινότητα δεν έχει καταφέρει να δώσει μια πειστική απάντηση στο ερώτημα: «Ποιος κατασκεύασε και για ποιον λόγο αυτούς τους διαδρόμους και τα σχέδια στην περιοχή;».
Ο Αμερικανός επιστήμονας Paul Kosock, ο πρώτος που ασχολήθηκε το 1941 με το θέμα των γραμμών, υποστήριξε ότι αποτελούν το μεγαλύτερο βιβλίο αστρονομίας του κόσμου, ενώ ο διάσημος συγγραφέας Erich von Daniken, μέσα από τις σελίδες των βιβλίων του «Άρματα των Θεών» και «Επιστροφή στα άστρα», διατυπώνει την άποψη ότι δεν είναι τίποτα περισσότερο από κοσμοδρόμια που κατασκεύασαν στο μακρινό παρελθόν άγνωστοι επισκέπτες από το Διάστημα για να βλέπουν που να προσγειώνονται!
Η άγονη πεδιάδα της Νάζκα αλλά και το άγνωστο σε πολλούς νεκροταφείο της Chauchilla, αποτελούν Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO. Αυτό υπήρξε τα πρώτα χρόνια ένα μεγάλο μειονέκτημα για τους ανεξάρτητους ερευνητές γιατί ουσιαστικά τους απαγόρευε να ψάξουν για σημάδια εξωγήινης παρουσίας στην ευρύτερη προστατευόμενη περιοχή, αφού δεν εκδίδονταν άδειες για οποιαδήποτε ενέργεια ή περίπατο μακρυά από την κεντρική λεωφόρο.
Στις αρχές του 21ου αιώνα οι απαγορεύσεις «χαλάρωσαν» και εκτός της αρχαιολογικής παρουσίας, ανεξάρτητες ομάδες αποκάλυψαν πράγματα που δεν γνώριζε κανείς έως τότε…
Σε απόσταση 30 χλμ. νότια της πόλης, μέσα στην έρημο, υπάρχουν διάσπαρτοι τάφοι με τις μουμιοποιημένες σορούς επιφανών γηγενών ενός πολιτισμού που χάθηκε για πάντα, που ενταφιάστηκαν και μουμιοποιήθηκαν σύμφωνα με τις τοπικές παραδόσεις και τεχνικές της εποχής. Το πλούσιο σε νιτρικά άλατα έδαφος, η άμμος, η ξηρασία αλλά και η κάλυψή των νεκρών από την λευκή ηφαιστειακή τέφρα του ηφαιστείου Misti -που αφθονεί στην περιοχή-, συνέβαλαν ώστε αρκετές από τις μούμιες να διατηρηθούν σε πολύ καλή κατάσταση. Ταυτόχρονα, αποτελούν ένα θέαμα συγκλονιστικό και απόκοσμο, αφού οι περισσότερες από αυτές έχουν διογκωμένα ή μακρόστενα κρανία, που δεν μοιάζουν αλλά είναι ανθρώπινα. Ο διάσημος συγγραφέας Erich von Daniken περιγράφει μία τεχνική δεσίματος του κεφαλιού από την βρεφική ηλικία που παραμόρφωνε τα κρανία σε μακροσκελή, δηλώνοντας ότι γινόταν για να ομοιάζουν οι επιφανείς γηγενείς με τους ουράνιους θεούς τους, χωρίς όμως να γίνεται καμία αναφορά για τις μούμιες με τα διογκωμένα κρανία που άλλοι ερευνητές τις ονομάζουν «υβρίδια». Ένας χαρακτηρισμός, βέβαια ,αναπόδεικτος αφού η επιστημονική κοινότητα απαγορεύει την οποιαδήποτε ανάλυση DNA σε αυτά τα κρανία.
Το 2015, οι αρχαιολογικές σταθερές και οι λογικές χάθηκαν ξαφνικά, όταν ήρθαν στα χέρια του Γάλλου αρχαιολόγου Thierry Jamin δύο ανθρωπόμορφες μούμιες, μικροσκοπικές με γκριζωπό δέρμα! Ο Jamin ισχυρίζεται ότι αγόρασε τα παράξενα ευρήματα στην μαύρη αγορά της «λευκής πόλης» Αρεκίπα, από Περουβιανούς ληστές τάφων. Πολλοί μιλούν για hoax με κουκλάκια, όμως οι ακτινογραφίες αποκαλύπτουν μικροσκοπικούς σκελετούς μέσα σε αυτές αποκλείοντας σε πρώτη ανάλυση κάθε υπόνοια για απάτη. Τα τελικά αποτελέσματα DNA, από διαφορετικά ανεξάρτητα εργαστήρια, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι τα σκελετικά αυτά ευρήματα, δεν ήταν ανθρώπινα, αλλά εξ ολοκλήρου άγνωστης προέλευσης. Μετά τις τελικές αποκαλύψεις, και ενώ το θέμα έπρεπε να είχε πάρει τεράστιες διαστάσεις δημοσιότητας, επικράτησε μία παράξενη σιγή, και από τα ΜΜΕ αλλά και από τον ίδιο τον αρχαιολόγο που κυνηγιέται από τότε για δεκάδες αδιευκρίνιστες ή υποτιθέμενες απάτες.
Στη λίστα των περίεργων ανθρωποειδών έρχεται να προστεθεί και η προ ολίγων ημερών (μέσα Ιουνίου 2017) ανακάλυψη της εκπληκτικά διατηρημένης σορού του ανθρωποειδούς πλάσματος με το επίμηκες κρανίο και τα μακρυά δάχτυλα, που εντοπίστηκε κατά τη διάρκεια ανασκαφών σε βραχώδη περιοχή πλησίον της ερήμου της Νάσκα, από την ερευνητική ομάδα της Gaia. Αυτή τη φορά τα διεθνή ΜΜΕ δεν έμειναν ασυγκίνητα αφού το θέμα πήρε τεράστιες διαστάσεις στο διαδίκτυο. Όμως οι μεγαλο-δημοσιογράφοι έσπευσαν αμέσως να κατηγορήσουν για «αξιοπιστία που έχει ήδη αμφισβητηθεί» αλλά και «για γύψινο αγαλματίδιο, που φτιάχτηκε για να προκαλέσει σάλο και χρήμα από τις συνδρομές των χρηστών». Αρνητική, επίσης, μπορούμε να χαρακτηρίσουμε και τη στάση των μεγαλοεπιστημόνων των ΗΠΑ που δεν ενδιαφέρθηκαν να μελετήσουν το μουμιοποιημένο ανθρωποειδές, που λέγεται ότι ομοιάζει αλλά δεν ανήκει στο ανθρώπινο είδος, σύμφωνα με τις αναλύσεις της ομάδας της Gaia.
Ποιος ξέρει πόσα μέλλει ν’ αποκαλυφθούν ακόμα στην άγονη πεδιάδα της Νάζκα αλλά και στο άγνωστο σε πολλούς νεκροταφείο της Chauchilla, τα επόμενα χρόνια; Πόσα από αυτά θα είναι αληθινά και πόσα κατασκευασμένα για να παραπληροφορήσουν και να ευτελίσουν τα αληθινά απόκοσμα ευρήματα; Πόσες αποκαλύψεις χρειάζονται ακόμα για να πειστούμε ότι κάτι το μη συμβατό, με τα ιστορικά γραμμένα, συνέβαινε εκεί; Κανείς δεν ξέρει… Ένα, όμως, μπορούμε να πούμε με σιγουριά. Δεν μπορεί ο άγνωστος (ιστορικά) γηγενής πολιτισμός των Νάζκα να σχεδίαζε γραμμές στο έδαφος, σχήματα που φαίνονταν μόνο από τον ουρανό και ανθρωποειδή με λιγότερα δάχτυλα σε πετρώδη σημεία, να παραμόρφωνε τα κρανία των βρεφών των επιφανών γηγενών, χωρίς κανένα… μα κανένα «ίχνος πραγματικότητας»… (Έρευνα: Harris Koutsiaftis)
ΟΙ ΜΟΥΜΙΕΣ ΤΩΝ «ΘΕΩΝ» ΚΑΙ ΤΩΝ «ΗΜΙΘΕΩΝ» ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΩΝ ΤΗΣ ΝΑΖΚΑ.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ΔΑΙΝ ΙΠΑΡΧΩΥΝ ΑΙΞΟΓΟΙΥΝΟΙ, ΙΝΕ ΔΕΜΩΝΑΙΣ , Ι ΓΟΙ ΙΝΕ Ω ΜΩΝΑΔΥΚΩΣ ΠΛΑΝΟΙΤΥΣ ΣΤΩ ΣΙΜΠΑΝ ΚΕ ΙΝΕ ΑΙΠΥΠΑΙΔΕΙ ΜΑΙ ΟΙΣΤΩΡΕΙΑ ΣΟΙΝ ΠΛΟΙΝ ΠΑΙΝΤΑΙ ΧΟΙΛΥΑΔΟΝ ΧΡΟΝΟΝΕ. ΟΙΣΟΥΣ ΧΡΕΙΣΤΩΣ ΝΥΚΑ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΒΑΡΕΜΕΝΟΣ Η ΠΟΛΥ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΥΨΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ .
οχι φιλε, ο ανθρωπος νοσει η νοσος του λεγεται τρικυμιωκρανιτιδα…
Πω πω μεγάλε μας έβγαλες τα μάτια