Η έρευνα δείχνει ότι οι καναδικές κυβερνητικές υπηρεσίες έχουν ξοδέψει 10 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τα εμβόλια COVID
Πρόσφατη έρευνα του Υπουργείου που ζητήθηκε, αποκάλυψε ότι ο Οργανισμός Δημόσιας Υγείας του Καναδά (PHAC) μαζί με τον Οργανισμό Υγείας του Καναδά έχουν δαπανήσει συνολικά περίπου 9,9 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση των πειραματικών ενέσεων COVID από το 2020.
Οι πληροφορίες της Έρευνας του Υπουργείου που δείχνουν τις μεγάλες διαφημιστικές δαπάνες για τα εμβόλια COVID έγιναν γνωστές ως αποτέλεσμα αιτήματος του βουλευτή του Συντηρητικού Κόμματος του Καναδά Ted Falk, ο οποίος απαίτησε απαντήσεις σχετικά με το τι δαπανήθηκε από τους υπαλλήλους για την προώθηση των εμβολίων.
Οι πληροφορίες που δημοσιεύθηκαν στις 8 Απριλίου δείχνουν ότι η PHAC και η Health Canada δαπάνησαν περίπου 4,6 εκατομμύρια δολάρια για το κόστος παραγωγής των διαφημίσεων, ενώ 5,3 εκατομμύρια δολάρια δαπανήθηκαν για την πραγματική διαφήμιση των ενέσεων COVID στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης Instagram, TikTok, Facebook, LinkedIn, Snapchat και Pinterest από το 2020 έως το 2024.
Μια διαφημιστική εκστρατεία μαζικού εμβολιασμού COVID με τίτλο «Ripple Effect» κόστισε μόνο περίπου 1,8 εκατομμύρια δολάρια. Η PHAC ισχυρίστηκε ότι η εκστρατεία χρησίμευσε για να «υπενθυμίσει στους Καναδούς τη συλλογική προσπάθεια εμβολιασμού που απαιτείται για να δούμε μείωση των περιορισμών και των μέτρων δημόσιας υγείας».
Άλλες εκστρατείες κυμάνθηκαν σε δαπάνες από 75.000 έως 564.000 δολάρια για την προώθηση των εμβολίων σε νέους ενήλικες.
Η PHAC δαπάνησε επίσης 1,5 εκατομμύριο δολάρια σε μια εκστρατεία για την προώθηση των εμβολίων COVID σε γονείς με παιδιά, προκειμένου να προσπαθήσει να τους ενθαρρύνει να εμβολιάσουν τα παιδιά τους.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η PHAC, σύμφωνα με την έκθεση αποτελεσμάτων του Τμήματος για το 2021-22, είχε προσπαθήσει «επιμελώς να αντιμετωπίσει ψευδείς δηλώσεις και παραπληροφόρηση» για να στηρίξει τα εμβόλια COVID. Το 2023, η PHAC επεδίωκε να προσλάβει influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προωθήσει το εμβόλιο στους Καναδούς που ήταν αντίθετοι με τη διενέργεια των εμβολίων.
Στο παρελθόν διαπιστώθηκε ότι ο Καναδάς Υγείας είχε δαπανήσει περίπου 132.000 δολάρια σε influencers των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση των εμβολίων COVID.
Όπως ανέφερε πρόσφατα το LifeSiteNews, η κυβέρνηση Trudeau εξακολουθεί να έχει συμβόλαιο για την αγορά πολλαπλών φορτίων εμβολίων COVID, ενώ ταυτόχρονα πετάει ληγμένα εμβόλια αξίας 1,5 δισεκατομμυρίου δολαρίων.
Η συνεχιζόμενη αγορά των εμβολίων COVID γίνεται παρά το γεγονός ότι τα ίδια τα στοιχεία της κυβέρνησης δείχνουν ότι οι περισσότεροι Καναδοί αρνούνται κατηγορηματικά την αναμνηστική ένεση COVID. Έρχεται επίσης καθώς η κυβέρνηση αναγκάστηκε να αυξήσει τις δαπάνες για το Πρόγραμμα Εμβολιασμού Τραυματισμών του Καναδά (VISP), όπως ανέφερε το LifeSiteNews την περασμένη εβδομάδα.
Η απόφαση των Καναδών να αρνηθούν τα εμβόλια έρχεται επίσης καθώς μια έκθεση της Στατιστικής Υπηρεσίας του Καναδά αποκάλυψε ότι οι θάνατοι από COVID-19 και «απροσδιόριστες αιτίες» αυξήθηκαν μετά την κυκλοφορία των λεγόμενων «ασφαλών και αποτελεσματικών» εμβολίων.
LifeSiteNews
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice