Διαφημίσεις

Καθώς προχωράμε στη μετάβαση σε EV η κατάσταση είναι αρκετά πιο πολύπλοκη, τόνισε η CEO της GM, Mary Barra

Με τα σημάδια των αυξανόμενων αποθεμάτων και της επιβράδυνσης των πωλήσεων να είναι ευδιάκριτα πλέον, στελέχη της διεθνούς αυτοκινητοβιομηχανίας παραδέχτηκαν αυτή την εβδομάδα ότι τα φιλόδοξα σχέδιά τους για τα ηλεκτρικά οχήματα βρίσκονται σε κίνδυνο, τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα.

Από τις Alexa St. John και Nora Naughton/Business Insider

Αρκετοί ηγέτες της C-Suite σε μερικές από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες εξέφρασαν την αγωνία τους για την ανάπτυξη της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς οι ανησυχίες για τη βιωσιμότητα αυτών των οχημάτων θέτουν σε κίνδυνο τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης μιας αγοράς πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ανάμεσα σε αυτούς που δυσκολεύονται και μιλούν ανοιχτά για αυτό είναι και η Mary Barra της GM, ιστορικά μία CEO από τις πιο ένθερμες υποστηρίκτριες της αυτοκινητοβιομηχανίας όσον αφορά το μέλλον των ηλεκτρικών οχημάτων. Η GM είναι πρωτοπόρος στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, πουλώντας το Chevrolet Bolt για επτά χρόνια και προβάλλοντας τολμηρούς ισχυρισμούς για ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον για την εταιρεία πολύ πριν οι ανταγωνιστές της μπουν στον ανταγωνισμό.

Αλλά αυτή την εβδομάδα, στην κλήση κερδών του τρίτου τριμήνου της GM, η Barra και η GM χαμήλωσαν αρκετά τους τόνους. Η εταιρεία ανακοίνωσε μαζί με τα τριμηνιαία αποτελέσματά της ότι εγκαταλείπει τους στόχους της να κατασκευάσει 100.000 EV το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους και άλλα 400.000 μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 2024. Η GM δεν γνωρίζει πότε θα πετύχει αυτούς τους στόχους.

«Καθώς προχωράμε στη μετάβαση σε EV, η κατάσταση είναι αρκετά πολύπλοκη», είπε.

Ενώ η εμφάνιση της GM ήταν κάπως έκπληξη για τους επενδυτές, η εταιρεία αυτοκινήτων του Detroit δεν είναι μόνη σε αυτή τη νέα άποψη για το μέλλον των ηλεκτρικών οχημάτων. Ακόμη και ο Elon Musk της Tesla προειδοποίησε σε πρόσφατη κλήση κερδών ότι οι οικονομικές ανησυχίες θα οδηγούσαν σε μείωση της ζήτησης οχημάτων, ακόμη και για τον μακροχρόνιο ηγέτη της αγοράς EV.

Την ίδια στιγμή, η Mercedes-Benz, η οποία κάνει εκπτώσεις στα ηλεκτρικά της οχήματα κατά πολλές χιλιάδες δολάρια μόνο και μόνο για να προσλκύσει πελάτες- δεν μασάει τα λόγια της για την κατάσταση της αγοράς EV. «Πρόκειται για έναν αρκετά βάναυσο χώρο», είπε ο CFO της εταιρείας Harald Wilhelm σε μια κλήση αναλυτών. «Δεν μπορώ να φανταστώ ότι το σημερινό status quo είναι πλήρως βιώσιμο για όλους».

Αλλά η Mercedes δεν είναι η μόνη. Σχεδόν όλα τα τρέχοντα προϊόντα EV πωλούνται σε χαμηλότερη τιμή μέσω εκπτώσεων αυτές τις μέρες, και επιπλέον, κάποια από τα EV πωλούνται φτηνότερα ακόμα και κατά 10%. Αυτό συμβαίνει καθώς συσσωρεύεται απόθεμα στις αντιπροσωπείες, προς μεγάλη απογοήτευση όλων της αγοράς. Ενώ οι αγοραστές αυτοκινήτων είναι τυχεροί αν αναζητούν μια συμφωνία για ένα ηλεκτρικό όχημα, τα στελέχη διαπιστώνουν ότι ακόμη και οι σημαντικές εκπτώσεις δεν είναι αρκετές.

Επίσης, διαπιστώνεται ότι για τα συγκεκριμένα οχήματα απαιτείται αρκετά περισσότερος χρόνος προκειμένου να πουληθούν σε σύγκριση με τα αντίστοιχα φυσικού αερίου, καθώς το επόμενο κύμα αγοραστών επικεντρώνεται στο κόστος, στις προκλήσεις υποδομής και στα εμπόδια στον τρόπο υιοθέτησης της ηλεκτροκίνησης από τις κυβερνήσεις.

Μόλις λίγους μήνες αφότου οι αντιπρόσωποι άρχισαν να προειδοποιούν για την επιβράδυνση της ζήτησης EV, οι κατασκευαστές φαίνεται πλέον να ανταποκρίνονται σε αυτήν την πραγματικότητα. Η Ford ήταν η πρώτη που έκανε κράτει. Τον Ιούλιο, η εταιρεία παρέτεινε την προθεσμία που είχε επιβάλει η ίδια για να πετύχει την ετήσια παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων 600.000 κατά ένα χρόνο και εγκατέλειψε τον στόχο του 2026 να κατασκευάσει 2 εκατομμύρια EV.

Μετά την κατάργηση των σχεδίων της με την GM για την από κοινού ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων κάτω των 30.000 δολαρίων, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Honda, Toshihiro Mibe, δήλωσε ότι το μεταβαλλόμενο περιβάλλον EV είναι δύσκολο να μετρηθεί. «Αφού το μελετήσαμε για ένα χρόνο, αποφασίσαμε ότι αυτό θα ήταν δύσκολο ως επιχείρηση, επομένως αυτή τη στιγμή τελειώνουμε την ανάπτυξη ενός προσιτού EV», είπε ο Mibe σε συνέντευξή του στο Bloomberg αυτή την εβδομάδα.

Για κάποιους, αυτό το pullback δεν αποτελεί έκπληξη. «Οι άνθρωποι βλέπουν επιτέλους την πραγματικότητα», δήλωσε ο πρόεδρος της Toyota Motor Akio Toyoda στο Japan Mobility Show, ανέφερε η Wall Street Journal. Ο Toyoda ήταν από καιρό δύσπιστος για τα καθαρά ηλεκτρικά σχέδια των ανταγωνιστών του.

kourdistoportocali.com



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Μια σκέψη στο “Οι ηγέτες της αυτοκινητοβιομηχανίας όλο και πιο ξεκάθαροι> Τα EVs γίνονται όλο και πιο δύσκολο να πουληθούν”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek