Tim Cook εναντίον Facebook
Διαφημίσεις

Ο Tim Cook κατακεραυνώνει τις μεθόδους του Facebook

Σε πρόσφατη ομιλία του στις Βρυξέλες για την Παγκόσμια Ημέρα Προσωπικών Δεδομένων, ο  SEO της Apple, Tim Cook εξαπέλυσε αντεπίθεση εναντίον του Facebook και του Mark Zuckerberg. Φαίνεται πως η ομιλία του Cook αποτελεί απάντηση στην πρόσφατη επίθεση της εταιρείας Facebook κατά της Apple. Κατά την οποία, η μεγαλύτερη πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης εναντιώθηκε και επιτέθηκε στις αλλαγές των προσωπικών δεδομένων της Apple.

Ωστόσο, ο Tim Cook, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, απέφυγε να αναφέρει το όνομα της εταιρείας Facebook. Συγκεκριμένα ανέφερε:

“Η τεχνολογία δεν έχει ανάγκη από βάσεις δεδομένων με προσωπικά στοιχεία χρηστών, οι οποίες διαχέονται σε αμέτρητες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο. Οι ιστοσελίδες και οι εφαρμογές, υπήρξαν και θα θα υπάρχουν δίχως αυτά. Η διαφήμιση υπήρξε δεκαετίες πριν, δίχως να εκμεταλλεύεται προσωπικά δεδομένα. Αναπτύχθηκε και θα συνεχίσει να υπάρχει με την ίδια λογική”

“Εάν μία επιχείρηση έχει χτιστεί σε στοιχεία παραπληροφόρησης και εκμετάλλευσης των προσωπικών δεδομένων, σε επιλογές που μόνο επιλογές δεν είναι, δεν αξίζει επαίνους. Αξίζει νομική διερεύνηση”

 

Οι συνέπειες της εκμετάλλευσης των προσωπικών δεδομένων

“Δεν θα πρέπει να στρέψουμε το βλέμμα μας μακριά από αυτό το φαινόμενο. Οι περισσότεροι αναρωτιούνται, μέχρι πότε θα μπορούν τέτοιες εταιρείες να ξεφεύγουν από τους διεθνής νόμους; Ενώ, στην πραγματικότητα, θα έπρεπε να αναρωτηθούμε όλοι ποιες θα είναι οι συνέπειες! Ποιες θα είναι οι συνέπειες της αγοραπωλησίας των προσωπικών δεδομένων των χρηστών; Της εδραίωσης στο νου όλων ότι τα προσωπικά τους δεδομένα και προτιμήσεις είναι <<προϊόντα προς πώληση>>;

Ποιες θα είναι οι συνέπειες, όχι μόνο της ανοχής αλλά και της επιβράβευσης του περιεχομένου που υπονομεύει τις δημοκρατικές διαδικασίες και τη δημόσια υγεία; Ποιες θα είναι οι συνέπειες της συσσώρευσης εξτριμιστών, οι οποίοι στη συνέχεια δημιουργούν και ενσωματώνουν αλγορίθμους στην πλατφόρμα, οι οποίοι προτρέπουν άλλους χρήστες σε βίαιες και αντι-δημοκρατικές πράξεις;

Έχει έρθει η στιγμή να παύσουμε να προσποιούμαστε ότι αυτή η μέθοδος δεν θα έχει σοβαρές συνέπειες στην κοινωνία μας. Δημιουργεί μία πόλωση βίας! Ένα κοινωνικό δίλημμα το οποίο δεν πρέπει να επιτρέψουμε να μετατραπεί σε κοινωνική καταστροφή!”

 

Ενώ ο κ. Tim Cook δεν αναφέρει το όνομα της εταιρείας που έχει κατασκευάσει αυτή την πλατφόρμα, μπορεί κανείς να αντιληφθεί πως αναφέρεται στο Facebook και στη νέα πολιτική διαχείρισης των προσωπικών δεδομένων των χρηστών. Η Apple πρεσβεύει μία lifestyle κουλτούρα, που υποτίθεται ότι παρέχει στους χρήστες της πλήρη έλεγχο στα προσωπικά τους δεδομένα. Από την άλλη, η εταιρεία Facebook έχει μια εμπορική κατεύθυνση, όπου θα διαθέσει τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών της στους διαφημιζόμενους (targeted ads).

Τέλος, ο Cook αναφέρει:

“Το αποτέλεσμα της πώλησης και μεταπώλησης των προσωπικών σας στοιχείων και προτιμήσεων, σας μετατρέπει από πελάτες… σε προϊόν!”

suge



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Techstories

Μια σκέψη στο “Ο Tim Cook κατακεραυνώνει τις μεθόδους του Facebook”
  1. Χα χα χα δηθεν τα τσογλανια της νεας αταξιας τσακωνοντε.
    Και καλα δεν συνεργαζωντε….χα χα χα χα ποσο ηλιθιοι μπορει να ειναι οι εβραιοσιωνιστοσατανιστες ?

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek