ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ ΕΓΙΝΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΟΥΜΕ ΟΣΟ ΤΟ
ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΕΡΩΤΑΣ,ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ
ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΓΕΝΕΣΙΟΥΡΓΟ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ
ΕΚΔΗΛΩΜΕΝΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ.
ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΗΤΑΝ, ΤΟ ΟΤΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΩΣ
Η ΕΛΞΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΘΕΤΩΝ, ΧΑΡΙΝ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ, ΠΟΥ ΗΤΑΝ
ΑΤΑΚΤΩΣ ΠΕΡΙΔΙΝΟΥΜΕΝΑ, ΕΝΩΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΑ ΕΤΕΡΩΝΥΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΝ
ΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΝ“ΜΟΡΦΕΣ”.
ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΞΗ, ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ.
ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΑΡΘΡΟ ,ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ,ΝΑ ΠΑΕΙ ΕΝΑ ΣΚΑΛΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ,ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ
ΝΑ ΑΠΟΤΥΠΩΣΕΙ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ Ο ΕΡΩΤΑΣ , Η , Η ΕΛΞΗ (ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΣΗΜΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ)
ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΘΕΣΕΙ ΣΕ ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟ….ΧΑΟΣ!!
ΚΑΙ ΕΞΗΓΩ.
ΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΕΛΚΕΤΑΙ Η ΕΛΚΕΙ, ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΔΟΝΕΙΤΑΙ, ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΛΛΕΤΑΙ !!!
ΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΠΑΛΛΕΤΑΙ ,ΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΔΟΝΕΙΤΑΙ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΙΑ ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΗΧΩΝ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΑΛΜΙΚΟΥΣ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ.ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ ΗΧΟ !!
ΑΥΤΟΣ Ο “ΕΡΩΤΙΚΟΣ “ΗΧΟΣ,ΑΥΤΟ ΤΟ “ΚΑΛΕΣΜΑ” ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΤΕΡΩΝΥΜΟ,ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ
ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ.ΤΗΣ ΕΛΞΗΣ ΔΗΛΑΔΗ .
ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ.
Ο ΗΧΟΣ ΛΟΙΠΟΝ, ,ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΣΜΙΞΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ
ΜΕ ΤΑ ΕΤΕΡΩΝΥΜΑ ΤΟΥΣ, ΣΕ ΕΝΑΝ “ΑΡΜΟΝΙΚΟ ΧΟΡΟ”,ΟΠΟΥ ΠΡΩΤΑ “ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑΝ” ΣΥΝΕΝΩΘΗΚΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ “ΚΥΟΦΟΡΙΣΑΝ
ΑΡΧΙΣΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΓΕΝΝΟΥΝ …ΜΟΡΦΕΣ!
ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ Ο ΗΧΟΣ ΠΑΡΑΓΕΙ …..ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ !!
ΣΤΗΝ ΙΝΔΟΥΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ,ΕΙΝΑΙ Ο ΗΧΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ. Ο ΗΧΟΣ ΤΟΥ ΓΚΟΝΓΚ.
ΕΙΝΑΙ Ο ΗΧΟΣ ΤΗΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΑΝΤΗΧΗΣΗΣ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΟΛΟΥΣ
ΤΟΥΣ ΗΧΟΥΣ ,ΧΑΡΙΝ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΤΕΛΕΣΘΗ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ.
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ ΤΗΝ ΑΝΩΤΕΡΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ, ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΠΑΛΜΟ
ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ “ΚΟΣΜΙΚΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ”
ΤΟ ΜΑΝΤΡΑ ΟΜ.
ΟΙ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΙ ΔΕ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ, ΕΝΤΡΥΦΟΥΣΑΝ ΠΑΝΩ ΣΑΥΤΗΝ ΤΗΝ
ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΑΡΧΗ, ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΧΕΤΥΠΟ ΤΟΥ ΗΧΟΥ.
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΩΝ ΣΦΑΙΡΩΝ,ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΣΤΟΥΣ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΥΣ.
Ο ΙΑΜΒΛΙΧΟΣ ΔΕ, ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ Ο ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ ΑΡΕΣΚΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΣΙΩΠΗ,ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ.ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΔΗΛΑΔΗ !!
ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, ΜΙΑΣ
ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΔΙΝΑΝ ΟΡΚΟ ΣΙΩΠΗΣ,ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΕΣΩΘΗΚΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΛΟΓΟ ΓΙΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΗΧΟΥ, ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΕΚΔΗΛΩΜΕΝΟΥ
ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ !!
ΠΡΟΦΑΝΩΣ Ο ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ ΕΙΧΕ ΒΡΕΙ ΤΟ “ΜΟΝΟΠΑΤΙ “ ΠΟΥ ΤΟΝ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ
ΤΩΝ “ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΑΡΧΩΝ” ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΗΧΩΝ..
Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΙΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΥΘΑΓΟΡΑ ΕΙΧΕ ΑΜΕΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΕΙΑ
ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΗΧΟ.
ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΜΑΣ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΔΕ, ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΔΑΧΤΟΥΝ ΤΡΙΑ ΒΑΣΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ.
ΓΡΑΜΜΑΤΑ ,ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ,ΜΟΥΣΙΚΗ.
ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΔΙΔΑΝ ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ
ΤΩΝ ΗΧΩΝ.
ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ Ο ΓΑΛΙΛΑΙΟΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΝΑΡΙΑ.
Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΑΣΤΡΩΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΓΟΜΕΝΑ ΤΟΝΙΚΑ ΥΨΗ ΜΟΥΣΙΚΩΝ
ΟΡΓΑΝΩΝ.
ΚΑΘΕ ΑΣΤΡΟ ΕΚΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ“ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ” ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΕΛΕΤΟΥΣΕ
ΔΙΕΞΟΔΙΚΑ, ΑΝΤΙΠΑΡΑΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΕ ΤΑ ΜΗΚΗ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΧΟΡΔΩΝ!!
ΚΑΙ Ο ΗΧΟΣ ΓΕΝΝΗΣΕ… ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ !!
ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ,ΑΡΚΕΙ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ,ΠΟΥ ΛΙΓΟ-ΠΟΛΥ
ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ, ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΥΣΕΙ, ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙ.
ΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΤΥΜΠΑΝΟ. ΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ
ΜΕΤΑΛΛΙΚΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΑ “ΤΡΕΜΕΙ”
ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ.
ΑΣ ΡΙΞΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΤΗΣ ΚΟΚΟΥΣ ΑΜΜΟΥ.
ΘΕΤΟΝΤΑΣ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΜΑΣ ΤΥΜΠΑΝΟ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ
ΤΩΝ ΠΑΛΜΙΚΩΝ ΚΡΑΔΑΣΜΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ,Η ΑΜΜΟΣ ΞΕΚΙΝΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ.ΟΙ ΚΟΚΟΙ ΣΥΝΕΝΟΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΝ….ΜΟΡΦΕΣ !!!!
Ο ΕΛΒΕΤΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ HANS JENNY, ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΗΚΕ ΣΤΟ
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ CYMATICS,ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΟΙ ΚΡΑΔΑΣΜΟΙ ΤΟΥ ΗΧΟΥ
ΤΑ ΠΑΛΜΙΚΑ ΗΧΗΤΙΚΑ ΚΥΜΑΤΑ ,ΜΠΟΡΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ “ΧΑΟΤΙΚΗ” ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
ΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΟΥΝ ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΕΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ.
ΣΗΜΕΡΑ Η ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΗΧΗΤΙΚΟΥΣ ΠΑΛΜΟΥΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ.
ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΚΡΑΔΑΣΜΟΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΙ
ΑΔΙΑΡΡΗΚΤΩΣ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΑΤΕΛΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΜΙΑ
ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΗ ΓΚΑΜΑ ΗΧΩΝ.
ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ :
Ο ΗΧΟΣ ΑΕΙ ΓΕΩΜΕΤΡΕΙΝ..
teliakpavla._
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
https://m.youtube.com/watch?v=Q3oItpVa9fs&pp=ygUXY3ltYXRpY3MgbmlnZWwgc3RhbmZvcmQ%3D
Επίδαυρος [Δρα Επι της Αυρας] – Αρχαίο θέατρο, και η Θόλος ή Θυμέλη του Ασκληπιείου
https://www.epidavrosnews.com/2019/10/tholosepidayros/
… όπου στα χέρια του Έρωτος, η επτάχορδη Λ ύ ρ α εναρμόνιζε με “έ ρ ω τ α” τις 7 τροχιές των πλανητών,
Δεν είναι τυχαία η ύπαρξη των Ασκληπιείων εκεί, που έχει να κάνει με τον ήχο, την ακουστική, την επίγεια μουσική αρμονία η οποία συγχρονίζεται με την συμπαντική μουσική αρμονία και την ίαση.
Στο αρχαίο θέατρο δε, ακούγονται καθαρά μόνο τα Ελληνικά και όχι άλλες γλώσσες, υπάρχει δηλ. κάποιου είδους συντονισμού του ήχου, της Μαθηματικής Ελληνικής γλώσσας, του χώρου και της ακουστικής, και αυτό γιατί η Ελληνική γλώσσα είναι μουσική γλώσσα.