Γράφει ο Χρήστος Μαντζιάρης
Ο Διεθνής Ερυθρός Σταυρός προφήτευσε την εποχή κατά την οποία όλοι οι άνθρωποι της υφηλίου θα υποχρεωθούν, για το καλό τους πάντα, να φοράνε μάσκες. Το «Διεθνές Κίνημα του Ερυθρού Σταυρού και της Ερυθράς Ημισελήνου», όπως είναι το πλήρες όνομα του ιδρύματος αυτού, είναι σιωνιστικών συμφερόντων και γι αυτό εδρεύει στην Γενεύη. Στην Γενεύη εδρεύουν διεθνή ιδρύματα και οργανισμοί που εξυπηρετούν αποκλειστικώς σιωνιστικά συμφέροντα. Με όσο το δυνατόν καλύτερες διαθέσεις και εικόνες και αν μας παρουσιάζουν κάποιο ίδρυμα, ή οργανισμό, κλπ, εφόσον εδρεύει στην Γενεύη, είναι σιωνιστικών συμφερόντων. Δεν υπάρχει εξαίρεση σ’ αυτόν τον κανόνα. Η Γενεύη, όχι όλη η Ελβετία, είναι η «τρύπα» που οδηγεί στην «φωλιά των φιδιών».
Παραπλεύρως του κτιρίου του Ερυθρού Σταυρού, με την κόλουρη πυραμίδα στην οροφή, υπάρχει η είσοδος του μουσείου του ιδρύματος. «Κινήματος» είναι το σωστό. Είναι ένα υπόγειο Μουσείο του οποίου το πλήρες όνομα είναι «Μουσείο Ερυθρού Σταυρού και Ερυθράς Ημισελήνου». Το να το επισκεφθεί κάποιος πρέπει να είναι προετοιμασμένος να βιώσει μια όχι και τόσο ευχάριστη εμπειρία με όλ’ αυτά που θα δει και με τον τρόπο που εκτίθενται. Αυτό διότι η «τέχνη» εκεί μέσα είναι πολύ «προχώ», τόσο «προχώ» που αγγίζει την Νέα Τάξη. Τόσο «προχώ» που εύκολα φαντάζεται κανείς ένα “F” μπροστά από την αγγλική λέξη “art” που σημαίνει «τέχνη».
Το εσωτερικό του Μουσείου είναι από γυμνό μπετόν και γυμνό ξύλο. Μπαίνοντας πρέπει να διέλθεις από έναν διάδρομο στον οποίο πρέπει να «σπάσεις τις αλυσίδες» για να περάσεις, διότι κρέμονται κάτι αλυσίδες από το ταβάνι, που υποδηλώνουν τους σπασμένους οικογενειακούς δεσμούς λόγω προσφυγιάς, σύμφωνα τους υπευθύνους του Μουσείου. Ή πόσο ευχάριστα μπορεί να νοιώσει ο θεατής βλέποντας ένα γυμνό πόδι (αιγυπτιακής τεχνοτροπίας σύμφωνα με τους κανόνες της τέχνης) να ποδοπατεί μία στρογγυλή οθόνη στην οποία εμφανίζονται αλληλοδιαδόχως όχι και τόσο ευχάριστες εικόνες. Ή όταν βλέπει κούκλες που έχουν στο σώμα τους καρφίτσες.
Έξω, δεξιά της εισόδου του Μουσείου υπάρχει μια γυάλινη πυραμίδα. Θα ήταν αδύνατο να μην υπήρχε ένα τέτοιο ισχυρό σύμβολο στον χώρο αυτό. Αριστερά, απέναντι από την πυραμίδα, υπάρχει μια σύνθεση αγαλμάτων. Το καλλιτεχνικό αυτό έργο ονομάζεται «Οι απολιθωμένοι». Αυτά τα 10 αγάλματα αναπαριστούν 10 ορθίους ανθρώπους, άνδρες και γυναίκες. Όλοι έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά. Είναι καλυμμένοι ολόκληροι με ύφασμα το οποίο μοιάζει με σάβανο. Δεν φαίνονται πρόσωπα. Είναι τελείως καλυμμένα, κάτι που σημαίνει έχουν αδρανοποιηθεί όλα τους τα αισθητήρια όργανα. Μάτια, αυτιά, μύτη, στόμα, χέρια. Είναι καλυμμένα όλα τα μέρη του σώματος, ξεχωρίζουν μόνο τα γυμνά τους πόδια. Είναι όλοι αδύνατοι, χωρίς σημάδια ευρωστίας, και έχουν τα χέρια δεμένα πίσω από την πλάτη τους.
Αν προσέξει κανείς τα καλυμμένα πρόσωπά τους θα δει ότι το κάτω τμήμα του προσώπου, μπροστά από το στόμα, προεξέχει. Η προεξοχή αυτή είναι τέτοιου σχήματος που μαρτυρά ότι πίσω από το κάλυμμα, ο άνθρωπος φοράει μάσκα! Αν δεν φορούσε μάσκα, όπως είναι φυσικό, δεν θα υπήρχε και η αντίστοιχη προεξοχή.
Η όλη παράσταση των ορθίων ανθρώπων παραπέμπει σε καταπίεση, αδράνεια, απομόνωση, απαξίωση, φόβο, τρόμο, φτώχεια, παρακοή, υποταγή, τυραννία, σύλληψη, τιμωρία, φυλάκιση, κατάθλιψη, απογοήτευση, κόλαση, θάνατο. Είναι «όρθιοι νεκροί» ή «μέλλοντες όρθιοι νεκροί».
Ανοίγω παρένθεση εδώ. Η φυλάκιση όλων των ανθρώπων του πλανήτη, είχε προφητευθεί και κατά την τελετή ενάρξεως των Ολυμπιακών Αγώνων στο Λονδίνο το 2012. Τότε, είχαν τοποθετήσει την φυλακή της Βαστίλης, για να είναι εύκολος ο συνειρμός, στο κέντρο του σταδίου. Μόνο που αντί για πολεμίστρες στους γωνιακούς πύργους, υπήρχαν οροφές, που σημαίνει ότι φυλακή μας θα είναι το σπίτι μας. Αλλά επειδή πάλι αμφέβαλαν οι εμπνευστές της παγκοσμιοποίησης αν θα γίνει αντιληπτό το μήνυμά τους και επειδή στις δυνατές εικόνες ο εγκέφαλος των πολλών αδρανεί, έγραψαν αυτό που ήθελαν να καταλάβουν οι μελλοντικοί φυλακισμένοι με φωτεινά γράμματα στις κερκίδες του σταδίου. Έγραψαν ότι αυτό το σπίτι-φυλακή θα είναι για όλους! “This is for everyone” έγραψαν με λαμπάκια σε ένα ημισκοτεινό περιβάλλον, ούτως ώστε να είναι αδύνατον να μην το διαβάσει κανείς, και μέσω τηλεοράσεως, για να μην έχει δικαιολογία ότι δεν το είδε. Έπρεπε να λάβουν όλοι το μήνυμα. Κλείνω την παρένθεση.
Συνεχίζω επί του θέματος. Στο εσωτερικό του Μουσείου υπάρχουν άλλα τρία αγάλματα που αναπαριστούν άλλους τρεις ανθρώπους, πανομοιοτύπους με αυτούς που ευρίσκονται στα αριστερά της εισόδου του Μουσείου, ως συνέχεια του έξω σκηνικού. Αυτοί οι τρείς όμως δεν είναι όρθιοι αλλά κάθονται σ’ ένα πέτρινο παγκάκι. Και σ’ αυτούς φαίνεται ολοκάθαρα ότι το κάτω μέρος του προσώπου τους προεξέχει και φαίνεται σαν να φοράνε μάσκα. Η καλλιτεχνική αυτή παράσταση ονομάζεται «Φυλακισμένοι πολέμου». Γενικά, «πολέμου». Δεν μας λένε από ποιόν πόλεμο είναι αιχμάλωτοι, αλλ’ αν σκεφθεί κανείς ότι σε κανέναν μέχρι σήμερα πόλεμο δεν υπήρξαν αιχμάλωτοι που να έχουν αυτήν την εμφάνιση, τότε εύκολα καταλαβαίνει ότι πρόκειται για αιχμαλώτους ενός μελλοντικού πολέμου σε σχέση με τον χρόνο κατά τον οποίο τοποθετήθηκαν τα αγάλματα. Ενός πολέμου που βιώνουμε σήμερα.
Επίσης, 10 φιγούρες έξω στην είσοδο, συν 3 φιγούρες στο εσωτερικό, μας κάνουν συνολικά 13. Να ‘τος και ο μαγικός αριθμός 13 που συνδέεται συμβολικώς πάντα με την πυραμίδα. Όλες αυτές οι προεργασίες τους, σε τέτοια έκταση, με τέτοια ένταση, και τέτοιο συγχρονισμό, δεν έγιναν για να επιτύχουν κάτι μικρό. Τις έκαναν γιατί θέλουν να καταφέρουν κάτι συγκλονιστικό. Κάποιο μεγάλο κακό. Κακό, διότι πιστεύουν στον Σατανά ο οποίος ευχαριστείται μόνο με το κακό και κυρίως με το αίμα.
Μην ξεγελιέστε από το σύμβολο του κόκκινου σταυρού. Κόκκινο σταυρό είχαν και οι βάρβαροι σταυροφόροι οι οποίοι ήταν τόσο δεισιδαίμονες, που η πρώτη σταυροφορία τους απέτυχε επειδή ακολουθούσαν μία χήνα! Τόσο τετραπέρατοι ήταν! Ενώ εμείς οι Έλληνες είχαμε το πρώτο πανεπιστήμιο του κόσμου στην Βασιλεύουσα, αυτοί ακολουθούσαν μια χήνα και ήθελαν να φτάσουν στην Ιερουσαλήμ! Τον ερυθρό σταυρό είχαν στα στήθη τους οι λεγόμενοι σταυροφόροι της Δύσης, αυτοί που ρήμαξαν την Βασιλεύουσα πρωτεύουσά μας. (Μετά τον επικείμενο πόλεμο είναι επιτακτική ανάγκη να καθιερωθεί ημέρα μνήμης της συμφοράς της Κωνσταντινουπόλεως από τους σταυροφόρους όπως κατ’ αντιστοιχία κάνουν οι εβραίοι για την καταστροφή της Ιερουσαλήμ από τον Τίτο).
Το Διεθνές Κίνημα Ερυθρός Σταυρός και Ερυθρά Ημισέληνος προφήτευσε τον άνθρωπο χωρίς αισθήσεις. Τα μάτια και τα αυτιά τα νέκρωσαν μέσω της τηλεόρασης την οποία χρησιμοποιούν ως μέσον οι παγκοσμιοποιητές, με εργάτες τους υπηρέτες τους, οι οποίοι είναι γνωστοί στον λαό με τον χαρακτηρισμό «δημοσιογράφοι», κάποιοι από τους οποίους τιμήθηκαν για την υποταγή τους και τις υπηρεσίες τους με τον βαθμό του «σφουγγοκωλάριου». Τα μάτια και τα αυτιά τα νέκρωσαν με την τηλεόραση και τώρα νεκρώνουν την μύτη και το στόμα με την μάσκα. Τα χέρια ούτως ή άλλως είναι δεμένα χρόνια τώρα.
Το Διεθνές Κίνημα Ερυθρός Σταυρός και Ερυθρά Ημισέληνος προφήτευσε την καθολική χρήση της μάσκας όπως αυτό φαίνεται από την τοποθέτηση των «απολιθωμένων» και των «φυλακισμένων πολέμου» στο υπόγειο Μουσείο του. Διότι, ξεχωρίζουν καθαρά ότι κάτω από το «σάβανο» οι άνθρωποι φοράνε μάσκες. Τα 13 αγάλματα κατασκευάσθηκαν το 1979. Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι το έργο αυτό είναι καλλιτεχνική έμπνευση. Εντολές πήρε ο κατασκευαστής. Η μάσκα είναι το τελευταίο μέσον δια του οποίου περατούται η χρονοβόρος διαδικασία της πλήρους υποταγής του ανθρώπου. Του ελευθέρου ανθρώπου.
Όλα τα εφαρμόζουν σύμφωνα με τις ιδέες τους χωρίς να παρεκκλίνουν από το διεθνές τελετουργικό τους. Ξετρυπώνοντάς το, ανακαλύπτουμε τις προθέσεις τους.
Χρήστος Μαντζιάρης
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice