Στήριξε το έργο μας!

Η σελίδα μας βασίζεται στις δικές σου δωρεές για να παραμένει ανεξάρτητη και να προσφέρει υψηλής ποιότητας εναλλακτικές ειδήσεις. Υποστήριξέ μας σήμερα και βοήθησέ μας να συνεχίσουμε!

Διαφημίσεις

Ένα κορυφαίο στέλεχος της παγκόσμιας εταιρείας τεχνολογίας Siemens, η σύζυγός του και τα παιδιά του αναγνωρίστηκαν ως πέντε από τα θύματα που σκοτώθηκαν στο άτυχο ελικόπτερο που έπεσε στον ποταμό Ηudson την Πέμπτη, σύμφωνα με πηγές των αρχών επιβολής του νόμου.

Ο Agustin Escobar, Παγκόσμιος Διευθύνων Σύμβουλος Σιδηροδρομικών Υποδομών της Siemens Mobility, η σύζυγός του και τα τρία παιδιά τους σκοτώθηκαν μαζί με έναν άγνωστο πιλότο όταν το τουριστικό ελικόπτερο στο οποίο επέβαιναν όλοι βυθίστηκε στα θολά νερά.

Η αιτία της συντριβής ήταν ασαφής με έρευνα σε εξέλιξη.

Ο ιδιοκτήτης του ελικοπτέρου δήλωσε ότι τα τελευταία 30 χρόνια δεν είχε ξαναδεί κάτι τέτοιο-ένα παρόμοιο συμβάν.

Ο Escobar είχε 25 χρόνια διεθνούς εμπειρίας, στα οποία ηγήθηκε επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, της Νότιας Αμερικής, της Ισπανίας και της Γερμανίας, σύμφωνα με το προφίλ του στο LinkedIn.

Ήταν ο Παγκόσμιος Διευθύνων Σύμβουλος Σιδηροδρομικών Υποδομών στη Siemens Mobility από τον περασμένο Οκτώβριο και προηγουμένως ήταν Διευθύνων Σύμβουλος της Siemens Ισπανίας για περίπου δύο χρόνια, σύμφωνα με το προφίλ.Όταν η πολυεθνική εταιρεία με έδρα τη Γερμανία ανακοίνωσε τη θέση του ως επικεφαλής της Siemens Ισπανίας, ο προκάτοχός του, Miguel Ángel López, δήλωσε ότι το έργο του Escobar ήταν το κλειδί για την επιτυχία της Siemens στον τομέα της κινητικότητας και των μεταφορών.

Mόλις τον Οκτώβριο του 2024 η Hydnum Steel και η Siemens Iσπανίας υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή του πρώτου εργοστασίου πράσινου χάλυβα στην Ισπανία, το οποίο θα βρίσκεται στο Puertollano (Ciudad Real, Castilla La Mancha).
Το έργο σύμφωνα με τον ιστότοπο της Hydnum Steel αναγνωρίστηκε από το World Economic Forum-(WEF) Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ ως ένα από τα πέντε πιο καινοτόμα έργα σε παγκόσμιο επίπεδο στην απαξανθράκωση της παραγωγής χάλυβα.

Σύμφωνα με το σχετικό δελτίο τύπου του Οκτωβρίου το έργο μόλις υπέβαλε την αίτησή του στα Στρατηγικά Έργα Οικονομικής Ανάκαμψης και Μετασχηματισμού (PERTE) Απανθρακοποίησης (Γραμμή 4), αναδεικνύοντας μια πρωτοποριακή προσέγγιση που ενσωματώνει τεχνολογικές εξελίξεις όπως το Ψηφιακό Δίδυμο που ανέπτυξε η Siemens.

Αφού πρόσφατα χαρακτηρίστηκε ως Έργο Προτεραιότητας από την Περιφερειακή Κυβέρνηση της Καστίλλης-Λα Μάντσα-Castilla-[La Mancha Regional Government] και αναγνωρίστηκε από το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ [ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ]- ως ένα από τα πέντε πιο καινοτόμα έργα σε παγκόσμιο επίπεδο στην απαξανθράκωση της παραγωγής χάλυβα, η Hydnum Steel συνεχίζει να σημειώνει σταθερή πρόοδο προς την κατασκευή του πρώτου πράσινου εργοστασίου χάλυβα στην Ισπανία, το οποίο θα βρίσκεται στο Puertollano (Ciudad Real, Castilla La Mancha).

“Με αυτόν τον τρόπο, και οι δύο εταιρείες ενώνουν τις δυνάμεις τους για να μεταμορφώσουν τη χαλυβουργία με ένα ψηφιακά εγγενές εργοστάσιο, σχεδιασμένο από την αρχή με προηγμένες τεχνολογίες και βιώσιμες λύσεις από το χαρτοφυλάκιο της Siemens. Αυτή η στρατηγική συνεργασία όχι μόνο θα βελτιώσει την επιχειρησιακή αποδοτικότητα, αλλά θα συμβάλει αποφασιστικά και στην απαλλαγή από τον άνθρακα του τομέα, θέτοντας ένα ορόσημο στην παραγωγή χάλυβα χωρίς εκπομπές στην Ευρώπη.

Η Hydnum Steel και η Siemens επέλεξαν μια καινοτόμο ψηφιακή ιδέα για το εργοστάσιο. Αφού πέρασαν τη φάση τεχνολογικού ορισμού, έχουν τεθεί οι βάσεις του έργου, οι οποίες θα ενσωματώσουν τη χρήση του Ψηφιακού Διδύμου-Digital Twin σε όλα τα στάδια παραγωγής: από τον σχεδιασμό έως την πλήρη εκκίνηση του χαλυβουργείου. Στόχος είναι η ριζική μείωση του αποτυπώματος άνθρακα, η βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και της ανταγωνιστικότητας του εργοστασίου, τηρώντας παράλληλα αυστηρά τους περιβαλλοντικούς και βιωσιμούς κανονισμούς.

«Το έργο θα έχει θετικό αντίκτυπο στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα όχι μόνο στις δικές του εγκαταστάσεις, αλλά και σε βασικούς κλάδους της ισπανικής οικονομίας, όπως ο αυτοκινητοβιομηχανικός ή ο ναυπηγικός τομέας. Είναι, αναμφίβολα, ένα έργο που γεννήθηκε με σκοπό την ενίσχυση της στρατηγικής αυτονομίας της ισπανικής και ευρωπαϊκής αγοράς χάλυβα», τόνισε ο Agustín Escobar, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Siemens Spain.

Η Eva Maneiro, διευθύνουσα σύμβουλος της Hydnum Steel, τόνισε ότι η βιωσιμότητα είναι ο κεντρικός πυλώνας του έργου: «Δεν πρόκειται μόνο για την παραγωγή χάλυβα, αλλά για την πραγματοποίησή της με τρόπο που ευθυγραμμίζεται πλήρως με τους παγκόσμιους στόχους βιωσιμότητας. Ενσωματώνοντας προηγμένες τεχνολογίες της Siemens, διασφαλίζουμε ότι κάθε στάδιο της παραγωγικής μας διαδικασίας είναι αποτελεσματικό και, ταυτόχρονα, συμβάλλει ενεργά στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής. Η δέσμευσή μας είναι να αποδείξουμε ότι η απαλλαγή από τον άνθρακα και η ανταγωνιστικότητα όχι μόνο μπορούν να συνυπάρχουν, αλλά αντιπροσωπεύουν το μέλλον του κλάδου».

Η πρόταση της Siemens περιλαμβάνει μια λεπτομερή διαδικασία προ-ανάπτυξης, η οποία περιλαμβάνει τα διάφορα εργαλεία προσομοίωσης που παρουσιάζονται στο χαρτοφυλάκιο Siemens Xcelerator. Κατά τη φάση της μηχανικής, το NX software θα χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία ενός πλήρους ψηφιακού μοντέλου του εργοστασίου με βάση 100% περιβαλλοντικά κριτήρια. Το ψηφιακό εργαλείο Tecnomatix θα επιτρέψει την προσομοίωση και τη βελτιστοποίηση των διαδικασιών παραγωγής, διασφαλίζοντας ότι κάθε στάδιο παραγωγής είναι αποτελεσματικό και βιώσιμο.

Το έργο περιλαμβάνει επίσης την ενσωμάτωση τόσο των κόσμων Πληροφορικής (IT) όσο και της Επιχειρησιακής Τεχνολογίας (OT) [Information Technology (IT) and Operational Technology (OT)] του νέου εργοστασίου πράσινου χάλυβα από την αρχή του, με στόχο την άμεση καταγραφή όλων των πολύτιμων δεδομένων που παράγονται από το εργοστάσιο, προκειμένου να παρακολουθούνται, να αναλύονται και να λαμβάνονται οι καλύτερες αποφάσεις με απώτερο στόχο τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα όσο το δυνατόν περισσότερο.

Το εργοστάσιο νέας γενιάς θα χρησιμοποιεί μη ορυκτά καύσιμα σε όλη τη διαδικασία παραγωγής του.
Η Hydnum Steel θα γίνει σημείο αναφοράς στη βιωσιμότητα των υδάτων χάρη στο καινοτόμο σύστημά της, ικανό να αναγεννά και να επαναχρησιμοποιεί αστικά και βιομηχανικά λύματα, εξαλείφοντας πλήρως τις απορρίψεις στο περιβάλλον.
Το έργο δημιουργήθηκε με στόχο την ενίσχυση της στρατηγικής αυτονομίας της ισπανικής και ευρωπαϊκής αγοράς χάλυβα.
Θα έχει θετικό αντίκτυπο στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα σε βασικούς κλάδους για την ισπανική οικονομία, όπως οι τομείς της αυτοκινητοβιομηχανίας και της ναυπηγικής.

Για τον σκοπό αυτό, η Siemens έχει στη διάθεσή της δύο στρατηγικά εργαλεία. Το πρώτο από αυτά είναι το Energy Manager Pro, το οποίο ελέγχει, παρακολουθεί και διαχειρίζεται την κατανάλωση ενέργειας στην παραγωγή. Το δεύτερο είναι το SiGREEN, ένα νέο προϊόν στο χαρτοφυλάκιο βιωσιμότητας της Siemens, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να ποσοτικοποιεί και να ελέγχει με ακρίβεια το αποτύπωμα άνθρακα του παραγόμενου υλικού.

Τέλος, η Siemens Advanta θα βοηθήσει στην ανάπτυξη μιας Παγκόσμιας Πλατφόρμας Δεδομένων και Τεχνητής Νοημοσύνης- Global Data and Artificial Intelligence Platform για την ενοποίηση πληροφοριών από τα διαφορετικά συστήματα, τόσο IT όσο και OT, και την εφαρμογή μοντέλων AI για τη βελτιστοποίηση όλων των διαδικασιών παραγωγής και διαχείρισης ενέργειας του εργοστασίου.

Ηγέτες στη βιομηχανική βιωσιμότητα στην Ευρώπη

Αυτές οι προηγμένες ψηφιακές τεχνολογίες επιτρέπουν στην Hydnum Steel να θέσει φιλόδοξους στόχους απαλλαγής από τον άνθρακα, συμπεριλαμβανομένης της εξάλειψης των εκπομπών CO2, σε σαφή αντίθεση με τα υψηλά επίπεδα της παραδοσιακής χαλυβουργίας. Θα είναι η πρώτη εγκατάσταση του είδους της στην Ισπανία και μία από τις πρώτες στην Ευρώπη που σχεδιάστηκε εξαρχής για να χρησιμοποιεί μη ορυκτή ενέργεια σε όλη τη διαδικασία παραγωγής.

Επιπλέον, το εργοστάσιο στο Puertollano θα είναι εξοπλισμένο με τεχνολογικές λύσεις που εγγυώνται κυκλικότητα, μεγιστοποιώντας τη χρήση παλαιοσιδήρου ως πρώτης ύλης και βελτιστοποιώντας την αποτελεσματική χρήση του νερού.

Η Hydnum Steel ξεχωρίζει για την καινοτόμο και βιώσιμη προσέγγισή της στη διαχείριση των υδάτων. Το εργοστάσιο θα ανακτά και θα επαναχρησιμοποιεί νερό από αστικές και βιομηχανικές μονάδες επεξεργασίας λυμάτων, ελαχιστοποιώντας τη χρήση γλυκού νερού και εξοικονομώντας υδάτινους πόρους. Η τεχνολογία μηδενικής απόρριψης υγρών (ZLD) διασφαλίζει ότι όλο το νερό που χρησιμοποιείται στο εργοστάσιο υποβάλλεται σε επεξεργασία, ανακυκλώνεται και επαναχρησιμοποιείται, εξαλείφοντας πλήρως την απόρριψη προς τα έξω. Αυτό καθιστά την Hydnum Steel σημείο αναφοράς για τη βιωσιμότητα των υδάτων στη χαλυβουργία.

Η Hydnum Steel έχει τρεις βασικούς στόχους: (i) να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση για επίπεδο χάλυβα στην Ευρώπη, με έλλειμμα άνω των 5 εκατομμυρίων τόνων μόνο στην Ιβηρική Χερσόνησο· (ii) να ενισχύσει την ευρωπαϊκή βιομηχανική αυτονομία σε ένα σύνθετο γεωπολιτικό περιβάλλον· και (iii) να επιταχυνθεί η απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές σε μία από τις πιο ρυπογόνες βιομηχανίες, η οποία ευθύνεται για έως και 9% των παγκόσμιων εκπομπών CO2.

Σύνδεση με τα προηγούμενα>

To ενδιαφέρον είναι ότι σε όλα αυτού του είδους τα “συμβάντα” υπάρχει σχεδόν πάντα παρούσα μία τουλάχιστο κάμερα η οποία αποθανατίζει το συμβάν-Επιχείρηση. Εντελώς τυχαία!

Πριν έλθουμε σε αυτό το συμβάν>

Πόσοι άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους σε μεγάλα αεροπορικά δυστυχήματα φέτος;

Τουλάχιστον 92 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους σε πέντε μεγάλα αεροπορικά δυστυχήματα στις ΗΠΑ το 2025.

Αυτά είναι:

29 Ιανουαρίου (Washington, D.C.) – Ένα περιφερειακό jet της American Airlines που μετέφερε 64 άτομα και ένα ελικόπτερο Black Hawk του Αμερικανικού Στρατού που μετέφερε τρία άτομα συγκρούστηκαν κοντά στο Ronald Reagan Washington National Airport της Washington, λίγο έξω από την Washington, μετά την αναχώρησή του από τη Wichita, Kansas. Εξήντα επτά άνθρωποι σκοτώθηκαν.

31 Ιανουαρίου (Φιλαδέλφεια) – Ένα μικρό ιατρικό τζετ που μετέφερε ένα παιδί-ασθενή συνετρίβη σε μια γειτονιά της Φιλαδέλφειας. Επτά άνθρωποι σκοτώθηκαν, συμπεριλαμβανομένων και των έξι επιβαινόντων στο αεροπλάνο και ενός άλλου σε ένα αυτοκίνητο στο έδαφος.

6 Φεβρουαρίου (Alaska) – Ένα μικρό αεροπλάνο που μετέφερε 10 άτομα συνετρίβη στην Αλάσκα αφού έχασε ταχύτητα και υψόμετρο και εξαφανίστηκε από το ραντάρ. Το Cessna 208B Grand Caravan, που κατευθυνόταν από το χωριό Unalakleet προς την πόλη Nome, ανασύρθηκε. Κανείς δεν επέζησε, επιβεβαίωσε το Υπουργείο Δημόσιας Ασφάλειας της Αλάσκας.

10 Φεβρουαρίου (Arizona) – Δύο ιδιωτικά τζετ συγκρούστηκαν στο αεροδρόμιο Scottsdale στην Αριζόνα, με αποτέλεσμα να σκοτωθεί ένα άτομο και να τραυματιστούν τέσσερα. Η σύγκρουση συνέβη όταν το ένα αεροπλάνο βγήκε από τον διάδρομο προσγείωσης μετά την προσγείωση και συνετρίβη σε ένα άλλο στην ράμπα, ανέφερε η FAA. Ένα άτομο πέθανε και τέσσερα άλλα τραυματίστηκαν.

19 Φεβρουαρίου (Arizona) – Δύο μονοκινητήρια αεροπλάνα συγκρούστηκαν στον αέρα έξω από το Περιφερειακό Αεροδρόμιο Marana στην Αριζόνα, σκοτώνοντας δύο άτομα.

Πάμε τώρα στο συμβάν που βρίσκεται σε εξέλιξη την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές -πλησιάζει 12 τα μεσάνυχτα Πέμπτης 10 Απριλίου 2025.

Το ρεπορτάζ στη New York Post υπογράφουν οι Joe Marino και Anna Young.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fox News (@foxnews)

6 νεκροί μετά από συντριβή ελικοπτέρου στον Hudson River της Νέας Υόρκης.

Ένα ελικόπτερο που μετέφερε μια οικογένεια τουριστών από την Ισπανία συνετρίβη στον ποταμό Hudson το απόγευμα της Πέμπτης – σκοτώνοντας τουλάχιστον τέσσερις επιβάτες, σύμφωνα με αξιωματούχους της πυροσβεστικής και πηγές.

Οι προσπάθειες διάσωσης βρίσκονται σε εξέλιξη αφού μάρτυρες είδαν το ελικόπτερο Bell 206 να «κόβεται στη μέση» πριν πέσει κοντά στην προβλήτα 40 στις οδούς West Houston και West Street γύρω στις 3:15 μ.μ., δήλωσε η Πυροσβεστική Υπηρεσία της Νέας Υόρκης στην εφημερίδα The Post.

VIDEO ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΙΚΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΤΟΝ ΗUDSON RIVER

Πηγές δήλωσαν στην εφημερίδα The Post ότι τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι σκοτώθηκαν, αλλά οι νεκροί θα μπορούσαν να φτάσουν τους έξι. Τουλάχιστον έξι άτομα επέβαιναν στο ελικόπτερο, συμπεριλαμβανομένων δύο ενηλίκων, τριών παιδιών και του πιλότου, ανέφεραν οι πηγές.

Οι προσπάθειες διάσωσης βρίσκονται σε εξέλιξη αφού μάρτυρες είδαν το ελικόπτερο να «σπάει στη μέση» πριν πέσει κοντά στην προβλήτα 40 στην οδό West Houston και West Street γύρω στις 3:15 μ.μ., δήλωσε η Πυροσβεστική Υπηρεσία της Νέας Υόρκης στην εφημερίδα The Post.

Μάρτυρες ανέφεραν ότι είδαν το ελικόπτερο να «χωρίζεται στη μέση» πριν συντριβεί.

Τρία θύματα έχουν ήδη ανασυρθεί από το νερό και μεταφέρονται σε κοντινά νοσοκομεία στο New Jersey, σύμφωνα με πηγές, οι οποίες σημείωσαν ότι το ελικόπτερο αναχώρησε από την περιοχή του κέντρου της Νέας Υόρκης πριν συντριβεί.

Μάρτυρες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περιέγραψαν επίσης έναν «δυνατό θόρυβο» όταν το ελικόπτερο συνετρίβη, με αυτό που φαινόταν να είναι σπασμένη προπέλα.

Το ελικόπτερο έπεσε κοντά στην προβλήτα 40 στην οδό West Houston και την οδό West γύρω στις 3:15 μ.μ., δήλωσε η Πυροσβεστική Υπηρεσία της Νέας Υόρκης στην εφημερίδα The Post.

Το ελικόπτερο πλέει τώρα στα σύνορα του ποταμού Hudson με το New Jersey, κοντά στους αεραγωγούς προς τη σήραγγα Holland κοντά στο New Jersey, σύμφωνα με αξιωματούχους.

Μονάδες Πεζοναυτών της FDNY Land Marine βρίσκονται στο σημείο εκτελώντας επιχειρήσεις διάσωσης, δήλωσαν αξιωματούχοι.

Παραμένει ασαφές τι προκάλεσε το τροχαίο και πόσοι άνθρωποι επέβαιναν στο όχημα. Η αστυνομία προειδοποίησε για καθυστερήσεις στην κυκλοφορία στη γύρω περιοχή κοντά στην West Side Highway και την Spring Street.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by New York Post (@nypost)

H μυστηριώδης σύγκρουση πάνω από το Αεροδρόμιο Reagan

Ήταν κάτι που μοιάζει σαν “επίθεση” του στρατιωτικού ελικοπτέρου Sikorsky H-60 Black Hawk εναντίον του επιβατικού αεροσκάφους της American Airlines σε μια καθαρή νύχτα.

Ο ήχος από το αεροδρόμιο Reagan επιβεβαιώνει ότι η American Airlines έλαβε άδεια προσγείωσης όταν οι αρχές προειδοποίησαν το Black Hawk για εισερχόμενη κίνηση, λίγο πριν συμβεί η σύγκρουση.

Τρεις στρατιώτες επέβαιναν στο Black Hawk, αλλά δεν ήταν παρόντες ανώτεροι αξιωματούχοι των ΗΠΑ.

Το στρατιωτικό ελικόπτερο βρέθηκε ανάποδα, σχεδόν πλήρως βυθισμένο.

Τα δεδομένα πτήσης δείχνουν ότι το ελικόπτερο εντοπίστηκε για πρώτη φορά κοντά στα κεντρικά γραφεία της CIA-photo>

Το βίντεο φαίνεται να δείχνει ότι το ελικόπτερο πέταξε απευθείας στο αεροπλάνο.

Η σύγκρουση σημειώθηκε πάνω από την προσέγγιση του ποταμού προς τον διάδρομο 33, στέλνοντας και τα δύο αεροσκάφη στο νερό.

Σύγκρουση αεροπλάνου και στρατιωτικού ελικοπτέρου πάνω από τον ποταμό Potomac κοντά στο D.C. Αναφορές για τουλάχιστον 60 νεκρούς

Μια τραγική σύγκρουση στον αέρα σημειώθηκε πάνω από τον ποταμό Potomac, καθώς η πτήση AA5342 της American Airlines, που ταξίδευε από τη Wichita στην Ουάσιγκτον, συγκρούστηκε με το PAT25, ένα ελικόπτερο του Τάγματος Αερομεταφορών Προτεραιότητας του Στρατού των ΗΠΑ (USAPAT) που χρησιμοποιείται για αξιωματούχους VIP.

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν τουλάχιστον 60 θανάτους στην καταστροφική συντριβή λίγο έξω από την Ουάσιγκτον, DC. Δεν είναι γνωστό ποιος επέβαινε στο ελικόπτερο. Στο σημείο βρίσκονται ομάδες έκτακτης ανάγκης, ενώ οι αρχές διερευνούν τα αίτια της σύγκρουσης.

Οι εικασίες για την αιτία του περιστατικού έχουν ενταθεί, με ορισμένα δημόσια πρόσωπα να αμφισβητούν εάν ήταν πραγματικά ατύχημα.

Ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής Bill Ackman εξέφρασε αμφιβολίες, υποδεικνύοντας την πιθανότητα τρομοκρατίας>

«Πώς ένα απίστευτα ευέλικτο στρατιωτικό ελικόπτερο πετάει σε ένα περιφερειακό αεροσκάφος κατά λάθος με όλους τους αισθητήρες και τις συσκευές προειδοποίησης που έχουν σχεδιαστεί για να αποτρέπουν ένα ατύχημα σαν αυτό;» έγραψε ο Bill Ackman. «Ακούγεται περισσότερο σαν τρομοκρατία παρά ατύχημα».

Ο Donald Trump πιστεύει ότι η συντριβή μεταξύ του περιφερειακού επιβατικού αεροσκάφους της American Airlines και του στρατιωτικού ελικοπτέρου Sikorsky H-60 Black Hawk στην Washington «έπρεπε να είχε αποτραπεί», ενώ έως τα μεσάνυχτα (τοπική ώρα) είχαν ήδη ανασυρθεί 18 σοροί.

Ο Αμερικανός πρόεδρος αρχικά έκανε μια δήλωση με την την ευχή ο Θεός θα ευλογήσει τις ψυχές των θυμάτων, την ίδια στιγμή που οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης στην Washington ερευνούν τον ποταμό Potomac κοντά στο αεροδρόμιο μετά το τραγικό περιστατικό που συνέβη λίγο πριν τις 9 το βράδυ της Τετάρτης (τοπική ώρα· στις 04:00 ώρα Ελλάδας).

Σε μια ανάρτηση του στο Truth Social αργότερα το βράδυ, ο Trump έθεσε πολλά ερωτήματα σχετικά με τη συντριβή: «Το αεροπλάνο ήταν σε μια τέλεια και συνηθισμένη πορεία προσέγγισης στο αεροδρόμιο. Το ελικόπτερο πήγαινε κατευθείαν προς το αεροπλάνο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Είναι μια ΚΑΘΑΡΗ ΝΥΧΤΑ, τα φώτα στο αεροπλάνο ανάβουν, γιατί το ελικόπτερο δεν ανέβηκε ή δεν κατέβηκε ή δεν γύρισε», αναρωτήθηκε.

Ο Trump συνέχισε: «Γιατί ο πύργος ελέγχου δεν είπε στο ελικόπτερο τι να κάνει αντί να ρωτά αν οι πιλότοι βλέπουν το αεροπλάνο. Αυτή είναι μια τραγική κατάσταση που φαίνεται ότι θα μπορούσε να είχε αποτραπεί».

Το δυστύχημα συνέβη την ώρα που το επιβατικό αεροπλάνο προσπαθούσε να προσγειωθεί στο Εθνικό Αεροδρόμιο Reagan στην Washington.

Νωρίτερα, ο Αμερικανός πρόεδρος είχε μιλήσει για τη συντριβή σε μια δήλωση του: «Έχω ενημερωθεί πλήρως για το τρομερό δυστύχημα που μόλις συνέβη στον Εθνικό Αερολιμένα Reagan», είπε. «Ο Θεός να ευλογεί τις ψυχές τους. Σας ευχαριστούμε για την απίστευτη δουλειά που γίνεται από τους πρώτους μας διασώστες. Παρακολουθώ την κατάσταση και θα δώσω περισσότερες λεπτομέρειες όταν προκύψουν».

Ο αντιπρόεδρος JD Vance προσευχήθηκε παρομοίως σε μια δική του δήλωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Πείτε μια προσευχή για όλους όσους εμπλέκονται στη σύγκρουση στον αέρα κοντά στο αεροδρόμιο Reagan σήμερα το απόγευμα. Παρακολουθούμε την κατάσταση, αλλά προς το παρόν ας ελπίσουμε για το καλύτερο».

Ο υπουργός Μεταφορών Sean Duffy είπε το βράδυ της Τετάρτης ότι «βρίσκεται επί τόπου στα κεντρικά γραφεία της FAA και παρακολουθεί στενά την κατάσταση».

Η αεροπορική εταιρεία επιβεβαίωσε ότι επέβαιναν 60 επιβάτες και τέσσερα μέλη του πληρώματος στην πτήση 5342 από τη Wichita του Kansas προς την αμερικανική πρωτεύουσα όταν συνέβη η σύγκρουση.

Το NBC Washington ανέφερε ότι τουλάχιστον τέσσερα άτομα έχουν ανασυρθεί με ασφάλεια από τα συνεργεία διάσωσης από το νερό.

Η Ομοσπονδιακή Αρχή Αεροπορίας είπε ότι το αεροσκάφος, ένα Bombardier CRJ700, συγκρούστηκε με ένα ελικόπτερο Sikorksy H-60 ​​Black Hawk ενώ πλησίαζε στον διάδρομο 33.

Στο στρατιωτικό ελικόπτερο επέβαιναν τρεις στρατιωτικοί, δήλωσε αξιωματούχος της κυβέρνησης υπό τον όρο να μην κατονομαστεί. Ο αξιωματούχος είπε πως δεν είναι ακόμη σαφής η τύχη τους, διευκρινίζοντας πως δεν επέβαινε κάποιος ανώτερος αξιωματικός στο ελικόπτερο. Άλλος αξιωματούχος διευκρίνισε πως το ελικόπτερο της αεροπορίας στρατού είχε τη βάση του σε στρατόπεδο στη Βιρτζίνια.

Το τηλεοπτικό δίκτυο CNN μεταδίδει επικαλούμενο μια εκπρόσωπο της τοπικής διοίκησης των ενόπλων δυνάμεων ότι το Black Hawk εκτελούσε «εκπαιδευτική» πτήση όταν συγκρούστηκε με το αεροπλάνο της γραμμής.

Στο ηχητικό από τον πύργο ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας, περίπου την ώρα της συντριβής, ακούγεται ένας ελεγκτής να ρωτά το ελικόπτερο, «PAT25 έχεις το CRJ στον ορίζοντα», σε σχέση με το επιβατικό αεροσκάφος. «Πύργος, το βλέπεις;». Ένας άλλος πιλότος ακούγεται να καλεί δευτερόλεπτα μετά την τραγική σύγκρουση. Ο πύργος άρχισε αμέσως να εκτρέπει άλλα αεροσκάφη από το Reagan.

Σε μια δήλωση, η αστυνομία του DC ανέφερε: «Στις 8:53 μ.μ., ελήφθησαν πολλαπλές κλήσεις για συντριβή αεροσκάφους πάνω από τον ποταμό Potomac. Η DC Fire και η EMS, το Μητροπολιτικό Τμήμα της Αστυνομίας και πολλές συνεργαζόμενες υπηρεσίες συντονίζουν αυτήν τη στιγμή μια επιχείρηση έρευνας και διάσωσης στον ποταμό Potomac. Προς το παρόν δεν υπάρχουν επιβεβαιωμένες πληροφορίες για θύματα».

Οι εικόνες και τα βίντεο που κυκλοφορούν ήδη από το σημείο της τραγωδίας δείχνουν δεκάδες ομάδες υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης κατά μήκος της όχθης του ποταμού. Έχουν επίσης εμφανιστεί στο διαδίκτυο πλάνα από ελικόπτερα με φώτα αναζήτησης να περνούν πάνω από τον ποταμό Potomac.

Το βίντεο από μια κάμερα παρατήρησης στο κοντινό Κέντρο Kennedy δείχνει δύο σετ φώτων που συνάδουν με αεροσκάφος που φαίνονται να ενώνονται σε μια βολίδα.

kourdistoportocali.com



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek