Για ξεδιάντροπη βλασφημία μιλούν πολλοί Χριστιανοί με αφορμή το νέο «Ιησούς Χριστός» Superhero της μεγάλης εταιρίας κόμικ DC.
Οι πιστοί είναι αναστατωμένοι από την απεικόνιση του Ιησού σε μια νέα σειρά της DC Comics.
Η υπόθεση είναι στην πραγματικότητα αρκετά μεγάλη: Ο υπερήρωας είναι ο Ιησούς, αλλά επιστρέφει στη Γη μόνο για να επαναφέρει τα πράγματα στην σωστή σειρά αφού είδε πως οι άνθρωποι παρερμήνευσαν τα λόγια Του.
Η σειρά, που ονομάζεται «Second Coming» (Δευτέρα Παρουσία) και γράφτηκε από τον Mark Russell κυκλοφορεί τον Μάρτιο. Ακριβώς εγκαίρως πριν από το Πάσχα.
Ο Ράσελ υποστηρίζει πως απεικόνισε τη δική του ιδέα περί Χριστιανισμού σε κινούμενα σχέδια ισχυριζόμενος ότι ο Ιησούς έπρεπε να επιστρέψει στη γη για να μάθει πώς να γίνει ο «αληθινός μεσσίας» από έναν χαρακτήρα σαν τον υπεράνθρωπο που ονομάζεται Sun-man.
«Μαρτυρούμε την επιστροφή του Ιησού Χριστού, καθώς στέλνεται σε μια άγια αποστολή του Θεού για να μάθει τι χρειάζεται για να γίνει ο αληθινός μεσσίας της ανθρωπότητας με το να γίνει συγκάτοικος με τον αγαπημένο σωτήρα του κόσμου: τον πανίσχυρο υπερήρωα Sun-Man Τελευταίο γιο του Krispex! Αλλά όταν ο Χριστός επιστρέφει στη γη, είναι συγκλονισμένος όταν θα ανακαλύψει τι έχει γίνει με το ευαγγέλιο του – και τώρα, έχει ως στόχο να θέσει τα πράγματα στην σωστή σειρά», αναφέρει η περιγραφή του κομικ.
Το κομικ αντί ενός βιβλικού απολογισμού της επιστροφής του Χριστού, απεικονίζει τον Ιησού ως μια αποτυχία που απογοήτευσε τον Θεό με το να σταυρωθεί όταν αρχικά κατέβηκε στη γη. Στέλνεται πίσω για να μάθει πώς να είναι ένας πραγματικός Μεσσίας, μαθαίνοντας από τον υπερήρωα «Sun-Man …»
Ο Ιησούς δεν είναι παντογνώστης σε αυτή τη σειρά, αλλά είναι εντελώς ανίδεος για το τι συνέβη στη γη από τότε που έφυγε.
Πριν από λίγα χρόνια ένα άλλο περιοδικό στη Γαλλία αιματοκυλήστηκε για τα σκίτσα του Μωάμεθ, αλλά αυτή είναι η διαφορά του Χριστιανισμού με τις άλλες θρησκείες… Άφες αυτοίς, ου γαρ οιδασι τι ποιουσι
pentapostagma.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Και να ‘ταν μόνο αυτή η βλασφημία που γίνεται…..
«20 ῏Ησαν δέ τινες ῞Ελληνες ἐκ τῶν ἀναβαινόντων ἵνα προσκυνήσωσιν ἐν τῇ ἑορτῇ. 21 οὗτοι οὖν προσῆλθον Φιλίππῳ τῷ ἀπὸ Βηθσαϊδὰ τῆς Γαλιλαίας, καὶ ἠρώτων αὐτὸν λέγοντες· κύριε, θέλομεν τὸν ᾿Ιησοῦν ἰδεῖν. 22 ἔρχεται Φίλιππος καὶ λέγει τῷ ᾿Ανδρέᾳ, καὶ πάλιν ᾿Ανδρέας καὶ Φίλιππος λέγουσι τῷ ᾿Ιησοῦ· 23 ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς ἀπεκρίνατο αὐτοῖς λέγων· ἐλήλυθεν ἡ ὥρα ἵνα δοξασθῇ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου. 24 ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἐὰν μὴ ὁ κόκκος τοῦ σίτου πεσὼν εἰς τὴν γῆν ἀποθάνῃ, αὐτὸς μόνος μένει· ἐὰν δὲ ἀποθάνῃ, πολὺν καρπὸν φέρει. 25 ὁ φιλῶν τὴν ψυχὴν αὐτοῦ ἀπολέσει αὐτήν, καὶ ὁ μισῶν τὴν ψυχὴν αὐτοῦ ἐν τῷ κόσμῳ τούτῳ, εἰς ζωὴν αἰώνιον φυλάξει αὐτήν».ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ 1. Πιστεύω εις ένα Θεόν, Πατέρα, παντοκράτορα, ποιητήν ουρανού και γης, ορατών τε πάντων και αοράτων. Πιστεύω, ως ορθόδοξος Χριστιανός, σε έναν Θεό, Πατέρα, Κυρίαρχο του παντός, που δημιούργησε από το μηδέν και με απόλυτη ελευθερία και αγάπη τον ουρανό και τη γη. Δημιούργησε, δηλαδή, τόσο τον ορατό και υλικό, όσο και τον αόρατο και πνευματικό κόσμο. 2. Και εις ένα Κύριον Ιησούν Χριστόν, τον Υιόν του Θεού τον μονογενή, τον εκ του Πατρός γεννηθέντα προ πάντων των αιώνων˙ Φως εκ Φωτός, Θεόν αληθινόν εκ Θεού αληθινού, γεννηθέντα, ου ποιηθέντα, ομοούσιον τω Πατρί, δι’ ου τα πάντα εγένετο. Πιστεύω και σ’ έναν Κύριο, τον Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό, που είναι ο μονογενής Υιός του Θεού Πατέρα και Γεννήθηκε απ’ Αυτόν προαιωνίως. Είναι φως, όπως και ο Πατέρας Του. Είναι αληθινός Θεός, επειδή γεννήθηκε από τον αληθινό Θεό. Ο Υιός δεν είναι δημιούργημα ή κτίσμα του Θεού, όπως πίστευαν διάφοροι αιρετικοί, αλλά έχει την ίδια Θεία ουσία με τον Πατέρα (είναι «ομοούσιος») και τα πάντα δημιουργήθηκαν δια του Υιού. 3. Τον δι’ ημάς τους ανθρώπους και δια την ημετέραν σωτηρίαν κατελθόντα εκ των ουρανών και σαρκωθέντα εκ Πνεύματος άγιου και Μαρίας της Παρθένου και ενανθρωπήσαντα. Ο Υιός του Θεού, για τη δική μας σωτηρία, κατέβηκε από την ουράνια δόξα Του στη γη και έλαβε σάρκα, όμοια με τη δική μας, από την Παρθένο Μαρία με την ενέργεια του Αγίου Πνεύματος. Έγινε δηλαδή άνθρωπος όμοιος σε όλα μ’ εμάς, εκτός από την αμαρτία και έζησε σε συγκεκριμένο χρόνο πάνω στη γη. 4. Σταυρωθέντα τε υπέρ ημών επί Ποντίου Πιλάτου και παθόντα και ταφέντα. Σταυρώθηκε, έπαθε και τάφηκε για μας, όταν ρωμαίος επίτροπος της Ιουδαίας ήταν ο Πόντιος Πιλάτος. 5. Και αναστάντα τη τρίτη ήμερα κατά τας Γραφάς. Και αναστήθηκε, σύμφωνα με την Αγία Γραφή, την τρίτη ημέρα από τον τάφο, ενώ ήταν νεκρός. 6. Και ανελθόντα εις τους ουρανούς και καθεζόμενον εκ δεξιών του Πατρός. Μετά την Ανάστασή Του ανέβηκε στον ουρανό με τη δύναμη που είχε ως Θεός, δοξάζοντας έτσι την ανθρώπινη φύση. Ανέβηκε και κάθισε στα δεξιά του Πατέρα Του. 7. Και πάλιν ερχόμενον μετά δόξης κρίναι ζώντας και νεκρούς· ου της βασιλείας ουκ έσται τέλος. Θα έρθει και πάλι στον κόσμο με δόξα, σε χρόνο που τον γνωρίζει μόνο ο Θεός, για να κρίνει τους ζωντανούς και τους νεκρούς. Και η Βασιλεία Του δεν θα έχει τέλος. 8. Και εις το Πνεύμα το άγιον, το κύριον, το ζωοποιόν, το εκ του Πατρός εκπορευόμενον, το συν Πατρί και Υιώ συμπροσκυνούμενον και συνδοξαζόμενον, το λαλήσαν δια των προφητών. Πιστεύω και στο Άγιο Πνεύμα, το τρίτο πρόσωπο της Αγίας Τριάδος, που έχει κυριότητα και εξουσία. Ζωοποιεί όλη την κτίση και εκπορεύεται από τον Πατέρα. Είναι ομοούσιο με τον Πατέρα και τον Υιό. Προσκυνείται και δοξάζεται ισότιμα μαζί Τους. Καθοδήγησε τους Προφήτες της Παλαιάς Διαθήκης, που προείπαν για τον ερχομό του Σωτήρα. 9. Εις μίαν, αγίαν, καθολικήν και αποστολικήν Εκκλησίαν. Πιστεύω και στην Εκκλησία. Είναι μία, επειδή μία είναι η κεφαλή της, ο Χριστός και μία η πίστη εκείνων που μετέχουν στη ζωή της. Είναι αγία, χωρισμένη από κάθε αμαρτία. Είναι καθολική, επειδή κατέχει όλη την αλήθεια και θέλει να συμπεριλάβει όλους τους ανθρώπους. Είναι αποστολική, επειδή διατηρεί ανόθευτη τη διδασκαλία των Αποστόλων και επειδή οι επίσκοποι που την ποιμαίνουν είναι διάδοχοι εκείνων. 10. Ομολογώ εν βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών. Ομολογώ ένα βάπτισμα στο όνομα της Αγίας Τριάδος. Μ’ αυτό αρχίζουμε την καινούρια ζωή μέσα στην Εκκλησία. Με αυτό συγχωρείται το προπατορικό αμάρτημα. 11. Προσδοκώ ανάστασιν νεκρών. Πιστεύω και περιμένω την κοινή ανάσταση όλων των νεκρών. Θα αναστηθεί κάθε σώμα για να ενωθεί με την αθάνατη ψυχή του. Η ανάσταση όλων θα γίνει με τη Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου. 12. Και ζωήν του μέλλοντος αιώνος. Αμήν. Προσδοκώ ότι, μετά την ανάσταση και την τελική κρίση όλων των ανθρώπων από τον Χριστό, θα αξιωθώ να απολαύσω την αιώνια ζωή, μαζί με όλους τους αγίους. Αμήν.
Κάντε ότι θέλετε ρεεεεε…για τους Χριστιανούς όλα αυτά είναι ενίσχυση της πίστης μας!!!
Τι ..; ο χριστιανισμος διαφερει απο τον ισλαμισμο γιατι ο ισλαμισμος αιματοκυλει οποιον λοιδορει… ; Χαα χα χα , οι χριστιανοι αιματοκυλισαν τον κοσμο για αιωνες !!!!! Εσβησαν εναν ολοκληρο πολιτισμο …