Διαφημίσεις

Το μήνυμα είναι Μείνειτε Τρομαγμένοι σπίτια σας! Αυτό διαπερνά ολόκληρο τον πλανήτη.

Δείτε μία ακόμη εκδοχή του.

Το απόγευμα της 2ας Ιουλίου, ένας πιλότος της Southwest Airlines χρειάστηκε να ματαιώσει μια προσγείωση στο διεθνές αεροδρόμιο Louis Armstrong της Νέας Ορλεάνης. Στον ίδιο διάδρομο ετοιμαζόταν να απογειωθεί ένα Delta Air Lines 737. Ένας ελιγμός της τελευταίας στιγμής απέτρεψε μια πιθανή σύγκρουση για δευτερόλεπτα.

Από τους Sydney Ember και Emily Steel/New York Times

Εννέα ημέρες αργότερα, στο Σαν Φρανσίσκο, ένα αεροσκάφος της American Airlines επιτάχυνε στον διάδρομο με περισσότερα από 160 μίλια την ώρα, όταν πέρασε ξυστά από ένα αεροπλάνο της Frontier Airlines του οποίου η μύτη σχεδόν προεξείχε στην πορεία του. Λίγες στιγμές αργότερα, το ίδιο συνέβη καθώς απογειωνόταν ένα γερμανικό αεροσκάφος. Και στις δύο περιπτώσεις, τα αεροπλάνα έφτασαν τόσο κοντά στο να χτυπήσουν το αεροσκάφος της Frontier που η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας, σε εσωτερικά αρχεία που ήρθαν στην κατοχή των New York Times, περιέγραψε τα περιστατικά ως «στενές επαφές».

Και δυόμισι εβδομάδες μετά από όλα αυτά, μια αμερικανική πτήση προς το Dallas ταξίδευε με περισσότερα από 500 μίλια όταν ήχησε προειδοποίηση σύγκρουσης στο πιλοτήριο. Ένας ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας είχε κατευθύνει κατά λάθος ένα αεροπλάνο της United Airlines να πετάει επικίνδυνα κοντά. Ο Αμερικανός πιλότος χρειάστηκε να τραβήξει απότομα το Airbus A321 σε ύψος 700 ποδιών.

Τα συγκεκριμένα περιστατικά —τα οποία τονίζονται στην προκαταρκτική έκθεση της F.A.A., της αμερικανικής Ομοσπονδιακής Διοίκησης Αεροπορίας, για την ασφαλεία, αλλά που δεν αποκαλύφθηκαν δημόσια— είναι μεταξύ μιας σειράς τουλάχιστον 46 επικίνδυνων καταστάσεων που αφορούν εμπορικές αεροπορικές εταιρείες μόνο τον περασμένο μήνα.

Αποτελούν μέρος ενός ανησυχητικού φαινομένου αστοχιών ασφαλείας και παρ’ ολίγον δυστυχημάτων στους ουρανούς και στους διαδρόμους των αμερικανικών αεροδρομίων, σύμφωνα με έρευνα των Times. Ενώ δεν έχουν σημειωθεί μεγάλα αεροπορικά δυστυχήματα στις ΗΠΑ εδώ και περισσότερο από μια δεκαετία, τα δυνητικά επικίνδυνα περιστατικά συμβαίνουν πολύ πιο συχνά από ό,τι σχεδόν οποιοσδήποτε αντιλαμβάνεται -ένα σημάδι αυτού που πολλοί ειδικοί περιγράφουν ως δίχτυ ασφαλείας υπό ένα συνεχώς αυξανόμενο άγχος.

Μέχρι στιγμής φέτος, οι τρομερά επικίνδυνες καταστάσεις που αφορούν εμπορικές αεροπορικές εταιρείες συνέβησαν, κατά μέσο όρο, πολλές φορές την εβδομάδα, σύμφωνα με την ανάλυση των Times των εσωτερικών αρχείων της F.A.A., καθώς και χιλιάδων σελίδων ομοσπονδιακών εκθέσεων ασφαλείας και συνεντεύξεων με περισσότερους από 50 νυν και πρώην πιλότους, ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας και ομοσπονδιακούς αξιωματούχους.

Τα περιστατικά συμβαίνουν συχνά σε ή κοντά σε αεροδρόμια και είναι αποτέλεσμα ανθρώπινου λάθους, δείχνουν τα εσωτερικά αρχεία του οργανισμού. Τα λάθη των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας —που επιδεινώνονται εξαιτίας της έλλειψης προσωπικού σε εθνικό επίπεδο— είναι ένας σημαντικός παράγοντας.

Οι επικίνδυνες καταστάσεις αφορούν όλες τις μεγάλες αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ και έγιναν σε εθνικό επίπεδο.

Κάποιες έχουν γίνει ήδη πρωτοσέλιδο, συμπεριλαμβανομένου μίας περίπτωσης στο San Diego στις 11 Αυγούστου, όταν ένα ιδιωτικό αεροπλάνο κόντεψε να προσγειωθεί πάνω από μια πτήση της Southwest. Αλλά τα περισσότερα, συμπεριλαμβανομένης μιας κατάστασης μεταξύ δύο αεροπλάνων στο Phoenix τέσσερις ημέρες νωρίτερα, δεν έχουν αποκαλυφθεί δημοσίως.

Εκτός από την έκθεση της αμερικανικής Ομοσπονδιακής Διοίκησης Αεροπορίας, οι The Times ανέλυσαν μια βάση δεδομένων που διατηρεί η NASA, η οποία περιέχει εμπιστευτικές εκθέσεις ασφαλείας που υποβάλλονται από πιλότους, ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας και άλλους στον τομέα της αεροπορίας. Η ανάλυση εντόπισε ένα παρόμοιο φαινόμενο: Στην πιο πρόσφατη περίοδο 12 μηνών για την οποία υπήρχαν διαθέσιμα δεδομένα, συνέβησαν περίπου 300 επικίνδυνα περιστατικά παρ’ ολίγον συγκρούσεων που αφορούσαν εμπορικές αεροπορικές εταιρείες.

Ο αριθμός τέτοιων παρ’ ολίγον δυστυχημάτων στη βάση δεδομένων της NASA -η οποία βασίζεται σε εθελοντικές υποβολές που δεν επιβεβαιώνονται ανεξάρτητα- έχει υπερδιπλασιαστεί την τελευταία δεκαετία, αν και δεν είναι σαφές εάν αυτό αντικατοπτρίζει επιδείνωση των συνθηκών ασφαλείας ή απλώς αύξηση στις αναφορές.

Οι αεροπορικές αρχές λένε ότι το σύστημα αεροπορικών ταξιδιών των ΗΠΑ, το οποίο μεταφέρει σχεδόν τρία εκατομμύρια επιβάτες την ημέρα, είναι το ασφαλέστερο στον κόσμο. Ωστόσο, οι νυν και πρώην ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας δήλωσαν σε συνεντεύξεις τους ότι τα επικίνδυνα περιστατικά συμβαίνουν τόσο συχνά που φοβούνται ότι είναι θέμα χρόνου μέχρι να σημειωθεί ένα θανατηφόρο δυστύχημα.

«Ειλικρινά, αυτές οι καταστάσεις με τρομάζουν», ανέφερε στη NASA τον Νοέμβριο ένας για πολλά χρόνια κυβερνήτης αεροπορικής εταιρείας, ο οποίος στο παρελθόν ήταν πιλότος μαχητικού αεροπλάνου. Ένας ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας είχε δώσει άδεια σε πτήση για να προσγειωθεί, μία κίνηση που οδηγούσε σε «πορεία σύγκρουσης» με ένα άλλο επιβατικό αεροπλάνο (η NASA διαγράφει τα στοιχεία αναγνώρισης των καταχωρήσεων, όπως και τα ονόματα των αεροπορικών εταιρειών και των πιλότων).

«Αυτό μου άνοιξε πραγματικά τα μάτια για το πώς μπορεί να εξελιχθεί το επόμενο αεροπορικό δυστύχημα», έγραψε ένας άλλος πιλότος στη NASA μετά από μια επικίνδυνη κατάσταση σε έναν διάδρομο τον Ιανουάριο. «Θα χρειαστεί να πεθάνουν άνθρωποι για να γίνει κάτι;» αναρωτήθηκε ένας άλλος ελεγκτής τον ίδιο μήνα έχοντας μόλις αποτρέψει μια σύγκρουση στον αέρα.

Το αεροπορικό δίκτυο των ΗΠΑ προστατεύεται εδώ και χρόνια από ένα εκτεταμένο σύστημα αλληλοεπικαλυπτόμενων τεχνολογικών και ανθρώπινων διασφαλίσεων. Οι πιλότοι υποβάλλονται σε αυστηρή εκπαίδευση. Το ίδιο κάνουν και οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας που σαρώνουν τους ουρανούς και διαχειρίζονται τις απογειώσεις και τις προσγειώσεις. Η τεχνολογία ειδοποιεί τους πιλότους και τους ελεγκτές για πιθανούς κινδύνους και τους κατευθύνει να απομακρύνουν τα αεροπλάνα από τον κίνδυνο.

Το καθεστώς ασφαλείας, με τις πολλές δικλείδες ασφαλείας του, είναι γνωστό στους κύκλους της αεροπορίας ως ελβετικό τυρί: Εάν ένα πρόβλημα γλιστρήσει μέσα από μια τρύπα ενός επιπέδου ασφαλείας θα πιαστεί από ένα άλλο.

Τα αποτελέσματα είναι αναμφισβήτητα. Δεν έχει σημειωθεί θανατηφόρο δυστύχημα με μεγάλη αεροπορική εταιρεία των ΗΠΑ από τον Φεβρουάριο του 2009, όταν μια πτήση της Continental συνετρίβη σε σπίτι κοντά στο Buffalo, σκοτώνοντας και τους 49 επιβαίνοντες. Το σερί 14 ετών είναι το μεγαλύτερο στην ιστορία της αεροπορίας των ΗΠΑ.

Ωστόσο, αυτό το αξιοζήλευτο ρεκόρ κρύβει αυτό που οι πιλότοι, οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας και άλλοι λένε ότι μεγαλώνουν οι τρύπες στα επίπεδα του συστήματος ασφαλείας -ειδικά καθώς ο όγκος των αεροπορικών ταξιδιών επιστρέφει στα επίπεδα πριν από την πανδημία της Covid-19. Το αποτέλεσμα, λένε, είναι ένας αυξανόμενος κίνδυνος καταστροφής.

Ένα πρόβλημα είναι ότι παρά τις επανειλημμένες συστάσεις από τις αρχές ασφαλείας, η συντριπτική πλειονότητα των αεροδρομίων των ΗΠΑ δεν έχει εγκαταστήσει συστήματα προειδοποίησης για την πρόληψη συγκρούσεων στους διαδρόμους προσγείωσης.

Αλλά η πιο οξεία πρόκληση, διαπίστωσαν οι Times, είναι ότι οι εγκαταστάσεις ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας των ΗΠΑ είναι χρόνια υποστελεχωμένες. Ενώ η έλλειψη ελεγκτών δεν είναι κάτι μυστικό -η κυβέρνηση Biden αναζητά χρηματοδότηση για να προσλάβει και να εκπαιδεύσει περισσότερους- οι ελλείψεις είναι πιο σοβαρές και οδηγούν σε πιο επικίνδυνες καταστάσεις από ό,τι ήταν πριν γνωστό.

Από τον Μάιο, μόνο τρεις από τις 313 εγκαταστάσεις εναέριας κυκλοφορίας σε εθνικό επίπεδο διέθεταν αρκετούς ελεγκτές για να επιτύχουν τους στόχους που είχε θέσει η F.A.A. και το σωματείο που εκπροσωπεί τους ελεγκτές, διαπίστωσαν οι Times. Πολλοί ελεγκτές πρέπει να εργάζονται έξι ημέρες εβδομάδες και να ακολουθούν ένα πρόγραμμα τόσο κουραστικό που πολλές ομοσπονδιακές υπηρεσίες έχουν προειδοποιήσει ότι μπορεί να εμποδίζει τις ικανότητες τους να κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

Εκπρόσωποι των American, United, Delta, Southwest και άλλων αεροπορικών εταιρειών τόνισαν στους New York Times τη δέσμευσή τους για την ασφάλεια. Οι αεροπορικές εταιρείες είπαν ότι επένδυσαν πολλά στην εκπαίδευση και την προηγμένη τεχνολογία ασφάλειας και ότι συνεργάστηκαν στενά με την F.A.A. για τη βελτίωση των βέλτιστων πρακτικών. Είπαν ότι η έλλειψη «σφαλμάτων» έδειξε την αποτελεσματικότητα του συστήματος.

Εκπρόσωπος της United δήλωσε ότι η κατάσταση τον Ιούλιο κατά την οποία το αεροπλάνο της πλησίασε πολύ κοντά σε άλλη αμερικανική πτήση επιλύθηκε, ενώ τα δύο αεροσκάφη απείχαν περισσότερο από τρία μίλια μεταξύ τους. Οι εκπρόσωποι της Spirit δεν απάντησαν στα αιτήματα της εφημερίδας για σχολιασμό.

Ο Matthew Lehner, ένας εκπρόσωπος της F.A.A., είπε ότι η πολυεπίπεδη προσέγγιση του οργανισμού για την ασφάλεια «έχει ουσιαστικά εξαλείψει τον κίνδυνο θανάτων σε εμπορικές αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ». Στόχος τώρα, είπε, ήταν να μηδενιστούν οι επικίνδυνες καταστάσεις. «Μία και μόνο επικίνδυνη κατάσταση σημαίνει πάρα πολλά», ανέφερε σε δήλωση του.

«Η F.A.A. διατηρεί εξαιρετικά πρότυπα για τη διατήρηση των αεροσκαφών σε ασφάλεια», πρόσθεσε ο Lehner. «Εμπειρογνώμονες σε θέματα ασφάλειας παρακολουθούν όλα τα συμβάντα -ακόμα και εκείνα στα οποία δεν ήταν επικείμενη η σύγκρουση -και τα αξιολογούν όσον αφορά τους κινδύνους ασφαλείας».

Ο Lehner δεν αμφισβήτησε ότι σοβαρά επεισόδια συμβαίνουν συχνά. Μοιράστηκε δεδομένα που έδειξαν ότι το ποσοστό των λεγόμενων σοβαρών περιστατικών σε διαδρόμους —όπως όταν τα αεροπλάνα πλησιάζουν πολύ το ένα στο άλλο στα αεροδρόμια— είναι σχεδόν 25% υψηλότερο σήμερα από ό,τι πριν από μία δεκαετία, αν και το ποσοστό έχει βελτιωθεί από το 2018. Η F.A.A. αποκαλύπτει τέτοια περιστατικά σε μια ηλεκτρονική βάση δεδομένων μήνες μετά τη λήψη τους, συχνά με περιορισμένες λεπτομέρειες.

Ο Lehner ανέφερε ότι η F.A.A. δεν έχει τη χρηματοδότηση για την εγκατάσταση περισσότερων συστημάτων προειδοποίησης διαδρόμων. Ωστόσο, είπε ότι η υπηρεσία λαμβάνει άλλα μέτρα για τη βελτίωση της ασφάλειας, μεταξύ άλλων με την αναβάθμιση των τροχοδρόμων και των διαδρόμων προσγείωσης και την πρόσληψη περισσότερων ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας.

Ωστόσο, οι ελεγκτές σε όλη τη χώρα ανέφεραν ότι δεν πιστεύουν πως η F.A.A. κάνει αρκετά. Είπαν ότι έχουν εκφράσει ανησυχίες μέσω επίσημων καναλιών, συμπεριλαμβανομένης της εσωτερικής τηλεφωνικής γραμμής της υπηρεσίας. Απογοητευμένοι με αυτό που βιώνουν εξαιτίας της έλλειψης δράσης, ανέφεραν οι ελεγκτές, αποφάσισαν να μιλήσουν στους Times, υπό τον όρο της ανωνυμίας για να προστατεύσουν τις δουλειές τους.

«Η έλλειψη προσωπικού είναι πέρα για πέρα μη βιώσιμη. Τώρα έχει περάσει σε μια φάση JUST PLAIN DANGEROUS», έγραψε ένας ελεγκτής στην F.A.A. πέρυσι σε μια εμπιστευτική έκθεση ασφάλειας που εξέτασαν οι Times. «Οι ελεγκτές κάνουν λάθη δεξιά και αριστερά. Η κούραση είναι υπερβολική», αναφέρεται στην έκθεση. «Το περιθώριο ασφάλειας έχει δεκαπλασιαστεί. Το ηθικό είναι στον πάτο. Πιάνω τον εαυτό μου να παίρνει ρίσκα και συντομεύσεις που συνήθως δεν θα έπαιρνα ποτέ». Ο ελεγκτής κατέληξε: «Είναι θέμα χρόνου να συμβεί κάτι καταστροφικό».»

«Με μια λέξη, επικίνδυνο»

Για αεροπλάνα που μπορούν να κινηθούν με εκατοντάδες μίλια την ώρα, οι αποστάσεις που φαίνονται τεράστιες μπορούν να εξαφανιστούν σε δευτερόλεπτα. Ωστόσο, η F.A.A. απαιτεί από τα αεροπλάνα να διατηρούν μεγάλες αποστάσεις μεταξύ τους (η απόσταση ποικίλλει ανάλογα με παράγοντες όπως οι συνθήκες πτήσης και ο τύπος του αεροπλάνου). Η F.A.A. και τα αρχεία της NASA που εξέτασαν οι Times, καθώς και οι συνεντεύξεις με ελεγκτές και πιλότους, δείχνουν ότι αυτά τα κριτήρια συνήθως παραβιάζονται. Μόνο ορισμένες από αυτές τις παραβιάσεις θεωρούνται σημαντικές —αλλά συμβαίνουν τακτικά.

Περιλάμβαναν μια σειρά από περιστατικά που έγιναν γνωστά στις αρχές του τρέχοντος έτους.

Για παράδειγμα, στο διεθνές αεροδρόμιο Kennedy στη Νέα Υόρκη τον Ιανουάριο, μια πτήση της American Airlines μπήκε στην πορεία μιας πτήσης της Delta που επιτάχυνε για απογείωση. Ο πιλότος της Delta πάτησε τα φρένα, αποφεύγοντας για λίγο τη σύγκρουση.

Τρεις εβδομάδες αργότερα, ένα ομιχλώδες πρωινό στο Austin του Texas, ένας ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας έδωσε άδεια σε ένα αεροπλάνο της FedEx να προσγειωθεί στον ίδιο διάδρομο με μια πτήση της Southwest που αναχωρούσε. Τα αεροπλάνα, και τα δύο κινούνταν με ταχύτητα μεγαλύτερη από 150 μίλια την ώρα και ήρθαν σε απόσταση μικρότερη των 100 ποδιών από τη σύγκρουση.

Τις επόμενες εβδομάδες, υπήρξαν παρόμοια περιστατικά στη Sarasota της Florida, στο Burbank της Καλιφόρνια και στη Βοστώνη, όπου μια πτήση της JetBlue Airways διέκοψε την προσγείωσή της για να αποφύγει τη σύγκρουση με ένα αεροπλάνο τσάρτερ που απογειωνόταν χωρίς άδεια από τον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας.

Σε μια προσπάθεια να βελτιώσουν την ασφάλεια και να αποκαταστήσουν την εμπιστοσύνη του κόσμου, ομοσπονδιακοί αξιωματούχοι ξεκίνησαν έρευνες για τα περιστατικά, προέτρεψαν την αεροπορική κοινότητα να βρίσκεται σε «συνεχή επαγρύπνηση» και συγκάλεσε μια σύνοδο κορυφής για την ασφάλεια.

«Η απουσία θανατηφόρου δυστηχήματος ή ενός ατυχήματος δεν σημαίνει την ύπαρξη ασφάλειας», ανέφερε η Jennifer Homendy, πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών, στη σύνοδο κορυφής, τον Μάρτιο. Πρόσθεσε, «Αυτά τα πρόσφατα περιστατικά πρέπει να χρησιμεύσουν ως κλήση αφύπνισης για τον καθένα από εμάς πριν συμβεί κάτι πιο καταστροφικό, πριν χαθούν ζωές».

Ενώ ο αριθμός των επικίνδυνων καταστάσεων που δημιούργησαν πρωτοσέλιδα στα ΜΜΕ είναι πράγματι ανησυχητική, υπήρξαν και άλλα σημαντικά που δεν έχουν αναφερθεί δημόσια. Οι προκαταρκτικές περιγραφές αναφέρονται σε αυτά που είναι γνωστά ως Ημερήσια Δελτία Προειδοποίησης της Διοίκησης, τα οποία διανέμονται σε μια επιλεγμένη ομάδα υπαλλήλων της F.A.A. και τα οποία ήρθαν στην κατοχή των Times.

Ορισμένες από τις επικίνδυνες καταστάσεις αφορούσαν λάθη των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας. Σε άλλα, υπεύθυνοι ήταν οι πιλότοι. Ορισμένα περιστατικά αφορούσαν σφάλματα και από τους δύο.

kourdistoportocali.com



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek