Αρκετές τράπεζες, συμπεριλαμβανομένης της NatWest, της Royal Bank of Scotland και της Ulster Bank, αντιμετωπίζουν όλες διακοπές στο διαδίκτυο σύμφωνα με το DownDetector και οι πελάτες δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση στα χρήματά τους ως αποτέλεσμα
Οι Βρετανοί δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση στα χρήματά τους στη NatWest, την RBS και την Ulster Bank μετά από διακοπή λειτουργίας του διαδικτύου.
Χιλιάδες άνθρωποι αντιμετώπισαν προβλήματα με καθεμία από τις τράπεζες. Οι πελάτες έχουν καταφύγει στο X, επίσημα γνωστό ως Twitter, για να διαμαρτυρηθούν για το τεχνολογικό πρόβλημα.
Ένας χρήστης της NatWest δήλωσε: «Δεν μπορώ να συνδεθώ. Προσπάθησα να κλείσω και να ανοίξω ξανά την εφαρμογή». Ένας άλλος δήλωσε: «Πόσο καιρό θα πάρει μέχρι να λυθεί το πρόβλημα; Πρέπει να έχω πρόσβαση σε κάποια χρήματα».
Ένας άλλος πελάτης της NatWest έγραψε: «Κυριολεκτικά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα που έχουμε προγραμματίσει σήμερα το πρωί μέχρι η @NatWest _Help να αποφασίσει να διορθώσει την εφαρμογή της. Δεν θα με πείραζε, αλλά αυτό συμβαίνει ασταμάτητα αυτή τη στιγμή». Ένας άλλος είπε: «Ο πελάτης δεν έχει καμία σχέση με την κατάσταση που επικρατεί: «Κάποιος άλλος NatWest app δεν λειτουργεί;»
Literally can’t do anything we’ve got planned this morning until @NatWest_Help decide to fix their app. I wouldn’t mind, but this is happening none stop at the minute.
— Leah💛Jade (@baddgirlfriend) October 5, 2024
Η Royal Bank of Scotland δήλωσε ότι αντιμετωπίζει «προβλήματα σύνδεσης». Μια διαδικτυακή ανάρτηση αναφέρει: «Η τράπεζα της Scotland Bank δεν έχει καμία σχέση με το γεγονός ότι η τράπεζα δεν έχει καμία σχέση με την τράπεζα: «Λαμβάνουμε αναφορές ότι η ηλεκτρονική τραπεζική και η εφαρμογή για κινητά αντιμετωπίζουν προβλήματα σύνδεσης. Αυτή τη στιγμή εξετάζουμε την επίλυση του προβλήματος. Σας ευχαριστούμε πολύ για την υπομονή σας. Ζητούμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση. Παρακαλούμε δοκιμάστε ξανά αργότερα».
Και η NatWest ενημέρωσε τους πελάτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι η ομάδα «εργάζεται σκληρά για να επιλυθούν τα πράγματα το συντομότερο δυνατό, αλλά δεν έχει δοθεί κάποιο χρονικό πλαίσιο». Τόσο η Royal Bank of Scotland όσο και η NatWest είναι θυγατρικές του ομίλου NatWest.
Εκπρόσωπος της NatWest δήλωσε στη The Mirror: «Η NatWest δεν έχει καμία σχέση με την τράπεζα: «Ορισμένοι πελάτες αντιμετώπισαν δυσκολίες όταν προσπάθησαν να συνδεθούν και να πραγματοποιήσουν πληρωμές μέσω της εφαρμογής mobile banking και του online banking σήμερα το πρωί. Αυτό έχει επιλυθεί και ζητούμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση προκλήθηκε».
Η κατάσταση αφήνει εκατομμύρια πελάτες να μην μπορούν να πάρουν μετρητά στα χέρια τους αυτό το Σαββατοκύριακο. Η εταιρεία, η οποία έχει περισσότερους από 19 εκατομμύρια πελάτες, έχει μειώσει το χαρτοφυλάκιο των προσωπικών καταστημάτων της τα τελευταία χρόνια, καθώς οι πελάτες προτιμούν όλο και περισσότερο την ψηφιακή τραπεζική.
Αν και οι τράπεζες δεν είναι υποχρεωμένες να καταβάλλουν αποζημίωση στους πελάτες αν υπήρξε διακοπή λειτουργίας ή αν αντιμετώπισαν τεχνικά προβλήματα, οι άνθρωποι μπορεί να δικαιούνται κάποια χρήματα πίσω, ανάλογα με το πόσο τους επηρεάζει η διακοπή.
Θα πρέπει να προσκομίσουν αποδεικτικά στοιχεία για το πώς η διακοπή τους επηρέασε αρνητικά, συμπεριλαμβανομένων τυχόν πρόσθετων δαπανών που προέκυψαν από τέλη καθυστερημένης πληρωμής για παράδειγμα.
mirror.co.uk
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice