Ταλαιπωρία στο Μόναχο: Οι εγκλωβισμένοι Έλληνες επιβάτες βρίσκονται αντιμέτωποι με την απελπισία μέσα στο χάος του αεροδρομίου – Η έλλειψη μεταφορικών μέσων και καταλύματος επιδεινώνει την κατάσταση
Σε πρωτοφανή επίπεδα ταλαιπωρίας έχει φτάσει η κατάσταση πολλών ταξιδιωτών, μεταξύ των οποίων και Έλληνες, που έχουν εγκλωβιστεί στο αεροδρόμιο του Μονάχου, υπομένοντας επί τρεις ημέρες δύσκολες συνθήκες χωρίς να τους προσφέρονται λύσεις για διαμονή ή μεταφορά.
Οι έντονες χιονοπτώσεις οδήγησαν σε εκτεταμένες ακυρώσεις πτήσεων και παρά τις δοκιμαστικές προσπάθειες να συνεχιστούν οι πτήσεις την Κυριακή, οι επιβάτες βρέθηκαν εγκλωβισμένοι μέσα στο αεροδρόμιο του Μονάχου, όπου σημειώθηκε χιονόπτωση ρεκόρ.
Ο Δημήτρης, ένας Έλληνας ταξιδιώτης που βρίσκεται εγκλωβισμένος από την Παρασκευή και λαχταρά να επιστρέψει στη Θεσσαλονίκη, μοιράστηκε την οδυνηρή εμπειρία του με το Open και την εκπομπή “Ωρα Ελλάδος”.
“Οι επιβάτες με προορισμό την Αθήνα αντιμετώπισαν παρόμοιες προκλήσεις. Τους παρακαλούσαμε να μας μεταφέρουν οπουδήποτε στην Ελλάδα, εξετάζοντας ακόμη και τη Σόφια ως μια πιο κοντινή εναλλακτική λύση. Παλεύουμε με απρόβλεπτα γεγονότα. Αν και εκτίμησα την απόφαση του αεροδρομίου να κλείσει λόγω των δύσκολων καιρικών συνθηκών, οι συνθήκες ήταν τραγικές. Η προγραμματισμένη πτήση των 8 μ.μ. στην οποία επιβιβαστήκαμε, καθυστέρησε μέχρι τις 9:30 μ.μ. Η διαδρομή με το λεωφορείο προς το αεροπλάνο ήταν ύπουλη λόγω της ολισθηρότητας. Αποβιβαστήκαμε στις 12:30 π.μ., για να διαπιστώσουμε ότι 180 πτήσεις είχαν ακυρωθεί. Ακολούθησε χάος στο αεροδρόμιο με περίπου 10.000 ανθρώπους να μην είναι σίγουροι για την εξέλιξη των γεγονότων”.
Ο Δημήτρης κατήγγειλε ακόμη την απουσία επαρκών προμηθειών, αποκαλύπτοντας: “Πριν από την αποβίβαση, λάβαμε μια νέα ώρα αναχώρησης για το επόμενο πρωί μαζί με ένα voucher 15 ευρώ για φαγητό στο αεροδρόμιο. Το ποσό αυτό ήταν ανεπαρκές ακόμη και για τις βασικές ανάγκες. Δεν είχε γίνει καμία διευθέτηση για τη μεταφορά ή τη διαμονή. Τα περισσότερα κοντινά καταλύματα ήταν πλήρως κλεισμένα και η πλειονότητα των ταξί δεν λειτουργούσε. Ορισμένα ταξί απαιτούσαν υπέρογκες προκαταβολές έως και 400 ευρώ εκ των προτέρων, γεγονός που επιδείνωσε τη δυσχερή κατάσταση. Υπήρχε επίσης ο κίνδυνος ότι η έξοδος από το αεροδρόμιο θα μπορούσε να οδηγήσει σε αδυναμία επανεισόδου. Η παγωμένη θερμοκρασία έξω, που έφτανε τους μείον 14 βαθμούς, έκανε την κατάσταση αφόρητη”.
Εκφράζοντας την απογοήτευσή του για τα διαταραγμένα δρομολόγια των πτήσεων, ο Δημήτρης εξήγησε: “Περάσαμε 10 αλλαγές πτήσεων. Το κλείσιμο του αεροδρομίου συνέπεσε με την αρχικά προγραμματισμένη πτήση μας. Από τώρα, μόνο λίγες πτήσεις, που αναχωρούν στις 10 π.μ. και στις 8 μ.μ., είναι λειτουργικές. Οι πτήσεις εσωτερικού και οι υπερατλαντικές πτήσεις έχουν όλες καθηλωθεί. Παραμένουμε αισιόδοξοι για μια λύση”, κατέληξε ο ταλαιπωρημένος επιβάτης.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Λόγο καιρικών συνθηκών καμία αεροπορική εταιρία δεν υποχρεούται να αποζημιώσει ή να παράσχει διαμονή κτλ.