Διαφημίσεις

«Η ανάλυση των σχολίων βοηθάει μία εταιρεία να καταλάβει γιατί μία καμπάνια ήταν πετυχημένη ή αποτυχημένη. Αυτό που κάνουμε είναι ανάλυση ενός unstructured text (μη δομημένη μορφή κειμένου). Γιατί σε αυτή την περίπτωση καλούμαστε να αναλύσουμε εκατομμύρια αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Και χρειαζόμαστε την τεχνολογία για να μας βοηθήσει να καταλάβουμε τι συμβαίνει. Επίσης τα σχόλια θα μπορούσαν να βοηθήσουν μία εταιρεία παραγωγής και εμπορίας ποτών ή αναψυκτικών, να καταλάβει πόσοι καταναλωτές ανησυχούν για την υγεία τους ή για τις θερμίδες που προσλαμβάνουν από ένα προϊόν της», συμπληρώνει.

«Μπορούμε επίσης να συγκεντρώσουμε όλα τα αρνητικά σχόλια, αλλά και όλα τα θετικά σε διαφορετικούς φακέλους, δίνοντας τη δυνατότητα σε όποιον υποστηρίζει ότι ήπιε ένα αναψυκτικό και αρρώστησε από αυτό, να λαμβάνει απάντηση από πλευράς της εταιρείας. Η συγκεκριμένη εταιρεία έχει τη δυνατότητα να πληρώσει για παράδειγμα τα ιατρικά έξοδα του πελάτη ή να του στείλει ως δώρο κι ένα κιβώτιο με αναψυκτικά. Η κατάταξη των σχολίων γίνεται πλήρως αυτοματοποιημένα, ενώ οι απαντήσεις που δίνει η εταιρεία δίνονται χειροκίνητα σε έναν προς έναν τους πελάτες που ενδεχομένως διαμαρτύρονται σε μία προσπάθεια προσωποποιημένης εξυπηρέτησης».

Ελέγχοντας όλες τις αναρτήσεις από το 2006 έως και σήμερα

Η κυπριακή εταιρεία όπου οι άνθρωποι… εκπαιδεύουν υπολογιστές για λογαριασμό πολυεθνικών - Εικόνα6

Με τη μέθοδο που χρησιμοποιεί, η εταιρεία του κυρίου Μιχαήλ ελέγχει όλες τις αναρτήσεις και παρέχει συμπεράσματα από τη στιγμή που δημιουργήθηκε το Twitter -το 2006- έως και σήμερα

«Σε ό,τι αφορά τα σχόλια που συλλέγουμε, το μεγαλύτερο μέρος προέρχεται από το Twitter σε ποσοστό 50% έως και 80%. Για να μαζέψουμε μάλιστα τα σχόλια χρησιμοποιούμε λέξεις κλειδιά με αποτέλεσμα οι αναζητήσεις να μας φέρνουν πολύ κοντά σε αυτό που ψάχνουμε. Στο Facebook τα πράγματα διαφέρουν γιατί υπάρχει η ιδιωτικότητα ενός λογαριασμού, σε αντίθεση με το Twitter όπου οι λογαριασμοί -ο μεγαλύτερος αριθμός τους τουλάχιστον- είναι δημόσιοι. Για να μπορέσουμε να πάρουμε στοιχεία από το Facebook μπορούμε να αντλήσουμε υλικό μόνο από δημόσιες σελίδες κι όχι από το ιδιωτικό προφίλ ενός χρήστη. Η συζήτηση που έχει κάποιος με το φίλο του είναι ιδιωτική και επομένως είναι παράνομο να τη χρησιμοποιήσουμε», λέει ο ιδρυτής της εταιρείας.

«Η φράση πάντως που περιγράφει αυτό που κάνουμε, είναι πως οτιδήποτε είναι δημόσιο το κρατάμε στα χέρια μας και το αναλύουμε», προσθέτει.

Η κυπριακή εταιρεία όπου οι άνθρωποι… εκπαιδεύουν υπολογιστές για λογαριασμό πολυεθνικών - Εικόνα7

Οι πελάτες

Συνεργάτες της DigitalMR είναι εταιρείες όπως η Procter & Gamble, η Heineken, η Vodafone, η SΑΒMiller, ενώ συνεργάζεται και με μεγάλες έρευνας αγορών όπως η Nielsen και η TNS, οι οποίες ζητούν την παροχή στοιχείων.

«Οι κολοσσοί των ερευνών αγοράς έχουν ανάγκη τεχνολογικής υποστήριξης»

Όπως λέει η πίτα της έρευνας αγοράς έχει τζίρο 65 δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο παγκοσμίως. «Χαρακτηριστικό είναι πως παρά το γεγονός ότι εταιρείες σαν τη Nielsen και την TNS είναι κολοσσοί στον τομέα ερευνών, δεν διαθέτουν την τεχνολογία για να διεξάγουν έρευνες αυτής της μορφής με αποτέλεσμα να απευθύνονται σε εμάς. Εκείνοι γνωρίζουν αποκλειστικά να ρωτούν τον κόσμο, καταρτίζοντας ερωτηματολόγια και συλλέγοντας απαντήσεις. Για τα υπόλοιπα στρέφονται σε εμάς», λέει ο Μιχάλης Μιχαήλ.

Η κυπριακή εταιρεία όπου οι άνθρωποι… εκπαιδεύουν υπολογιστές για λογαριασμό πολυεθνικών - Εικόνα8

Για την ιστορία…

Για την επιχειρηματική ιστορία των πραγμάτων, η DigitalMR ιδρύθηκε το 2010 από το Μιχάλη Μιχαήλ, με τη στήριξη του Νίκου Ρωσσίδη, πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας.

Το 2013 η DigitalMR μετεξελίχθηκε σε εταιρεία τεχνολογίας στο χώρο της τεχνητής νοημοσύνης με βασικό της αντικείμενο τις έρευνες αγοράς και μάρκετινγκ.

Εδρεύει στο Λονδίνο, ενώ η δημιουργία του λογισμικού «Listening 24/7» αποτελεί δική της παγκόσμια αποκλειστικότητα.

Πηγή



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Chris_

Κανείς δεν είναι τέλειος και Τίποτα δεν είναι τυχαίο, γιαυτο ψάξε κάτω από την επιφάνεια.. Οτι δεν καταλαβαίνεις δεν ειναι μαλακία και μπορείς να γίνεις καλύτερος, αρκεί να προσπαθήσεις. Μην κάνεις οτι δεν θες να σου κάνουν. Μας αξίζει καλύτερη ζωή και αρκεί μόνο να την ζητήσουμε, φανταστούμε.. Το κλειδί είναι η Πίστη.!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek