Η εταιρεία έχει πάρει την κάτω βόλτα με τον κίνδυνο της διάλυσης να είναι ορατός.
Η αμερικανική εταιρεία Boeing δεν έλαβε νέες παραγγελίες για αεροσκάφη τον Απρίλιο, ένα μήνα μετά τη συντριβή ενός 737 MAX στην Αιθιοπία.
Επιπτώσεις στις παραγγελίες της Boeing τον Απρίλιο φαίνεται πως είχε το αεροπορικό δυστύχημα των Αιθιοπιανών Αερογραμμών τον περασμένο μήνα με αεροσκάφος τύπου 737 MAX,
Το 737 MAX δεν ήταν το μοναδικό μοντέλο για το οποίο η Boeing δεν έλαβε παραγγελίες καθώς το 787 Dreamliner και το 777 επίσης δεν προσέλκυσαν νέους αγοραστές.
Παρόλο που η Boeing έλαβε κάποιες παραγγελίες στα τέλη Μαρτίου, η εταιρεία δεν είχε καμία παραγγελία, σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ για τον Απρίλιο.
Δεδομένου ότι άλλοι τύποι αεροσκαφών της Boeing δεν αντιμετώπισαν προβλήματα ασφάλειας, η έλλειψη παραγγελιών θα μπορούσε να εξηγηθεί από το γεγονός ότι οι αεροπορικές εταιρείες περιμένουν να πέσουν οι τιμές της Boeing μετά το συμβάν με το 737 MAX, σύμφωνα με αναλυτή της Standard & Poor’s.
Δύο αεροσκάφη Boeing 737 MAX συνετρίβησαν μέσα σε έξι μήνες, το πρώτο στην Ινδονησία τον Οκτώβριο του 2018 και το δεύτερο στην Αιθιοπία τον Μάρτιο.
Η δεύτερη τραγωδία οδήγησε τις παγκόσμιες αεροπορικές αρχές και τους αερομεταφορείς να καθηλώσουν όλα τα αεροσκάφη της σειράς 737 MAX.
pentapostagma.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Αν εξαιρέσουμε τις πρόσφατες αστοχίες της κατασκευάστριας εταιρείας,
οι οποίες όμως κόστισαν ανθρώπινες ζωές,
δεν παύει να είναι η boing με την μεγάλη τεχνογνωσία στα αεροσκάφη (ισως τη μεγαλύτερη ) αρκεί να βρεθούν τα λάθη & βέβαια να αποδεχθεί χωρίς φόβο & πάθος να αποζημιώσει τις ψυχές που χάθηκαν άδικα των άδικων από σφάλματα, παραλείψεις, απερισκεψιες κτλ κτλ κτλ.
ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙ; ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ; ΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΡΕ ΜΠΕΤΟΒΛΑΚΑ!
(Διορθ.) ……να αποζημιώσει (τις ψυχές= ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΔΥΟ ΛΕΞΕΙΣ) τις οικογενειες των θυμάτων που χάθηκαν άδικα των άδικων από σφάλματα, παραλείψεις, απερισκεψιες κτλ κτλ κτλ.
Τα αεροσκάφη Boeing medium και long range είναι τα ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΑ στον κόσμο από αρχής των εμπορικών πτήσεων. Η εμπειρία μου των 16000 ωρών πτήσεως στους τύπους αυτούς μου επιβάλει να καταθέσω την αλήθεια. Εξαιτίας του εξαιρετικά υψηλού δείκτη ασφαλέιας των αεροσκαφών αυτών, δημιουργήθηκε ενα ρητό στον πγκόσμιο αεροπορικό χώρο το οποίο λέει, <>.
Δυστυχώς όμως τα τελευταία χρόνια, λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού με την Ευρωπαική Airbus, η οποία κατασκευάζει <> όπου ο η παρέμβαση του ανθρώπου την ώρα της πτήσης είναι σχεδόν μηδενική, κάποιοι μάλλον ανεγκέφαλοι, ι οποίοι βάζουν τα κέρδη πιο πάνω από την ουσία, πήραν στο λαιμό τους αυτή την ιστορική κολοσιαία εταιρία, με τα γνωστά θλιβερά αποτλέσματα. Σχεδόν 300 νεκροί και απαξίωση του καλύτερου πτητικού μέσου παγκοσμίως.
Οι οικονομικές αποζημειώσεις, φυσικά και δεν φέρνουν πίσω τους αποθανόντες αλλά τουλάχιστον είναι μία <> από πρακτικής απόψεως στους συγγενείς των θυμάτων αλλά και μία έμπρακτη συγνώμη από την ίδια την εταιρία ως προς την αναγνώριση του λάθους της.
Ελπίζω, αυτή η ιστορική εταιρία να μπορέσει να ανακάψει το ταχύτερο δυνατόν και να συνεχίσει να προσφέρει στον κόσμο ακόμη πιο ασφαλείς αερομεταφορές στο εγγύς μέλλον. Ας μην ξεχνάμε δε το γεγονός οτι, όταν πετούσαν τα αεροσκάφη της εταιρίας σε όλη τη Γή, οι ανταγωνιστές της δεν είχαν ούτε καν όνομα……!