RAIR: Το Airbus A321 της Gulf Air αναγκάστηκε να πραγματοποιήσει αναγκαστική προσγείωση στο Ερμπίλ του Ιράκ, την Τρίτη 22 Νοεμβρίου, μετά από καρδιακή προσβολή μέλους του πληρώματος. Αυτή η τελευταία έκτακτη ανάγκη του πληρώματος πτήσης προστίθεται σε έναν αυξανόμενο κατάλογο ύποπτων τραγωδιών που αφορούν εμβολιασμένους πιλότους.
Η πτήση επρόκειτο να αναχωρήσει από το διεθνές αεροδρόμιο του Μπαχρέιν με προορισμό το αεροδρόμιο Charles de Gaulle του Παρισιού. Ωστόσο, σύμφωνα με το AeroTime Hub, “Καθώς το αεροπλάνο πλησίαζε τα ιρακινοτουρκικά σύνορα, έκανε ξαφνικά μια απότομη στροφή σε σχήμα V και κατευθύνθηκε προς το Διεθνές Αεροδρόμιο του Ερμπίλ (EBL) στο Κουρδιστάν γύρω στις 00:26 (UTC). Αυτό οφειλόταν σε ένα προηγουμένως υγιές μέλος του πληρώματος που υπέστη καρδιακή προσβολή κατά τη διάρκεια της πτήσης.
Ο πιλότος μεταφέρθηκε σε τοπικό νοσοκομείο. Δυστυχώς, λίγο μετά την άφιξή του οι ιατρικές υπηρεσίες στο Ερμπίλ τον κήρυξαν νεκρό. Εν τω μεταξύ, το αεροπλάνο συνέχισε την πορεία του προς το Παρίσι αφού οι τοπικές ιατρικές υπηρεσίες απομάκρυναν τον εργαζόμενο.
Το Ίδρυμα RAIR USA Foundation έχει αναφερθεί στο παρελθόν στις ιατρικές επιπλοκές που αντιμετώπισαν οι πιλότοι μετά από ενέσεις mRNA. “Οι ιστορίες ιατρικών προβλημάτων που περιγράφουν οι πιλότοι είναι τρομακτικές, ιδίως μετά από αρκετές πρόσφατες παρ’ ολίγον καταστροφές με πιλότους που απολύθηκαν.
Το περασμένο Σάββατο, ένας νεοπροσληφθείς πιλότος της American Eagle, ο σμηναγός Patrick Ford, χρειάστηκε “επείγουσα ιατρική φροντίδα” λίγο μετά την απογείωσή του από το διεθνές αεροδρόμιο O’Hare του Σικάγο.
Ο πιλότος της πτήσης 3556 της American Eagle (Envoy), ο οποίος έχασε τις αισθήσεις του κατά τη διάρκεια της πτήσης, πέθανε αργότερα σε τοπικό νοσοκομείο. Το αεροσκάφος αναγκάστηκε να επιστρέψει στο διεθνές αεροδρόμιο O’Hare 37 λεπτά μετά την απογείωσή του με προορισμό το Κολόμπους του Οχάιο.
FAA is now investigating after the captain of American Eagle (Envoy) Flight 3556 became incapacitated shortly after taking off from ORD Saturday night. The captain died later at a hospital. The copilot safely landed the plane at ORD. 57 passengers & crewpic.twitter.com/pcvFIuUCM9
— Kris Van Cleave (@krisvancleave) November 22, 2022
Τον Ιούνιο, ένα άλλο αεροσκάφος αναγκάστηκε να πραγματοποιήσει αναγκαστική προσγείωση αφού ο κυβερνήτης αισθάνθηκε ξαφνικά αδιαθεσία και δεν βγήκε από την τουαλέτα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Οι επιβάτες ανέφεραν ότι είδαν τον καπετάνιο να πηγαίνει στην τουαλέτα και να μην εμφανίζεται ξανά. Ευτυχώς, ο συγκυβερνήτης προσγείωσε το αεροπλάνο, ενώ ο επικεφαλής του πληρώματος βρέθηκε αναίσθητος.
Πολλοί πιλότοι έσπασαν τη σιωπή τους και μοιράστηκαν τις ιστορίες τους σχετικά με τις παρενέργειες μετά τις ενέσεις. Ο πιλότος Greg Pearson, για παράδειγμα, μοιράστηκε τη σοκαριστική ιστορία της ταχείας ανάπτυξης κολπικής μαρμαρυγής μετά την ένεση με ένα πειραματικό “εμβόλιο” από την Covid. Ο Pearson λέει ότι η ιστορία του είναι πιο συνηθισμένη από ό,τι μας λένε τα αφεντικά της αεροπορίας. Ως αποτέλεσμα, πολλοί άνθρωποι αναρωτιούνται αν οι εμβολιασμένοι πιλότοι αποτελούν κίνδυνο για τις πτήσεις.
Τον Μάιο, ένας διεθνής συνασπισμός επαγγελματιών της αεροπορίας και της ιατρικής έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου σχετικά με τις επιπτώσεις του εμβολιασμού μεταξύ των πιλότων – ο συνασπισμός λαμβάνει καθημερινά αναφορές από πιλότους που αναφέρουν αυτού του είδους τις καταστάσεις. Παρά τους κινδύνους για την ασφάλεια, οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες εξακολουθούν να προσλαμβάνουν πιλότους που επηρεάζονται από τον εμβολιασμό. Ο Συνασπισμός καλεί τις αεροπορικές αρχές να αναλάβουν δράση για την αντιμετώπιση αυτής της κρίσης υγείας.
Σχόλιο της σύνταξης του The Big The One: Κανείς δεν τηρεί λεπτομερή στατιστικά στοιχεία για τα αεροπορικά ατυχήματα αυτού του είδους, και τα μέσα ενημέρωσης προσπαθούν να σιωπήσουν για το θέμα. Ωστόσο, μια πρόχειρη αναζήτηση στις ετικέτες-κλειδιά είναι αρκετή για να διαπιστώσει κανείς ότι το πρόβλημα είναι τεράστιο.
Για παράδειγμα, στις 18 Σεπτεμβρίου ένας πιλότος ενός Boeing πέθανε ακριβώς στο τιμόνι κατά τη διάρκεια μιας πτήσης από το Νοβοκουζνέτσκ στην Αγία Πετρούπολη. Και παρόλο που για τους βάλτους Mokshan τα προβλήματα με τα αεροσκάφη είναι περίπου ο κανόνας, οι κανονικές χώρες υποφέρουν επίσης από πολύ ασυνήθιστα αεροπορικά ατυχήματα:
Terrible situation. Two planes collide during an Air Show at Dallas Executive Airport
— Election Wizard 🇺🇸 (@ElectionWiz) November 13, 2022
Ωστόσο, η πραγματική αιτία των αεροπορικών δυστυχημάτων είναι πιθανόν να αποκρύπτεται – το μόνο που μπορούμε να δούμε είναι ότι τα αεροπορικά δυστυχήματα έχουν αυξηθεί απότομα τα τελευταία δύο χρόνια. Πολλά καλά, καινούργια στρατιωτικά αεροσκάφη, τα οποία πετούν έμπειροι πιλότοι, έχουν συντριβεί:
#USA fighter Jet F-35 from 388th Fighter Wing At Hill Force Base crashed at the end of the runway, in Utah.
The pilot ejected and has been taken to the local medical center.
The cause of the crash is unknown and will be investigated. #fighterJet pic.twitter.com/9GlL4lUF3S— Vosa Tv (Official) (@vosatvofficial) October 21, 2022
All sorts of accidents going on. Navy intelligence E-2D plane crashed, below. F-22 just crashed in Eglin base in Florida. F-35 that crashed in the South China Sea. Marine Osprey crashed during NATO exercises. Navy F-18 also crashed 2 weeks ago in North Carolina. pic.twitter.com/VtNWGz63lx
— Rod Coffman (@rodcoffman) April 3, 2022
Κανείς δεν έχει άμεσες αποδείξεις ότι όλα αυτά τα αεροπορικά δυστυχήματα και οι καρδιακές προσβολές σχετίζονται με τα εμβόλια, αλλά η συσχέτιση αεροπορίας-εμβολιασμού είναι προφανής. Κανείς δεν ξέρει πώς θα τελειώσει τελικά, αλλά παρακολουθούμε τις εξελίξεις.
thebigtheone.com
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice