Διαφημίσεις

Οδεύουμε προς το τέλος του πετρελαίου και των πλούσιων χωρών της Μέσης Ανατολής;

Όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων σε όλον το κόσμο με επιμονή πειραματίζονται αναζητώντας το αυτοκίνητο που θα κινείται με την φθηνότερη λύση, που είναι φυσικά είτε το ύδωρ, είτε η ηλιακή ενέργεια.

Μια εταιρεία τόλμησε και ανακοίνωσε ότι κατασκεύασε το πρώτο αυτοκίνητο που κάνει χρήση καυσίμου το ύδωρ, έστω και θεωρητικά, αναφέρει ξένο ΜΜΕ.

Η ιδέα της τροφοδοσίας ενός αυτοκινήτου με ύδωρ αντί για βενζίνη έχει από καιρό γοητεύσει τόσο τους εφευρέτες όσο και τους περιβαλλοντολόγους.

Τι θα γινόταν αν τα αυτοκίνητα μπορούσαν να λειτουργούν απλώς με υδρογόνο που εξάγεται από το νερό;

Θα παρείχε καθαρή μεταφορά με ενέργεια από την πιο άφθονη ουσία στη Γη.

Ενώ τα αυτοκίνητα που θα κινούνται με ύδωρ έχουν παραμείνει ως επί το πλείστον στο εννοιολογικό στάδιο, μια πρωτοποριακή εταιρεία που ονομάζεται Electriq Global κάνει το όνειρο πραγματικότητα

Με έδρα το Ισραήλ, η Electriq Global έχει αναπτύξει ένα σύστημα που μετατρέπει αποτελεσματικά το ύδωρ σε καύσιμο για να τροφοδοτήσει οχήματα.

Η ισραηλινή τεχνολογία εξάγει υδρογόνο από το ύδωρ και το χρησιμοποιεί για να παράγει ηλεκτρική ενέργεια που ωθεί το αυτοκίνητο.

Αυτό το άλμα προς τα εμπρός πρόκειται να μεταμορφώσει πλήρως την αυτοκινητοβιομηχανία, ωφελώντας παράλληλα το περιβάλλον, θεωρούν οι ειδικοί της εταιρείας.

Με εκτιμώμενη αυτονομία 1.000 km με γεμάτο το ρεζερβουάρ, το καύσιμο με βάση το ύδωρ της Electriq θα μπορούσε σύντομα να καταστήσει τη βενζίνη ξεπερασμένη, σημειώνουν διάφοροι ειδικοί.

Θεωρητικά αλλά αναπόδεικτα, έτσι λειτουργεί το πρώτο αυτοκίνητο που έχει ως καύσιμο το ύδωρ στην ιστορία.

Η τεχνολογία αυτοκινήτων που αναπτύχθηκε από την ισραηλινή εταιρεία Electriq Global χρησιμοποιεί μια μοναδική νανοτεχνολογία που μπορεί να διασπάσει το νερό σε υδρογόνο και οξυγόνο μέσω μιας εξειδικευμένης μεμβράνης.

Αυτή η μεμβράνη λειτουργεί σαν ηλεκτρολυτικό στοιχείο, χρησιμοποιώντας ηλεκτρισμό για να διασπάσει τα μόρια του νερού στα σύνθετα στοιχεία τους.

Το υδρογόνο που παράγεται από την αντίδραση στη συνέχεια τροφοδοτείται στην κυψέλη καυσίμου του οχήματος. Στην κυψέλη καυσίμου, το υδρογόνο συνδυάζεται με το οξυγόνο από τον αέρα για να δημιουργήσει ηλεκτρικό ρεύμα.

Αυτή η ηλεκτρική ενέργεια τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα του αυτοκινήτου, κινώντας το όχημα.

Σε αντίθεση με τους παραδοσιακούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, το μόνο υποπροϊόν από αυτή την αντίδραση είναι το νερό, που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο εκπέμπει μόνο καθαρούς υδρατμούς και όχι επιβλαβείς εκπομπές.

Η μεμβράνη που διασπά τα μόρια του νερού αναπτύχθηκε ειδικά από την Electriq Global. Περιέχει μοναδικά νανοϋλικά που καθιστούν δυνατή την αντίδραση χρησιμοποιώντας πολύ λιγότερο ηλεκτρισμό από ό,τι χρειαζόταν πριν. Αυτή η ανακάλυψη βοηθά να γίνουν βιώσιμη πραγματικότητα τα αυτοκίνητα που κινούνται με νερό που χρησιμοποιούν κυψέλες καυσίμου υδρογόνου.

Η Electriq Global έχει κατασκευάσει πολλά πρωτότυπα για να δοκιμάσει και να βελτιώσει την τεχνολογία καυσίμων με βάση το νερό. Το 2018, δοκίμασαν επιτυχώς στο δρόμο ένα Renault Clio μετασκευασμένο για να λειτουργεί με το σύστημα καυσίμου υδρογόνου κατά παραγγελία.

Το δοκιμαστικό αυτοκίνητο των Ισραηλινών πέτυχε ταχύτητες πάνω από 70 mph και δεν χρειάστηκε καμία τροποποίηση του κινητήρα εκτός από τη σύνδεση σε μια εξωτερική δεξαμενή νερού και μετατροπέα καυσίμου, αναφέρουν πληροφορίες.

Περαιτέρω δοκιμές στο δρόμο έχουν προγραμματιστεί με τη χρήση ενός SUV Suzuki Vitara που είναι εκ των υστέρων εξοπλισμένο με μεγαλύτερο μετατροπέα καυσίμου και δεξαμενή ύδατος για να επεκτείνει την εμβέλειά του.

Στόχος της Electriq είναι να επιδείξει πάνω από 600 μίλια ανά δεξαμενή , συγκρίσιμα με τα παραδοσιακά βενζινοκίνητα οχήματα. Μέχρι στιγμής, η τεχνολογία έχει δείξει εξαιρετικά αποτελέσματα σε κανονικές συνθήκες οδήγησης. Ο μετατροπέας καυσίμου εξάγει αποτελεσματικά υδρογόνο από το νερό και το τροφοδοτεί στον κινητήρα χωρίς απώλεια απόδοσης σε σύγκριση με τη βενζίνη.

Μέσω αυστηρών δοκιμών και βελτιώσεων, η Electriq στοχεύει να αποδείξει τη βιωσιμότητα των οχημάτων που κινούνται με ύδωρ για καθημερινή χρήση από τους καταναλωτές. Η αλήθεια είναι ότι ένα τέτοιου τύπου αυτοκίνητο θα μπορούσε να είναι το τέλος της βενζίνης και όλων των ρυπογόνων καυσίμων.

Γνωρίζουμε εδώ και χρόνια ότι το υδρογόνο θα έπαιζε πολύ σημαντικό ρόλο στην απελευθέρωση του άνθρακα της κινητικότητας, αλλά όχι σε αυτόν τον βαθμό. Θα το δούμε σύντομα στους δρόμους μας; Ας το ελπίσουμε, δεδομένων των πλεονεκτημάτων του.

pentapostagma.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek