Η νέα «κανονικότητα»
Μια από τις μεγάλες εταιρείες ειδών ένδυσης των ΗΠΑ η The North Face συνεργάστηκε με έναν άντρα που ντύνεται ως γυναίκα πριν από τον μήνα «υπερηφάνειας» της κοινότητας LGBTQIA2++zFX-2 πουλώντας ακόμη και παιδικά ρούχα διακοσμημένα με χρώματα τα οποία αντιπροσωπεύουν ομοφυλόφιλους, ως μέρος της συλλογής της «Έξω στην φυση».
«Γεια, είμαι εγώ, η Pattie Gonia, μια πραγματική ομοφυλόφιλη», λέει ένας μυστακοφόρος στη νέα τους διαφήμιση, καθώς ανακοινώνει την περιοδεία ¨Καλοκαίρι υπερηφάνειας» για το The North Face, θυγατρική της VF Corporation, η οποία έχει επίσης μάρκες όπως Supreme, Vans και Timberland.
Ο κ. Γκώνια ανοίγει τη διαφήμιση –η οποία να σημειωθεί εν μέρει απευθύνεται και σε παιδιά– προσφέροντας «μια πρόσκληση να βγούμε…» με μια μακρά, υποβλητική παύση και οι λέξεις «COME OUT» αναβοσβήνουν στην οθόνη.
Η διαφήμιση, που εμφανίζεται στη σελίδα του North Face στο Instagram, είναι γεμάτη αναφορές στην ομοφυλοφιλία και καλεί τους ανθρώπους να ακολουθήσουν τον κ. Γκόνια στις στάσεις της περιοδείας τους: Salt Lake City, UT; Ατλάντα, GA; Portland, OR; Ντένβερ, CO; Columbus, OH; και Σαν Φρανσίσκο, CA.
«Μουγκρίζουμε. θεραπεύουμε. Γινόμαστε», δηλώνει η εταιρεία, προσθέτοντας: «Η Μητέρα Φύση μας καθοδηγεί εκεί που πρέπει να είμαστε – και ντυνόμαστε για να την τιμήσουμε».
Στη συνέχεια, οι πελάτες καλούνται να πληρώσουν έως και 165 $ για πολύχρωμα παπούτσια, μεταξύ άλλων ενδυμάτων, συμπεριλαμβανομένων των παιδικών ρούχων.
Τα νέα έρχονται αφού οι Αμερικανοί υποστήριξαν ένα μποϊκοτάζ της Bud Light και των συνδεδεμένων προϊόντων της για τη συνεργασία της με τον με ένα άλλο άντρα που ντύνονται γυναικεία τον Dylan Mulvaney.
Οι πωλήσεις της Bud Light έπεσαν κατακόρυφα, μετά από αυτό.
Δείτε το βίντεο (Προσοχή ακολουθούν σκληρές εικόνες)
pronews.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Οξω φουστη απο το ‘κολειο….