Στήριξε το έργο μας!

Η σελίδα μας βασίζεται στις δικές σου δωρεές για να παραμένει ανεξάρτητη και να προσφέρει υψηλής ποιότητας εναλλακτικές ειδήσεις. Υποστήριξέ μας σήμερα και βοήθησέ μας να συνεχίσουμε!

Διαφημίσεις

Του Γιώργου Παλληκάρη

Ενώ σχεδόν σύσσωμη η αυτοκινητοβιομηχανία έχει κάνει all-in στην ηλεκτροκίνηση, καταργώντας τον έναν θερμικό κινητήρα μετά τον άλλον, η Toyota είναι έτοιμη να τινάξει την μπάνκα στον αέρα.

Η αλήθεια είναι πως ανέκαθεν η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία τόνιζε πως η ηλεκτροκίνηση θα έπρεπε να είναι μία επιλογή και όχι μονόδρομος, και για αυτό το λόγο επενδύει εδώ και χρόνια δις. ευρώ στην ανάπτυξη εναλλακτικών καυσίμων κίνησης (υδρογόνο, συνθετικά καύσιμα κτλ.). Μη ξεχνάμε πως η Toyota ήταν η πρώτη εταιρία που έφερε τα υβριδικά σε μαζική παραγωγή με την πρώτη γενιά του Prius πριν 25 χρόνια, όταν οι υπόλοιπες εταιρίες ακόμα «ψαχνόντουσαν» σε πολύ πιο βασικά πράγματα.

Ακόμα και στο σήμερα όμως, που 9 στις 10 αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν αποκλειστικά σε EV σύνολα, η Toyota είναι έτοιμη να ξαναγράψει ιστορία και να δείξει πως έχει τεχνογνωσία που οι άλλοι αγνοούν. Ο λόγος για τον νέο κινητήρα που λειτουργεί με νερό.

Ο καθαρότερος κινητήρας στην ιστορία; “Καίει” νερό και αφήνει… νερό από την εξάτμιση

Στο επίκεντρο του ισχυρισμού της Toyota βρίσκεται η νέα τεχνολογία υδρογόνου, η οποία υπόσχεται να προσφέρει την αποδοτικότητα των παραδοσιακών θερμικών κινητήρων, μειώνοντας παράλληλα σημαντικά τις εκπομπές ρύπων. Σε αντίθεση με τα ηλεκτρικά οχήματα που βασίζονται σε μπαταρίες ιόντων λιθίου, αυτή η καινοτόμος τεχνολογία χρησιμοποιεί νερό ως καύσιμο, παράγοντας μόνο υδρατμούς ως παραπροϊόν.

Πιο συγκεκριμένα, όταν τροφοδοτείται με νερό, το όχημα διαχωρίζει αυτόματα το αέριο υδρογόνο και το οξυγόνο μέσω της αντίδρασης διάσπασης. Αυτό συμβαίνει με γρήγορο ρυθμό, ειδικά καθώς τα ηλεκτρόδια απελευθερώνουν μικρή τάση ρεύματος. Φτάνοντας στον κινητήρα, τα μόρια υδρογόνου μετατρέπονται σε συμπιεσμένο φυσικό αέριο. Σε αυτό το σημείο, ο κινητήρας λειτουργεί πλέον ως όχημα που κινείται με CNG ενώ ως αποτέλεσμα της καύσης είναι ξανά το νερό.

Η Toyota υποστηρίζει ότι αυτή η τεχνολογία μπορεί να προσφέρει μια βιώσιμη εναλλακτική λύση στα ηλεκτροκίνητα οχήματα, ιδιαίτερα σε περιοχές όπου η δυνατότητα παραγωγής ενέργειας είναι περιορισμένη ή όπου οι καταναλωτές διστάζουν να υιοθετήσουν οχήματα με μπαταρίες.

Τολμηρή χαρακτηρίζουν την δήλωση του CEO της Toyota υποστηρικτές της ηλεκτροκίνησης

Ο ισχυρισμός του CEO ότι αυτή η νέα τεχνολογία θα «καταστρέψει» τον κλάδο των ηλεκτρικών, έφερε (όπως ήταν φυσικό) και αντιδράσεις. Οι επικριτές της, υποστηρίζουν ότι μια τέτοια δήλωση είναι υπερβολικά φιλόδοξη και απορρίπτει τα σημαντικά επιτεύγματα της τεχνολογίας των ηλεκτρικών οχημάτων.

Οι μεγάλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων επενδύουν σημαντικά στη βελτίωση της απόδοσης των μπαταριών, στη μείωση των χρόνων φόρτισης και στην αύξηση της συνολικής απόδοσης και αυτονομίας των ηλεκτρικών οχημάτων. Για τους περισσότερους, η στροφή προς τα ηλεκτρικά οχήματα είναι ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της μείωσης των εκπομπών αερίων ρύπων και της καταπολέμησης της κλιματικής αλλαγής. Πιο συγκεκριμένα, θεωρούν πως έχουν γίνει ήδη τόσα βήματα προόδου στον τομέα της ηλεκτροκίνησης (μεγαλύτερες μπαταρίες, ανθεκτικότητα, σταθμοί ανεφοδιασμού κτλ) που τονίζουν πως μία νέα αλλαγή κατεύθυνσης θα αφήσει μετέωρους τους πολίτες.  Συνολικά πάντως οι επικριτές της Toyota υποστηρίζουν πως η εταιρεία κινδυνεύει να αποτύχει καθώς οι ανταγωνιστές εστιάζουν στα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία, τα οποία κερδίζουν γρήγορα μερίδιο αγοράς.

Η υδρογονοκίνηση έχει χαρακτηριστεί από πολλούς ως μία πολύ ενδιαφέρουσα εναλλακτική, στην οποία όμως δεν έχουν επενδυθεί αρκετά και φέρει προκλήσεις γύρω από όλα τα στάδια της (παραγωγή, αποθήκευση, διανομή κτλ.). Αυτή τη φορά η Toyota πάει ένα βήμα παραπέρα “φέρνοντας στο τραπέζι” την εναλλακτική του νερού ως καύσιμο.

Η διαφορά με το υδρογονοκίνητο Toyota Mirai

Οφείλουμε να τονίσουμε πως η διαφορά π.χ. με το υδρογονοκίνητο μοντέλο της Toyota, Mirai, είναι πως εκείνο χρησιμοποιεί το υδρογόνο για την παραγωγή ρεύματος εντός του οχήματος,  το οποίο στη συνέχεια τροφοδοτεί μπαταρία και ηλεκτροκινητήρα. Αντίθετα, στο νέο κινητήρα που αναφέρεται το άρθρο, το υδρογόνο που διασπάται από το νερό, γίνεται κατευθείαν το καύσιμο για τον κινητήρα.

Η αλήθεια  είναι πως εάν υπάρχει μία αυτοκινητοβιομηχανία η οποία μπορεί να βρει απαντήσεις σε όλα τα παραπάνω ερωτήματα, αυτή είναι η Toyota και σύμφωνα με το CEO της, είναι διατεθειμένη να το κάνει πράξη. Μη ξεχνάμε πως η Toyota ήταν η πρώτη που σύστησε όλο τον πλανήτη στα υβριδικά…

zougla.gr

 



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Μια σκέψη στο “Η Toyota «τελειώνει» την ηλεκτροκίνηση – Δείτε πως δουλεύει ο νέος της κινητήρας που καίει… νερό”
  1. Η ηλεκτροκίνηση έχει τελειώσει το μέλλον είναι οχήματα υδρογόνου και εκεί θα καταλήξουν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek