Από την 1η Νοεμβρίου, οι τουρκικές αρχές έχουν απαγορεύσει τη διέλευση από τον εναέριο χώρο της χώρας αεροσκάφη διπλής νηολόγησης (δηλαδή νηολογημένα σε δύο δικαιοδοσίες).
Αυτός ο ορισμός περιλαμβάνει αεροσκάφη των ρωσικών αεροπορικών εταιρειών, ανέφεραν ρωσικά μέσα ενημέρωσης.
Εξαιτίας αυτού, για παράδειγμα, η διάρκεια των πτήσεων προς την Αίγυπτο αυξήθηκε κατά 20-30 λεπτά.
Το ρωσικό υπουργείο Μεταφορών σκοπεύει να πραγματοποιήσει συνομιλίες με την Τουρκία για αυτό το θέμα στο εγγύς μέλλον, δήλωσε εκπρόσωπος του υπουργείου.
Τη λεγόμενη διπλή εγγραφή, στην οποία ξένα κράτη κατηγορούν τη Μόσχα, ονόμασε διάκριση, η οποία έρχεται σε άμεση αντίθεση με τους σκοπούς και τους στόχους του Διεθνούς Οργανισμού Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO), που κατοχυρώνεται στο άρθρο. 44 της Σύμβασης του Σικάγου.
«Για να αποκλειστούν οι παραβιάσεις των διατάξεων της Σύμβασης του Σικάγου, οι Βερμούδες πρέπει να εξαιρέσουν από το μητρώο τους αεροσκάφη που είναι νηολογημένα και λειτουργούν στη Ρωσική Ομοσπονδία. Οι ρωσικοί αερομεταφορείς απέστειλαν αντίστοιχα αιτήματα στις αεροπορικές αρχές των Βερμούδων. Η καθυστέρηση της διαγραφής των αεροσκαφών από το Μητρώο Αεροπορίας των Βερμούδων αποτελεί κατάφωρη παραβίαση της Σύμβασης του Σικάγου», δήλωσε εκπρόσωπος του Υπουργείου Μεταφορών.
«Η κατάσταση σήμερα είναι τέτοια που μη φιλικές χώρες μας κατηγορούν για τη «διπλή εγγραφή» που έχουν δημιουργήσει και δεν παρατηρούν καθόλου ότι οι ίδιες παραβιάζουν τις βασικές αρχές της Σύμβασης του Σικάγου», πρόσθεσε.
Τον Μάρτιο, εν μέσω κυρώσεων από τη Δύση που επιβλήθηκαν στη ρωσική αεροπορική βιομηχανία λόγω στρατιωτικών επιχειρήσεων στην Ουκρανία, ο Πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν επέτρεψε την καταχώριση δικαιωμάτων σε ξένα αεροσκάφη που μισθώθηκαν από εγχώριες εταιρείες. Ο νόμος εγκρίθηκε για να «βελτιωθεί η σταθερότητα του συγκροτήματος μεταφορών». Οι αρχές δήλωσαν ότι η έκδοση εθνικών πιστοποιητικών αξιοπλοΐας θα επιτρέψει στις αεροπορικές εταιρείες να διατηρήσουν τον στόλο των αεροσκαφών και να τον χρησιμοποιήσουν σε εσωτερικά δρομολόγια. Τότε, σύμφωνα με το Υπουργείο Μεταφορών, περισσότερα από τα μισά αεροσκάφη που λειτουργούσαν στη χώρα ήταν εγγεγραμμένα σε ξένα νηολόγια.
Παρόμοια τουρκική απαγόρευση ισχύει στην Κίνα από τα τέλη Μαΐου. Τα αεροσκάφη Boeing και Airbus των ρωσικών αεροπορικών εταιρειών δεν μπορούν να πετάξουν πάνω από το έδαφος της Κίνας.
Rbc.ru
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice