Στήριξε το έργο μας!

Η σελίδα μας βασίζεται στις δικές σου δωρεές για να παραμένει ανεξάρτητη και να προσφέρει υψηλής ποιότητας εναλλακτικές ειδήσεις. Υποστήριξέ μας σήμερα και βοήθησέ μας να συνεχίσουμε!

Διαφημίσεις

Ο αείμνηστος π.Ιωάννης Ρωμανίδης φρόντισε να μας ενημερώσει…

Αν ψάξετε στην Παπική ή στην Προτεσταντική παράδοσι, η επωνυμία για τον Χριστό, ως ιατρό, δεν υπάρχει πουθενά! Ο Χριστός μόνο στην Ορθόδοξη παράδοσι αποκαλείται ιατρός. Γιατί όμως αυτή η παράδοσις έσβησε από τους Παπικούς και τους Προτεστάντες και, όταν τους μιλάμε για θεραπευτική αγωγή, ξαφνιάζονται; Διότι η ανάγκη της καθάρσεως και του φωτισμού, η ανάγκη της εσωτερικής αλλαγής έφυγε από τους ανθρώπους αυτούς στην δική τους Θεολογία. Γι’ αυτούς εκείνος που αλλάζει δεν είναι ο άνθρωπος, αλλά ο Θεός!

Ο άνθρωπος γι’ αυτούς δεν αλλάζει. Το μόνο πράγμα που κάνει ο άνθρωπος γι’ αυτούς είναι ότι γίνεται καλό παιδί. Και όταν ο άνθρωπος από κακό παιδί που ήταν γίνη καλό παιδί, τότε ο Θεός τον αγαπά. Διαφορετικά, τον αποστρέφεται! Αν παραμένη ή γίνεται κακό παιδί, τότε ο Θεός δεν τον αγαπά! Δηλαδή, αν ο άνθρωπος γίνη καλό παιδί, τότε αλλάζει και ο Θεός και γίνεται καλός. Και από εκεί που δεν τον αγαπούσε, τώρα τον αγαπά !

Όταν ο άνθρωπος ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΚΟ παιδί, ο Θεός ΘΥΜΩΝΕΙ και, όταν ο άνθρωπος γίνεται ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ, ο Θεός ΧΑΙΡΕΤΑΙ! Αυτό δυστυχώς γίνεται στην Ευρώπη.

Αλλά το κακό είναι ότι αυτό δεν γίνεται μόνο στην Ευρώπη, αλλά γίνεται και στην Ελλάδα και σε πολλούς μέσα στην Εκκλησία αυτό το πνεύμα επικρατεί. Έχει καταντήσει να είναι η Ορθοδοξία μία θρησκεία, που ο Θεός αλλάζει διαθέσεις! Όταν ο άνθρωπος είναι καλός, ο Θεός τον αγαπάει.

Και όταν είναι κακός, ο Θεός δεν τον αγαπάει. Ο Θεός δηλαδή τιμωρεί και βραβεύει! Οπότε η ουσία της Ορθοδοξίας σήμερα είναι μία ηθικολογία στην Ελλάδα. Αυτά δεν διδάσκανε τα Κατηχητικά στα παιδιά και οι παραεκκλησιαστικές Οργανώσεις, που έχουν Δυτικά πρότυπα και διέβρωσαν το Ορθόδοξο πνεύμα;

Λοιπόν, αν κάποιος μετά από αυτά θελήση να μάθη γιατί κατήντησε η Ορθοδοξία σ’ αυτά τα χάλια, ας διαβάση Αδαμάντιο Κοραή!

Αυτός μετά την Επανάστασι του 1821 εγκαινίασε αυτή την γραμμή στην Ελλάδα. Αυτός είναι εκείνος, ο οποίος εγκαινίασε τον διωγμό εναντίον του Ησυχασμού, εναντίον του παραδοσιακού Μοναχισμού, εναντίον της Ορθοδόξου και μόνης σωστής θεραπείας της ψυχής του ανθρώπου. Αλλά ας ξεκινήσωμε από αλλού.

Ας υποθέσωμε ότι ένας ερευνητής επιστήμονας, που δεν έχει σχέσι με θρησκείες , ένας άθεος, αν θέλετε, κάνει έρευνα πάνω στις θρησκευτικές παραδόσεις και φθάνοντας στην Ορθόδοξη παράδοσι σκαλίζει, ανακαλύπτει και περιγράφει αυτά τα πράγματα. Οπότε λέγει: Για κοιτάτε εδώ!

Αυτή η παράδοση μιλάει για ψυχή, για νοερά ενέργεια της ψυχής και για συγκεκριμένη θεραπευτική αγωγή. Μετά αυτός ο άνθρωπος ερευνώντας φθάνει να αναγνωρίση ότι, αν αυτή η θεραπευτική αγωγή εφαρμοσθή στις κοινωνίες των ανθρώπων, θα έχει πολύ ωφέλιμα αποτελέσματα για την ατομική και κοινωνική υγεία.

Μετά, συνεχίζοντας το ψάξιμο, αρχίζει να εξακριβώνη από πότε εμφανίσθηκε αυτή η παράδοσι, ποιες είναι οι πηγές της, πόσους αιώνες επιτυχώς εφαρμόσθηκε στην πράξι, που εφαρμόσθηκε και συνεχίζοντας βρίσκει γιατί δεν υπάρχει σήμερα στους Ορθοδόξους, στην πλειοψηφία τους, αυτή η παράδοσι, και γιατί η Ορθοδοξία υπέστη αλλοίωσι.

Και ο ερευνητής αυτός συνεχίζει και βρίσκει ότι αυτό συνέβη, διότι εδιώχθη ο Ησυχασμός και ο παραδοσιακός Μοναχισμός, που είναι ο φορέας της παραδόσεως αυτής.

Γιατί εδιώχθη όμως; Διότι οι χώροι στους οποίους ήκμαζε άρχισαν να δυτικοποιούνται πολιτιστικά, όπως συνέβη στην Ρωσσία μετά την μεταρρύθμισι του «Μεγάλου» Πέτρου, και στην Ελλάδα μετά την Επανάσταση του 1821. Ο σύγχρονος ιστορικός Τoynbee λέγει ότι ο Ορθόδοξος πολιτισμός αφομοιώνεται σιγά-σιγά σήμερα από τον Δυτικό πολιτισμό10.

Έχει γράψει ολόκληρο βιβλίο, στο οποίο διακρίνει τους υπάρχοντες σήμερα πολιτισμούς σε πέντε μόνον, από τους είκοσι με είκοσι πέντε που υπήρχαν στο παρελθόν. Αυτοί οι πέντε πολιτισμοί είναι ο Ινδικός πολιτισμός, ο πολιτισμός της Άπω Ανατολής (Κίνα, Ιαπωνία), ο Ευρωπαϊκός πολιτισμός, ο Ορθόδοξος πολιτισμός και ο πρωτόγονος πολιτισμός που υπάρχει σήμερα ακόμη σε περιοχές της Αυστραλίας και της Αφρικής. Και έχει ο Toynbee την θεωρία ότι όλοι οι πολιτισμοί σήμερα δυτικοποιούνται.

Στο παρελθόν αυτή η δυτικοποίησης κατεβλήθη προσπάθεια να γίνη μέσω της Ιεραποστολής των Δυτικών ιεραποστόλων. Οι Ευρωπαίοι στο παρελθόν αλλά και σήμερα ακόμη εξαποστείλανε και εξαποστέλλουν στρατούς ιεραποστόλων για να κάνουν όχι μόνο τα άλλα έθνη Χριστιανούς, αλλά και να τους δυτικοποιήσουν.

Και γι’ αυτό υπάρχουν και στην Ελλάδα όλοι αυτοί οι αιρετικοί και δρουν ακόμη. Η ιεραποστολή αυτή όμως, λέγει ο Toynbee, απέτυχε στα ειδωλολατρικά έθνη της Αφρικής και όπου αλλού, διότι οι ιεραπόστολοι χώριζαν μεταξύ τους τους ανθρώπους.

Π.χ. σε μία οικογένεια ειδωλολατρών συνέβαινε ο ένας να γίνη Λουθηρανός, ο άλλος αδελφός να γίνη Αγγλικανός, ο άλλος Βαπτιστής, ο εξάδελφος Μεθοδιστής, ο άλλος Πεντηκοστιανός, ο άλλος Ευαγγελικός κλπ., οπότε όχι μόνο διέσπασαν το έθνος τους σε μικρά κομμάτια από πλευράς θρησκευτικής, αλλά και τις ίδιες τις οικογένειες.

Διεπιστώθη λοιπόν ότι η ιεραποστολή αυτού του είδους είχε μεγάλη αποτυχία στην δυτικοποίησι των ανθρώπων του τρίτου κόσμου.

Ο Τoynbee λοιπόν ΠΡΟΤΕΙΝΕ το 1948 μία νέα λύσι. Η δυτικοποίησις αυτή να γίνη μέσω της τεχνολογίας, καθώς και μέσω της οικονομίας.

Υπενθύμιση,

Στην δυτικοποίηση μέσω της τεχνολογίας και της οικονομίας που είναι σε εξέλιξη σε όλο τον κόσμο, σήμερα ,οπως καταλαβαίνουμε εμείς είμαστε οι αφρικανοί ιθαγενείς για τους δυτικούς αντίθεους κονκισταδόρες…

ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

413 σχόλια στο “Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ Η ΔΥΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ (ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ)”
  1. Είστε το χειρότερο είδος ανθρώπου! Άνθρωποι σαν κι εσάς θέλουν ειδική μεταχείριση. Έννοια σας πέσατε στον ειδικό! Μετά από μένα θα έρθει ο Δικαστής που είναι ειδικός σε άλλες τακτικές. Τακτικές πολέμου! Θα του δανείσω τα όπλα μου ⛓ ? ? ? ? ⚔️ και θα σας στείλει στον διάολο όπως ο Απ Παύλος τον πόρνο της Κορίνθου.
    ▫️
    ➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»

    ❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;

    ? Λαβή κεφαλοκλείδωμα! Σε λίγο θα χάσετε τις αισθήσεις σας.

  2. Ο Άσχετος λέει:
    «Τιμωρεί ο Θεός αλλά ο άνθρωπος περισσοτερο αυτοτιμωρείται παρά τον τιμωρεί ο Θεός.»
    (6 Σεπτεμβρίου 2019 – 11:57)
    ▫️
    Ερώτηση: Τιμωρεί ο Θεός Ναι ή Όχι;
    Υ.Γ Έχεις πολύ μεγάλη πλάκα φιλαράκι.

  3. ΑΝΩΝΥΜΟΣ
    21 Απριλίου 2017 – 03:50
    Οταν ο Γιαχβε εφτιαχνε τον Αδαμ και ηταν απασχολημενος, ο διαολος βρηκε την ευκαιρια και τρουπωσε στην χρονομηχανη του θεου.Πατωντας λοιπον οτι κουμπια εβρισκε ,ειδε κατα λαθος την σταυρωση του χριστου.Αμεσως του καρφωθηκε η ιδεα να κλεψει την πρωτια.Ετσι υλοποιηθηκε ως Μαρδουκ και ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ κλεβοντας την πρωτια απο τον χριστο.Εσεις οι χριστιανοι με τα ΜΥΑΛΑ στα ΚΑΓΚΕΛΑ δεν πτοείστε με τιποτα.Προκειμενου να υπερασπισετε την κακοδοξια σας, δικαιολογειτε τα αδικαιολογητα.
    Π.Χ ΓΙΑΤΡΕ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΝΑΙ Η ΟΧΙ?
    Επαθε τίποτα το χέρι σου?
    Γιατρέ ο Μαρδούκ σταυρώθηκε η τελικά ειναι ψέμα η σταύρωση του Μαρδούκ?

    1. ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΛΛΑ ΩΡΑΙΑ,ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΕΔΩΣΕ ΠΙΟ ΠΑΝΩ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗ…
      Ακόμα και αν συμφώνησα με τον Λιαντίνη στο θέμα αυτό ΔΕΝ σημαίνει ότι είμαι ψεύτης?/–
      Το να στηρίζεσαι σε ψέματα για να μηδενίσεις ανέξοδα την πιστη στον Θεό,
      μέσα από τόνους ειρωνείας έαν δεν είναι η πιο βρωμερή μορφή ψέματος τότε τι είναι ΨΈΜΑ???
      Γράφοντας κόμα και αν συμφώνησα ,μας περνάς για μωρά μπαμπουίνων τανζανίας !
      Παρασυμφώνησες,ΠΈΤΑΞΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ χαρά ΣΟΥ ,ΚΑΝΟΝΤΑΣ χρήση στα λεγόμενα του Λιαντίνη για πολύ καιρό .
      Βλέπεις εάν δεν πιστεύεις στον Θεό θα πιστέψεις αναγκάστηκα στον οποιοδήποτε χωρις κανένα έλεγχο αρκει που στρέφεται κατά του θεού…Να χαίρεσαι την πίστη σου άπιστε ….Οταν αποκαλύφθηκε η απάτη ,έψαχνες γωνιά να κρυφτείς.
      Να βρώ σε σχόλια εκείνη την ημέρα,η να σταματησουμε εδώ?Εσύ αποφασίζεις…

      1. Για ποια ψέματα μιλάς και για ποια απάτη;

        1️⃣ Πανεπιστημιακαί Παραδόσεις 1949, Σουμερικός και Βαβυλωνιακός πολιτισμός σελίδα 82.
        ▫️
        2️⃣ tablet vat 9555, Βρετανικό Μουσείο.
        ▫️
        Προσπαθείς φιλαράκι να ανακατευθύνεις την συζήτηση μήπως και αποφύγεις τα χειρότερα. Σε πληροφορώ ότι τα χειρότερα έρχονται. Δεν πάει το μυαλό σου τι σου έχω ετοιμάσει.

  4. Να χρησιμοποιησω ως δικαιολογια την περιοδο της Σαρακοστης?να χρησιμοποιησω της περιοδο της Σαρακοστης για να πω ψεμματα?δεν περιμενα κατι διαφορετικο απο εναν ψευτη.δεν θα μου φανει περιεργο να γραψεις οτι θα σκοτωνα κ τη μανα μου για να ωφεληθω.ισως εσυ να εφτανες στο σημειο αυτο.εισαι για λυπηση.επιπεδο μηδεν εγω επειδη σε ειπα χαζουλη?δεχομαι οτι το επιπεδο μου ειναι μηδεν.αλλα επειδη σε ειπα χαζουλη?επειδη ειμαι χωριατης αμπλαουμπλας ναι.τουλαχιστον εχω μια δικαιολογια.σε τετοιο περιβαλλον γεννηθηκα.εσυ ο σπουδασμενος κ καλλιεργημενος τι δικαιολογια εχεις με αυτα που εχεις πει κ συνεχιζεις να λες?

    1. Νικόλαος Σωτηρόπουλος:
      «Δεν το λέμε εμείς ότι ο Θεός τιμωρεί, το λέει ο Ίδιος ο Θεός, το λέει ο λόγος Του, το λέει η Γραφή που είναι θεόπνευστη. Ή πιστεύουμε στη Γραφή ή δεν πιστεύουμε!»
      ▫️
      Το επίπεδο σου δεν είναι μηδέν επειδή με είπες χαζούλη, αλλά επειδή με είπες μετά από το παραπάνω σχόλιο μου. Παρέθεσα τα λόγια ενός σεβαστού προσώπου της ορθοδοξίας και εσύ με είπες χαζούλη κάνοντας την με ελαφρά πηδηματάκια.
      ▫️
      Στην ουσία εμένα είπες χαζούλη ή τον Σωτηρόπουλο; Αν τον είχες μπροστά σου και σου έλεγε ότι ο Θεός δεν τιμωρεί (και τα σχετικά) τι θα του έλεγες; Άστο σε μένα!
      ? «…εαν θελεις να το παιζεις χαζουλης καντο, εσυ εκτιθεσαι.»
      ▫️
      Μετά απ`όλα αυτά αντί να σε στείλω στον διάολο (όπως θα έκανε ο καθένας στην θέση μου) παρέθεσα κι άλλες αποδείξεις.
      ▫️
      Παραθέτω από το βήμα της ορθοδοξίας το παρακάτω σε στυλ ερωτήσεων για όσους είναι φαύλοι: (σαν και σένα)
      «Ό Θεός δεν απείλησε ΤΙΜΩΡΙΑ με θά­νατο, αν οι πρωτόπλαστοι παρέβαιναν την εντολή του; Και δεν πραγματοποίη­σε την απειλή του, όταν ή παράβαση συνέβη; Την ήμερα της παραβάσεως δεν τούς έδιωξε από τον παράδεισο και από κοντά του, πράγμα πού σημαίνει πνευματικό θάνατο; Και κατόπιν δεν επέφερε και τον σωματικό θάνατο; Γιατί ό θάνατος είναι δυσάρεστος; Δεν είναι και για άλλους μεν λόγους, αλλά και διό­τι είναι ΠΟΙΝΗ, πού επιβλήθηκε στον άνθρωπο λόγω της αμαρτίας;»
      ▫️
      Μην τον είδατε τον Παναή! Ουδέν αντεπιχείρημα! Τίποτα μηδέν!

      1. Το σχολιο μου ξεκινησε με ”Γεια κ χαρα Γιατρε” που σημαινει οτι το χαζουλης ηταν εντελως καλοπροαιρετο.κ σε πειραξε?μας δουλευεις?κ τι εγινε εαν ηταν μετα απο σχολιο του Σωτηροπουλου?που κολλαει το σχολιο του Σωτηροπουλου?καναμε μια ηρεμη συζητηση.χρησιμοποιουσα εκφρασεις τυπου ”ρε τρελε” κ ξαφνικα σε πειραξε το χαζουλης?ας ακολουθησε μετα απο οτι σχολιο θελει.η λεξη χαζουλης ακολουθησε τη ροη της κουβεντας,το πως εκφραζομουνα.ας το εκοβες εξ’αρχης εαν σε πειραζε.ας το εκοβες πριν τρια χρονια.ας μην εδινες δικαιωματα.αλλα θελεις κ την πιτα ολοκληρη κ τον σκυλο χορτατο.οταν κανεις εσυ πλακιτσες το απολαμβανεις.αναρωτησου για το δικο σου το επιπεδο κ ασε εμενα στο μηδεν.εσυ εισαι ο μορφωμενος κ ο καλλιεργημενος.εσυ δεν εχεις καμια δικαιολογια.δεν σου φταιει κανενας εαν εχεις τα ψυχολογικα θεματα.τον Σωτηροπουλο δεν θα τον ελεγα ποτε χαζουλη γιατι πολυ απλα δεν θα μου εδινε ποτε το δικαιωμα.δεν θα εκφραζοταν ποτε οπως εσυ.αυτος ηταν πραγματικα καλλιεργημενος κ ανωτερου επιπεδου.θα ηταν λογικο να μ’εστελνες στο διαολο.πελατες θελει ο πατερας σου

        1. Πόσες φορές σας είπα ότι οι χαρακτηρισμοί δεν με ενοχλούν; Πόσες φορές σας είπα ότι αν θέλετε μπορείτε να με βρίσετε όπως ο chaos; Δεν διασκέδαζα με τις βρισιές του; Προσβλήθηκα ποτέ; Όχι!
          ▫️
          Δεν με πείραξε που με είπες χαζούλη. Το όλο θέμα είναι ότι αφού ξέμεινες από επιχειρήματα, πέταξες εκεί ένα «χαζούλης» και την έκανες με ελαφρά πηδηματάκια. Κανένα επίπεδο!

          1. Κ μονο που ειπες οτι σε εβρισα(σε σχολιο σου επανω,μεσα στην παρενθεση) λεγοντας σε χαζουλη εμενα μου φτανει.δεν χρειαζομαι κατι αλλο.διαστρεφεις τα παντα,δεν πιστευεις τιποτα κ κανενα(σου ειπα για την Σαρακοστη κ δεν με πιστεψες).εισαι ο ορισμος του ψευδους κ της διαστροφης,ιδιος ο πατερας σου.κυλιεσαι στο ιδιο επιπεδο μαζι του(στα ταρταρα) κ δεν εχεις καμια δικαιολογια.σηκωνεις το κεφαλι για να με δεις στο μηδεν που βρισκομαι

          2. Ο διαστροφέας εδώ είσαι εσύ. Μόλις αντίκρισες τα λόγια του Σωτηρόπουλου εγκατέλειψες πετώντας εκεί ένα «χαζούλης» και έγινες καπνός. Ουδέν αντεπιχείρημα! Επίπεδο μηδέν! Αντί να πάρεις θέση στα αμέτρητα πλήγματα που σου επέφεραν τα χριστιανικά όπλα, κάθεσαι και ασχολείσαι με ανούσια πράγματα. Όλα σου τα επιχειρήματα (επιχειρήματα τρόπος του λέγειν) ισοπεδώθηκαν. Ισχυρίζεσαι ότι ο Θεός δεν τιμωρεί αλλά δεν μπορείς να αποδείξεις την αλήθεια του ισχυρισμού σου.

          3. ? Γιδοβοσκός: «σαν ορθοδοξοι δεν βλεπουμε Τον Θεο σαν τιμωρο.αυτα στους φιλους σου τους δυτικους τα βλεπουμε» (27 Μαρτίου 2019 at 15:18)
            ▫️
            Σωτηρόπουλος: «Δεν το λέμε εμείς ότι ο Θεός τιμωρεί, το λέει ο Ίδιος ο Θεός, το λέει ο λόγος Του, το λέει η Γραφή που είναι θεόπνευστη. Ή πιστεύουμε στη Γραφή ή δεν πιστεύουμε!»
            ▫️
            Ερώτηση: Ο Σωτηρόπουλος ήταν ορθόδοξος; Ναι ή Όχι;

          4. Εμ βεβαια.οταν ερχεσαι αντιμετωπος με την αληθεια ξαφνικα η συζητηση κατανταει ανουσιο πραγμα κ το γυρνας στο καλαματιανο(να ηταν κ χορτο καλα θα ηταν).πες στον δαιμονα να κανει μαθηματα υποκριτικης,εχει ξεγυμνωθει μπροστα μου οπως ο Γιοχαν.καληνυχτα

          5. Εγκατέλειψες αφήνοντας πίσω σου ένα «χαζούλης». Γεγονός ✔️ Έχεις κολλήσει σε ασήμαντα πράγματα και για το θέμα «ο Θεός τιμωρεί» τίποτα. Εσύ είσαι που απαντάς σε όλα; Άντε πέταξε ένα «χαζούλης» και κάν την με ελαφρά πηδηματάκια. Δεν σε παίρνει άλλο για εδώ. Πήγαινε να κλάψεις την ήττα σου παρέα με τα γίδια σου. Τα ορθόδοξα όπλα σε λάβωσαν και ψυχορραγείς. Λίγα τα ψωμιά σου!

  5. Άσχετος Αδαής: «Τιμωρεί ο Θεός αλλά ο άνθρωπος περισσοτερο αυτοτιμωρείται παρά τον τιμωρεί ο Θεός.» (6 Σεπτεμβρίου 2019 – 11:57)
    ▫️
    Άσχετος Αδαής: «Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί, ο άνθρωπος αυτοτιμωρείται» (18 Οκτωβρίου 2018 at 17:48)
    ▫️
    Τιμωρεί ο Θεός
    Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί
    Τιμωρεί ο Θεός
    Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί
    ▫️
    ? Γιδοβοσκός: Όπως τα λέει ο Άσχετος Αδαή είναι!

  6. Άγιος Χρυσόστομος:
    «∆ιὰ δὴ τοῦτο, ὅπερ ποιοῦσιν οἱ δικασταὶ, κελεύοντες ἕπεσθαι τοῖς μαστιγουμένοις τοὺς ἐπιβοῶντας καὶ λέγοντας τῶν μαστίγων τὰς αἰτίας, μὴ κλέπται, μὴ ἅρπαγες· οὕτω δὴ καὶ ὁ Θεὸς πανταχοῦ πομπεύων ὑμᾶς, ἐκέλευσεν ὑμῖν ἕπεσθαι τοὺς προφήτας λέγοντας τὴν αἰτίαν τῆς ΤΙΜΩΡΙΑΣ.»
    ▫️
    Ο Άγιος Χρυσόστομος (από τον τάφο) σου ρίχνει σφαλιάρες Άσχετε Αδαή. Ο Θεός όχι μόνο τιμωρεί, αλλά σου λέει και την αιτία που σε τιμωρεί.

  7. Άγιος Χρυσόστομος:
    «∆ι’ αὐτὸν (τον Θεό) τὰ ἀπὸ Ἀδὰμ ἕως τῆς παρουσίας αὐτοῦ οἰκονομηθέντα· δι’ αὐτὸν παράδεισος, καὶ ἐντολαὶ, καὶ κολάσεις, καὶ θαύματα, καὶ ΤΙΜΩΡΙΑΙ, καὶ εὐεργεσίαι, μετὰ τὸν νόμον· δι’ αὐτὸν ὁ Υἱὸς τοῦ Θεοῦ ἄνθρωπος ἐγένετο.»
    ▫️
    Από τον θεό λοιπόν (λέει ο Χρυσόστομος) και ο παράδεισος και οι ΤΙΜΩΡΙΕΣ κτλ.

  8. Άγιος Χρυσόστομος:
    «Έπειτα σκέψου και τούτο: (για σένα λέει Άσχετε ο Χρυσόστομος) Εάν εκείνους, τους Ισραηλίτες, που ευρίσκονταν σε νηπιακή πνευματική κατάστασι και δεν διέπρα­ξαν τόσο μεγάλες αμαρτίες, τους ΤΙΜΩΡΗΣΕ πολύ, πως λοιπόν εμάς θα μας λυπηθή; »
    ▫️
    Θα σε λυπηθεί Άσχετε;

  9. ??‍⚕️ «Άσχετε Αδαή τιμωρεί ο Θεός Ναι ή Όχι;» (8 Νοεμβρίου 2018 at 16:08)
    ? «Ναι. Καλή σου νύχτα φίλε.» (8 Νοεμβρίου 2018 at 21:25)
    ? «Όπως τα λέει ο Άσχετος Αδαής είναι.» (Γιδοβοσκός)

    1. Ακριβως,οπως τα λεει ο Ασχετος ειναι.σε εχει πονεσει πολυ αυτο το αρθρο τελικα.δικαια ψηφιστηκες ως ο μεγαλυτερος ψευτης σχολιαστης του ΚΑΤΟΧΙΚΑ

      1. ▪️ Άσχετος Αδαής says: «ΝΑΙ λοιπόν ο Θεός Τιμωρεί» 19 Μαρτίου 2019 at 15:40
        ▫️
        ▪️ Άσχετος Αδαής says: «Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί» 18 Οκτωβρίου 2018 at 17:48
        ▫️
        ΝΑΙ λοιπόν ο Θεός Τιμωρεί
        Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί
        ΝΑΙ λοιπόν ο Θεός Τιμωρεί
        Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί
        ▫️
        Άσχετος Αδαής says: «Υποκριτής και κακός χριστιανός είμαι.Αιρετικός όμως ΠΟΤΕ!»
        ? Γιδοβοσκός: Ακριβώς όπως τα λέει ο Άσχετος είναι.

        1. Ακριβως,οπως τα λεει ο Ασχετος ειναι.σε εχει πονεσει πολυ αυτο το αρθρο τελικα.πιο πολυ σε πειραξε οτι γι’αυτο φταιει ενας τσοπανης Γιδοβοσκος.δεν μπορεις να το αντεξεις.οσο κ να προσπαθεις να πουλησεις τρελα το μονο που καταφερνεις ειναι να φανερωνεις τα ψυχολογικα θεματα που εχεις.οπως θα ελεγε κ μια αγαπημενη μου φιλη ”εχεις δαιμονια”.ουτε κ εσυ ο ιδιος δεν μπορεις ν’αντεξεις τον εαυτο σου.εισαι λασπη κ πετρωσες

          1. Άσχετος Αδαής:
            ▫️
            ΝΑΙ λοιπόν ο Θεός Τιμωρεί
            Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί
            ΝΑΙ λοιπόν ο Θεός Τιμωρεί
            Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί
            Υποκριτής και κακός χριστιανός είμαι
            ▫️
            ? Γιδοβοσκός: Ακριβώς όπως τα λέει ο Άσχετος είναι.
            ??‍⚕️ χα χα χα ?

          2. ? Γιδοβοσκός: «σαν ορθοδοξοι δεν βλεπουμε Τον Θεο σαν τιμωρο.αυτα στους φιλους σου τους δυτικους τα βλεπουμε» (27 Μαρτίου 2019 at 15:18)
            ▫️
            Σωτηρόπουλος: «Δεν το λέμε εμείς ότι ο Θεός τιμωρεί, το λέει ο Ίδιος ο Θεός, το λέει ο λόγος Του, το λέει η Γραφή που είναι θεόπνευστη. Ή πιστεύουμε στη Γραφή ή δεν πιστεύουμε!»
            ▫️
            Ερώτηση: Ο Σωτηρόπουλος ήταν ορθόδοξος; Ναι ή Όχι;
            Μούγκα στην στρούγκα ο Γιδοβοσκός!

          3. ? Ο Θεός δεν επιβάλλει τιμωρίες.
            ▫️
            Άγιος Ιγνάτιος Μπριαντσανίνωφ : «Τρεις ΤΙΜΩΡΙΕΣ έχει ορίσει η θεία ΔΙΚΑΙΟΚΡΙΣΙΑ για τις αμαρτίες όλης της ανθρωπότητας. Οι δύο έχουν ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ήδη· απομένει η ΕΠΙΒΟΛΗ της τρίτης.»
            ▫️
            ? Τιμωρίες που επιβλήθηκαν και θα επιβληθούν από ποιόν;
            Άφαντος ο Γιδοβοσκός!

          4. ➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»

            ❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
            Γιδοβοσκέ τώρα είναι η ευκαιρία. Πέταξε μου ένα «είσαι χαζούλης» και κάν’ την με ελαφρά πηδηματάκια.

          5. Ο Γιδοβοσκός συμφωνεί μόνο με τον άσχετο και με κανέναν άλλον.
            ▫️
            Άσχετος Αδαής:
            ΝΑΙ λοιπόν ο Θεός Τιμωρεί
            Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί
            ΝΑΙ λοιπόν ο Θεός Τιμωρεί
            Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί
            Υποκριτής και κακός χριστιανός είμαι
            Η ορθοδοξία ΔΕΝ είναι η μοναδική οδός σωτηρίας.
            ▫️
            Μακαριστός Σιατίστης Αντώνιος: «Τιμωρεί ο Θεός και μάλιστα αυστηρά! »
            Με αυτόν συμφωνείς Γιδοβοσκέ;

  10. ? Γιδοβοσκός: «σαν ορθοδοξοι δεν βλεπουμε Τον Θεο σαν τιμωρο.αυτα στους φιλους σου τους δυτικους τα βλεπουμε» (27 Μαρτίου 2019 at 15:18)
    ▫️
    Σωτηρόπουλος: «Δεν το λέμε εμείς ότι ο Θεός τιμωρεί, το λέει ο Ίδιος ο Θεός, το λέει ο λόγος Του, το λέει η Γραφή που είναι θεόπνευστη. Ή πιστεύουμε στη Γραφή ή δεν πιστεύουμε!»
    ▫️
    Ερώτηση: Ο Σωτηρόπουλος ήταν ορθόδοξος; Ναι ή Όχι;

  11. ”ΑΝΩΝΥΜΟΣ
    21 Μαρτίου 2017 – 19:24
    Σχετικα με τον Λιαντινη chaoskampf αποφευγεις και εσυ οπως και οι υπολοιποι να αντικρουσεις το ΗΧΗΤΙΚΟ ντοκουμεντο. Και αυτο γιατι η ΑΛΗΘΕΙΑ σε ποναει chaos οπως ΠΟΝΑΕΙ και τους ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ.
    ΑΝΩΝΥΜΟΣ
    14 Ιουνίου 2017 – 21:57
    Ο χριστιανισμος ειναι ενα συνονθύλευμα μυθων οπως ΑΚΡΙΒΩΣ τα εξηγει ο καθηγητης Λιαντινης
    https://www.youtube.com/watch?v=yxOwwDyhbjk
    Στο ηχητικο ο Λιαντίνης είναι κάθετος,αναφέρει με σιγουριά χιλίων καρδιναλίων,ψευδώς ,ότι σύμφωνα με τον μύθο ο Μαρδούκ σταυρώθηκε και μάλιστα με 2 ληστές1
    Αυτά είναι μερικά απόσπασματα από την ρητορική αποδόμησης της χριστιανικής πίστης ,βασιζόμενης όχι στην αλήθεια και στην έρευνα αλλλά σε ράδιο αρβίλα πανεπιστημιακού ξερόλα,που για πολύ καιρό ενστερνίστηκε ο Γιατρός.
    Με αποτέλεσμα ΄ΑΝΆΓΚΑΣΕ εμένα τον Ρωμιοσύνη και τον Π.Δ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΟΎΜΑΣΤΕ για παραμύθια της Χαλιμάς
    ντυμένα με επιστημονικό μανδύα.

    1. Τι δεν καταλαβαίνεις;
      1️⃣ Πανεπιστημιακαί Παραδόσεις 1949, Σουμερικός και Βαβυλωνιακός πολιτισμός σελίδα 82.
      ▫️
      2️⃣ tablet vat 9555, Βρετανικό Μουσείο.
      ▫️
      Προσπαθείς φιλαράκι να ανακατευθύνεις την συζήτηση μήπως και αποφύγεις τα χειρότερα. Σε πληροφορώ ότι τα χειρότερα έρχονται.

    2. Α και κάτι άλλο. Μόλις αφήσω τα χριστιανικά όπλα και πιάσω τα δικά μου ⛓ ? ? ? ? ⚔️ θα σας αποδομήσω την πίστη για τα καλά. Υλικά οικοδομών θα την κάνω και θα τα πουλήσω στον chaos να χτίσει το αυθαίρετο του. Δεν θα σας την χαρίσω αυτή την φορά.

  12. Άσχετος Αδαής: «Τιμωρεί ο Θεός αλλά ο άνθρωπος περισσοτερο αυτοτιμωρείται παρά τον τιμωρεί ο Θεός.» (6 Σεπτεμβρίου 2019 – 11:57)
    ▫️
    Ερώτηση: Τιμωρεί ο Θεός Ναι ή Όχι;

  13. Ένας χριστιανός δεν υπάρχει να απαντήσει;
    ➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»

    ❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;

    ? Μούγκα στην στρούγκα όλοι!

  14. »ΑΝΩΝΥΜΟΣ
    21 Μαρτίου 2017 – 19:24
    Σχετικα με τον Λιαντινη chaoskampf αποφευγεις και εσυ οπως και οι υπολοιποι να αντικρουσεις το ΗΧΗΤΙΚΟ ντοκουμεντο. Και αυτο γιατι η ΑΛΗΘΕΙΑ σε ποναει chaos οπως ΠΟΝΑΕΙ και τους ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ.
    ΑΝΩΝΥΜΟΣ
    14 Ιουνίου 2017 – 21:57
    Ο χριστιανισμος ειναι ενα συνονθύλευμα μυθων οπως ΑΚΡΙΒΩΣ τα εξηγει ο καθηγητης Λιαντινης
    https://www.youtube.com/watch?v=yxOwwDyhbjk»
    Στο ηχητικο ο Λιαντίνης είναι κάθετος,αναφέρει με σιγουριά χιλίων καρδιναλίων,ψευδώς ,ότι σύμφωνα με τον μύθο ο Μαρδούκ σταυρώθηκε και μάλιστα με 2 ληστές1
    Αυτά είναι μερικά απόσπασματα από την ρητορική αποδόμησης της χριστιανικής πίστης ,βασιζόμενης όχι στην αλήθεια και στην έρευνα αλλλά σε ράδιο αρβίλα πανεπιστημιακού ξερόλα,που για πολύ καιρό ενστερνίστηκε ο Γιατρός.
    Με αποτέλεσμα ΄ΑΝΆΓΚΑΣΕ εμένα τον Ρωμιοσύνη και τον Π.Δ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΟΎΜΑΣΤΕ για παραμύθια της Χαλιμάς
    ντυμένα με επιστημονικό μανδύα.

  15. Σου χω πει φίλε γιατρέ ,ότι ξέρω να ψάχνω αλλά δεν με πίστεψες….
    Με αποτέλεσμα να μην πιστεύεις ποιός είμαι και ποιός δεν είμαι.
    Ηρθε η ώρα να το πιστέψεις…
    ”ΑΝΩΝΥΜΟΣ
    18 Μαρτίου 2017 – 10:28
    Ο χριστιανισμος ειναι η τελευταια ειδωλολατρικη επιβιωση.
    https://www.youtube.com/watch?v=Q1XwEvT-jl0
    Εδω ο Λιαντινης αμορφωτα μου τεκνα τα λεει εξω απο τα δοντια.”
    ΤΑ ΛΕΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΨΕΥΤΗΣ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΑΣ….
    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΓΙΑΤΡΕ?
    ΑΝΩΝΥΜΟΣ
    19 Μαρτίου 2017 – 04:17
    ΠΔ Πιστευεις οτι ολα οσα ειπε ο καθηγητης στους μαθητες του ηταν ΨΕΜΑΤΑ ? Αν το πιστευεις τοτε ο λογος σου εναντιον του και ας ειναι απων. Για να σε δω να τον διαψευδεις ?
    ΓΙΑΤΡΕ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ Ο ΜΥΘΙΚΟΣ ΜΑΡΔΟΥΚ ΜΕ 2 ΜΑΛΙΣΤΑ ΛΗΣΤΕΣ?ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ.
    ΤΟΤΕ ΤΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΕΣ?
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΜΑΝΤΗΛΙ ΝΑ ΚΛΑΨΕΙΣ…
    ΑΝΩΝΥΜΟΣ
    19 Μαρτίου 2017 – 15:59
    Ρωμιοσυνη Αφου δεν ειναι εδω αυτος(Ο ΛΙΑΝΤΙΝΗΣ) για να σε βαλει στην θεση σου απεδειξε σε μενα οτι ολα οσα ειπε ειναι ψεματα. Ηδη μεχρι στιγμης η αξιοπιστια του λογου σου εχει χαθει και αυτο που μενει ειναι να γινεις δημοσια ρεζιλι.
    ΓΙΑΤΡΕ ΠΟΙΟΣ ΕΓΙΝΕ ΡΕΖΙΛΙ ΤΕΛΙΚΑ?ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ Ο ΡΩΜΙΟΣΥΝΗ.
    ΑΝΩΝΥΜΟΣ
    20 Μαρτίου 2017 – 06:48
    Ρωμιοσυνη παρεθεσα ενα ηχητικο ντοκουμεντο απο τον δασκαλο Λιαντινη. Πες μου λοιπον σε ποιο σημειο αυτος επιβεβαίωσε πως σε όλες τις αρχαίες θρησκείες προφητεύεται ο Χριστός, οπως εσυ λες.
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΓΙΑΤΡΕ -ΤΟΤΕ ΑΝΩΝΥΜΟΣ- ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ,ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ
    ΑΝΩΝΥΜΟΣ
    20 Μαρτίου 2017 – 14:43
    https://www.youtube.com/watch?v=Q1XwEvT-jl0
    Επειδη δεν ειναι εδω αυτος να σας βαλει στην θεση σας θα σας βαλω εγω. Σας προκαλω ολους να αποδειξετε με επιχειρηματα [αν εχετε] και ΑΛΗΘΗ λογο οτι ο Καθηγητης Λιαντινης διδαξε ΨΕΥΔΗ στους μαθητες του. «ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα»
    ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ
    20 Μαρτίου 2017 – 18:58
    1.Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΡΕΜΗ ΕΙΝΑΙ ΝΕΥΡΙΚΗ
    ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΟΜΦΟ.
    ΦΟΡΑΕΙ ΤΗ ΜΑΣΚΑ ΤΟΥ ΞΕΡΟΛΑ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ
    ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΡΟΜΕΡΗ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ,ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ
    ΕΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΙΣΧΥΟΥΝ!
    Γιατρέ δώσε βαση….
    ΑΝΩΝΥΜΟΣ
    20 Μαρτίου 2017 – 22:00
    Ασχετε εγινες και ψυχολογος τωρα ? Ασε αγορι μου την ψυχολογια σε μενα, εσυ δεν εχεις καμια ειδικοτητα πανω στο θεμα και ουτε σε καλεσα να μου το παιξεις ψυχολογος. Μεχρις στιγμης εισαι το κακο παραδειγμα του χριστιανου που απλα κατηγορεί και τιποτα αλλο.Αν μπορεις απεδειξε μου οτι οσα ειπε ο καθηγητης Λιαντινης στους μαθητες του ηταν ψεματα. Σε προκαλω.
    ΓΙΑΤΡΕ ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΣΧΕΤΟΣ ΚΑΙ ΑΔΑΗΣ?
    21 Μαρτίου 2017 – 17:47
    ΠΔ δεν ανεβασα το ηχητικο ντοκουμεντο επειδη θαυμαζω απλα τον Λιαντινη αλλα για ΑΥΤΑ που ΛΕΕΙ.
    ΑΝΩΝΥΜΟΣ
    21 Μαρτίου 2017 – 18:00
    ΠΔ Η υποκρισια σας εχει βαρεσει κοκκινο. Σε λιγο θα γελασουν μεχρι και οι πετρες μαζι σας.
    ΟΜΩΣ ΑΝΕΛΠΙΣΤΑ Ο ΨΕΥΤΑΡΑΣ ΜΑΣ ΤΡΟΛΑΡΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΠΑΡΟΥΦΑ!
    ΑΝΩΝΥΜΟΣ
    22 Μαρτίου 2017 – 07:46
    Ο «Αγιος», χλευαστης του ελληνισμου Βασιλειος [Είναι εχθροί οι Έλληνες, διότι διασκεδάζουν κατα-βροχθίζoντας με ορθάνοιχτο στόμα τον Ισραήλ.] Ο Μεγαλοσαυρος με ορθανοιχτο το στομα θα καταπιει οχι μονο τον ισραηλ αλλα και το ορος Σιων, ωστε ο χριστος να ψαχνει να βρει βουνο με τους 144000 του για να εγκατασταθει.
    Η ΡΩΜΙΟΣΥΝΗ ΜΗ ΤΗΝ ΚΛΑΙΣ
    22 Μαρτίου 2017 – 08:46
    Αυτό που λες, σε ποιο σημείο το αναφέρει; Για δείξε μου γιατρέ. Το διαβάζω και το ξαναδιαβάζω αλλά δεν υπάρχει πουθενά. Οπότε μάλλον εσύ ή έχεις άλλη πηγή και δεν μπήκες στον κόπο να τη διασταυρώσεις ή σε έχουν πλανήσει και εσένα τόσο που, ενώ σου γράφω παραπάνω το λόγο αυτόν του Αγίου δεν μπήκες καν στον κόπο να τον διαβάσεις και αναπαράγεις ψεύδη. Πετάς τη λάσπη και λες, όλο και κάτι θα μείνει. Κλασική Γκεμπελίστικη τακτική.
    ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ ΕΑΝ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΑΛΛΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ
    ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΑ ΚΑΤΟΗΙΚΑ….

    1. Άσχετε Αδαή είσαι πολύ απελπισμένος! Μην μπορώντας να αντιμετωπίσεις τα χριστιανικά όπλα που σε κουρέλιασαν πάνω στο θέμα της «τιμωρίας», βγάζεις κραυγές απελπισίας ανασύροντας από το προσωπικό σου αρχείο παλιές αναμετρήσεις μας.
      ▫️
      Με κατηγόρησες ότι έκανα αναπαραγωγή τα λόγια του Λιαντίνη σχετικά με τον Μαρδούκ. Σου απέδειξα ότι η έρευνα μου δεν σχετίζεται με αυτόν.
      ▫️
      «Το κείμενο (των Παθών του Μαρδούκ) μας περιγράφει κυριολεκτικώς έναν παθόντα και ταφέντα και αναστάντα Μαρδούκ, όστις εθριάμβευσε του Αδου και του θανάτου. Ο Μαρδούκ κρατείται αιχμάλωτος στα Δύο Ορη, όπερ σημαίνει το υποχθόνιο δικαστήριο. Εκεί υποβάλλεται σε ανάκριση. Επειτα θανατώνεται και άγεται στο όρος. Μαζί με αυτόν θανατώνεται και ένας κακούργος. Τα ιμάτια του Μαρδούκ απάγονται. Στο όρος στο οποίο βρίσκεται ο θεός φυλάγεται από στρατιώτες και είναι σκότος. Εκεί κατέρχεται η σύζυγός του (η «δέσποινα της Βαβυλωνίας») και τον αναζητεί μέχρι της θύρας του τάφου. Τέλος όμως ο θεός ανίσταται εκ του όρους και επανέρχεται εις την ζωή.» («Σουμερικός και Βαβυλωνικός Πολιτισμός». Πανεπιστημιακαί Παραδόσεις 1949, σελίδα 82)
      ▫️
      Πλακίδιο vat 9555 φυλάσσεται στο βρετανικό μουσείο.
      ▫️
      Όλες σου οι κουτοπονηριές πέφτουν στο κενό διότι τα δικά μου όπλα έχουν απενεργοποιηθεί. Αυτή την στιγμή σας πολεμώ με τα ορθόδοξα όπλα. Όταν σας σκίσω τα βάρδουλα θα αφήσω κάτω τα χριστιανικά όπλα και θα πιάσω τα δικά μου (⛓ ? ? ? ? ⚔️). Το χτύπημα θα είναι διπλό! Θα μαζέψουν τα κομμάτια σας από κάτω. Τότε φίλε μου Άσχετε να παραθέτεις όσα πιο πολλά μου σχόλια μπορείς. Από αιρετικός αναμεταδότης θα γίνεις αναμεταδότης του Γιατρού.

      ? Ξεφτιλίστηκες! Δεν μπορείς να ζήσεις στο παρόν, αλλά στο παρελθόν. Ανέβασες ένα άρθρο και δεν μπορείς να το υποστηρίξεις. Μεγάλη ξεφτίλα! Ψάχνεις σε παλιά άρθρα για να βγάλεις βρώμα και δεν βλέπεις την βρώμα σου εδώ.

  16. Οταν κάποια στιγμή φύγουμε από αυτό τον μάταιο κόσμο, πιστεύει κανείς ότι θα μας ρωτήσει ο Χριστός εάν πιστεύουμε
    ότι τιμωρεί?Οχι ασφαλώς .Εχει γράψει Πατέρας της εκκλησίας η Αγιος τούτο?Ουδείς!!!
    Ούτε ένας!!!Καθόλου δεν ενδιαφέρει τον Θεό τούτο,έαν μπορούμε να το ισχυριστούμε ,πως κάτι τον απασχολεί,
    αφού είναι τέλειος ,δεν του λείπει τίποτα.!
    Ε Τότε ποιός ο λόγος της αναφοράς της πίστης στην τιμωρία ως αυτοσκοπός του χριστιανού?
    Η πίστη ασφαλώς στην τιμωρία λαξεύει ,όπως ο χείμαρος τις πέτρες που διέρχεται,την ανθρώπινη κακουργία.
    Μαλακώνει τον άνθρωπο.Ο φόβος όμως της τιμωρίας είναι φάρμακο θεραπείας ,ίασης της άρρώστια μας.
    Ακόμα και όποιος σταυρός αντιστοιχεί στον άνθρωπο είναι σταυρουδάκι μπροστά στον σταυρό που σήκωσε ο Θεός για τον άνθρωπο.Ο Θεός έγινε άνθρωπος ,έπεσε ο άνθρωπος ,έπεσε ο Θεός για να τον σηκώσει.
    Πριν ειρωνευτείς άνθρωπε η μιδιάσεις,αναρωτήσου,ποιός θα γινόταν κάτι ευτελέστερο από κείνον?
    Ποιός Θα έπεφτε τόσο χαμηλά?,Ποιός άρχοντας θα γινόταν με την θελησή του δούλος για να σώσει τους δούλους,
    θα χλευαζονταν,.θα ξευτελιζόταν,θα υπέφερε,θα σταυρωνόταν?Για ποιόν?Για εκέινους που τον σταύρωσαν
    και μπήγουν καρφιά κάθε ημέρα από τότε που σταυρώθηκε…Για εμάς .Για να μας κάνει άρχοντες από δούλους.
    Οχι λοιπον η πίστη στην τιμωρία δεν είναι αυτοσκοπός,σκοπός μας είναι να γίνουμε καλά από την κακία μας. για να αποκτήσουμε Θεάση του Θεού.Να αποκτήσουμε στέφανο νίκης της κακουργίας μας στην ζωή,την αιώνια .
    Να μην αποστρέψει ο Κύριος την ημέρα εκείνη το πρόσωπο του από εμάς και μας αφήσει έρμαιο των δαιμόνων .
    Εν κατακλειδι τα έργα μας και η πίστη μας στον Θεό θα κριθούν και όχι η πιστη μας στην τιμωρία.
    Οτιδήποτε άλλο καταντάει όψιμος εβραισμος.

    Υστερόγραφο
    Εαν τιμωρήθούμε με κόλαση ,θα μας αξίζει μην έχουμε καμία αμφιβολία, διατί θα τιμωρηθούμε για την αθεράπευτη κακία μας,.

    1. Λύγισες φιλαράκι μου! Τα χριστιανικά όπλα σε λάβωσαν και ψυχορραγείς. Σε λίγο θα μάθεις από πρώτο χέρι ότι ο Θεός τιμωρεί. Εκεί κάτω στον Άδη θα ζητάς απεγνωσμένα μια σταγόνα νερό για να ξεδιψάσεις και κανένας δεν θα σου δίνει. Ο μόνος που θα σε επισκέπτεται τακτικά θα είναι ο Γιατρός, όχι για να σε ξεδιψάσει, αλλά για να βάζει ξύλα στην φωτιά. Όλα τα δέντρα του Αμαζονίου θα ρίξει ο Γιατρός στην φωτιά σου. Θα γίνεις παρανάλωμα του πυρός και ο καπνός σου θα αναδύεται εις τους αιώνας των αιώνων ως οσμή ευωδίας προς τον Κύριο Ιησού Χριστό, Αμήν!
      ▫️
      Όλη η Αγία Γραφή λέει ότι ο Θεός τιμωρεί μαζί με τους Άγιους. Εσύ τι λες;
      Άσχετος Αδαής: «Τιμωρεί ο Θεός αλλά ο άνθρωπος περισσοτερο αυτοτιμωρείται παρά τον τιμωρεί ο Θεός.» (6 Σεπτεμβρίου 2019 – 11:57)
      ▫️
      Άσχετος Αδαής: «Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί, ο άνθρωπος αυτοτιμωρείται» (18 Οκτωβρίου 2018 at 17:48)
      ▫️
      Τιμωρεί ο Θεός
      Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί
      Τιμωρεί ο Θεός
      Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί
      ▫️
      ? Γιδοβοσκός: Όπως τα λέει ο Άσχετος Αδαή είναι!
      ??‍⚕️ χα χα χα ?

  17. Ο Άσχετος Αδαής μας λέει: «Τιμωρεί ο Θεός αλλά ο άνθρωπος περισσοτερο αυτοτιμωρείται παρά τον τιμωρεί ο Θεός.» (6 Σεπτεμβρίου 2019 – 11:57)
    ▫️
    Ερώτηση: Τιμωρεί ο Θεός Ναι ή Όχι;
    Καπνός ο Άσχετος!

  18. Άσχετε Αδαή αυτή είναι η τιμωρία σου. Ο Θεός παραχώρησε στον διάολο να σε πειράξει για την υποκρισία σου και τον εγωισμό σου και ο διάολος έδωσε εξουσία σε μένα να σε ισοπεδώσω διότι εκείνος βαριέται να ασχοληθεί μαζί σου. Να δεις πως μου το είπε; Τράβα σε αυτόν τον άσχετο παπαρολόγο και σκίσε του τα βάρδουλα! Ε τι να κάνω κι εγώ, διαταγή από άνωθεν. Όλοι εργάζονται για το καλό σου! Τι Θεοί, τι σατανάδες, τι γιατροί, τι γιδοβοσκοί, όλοι για σένα κι εσύ για κανέναν.

  19. ”ΑΝΩΝΥΜΟΣ
    12 Ιουνίου 2017 – 19:00
    Ο υιος του ανθρωπου ειναι ενας μυθος απο αυτους που ΣΤΑΥΡΩΝΟΝΤΑΙ και ανασταίνονται ΣΑΝ ΤΟΝ ΜΑΡΔΟΥΚ.Ο χριστιανισμος αποτελειται απο ενα συνοθυλευμα μυθων και απο ψυχικα ΑΔΥΝΑΜΟΥΣ ανθρωπους [πιστοι] που εχουν αναγκη να πιστευουν σε οτι αντηχει ωραια στα αυτια τους για να πνιξουν τον φοβο τους και την μιζερια τους.”
    ΜΙΝΧΆΟΥΖΕΝ ΞΕΧΝΑΣ Η ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΥΜΑΣΑΙ?ΗΣΟΥΝ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΣ ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΤΟΥ ΛΙΑΝΤΙΝΗ.
    ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΩ….
    ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΠΑΠΑΡΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ.
    ΑΥΤΟΤΙΜΩΡΕΙΣΑΙ Η ΣΕ ΤΙΜΩΡΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.
    ΕΙΣΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΠΙΣΤΟΥ,
    ”ΓΙΑΤΡΟΣ
    19 Νοεμβρίου 2017 – 12:54
    «Είμαστε οι «ορτοντόξ». Από το Ελληνικό ερχόμαστε στό Εβραίικο. Μ’ ένα λόγο, ο μέγας και ο βαθύς εβραίικος πολιτισμός (δεν ειρωνεύομαι, κυριολεκτώ) μέσα από τη χριστιανική του μετάλλαξη, πέρασε ως το μυελό των οστών και στη διπλή σπείρα του DNA όλων των νεοελλήνων. Ένα μόνο δε γνωρίζουν. Ότι ο σπουδαίος αυτός πολιτισμός είναι εντελώς αντίθετος με τον πολιτισμό της κλασικής Ελλάδας. Το αρνί και ο λύκος.» Κείμένο από την ΓΚΕΜΜΑ του Δ. ΛΙΑΝΤΙΝΗ
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΜΝΗΝΟΣ (DEDALOS)
    19 Νοεμβρίου 2017 – 21:19
    Μα ναι! Αυτό το βλέπουμε και στην πράξη: το 90% των ΜΜΕ που ανήκουν σε Εβραίους συνέχεια προβάλλουν τον Χριστό! Τα μίντια όλη μέρα… ορθοδοξία, ορθοδοξία, ορθοδοξία… βαρεθήκαμε πια! Και τώρα με τον Τσίπρα, δεν υποφέρεται η κατάσταση … εκεί… με το ζόρι να αλλάξει τα σχολικά βιβλία να διαβάζουν όλοι ο ευαγγέλιο! Πες τα Γιατρέ!! Οι Εβραίοι προωθούν τρελά τα ευαγγέλια! Πάντα εύστοχος ο ΛΙΑΝΤΙΝΗΣ, ο μικρός ΘΕΟΥΛΗΣ του κάθε ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥ.
    ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΑΝΕΛΙΠΩΣ ΕΝΑΝ ΨΕΥΤΗ ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ?
    ΠΩΣ ΝΑ ΣΕ ΟΝΟΜΑΣΟΥΜΕ?ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΧΑΝΟΥΝ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥΣ.ΚΙ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ…
    ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΝΤΕΨΕΙΣ…ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΙ ΒΡΕΣ ΤΗ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ….
    ΠΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ,ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΟΥ, ΕΑΝ ΤΙΜΩΡΕΙ Η ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ!!!
    ΤΟ ΑΚΡΟ ΑΩΤΟΝ ΤΗΣ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΕΝΟΔΟΞΙΑΣ….
    ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΦΩ ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΠΑΩ.

    ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ!

    1. Οι κουτοπονηριές δεν μπορούν να με πλήξουν! Σε αυτό το άρθρο δεν εκφράζω την άποψη μου. Έχω αρματωθεί τα χριστιανικά όπλα και με αυτά σας πολεμώ. Που και που εκπυρσοκροτούν πράγμα που δείχνει τις άγριες διαθέσεις που έχουν για την πάρτη σας. Τα οπλοπολυβόλα της αλήθειας σας έστησαν στον τοίχο και εντός ολίγου θα σας εκτελέσουν.
      ▫️
      Άσχετος Αδαής:
      ΝΑΙ λοιπόν ο Θεός Τιμωρεί
      Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί
      ΝΑΙ λοιπόν ο Θεός Τιμωρεί
      Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί
      Υποκριτής και κακός χριστιανός είμαι
      Η ορθοδοξία ΔΕΝ είναι η μοναδική οδός σωτηρίας.
      ▫️
      Μακαριστός Σιατίστης Αντώνιος: «Τιμωρεί ο Θεός και μάλιστα αυστηρά! »
      ▫️
      «Ό Θεός τιμωρεί στη γη, τιμωρεί και στην αιω­νιότητα. Και στη μεν γη τιμωρεί από αγάπη και δικαιοσύνη, στη δε αιωνιό­τητα τιμωρεί από δικαιοσύνη. Και συ­νεπώς, όσοι δεν παραδέχονται τον Θεό ως τιμωρό της αμαρτίας και της ασε­βείας, αυτοί ΑΙΡΕΤΙΖΟΥΝ, διότι παρερ­μηνεύουν μία ιδιότητα του Θεού, την αγάπη, και καταργούν μία άλλη ιδιότη­τα του Θεού, τη δικαιοσύνη.» (ενοριακός Ναός Αγίου Νικολάου. )

      ? Αιρετίζεις!
      ▫️
      Άσχετε Αδαή είσαι πολύ απελπισμένος! Μην μπορώντας να αντιμετωπίσεις τα χριστιανικά όπλα που σε κουρέλιασαν πάνω στο θέμα της «τιμωρίας», βγάζεις κραυγές απελπισίας ανασύροντας από το προσωπικό σου αρχείο παλιές ιστορίες. Μεγάλη ξεφτίλα! Ψάχνεις σε παλιά άρθρα για να βγάλεις βρώμα και δεν βλέπεις την βρώμα σου εδώ. Βρωμάς αιρετίλα!

  20. Κάποτε ο προφήτης και βασιλιάς του Ισραήλ Δαβίδ αποφάσισε να καταμετρήσει το λαό του, θέλοντας να ξέρει πόσους έχει στην εξουσία του. Η εγωιστική όμως εκείνη αρίθμηση του λαού δυσαρέστησε το Θεό. Και είπε στον προφήτη Γάδ: Πήγαινε στο Δαβίδ και πες του: Ο Κύριος έχει στα χέρια Του τρεις ΤΙΜΩΡΙΕΣ για σένα. Διάλεξε όποια προτιμάς: Η τρία χρόνια πείνας, ή τρεις μήνες καταδίωξη από τους εχθρούς σου που θα εξολοθρεύουν το λαό με τα σπαθιά τους ή τρεις μέρες θανατικό στη χώρα σου από Άγγελο, που θα εξολοθρεύει τους Ισραηλίτες με τη ρομφαία του»
    ▫️
    Ο Γάδ πήγε και μήνυσε στο Δαβίδ όσα του είχε αποκαλύψει ο Θεός. Και ο βασιλιάς, καταπικραμένος, αποκρίθηκε: Προτιμώ να παραδοθώ στα χέρια του Κυρίου μου, γιατί είναι πολυέλεος, παρά να πέσω στα χέρια ανελέητων ανθρώπων.
    ▫️
    Έτσι ο Κύριος ΕΣΤΕΙΛΕ μ’ έναν ΑΓΓΕΛΟ του ΘΑΝΑΤΙΚΟ στη χώρα. Πέθαναν εβδομήντα χιλιάδες άνδρες. Ύστερα ΕΣΤΕΙΛΕ τον άγγελο στην Ιερουσαλήμ, για να την ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΣΗ κι αυτή. Σαν άρχισε να σκορπίζει κι εκεί το θάνατο, ο Κύριος σπλαχνίστηκε το λαό και πρόσταξε: Φτάνει! Τράβηξε το χέρι σου!
    ▫️
    ? Γιδοβοσκός: «Δεν κανονίζει ο Θεός ούτε διατάζει να έρθουν συμφορές ή τιμωρίες» (7 Σεπτεμβρίου 2019 – 07:46)
    ??‍⚕️ Άλλες δικαιολογίες έχεις;

  21. ? Γιδοβοσκός: Συμφωνώ με τον Άσχετο Αδαή.
    ▫️
    Άσχετος Αδαής:
    ΝΑΙ λοιπόν ο Θεός Τιμωρεί
    Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί
    ΝΑΙ λοιπόν ο Θεός Τιμωρεί
    Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί
    Υποκριτής και κακός χριστιανός είμαι
    Η ορθοδοξία ΔΕΝ είναι η μοναδική οδός σωτηρίας.
    ▫️
    Μακαριστός Σιατίστης Αντώνιος: «Τιμωρεί ο Θεός και μάλιστα αυστηρά! »
    Με αυτόν συμφωνείς Γιδοβοσκέ;

  22. ? Γιδοβοσκός: Συμφωνώ με τον Άσχετο Αδαή.
    ? Αγία Γραφή says: «εάν δε ένας τυφλός οδηγή ένα άλλον τυφλόν, θα πέσουν και οι δύο εις βαθύν λάκκον.» (Ματθ. 15,14)

    ??‍⚕️ Γιατρός says: Όπως τα λέει η Γραφή είναι.

  23. « Ό Θεός δεν έστειλε στην έρημο τα φίδια να δαγκώ­νουν και να θανατώνουν τούς Ισραη­λίτες;»
    ? Γιδοβοσκός: «Δεν κανονίζει ο Θεός ούτε διατάζει να έρθουν συμφορές ή τιμωρίες»
    ??‍⚕️ Άλλες δικαιολογίες έχεις;

  24. Γιδοβοσκέ σου έφαγε η γάτα την γλώσσα; Εσύ είσαι που απαντάς σε όλα; ?
    ➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»

    ❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
    Γιδοβοσκέ τώρα είναι η ευκαιρία! Πέταξε μου ένα «είσαι χαζούλης» και κάν’ την με ελαφρά πηδηματάκια. Δεν θα ενοχληθώ για το «χαζούλης» στο υπόσχομαι. i promise ??

          1. Εσύ μιλάς για αλήθεια; Ωραίο ανέκδοτο αυτό! Σου έχω μια πολύ ωραία ορθόδοξη αλήθεια από τον Χρυσόστομο.
            ▫️
            «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»
            ▫️
            📢 Καλή χώνεψη!

  25. Γιδοβοσκέ γιατί δεν απαντάς; Σου έφαγε η γάτα την γλώσσα; Άντε πέταξε ένα «χαζούλης» και κάν την με ελαφρά πηδηματάκια. Δεν σε παίρνει άλλο για εδώ! Πήγαινε να κλάψεις την ήττα σου παρέα με τα γίδια σου. Τα ορθόδοξα όπλα σε λάβωσαν και ψυχορραγείς. Λίγα τα ψωμιά σου! Η αιρετική σου πίστη ηττήθηκε!

  26. Άσχετος Αδαής:
    ΝΑΙ λοιπόν ο Θεός Τιμωρεί
    Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί
    ΝΑΙ λοιπόν ο Θεός Τιμωρεί
    Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί
    ▫️
    ? Άσχετε τιμωρεί ο Θεός Ναι ή Όχι; Να σε βοηθήσω λίγο.
    Μακαριστός Σιατίστης Αντώνιος: «Τιμωρεί ο Θεός και μάλιστα αυστηρά! »

  27. Άσχετε Αδαή επιβάλλει ο Θεός τιμωρίες; Να σε βοηθήσω λίγο.
    Άγιος Ιγνάτιος Μπριαντσανίνωφ : «Τρεις ΤΙΜΩΡΙΕΣ έχει ορίσει η θεία ΔΙΚΑΙΟΚΡΙΣΙΑ για τις αμαρτίες όλης της ανθρωπότητας. Οι δύο έχουν ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ήδη· απομένει η ΕΠΙΒΟΛΗ της τρίτης.»

  28. Άσχετε Αδαή γράφεις: «Τιμωρεί ο Θεός αλλά ο άνθρωπος περισσοτερο αυτοτιμωρείται παρά τον τιμωρεί ο Θεός.» (6 Σεπτεμβρίου 2019 – 11:57)
    ▫️
    Ερώτηση: Τιμωρεί ο Θεός Ναι ή Όχι;

  29. Ιω. 12,47 καὶ ἐάν τίς μου ἀκούσῃ τῶν ῥημάτων καὶ μὴ πιστεύσῃ, ἐγὼ οὐ κρίνω αὐτόν· ΟΥ γὰρ ἦλθον ἵνα κρίνω τὸν κόσμον, ἀλλ᾿ ἵνα ΣΩΣΩ τὸν κόσμον.
    Λουκ. 6,36 Γίνεσθε οὖν οἰκτίρμονες, καθὼς καὶ ὁ πατὴρ ὑμῶν ΟΙΚΤΙΡΜΩΝ ἐστί.
    Ιω. 8,19 Ελεγαν τότε προς αυτόν· “που είναι ο Πατήρ σου, δια τον οποίον λέγεις ότι μαρτυρεί;” Απήντησεν ο Ιησούς· “ούτε εμέ ως Υιός του Θεού και Θεόν γνωρίζετε ούτε τον Πατέρα μου. Εάν είχατε ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΕΜΕ, θα εγνωρίζατε και τον Πατέρα μου, διότι εγώ περί αυτού πολλές φορές ωμίλησα και αυτόν στους πιστούς ακροατάς μου εφανέρωσα”.
    Ο Κύριος μας καλεί,.να γνωρίσουμε τον οιτίρμων=πολυέυσπλαχνο ,πολυέλεο Πατέρα,από τον Υιό,που περπάτησε στην γή,τον ενσαρκωμένο προαιώνιο Λόγο του Θεού,με την φωτιση του Αγίου Πνεύματος.
    Στην ζωή του στην γή ο Θεάνθρωπος ήτο τιμωρός?
    Οχι βέβαια,ήτο ποιμένας.δάσκαλος,ιατρός ψυχών και σωμάτων κατά το Ευαγγέλιο.
    Κανέναν άνθρωπο δεν τιμώρησε,πάγκους εμπόρων αναπαδογύρισε,,
    υποσχεθηκε ρητά άμεση τιμωρία της γενεάς της Ιερουσσαλήμ,
    αφού ήδη προετοίμασε το έδαφος ο Αγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος.
    Εάν ητο τιμωρός,ο Θεός θα γινόταν ποτέ άνθρωπος?
    Οχι βέβαια,
    Ο Ίδιος έγινε Πρόδρομος όχι μόνο των Ιουδαίων αλλά ολων των ανθρώπων,
    πλούσιων,πτωχών.ελέυθερων η δούλων.
    Υποσχέθηκε κρίση όλη της ανθρωπότητας.
    Μην ανακατεύουμε την πρώτη παρουσία με την β παρουσία του Υιού ως κριτή.
    Πρόσεξε άνθρωπε,ακόμα και τότε ο Κύριος ως Υιός του ανθρώπου θα σε κρίνει όχι ως Θεός,
    Δύναται να αντιληφθείς άνθρωπε το έλεος και το μεγαλείο της αγάπης του Κυρίου?
    Δεν εχει γεννηθεί άνθρωπος από πατέρα άνθρωπο,ικανός για να τον κρίνει ο Θεός!
    Μην έχουμε αυταπάτες.
    Μην εφησυχάζουμε,ποιός είναι αξιος μαθητής του Κυρίου?
    Παραμένουμε,καρφωμένοι από την ένοχη μας. ένας απο τους 2 ληστές στον σταυρό.
    Η απόφαση είναι δική μας.
    Εν κατακλειδι γιατί να πούμε ότι είναι τιμωρός ο Θεός,
    αφού μας δίνει παντα την δυνατότητα να αποφύγουμε την κόλαση στην ζωή η στον θάνατο?
    Μήπως λοιπόν αυτοτιμωρούμαστε περισσότερο παρά μας τιμωρεί ο Θεός?
    ΟΙΚΤΙΡΜΩΝ Ο ΘΕΟΣ , ΠΛΟΥΣΙΑ ΤΑ ΕΛΕΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΤΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ.

    1. Γράφεις: «Στην ζωή του στην γη ο Θεάνθρωπος ήτο τιμωρός;»
      Παραθέτω από την ορθόδοξη εκκλησία.
      «Δύο είναι οι παρουσίες του Χριστού: Αυτή που έχει γίνει ήδη και στην οποία ο Χριστός δεν ήρθε να κρίνει τον κόσμο αλλά για να συγχωρήσει, και η Δευτέρα κατά την οποία ο Χριστός δεν θα συγχωρήσει αλλά θα ΚΡΙΝΕΙ τον κόσμο.»
      ▫️
      Πέρα από ΚΡΙΤΗΣ ο Θεός είναι και ΤΙΜΩΡΟΣ. Αφού ΚΡΙΝΕΙ τις πράξεις των ανθρώπων θα αποδώσει στον καθένα σύμφωνα με τα έργα του. Όσον αφορά τους ανυπάκουους η Γραφή λέει: «Θα φανερωθή δε με φλόγα πυρός και θα αποδώση την δικαίαν ΤΙΜΩΡΙΑΝ εις εκείνους, που δεν θέλουν να γνωρίζουν τον Θεόν και να ΥΠΑΚΟΥΟΥΝ στο Ευαγγέλιον του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού.» (Β Θεσ. 1:8)
      ▫️
      Σχετικά με την τιμωρία κατά τους χρόνους της πρώτης παρουσίας ο Χρυσόστομος είπε: «Εάν όμως ο Θεός τώρα δεν ΤΙΜΩΡΗ αμέσως, μη θαυμάσης. Εκείνοι δεν ήξεραν τίποτε για μελλοντική κόλασι, γι’ αυτό και ΕΤΙΜΩΡΟΥΝΤΟ την ίδια ώρα. Εσύ όμως όσες αμαρτίες διαπράττεις, και αν καθόλου δεν ΤΙΜΩΡΗΘΗΣ εδώ, θα τις πλήρωσης εκεί.» (στην κόλαση)
      ▫️
      Άγιος Χρυσόστομος + ευαγγέλιο: Ο Θεός τιμωρεί!
      Άσχετος Αδαής: Ο Θεός δεν τιμωρεί!
      Μακαριστός Σιατίστης Αντώνιος: Τιμωρεί ο Θεός και μάλιστα αυστηρά!
      Άγιος Ιγνάτιος Μπριαντσανίνωφ : Ο Θεός επιβάλλει τιμωρίες.
      Γιδοβοσκός: Όπως τα λέει ο Άσχετος Αδαής.
      ▫️
      «Ό Θεός τιμωρεί στη γη, τιμωρεί και στην αιω­νιότητα. Και στη μεν γη τιμωρεί από αγάπη και δικαιοσύνη, στη δε αιωνιό­τητα τιμωρεί από δικαιοσύνη. Και συ­νεπώς, όσοι δεν παραδέχονται τον Θεό ως τιμωρό της αμαρτίας και της ασε­βείας, αυτοί ΑΙΡΕΤΙΖΟΥΝ, διότι παρερ­μηνεύουν μία ιδιότητα του Θεού, την αγάπη, και καταργούν μία άλλη ιδιότη­τα του Θεού, τη δικαιοσύνη.» (ενοριακός Ναός Αγίου Νικολάου. )
      ▫️
      Γιδοβοσκός + Άσχετος = αίρεση!

  30. ,Ο Θεός έπλασε σώμα, όχι αρρώστια. Ο Θεός εποίησε την ψυχή, όχι όμως την αμαρτία ,
    ο Θεός δεν είναι αίτιος του κακού,κατά τον Μέγα Βασίλειο.
    Η εκ Θεού τιμωρία σημαίνει την εκ Θεού εγκατάλειψη κατά τον Αγιο Κύριλο Αλεξανδρείας
    Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί, ο άνθρωπος αυτοτιμωρείται, απομακρυνόμενος από τον Θεό κατά τον Αγιο Πορφύριο.
    Εάν απορείς και αμφιβάλλεις, παρατήρησε ότι ο Θεός μόνο ευεργετει και δεν τιμωρεί εκδίκητικά οπως οι άνθρωποι ,αλλά παιδαγωγεί και θεραπεύει.Εάν πάλι αμφιβάλλιες θυμίσου ότι τούτο είναι πιστή απόδοση από το πνεύμα του Λόγου του Θεού και των Αγίων του και όχι η κατά γράμμα απόδοση λέξεων που καταντά εβραισμός κατά τον Π.Φλωρόφσκι.

    Καλό βράδυ!

    1. Ναι ο Θεός δεν είναι υπεύθυνος για το κακό αλλά τιμωρεί. Σύμφωνα μάλιστα με τον Πορφύριο δεν θα αφήσει κανέναν ατιμώρητο.
      ▫️
      Πορφύριος: «Ο Θεός δεν είναι μόνο αγάπη, αλλά και δικαιοσύνη. Δεν μπορεί να αφήσει ΑΤΙΜΩΤΗΤΟ τον άδικο και εγκληματία. Ούτε η ανθρώπινη δικαιοσύνη δεν σηκώνει κάτι τέτοιο.»
      ▫️
      Άγιος Ιγνάτιος Μπριαντσανίνωφ : «Τρεις ΤΙΜΩΡΙΕΣ έχει ορίσει η θεία ΔΙΚΑΙΟΚΡΙΣΙΑ για τις αμαρτίες όλης της ανθρωπότητας. Οι δύο έχουν ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ήδη· απομένει η ΕΠΙΒΟΛΗ της τρίτης.»
      ▫️
      📢 Τιμωρίες που επιβλήθηκαν και θα επιβληθούν από ποιόν;
      Μούγκα ο Άσχετος Αδαής!
      ▫️
      ➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»

      ❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
      Μούγκα ο Άσχετος Αδαής!
      ▫️
      Μα τιμωρεί με θάνατο ακόμη και ένα απλό ψεματάκι; Ναι! Ο Ανανίας και η Σαπφείρα απέθαναν αυτοστιγμεί! Μόλις είπαν το ψέμα!
      ▫️
      Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς: «Αλλά ο ίδιος είναι και Θεός ζηλωτής και κριτής δίκαιος και εκδικητής φρικτός.»
      ▫️
      Σωτηρόπουλος: «Δεν το λέμε εμείς ότι ο Θεός τιμωρεί, το λέει ο Ίδιος ο Θεός, το λέει ο λόγος Του, το λέει η Γραφή που είναι θεόπνευστη. Ή πιστεύουμε στη Γραφή ή δεν πιστεύουμε!»
      ▫️
      Γεμάτη είναι ή Γραφή από λόγια και πα­ραδείγματα πού δείχνουν ότι ό Θεός τιμωρεί.
      Ό Θεός δεν άνοιξε τούς καταρρά­κτες του ουρανού και έγινε ό κατακλυ­σμός και πνίγηκαν οι σαρκολάτρες; Ό Θεός δεν έβρεξε φωτιά και θειάφι από τον ουρανό και κάηκαν τα Σόδομα και Γόμορρα; Ό Θεός δεν έδωσε τις δέκα πληγές στο Φαραώ; Ό Θεός δεν διήρεσε την Ερυθρά Θάλασσα και δεν την ένωσε και δεν έπνιξε σ’ αύτη τον Φαραώ με την στρατιά του;
      ▫️
      ➡️ «Τιμωρεί ο Θεός και μάλιστα αυστηρά! » (Μακαριστός Σιατίστης Αντώνιος)
      ▫️
      «Θα φανερωθή δε με φλόγα πυρός και θα αποδώση την δικαίαν ΤΙΜΩΡΙΑΝ εις εκείνους, που δεν θέλουν να γνωρίζουν τον Θεόν και να ΥΠΑΚΟΥΟΥΝ στο Ευαγγέλιον του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού.» (Β Θεσ. 1:8)
      ▫️
      Άσχετος Αδαής:
      ΝΑΙ λοιπόν ο Θεός Τιμωρεί
      Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί
      ΝΑΙ λοιπόν ο Θεός Τιμωρεί
      Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί
      Υποκριτής και κακός χριστιανός είμαι
      Η ορθοδοξία ΔΕΝ είναι η μοναδική οδός σωτηρίας.
      ▫️
      «Ό Θεός τιμωρεί στη γη, τιμωρεί και στην αιω­νιότητα. Και στη μεν γη τιμωρεί από αγάπη και δικαιοσύνη, στη δε αιωνιό­τητα τιμωρεί από δικαιοσύνη. Και συ­νεπώς, όσοι δεν παραδέχονται τον Θεό ως τιμωρό της αμαρτίας και της ασε­βείας, αυτοί ΑΙΡΕΤΙΖΟΥΝ, διότι παρερ­μηνεύουν μία ιδιότητα του Θεού, την αγάπη, και καταργούν μία άλλη ιδιότη­τα του Θεού, τη δικαιοσύνη.» (ενοριακός Ναός Αγίου Νικολάου. )

      📢 Αιρετίζεις!

  31. Άσχετε Αδαή σου έφαγε η γάτα την γλώσσα;
    Γράφεις: «Τιμωρεί ο Θεός αλλά ο άνθρωπος περισσοτερο αυτοτιμωρείται παρά τον τιμωρεί ο Θεός.» (6 Σεπτεμβρίου 2019 – 11:57)
    ▫️
    Ερώτηση: Τιμωρεί ο Θεός Ναι ή Όχι;
    Καταλαβαίνεις; Η πρόταση σου ξεκινά με αυτή την φράση: «Τιμωρεί ο Θεός… »
    Απάντησε λοιπόν!

    1. Ναι σου απανταω σε ολα.αποδειξη αυτο το αρθρο που σε πονεσε πολυ.αποδειξη η τρελα που προσπαθεις να πουλησεις σαν κακομαθημενο παιδακι που δεν το παιζουν τα αλλα παιδακια.πως να παιξουν μαζι του τετοιο που ειναι.ουτε το ιδιο δεν αντεχει τον εαυτο του.η μονη του παρεα το εγω του κ οι δαιμονες(κ τα πολυχρωμα χαπακια).λογικο με την παρεα που εμπλεξε να βλεπει τιμωρο Θεο.του φταινε ολοι κ ολα.νομιζει οτι ολοι τον βριζουν.ακομη κ τα αηδονια που κελαηδουν νομιζει οτι τον βριζουν κ τα φωναζει ”σταματηστε!!ψεματα λετε.αυτα που λετε ειναι ανουσια πραματα!!εμενα να ακουτε τι σας λεω.ο Θεος ειναι τιμωρος”.εισαι κριμας.εγω εδω ειμαι παντως,δεν προκειται να φυγω.μαθημα ζωης ειναι αυτο το αρθρο.θα το βαλω στα αγαπημενα.καθε φορα που θα κανω μαλακιες κ θα απομακρυνομαι απο Τον Κυριο θα το ανοιγω κ θα κοιταω που μπορει ο ανθρωπος να καταντησει.Γιατρε τιμωρει ο Θεος?για πες.τον αγιο Πορφυριο παντως τον τιμωρησε κ του πηρε το φως του.τον αγιο Παισιο τον τιμωρησε με καρκινο.τον αγιο Παυλο το ιδιο.σκολοψ τη σαρκι.παρακαλουσε ο αγιος Τον Κυριο αλλα που Αυτος.ΕΙΜΑΙ ΤΙΜΩΡΟΣ ΠΑΥΛΟ.μιλα δαιμονα,τιμωρει ο Θεος?ριζες εβγαλα

      1. Γράφεις ότι μου απαντάς σε όλα και στηρίζεις αυτή σου την δήλωση με το επιχείρημα (επιχείρημα τρόπος του λέγειν) ότι το άρθρο αυτό με πόνεσε. Και εγώ σου λέω φίλε μου ότι δεν απαντάς! Δεν χρειάζομαι κανένα ψευτοεπιχείρημα για να αποδείξω την αλήθεια αυτού του ισχυρισμού. Παράδειγμα:
        ➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»

        ❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
        📢 Απάντησες; Όχι!
        ▫️
        Λες ότι είμαι «κρίμας» επειδή υποστηρίζω ότι ο Θεός είναι τιμωρός.
        Εγώ δεν θα πω τίποτα!
        ▫️
        «Όσοι δεν παραδέχονται τον Θεό ως ΤΙΜΩΡΟ της αμαρτίας και της ασε­βείας, αυτοί ΑΙΡΕΤΙΖΟΥΝ, διότι παρερ­μηνεύουν μία ιδιότητα του Θεού, την αγάπη, και καταργούν μία άλλη ιδιότη­τα του Θεού, τη δικαιοσύνη.» (ενοριακός Ναός Αγίου Νικολάου. )
        📢 Αιρετίζεις! Γεγονός ✔️

      2. Θέλεις εγώ ο «δαίμονας» να πω αν ο Θεός τιμωρεί; Όχι δεν θα πω τίποτα, θα αφήσω κάποιον άλλον να μιλήσει.
        ▫️
        Μακαριστός Σιατίστης Αντώνιος: «Τιμωρεί ο Θεός και μάλιστα αυστηρά!»

  32. Ξεφτιλιστήκατε! Δεκάδες σχόλια μου με τους λόγους των Αγίων και της εκκλησίας σας κόλλησαν στον τοίχο. Τα διαβάζετε και σας γυρνάνε τα έντερα, διότι είστε αιρετικά βρωμερά σκυλιά όπως σας ονομάζει ο Απ Παύλος.

  33. Μακαριστός Σιατίστης Αντώνιος: Τιμωρεί ο Θεός και μάλιστα αυστηρά!
    Θέλω να δω και τους δυο σας να γράφετε τα λόγια του Αντωνίου. Πάμε δυνατά!
    ? Τιμωρεί ο Θεός και μάλιστα αυστηρά!

  34. Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»

    ❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
    Το βλέπετε το λάθος σας αλλά δεν θέλετε να το παραδεχτείτε διότι είστε εγωιστικά αιρετικά σκυλιά. Το λέει και ο Απ Παύλος.

  35. Ό Θεός δεν έστειλε αρκούδες και κατασπάραξαν μερικά παλιόπαιδα, πού κορόιδευαν τον προφήτη Ελισαίο;
    👺 Γιδοβοσκός: «Δεν κανονίζει ο Θεός ούτε διατάζει να έρθουν συμφορές ή τιμωρίες»
    👨🏽‍⚕️ Άλλες δικαιολογίες έχεις;

    1. Πριν αρκετα χρονια ενας φιλος ειχε μπει στο παραρτημα του ΚΕΘΕΑ στη Λαρισα,στην ΕΞΟΔΟ.εκει του ορισαν εναν ”αδερφο”.ο ”αδερφος” ειχε ενα θεμα,εκανε συνεχως χαβαλε.αυτο του το χαρακτηριστικο ητανε κατι βαθυ που δεν ειναι για να το συζηταμε τωρα.παντως ητανε ενα χαρακτηριστικο που ευθυνοταν για την χρηση κ για την ζωη του.παραλληλα εκανε κακο κ στα αλλα μελη της κοινοτητας.η ΕΞΟΔΟΣ ητανε,εκεινα τα χρονια τουλαχιστον,ενα σκληρο προγραμμα σε σχεση με τα αλλα παραρτηματα.για να διορθωσουν τον χαρακτηρα των μελων(που τους κρατουσε στην χρηση) οριζαν καποιες,κατεσε,τιμωριες.ετσι τα μελη που ειχανε καιρο στο προγραμμα σε συνεργασια με τους ψυχολογους αποφασισαν ΝΑ ΤΟΝ ΝΤΥΣΟΥΝ ΚΛΟΟΥΝ.δεν του μιλουσε κανεις κ ολοι τον κοροιδευαν.χτυπουσαν τα κουδουνακια στο κεφαλι του κ τον φωναζαν ολοι κλοουν.ητανε ολη την ωρα μονος του κ γενικα δεν ηταν μια καλη κατασταση γι’αυτον.ο φιλος μου ειχε παρανοησει.δεν μπορουσε να καταλαβει.τα εβλεπε με τα δικα του ματια.ητανε κοντοφθαλμος.αυτο ηταν ενας λογος που τον εκανε να φυγει απο το προγραμμα.το αποτελεσμα να γυρισει στην παλια ζωη του κ να γινει πολυ χειροτερα.δεν ξερει τι απεγινε ο ”αδερφος”.ισως να ηταν κ αυτος κοντοφθαλμος,ισως να τον χτυπησε στον εγωισμο κ να τα παρατησε.ητανε τιμωρια αυτο που εκαναν στον ”αδερφο”?κατεσε ναι.κατεμε ηταν ευλογια.τιμωρια θα ηταν να τον αφηνανε οπως ηταν.ο σκοπος ητανε να γινει ανθρωπος κ να σωθει απο τον κακο εαυτο του.κ συναμα να προστατευτουν κ τα υπολοιπα μελη της κοινοτητας.εσυ θελεις να το βλεπεις ως τιμωρια.η ζωη δεν ειναι φρουφρου κ αρωματα.ποσο μαλλον οταν μιλαμε για την σωτηρια της ψυχης κ την αιωνιοτητα

      1. «Ό Θεός δεν έστειλε αρκούδες και κατασπάραξαν μερικά παλιόπαιδα, πού κορόιδευαν τον προφήτη Ελισαίο;»
        ▫️
        Αυτό το παρέθεσα από ορθόδοξο άρθρο το οποίο υποστηρίζει ότι είναι τιμωρία από τον Θεό.
        ▫️
        «Έχουν επιπο­λαιότητα και άγνοια της Γραφής όσοι ισχυρίζονται, ότι ό Θεός δεν τιμωρεί. Γεμάτη είναι ή Γραφή από λόγια και πα­ραδείγματα, πού δείχνουν, ότι ό Θεός τιμωρεί αμαρτίες και ασέβειες.»

      2. Γιδοβοσκέ ο Θεός τιμώρησε τους ανθρώπους στον κατακλυσμό;
        ▫️
        Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»
        ▫️
        📢 Περαστικά σου εξυπνούλη που πουλάς και πνεύμα.

        1. Εισαι πολυ χαπατος αδερφακι μου.οταν λεω οτι εχεις ξεγυμνωθει μπροστα μου ξερω πολυ καλα τι λεω.τι πνευμα πουλαω ρε?καταλαβες τιποτα απο αυτα που εγραψα?η ιστορια ειναι αληθινη βρε αρρωστε.δεν εισαι το επικεντρο του κοσμου ωστε ολοι κ ολα να αναφερονται σε σενα.ενας ψευτης ομως νομιζει οτι ολοι λενε ψεματα.η ιστορια που αναφερα,η ιστορια με τον κλοουν ειναι ποιο αληθινη κ απο κ απο τον ηλιο που βλεπεις στον ουρανο.οποιος ομως εχει τη μυγα μυγιαζεται https://www.youtube.com/watch?v=BSnIY9toQ7o

  36. Ο Θεός είναι η πηγή της ζωής.Εάν δεν πιείς νερό από την πηγή θα πεθάνεις.
    Το να κατηγορείς ως τιμωρό τον Θεό διότι δεν ήπιες απο το νερό της ζωής φανερώνει δαιμόνιο.
    Τι όμως μας αναφέρει ο Μακαριστός Γέροντας Ιωσήφ ο Βατοπεδινος για το εάν τελικά ο Θεός τιμωρεί…
    Γιατί ο Θεός να τιμωρεί; Σ αυτήν την επίμονη και περίεργη ερώτηση, αυτών που δεν ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ, δίνουμε σύντομη απάντηση από την Αγία Γραφή και τους Πατέρες. Η θεοειδής κατασκευή του ανθρώπου φανερώνει την αυτεξουσιότητα στην εκλογή και λήψη των αποφάσεών του και την ελευθερία της προσωπικότητάς του. Η θεία βουλή και απόφαση ότι «ο Θεός θάνατον ουκ εποίησεν ουδέ τέρπεται επ’ απωλεία ζώντων» (Σοφ. Σολ. α’ 13), πείθουν ότι δεν τέθηκε εξ αρχής θέμα τιμωρίας (κόλασης) ή καταδίκης. Ο Θεός απαίτησε, «ενετείλατο» , τα κτίσματά του, επειδή προήλθαν απ’ αυτόν και δεν μπορούν να υπάρχουν και να λειτουργούν χωρίς αυτόν, ως αιτιατά, να εξαρτώνται από αυτόν, ο οποίος είναι το πρώτο αίτιο. Η εντολή, ή καλύτερα η υπόδειξη του Θεού, δεν ήταν επιβολή και απαίτηση, αλλά συμβουλή της λογικής χρήσης των φυσικών όρων της ζωής. Εάν την ακολουθούσαν θα υπήρχε παράταση των νόμων ύπαρξης των όντων.
    Αιτία, λοιπόν, της ανωμαλίας ήταν η παράλογη σκέψη, απόφαση, επιλογή και χρήση του δικαιώματος του αιτιατού ανθρώπου να ΑΠΟΚΟΠΕΙ από το αείζωο αίτιο, το Θεό, και ως εκ τούτου να ΓΙΝΕΙ ΘΝΗΤΟΣ. Μόνος του ο άνθρωπος κατρακύλησε στο θάνατο και υπέστη όλες τις συνέπειες της θνητότητας και της φθοράς, η οποία υπεισήλθε στο σύνολο της ανθρώπινης φύσης. Εκτός από το υλικό μέρος του, ο άνθρωπος, υπέστη και στον πνευματικό του κόσμο συντριβή και απώλεια. Εκτός από τους πόνους, το φόβο και τις θλίψεις, απέκτησε και «διάνοιαν εγκειμένην επί τα πονηρά» από τη γέννησή του. Ολόκληρος ο κόσμος και ο θησαυρός της λογικής του μεγαλοπρέπειας, στον οποίο στηριζόταν το «κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσιν», ανατράπηκε παταγωδώς και δυστυχώς το «πρωτόκτιστον κάλλος» «παρασυνεβλήθη τοις κτήνεσι τοις ανοήτοις» για να μη πούμε «τοις δαίμοσι» «και ωμοιώθη αυτοίς» (Ψαλμ. μη’ 21).
    Από το σημείο αυτό αρχίζουν οι συνέπειες του ηλίθιου αυτονομισμού που οδηγούν σε ένα ολέθριο τέλος. Αφού αποκόπηκε ο άνθρωπος, το ευτελές αυτό μόριο, ως αιτιατό, από την αιτία της αειζωίας, απέμεινε οικτρό θύμα της πλήρους διαστροφής, στο οποίο έσβησε το φως και η σύνεση της λογικής.
    Πρώτο σύμπτωμα η επανάσταση τον ανθρώπου κατά του εαυτού του και κατά του πλάστη και δημιουργού του.
    Το αλλόκοτο τέρας της διαστροφής, ο διάβολος, έσβησε το φως της λογικής προτείνοντας αντί της χρείας την επιθυμία, στη θέση της τάξης και συμφωνίας την αρπαγή και το ψέμα και αντί της καλής συμπεριφοράς τον εγωισμό και το μίσος.
    Αιχμάλωτος, ο μεταπτωτικός άνθρωπος, στον περιεκτικό παραλογισμό, αδυνατεί να ενεργεί δίκαια και να είναι σώφρων, ως πρόσωπο και ως κοινωνία. Έγινε επαναστατικός και επικίνδυνος παράγοντας διάλυσης της αρμονίας της κτίσης.
    Η φιλάνθρωπη οικονομία και συγκατάβαση του Θεού Λόγου έφερε την αποθεραπεία αυτής της διαστροφής, αλλά δεν επιβλήθηκε με τη βία στην ανθρώπινη προσωπικότητα. Αφού με τη λανθασμένη εκούσια επιλογή της αυτονομίας κέρδισε ο άνθρωπος τη φθορά και το θάνατο, οφείλει εκούσια να επανέλθει στη λογική και φυσική εξάρτησή του από το πρώτο αίτιο, το Θεό, για να επανεύρει τη ζωή και αφθαρσία που έχασε.
    Να γιατί ο Θεός απαιτεί υποταγή και εξάρτηση των δημιουργημάτων. Η εξάρτηση δεν είναι θέμα εξουσιαστικής επιβολής του δημιουργού, αλλά οντολογική και υπαρξιακή αναγκαιότητα των δημιουργημάτων. Χωρίς αυτήν διακόπτεται η ζωή και η ύπαρξη των όντων. Είναι λοιπόν φυσικός νόμος και όρος της ύπαρξης και σύστασης όλων των όντων η εξάρτηση από την πρώτη αρχή και αιτία τους, το Θεό.
    Ο άνθρωπος αρνείται την πρακτική της εξυγίανσης, που υποδείχθηκε από τον ανακαινιστή και σωτήρα Θεό· παραμένει με πείσμα, ή από την αδυναμία της αιχμαλωσίας, στο νόμο και το σύστημα του παραλόγου και μόνος του κατεργάζεται την καταδίκη του.
    Η φιλάνθρωπη οικονομία του Θεού, με την παρουσία του ανάμεσά μας, όχι μόνο έσβησε την πρώτη ενοχή, αλλά βράβευσε με την περίσσεια της Χάρης όσους θέλουν να ΘΕΡΑΠΕΥΤΟΥΝ και να επιστρέψουν στην πρώτη τους θέση. Η μεγάλη όμως παραμόρφωση, που υπέστη το «κατ’ εικόνα και ομοίωσιν», εκβιάζει στη ροπή και κίνηση προς τα χειρότερα. Εκεί ο ανθρώπινος νους απογυμνωμένος από τη θεία έλλαμψη και φωτισμό ή κτηνώδης γίνεται ή δαιμονιώδης. Με τη σάρκωσή του όμως, ο πανάγαθος σωτήρας και λυτρωτής μας, απέδειξε ότι ο άνθρωπος της πτώσης δεν έχασε τη θέληση και το δικαίωμα της εκλογής· επομένως μπορεί να επανεύρει την υγεία και να επιτύχει την ανάπλασή του, αφού ο λυτρωτής επανέφερε τη Χάρη που έχασε με την πτώση. Και όχι μόνο αυτό! Ο σωτήρας μας, Χριστός ο Θεός, μας εκλήρωσε «εις υιοθεσίαν» και μας έδωσε αγαθά «εις α επιθυμούσιν άγγελοι παρακύψαι» (Α’ Πέτρ. α’ 12).
    Ο Κύριός μας, ως σωτήρας της πεπτωκυίας φύσης μας, απέδειξε με τον έμπρακτο βίο του ότι συμπλήρωσε τη δική μας ΑΣΘΕΝΕΙΑ και αδυναμία και επανέφερε τον άνθρωπο υπεράνω της προπτωτικής του θέσης και κατάστασης. Επομένως μπορεί ο σημερινός άνθρωπος να επανεύρει την προσωπικότητά του, να επανέλθει στο «κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσιν» , αλλά και να φτάσει στο υπέρ εκ περισσού εφ’ όσον «όσοι έλαβον αυτόν έδωκεν αυτοίς εξουσίαν τέκνα Θεού γενέσθαι» (Ιω. α’ 12). Και όπως απέδειξαν τα εκατομμύρια των ηρώων της πίστης μας, που ακολούθησαν και αντέγραψαν τον πανάρετο βίο του, «τα έργα α εγώ ποιώ και ταύτα ποιήσετε και μείζονα τούτων ποιήσετε» (πρβλ. Ιω. ιδ’ 12).
    Όταν ο άνθρωπος επανεύρει την αξία της θεοείδειάς του θα ακούσει από το λυτρωτή ότι «όπου ειμί εγώ εκεί και ο διάκονος ο εμός έσται» (Ιω. ιβ’ 26) και άρα θέμα ΚΡΙΣΗΣ και ΤΙΜΩΡΙΑΣ δεν υπάρχει. Τιμωρία, ασφαλώς, υπάρχει αλλά ΕΞΩ και μακριά από το Θεό -για τους δαίμονες- που εκούσια είναι πονηρότατοι.
    ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΕΙ Ο ΘΕΟΣ τους ανθρώπους που παραμένουν μαζί του τηρώντας τους κανόνες της προσωπικότητας και της φύσης τους. Μάλλον τους βραβεύει με την υιοθεσία και τους κάνει κληρονόμους του στην αιώνια βασιλεία.
    Όσοι αποπέμπονται από το Θεό στην ετοιμασμένη για το διάβολο κόλαση είναι όσοι αποκόπηκαν με τη θέλησή τους από τους φυσικούς όρους και νόμους της φύσης τους. Είναι όσοι παραμένουν με πείσμα στην παράλογη κατάσταση και ζωή των κτηνών και των δαιμόνων, οι οποίοι επιμένουν σ’ όλη τη ζωή τους στην πλήρη διαστροφή και αρνούνται να διορθωθούν με τη μετάνοια.
    Γνωρίζοντας ο Θεός το ευόλισθο και την ασθένεια του ανθρώπου, έδωσε τη μετάνοια η οποία παρατείνεται σ’ όλη τη ζωή. Όσοι πλανηθούν και υποκύψουν στην αφροσύνη του παραλόγου, μπορούν να διορθώσουν το σφάλμα τους επιστρέφοντας στη βάση του προορισμού τους. Με πάρα πολλά παραδείγματα, από τη Γραφή και την ανθρώπινη ζωή, αποδεικνύεται η διόρθωση και επιστροφή στους κανόνες της ηθικής και της κατά Θεό ζωής, με τη μετάνοια. Έτσι πέτυχαν το μακαρισμό και τη θεία ευλογία, όσοι προς στιγμή παρασύρθηκαν και απομακρύνθηκαν από το δρόμο της ευσέβειας. Δυστυχώς όμως οι περισσότεροι των ανθρώπων παραμένουν αδιόρθωτοι ή και τελείως πλανεμένοι και γίνονται και στους άλλους παράδειγμα αποστασίας και έκπτωσης από τη ζωή του Θεού.
    Δυστυχώς στο θέμα της σωτηρίας κυκλοφορούν από τις λεγόμενες «εκκλησίες» της δύσης διάφορες διδασκαλίες γεμάτες από πλάνες, που διαστρέφουν την Ορθόδοξη Χριστιανική διδασκαλία. Η σωτηρία του ανθρώπου, όπως η θεία αποκάλυψη μας πληροφορεί, δεν είναι η απαλλαγή του από μια δυστυχισμένη κατάσταση ή θέση και η μεταφορά του σε καλύτερη θέση ή ευδαιμονέστερο περιβάλλον.
    Το επίκεντρο τον ανθρώπινου στόχου είναι η επανάκτηση της πρώτης θέσης του ανθρώπου στο «κατ’ εικόνα και ομοίωσιν». Ο κύριος σκοπός της ενανθρώπησης του Θεού Λόγου είναι η προσωπική ένωση με τον άνθρωπο. Γι’ αυτό οι Πατέρες μας, ως γνήσιοι φορείς αυτής της ιδιότητας, μίλησαν και πρόβαλλαν το θεανθρωπισμό ως τον πραγματικό σκοπό της πίστης.
    Το «συ πάτερ εν εμοί καγώ εν σοι… και εγώ την δόξαν ην δέδωκάς μοι δέδωκα αυτοίς, ίνα ώσιν έν καθώς ημείς έν εσμεν, εγώ εν αυτοίς και συ εν εμοί» (Ιω. ιζ’ 21-23) και δικαιολογημένα το «όσοι έλαβον αυτόν έδωκεν αυτοίς έξουσίαν τέκνα Θεού γενέσθαι» (Ιω. α’ 12) ακριβώς αυτό φανερώνει και αυτή είναι η πεμπτουσία του Χριστιανισμού. Και δεν είναι τολμηρό να πούμε ότι αν ο θεανθρωπισμός δεν είναι ο κύριος στόχος και σκοπός της χριστιανικής πίστης, δεν θα άξιζε η προσέλευση και η θυσία σ’ αυτήν.
    Πιό πριν από αυτά που αναλύουμε,, τονίσαμε τη σημασία της περιεκτικής άσκησης, ως απαραίτητου μέσου για να ανακτήσουμε όσα χάσαμε. Σημειώσαμε ότι αιτία της διάσπασης της προσωπικότητας του ανθρώπου είναι η μετά την αποκοπή από το Θεό διεστραμμένη διάνοια που «έγκειται επί τα πονηρά». Χωρίς θεραπεία ο άνθρωπος ματαιοπονεί. Ο σωτήρας μας, ως ΙΑΤΡΟΣ, μας παρέδωσε έμπρακτα τη μέθοδο της ισορροπίας. Ο ίδιος εφάρμοσε, χωρίς να τη χρειάζεται, την περιεκτική άσκηση και αγωνιστικότητα, για να πείσει τη δική μας σκληρότητα ότι χωρίς κόπο και προσπάθεια δεν επανέρχονται όσα σκορπίστηκαν. Όταν με την προσπάθεια αγωνιστεί ο άνθρωπος και αντισταθεί κατά του νόμου της διαστροφής και του παραλόγου, που χαρακτηρίζει την εμπαθή ζωή και επομένως βρίσκεται ο άνθρωπος στη θέση της πρώτης του κατασκευής, δικαιούται την ένωση και συνοίκηση στην αιωνιότητα με το δημιουργό του.
    Στην αρχιερατική προσευχή του ο Κύριος απαίτησε τη συνδιαγωγή και παραμονή του στην αιωνιότητα με τους ανθρώπους· «θέλω ίνα όπου ειμί εγώ κακείνοι ώσι» (Ιω. ιζ’ 24). Πολύ εύστοχα ο Κύριός μας, ως ομοίους του, μας προκαλεί προς εξομοίωση λέγοντας: « Άγιοι γίνεσθε ότι εγώ άγιος ειμι» (Α’ Πέτρ. α’ 16).
    Συνεπώς, δεν ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ο Θεός αυτούς που παραμορφώθηκαν και απέβαλαν τους όρους και τους νόμους της λογικής φύσης ακολουθώντας την κτηνωδία και το δαιμονισμό. Αυτοί ΜΟΝΟΙ τους αποκόπτονται από τους νόμους της λογικής και της αξιοπρέπειας. Παρόλο που η θεία παναγαθότητα ανέχεται την αποπλάνηση των αμαρτωλών και τους δέχεται εάν πάλι μετανοήσουν και επιστρέψουν, αυτοί δεν επιδέχονται μετάνοια και αλλαγή της διαφθαρμένης ζωής και φρόνησής τους. Με δική τους επιλογή εκλέγουν και προτιμούν τη ζωή της διαστροφής, του εγκλήματος και του μίσους και πνευματικά την εφαρμόζουν μέχρι του θανάτου τους! Πώς λοιπόν τους κρίνει ο Θεός αφού με δική τους γνώμη, απόφαση και εφαρμογή προτίμησαν την κακία και διαστροφή; Δεν θα ήταν αδικία εάν τους τα στερήσουν και μετά το θάνατο; Δεν θα ήταν αδικία να τους κατατάξουν σε θέση αντίθετη από τη θέληση και προτίμησή τους;
    Υπάρχει και η απόλυτη δικαιοσύνη τον Θεού η οποία αποδίδει στον καθένα κατά τα έργα του και την προτίμησή του.
    Στην εδώ ζωή επικρατούσαν οι φίλοι και εραστές των έργων του κακού και του εγκλήματος. Με τη βία επιβάλλονταν στους ηθικούς και προσεκτικούς. Τους κακοποιούσαν και τους σκότωναν. Εκατομμύρια σφαγιάστηκαν από τους εργάτες του διαβόλου και μάλιστα χωρίς να φταίνε σε τίποτα, αλλά μόνο και μόνο γιατί πίστευαν στην αλήθεια και τηρούσαν τους κανόνες της ηθικής και της αξιοπρέπειας. Ποιά είναι η γνώμη σας; Πρέπει αυτοί να είναι μαζί στην ευτυχία και τη γαλήνη της καλοσύνης και της αγάπης;
    Μετά το θάνατο, κατά τις Γραφές, η κατάσταση είναι στατική* και επομένως ό,τι έγινε ο καθένας στην εδώ ζωή αυτό θα είναι και στην αιωνιότητα. Άρα, όσοι απ’ εδώ έφυγαν κακοποιοί και παράλογοι και στο μέλλον θα παραμείνουν όπως προτίμησαν και έζησαν και επομένως δεν θα είναι δυνατόν να συμβιώσουν με τους αγαθούς και ειρηνικούς εργάτες της καλοσύνης και της αγάπης.
    Δεν ΚΡΙΝΕΙ συνεπώς ο Θεός την ανθρωπότητα, αλλά ετοιμάζει ό,τι ο καθένας προτιμά να φέρει μαζί του αιώνια. Επομένως ιδού καιρός να ετοιμάσει ο καθένας το μέλλον του!
    πηγη οοδε

    ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ! ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ.Ο ΜΟΝΟΣ ΓΝΗΣΙΟΣ ΧΡΙΣΤΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΥΣΤΗΡΑ Ο ΓΙΑΤΡΌΣ
    ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΤΟΝ ΘΕΌ!-+/
    ΣΕ ΚΑΤΑΠΙΕ ΦΙΛΕ ΦΑΡΙΣΑΙΕ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΕΝΝΟΗΣΕΙΣ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΎ…
    ΕΑΝ ΕΝΝΟΥΣΕΣ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΗΣΟΥΝ ΑΠΙΣΤΟΣ …

    1. Γέροντας Ιωσήφ ο Βατοπεδινος: Ο θεός δεν τιμωρεί τους δικούς του ανθρώπους (χαίρω πολύ) αλλά τιμωρία ασφαλώς υπάρχει και δεν είναι άλλη από την φρικτή κόλαση.
      ▫️
      Χρυσόστομος: «Εάν όμως ο Θεός τώρα δεν ΤΙΜΩΡΗ αμέσως, μη θαυμάσης. Εκείνοι δεν ήξεραν τίποτε για μελλοντική κόλασι, γι’ αυτό και ΕΤΙΜΩΡΟΥΝΤΟ την ίδια ώρα. Εσύ όμως όσες αμαρτίες διαπράττεις, και αν καθόλου δεν ΤΙΜΩΡΗΘΗΣ εδώ, θα τις πλήρωσης εκεί.»
      ▫️
      Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς: «Αλλά ο ίδιος είναι και Θεός ζηλωτής και κριτής δίκαιος και εκδικητής φρικτός.»
      ▫️
      Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»
      ❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
      Αιρετικός και ο Χρυσόστομος;
      ▫️
      Άγιος Ιγνάτιος Μπριαντσανίνωφ : «Ο Θεός είναι δικαιοκρίτης και επιβάλλει τιμωρίες.»
      Αιρετικός και αυτός;
      ▫️
      Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς: «Αλλά ο ίδιος είναι και Θεός ζηλωτής και κριτής δίκαιος και εκδικητής φρικτός.»
      ▫️
      «Θα φανερωθή δε με φλόγα πυρός και θα αποδώση την δικαίαν ΤΙΜΩΡΙΑΝ εις εκείνους, που δεν θέλουν να γνωρίζουν τον Θεόν και να ΥΠΑΚΟΥΟΥΝ στο Ευαγγέλιον του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού.» (Β Θεσ. 1:8)
      ▫️
      Σωτηρόπουλος: «Δεν το λέμε εμείς ότι ο Θεός τιμωρεί, το λέει ο Ίδιος ο Θεός, το λέει ο λόγος Του, το λέει η Γραφή που είναι θεόπνευστη. Ή πιστεύουμε στη Γραφή ή δεν πιστεύουμε!»
      Αιρετικός και αυτός;
      ▫️
      Μακαριστός Σιατίστης Αντώνιος: «Τιμωρεί ο Θεός και μάλιστα αυστηρά! »
      Αιρετικός και αυτός;
      ▫️
      «Ό Θεός τιμωρεί στη γη, τιμωρεί και στην αιω­νιότητα. Και στη μεν γη τιμωρεί από αγάπη και δικαιοσύνη, στη δε αιωνιό­τητα τιμωρεί από δικαιοσύνη. Και συ­νεπώς, όσοι δεν παραδέχονται τον Θεό ως τιμωρό της αμαρτίας και της ασε­βείας, αυτοί ΑΙΡΕΤΙΖΟΥΝ, διότι παρερ­μηνεύουν μία ιδιότητα του Θεού, την αγάπη, και καταργούν μία άλλη ιδιότη­τα του Θεού, τη δικαιοσύνη.» (ενοριακός Ναός Αγίου Νικολάου. )

      📢 Αιρετίζεις!

  37. Ο Γιδοβοσκός λέει ότι ο Θεός δεν επιβάλλει τιμωρίες.
    Άγιος Ιγνάτιος Μπριαντσανίνωφ : «Τρεις ΤΙΜΩΡΙΕΣ έχει ορίσει η θεία ΔΙΚΑΙΟΚΡΙΣΙΑ για τις αμαρτίες όλης της ανθρωπότητας. Οι δύο έχουν ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ήδη· απομένει η ΕΠΙΒΟΛΗ της τρίτης.»
    ▫️
    📢 Τιμωρίες που επιβλήθηκαν και θα επιβληθούν από ποιόν;
    Μούγκα ο Γιδοβοσκός!

  38. Είναι ακρως τιμητικό -παρόλο που βεβαια δεν το αξιζουμε- να μας αποκαλείς Φαρισαίε αιρετικούς.
    Διότι ακόμα και τον ίδιο τον Θεάνθρωποι οι φαρισσαίοι και οι σαδουκαίοι της εποχής του τον αποκαλαούσαν
    βλασφημο αιρετικό …Ηταν σκλάβοι του γράμματος του Νόμου του Θεού .Στερούταν λόγω της κακίας τους πνέυμα Θεού.
    Εχεις βλέπεις και άλλο κοινό με αυτούς.Ουτε αυτοί πίστευαν κατ αυσίαν στον πραγματικο Θεό όπως και εσύ.
    Συνέχισε…

  39. Άσχετε Αδαή σου έφαγε η γάτα την γλώσσα; Δεν έχεις τι να πεις ε;
    Γράφεις: «Τιμωρεί ο Θεός αλλά ο άνθρωπος περισσοτερο αυτοτιμωρείται παρά τον τιμωρεί ο Θεός.» (6 Σεπτεμβρίου 2019 – 11:57)
    ▫️
    Ερώτηση: Τιμωρεί ο Θεός Ναι ή Όχι;
    Καταλαβαίνεις; Η πρόταση σου ξεκινά με αυτή την φράση: «Τιμωρεί ο Θεός… »
    Απάντησε λοιπόν!

  40. Ελάτε πάμε δυνατά!
    📢 Τιμωρεί ο Θεός και μάλιστα αυστηρά!
    Δεν το λέω εγώ αλλά ο Μακαριστός Αντώνιος Σιατίστης.
    Να υποθέσω ότι δεν βάζετε λόγια αιρετικών στο στόμα σας;

  41. Είστε το χειρότερο είδος ανθρώπου. Θα σας το κοπανάω μέχρι να απαντήσετε.
    Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»
    ❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;

    1. ” Ο Θεός ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ δεν τιμωρεί, μολονότι για ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ λόγους και στη Γραφή γίνεται λόγος για τιμωρία. Όσο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΕΡΟΣ γίνεται κανείς, τόσο ορθότερα ΚΑΤΑΝΟΕΙ τη γλώσσα της ΓΡΑΦΗΣ και της ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΣ ΜΑΣ μας. Η κατάσταση του ανθρώπου (καθαρός – ακάθαρτος, μετανοημένος – αμετανόητος) συντελεί στο να δεχόμεθα το Φως του ως παράδεισο ή κόλαση.”
      Απόσπασμα ομιλίας Π.Γεώργιου Μεταλληνού.
      dogma.gr/ellada/paradeisos-kai-kolasi-stin-orthodoxi-paradosi/53504/
      ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ Ο Π.Γ.ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΣ?
      Η Σεμνή τελετή έλαβε τέλος….

  42. «Ο ΘΕΟΣ ουσιαστικά ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΕΙ, μολονότι ΓΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ λόγους και στη Γραφή γίνεται λόγος για τιμωρία. Όσο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΕΡΟΣ γίνεται κανείς, τόσο ορθότερα ΚΑΤΑΝΟΕΙί τη γλώσσα της Γραφής και της παραδόσεώς μας. Η κατάσταση του ανθρώπου (καθαρός – ακάθαρτος, μετανοημένος – αμετανόητος) συντελεί στο να δεχόμεθα το Φως του ως παράδεισο ή κόλαση».Π.Γεώργιος Μεταλληνός
    Η σεμνή τελετή έλαβε τέλος….

  43. «Όσο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΕΡΟΣ γίνεται κανείς,τόσο ορθότερα ΚΑΤΑΝΟΕΙ τη γλώσσα της ΓΡΑΦΗΣ και της ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΣ ΜΑΣ μας.» (Π.Γεώργιος Μεταλληνός)
    ▫️
    «Τιμωρεί ο Θεός και μάλιστα αυστηρά!» (Μακαριστός Αντώνιος Σιατίστης
    ▫️
    Τα λέει σωστά ο Αντώνιος Σιατίστης ή μήπως δεν ήταν πνευματικός;
    ▫️
    Παραθέτω από τον Μεταλληνό.
    «Δεν τιμωρεί ο Θεός εκδικητικά, αλλοίμονο.»

  44. Εδώ δεν εξετάζουμε αν ο Θεός τιμωρεί παιδαγωγικά ή εκδικητικά αλλά αν τιμωρεί.
    ▫️
    Ερώτηση:Τιμώρησε ο Θεός τους σαρκολάτρες της εποχής του Νώε;
    📢 Ναι ή Όχι; Μπορείς να απαντήσεις;

  45. Καλημέρα ο Θεός δεν τιμωρεί εσένα εμένα,αυτοτιμωρούμαστε όσο είμαστε μμακριά από την Χάρη του.
    Μόνοι δίχως Χριστό μαραμένοι και μαραγιασμένοι…
    Ο κατακλυσμός του Νώε είναι άλλο κεφάλαιο στην ανθρώπινη ιστορία.
    Ο Θεός έκανε επανεκκίνηση στην ανθρωπότητα,παρέμβαση μέσα στην ιστορία,διότι ,η αρρώστια της ακολασίας,της κακίας είχε φθάσει στους ανθρώπους στο απροχώρητο,
    κινδύνευε το ίδιο το μέλλον του ανθρώπινου όντος ,
    Με αυτή την απαραίτητη επεξήγηση , ασφαλώς και τιμώρησε τους αμαρτωλούς.

Αφήστε μια απάντηση

elGreek