Ο αείμνηστος π.Ιωάννης Ρωμανίδης φρόντισε να μας ενημερώσει…
Αν ψάξετε στην Παπική ή στην Προτεσταντική παράδοσι, η επωνυμία για τον Χριστό, ως ιατρό, δεν υπάρχει πουθενά! Ο Χριστός μόνο στην Ορθόδοξη παράδοσι αποκαλείται ιατρός. Γιατί όμως αυτή η παράδοσις έσβησε από τους Παπικούς και τους Προτεστάντες και, όταν τους μιλάμε για θεραπευτική αγωγή, ξαφνιάζονται; Διότι η ανάγκη της καθάρσεως και του φωτισμού, η ανάγκη της εσωτερικής αλλαγής έφυγε από τους ανθρώπους αυτούς στην δική τους Θεολογία. Γι’ αυτούς εκείνος που αλλάζει δεν είναι ο άνθρωπος, αλλά ο Θεός!
Ο άνθρωπος γι’ αυτούς δεν αλλάζει. Το μόνο πράγμα που κάνει ο άνθρωπος γι’ αυτούς είναι ότι γίνεται καλό παιδί. Και όταν ο άνθρωπος από κακό παιδί που ήταν γίνη καλό παιδί, τότε ο Θεός τον αγαπά. Διαφορετικά, τον αποστρέφεται! Αν παραμένη ή γίνεται κακό παιδί, τότε ο Θεός δεν τον αγαπά! Δηλαδή, αν ο άνθρωπος γίνη καλό παιδί, τότε αλλάζει και ο Θεός και γίνεται καλός. Και από εκεί που δεν τον αγαπούσε, τώρα τον αγαπά !
Όταν ο άνθρωπος ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΚΟ παιδί, ο Θεός ΘΥΜΩΝΕΙ και, όταν ο άνθρωπος γίνεται ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ, ο Θεός ΧΑΙΡΕΤΑΙ! Αυτό δυστυχώς γίνεται στην Ευρώπη.
Αλλά το κακό είναι ότι αυτό δεν γίνεται μόνο στην Ευρώπη, αλλά γίνεται και στην Ελλάδα και σε πολλούς μέσα στην Εκκλησία αυτό το πνεύμα επικρατεί. Έχει καταντήσει να είναι η Ορθοδοξία μία θρησκεία, που ο Θεός αλλάζει διαθέσεις! Όταν ο άνθρωπος είναι καλός, ο Θεός τον αγαπάει.
Και όταν είναι κακός, ο Θεός δεν τον αγαπάει. Ο Θεός δηλαδή τιμωρεί και βραβεύει! Οπότε η ουσία της Ορθοδοξίας σήμερα είναι μία ηθικολογία στην Ελλάδα. Αυτά δεν διδάσκανε τα Κατηχητικά στα παιδιά και οι παραεκκλησιαστικές Οργανώσεις, που έχουν Δυτικά πρότυπα και διέβρωσαν το Ορθόδοξο πνεύμα;
Λοιπόν, αν κάποιος μετά από αυτά θελήση να μάθη γιατί κατήντησε η Ορθοδοξία σ’ αυτά τα χάλια, ας διαβάση Αδαμάντιο Κοραή!
Αυτός μετά την Επανάστασι του 1821 εγκαινίασε αυτή την γραμμή στην Ελλάδα. Αυτός είναι εκείνος, ο οποίος εγκαινίασε τον διωγμό εναντίον του Ησυχασμού, εναντίον του παραδοσιακού Μοναχισμού, εναντίον της Ορθοδόξου και μόνης σωστής θεραπείας της ψυχής του ανθρώπου. Αλλά ας ξεκινήσωμε από αλλού.
Ας υποθέσωμε ότι ένας ερευνητής επιστήμονας, που δεν έχει σχέσι με θρησκείες , ένας άθεος, αν θέλετε, κάνει έρευνα πάνω στις θρησκευτικές παραδόσεις και φθάνοντας στην Ορθόδοξη παράδοσι σκαλίζει, ανακαλύπτει και περιγράφει αυτά τα πράγματα. Οπότε λέγει: Για κοιτάτε εδώ!
Αυτή η παράδοση μιλάει για ψυχή, για νοερά ενέργεια της ψυχής και για συγκεκριμένη θεραπευτική αγωγή. Μετά αυτός ο άνθρωπος ερευνώντας φθάνει να αναγνωρίση ότι, αν αυτή η θεραπευτική αγωγή εφαρμοσθή στις κοινωνίες των ανθρώπων, θα έχει πολύ ωφέλιμα αποτελέσματα για την ατομική και κοινωνική υγεία.
Μετά, συνεχίζοντας το ψάξιμο, αρχίζει να εξακριβώνη από πότε εμφανίσθηκε αυτή η παράδοσι, ποιες είναι οι πηγές της, πόσους αιώνες επιτυχώς εφαρμόσθηκε στην πράξι, που εφαρμόσθηκε και συνεχίζοντας βρίσκει γιατί δεν υπάρχει σήμερα στους Ορθοδόξους, στην πλειοψηφία τους, αυτή η παράδοσι, και γιατί η Ορθοδοξία υπέστη αλλοίωσι.
Και ο ερευνητής αυτός συνεχίζει και βρίσκει ότι αυτό συνέβη, διότι εδιώχθη ο Ησυχασμός και ο παραδοσιακός Μοναχισμός, που είναι ο φορέας της παραδόσεως αυτής.
Γιατί εδιώχθη όμως; Διότι οι χώροι στους οποίους ήκμαζε άρχισαν να δυτικοποιούνται πολιτιστικά, όπως συνέβη στην Ρωσσία μετά την μεταρρύθμισι του «Μεγάλου» Πέτρου, και στην Ελλάδα μετά την Επανάσταση του 1821. Ο σύγχρονος ιστορικός Τoynbee λέγει ότι ο Ορθόδοξος πολιτισμός αφομοιώνεται σιγά-σιγά σήμερα από τον Δυτικό πολιτισμό10.
Έχει γράψει ολόκληρο βιβλίο, στο οποίο διακρίνει τους υπάρχοντες σήμερα πολιτισμούς σε πέντε μόνον, από τους είκοσι με είκοσι πέντε που υπήρχαν στο παρελθόν. Αυτοί οι πέντε πολιτισμοί είναι ο Ινδικός πολιτισμός, ο πολιτισμός της Άπω Ανατολής (Κίνα, Ιαπωνία), ο Ευρωπαϊκός πολιτισμός, ο Ορθόδοξος πολιτισμός και ο πρωτόγονος πολιτισμός που υπάρχει σήμερα ακόμη σε περιοχές της Αυστραλίας και της Αφρικής. Και έχει ο Toynbee την θεωρία ότι όλοι οι πολιτισμοί σήμερα δυτικοποιούνται.
Στο παρελθόν αυτή η δυτικοποίησης κατεβλήθη προσπάθεια να γίνη μέσω της Ιεραποστολής των Δυτικών ιεραποστόλων. Οι Ευρωπαίοι στο παρελθόν αλλά και σήμερα ακόμη εξαποστείλανε και εξαποστέλλουν στρατούς ιεραποστόλων για να κάνουν όχι μόνο τα άλλα έθνη Χριστιανούς, αλλά και να τους δυτικοποιήσουν.
Και γι’ αυτό υπάρχουν και στην Ελλάδα όλοι αυτοί οι αιρετικοί και δρουν ακόμη. Η ιεραποστολή αυτή όμως, λέγει ο Toynbee, απέτυχε στα ειδωλολατρικά έθνη της Αφρικής και όπου αλλού, διότι οι ιεραπόστολοι χώριζαν μεταξύ τους τους ανθρώπους.
Π.χ. σε μία οικογένεια ειδωλολατρών συνέβαινε ο ένας να γίνη Λουθηρανός, ο άλλος αδελφός να γίνη Αγγλικανός, ο άλλος Βαπτιστής, ο εξάδελφος Μεθοδιστής, ο άλλος Πεντηκοστιανός, ο άλλος Ευαγγελικός κλπ., οπότε όχι μόνο διέσπασαν το έθνος τους σε μικρά κομμάτια από πλευράς θρησκευτικής, αλλά και τις ίδιες τις οικογένειες.
Διεπιστώθη λοιπόν ότι η ιεραποστολή αυτού του είδους είχε μεγάλη αποτυχία στην δυτικοποίησι των ανθρώπων του τρίτου κόσμου.
Ο Τoynbee λοιπόν ΠΡΟΤΕΙΝΕ το 1948 μία νέα λύσι. Η δυτικοποίησις αυτή να γίνη μέσω της τεχνολογίας, καθώς και μέσω της οικονομίας.
Υπενθύμιση,
Στην δυτικοποίηση μέσω της τεχνολογίας και της οικονομίας που είναι σε εξέλιξη σε όλο τον κόσμο, σήμερα ,οπως καταλαβαίνουμε εμείς είμαστε οι αφρικανοί ιθαγενείς για τους δυτικούς αντίθεους κονκισταδόρες…
ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice




Διότι «το τίμημα της αμαρτίας είναι ο θάνατος. Διότι ο Θεός είναι ζωή. Ο θάνατος είναι στέρηση της ζωής. Ώστε ο Αδάμ επροκάλεσε τον θάνατο με την απομάκρυνση από τον Θεό… Έτσι δεν είναι ο Θεός αυτός ο οποίος δημιούργησε τον θάνατο, αλλά ΕΜΕΙΣ τον ΕΠΡΟΚΑΛΕΣΑΜΕ στους εαυτούς μας με την κακή θέληση (αυτεξούσια βούληση)».
ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Δεν είναι ο Θεός αυτός ο οποίος δημιούργησε τον θάνατο αλλά είναι αυτός που τιμωρεί.
➡️ Άγιος Ιγνάτιος Μπριαντσανίνωφ : «Τρεις ΤΙΜΩΡΙΕΣ έχει ορίσει η θεία ΔΙΚΑΙΟΚΡΙΣΙΑ για τις αμαρτίες όλης της ανθρωπότητας. Οι δύο έχουν ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ήδη· απομένει η ΕΠΙΒΟΛΗ της τρίτης. Η πρώτη ΤΙΜΩΡΙΑ ήταν ο αιώνιος θάνατος, που ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ στη ρίζα της ανθρωπότητας, τους προπάτορες, για την παράβαση της εντολής του Θεού στον παράδεισο (βλ. Γεν. 2, 16-17· 3, 1-19). Η δεύτερη ήταν ο παγκόσμιος κατακλυσμός (βλ. Γεν. 7, 10-24), που ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ επειδή οι άνθρωποι άφησαν τη σάρκα να κυριαρχήσει στο πνεύμα τους (βλ. Γεν. 6, 3), διαπράττοντας όλο και περισσότερες αμαρτίες (βλ. Γεν. 6, 5) Η τελευταία ΤΙΜΩΡΙΑ θα είναι η διάλυση και το τέλος του ορατού κόσμου για την αποστασία των ανθρώπων από τον Σωτήρα Χριστό, για την παράδοσή τους στα πονηρά πνεύματα και τη διαρκή κοινωνία τους μ’ αυτά.
? Τιμωρίες που επιβλήθηκαν από ποιόν; Απάντησε αιρετικέ σκύλε!
➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»
❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
? Απάντησε αιρετικέ σκύλε!
? Γιδοβοσκός says: «Απόδειξε ότι είμαι αιρετικός επειδή λέω ότι ο Θεός δεν τιμωρεί. » (3 Σεπτεμβρίου 2019 – 17:17)
??⚕️ Τι λέει αυτός ρε; Εδώ κωλώνει να παραδεχτεί ότι η ορθοδοξία είναι η μοναδική οδός σωτηρίας, διαφωνεί με τους Αγίους και την ορθοδοξία και θέλει να του αποδείξω ότι είναι αιρετικός; ?? Τέλος πάντων θα το υποστούμε και αυτό. Παραθέτω από το ορθόδοξο περιοδικό «Σταυρός» :
➡️ «Όσοι δεν παραδέχονται τον Θεό ως τιμωρό της αμαρτίας και της ασεβείας, αυτοί ΑΙΡΕΤΙΖΟΥΝ, διότι παρερμηνεύουν μία ιδιότητα του Θεού, την αγάπη, και καταργούν μία άλλη ιδιότητα του Θεού, τη δικαιοσύνη.»
➡️ Άγιος Χρυσόστομος: «ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΙΚΑΙΟΣ ο Θεός, αν άφηνε ΑΤΙΜΩΡΗΤΟΥΣ τόσο μεγάλους αμαρτωλούς και βασανισμένους τόσους ενάρετους, εάν δεν είχε ετοιμάσει και για τους μεν και για τους δε μια άλλη μελλοντική κατάστασι.»
? Είσαι ένα αιρετικό βρωμερό κοπρόσκυλο όπως λέει και ο Απ Παύλος.
➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»
❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
? Απάντησε αιρετικέ σκύλε Γιδοβοσκέ!
Ο Αγιος Χρυσόστομος πως οναμάζει την εκκλησία ?ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΨΥΧΩΝ!
Εάν είναι νοσοκομείο ψυχών,ποιός είναι ο επικεφαλής Ιατρός?Ο Υιός Λόγος του Θεού. .
Υπάρχει τέτοια αναφορά στην αιρετική δύση?Ποτέ και πουθενά!
Ποιό είναι η μεγαλύτερη τιμωρία για τον άνθρωπο κατά τον Αγιο?
Να είναι για πάντα μακρυά από τον Χριστό!Καμία τιμωρία δεν συγκρίνεται με αυτή!
Αυτή την χειρότερη τιμωρία για τον Αγιο την προκαλεί ο Θεός η ο άνθρωπος?
Ο άνθρωπος την προκαλεί,ο ασθενής που δεν ακούει τον θεράπων ιατρό του,τον Χριστό!
Αδιανόητα θεολογικά λόγια για τους δυτικούς και για εσένα.
Για αυτό μην μας ζαλίζεις τον έρωτα!
Μην πώ τι γράφει ο Αγιος για τους αιρετικούς για να σκάσεις από την κακία σου,
που δεν έχει καμία σχέση με την αντιμετώπιση των ”αιρετικών” για αυτούς ,δυτικών..
Βρες το μόνος σου.
Δείξε μου που τα λέει όλα αυτά ο Χρυσόστομος.
Ο αιρετικός Γιδοβοσκός προκειμένου να μην ομολογήσει ότι η ορθοδοξία είναι η μοναδική οδός σωτηρίας είπε το εξής καταπληκτικό!
? Δεν κάνω τα χατίρια του δαίμονα! (3 Σεπτεμβρίου 2019 – 19:44)
➡️ Θαυμάστε έναν «ορθόδοξο» χριστιανό που φοβάται να ομολογήσει ότι η ορθοδοξία είναι η μοναδική οδός.
? Γιδοβοσκός ο μπουγατσόφλωρος ή κλάνας, ή τσίσιας, ή κατουρλής, ή κότα, ή κουραμπιές, ή χεσμεντέν!
? Και αιρετικός βρωμερός σκύλος όπως λέει ο Παύλος.
Σε αυτό το άρθρο θα αφήσετε τα κοκαλάκια σας! Όταν σας σκίσω τα βάρδουλα θα αφήσω κάτω τα χριστιανικά όπλα με τα οποία σας πολεμώ και θα πιάσω τα δικά μου (⛓ ? ? ? ? ⚔️). Το χτύπημα θα είναι διπλό! Θα μαζέψουν τα κομμάτια σας από κάτω! Αυτή θα είναι η τιμωρία σας! Αφού σας τιμωρήσω θα σας παραλάβει ο Δικαστής και θα σας παραδώσει στον διάολο όπως ο Παύλος τον πόρνο της Κορίνθου. Ασφαλώς εσείς είστε χειρότεροι από εκείνον, διότι διαπράττετε πνευματική πορνεία και ως εκ τούτου αν δεν μετανοήσετε θα καταλήξετε στην Κόλαση παρέα με τον Croif.
Γιδοβοσκέ στο σχόλιο σου αυτό 27 Μαρτίου 2019 at 15:18 εγκατέλειψες όταν παρέθεσα τα λόγια του Νικόλαου Σωτηρόπουλου σχετικά με την τιμωρία. Ως δικαιολογία τώρα είπες το εξής καταπληκτικό!
? «εγκατελειψα διοτι αυτο θα εκανε καθε αξιοπρεπης ανθρωπος.» (3 Σεπτεμβρίου 2019 – 17:17)
➡️ Συμπέρασμα: Όταν ο συνομιλητής σου έχει σοβαρά ορθόδοξα επιχειρήματα και αποδείξεις καλό θα είναι να την κάνεις αξιοπρεπώς με ελαφρά πηδηματάκια πριν ξεφτιλιστείς.
? Ακόμα εδώ είσαι;
Γιδοβοσκέ, αντικατέστησε το «Κοκκινογραμματούλης» με το «Μπουγατσόφλωρος» και γίνε ο Μπουγατσόφλωρος Γιδοβοσκός. Μια χαρά σου πάει όπως και το Άσχετος Αδαής στον άσχετο. Άσχετος αυτός, μπουγατσόφλωρος εσύ, είστε ότι πρέπει για κλωτσιές. Ο doctor μπαλαδόρος παίζει για την ορθόδοξη ομάδα στέλνοντας σας ξανά και ξανά στο τέρμα του διαόλου σκίζοντας του τα δίχτυα με τα χοντροκέφαλα σας. Όταν σας βαρεθεί θα σας σουτάρει στον ουρανό να δείτε τον Χριστό φαντάρο.
Γιατρε αντικατεστησε το ”Γιατρος” με το ”πιστος στην απιστια”.μαλλον θα ηταν ποιο σωστο το ”ψευτης τρελογιατρος,πιστος στην απιστια”.ενας αγραμματος Γιδοβοσκος κ ενας Ασχετος κ Αδαης για ακομη μια φορα(οπως συμβαινει εδω κ μερικα χρονακια) σε εχουν φερει στο σημειο του κοπι παστε για δημιουργια εντυπωσεων.τα βεγγαλικα σου λειτουργουν στα ζομπυ.λειτουργεις σαν προγραμματισμενο ρομποτ.κ μαλιστα ως ρομποτ της εποχης του ”Εξολοθρευτης 1”.δεν εξελιχθηκες καθολου.εχεις καταντησει πιο βαρετος κ απο την Μονοπολη.θελεις να στο αποδειξω?οριστε.εχεις πει οτι η πιστη ως εννοια δεν εχει καμια αξια για σενα.εχεις πει με τον ποιο απολυτο τροπο οτι η Ορθοδοξη πιστη ειναι αλκοολικη φαντασιωση.αποδειξε το ωστε να ισχυει ο αρχικος σου ισχυρισμος.τι θα κανεις?θα πουλησεις τρελα,θα αρχισεις τις τριανταμιες κ στο τελος θα το αποφυγεις.υπακοη στον δαιμονα
Ασφαλώς και κάνω copy paste. Έχω αρματωθεί τα ορθόδοξα όπλα το οποίο σημαίνει ότι αντιγράφω στο φουλ ότι ορθόδοξο πέσει μπροστά μου. Αφού φάτε στην μάπα την ορθοδοξία αιρετικά μου κοπρόσκυλα (όπως λέει ο Απ Παύλος) Θα αφήσω κάτω τα χριστιανικά όπλα και θα πιάσω τα δικά μου (⛓ ? ? ? ? ⚔️). Μετά από αυτό το άρθρο δεν θα έχετε μούτρα να ξαναγράψετε.
Υπακοη στον δαιμονα
Παιζεις με τις λεξεις.«Όσοι δεν παραδέχονται τον Θεό ως τιμωρό της αμαρτίας και της ασεβείας, αυτοί ΑΙΡΕΤΙΖΟΥΝ, διότι παρερμηνεύουν μία ιδιότητα του Θεού, την αγάπη, και καταργούν μία άλλη ιδιότητα του Θεού, τη δικαιοσύνη.»τι ειναι η αμαρτια?καθε ενεργεια του ανθρωπου με την οποια διωχνει Τον Θεο απο την ζωη του.ο αμαρτωλος δηλαδη ερχεται σε τετοια κατασταση(λογια του π.Μεταλληνου) στην οποια η Χαρις Του Θεου ενεργει καυστικα επανω του.οποιος εχει ερθει σε τετοια κατασταση ωστε η αγαπη κ η καλοσυνη να τον καιει το καταλαβαινει.δεν εχει να κανει δηλαδη με Τον Θεο αλλα με τον ιδιο τον ανθρωπο.με την κατασταση στην οποια βρισκεται ο ανθρωπος.τιμωρειται η αμαρτια(οπως γραφει το αποσπασμα που παρεθεσες?)?φυσικα.απο ποιον?ειναι λαθος να πουμε απο Τον Θεο?οχι.στην ουσια ομως ο ιδιος ο ανθρωπος αυτοτιμωρειται.ας παρουμε παραδειγμα την κολαση.τι ειναι η κολαση?ειναι ενας τοπος με καζανια?ειναι μια κατασταση.βρισκεται εκει ο Θεος?φυσικα,η Χαρις Του βρισκεται κ εκει.η παρουσια Του Θεου ειναι παντου.πως θα ενεργει η Χαρις στους κολασμενους?καυστικα.τιμωρουνται?φυσικα.φταιει ο Θεος?οχι(μπορεις να δεις κηρυγμα του αιρετικου π.Μεταλληνου για το θεμα).θελεις να το καταλαβεις?οχι.μπορεις να το καταλαβεις?φυσικα.γιατι κανεις πως δεν καταλαβαινεις?ειναι γνωστο στο κοινο.αποδειξες οτι ειμαι αιρετικος?οχι.παιζεις με τις λεξεις ανεβαζοντας αποσπασματα.αυτο κανεις παντα.μηπως Το Αγιο Πνευμα φωτισε αλλιως τον Ιερο Χρυσοστομο κ αλλιως τον αγιο Πορφυριο ωστε να λενε αντιφατικα πραματα?Θεος φυλαξει.εννοειται οτι δεν κανω χατιρια στον δαιμονα.εαν θελει ο δαιμονας υπηρετη εχει εσενα.εμενα καποτε στο Μεξικο
Παραθέτω από την ίδια πηγή για να δεις πόσο ανόητος είσαι. (Μα πολύ λέμε τώρα!)
➡️ «Ό Θεός είναι βεβαίως αγάπη. Όταν δε εμείς οι άνθρωποι κάνουμε κατάχρηση της αγάπης τού Θεού, τότε τον λόγο λαμβάνει ή δικαιοσύνη τού Θεού και τιμωρεί την ασέβεια. Έχουν επιπολαιότητα και άγνοια της Γραφής όσοι ισχυρίζονται, ότι ό Θεός δεν τιμωρεί. Γεμάτη είναι ή Γραφή από λόγια και παραδείγματα, πού δείχνουν, ότι ό Θεός τιμωρεί ΑΜΑΡΤΙΕΣ και ασέβειες.
▫️ Ό Θεός δεν άνοιξε τούς καταρράκτες του ουρανού και έγινε ό κατακλυσμός και πνίγηκαν οι σαρκολάτρες; Ό Θεός δεν έβρεξε φωτιά και θειάφι από τον ουρανό και κάηκαν τα Σόδομα και Γόμορρα; Ό Θεός δεν έδωσε τις δέκα πληγές στο Φαραώ; Ό Θεός δεν διήρεσε την Ερυθρά Θάλασσα και δεν την ένωσε και δεν έπνιξε σ’ αύτη τον Φαραώ με την στρατιά του;»
? Ό Θεός δεν άνοιξε τούς καταρράκτες του ουρανού και έγινε ό κατακλυσμός και πνίγηκαν οι σαρκολάτρες;
▪️ Είπες ότι η αμαρτία είναι κάθε ενέργεια του ανθρώπου με την οποία διώχνει τον Θεό από την ζωή του. Ωραία αυτοί οι αμαρτωλοί σαρκολάτρες έδιωξαν από την ζωή τους τον Θεό. Και ❓ Τι έκανε ο Θεός; Τους άφησε στην ησυχία τους;
? Έχει μείνει έστω και λίγο μυαλό μέσα στο κεφάλι σου;
Τι έκανε ο Θεός; Τους άφησε να ζήσουν την ζωούλα τους; Ο Χρυσόστομος λέει ότι τους ΤΙΜΩΡΗΣΕ πνίγοντας τους με κατακλυσμό.
➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»
❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
? Απάντησε αιρετικέ σκύλε!
Τι εγραψε ο Γιατρος?Άγιος Χρυσόστομος: «ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΙΚΑΙΟΣ ο Θεός, αν άφηνε ΑΤΙΜΩΡΗΤΟΥΣ τόσο μεγάλους αμαρτωλούς και βασανισμένους τόσους ενάρετους, εάν δεν είχε ετοιμάσει και για τους μεν και για τους δε μια άλλη μελλοντική κατάστασι.»φυσικα,δεν θα ηταν δικαιος.επειδη ομως ειναι δικαιος ετοιμασε μελλοντικη κατασταση(οπως γραφει κ ο Ιερος Χρυσοστομος).υποχρεωσε κανεναν να βρεθει σε συγκεκριμενη κατασταση?επιασε απο τον σβερκο τον Γιατρο κ τον εβαλε στην κολαση?μονος του αποφασισε να τα τακιμιασει με τον δαιμονα.μονος του εκλεισε πρωτο τραπεζι πιστα.ο Θεος του φταιει?ο Θεος τον τιμωρει?μονος του αυτοτιμωρειται,ηδη απο αυτη τη ζωη.γι’αυτο κ εχει πλακωθει στα τρελοχαπα.αντι για την Θεια Κοινωνια αυτος προτιμαει την ”λυση” των φαρμακοβιομηχανιων.ακου μια ιστορια τρελε.ηταν παλια σε ενα κοντινο χωριο ενας ζαντας(οπως εσυ).του εφταιγαν ολα ενω το προβλημα το ειχε αυτος.ετσι τα εβαζε κ με Τον Θεο.εκει που καθοταν στην αυλη αρχιζε τις βλασφημιες.κ εκει που εβριζε επαιρνε το θκουλι(ξερεις τι ειναι το θκουλι?ρωτα κανα καρδιτσιωτη να σου πει) κ το πετουσε στον αερα να πετυχει Τον Θεο.το αποτελεσμα ηταν αυτο να επιστρεψει κατα πανω του.ποιος εφταιγε γι’αυτο?συμφωνα με τον ζαντα ο κακος Θεος που ηθελε να τον τιμωρησει
Η κατάσταση σου είναι αυτόχρημα τραγική.
Εδώ δεν εξετάζουμε αν ο Θεός φταίει αν κάποιος βρεθεί στην κόλαση. Ασφαλώς και δεν φταίει ο Θεός! Συνεπώς δεν έχεις κάποιο επιχείρημα εδώ. Τα λόγια σου είναι αέρας κοπανιστός! Ο αμαρτωλός άνθρωπος (όπως είπες παραπάνω) δεν θέλει τον Θεό στην ζωή του. Θέλει να ζήσει όπως εκείνος ορίζει παραβιάζοντας ως εκ τούτου τους θεϊκούς νόμους. Το ερώτημα εδώ, είναι τι κάνει ο Θεός. Σε παλαιότερους χρόνους τιμωρούσε τους αμαρτωλούς αφαιρώντας την ζωή τους όπως στον κατακλυσμό. Την συνέχεια θα την αφήσω στον Χρυσόστομο.
➡️ «Εάν όμως ο Θεός τώρα δεν τιμωρή αμέσως, μη θαυμάσης. Εκείνοι δεν ήξεραν τίποτε για μελλοντική κόλασι, γι’ αυτό και ετιμωρούντο την ίδια ώρα. Εσύ όμως όσες αμαρτίες διαπράττεις, και αν καθόλου δεν τιμωρηθής εδώ, θα τις πλήρωσης εκεί. »
? Για τους αμαρτωλούς, τόσο η παλαιά κατάσταση όσο και η μελλοντική, είναι η ΕΠΙΒΑΛΛΟΜΕΝΗ από τον Θεό ΤΙΜΩΡΙΑ όπου εις την πρώτη το «χέρι» του αφαιρούσε τις ζωές τους επί τόπου (π.χ κατακλυσμός) και στην δεύτερη (την μελλοντική) θα τους στείλει στα αιώνια βάσανα όπου σύμφωνα με τον Χρυσόστομο «Η κόλασις είναι ένα πράγμα αφόρητο».
Μακαριστός Σιατίστης Αντώνιος:
? Τιμωρεί ο Θεός… και μάλιστα αυστηρά!
Τι έχετε να πείτε αιρετικά σκυλιά τώρα που τα λόγια του αγιασμένου Μακαριστού Μητροπολίτη αντηχούν από την Αιωνιότητα; Τίποτα, γιατί ο Μακαριστός Σιατίστης Αντώνιος δεν είναι εύκολος στόχος, είναι η Ορθοδοξία!
▫️ Ο Σιατίστης δεν κάνει δικό του Ευαγγέλιο, αλλά κηρύσσει Χριστόν Σταυρωμένο και Αναστάντα. Γι’ αυτό και μιλά για Δικαιοκρίτη Θεό που τιμωρεί (και μάλιστα αυστηρά, αμείλικτα και αδυσώπητα) στην αιώνια κόλαση τους αμετανόητους αμαρτωλούς, αλλά και επιβραβεύει με την αιώνια ζωή στην Βασιλεία των Ουρανών όσους ζουν με φόβο Θεού.
.
Εδώ: https://www.youtube.com/watch?time_continue=360&v=JK_HEsEEvVg
➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»
❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
? Απαντήστε αν σας παίρνει αιρετικά μπουγατσόφλωρα σκυλιά!
Καλημέρα,δεν έχεις όπλα και κλεβεις τα όπλα των άλλων και προσπαθείς να τα στρέψεις εναντίον τους.
Διαβάζεις επιφανιακά και πονηηρά έως προβοκατόρικα τον Αγιο Χρυσόστομο.
Για τον ιερό Χρυσόστομο, η Κόλαση δεν είναι εκδικητική ανταπόδοση του Θεού προς τον άνθρωπο, αλλά είναι φυσική συνέπεια της απομάκρυνσης από τον Τριαδικό Θεό.
Ιδού 3 μαρτυρίες από τον ιερό Χρυσόστομο, που δείχνουν, ότι η τιμωρία, ΔΕΝ είναι από τον Θεό, αλλά από την ίδια την κακία του ανθρώπου:
Α. «[..] Αύτη δε (η κακία) ΚΑΙ ΠΡΟ της κολάσεως τιμωρείται τον εαυτής εργάτην, το συνειδός άγχουσα και εκδειματούσα [..]» (ΕΠΕ 13 Α, σελ. 108).
Η ΚΑΚΙΑ όμως τιμωρεί τον εργάτην της και προ της τιμωρίας, δημιουργούσα άγχος και φόβον εις την συνείδησιν .
Αν η κακία τιμωρεί αυτόν που την εργάζεται ΚΑΙ ΠΡΙΝ την κόλαση, φανερό ότι το ίδιο συμβαίνει και μετά. Μάλιστα, η τιμωρία είναι η ίδια (τώρα και στον μέλλοντα αιώνα), εφόσον είναι το άγχος και ο φόβος της συνειδήσεως. Δεν εκδικείται ο Θεός επομένως.
Β. «[..] η κακία ΚΑΙ ΠΡΟ της γεένης τους ενταύθα αυτήν μετιόντας κολάζειν είωθεν [..]» (ΕΠΕ 13 Α, σελ. 222).
”’Οπως η κακία τιμωρεί συνήθως πριν από την γέενα=ΚΌΛΑΣΗ αυτούς που την χρησιμοποιούν εις την παρούσαν ζωήν ”
Η κακία λοιπόν, και όχι ο Θεός, τιμωρεί εκείνους που την χρησιμοποιούν. Μάλιστα ΠΡΙΝ την γέενα. Όπως τιμωρεί η ίδια η κακία εδώ, το ίδιο και εκεί. Καμία έννοια της τιμωρίας, κατά τους δυτικούς σχολαστικούς.
Γ. Για τους άδικους λέει: «[..] πονηρά κτώμενοι κατά τον παρόντα βίον υποψίαν, και μεγάλην τον κατά τον μέλλοντα αιώνα επισπώμενοι κόλασιν [..]» (ΕΠΕ 13 Α, σελ. 240).
‘ΟΣΟΙ απέκτησαν κακήν,πονηρή ουσία εις τον παρόντα βίον και ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ δια τον εαυτόν των κόλασιν εις τον μέλλοντα βίον”
Πιο ξεκάθαρο χωρίο δεν γίνεται.
Οσο για το γνωστό τηγάνισμα στην Κόλαση ,που συχνά πυκνά πονηρά επικαλείσαι,εψαξα και βρήκα ότι
Οι ανθρωπομορφισμοί εκείνοι του Αγιου Χρυσόστομου απευθύνονται σε έναν εκπέσοντα ΜΟΝΑΧΟ.
Χρησιμοποιεί το αγαπημένο του ρητορικό σχήμα τον ψόγο ως φάρμακο ακόμα και για την επούλωση των πληγών της ψυχής.Σύμφωνα με την Ορθόδοξη Δογματική των Αγίων Πατέρων, η κόλαση είναι “αμεθεξία” του Θεού. Καμία σχέση με τις Παπικές και Προστεσταντικές αντιλήψεις.
Μου αρέσει που μου κάνεις και την παρατήρηση. Εσύ δεν έχεις όπλα και χρησιμοποιείς των άλλων! Συγκεκριμένα τα όσα έγραψες παραπάνω είναι τα όπλα και οι σκέψεις του σχολιαστή Stelios Bafitis (30 Μαρτίου 2014 – 4:57 μ.μ) σε ένα περιθωριακό blog.
Εδώ: monopatia-pou-diastavronontai.blogspot.com/2013/09/blog-post_17.html
❓ Και τι πάει να πει ΕΠΕ 13 Α, σελ. 240;
? Απόδειξε μου ότι τα λόγια αυτά που παρέθεσε ο Bafitis είναι του Χρυσοστόμου.
Παραθέτω την ξεκάθαρη δήλωση του Χρυσοστόμου η οποία δεν αφήνει περιθώρια παρανόησης.
➡️ «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»
❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
? Απάντησε αν σε παίρνει αιρετικέ.
Θα ήμουν αφελής ενώ μέ έχεις ταράξει στο ετοιματζήδικο φαγητό να σου κάνω το τραπέζι και να μαγειρέψω,
ενώ δεν έχω χρόνο.Μέχρι και Σαρανταποδαρούσες πεταλώνουμε για πάρτη σου.
https://azbyka.ru/otechnik/books/file/24574
ΕΠΕ σημείνει Ελληνες Πατέρες Εκκλησίας ΣΤΟ ΡΏΣΙΚΟ ΣΑΙΤ
Διάβασε τι γράφει ο Αγιος Χρυσόστομος και τα λέμε .
Εγώ γνωρίζω πολύ καλά τι γράφει ο Χρυσόστομος.
Αφού είχες την πηγή, γιατί παρέθεσες σχεδόν αυτούσιο το σχόλιο και τις σκέψεις του Stelios Bafitis;
? Άσχετος Αδαής: «Για τον ιερό Χρυσόστομο, η Κόλαση δεν είναι εκδικητική ανταπόδοση του Θεού προς τον άνθρωπο, αλλά είναι φυσική συνέπεια της απομάκρυνσης από τον Τριαδικό Θεό.»
➡️ Stelios Bafitis : «Για τον ιερό Χρυσόστομο, η Κόλαση δεν είναι «εκδικητική» ανταπόδοση του Θεού προς τον άνθρωπο, αλλά είναι φυσική συνέπεια της απομάκρυνσης από τον Τριαδικό Θεό.»
? Άσχετος Αδαής: «Αν η κακία τιμωρεί αυτόν που την εργάζεται ΚΑΙ ΠΡΙΝ την κόλαση, φανερό ότι το ίδιο συμβαίνει και μετά.»
➡️ Stelios Bafitis : «Αν η κακία τιμωρεί αυτόν που την εργάζεται ΚΑΙ ΠΡΙΝ την κόλαση, φανερό ότι το ίδιο συμβαίνει και μετά.»
▪️ Πέρα από τις σκέψεις του Bafitis και ο τονισμός στα σημεία είναι ίδιος. Π.χ (ΚΑΙ ΠΡΙΝ) κτλ.
Η απάντηση σου ήταν ότι δεν είχες χρόνο. Σε χρόνο μηδέν όμως μου έδωσες την πηγή των λόγων του Χρυσοστόμου (ΕΠΕ 13 Α, σελ. 108) τους οποίους αν επιχειρήσει κάποιος να κάνει αναζήτηση στο διαδίκτυο δεν θα βρει κανένα αποτέλεσμα στα έργα του Χρυσοστόμου ούτε σε κάποιο site της εκκλησίας, αλλά θα οδηγηθεί στο σχόλιο του Bafitis ο οποίος όπως φαίνεται χειρίζεται στα δάχτυλα τα ΕΠΕ.
? Θα τα πούμε παρακάτω κύριε Μπαφίτη.
Γιδοβοσκέ είπες ότι η αμαρτία είναι κάθε ενέργεια του ανθρώπου με την οποία διώχνει τον Θεό από την ζωή του. Ωραία, αυτοί οι αμαρτωλοί σαρκολάτρες της εποχής του Νώε έδιωξαν από την ζωή τους τον Θεό. Και ❓ Τι έκανε ο Θεός; Τους άφησε στην ησυχία τους;
? Έχει μείνει έστω και λίγο μυαλό μέσα στο κεφάλι σου;
Τι έκανε ο Θεός; Τους άφησε να ζήσουν την ζωούλα τους;
▫️
Απάντησε αιρετικέ!
Αιρετικοί φίλοι μου συμφωνείτε με τους λόγους του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά;
? Ναι ή όχι;
Μου ζήτησες ποιές είναι οι πηγές στις οποίες ο Αγιος Χρυσόστομος ομιλεί για νοσκομειο ψυχών?
Ιω. Χρυσ., Περί τού μη δημοσιεύειν τα αμαρτήματα 1, MPG 51, 354, Εις Γέν., λόγ. 3, 1, MPG 54, 591, Εις Γέν., 1, 3. 1, MPG 53, 24. 22, Εις Ιω. 2, 5, MPG 59, 36.
Το βιβλίο του καθηγητή Σ. Κ. Τσιτσίγκου, Η ψυχή τού ανθρώπου κατά τον ιερό Χρυσόστομο, σ. 240 εξ.
Το βιβλίο Θέματα Ζωής Β’, Ιεράς Μονής Παρακλήτου που αναφέρει σχετικά,
”Η Εκκλησία είναι θεραπευτήριο και όχι δικαστήριο των ψυχών.
Δεν καταδικάζει για τα αμαρτήματα, αλλά παρέχει συγχώρηση των αμαρτημάτων.
Τίποτα δεν κάνει τόσο χαρούμενη τη ζωή μας, όσο η ευχαρίστηση που νοιώθουμε στην Εκκλησία.
Στην Εκκλησία συντηρούν τη χαρά τους οι χαρούμενοι,
στην Εκκλησία αποκτούν την ευθυμία οι στεναχωρεμένοι και την ευφροσύνη οι λυπημένοι,
στην Εκκλησία βρίσκουν την ανακούφιση οι ταλαιπωρημένοι και την ανάπαυση οι κουρασμένοι.
” Ελάτε ” λέει ο Κύριος, ” κοντά μου όλοι, όσοι είστε κουρασμένοι και φορτωμένοι (με θλίψεις και αμαρτίες), κι εγώ θα σας ξεκουράσω” (Ματθ.11:28).
Τι πιο ποθητό θα μπορούσε να υπάρξει απ’αυτή τη φωνή; Τι πιο γλυκό απ’αυτή τη πρόσκληση;
Ο Κύριος σε προσκαλεί στην Εκκλησία για πλούσιο γεύμα.
Σε μεταφέρει από τους κόπους στην ανάπαυση κι από τα βάσανα στην ανακούφιση.
Σε απαλλάσσει από το βάρος των αμαρτημάτων σου.
ΓΙΑΤΡΕΥΕΙ τη στεναχώρια με την ευχαρίστηση και τη λύπη με τη χαρά.
Κανένας δεν είναι πραγματικά ελεύθερος και χαρούμενος, παρά μόνο ΕΚΕΙΝΟΣ που ΖΕΙ για τον Χριστό.
Αυτός ξεπέρασε όλα τα κακά και δεν φοβάται τίποτα!”
Τέλος να σου θυμίσω από αυτά που διάβασες για τον Αγιο Χρυσόστομο και εσύ,αλλά δεν έδωσες την πρέπουσα σημασία…
”Γνωρίζω ότι πολλοί φρίττουν και τρέμουν μόλις σκεφθούν την κόλασι. Εγώ όμως την έκπτωσι από την δόξα τού παραδείσου την θεωρώ πολύ ΠΙΚΡΟΤΕΡΗ από την κόλασι. Εάν βέβαια δεν είναι δυνατόν να παρουσιασθή αυτό με λόγια, δεν έχει σημασία. Άλλωστε δεν γνωρίζουμε την μακαριότητα εκείνων των αγαθών, ώστε να κατανοήσουμε ακριβώς και την αθλιότητα που έχει η στέρησίς τους. Ο Παύλος όμως που τα εγνώριζε αυτά με ακρίβεια, μας βεβαιώνει πως η ΕΚΠΤΩΣΙΣ έκπτωσις ΑΠΟ την ΔΟΞΑ τού ΧΡΙΣΤΟΥ είναι το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ απ’ όλα. Εμείς αυτό θα το αντιληφθούμε, όταν τύχη και το δοκιμάσουμε στην πράξι.
Θα ήταν ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ να υποστούμε αναρίθμητους ΚΕΡΑΥΝΟΥΣ, παρά να ιδούμε το πρόσωπο ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ , το ήμερο να μας ΑΠΟΣΤΡΕΦΕΤΑΙ και το γαλήνιο μάτι να μη ανέχεται να μας βλέπη…
Συνεπώς προτιμότερο να μας χτυπάνε ασταμάτητα κεραυνοί παρά να είμαστε μακρυά από τον Χριστό!
Πολύ ωραία!
Χρυσόστομος: «Η Εκκλησία είναι θεραπευτήριο και όχι δικαστήριο των ψυχών Δεν καταδικάζει για τα αμαρτήματα, αλλά παρέχει συγχώρηση των αμαρτημάτων.»
? Αυτό είναι επιχείρημα ότι ο Θεός δεν τιμωρεί; Όταν θα έρθει στην δευτέρα του παρουσία θα συγχωρήσει τις αμαρτίες των αμετανόητων;
▪️ Παραθέτω την ερμηνεία της ορθόδοξης εκκλησίας για το Ιωάννης 3:17. «Δύο είναι οι παρουσίες του Χριστού: Αυτή που έχει γίνει ήδη και στην οποία ο Χριστός δεν ήρθε να κρίνει τον κόσμο αλλά για να συγχωρήσει, και η Δευτέρα κατά την οποία ο Χριστός δεν θα συγχωρήσει αλλά θα ΚΡΙΝΕΙ τον κόσμο.»
➡️ Χρυσόστομος: «Να, ημέρα Κυρίου έρχεται με άπαυστο θυμό και οργή, να καταστήση την οικουμένη όλη έρημη και τους αμαρτωλούς να καταστρέψη από αυτήν.»
Η εκκλησία του Χριστού οφείλει να συγχωρεί έως την δευτέρα παρουσία όπου ο Χριστός δεν θα συγχωρέσει κανέναν αμετανόητο αμαρτωλό.
? Ουδέν αντεπιχείρημα! Προσπαθείς με κάθε τρόπο να αποφύγεις τις ξεκάθαρες δηλώσεις του Χρυσοστόμου διότι πολύ απλά δεν δέχεσαι τον λόγο του.
➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»
❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
? Απάντησε αν σε παίρνει αιρετικέ!
Συμφωνώ σε γενικές γραμμές αν και ο Χριστός θα κρίνει μόνο τους ζώντες στην β παρουσία του στην Γή.
Οι υπόλοιποι έχουν κριθεί με το θάνατο τους και θα αναστηθούν πρώτοι για την ζωή η τον θάνατο τον δεύτερο…
Η γενική απιστία φαίρνει όντως μεγάλη καταστροφή.
Φίλε μην ξεχνάς όμως ότι περισσότερο αυτοτιμωρείται ο άνθρωπος παρά τον τιμωρεί ο Θεός.
Ο Χριστός θα κρίνει μόνο τους ζώντες; Ωραίο αιρετικό ανέκδοτο αυτό! Παραθέτω από το σύμβολο της ορθόδοξης πίστεως.
«Θα έρθει και πάλι στον κόσμο με δόξα, για να κρίνει τους ζωντανούς και τους νεκρούς.»
Ότι κι αν λες είναι μπαρούφα.
❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
? Απάντησε αν σε παίρνει αιρετικέ!
Kαλημέρα,,
αγνοέις επιδεικτικά την ζωή στον θάνατο ένεκα της απιστίας σου.
Μπερδεύεις την μερική κρίση με την Γενική Κρίση.
Ο Κύριος και Θεός μας δεν είναι Θεός νεκρών αλλά ζωντανών.
1 – Ποια είναι η προηγούμενη κρίση του Χριστού;
Η μερική Του κρίση για κάθε άνθρωπο, όταν η ψυχή του εγκαταλείπει αυτόν τον κόσμο για τον άλλο.
2 – Ποια είναι τα αποτελέσματα της μερικής κρίσης;
Οι ψυχές των δικαίων απολαμβάνουν μιας ευτυχίας προσωρινής και ατελούς, και οι ψυχές των αμαρτωλών υφίστανται ένα βασανισμό προσωρινό και ατελή.
3 – Τί λαμβάνει υπόψη Του ο Χριστός στη μερική κρίση;
Το σύνολο της ηθικής κατάστασης της ψυχής κατά τη στιγμή του θανάτου = ό,τι φέρει η ψυχή καθ’ εαυτή και με το οποίο εισέρχεται στον κόσμο πέραν του τάφου.
4 – Ποιό είναι το αποφασιστικό κριτήριο της δικαιώσεως κατά τη μερική κρίση:
Η σχέση την οποία ο άνθρωπος διατηρεί κατά τη διάρκεια της ζωής του στη γη, 1 ) με την Τριαδική Θεότητα και 2) με το Σώμα του Χριστού που είναι η Εκκλησία.
5 – Ποιές είναι ενδεικτικές αναφορές για τη μερική κρίση από την Καινή Διαθήκη:
Η παραβολή του Λαζάρου και του πλουσίου (Λουκ. 16, 23-25). Ο Απόστολος Παύλος: «καθ’ όσον απόκειται τοις ανθρώποις άπαξ αποθανείν, μετά δε τούτο κρίσις» (Εβρ. 9, 27).
Δεν κατανοείς τα βασικά της πίσεεως μας και θα νοήσεις Αγιο Χρυσόστομο?
Ασφαλώς ο Θεός είναι Κύριος της ιστορίας.
Ο κατακλυσμός,,η καταστροφή της Ιεουσαλήμ,η πτώση ακόμα και του Βυζαντίου είναι
δική του απάντηση προς το συμφέρον του μεταπτωτικού άνθρωπου.
Η ουσία όμως δεΝ αλλάζει .Ο άνθρωπος περισσότερο αυτοτιμωρείται παρά τον τιμωρεί ο Θεός για τα ανομήματα του..Ο Θεός είναι πρώτα Πατέρας,Δάσκαλος,Ιατρός και ύστερα Κριτής.
Αυτό το είδαμε πιό καθαρά με τους Ιουδαίους ….
Σε αυτό το άρθρο δεν πρόκειται να ανοίξω καινούργιο πεδίο συζήτησης. Άλλωστε αυτά τα έχουμε ξανασυζητήσει στο παρελθόν και σε καμιά περίπτωση δεν κατάφερες να αποδείξεις την αλήθεια του ισχυρισμού σου.
➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»
❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
? Μούγκα στην στρούγκα! Εκφράζεις την ανοησία σου!
Και τώρα μια δύσκολη ερώτηση: Συμφωνείς με τους λόγους του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά; Σιγά μην απαντήσεις!
Καλησπέρα,μια που αναφέρθηκα ανάμεσα σε άλλα και σε λόγια του μεγαλύτερου για πολλούς θεολόγου του 20ου αιώνα
Ρώσου καθηγητή Του Χάρβαρντ, Γεώργιο Βασίλιεβιτς Φλορόφσκι ή Φλωρόφσκυ ,ας δούμε τί έλεγε για τους Ελληνες.
”Πράγματι, το να είσαι Χριστιανός σημαίνει να είσαι Έλληνας, εφόσον η βασική μας αυθεντία θα είναι για πάντα ένα ελληνικό βιβλίο, η Καινή Διαθήκη.Το χριστιανικό μήνυμα έχει δια ΠΑΝΤΟΣ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ σε ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ….
Προσωπικά είμαι αποφασισμένος να υπερασπιστώ αυτή τη θέση και μάλιστα σε δύο διαφορετικά μέτωπα:
Κατά της όψιμης αναβίωσης του ΕΒΡΑΙΣΜΟΥ,Κατά όλων των προσπαθειών επαναδιατύπωσης δογμάτων σε κατηγορίες ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ φιλοσοφιών, είτε γερμανικών, είτε δανέζικων, είτε γαλλικών.”
Συνπως οι ξένοι μελετητές της Καινής Διαθληκης εάν δεν γίνουν κατά κάποιο τρόπο Ελληνες για να καταλάβουν το Θείο μύνημα, δεν θα κατανοήσουν ποτέ ΟΡΘΆ την Καινή Διαθήκη.
Είναι αδύνατον ερμηνευτές Κ.Δ εκ της Αμερικής χωρίς να έχουν σπουδάσει στην Ελλάδα,η να ζήσουν
στην Ελλάδα, εξ αποστάσεως να ερμηνεύσουν ΕΠΑΡΚΏΣ τα εδάφια της Κ.Δ!
Άσχετο!
Καλήσπέρα Αγανακτισμένε ανυπόδητε ακανθοβάτη.Τα λόγια του Ρώσου Καθηγητή αφιερωμένα εξαιρετικά σε όσουν θεωρούν ,την Ορθοδοξία Εβραιοχριστιανισμό…
Ας υποθεσουμε οτι κατασκευαζεις ενα αυτοκινητο.κατεβαινω απο Καρδιτσα,σε βρισκω κ το αγοραζω.εσυ ως κατασκευαστης ξερεις πως θα δουλεψει σωστα.μου λες οτι για να βαλω ταχυτητα πρεπει να πατησω πρωτα τον συμπλεκτη.μου λες οτι πχ στις 3.000 στροφες πρεπει να πατησω συμπλεκτη κ να αλλαξω ταχυτητα κτλ.ξεκιναω απο Αθηνα για Καρδιτσα συνεχως με πρωτη(δικο μου ειναι το αυτοκινητο οπως θελω το δουλευω) κ τερμα τις στροφες.καπως ετσι ειναι κ ο ανθρωπος.εχει κατασκευαστη,εχει Δημιουργο.εχει πλαστει με ορισμενες προδιαγραφες.αν δεν σου αρεσει ζητα λογο απο Τον Θεο.δεν εχει να κανει με επιβαλλομενη τιμωρια αλλα με φυσικη συνεπεια.εισαι κοντα στον Θεο?ζεις συμφωνα με το προσπεκτους(εντολες)?δουλευει σωστα το αυτοκινητο.πας με πρωτη συνεχως κ τερμα στροφες?το εκαψες.φυσικη συνεπεια.θελεις να το ονομασεις επιβαλλομενη τιμωρια?δικο σου θεμα.στην εξισωση υπαρχει κ ο παραγοντας διαβολος κ οι δαιμονες του.δεν ξερω πως λειτουργει ο πνευματικος κοσμος.δεν ξερω εαν στον κατακλυσμο επαιξε ρολο κ ο παραγοντας διαβολος.ο διαβολος εξαλλου ειναι απ’αρχης ανθρωποκτονος.η προστασια Του Θεου ειναι αυτη που μας κραταει σωους κ αβλαβεις.εαν αποσυρει την προστασια Του τη γαμησαμε.ισως,το ξαναγραφω ισως στον κατακλυσμο ο Θεος να απεσυρε την προστασια Του κ να εγινε οτι εγινε.μπορει το κακο να προηλθε ως συνεπεια των αλλων δυναμεων.δεν ξερω.καπου στην Παλαια Διαθηκη γραφει οτι ο Θεος εδωσε μισος στους Αιγυπτιους κτλ κτλ.τι λεει η Εκκλησια μας γι’αυτο?εδωσε ο Θεος πραγματικα μισος?οχι.απλα ο Θεος επετρεψε να παρασυρθουν οι Αιγυπτιοι απο τον διαβολο.επετρεψε.ο Θεος επιτρεπει καποιο κακο δεν το προκαλει.γιατι το κανει?Θεος ειναι,Αυτος ξερει.παντως οτι κανει ειναι για το καλο του ανθρωπου.αυτο το γνωριζω προσωπικα.απο προσωπικη εμπειρια δεν μπορω να μιλησω για τιμωρια Του Θεου.αυτη τη στιγμη περνω μια κατασταση αλλα Ιωβ.λες κ με καταραστηκαν.σφαλιαρες απο ολες τις μεριες.σε ολους τους τομεις της ζωης.η υγεια μου ειναι……μη το συζητας.εδω κ δυο χρονια.τιμωρια?ποια τιμωρια?η μεγαλυτερη ευλογια.εαν αυτο μου χαρισει αιωνιοτητα κοντα Του,για ποια τιμωρια μιλας?εισαι εκτος κλιματος,δεν προκειται να καταλαβεις.εχεις δει την ταινια requiem for a dream?μη τη δεις.πολυ καταθλιψη.εκει ο πρωταγωνιστης κ η παρεα ειναι χρηστες ουσιων.ο πρωταγωνιστης τρυπιεται συνεχως στο ιδιο σημειο κ παθαινει μολυνση.του κοβουν το χερι.μεγαλη μαλακια να χασεις το χερι.τον γαμησε ο γιατρος,τον τιμωρησε.τον αφησε χωρις χερι.το φαρμακο κατα της ασθενειας ειναι πικρο.εχεις παρει ποτε γευστικο φαρμακο?δεν παυει να ειναι ομως φαρμακο.σε γιατρευει.δεν προκειται ΠΟΤΕ να βγαλουμε ακρη στο θεμα.εκπεμπουμε σε διαφορετικες συχνοτητες.το θεμα ειναι οτι μια ζωη εγω εξεπεμπα στη συχνοτητα σου.οποτε γνωριζω τη σκεψη σου.εαν ποτε(στο ευχομαι πραγματικα) εκπεμψεις στη δικη μου συχνοτητα τοτε θα δεις την ευλογια.αυτα προς το παρον.περιμενω την αποδειξη σου για το γνωστο θεμα.μη βγαλω ριζες
Κατηγορείς εμένα ότι δεν απαντώ ποτέ σε ότι με ρωτάς, αλλά στην πραγματικότητα εσύ είσαι αυτός που δεν απαντά.
▪️ Είπες ότι η αμαρτία είναι κάθε ενέργεια του ανθρώπου με την οποία διώχνει τον Θεό από την ζωή του. Ωραία αυτοί οι αμαρτωλοί σαρκολάτρες της εποχής του Νώε έδιωξαν από την ζωή τους τον Θεό. Και ❓ Τι έκανε ο Θεός; Τους άφησε να ζήσουν την ζωούλα τους;
? Μπορείς να απαντήσεις;
➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»
❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
? Μπορείς να απαντήσεις;
Τώρα άλλαξες παραμύθι και γυρνάς και λες ότι ο Θεός δεν ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ τιμωρίες. Αυτό σου το επιχείρημα καταρρίπτεται από τα παραπάνω λόγια του Χρυσοστόμου που σου έκλεισαν το στόμα.
➡️ Παραθέτω και δεύτερη απόδειξη από τον Άγιο Ιγνάτιο Μπριαντσανίνωφ : ««Τρεις ΤΙΜΩΡΙΕΣ έχει ορίσει η θεία ΔΙΚΑΙΟΚΡΙΣΙΑ για τις αμαρτίες όλης της ανθρωπότητας. Οι δύο έχουν ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ήδη· απομένει η ΕΠΙΒΟΛΗ της τρίτης. Η πρώτη ΤΙΜΩΡΙΑ ήταν ο αιώνιος θάνατος, που ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ στη ρίζα της ανθρωπότητας, τους προπάτορες, για την παράβαση της εντολής του Θεού στον παράδεισο (βλ. Γεν. 2, 16-17· 3, 1-19). Η δεύτερη ήταν ο παγκόσμιος κατακλυσμός (βλ. Γεν. 7, 10-24), που ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ επειδή οι άνθρωποι άφησαν τη σάρκα να κυριαρχήσει στο πνεύμα τους (βλ. Γεν. 6, 3), διαπράττοντας όλο και περισσότερες αμαρτίες (βλ. Γεν. 6, 5) Η τελευταία ΤΙΜΩΡΙΑ θα είναι η διάλυση και το τέλος του ορατού κόσμου για την αποστασία των ανθρώπων από τον Σωτήρα Χριστό, για την παράδοσή τους στα πονηρά πνεύματα και τη διαρκή κοινωνία τους μ’ αυτά.»
? Τιμωρίες που επιβλήθηκαν και θα επιβληθούν από ποιόν; Μπορείς να απαντήσεις; Όχι!
Τα παραδείγματα σου είναι όλα άσχετα με το θέμα που συζητάμε. Αν βάλω το χέρι μου στην φωτιά θα καώ. Φταίει ο Θεός; Όχι! Με τιμώρησε ο Θεός; Όχι! Όποιος όμως δεν υπακούει στον Θεό, ο Θεός τον τιμωρεί, όπως τιμώρησε με θάνατο τους σαρκολάτρες της εποχής του Νώε.
➡️ «Θα φανερωθή δε με φλόγα πυρός και θα αποδώση την δικαίαν ΤΙΜΩΡΙΑΝ εις εκείνους, που δεν θέλουν να γνωρίζουν τον Θεόν και να ΥΠΑΚΟΥΟΥΝ στο Ευαγγέλιον του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού.» (Β Θεσ. 1:8)
Στην πρωτη ερωτηση απαντησα.σου ειπα για τον κατακλυσμο.τι εννοεις οταν λες τι εκανε ο Θεος.καὶ εἶπε Κύριος ὁ Θεός· οὐ μὴ καταμείνῃ τὸ πνεῦμά μου ἐν τοῖς ἀνθρώποις τούτοις εἰς τὸν αἰῶνα διὰ τὸ εἶναι αὐτοὺς σάρκας, ἔσονται δὲ αἱ ἡμέραι αὐτῶν ἑκατὸν εἴκοσιν ἔτη.διαβασε ξανα το σχολιο μου μπας κ καταλαβεις.εαν δεν σε ικανοποιει η απαντηση ποσως μ’ενδιαφερει.τι περιμενεις,να γραψω αυτο που θελεις εσυ?δε πας καλα μου φαινεται.ρε,μπας κ σου εκαναν ολα τα χατιρια μικρος κ βγηκες κακομαθημενο?παρακατω τα ιδια κ τα ιδια.μεσα στα σχολια μου υπαρχουν οι απαντησεις.κ στο σημερινο μου σχολιο παρακατω.αυτη ειναι η αποψη μου.δεν θα με φερεις εκει που θελεις εσυ.υπαρχει τιμωρια για την οποια δεν ευθυνεται ο Θεος.εχουμε πλαστει με προδιαγραφες.ειτε σ’αρεσει ειτε οχι.εσυ κ κατι αλλοι δεν σας συμφερει να το δεχτειτε διοτι αυτο θα σας φορτωσει με ευθυνες.προτιματε να βλεπετε εναν Θεο τιμωρο.παρεμπιπτοντως αρχισα να ριζωνω.δεν θα σε περιμενω για πολυ.η σιωπη σου θα ερμηνευθει ως αδυναμια απαντησης πολυ συντομα.αυτο θα σου δωσει το βραβειο του μεγαλυτερου ψευτη σχολιαστη στα ΚΑΤΟΧΙΚΑ(οχι οτι χρειαζεται αυτο.εχει βγει ηδη το πορισμα)
Όλα σου τα επιχειρήματα έχουν ισοπεδωθεί. Δεν απαντάς πουθενά και σε τίποτα.
➡️ Είπες ότι ο Θεός δεν ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ τιμωρίες. Καταρρίφθηκε ✔️
Τι έχεις να πεις; Τίποτα! Μας πουλάς και εξυπνάδες από πάνω!
➡️ Είπες ότι η αμαρτία είναι κάθε ενέργεια του ανθρώπου με την οποία διώχνει τον Θεό από την ζωή του. Ωραία αυτοί οι αμαρτωλοί σαρκολάτρες της εποχής του Νώε έδιωξαν από την ζωή τους τον Θεό. Και ❓ Τι έκανε ο Θεός; Τους άφησε να ζήσουν την ζωούλα τους;
? Μπορείς να απαντήσεις; Όχι! Δεν θέλεις να απαντήσεις διότι δεν σε παίρνει. Όλα όσα λες είναι εκφράσεις ενός χαλασμένου μυαλού.
➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»
❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
? Μπορείς να απαντήσεις; Όχι! Ουδέν αντεπιχείρημα!
Λες ότι προτιμώ να βλέπω τον Θεό ως τιμωρό. Εγώ δεν θα πω τίποτα!
Μακαριστός Σιατίστης Αντώνιος: «Τιμωρεί ο Θεός και μάλιστα αυστηρά!»
Συνεχισε ψευτη,καλα το πας.οι επαναληψεις για δημιουργια εντυπωσεων μπορει να τον πεισουν τον εαυτο σου χαχα(διοτι αυτον προσπαθεις να πεισεις χαχα).μιλα δαιμονα,εβγαλα ριζες
Πολύ ευχαρίστως!
Όλα σου τα επιχειρήματα έχουν ισοπεδωθεί. Δεν απαντάς πουθενά και σε τίποτα. Είπες ότι ο Θεός δεν ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ τιμωρίες. Καταρρίφθηκε ✔️
➡️ Άγιος Ιγνάτιος Μπριαντσανίνωφ : «Τρεις ΤΙΜΩΡΙΕΣ έχει ορίσει η θεία ΔΙΚΑΙΟΚΡΙΣΙΑ για τις αμαρτίες όλης της ανθρωπότητας. Οι δύο έχουν ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ήδη· απομένει η ΕΠΙΒΟΛΗ της τρίτης. »
? Τιμωρίες που επιβλήθηκαν και θα επιβληθούν από ποιόν; Μπορείς να απαντήσεις; Όχι!
➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»
❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
? Μπορείς να απαντήσεις; Όχι!
Δεν μπορείς να απαντήσεις διότι είναι ξεκάθαρο ότι ο Θεός τιμωρεί.
Μακαριστός Σιατίστης Αντώνιος: «Τιμωρεί ο Θεός και μάλιστα αυστηρά! »
Κ κατι αλλο.χρησιμοποιεις τον λογο του Ιερου Χρυσοστομου ως αποδειξη οτι ο Θεος τιμωρει.γιατι δεν βλεπεις ως αποδειξη πχ τον λογο του αγιου Πορφυριου ο οποιος λεει οτι ο ανθρωπος αυτοτιμωρειται?με ποιο κριτηριο χρησιμοποιεις ως αποδειξη τον λογο του ενος ενω απορριπτεις τον λογο του αλλου?απο περιεργεια ρωταω.συμπεριφερεσαι οπως ο Γιοχαν.τι ελεγε αυτος?ναι,η Αγια Αποκαλυψη.τι λεει Γιοχαν στο τελος η Αγια Αποκαλυψη?α,αυτο δεν το δεχομαι!!κ τον λεγαμε κ οι δυο μας βλακα κ υποκριτη
Ο λόγος του Χρυσοστόμου είναι ΤΡΑΝΤΑΧΤΗ απόδειξη ότι ο Θεός τιμωρεί. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που έχεις μουγκαθεί.
➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»
❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
? Μπορείς να απαντήσεις; Όχι διότι μουγκάθηκες!
Εφόσον λοιπόν ο λόγος του Χρυσοστόμου είναι ξεκάθαρος τρία τινά υπάρχουν. Είτε αυτοί οι δυο Άγιοι διαφωνούν, είτε κάτι δεν κατάλαβες, είτε δεν θες να καταλάβεις.
▪️ Θα σε σπρώξω λίγο μήπως και ξεκολλήσεις από τον αιρετικό σου βούρκο.
Παραθέτω από τον Άγιο Πορφύριο: «Ο Θεός δεν είναι μόνο αγάπη, αλλά και δικαιοσύνη. Δεν μπορεί να αφήσει ατιμώρητο τον άδικο και εγκληματία. Ούτε η ανθρώπινη δικαιοσύνη δεν σηκώνει κάτι τέτοιο.»
▪️ Παραθέτω από τον Αθανάσιο Μυτιληναίο: «Αγαπητοί μου, βάζοντας στην άκρη τη δικαιοσύνη και την κρίση του Θεού και μένοντας μόνο με την αγαθότητα και την αγάπη του Θεού, κάναμε ώστε, ο μεν Θεός να εκφράζεται αγαπητικά σ’ εμάς με το Σταυρό, εμείς δε να εκφραζόμεθα αγαπητικά σ’ Εκείνον χωρίς Σταυρό.»
Δεν σε ρωτησα αυτο.σε ρωτησα με ποιο κριτηριο χρησιμοποιεις τον λογο του ενος αγιου ως αποδειξη κ απορριπτεις τον λογο του αλλου.καταλαβαινς ελληνικα για δεν καταλαβαινς?δεν θελεις να απαντησεις,το καταλαβαινω.εχει γινει πλεον συνηθεια.ας δουμε σαν τιμιοι συζητητες τι μας εγραψες.Ο λόγος του Χρυσοστόμου είναι ΤΡΑΝΤΑΧΤΗ απόδειξη ότι ο Θεός τιμωρεί. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που έχεις μουγκαθεί.
➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»ο λογος του αγιου Πορφυριου ειναι ΤΡΑΝΤΑΧΤΗ αποδειξη οτι ο Θεος ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΕΙ.ο ανθρωπος αυτοτιμωρειται.σου αρεσουν τα λογοπαιγνια «Ο Θεός δεν είναι μόνο αγάπη, αλλά και δικαιοσύνη. Δεν μπορεί να αφήσει ατιμώρητο τον άδικο και εγκληματία. Ούτε η ανθρώπινη δικαιοσύνη δεν σηκώνει κάτι τέτοιο.»δεν εγραψα οτι ο αμαρτωλος δεν θα τιμωρηθει.κοιταξε τα σχολια παραπανω.ξερεις,μπαρα δεξια.κνησ.κατι τελευταιο.ας υποθεσουμε οτι ειμαι με ενα φιλο.αυτος κανει κατι ασχημο,μια μεγαλη αμαρτια.τι ειναι λογικο να του πω?η γλωσσα τι ειναι λογικο να προφερει?θα σου πω.αυτο που ειναι λογικο να βγει απο το στομα μου ειναι ”φιλε κοψε τις μαλακιες,θα σε τιμωρησει ο Θεος”.τι περιμενεις να πω?”φιλε κοψε τις μαλακιες,τα αυτοτιμωρηθεις” κ να αρχισω να του αναλυω την ιστορια με το αυτοκινητο?με ποιανεις?τα πραματα ειναι πολυ απλα,εσυ τα κανεις συνθετα.ειναι φιλος μου,τον αγαπαω.θελω να τον προστατεψω.θα του πω οτι θα τον τιμωρησει ο Θεος ετσι ωστε μεσω του φοβου να πετυχω τον σκοπο μου.σκεψου τις συνθηκες της εποχης του Χρυσοστομου.το ποιμνιο ητανε αμορφωτο.ακομη κ σημερα οι περισσοτεροι αυτο καταλαβαινουν,οτι ο Θεος τιμωρει.ενας που ειναι επιρρεπης στην αμαρτια εαν ακουσει οτι ο Θεος δεν τιμωρει αλλα ο ανθρωπος αυτοτιμωρειται μπορει να το παρει στραβα.,μπορει να του κανεις κακο.πολυ καλως κανει η Εκκλησια κ ομιλει για τιμωρια Του Θεου.ο φοβος φυλαει τα ερμα.τα πραματα ειναι απλα,πολυ απλα.καλη προαιρεση θελει
Όταν ο Χρυσόστομος λέει ότι ο Θεός τιμωρεί, δεν εκφράζεται με σύμβολα κάποιων αφηρημένων εννοιών. Θα στο αποδείξω αμέσως!
➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»
❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
? Μπορείς να απαντήσεις; Όχι!
Όλα τα άλλα που λες είναι ανάξια λόγου. Εκφράζουν το αιρετικό μπέρδεμα του μυαλού σου και τίποτα άλλο. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που αποφεύγεις να απαντήσεις. Ο λόγος σου φιλαράκι μου δεν έχει καμιά θεολογική (ούτε ορθόδοξη) αξία. Είναι αυτό που λέμε σκουπίδια ενός χαλασμένου μυαλού.
Ο αγιος Πορφυριος δεν εκφραζεται με συμβολα αφηρημενων λογων.οριστε ”ο Θεος δεν τιμωρει,ο ανθρωπος αυτοτιμωρειται”.ερωτηση ”με ποιο κριτηριο χρησιμοποιεις ως αποδειξη τον λογο του ενος ενω απορριπτεις τον λογο του αλλου”?μιλα δαιμονα,αρχισα να ριζωνω
Εφόσον ο λόγος του Χρυσοστόμου είναι ξεκάθαρος τρία τινά υπάρχουν. Είτε αυτοί οι δυο Άγιοι διαφωνούν, είτε κάτι δεν κατάλαβες, είτε δεν θες να καταλάβεις.
▪️ Πορφύριος: «Ο Θεός δεν είναι μόνο αγάπη, αλλά και δικαιοσύνη. Δεν μπορεί να αφήσει ΑΤΙΜΩΤΗΤΟ τον άδικο και εγκληματία. Ούτε η ανθρώπινη δικαιοσύνη δεν σηκώνει κάτι τέτοιο.»
▪️ Αθανάσιος Μυτιληναίος: «Αγαπητοί μου, βάζοντας στην άκρη τη δικαιοσύνη και την κρίση του Θεού και μένοντας μόνο με την αγαθότητα και την αγάπη του Θεού, κάναμε ώστε, ο μεν Θεός να εκφράζεται αγαπητικά σ’ εμάς με το Σταυρό, εμείς δε να εκφραζόμεθα αγαπητικά σ’ Εκείνον χωρίς Σταυρό.»
? Ο Πορφύριος θέλει να δείξει με την επίμαχη φράση (που έφαγες σκάλωμα) ότι δεν είναι υπεύθυνος ο Θεός για τις τιμωρίες αλλά ο ίδιος ο άνθρωπος, για`αυτό τον λόγο άλλωστε ο ίδιος Άγιος λέει ότι ο Θεός δεν θα αφήσει ΑΤΙΜΩΡΗΤΟ τον άδικο και εγκληματία. Δεν είναι αντιφατικός ο Άγιος, απλώς εσύ δεν καταλαβαίνεις μια.
➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»
❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
? Μπορείς να απαντήσεις; Όχι!
Σύμφωνα με τον Αθανάσιο Μυτιληναίο εκφράζεσαι αγαπητικά προς τον Θεό χωρίς όμως τον Σταυρό. Που πας αγόρι μου χωρίς τον Σταυρό; Και ρίζες να βγάλεις εδώ, θα είσαι πάντα ένας Γιδοβοσκός χωρίς Σταυρό.
Μα ποσο κουτοπονηρος πια!!παρακατω τι γραφει?”Ο Θεός είναι φύσει ελεήμων και φιλάνθρωπος, σε καμιά περίπτωση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΑΘΗΣ ΤΙΜΩΡΟΣ, δικαστής, δήμιος και σαδιστής. Ακόμη και η κόλαση είναι μια άλλη έκφραση της θείας αγάπης, αλλά αυτό δεν μπορούμε να το αναλύσουμε εδώ”.οτι ακριβως σου γραφω στα σχολια μου(σου αναφερα το παραδειγμα της κολασης),χωρις να χρειαστει να τα διαβασω.τα βιωνω.εσυ ομως σφυρας σαν τον καλαντζι.”Ο άγιος Ισαάκ ο Σύρος αναφέρει ότι ο Θεός είναι μάλλον ελεήμων παρά δίκαιος, συγκριτικά με τα λάθη και τα εγκλήματά μας. Και όταν «τιμωρεί», με πόση αγάπη παιδαγωγεί…”.δεν μιλαμε δηλαδη για τιμωρια αλλα για παιδαγωγεια(γι’αυτο κ η τιμωρια ειναι σε εισαγωγικα).για να δουμε κ τον αγιο Παισιο.”Οι ακρίδες, οι πόλεμοι, η αυχμός, οι αρρώστιες είναι μάστιγα. Όχι ότι ο Θεός θέλει να παιδαγωγήση αύτως τον άνθρωπο, αλλά είναι συνέπεια της απομακρύνσεως του ανθρώπου από τον Θεό. Όλα αυτά συμβαίνουν, επειδή ξεφεύγει ο άνθρωπος από τον Θεό.
Έρχεται η θυμός του Θεού, για να θυμηθεί ο άνθρωπος τον Θεό και να ζητήσει στήριξη.. δεν είναι ότι ο Θεός τα κανονίζει ούτως και βγάζει μία διαταγή να έρθει κάποια συμφορά στον άνθρωπο, αλλά ο Θεός βλέπει μέχρι που θα φθάσει η κακία των ανθρώπων και ότι δεν θα αλλάξουν, και γι’ αυτό ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ να συμβεί μία συμφορά, για να συνετισθούν. ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΣΕ ΟΥΤΩΣ Ο ΘΕΟΣ
Στον Ιησού του Ναυή είχε πη ο Θεός να μην εξαφανίσουν μία γένος, τους Φιλισταίους, επειδή αυτή θα ήταν μάστιγα για τους Εβραίους, όταν θα ξεχνούσαν τον Θεό.
Όταν επομένως οι Εβραίοι απομακρύνονταν από τον Θεό, ΕΙΧΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ και έβαζε τα «ξαδέρφιά» του, τους Φιλισταίους, και ορμούσαν στους Εβραίους. Έ-παιρναν τα παιδιά των Εβραίων και τα χτυπούσαν πάνω στην πέτρα, για να τα σκοτώσουν”.ασε μας ρε φιλε,δεν χρειαζεται να το συνεχισουμε.πηρες αξια τα πρωτα βραβεια του ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΟΥ,του ΨΕΥΤΗ,του ΧΕΣΤΗ,του…του…του.ΑΞΙΟΣ
Από που διαβάζεις Γιδοβοσκέ; Διαβάζεις τα έργα του Πορφυρίου ή το άρθρο του Κώστα Νούση; Αυτά τα «παρακάτω λόγια» δεν είναι λόγια του Πορφυρίου αλλά του αρθρογράφου Κώστα Νούση. Τα λόγια του Πορφυρίου που παρέθεσε ο Νούσης βρίσκονται μέσα σε εισαγωγικά («»). Έτσι γίνεται πάντα αγράμματο παιδί μου. Συνεπώς δεν έχεις φέρει μέχρι στιγμής κανένα αντεπιχείρημα.
? Ο Πορφύριος θέλει να δείξει με την επίμαχη φράση (που έφαγες σκάλωμα) ότι δεν είναι υπεύθυνος ο Θεός για τις τιμωρίες αλλά ο ίδιος ο άνθρωπος, για`αυτό τον λόγο άλλωστε ο ίδιος Άγιος λέει ότι ο Θεός δεν θα αφήσει ΑΤΙΜΩΡΗΤΟ τον άδικο και εγκληματία. Δεν είναι αντιφατικός ο Άγιος, απλώς εσύ δεν καταλαβαίνεις μια.
➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»
❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
? Μπορείς να απαντήσεις; Όχι!
Φαουλ οσο αφορα για τον αγιο Πορφυριο.δεν το αντιληφτηκα.σπανια ψαχνω για να κανω κοπι παστε.συνηθως οτι γραφω ειναι δικο μου(μαλλον θα το’χεις καταλαβει).τα λογια ομως του αγιου Ισαακ του Συρου κ του αγιου Παισιου τα προσπερασες.οπως κανεις συνηθως.anyway.αυτη ειναι δικια σου ερμηνεια σχετικα με τα λογια του Πορφυριου.ειναι μια αυθαιρετη ερμηνεια.ΕΡΩΤΗΣΗ ”με ποιο κριτηριο χρησιμοποιεις ως αποδειξη τα λογια του ενος αγιου κ απορριπτεις τα λογια των αλλων”?Μπορεις να απαντησεις?οχι.ειναι το τελευταιο μου σχολιο στο θεμα.με κουρασε,ειλικρινα.δεν βγαζει πουθενα.θα περιμενω να δω εαν απαντησεις(χαχαχαχαχα) στην τελευταια μου ερωτηση.χρωστας κ κατι.ριζες δεν θα βγαλω.η σιωπη σου δηλωνει την αδυναμια να απαντησεις.αυτο συνεπαγεται οτι εισαι ψευτης.οχι χεστης,τοπηρα πισω αυτο
Ποια δική μου ερμηνεία Γιδοβοσκέ; Τι δεν καταλαβαίνεις;
Πορφύριος: «Ο Θεός δεν είναι μόνο αγάπη, αλλά και δικαιοσύνη. Δεν μπορεί να αφήσει ΑΤΙΜΩΤΗΤΟ τον άδικο και εγκληματία. Ούτε η ανθρώπινη δικαιοσύνη δεν σηκώνει κάτι τέτοιο.»
? Τι δεν καταλαβαίνεις; Δεν γνωρίζεις τι σημαίνει η λέξη «ατιμώριτος»; Θα αφήσει ο θεός ατιμώρητους τους άδικους εγκληματίες; Για ποια ερμηνεία μιλάς; Για ποιο κριτήριο μιλάς; Κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις;
Ποιά είναι μιια διαφορά εσένα με εμάς?Δεν θα είχαμε κανένα πρόβλημα να αλλάζουμε nick name μεταξύ μας,
Eσύ θα άλλαζες το nick name γιατρός με το δικό μου η του γιδοβοσκού?Που να τολμήσεις ?
Θα σε φάει ζωντανό ο δικός σού,η δική σου δεν έχει σημασία…Ούτε κατά διάνοιαν…
Στο τέλος ξυρίζεται ο Γαμπρός!
↘️ Και τώρα η αποκάλυψη της ταυτότητας του ανθρώπου πίσω από το nick name Άσχετος Αδαής.
▫️
Στο σχόλιο αυτό 4 Σεπτεμβρίου 2019 – 10:39 ο Άσχετος Αδαής ξεκινά τον πρόλογο του λέγοντας ότι κλέβω τα όπλα των άλλων, όμως στην πραγματικότητα ο ίδιος είναι κλέφτης αφού αντέγραψε το σχόλιο κάποιου άλλου που είναι αναρτημένο σε αυτό το blog monopatia-pou-diastavronontai.blogspot.com/2013/09/blog-post_17.html
▫️
Μήπως όμως αυτός ο κάποιος άλλος είναι το ίδιο πρόσωπο με τον Άσχετο; Ο φίλος μας παρέθεσε σχεδόν αυτούσιο το σχόλιο και τις σκέψεις του Stelios Bafitis. Πάμε να το διαπιστώσουμε.
▫️
? Άσχετος Αδαής: «Για τον ιερό Χρυσόστομο, η Κόλαση δεν είναι εκδικητική ανταπόδοση του Θεού προς τον άνθρωπο, αλλά είναι φυσική συνέπεια της απομάκρυνσης από τον Τριαδικό Θεό.»
➡️ Stelios Bafitis : «Για τον ιερό Χρυσόστομο, η Κόλαση δεν είναι «εκδικητική» ανταπόδοση του Θεού προς τον άνθρωπο, αλλά είναι φυσική συνέπεια της απομάκρυνσης από τον Τριαδικό Θεό.»
? Άσχετος Αδαής: «Αν η κακία τιμωρεί αυτόν που την εργάζεται ΚΑΙ ΠΡΙΝ την κόλαση, φανερό ότι το ίδιο συμβαίνει και μετά.»
➡️ Stelios Bafitis : «Αν η κακία τιμωρεί αυτόν που την εργάζεται ΚΑΙ ΠΡΙΝ την κόλαση, φανερό ότι το ίδιο συμβαίνει και μετά.»
▫️
Πέρα από τις σκέψεις του Bafitis που παρέθεσε ο Άσχετος, ο τονισμός στα σημεία είναι ίδιος. Π.χ (ΚΑΙ ΠΡΙΝ) κτλ. Όταν τον έλεγξα για την αντιγραφή του αυτή, δικαιολογήθηκε λέγοντας μου ότι δεν είχε χρόνο. Σε χρόνο μηδέν όμως μου έδωσε την πηγή των λόγων του Χρυσοστόμου (ΕΠΕ 13 Α, σελ. 108) τους οποίους αν επιχειρήσει κάποιος να κάνει αναζήτηση στο διαδίκτυο, δεν θα βρει κανένα αποτέλεσμα στα έργα του Χρυσοστόμου, ούτε σε κάποιο site της εκκλησίας, αλλά θα οδηγηθεί στο σχόλιο του Bafitis ο οποίος όπως φαίνεται χειρίζεται στα δάχτυλα τα ΕΠΕ.
▫️
Από τα παραπάνω προκύπτει ότι ο Άσχετος Αδαής, είχε έτοιμη στα χέρια του μια δυσεύρετη πηγή με τους λόγους του Χρυσοστόμου, γνωρίζοντας με ακρίβεια την θέση τους στο χειρόγραφο. Συνεπώς η δικαιολογία του για την αντιγραφή (σχετικά με την απώλεια χρόνου) είναι αβάσιμη.
➡️ Δεν υπήρχε κανένας λόγος να παραθέσει τα σχόλια κάποιου άλλου αν και εφόσον ο ίδιος είχε εισχωρήσει τόσο βαθιά σε τέτοιες δυσεύρετες πηγές αναλύοντας τους λόγους του Χρυσοστόμου. Ένας ερευνητής αυτού του είδους διατηρεί τις σκέψεις του και τα δεδομένα της έρευνας του σε προσωπικό αρχείο.
▫️
Το σχόλιο του Άσχετου Αδαή εκφράζει την έρευνα και τις σκέψεις (Βλ. εισαγωγή) του Στέλιου Μπαφίτη. Παραθέτω από τον αντιαιρετικό αγώνα:
▫️
«Ο Στέλιος Μπαφίτης είναι ένας ακόμη στυλοβάτης του «Αντιαιρετικού». Ως πρώην Πεντηκοστιανός έχει μεταφέρει τις προσωπικές του εμπειρίες μέσα από τα άρθρα του, ενημερώνοντας και διαφωτίζοντας τους πιστούς για την αίρεση της Εκκλησίας της Πεντηκοστής. Τον κύριο όμως αγώνα του, τον διεξάγει από το μπλογκ που έχει δημιουργήσει το Ex Protestant.»
▫️
Απ`ότι φαίνεται ο Κύριος Μπαφίτης δεν αγωνίζεται μόνο στο μπλογκ του, αλλά και στο Κατοχικά. Μπράβο σας Κύριε Μπαφίτη! Αν ζούσε ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος θα σας χαρακτήριζε αιρετικό.
Κύριε Μπαφίτη (Άσχετος Αδαής) παραθέτω από δικό μου σχόλιο προς εσάς που αναρτήθηκε το 2018.
??⚕️ «Ερώτηση: Ποιος επέφερε αυτή την τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ; Γιατί δεν απαντάς Άσχετε Αδαή; Τι έγινε; Η γάτα σου έφαγε τη γλώσσα;» (3 Νοεμβρίου 2018 at 03:27)
▫️
Θα δεχτείτε την πρόκληση Κύριε Μπαφίτη; Φοβάστε να έρθετε σε αντιπαράθεση μαζί μου;
▫️
➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»
❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
? Γιατί δεν απαντάτε Κύριε Μπαφίτη;
Μακαριστός Σιατίστης Αντώνιος:
? Τιμωρεί ο Θεός… και μάλιστα αυστηρά!
▫️
Συμφωνείτε Κύριε Μπαφίτη (Άσχετος Αδαής) με τον μακαριστό Αντώνιο;
Συμφωνείς Κύριε Μπαφίτη (Άσχετος Αδαής) με τους λόγους του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά;
? Ναι ή όχι;
Πάμε τώρα να δούμε κατά πόσο αξιόπιστος είναι ο λόγος σου Γιδοβοσκέ.
Παραθέτω από ένα παλιό μου σχόλιο:
??⚕️ «Στο σχόλιο σου αυτό 27 Μαρτίου 2019 at 15:18 εγκατέλειψες όταν παρέθεσα τα λόγια του Νικόλαου Σωτηρόπουλου σχετικά με την τιμωρία.» (19 Απριλίου 2019 – 22:44)
▫️
Και απαντάς:
? «Εισαι χεστης,νταμπο το ελεφαντακι(ροζ χρωματος).δεν εγκατελειψα κ το ξερεις χειριστηκε ψυχιατρε της κακιας ωρας.πηρα σαφη θεση» (19 Απριλίου 2019 – 23:17)
▫️
Και τώρα παραθέτω την τωρινή σου απάντηση:
? «εγκατελειψα διοτι αυτο θα εκανε καθε αξιοπρεπης ανθρωπος.» (3 Σεπτεμβρίου 2019 – 17:17)
▫️
Μάλιστα μάλιστα!
Αυτο δειχνει την καλη μου προαιρεση.υπερ μου ειναι μπουμπουνακο.πιστεψα οταν ειπες οτι εγκατελειψα.δεν ειμαι της KGB οπως εσυ να ψαχνω τις παλιες συζητησεις κ να κραταω αρχειο.ειπες οτι εγκατελειψα κ σε πιστεψα.τι προκυπτει λοιπον?οτι απαντησα.οποτε εχω δικιο οταν λεω οτι εισαι ψευτης.εσυ εγραψες οτι δεν απαντησα.εισαι μπουμπουνας.μονος σου προδιδεσαι.ψιλοθυμαμαι εκεινη την συζητηση.θυμαμαι με ασαφη τροπο οτι καπου εκει σταματησα να γραφω.τι εγραψα ακριβως πριν σταματησω δεν θυμαμαι.εισαι για τα πανηγυρια.ενας ψευτης κ μισος.με ντοκουμεντα κ οχι λογια του αερα
Ποια είναι η δικαιολογία σου; Ότι και καλά είχες ξεχάσει τις σφαλιάρες που έφαγες πριν από 5 μήνες (όπου ήταν και η αιτία να με βρίσεις). Παρόλα αυτά όμως φαίνεται να θυμάσαι τον αρχικό μου ισχυρισμό (πριν ενάμιση χρόνο) προκαλώντας με να πάρω θέση. Εδώ: 4 Σεπτεμβρίου 2019 – 10:58. Είσαι αναξιόπιστος!
Τι λες ρε μπουφο.το’χεις χαμενο τελειως.οσο επιμενεις τοσο χειροτερευει η κατασταση σου.πεντε-πεντε τα κατεβαζεις?εκει σε καταντησα?ντροπη μου,εισαι κ μεγαλος ανθρωπος.ποιον αρχικο σου ισχυρισμο πριν εναμιση χρονο?φιλε μαλλον χρειαζεσαι ψυχιατρο.περα απο την πλακα,πρεπει να σε δει καποιος συναδερφος.εδω κ τρια χρονια που σε διαβαζω αυτο λες συνεχως,ποιον ισχυρισμο σου πριν εναμιση χρονο?σιγα μη θυμαμαι τι εγραψες πριν εναμιση χρονο.μεγαλη εντυπωση εχεις για τον εαυτο σου εαν νομιζεις οτι θυμαμαι τι εγραψες πριν τοσο καιρο.ποιος εισαι ρε μεγαλε ο Κρισναμουρτι?ρε τον τρελο θα μας τρελανει.κατσε να βαλω τα πραματα στη θεση τους γιατι εισαι μανουλα στην προπαγανδα.θυμαμαι στο περιπου τι λεγαμε πριν πεντε μηνες.δωσε βαση.«Στο σχόλιο σου αυτό 27 Μαρτίου 2019 at 15:18 εγκατέλειψες όταν παρέθεσα τα λόγια του Νικόλαου Σωτηρόπουλου σχετικά με την τιμωρία.» (19 Απριλίου 2019 – 22:44).συζηταγαμε εαν τιμωρει ο Θεος.δεν θυμαμαι τι λεγαμε αλλα αυτο συζηταγαμε.Μαρτιο μηνα.εσυ τον αμεσως επομενο καιρο ελεγες σαν γνησιος προπαγανδιστης οτι τα παρατησα επειδη κ καλα με στριμωξες με τον Σωτηροπουλο.«Εισαι χεστης,νταμπο το ελεφαντακι(ροζ χρωματος).δεν εγκατελειψα κ το ξερεις χειριστηκε ψυχιατρε της κακιας ωρας.πηρα σαφη θεση» (19 Απριλίου 2019 – 23:17).σου εγραψα αυτο το σχολιο.γιατι?δωσε προσοχη Γκαιμπελς.θυμηθηκα,με βοηθησε αυτο το σχολιο μου που φανερωσες.διοτι σου ελεγα να φανερωσεις τα σχολια της συζητησης.σε ελεγα ψευτη,οτι δεν τα παρατησα,οτι απαντησα,οτι πηρα θεση.κ εσυ σαν χεστης,διοτι θα φανερωνοταν οτι εισαι ψευτης,δεν φανερωνες τα σχολια.οκ Γκαιμπελς?ενταξει πινοκιο?φανερωσε τα σχολια εκεινα αμα φορας παντελονια.καλα σου εγραφα.εισαι χεστης εισαι κ ψευτης.ενας ψευτης κ μισος.ποιος μιλαει για αξιοπιστια!!δικαια πηρες το πρωτο βραβειο του μεγαλυτερου ψευτη σχολιαστη στα ΚΑΤΟΧΙΚΑ.ριζες εβγαλα
Θέλεις να φανερώσω τα σχόλια; Πολύ ευχαρίστως! Εδώ:
https://katohika.gr/stranger-voice/gia-ton-vouda-gia-ton-krisna-gia-ton-allach-den-tha-vreis-paichnidia-san-kai-afta-giati/
Σωραιος Γιατρε.παιρνω πισω το χεστης,τα φανερωσες.κοιταω τα σχολια.δεν πηρα θεση μετα το σχολιο σου με τον Σωτηροπουλο?”Γεια κ χαρα Γιατρε.οσο πιο πολυ παλευει καποιος στην κινουμενη αμμο τοσο πιο πολυ βυθιζεται.μη το παλευεις,καλα εισαι εκει που εισαι.τουλαχιστον μπορεις ακομη κ αναπνεεις.δεν χρειαζεται να επαναλαμβανουμε τα ιδια κ τα ιδια λες κ εχουμε κολλησει απο υπνοστεντον.σου απαντησα πανω απο μια φορα στο θεμα της τιμωριας.εαν θελεις να το παιζεις χαζουλης καντο,εσυ εκτιθεσαι.θα σου πω κ αυτο το τελευταιο.οταν ενας Ιερεας,μοναχος,Ιερομοναχος,Θεολογος κανει ενα κηρυγμα,αναλογα με το ακροατηριο πρεπει να προσαρμοσει κ τα λογια που θα χρησιμοποιησει.σε μενα τον χωριατη κ αγραμματο θα πει »ο Θεος τιμωρει»,σε σενα τον μορφωμενο μπορει να προχωρησει κ ενα βημα παραπερα.αναλογα το μηνυμα που θελει να περασει κ αναλογα με ποιους εχει απεναντι θα προσαρμοστει.δεν ειναι ολοι οι ανθρωποι του ιδιου επιπεδου”.οποτε εχω δικιο που σε λεω ψευτη.εσυ ειπες οτι εγκατελειψα μολις μου εγραψες το σχολιο.στο πανω σχολιο στις 5 Σεπτεμβρίου 2019 – 04:52 πηγες κουτοπονηρα να με βγαλεις αναξιοπιστο.σε ξεσκεπασα,εσυ εισαι ο αναξιοπιστος.ο λογος σου δεν εχει ουδεμια αξια.εισαι ψευτης.αποδεδειγμενα,με ντοκουμεντα.
Γιατί διαστρέφεις τα λόγια μου; Είπα ότι εγκατέλειψες! Γεγονός ✔️
Έστειλες ένα τελευταίο σχόλιο λέγοντας με χαζούλη μαζί με μια «θεολογική» άσχετη παπάρα και μην τον είδατε τον Παναή. Παρακάτω εγώ συνεχίζω παρέχοντας περισσότερες αποδείξεις σχετικά με το θέμα. Που είσαι εσύ; Για δείξε μου στα σχόλια την παρουσία σου; Πουθενά ο Γιδοβοσκός! Άφαντος.
Ασε ρε λαμογιο.ξαναδιαβασε το σχολιο καμια εκατοσταρια φορες μπας κ το εμπεδωσεις στην κεφαλα σου.το επεξεργαστηκες πολυ στο κεφαλι σου για να κανεις την λαμογια σου?πεντε μηνες?χαχα,δεν παλευεσαι ρε φιλε.εχεις πιο πολυ πεισμα κ απο τον Γιοχαν.εγκατελειψα?σου απαντησα.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ κ οχι η φανταστικη θολουρα σου.τι με νοιαζει τι εκανες παρακατω?θα καθομαι να παιζω μαζι σου μεσα σε περιοδο Σαρακοστης?σιγα μη διαολιζομουνα μαζι σου.ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΓΕΓΟΝΟΣ.ολα τ’αλλα ειναι οι γνωστες τακτικες σου για δημιουργια εντυπωσεων.ΓΕΓΟΝΟΣ-ΕΙΣΑΙ ΨΕΥΤΗΣ.
Βλεπω σε πειραξε το χαζουλης.οκ,συγνωμη για το χαζουλης,συγνωμη για το λαμογιο,συγνωμη για ολα.εχουμε γραψει ομως κ χειροτερα.ΕΧΕΙΣ γραψει κ χειροτερα.προσωπικα δεν με πειραξε ποτε τιποτα απ’οτι εχεις γραψει.σου ειπα οτι ειμαι καλοπροαιρετος.κ αυτη ειναι αντικειμενικη αληθεια.μπορει να ειμαι αγραμματος σε σχεση με σενα,μπορει να ειμαι πολλες φορες θρασυς χωριατης,μπορει να ξεφευγω αλλα δεν εχω κακη προαιρεση.μου’δωσες το θαρρος.θα προσπαθησω απο την επομενη φορα να το κοψω.το χανω,το ξερω
Εγκατέλειψες Ναι ή Όχι; Εγκατέλειψες και η δικαιολογία που βρήκες τώρα είναι αυτή: «θα καθομαι να παιζω μαζι σου μεσα σε περιοδο Σαρακοστης? σιγα μη διαολιζομουνα μαζι σου»
Από δικαιολογίες άλλο τίποτα! Μάλιστα είχες το θράσος να με αποκαλέσεις χαζούλη επειδή ο Σωτηρόπουλος σου χάλασε το παραμύθι. Επίπεδο μηδέν! Αντεπιχειρήματα μηδέν! Τίποτα!
Καλημέρα.δεν συνηθίζω να γράφω ψέματα σε σχόλια..Δεν είμαι ο Stelios Bafitis καρδιά μου.
Δώσε στην αναζήτηση ,”επε 13Α Αγιος Χρυσόστομος” και βρίσκεις αμέσως την πηγή.
Μάλιστα, ένας υποκριτής μας διαβεβαιώνει ότι δεν λέει ψέματα στα σχόλια.
▫️
Άσχετος Αδαής says: «Υποκριτής και κακός χριστιανός είμαι.Αιρετικός όμως ΠΟΤΕ!» (16 Ιουνίου 2019 – 18:55)
▫️
Στις 15:52 έστειλα το σχόλιο μου το οποίο αναρτήθηκε μεταξύ 17:50 – 18:00. Το δικό του σχόλιο αναρτήθηκε στις 18:29. Αυτό σημαίνει ότι σε μισή ώρα βρήκε την πηγή. Και πάλι η διάρκεια της μισή ώρας είναι σχετική καθότι προϋποθέτει την πλήρη ενασχόληση του με τα σχόλια, ανανεώνοντας ξανά και ξανά την σελίδα του Κατοχικά.
➡️ Όταν τον έλεγξα για την αντιγραφή του από το σχόλιο του Μπαφίτης δικαιολογήθηκε λέγοντας μου ότι δεν είχε χρόνο. Άρα είπε Ψέματα! Ως επί το πλείστον η ανεύρεση του συγκεκριμένου blog καθώς και η αντιγραφή του περιεχομένου του (σχόλια Μπαφίτη) σε συνδυασμό με το όλο πακέτο που δημιούργησε προϋποθέτει χρόνο όπου σύμφωνα με την δικαιολογία του δεν είχε.
▫️
Και ενώ όπως μας είπε δεν είχε χρόνο, σε λιγότερο από μισή ώρα βρήκε το Ρωσικό site με τα λόγια του Χρυσοστόμου που είχε παραθέσει ο Μπαφίτης. Η λογική λέει ότι εφόσον δεν είχε χρόνο και αφού ήδη είχε αντιγράψει το σχόλιο του Μπαφίτη θα αντέγραφε και την πηγή που έδωσε ο ίδιος για να αποδείξει τον ισχυρισμό του.
▫️
Η πηγή λοιπόν ήταν αυτή : (ΕΠΕ 13 Α, σελ. 108)
Αν την αντιγράψουμε και προσθέσουμε «χρυσόστομος» η αναζήτηση ΔΕΝ θα μας βγάλει στο Ρωσικό site. Συνεπώς ο χρόνος μειώνεται δραματικά και καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι είχε έτοιμη στα χέρια του όλη την έρευνα σχετικά με τα όσα σχολίασε ο Μπαφίτης καθώς και την διεύθυνση του Ρωσικού site όπου μόνο εκεί μπορεί κάποιος να διαβάσει on line τους συγκεκριμένους λόγους χωρίς να αγοράσει βιβλίο.
▫️
Απ`ότι προκύπτει ο Άσχετος Αδαής έχει εμπειρία σε ότι αφορά την έρευνα πάνω σε Ρωσικές πηγές. Στις 17:00 (μιάμιση ώρα πριν το σχόλιο του με την πηγή) ανάρτησε ένα σχόλιο με τα λόγια του Ρώσου καθηγητή Γεώργιο Βασίλιεβιτς Φλορόφσκι. (4 Σεπτεμβρίου 2019 – 17:00)
▫️
➡️ Δεν υπήρχε κανένας λόγος να παραθέσει τα σχόλια κάποιου άλλου εφόσον ο ίδιος είχε εισχωρήσει τόσο βαθιά σε τέτοιες δυσεύρετες πηγές αναλύοντας τους λόγους του Χρυσοστόμου. Ένας μελετητής αυτού του είδους διατηρεί τις σκέψεις του και τα δεδομένα της έρευνας του σε προσωπικό αρχείο.
▫️
Το σχόλιο του Άσχετου Αδαή εκφράζει την έρευνα και τις σκέψεις (Βλ. εισαγωγή) του Στέλιου Μπαφίτη.
? Την καλησπέρα μου Κύριε Μπαφίτη!
https://www.youtube.com/watch?v=9CS7j5I6aOc
Ο ψευτης παει να μας βγαλει ψευτες.ποιος?ο χαμαιλεοντας.τι αλλο θα δουν τα ματακια μας.Κυριε Ιησου Χριστε ελεησον ημας
➡️ Ορθόδοξη εκκλησία: «Η ορθοδοξία είναι ο μοναδικός δρόμος σωτηρίας.»
? Άσχετος Αδαής: «Η ορθοδοξία ΔΕΝ είναι ο μοναδικός δρόμος σωτηρίας» (26 Απριλίου 2019 at 13:17)
▪️ Άσχετος Αδαής: «ΝΑΙ λοιπόν ο Θεός Τιμωρεί» (19 Μαρτίου 2019 at 15:40)
▪️ Άσχετος Αδαής: «Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί» (18 Οκτωβρίου 2018 at 17:48)
▪️ Άσχετος Αδαής: «Υποκριτής και κακός χριστιανός είμαι. Αιρετικός όμως ΠΟΤΕ!» (16 Ιουνίου 2019 – 18:55)
? Γιδοβοσκός (ή μπουγατσόφλωρος κωλοτουμπάκιας): «Όπως τα λέει ο Άσχετος είναι.»
? Αγία Γραφή says: «εάν δε ένας τυφλός οδηγή ένα άλλον τυφλόν, θα πέσουν και οι δύο εις βαθύν λάκκον.» (Ματθ. 15,14)
??⚕️ Γιατρός says: Όπως τα λέει η Γραφή είναι.
Εδώ με μπερδεύεις με έναν πρώην πεντηκοστιανό και έχεις γνώμη για την αλήθεια του Θεού?
Δικαιώμα σου …Διάβασες το σχόλιο μου?
”Θα ήμουν αφελής ενώ μέ έχεις ταράξει στο ετοιματζήδικο φαγητό να σου κάνω το τραπέζι και να μαγειρέψω, ενώ δεν έχω χρόνο.”Αυτή είναι η αλήθεια φίλε!
Οπως σκέφτεσαι εσύ ,δεν σημαίνει υποχρεωτικά οτι κατά τον ίδιο τρόπο οφείλουν να ενεργούν και οι άλλοι.
Οσο για το προσωπικο μου αρχειο είναι τόσο μεγάλο και πλούσιο που είναι χρονικά αδύνατον γρήγορα να ανατρέξω
σε κάτι ανάλογο του εκάστοτε θέματος.Προτιμότερο να φτιαξω ένα βιβλίο ,να το ανεβάσω στο ιντερνετ γιαι να βρίσκω ότι θέλω με αναζήτηση .Ισως κάποια στιγμη το κάνω και μαθεις την ταυτότητα μου…
Η ομολογία σου στο πιάτο «…ενώ δεν έχω χρόνο.»
Όσον αφορά την αλήθεια θα αφήσω να μιλήσει ο μακαριστός Σιατίστης Αντώνιος: Τιμωρεί ο Θεός και μάλιστα αυστηρά!»
Την καλησπέρα μου Κύριε Μπαφίτη!
https://www.youtube.com/watch?v=CfG6XayEbeU&t=2560s
Μακαριστός Σιατίστης Αντώνιος:
? Τιμωρεί ο Θεός… και μάλιστα αυστηρά!
Συμφωνείτε Κύριε Μπαφίτη (Άσχετος Αδαής) και Γιδοβοσκέ με τον μακαριστό Αντώνιο;
Συμφωνείς Άσχετε Αδαή (Μπαφίτη) με τους λόγους του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά;
? Ναι ή όχι;
Συμφωνείς Γιδοβοσκέ με τους λόγους του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά;
? Ναι ή όχι;
Μούγκα στην στρούγκα οι φίλοι μου. Έχουν φοβηθεί τόσο πολύ που δεν τολμούν να ομολογήσουν αν η ορθοδοξία είναι η μοναδική οδός σωτηρίας ή αν πιστεύουν στους Αγίους.
Καλησπέρα,η ιστοσελίδα έχει τα email μου και γνωρίζει ποιός είμαι .
Θα ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ τον φίλο διαχειριστή της ιστοσελιδας πρός αποκατάσταση της αλήθειας να επιβεβαιώσει
ότι απλά δεν είμαι ο Στέλιος Μπαφίτης.,σύμφωνα τουλάχιστον με tα email μου..
”Ο κλέφτης φωνάζει : μ΄εκλεψαν!
ο φονιάς παραπονιέται: θέλουν να με σκοτώσουν.
Ο ΨΕΥΤΗΣ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!!!
ΜΠΕΡΤΟΛΤ ΜΠΡΕΧΤ
Βρε Καραμήτρο πιαστηκα ποτε στα κατοhika να λεώ ψέματα?Ποτε!
Ξέχασες την άλλη φορά που σε έκανα ρόμπα ξεκούμπτωτη όταν έγραψες ότι ο Μαρδούκ
σταυρώθηκε με 2 ληστές ,αναπαραγωντας αμάσητη την ράδιο αρβίλα του μακαρίτη Λιαντίνη ?
Συγνώμη δεν ομιλώ στον άνθρωπο αλλά στον δαίμονα.
Στο Κατοχικά πιάστηκες υποκριτής!
«Καλημέρα.Μόνο στο ότι είμαι υποκριτής συμφωνώ.» (12 Σεπτεμβρίου 2018 at 12:16)
Ε δεν είναι και λίγο! Α και κωλοτουμπάκιας και κακός Χριστιανός. Να μην τα ξαναλέμε τώρα!
❓ Από που κι ως που αναπαρήγαγα την ράδιο αρβίλα του μακαρίτη Λιαντίνη;
«Το κείμενο (των Παθών του Μαρδούκ) μας περιγράφει κυριολεκτικώς έναν παθόντα και ταφέντα και αναστάντα Μαρδούκ, όστις εθριάμβευσε του Αδου και του θανάτου». (Πανεπιστημιακαί Παραδόσεις 1949, σελίδα 82)
➡️ tablet vat 9555, φυλάσσεται στο Βρετανικό Μουσείο και περιγράφει κυριολεκτικώς έναν παθόντα ταφέντα και αναστάντα Μαρδούκ, όστις εθριάμβευσε του Αδου και του θανάτου κτλ. Εκτεταμένη αναφορά σε αυτό έκανε και ο αρχαιολόγος ακαδημαϊκός Σπυρίδων Μαρινάτος στο Σουμερικός και Βαβυλωνιακός πολιτισμός σελίδα 82.)
▪️ Την ίδια πηγή έχει χρησιμοποιήσει αρκετές φορές και η οοδε.
Εδώ: https://www.oodegr.com/oode/istoria/mesopot1/poleis/kis1.htm
«Αμέσως μετά ακολούθησε η 2η Δυναστεία τής Ουρούκ. (Σ. Μαρινάτου “Σουμερικός και Βαβυλωνιακός πολιτισμός” σελ. 12»
? Ποιος Λιαντίνης και για ποια ρόμπα μιλάς;
https://youtu.be/yxOwwDyhbjk
Πήγαινε στο 0.45.
Ξεχνάς εύκολα !Μας είχες φλομωσει με to video toυ Λιαντίνη και αναπαρήγαγες την τρολιά του για Μαρδούκ, μέχρι που αποκαλύφθηκε η απάτη και σταμάτησες.
Η πηγή που χρησιμοποίησα ήταν ο Λιαντίνης; Όχι! Παραθέτω από δικό μου σχόλιο προς τον Κώδιξ Περσεύς.
??⚕️ «Γιατί δεν λες όλη την αλήθεια δάσκαλε για τον Χριστό και τον Μαρδούκ; Μήπως είχε κομματάκι δίκιο ο Λιαντίνης; Α Ρε κακομοίρη!
Το κείμενο (των Παθών του Μαρδούκ) μας περιγράφει κυριολεκτικώς έναν παθόντα και ταφέντα και αναστάντα Μαρδούκ, όστις εθριάμβευσε του Αδου και του θανάτου.
(Σουμερικός και Βαβυλωνιακός Πολιτισμός 1949, σελίδα 82) »
? Βλέπεις εδώ να χρησιμοποιώ ως πηγή τον Λιαντίνη; Τον αναπαράγω;
ΑΝΩΝΥΜΟΣ
21 Απριλίου 2017 – 03:50
Οταν ο Γιαχβε εφτιαχνε τον Αδαμ και ηταν απασχολημενος, ο διαολος βρηκε την ευκαιρια και τρουπωσε στην χρονομηχανη του θεου.Πατωντας λοιπον οτι κουμπια εβρισκε ,ειδε κατα λαθος την σταυρωση του χριστου.Αμεσως του καρφωθηκε η ιδεα να κλεψει την πρωτια.Ετσι υλοποιηθηκε ως Μαρδουκ και ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ κλεβοντας την πρωτια απο τον χριστο.Εσεις οι χριστιανοι με τα ΜΥΑΛΑ στα ΚΑΓΚΕΛΑ δεν πτοείστε με τιποτα.Προκειμενου να υπερασπισετε την κακοδοξια σας, δικαιολογειτε τα αδικαιολογητα.
Π.Χ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΝΑΙ Η ΟΧΙ?
Φιλαράκι είμαι αιώνες πιο μπροστά από σένα. Καταλαβαίνω που το πας και για να σε βγάλω από τον κόπο, τσάμπα παιδεύεσαι καθότι η βάση του εν λόγου ισχυρισμού ΔΕΝ είναι ο Λιαντίνης αλλά πανεπιστημιακές πηγές. Ο αρχικός σου ισχυρισμός είναι ότι εσύ δεν λες ψέματα ενώ εγώ λέω. Ότι παρέθεσα για τον Μαρδούκ δεν κατηγοριοποιείται ως ψέμα. Ακόμα και αν συμφώνησα με τον Λιαντίνη στο θέμα αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι ψεύτης. Καταλαβαίνω ότι είσαι απεγνωσμένος και προσπαθείς να βρεις μια αδυναμία μου θεωρώντας ότι θα γλιτώσεις τον εξευτελισμό. Όπως είπα και πριν σε αυτό το άρθρο δεν είμαι ο εαυτός μου. Έχω αρματωθεί τα χριστιανικά όπλα και ως εκ τούτου οι χαζοπονηριές σου δεν μπορούν να με πλήξουν.
? Έπεσες πολυ χαμηλά!
”ΓΙΑΤΡΟΣ
30 Αυγούστου 2019 – 17:44
Άσχετε Αδαή έρευνα έχεις κάνει κι εσύ, αλλά απορρίπτεις ότι μπορεί να καταστρέψει την πίστη σου. Ακόμα κι αν κάτι εκφράζει μια πραγματικότητα θα το απορρίψεις. Έτσι λειτουργεί η πίστη.”
Οτι έγραψες το λόυστηκες σε λιγότερο από μία εβδομάδα!
Δεν είμαι ο Στέλιος Μπαφίτης.Αυτή είναι η πραγματικότητα!
Η πίστη σου ότι είμαι σε οδήγησε να απορρίψεις την αλήθεια και να προτιμήσεις το ψεμα.
Ετσι λειτουργεί η πίστη.
Εάν δεν πιστευεις εμένα που συνομιλούμε γραπτώς σχεδόν κάθε ημέρα,
πως θα πιστέψεις ΕΚΕΙΝΟΝ που δεν έχεις καμια επικοινωνία?
Τα ευρήματα οδηγούν στην εξιχνίαση της υπόθεσης και όχι κάποια πίστη. Αν σου έλεγα «πιστεύω» δεν θα έδινες καμιά σημασία. Η ταραχή σου έγκειται στο γεγονός ότι δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις τα δεδομένα που προέκυψαν και όχι την «πίστη» κάποιου Γιατρού. Το θέμα της πίστης θα το συζητήσουμε όταν αφήσω τα χριστιανικά όπλα και πιάσω τα δικά μου. Αν και το βλέπω χλωμό. Τα χριστιανικά όπλα θα σας στείλουν στην κόλαση!
Ποιά ευρήματα ?Αυτά που φαντάστηκες .Επειδή γνωρίζω να ψάχνω καλύτερα από εσένα και εσύ δεν το δέχεσαι,
κατέφυγες σε αυτό που σε συμφέρει και όχι σε αυτό που είναι.Κλασική μορφή πίστης .Σε συμφέρει διότι από ότι φαίνεται δεν αντέχεις ότι ένας ασχετος αδαής και ενας βοσκός κρέμασαν τα σώβρακα σου στα μανταλάκια .Ενας πολύ πιο γνωστός υπερασπιστής της πίστεως με μεγάλη εμπειρία και ειδίκευση στην θεολογία ήταν η ιδανική ευκαιρία για να νιώσει η ματαιοοδοξία σου καλύτερα.
Ανακαλύπτοντας βαρβάρους….
Τώρα τι θά κόνουμε χωρτίς Μπαφίτη?
Ηταν κι αυτός μια κάποια λυση…
Πάμε να τα δούμε ένα ένα. Είπες ότι έχεις μεγάλο αρχείο και δυσκολεύεσαι να βρεις κάτι μέσα από αυτό.
❓ Είναι τόσο δύσκολο που σου είναι πιο εύκολο να ψάχνεις στα περιθωριακά blog τα σχόλια αγνώστων;
Αυτό συνέβη; Για προσπάθησε να με πείσεις; Εγώ εδώ είμαι περιμένω!
Δινοντας απλα ” δεν τιμωρει ο θεός Αγιος χρυσόστομος”
ΠροσπερΝΑς ευκολα τις 2 πρωτες σελιδες αναζήτησης
Διότι δεν έχουν κάτι σχετικο,
για να καταλήξω στην 3 σελδα
που δεσποζει ΤΟ ΘΕΜΑ ”ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥΣ ΑΣΕΒΕΙΣ”
μπήκα είδα τα σχόλια και επέλεξα ότι προς την σωστή κατευθυνση
και σχετικό.
Τόσο απλο.Εφαγα μόνο λίγο χρόνο μόνο στο διάβασμα των σχολίων
για να επιλέξω.
Όταν έχεις αρχείο με τους λόγους του Χρυσοστόμου κάνεις ένα κλικ και είσαι μέσα. Όλη η έρευνα πιάτο μαζί με τις σκέψεις σου. Άσε που αν έχεις αφιερώσει χρόνο στην έρευνα (όπως μας λες) η αναζήτηση της όποιας πληροφορίας είναι άμεση.
➡️ (Αναζήτηση) «δεν τιμωρεί ο θεός Άγιος Χρυσόστομος» ?
Είναι αυτό δικαιολογία ενός ανθρώπου που ισχυρίζεται ότι έχει λιώσει στην έρευνα με τους λόγους του Χρυσοστόμου διατηρώντας αρχείο με αυτούς;
Είναι δυνατόν εσύ με το πλούσιο αρχείο να ψάχνεις στα περιθωριακά blog τα σχόλια άλλων για να βρεις και καλά αν ο Θεός τιμωρεί;
▫️
Ενώ εγώ διαχειρίζομαι με τρομερή άνεση τα αρχεία μου, εσύ ισχυρίζεσαι ότι είσαι καλύτερος από μένα στο ψάξιμο.
Βρες άλλη δικαιολογία! Στην ανάγκη κάνε μια κωλοτούμπα. Συνηθισμένος είσαι άλλωστε!
Από τον Αγιο Χρυσόστομο έχω κρατήσει σε αρχείο γύρω στα 5 κείμενα που με άφησαν ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ άφωνο!!!Δεν υπάρχει λόγος να κρατάω παραπάνω αρχεία για τον Αγιο Χρυσότομο διότι οτιδήποτε το βρίσκω εύκολα.Δεν έχω αρχείο μόνο με θρησκευτικά θέματα αλλά και άλλα.οπως η επιδημία χολέρας που ανέβασα…
Μάλιστα το αρχείο μου είναι σε 2 pc.
Δεν πείθεις κανέναν! Βρες άλλη δικαιολογία! Στην ανάγκη κάνε μια κωλοτούμπα. Συνηθισμένος είσαι άλλωστε!
Παραθέτω από δικό σου σχόλιο:
«Κατ αρχήν εδώ και χρόνια έλεγα για την Πεντηκοστή χωρις να έχω υπόψη μου τον Κολιτσάρα (που έχει γίνει απόλυτα δεκτή η ερμηνεία του από την Ορθόδοξη Εκκλησία) που γράφει για την Πεντηκοστή. Συμφωνώ με τους Πατέρες της εκκλησίας (ποιός είμαι εγω για να διαφωνήσω) αλλά και με τον Τρεμπέλα και τον Κολιτσάρα.»
? Χρόνια έλεγες για την πεντηκοστή; Μάλιστα μάλιστα! Συμφωνείς και με τον Κολιτσάρα ε;
??⚕️ «Καλημέρα Ασχετε Αδαη. Τελικά δεν μου είπες. Συμφωνείς με την ερμηνεία του Ιωάννη Κολιτσάρα;»
? «Σου απάντησα όχι …» (17 Μαρτίου 2018 at 16:08)
Πεντηκοστή❓
Καλά δεν ντρέπεσαι ?Για άλλο θέμα διαφώνησα .Εάν θυμάμαι καλά με το χωρίο ”μετακάλεσα τον Υιο μου από την Αιγυπτο.”ι Στο αιτιολόγησα πλήρως τότε και το βούλωσες.Το ταλέντο σου στην κοπτοραπτική είναι μοναδικό.Είσαι ένας απατεώνας που επιβαρύνει συνέχεια την θέση του είναι πιο ελαφριά απόδοση….
Είσαι ειδικός στα θέματα της πεντηκοστής ε;
Συμφωνείς και με τον Κολιτσάρα ε;
??⚕️ «Καλημέρα Άσχετε Αδαή. Τελικά δεν μου είπες. Συμφωνείς με την ερμηνεία του Ιωάννη Κολιτσάρα;»
? «Σου απάντησα όχι …» (17 Μαρτίου 2018 at 16:08)
Μήπως έχεις ταλέντο στις κωλοτούμπες;
Να πας σε τσίρκο!
Βρήκα τον διάλογο τον συγκεκριμένο.
ΓΙΑΤΡΌΣ
Καλημέρα Ασχετε Αδαη. Τελικά δεν μου είπες. Συμφωνείς με την ερμηνεία του Ιωάννη Κολιτσάρα για το Α Πέτρου 4.13; «κατά την φανέρωσιν της δόξης του εις την Δευτέραν Παρουσίαν.»
ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ
17 Μαρτίου 2018 – 09:55
Καλημέρα,
https://sites.google.com/site/orthodoxy1054/akouste-tis-dyo-katholikes-epistoles-tou-apostolou-petrou-sta-nea-ellenika-kai-me-ermeneutika-scholia/epistole-1e—kephalaio-4
ΣΤΟ 3,23 ΑΚΟΥΣΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ Η ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ?
Δύναται ποτέ Ο πιστός χριστιανός ,να αγαλλιάσει με την β παρουσία(κρίση) χωρίς να του φανερωθεί η πρώτη παρουσία του Κυρίου(φως γνώσης) στην ζωή του?
Αγαλλιάζω=χαίρομαι πολύ,ευφραίνομαι για την φανέρωση του Κυρίου στην επίγεια
ζωή μου και όχι για την μελλοντική κρίση του Θεού στους πάντες που στην καλύτερη
των περιπτώσεων ίσως νιώσω χαρμολύπη(εδω που τα γράφουμε μάλλον λύπη).
Εαν ο χριστιανός ελπίζει και δεν προσδοκά(σιγουριά με λαχτάρα)ανάσταση νεκρών σε τι διαφέρει από ένα πιστό άλλου θρησκεύματος?
Ο Κύριος είναι θεός ζωντανών και όχι νεκρών ,δεν περιμένουμε να πεθάνουμε για να γνωρίσουμε.Οποιοσδήποτε παλέψει και πράξει τον Λόγο του Κυρίου ανιδιοτελώς(όσο μπορεί ο καθένας βέβαια) είναι αδύνατον να μην φανερωθεί ο Κύριος μέσω του Αγίου Πνεύματος όσο και αμαρτωλός και να ήταν.Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι θα σωθεί αφού παραμονεύουν πτώσεις της σάρκας εκπορεύομενες εκ του πονηρού ικανές να τον διαλύσουν εάν δεν πολεμήσει και τις νικήσει.Ο πιστός υποχρεούται να νικήσει τον
Κόσμο(μην μας νοιάζει η γνώμη των άλλων,και πιο πολύ του εαυτού μας) αλλά το
θέλημα του Κυρίου,για να είναι πραγματ
ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ
17 Μαρτίου 2018 – 16:08
Σου απάντησα όχι και επιμένεις για να αρπάξεις σαν κλέφτης λέξεις και να τις πουλήσεις στην ‘’μαύρη αγορά’ αντι πινακίου φακής.
Μην μπερδεύεις το Κατά Ματθαίον.»Εν τω φωτί σου οψόμεθα φως» (Ψαλμοί λε: 10). Για να βλέπει κανείς το Φως, πρέπει να είναι μέσα στο Φως και όχι στο σκοτάδι.
‘’’Εκείνος ο οποίος θα ποθήση με την ψυχήν του τον Θεόν και θα τρέξη ως διψασμένη έλαφος εις τας πηγάς των υδάτων (Ψαλμοί 41, 2)’’‘αυτός θα λάβη το ύδωρ το ζων.
ΓΙΑΤΡΟΣ
18 Μαρτίου 2018 – 01:36
Ασχετε Αδαη έλα στο (ΘΑ ΣΩΘΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΝΟ ΑΝ)
Συμφωνείς με την ερμηνεία του Ιωάννη Κολιτσάρα Ναι ή Όχι;
Πρώτη φορά στην ζωή μου βλέπω Ορθόδοξους χριστιανούς να φοβούνται να ομολογήσουν ότι η ορθοδοξία είναι η μοναδική οδός σωτηρίας ή ότι πιστεύουν στους Αγίους. Δεν υπάρχετε! Μα είναι δυνατόν! Είναι προφανές ότι έχετε λερωμένη την φωλιά σας.
? Συμφωνείτε με τους λόγους του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά; Ναι ή Όχι;
Καλυτερα να το σταματησουμε σε αυτο το αρθρο.θα μας κραξει ο Κατοχικος.εξαλλου ο τρελος αποφευγει συγκεκριμενες ερωτησεις οπως ο διαολος το λιβανι.δεν φταιει αυτος,ο δαιμονας φταιει.πορισμα παντως βγηκε.Γιατρε εισαι ψευτης.οχι ομως χεστης.φανερωσες το αρθρο κ σε επικροτω γι’αυτο.το γραφω κ σε εμφανες σημειο,παιρνω πισω το χεστης.οχι ομως το ψευτης κ το Γκαιμπελς
Ο Μόνος που αποφεύγει να απαντήσει είσαι εσύ. Γεγονός ✔️
➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»
❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
? Μπορείς να απαντήσεις Γιδοβοσκέ; Όχι!
Ο doctor Μπρους Λι αμόρφωτο χωριατόπουλο μου, σου έκανε κεφαλοκλείδωμα και σε λίγο θα χάσεις τις αισθήσεις σου. Αυτή την φορά δεν θα σας λυπηθώ. Δεν θα σας την χαρίσω! Θα είμαι αμείλικτος τιμωρός σαν τον Θεό και θα σας διαπαιδαγωγήσω με την τιμωρία. Μετά από μένα θα έρθει ο Δικαστής και αν σας βρει αμετανόητους, θα σας παραδώσει στον διάολο, σαν τον Απ Παύλο που έστειλε στον διάολο τον πόρνο της Κορίνθου.
▫️
Ποιος είναι ψεύτης Γιδοβοσκέ; Εγκατέλειψες Ναι ή Όχι; Εγκατέλειψες και η δικαιολογία που βρήκες τώρα είναι αυτή: «θα καθομαι να παιζω μαζι σου μεσα σε περιοδο Σαρακοστης? σιγα μη διαολιζομουνα μαζι σου» (6 Σεπτεμβρίου 2019 – 00:41)
▫️
Θέλεις να φύγεις Γιδοβοσκέ; Δεν αντέχεις; Φίλε μου θα αφήσεις τα κοκαλάκια σου εδώ. Μόλις σου σκίσω τα βάρδουλα με τα χριστιανικά όπλα θα τα αφήσω χάμω και θα πιάσω τα δικά μου ⛓ ? ? ? ? ⚔️ . Θα σε αλυσοδέσω, θα σε πυροβολήσω, θα σε ανατινάξω και θα σε μαχαιρώσω. Σκέτος τζιχαντιστής ο Doctor. Είναι ο τζιχαντιστής της αλήθειας και όποιος του πούλησε τρέλα βρέθηκε δεμένος, πυροβολημένος, μαχαιρωμένος και ανατιναγμένος στην πίστα του Κατοχικά.
▫️
Μαζί σας δεν μπορεί να γίνει καμιά συζήτηση. Η λογική έχει εγκαταλείψει το μυαλό σας και το μόνο που απομένει είναι η τρέλα. Βρήκατε τον κατάλληλο άνθρωπο για να πουλήσετε την τρέλα σας.
Ο Γιδοβοσκός ισχυρίστηκε ότι ο Θεός δεν ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ τιμωρίες. (4 Σεπτεμβρίου 2019 – 19:07) Καταρρίφθηκε ✔️
➡️ Άγιος Ιγνάτιος Μπριαντσανίνωφ : «Τρεις ΤΙΜΩΡΙΕΣ έχει ορίσει η θεία ΔΙΚΑΙΟΚΡΙΣΙΑ για τις αμαρτίες όλης της ανθρωπότητας. Οι δύο έχουν ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ήδη· απομένει η ΕΠΙΒΟΛΗ της τρίτης. »
? Τιμωρίες που επιβλήθηκαν και θα επιβληθούν από ποιόν; Μπορείς να απαντήσεις; Όχι!
Σου έφαγε η γάτα την γλώσσα.
Γιδοβοσκέ είπες ότι η αμαρτία είναι κάθε ενέργεια του ανθρώπου με την οποία διώχνει τον Θεό από την ζωή του. Ωραία αυτοί οι αμαρτωλοί σαρκολάτρες της εποχής του Νώε έδιωξαν από την ζωή τους τον Θεό. Και ❓ Τι έκανε ο Θεός; Τους άφησε να ζήσουν την ζωούλα τους;
? Μπορείς να απαντήσεις; Όχι! Δεν θέλεις να απαντήσεις διότι δεν σε παίρνει. Όλα όσα λες είναι εκφράσεις ενός χαλασμένου μυαλού.
Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»
❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
? Μπορείς να απαντήσεις Γιδοβοσκέ; Όχι διότι μουγκάθηκες!
Γεμάτη είναι ή Γραφή από λόγια και παραδείγματα πού δείχνουν ότι ό Θεός τιμωρεί.
Ό Θεός δεν άνοιξε τούς καταρράκτες του ουρανού και έγινε ό κατακλυσμός και πνίγηκαν οι σαρκολάτρες; Ό Θεός δεν έβρεξε φωτιά και θειάφι από τον ουρανό και κάηκαν τα Σόδομα και Γόμορρα; Ό Θεός δεν έδωσε τις δέκα πληγές στο Φαραώ; Ό Θεός δεν διήρεσε την Ερυθρά Θάλασσα και δεν την ένωσε και δεν έπνιξε σ’ αύτη τον Φαραώ με την στρατιά του;
➡️ «Τιμωρεί ο Θεός και μάλιστα αυστηρά! » (Μακαριστός Σιατίστης Αντώνιος)
Ό Θεός και στην Παλαιά Διαθήκη και στην Καινή δεν λέγει, «Έμοί έκδίκησις, εγώ ανταποδώσω»; (Δευτ. 32:35, Ρωμ. 12:19, Έβρ. 10:30. Βλέπε και 31).
▫️
Ό Θεός δεν θανάτωσε τον Άνανία και τη Σαπφείρα, πού είπαν ψέμα και προσέβαλαν το Άγιο Πνεύμα; Ό Θεός δεν τύφλωσε τον έλύμα, τον μάγο, πού διέστρεφε τούς ευθείς δρόμους του Κυρίου;
▫️
Ό Απόστολος δεν λέγει, «Αποκαλύπτεται οργή Θεού άπ’ ουρανού επί πάσαν άσέβειαν και άδικίαν ανθρώπων των την άλήθειαν έν αδικία κατεχόντων»; (Ρωμ. 1:18). Ό Απόστολος, απευθυνόμενος στον καταχραστή της αγάπης του Θεού, δεν λέγει, «Κατά την σκληρότητα σου και άμετανόητον καρδίαν θησαυρίζεις σεαυτώ όργήν έν ήμέρα οργής και άποκαλύψεως και δικαιοκρισίας του Θεού, ός αποδώσει έκάστω κατά τα έργα αυτού»; (Ρωμ. 2:5-6). Αποστολικός δεν είναι ό λόγος, «Φοβερόν το έμπεσείν εις χείρας Θεού ζώντος»; (Έβρ. 10:31).
▫️
Τέλος, ό Θεός δεν λέγει, «Εγώ ό κτίζων κακά»; (Ήσ. 45:7). Και λόγοι προφητικοί, αποστολικοί, κυριακοί δεν είναι οι λόγοι της Γραφής για κρίση και δικαιοκρισία του Θεού, για ανταπόδοση από τον Κύριο κατά τα έργα εκάστου, για αιώνια καταισχύνη, για αιώνια κόλαση, για αιώνιο βασανισμό, για αιώνια δυστυχία των άσεβων, κακοποιών και αμετανόητων;
Παραθέτω από το site του ενοριακού Ναού Αγίου Νικολάου.
«Ό Θεός τιμωρεί στη γη, τιμωρεί και στην αιωνιότητα. Και στη μεν γη τιμωρεί από αγάπη και δικαιοσύνη, στη δε αιωνιότητα τιμωρεί από δικαιοσύνη. Και συνεπώς, όσοι δεν παραδέχονται τον Θεό ως τιμωρό της αμαρτίας και της ασεβείας, αυτοί ΑΙΡΕΤΙΖΟΥΝ, διότι παρερμηνεύουν μία ιδιότητα του Θεού, την αγάπη, και καταργούν μία άλλη ιδιότητα του Θεού, τη δικαιοσύνη.»
? Αιρετίζετε!
Άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων :
«Θυμήσου την εποχή του Νώε. Αμάρτησαν οι γίγαντες και απλώθηκε στην γη υπερβολική παρανομία. Τιμωρία της θα ήταν ο κατακλυσμός. Μ’ αυτόν απειλεί ο Θεός. Τον εξαπολύει όμως έπειτα από εκατό ολόκληρα χρόνια! Βλέπεις το μέγεθος της φιλανθρωπίας του Θεού; Αυτό που πραγματοποίησε έπειτα από εκατό χρόνια, δεν μπορούσε να το πραγματοποίηση αμέσως; Παράτεινε όμως τόσο πολύ τον καιρό της ΤΙΜΩΡΙΑΣ για να δώσει χρόνο μετανοίας. Εάν μετανοούσαν οι αμαρτωλοί, ο Θεός δεν θα εξαπέλυε την τρομερή δίκαιη ΤΙΜΩΡΙΑ.»
Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς:
«Γιατί Αυτός είναι σπλαχνικός και ελεήμων, μακρόθυμος και πολυέλεος και αγαθοποιός αιώνιος.
Αλλά ο ίδιος είναι και Θεός ζηλωτής και ΚΡΙΤΗΣ δίκαιος και ΕΚΔΙΚΗΤΗΣ φρικτός. Στους ασεβείς και ανυπάκουους, που παραβαίνουν τα προστάγματά Του, ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ κόλαση αιώνια, φωτιά άσβεστη, οδύνη ακατάπαυστη, θλίψη απαρηγόρητη, χώρα σκοτεινή και στενάχωρη, που ετοίμασε για τον πρώτο πονηρό αποστάτη, το διάβολο, και για όλους όσοι πλανήθηκαν απ’ αυτόν και τον ακολούθησαν, αφού αρνήθηκαν τον Πλάστη τους με τα έργα, τα λόγια και τις σκέψεις τους. »
Καλά το τερμάτισες?Ισχυριστήκαμε ποτέ απατεώνα ότι δεν υπάρχει κόλαση?
Οτι δεν υπάρχει κρίση ότι δεν υπάρχει β παρουσία?
Ο ΆΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΑΡΑ ΤΟΝ ΤΙΜΩΡΕΙ Ο ΘΕΟΣ
Όχι! Πέρα από αγάπη: «Είναι και Θεός ζηλωτής και ΚΡΙΤΗΣ δίκαιος και ΕΚΔΙΚΗΤΗΣ φρικτός. Στους ασεβείς και ανυπάκουους, που παραβαίνουν τα προστάγματά Του.» (Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς)
▫️
➡️ «Τιμωρεί ο Θεός και μάλιστα αυστηρά! » (Μακαριστός Σιατίστης Αντώνιος)
▫️
«Ό Θεός τιμωρεί στη γη, τιμωρεί και στην αιωνιότητα. Και στη μεν γη τιμωρεί από αγάπη και δικαιοσύνη, στη δε αιωνιότητα τιμωρεί από δικαιοσύνη. Και συνεπώς, όσοι δεν παραδέχονται τον Θεό ως τιμωρό της αμαρτίας και της ασεβείας, αυτοί ΑΙΡΕΤΙΖΟΥΝ, διότι παρερμηνεύουν μία ιδιότητα του Θεού, την αγάπη, και καταργούν μία άλλη ιδιότητα του Θεού, τη δικαιοσύνη.» (ενοριακός Ναός Αγίου Νικολάου. )
? Αιρετίζετε!
Απάντησε αν σε παίρνει.
➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»
❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
? Μπορείς να απαντήσεις;
Οσο για το υποκριτής δεν έγραψες τα επόμενα λόγια, του γιατί είμαι υποκριτής.
Διότι προσπάθησα να νικήσω το δαίμονα σου με τα λόγια.Ποιός ήμουν για να επιχειρήσω κάτι τέτοιο.
Ο δαίμονας σου νικιέται μόνο με προσευχή και νηστεία .Εξορκισμούς δεν γνωρίζω να κάνω.αρα ?
Θες τα υπόλοιπα σχόλια; Πολύ ευχαρίστως!
«Καλημέρα.Μόνο στο ότι είμαι υποκριτής συμφωνώ. Γιατί πλέκεις και εσύ τις έννοιες?Με την θνητή νόηση μας τούτο είναι καταδικαστικό για την ανάδυση της αλήθειας…» (12 Σεπτεμβρίου 2018 at 12:16)
➡️ Τελικά σε εκείνο το άρθρο αποδείχτηκε ότι είσαι υποκριτής. Όσον αφορά εμένα, σου εξήγησα τις «έννοιες» και απ`την καλή και από την ανάποδη.
Τίποτα δεν αποδείχθηκε !Κάποια στιγμή σου ανάφερα και τον περιβόητο λόγο που θεωρώ τον εαυτό μου υποκριτη!
Που ειναι ο παραπάνω λόγος.Διαφωνείς?Δεν νομίζω…
Πως δεν αποδείχθηκε; Αποδείχθηκε ότι είσαι υποκριτής και το ομολόγησες. Αυτά που παρέθεσες εσύ είναι είναι μια δικαιολογία κατόπιν εορτής.
▫️
ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: Καλημέρα.Μόνο στο ότι είμαι υποκριτής συμφωνώ.Γιατί πλέκεις και εσύ τις έννοιες?Με την θνητή νόηση μας τούτο είναι καταδικαστικό για την ανάδυση της αλήθειας. Ο μίτος της Αριάδνης είναι η διάκριση και όχι η γενίκευση.Η επιστήμη δεν είναι μια »κυρία» αποστειρωμένη από την πραγματικότητα που παράγει την αμόλυντη αλήθεια.Η ενέργεια της προέρχεται από πρόσωπα με νόηση,πάθη και αρετές.Εάν η επιστήμη παράγει καλό στον άνθρωπο,είναι παρέα με τον άνθρωπο άρα και με τον Χριστό.Εάν παράγει κακό δεν είναι με τον Χριστό.Είναι απλό στην γραφή δύσκολο στην αποδοχή από όλους.Κατανοητό 12 Σεπτεμβρίου 2018 at 12:16
Απατεώνα ικανοποίηθηκες τωρα?
ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ
22 Μαρτίου 2019 – 14:02
Φυσικά και είμαι υπόκριτής,θέλω να βοθήσω να αλλάξει ένας αντιχριστιανός
μέχρι με το μεδούλι.Ποίός είμαι για να επιχειρώ κάτι τέτοιο?
Τίποτα.Η Αποκάλυψη είναι ξεκάθαρη,δεν αφήνει περιθώρεια.
Μόνο χειρότερος δύναται να γίνεις
Αυτά που παραθέτεις είναι ένα χρόνο μετά. Δες τις ημερομηνίες στα σχόλια. Είναι απλά η δικαιολογία σου κατόπιν εορτής. Από τις δικαιολογίες σου και τις κωλοτούμπες σου χορτάσαμε.
Δεν γνωρίζεις αφαίρεση?6 μήνες μου τα κάνες μπαλόνια με την λέξη υποκριτής και τελικα αναγκάστηκα παρόλο που δεν το επιθυμούσα να πω τον λόγο,που θεωρώ τον εαυτό μου υποκριτή.
Αυτή είναι η αλήθεια.Οπως έχω πεί πολλές φορές δεν συνηθίζω να γράφω ψέματα.
Αναγκάστηκες κατόπιν εορτής να βρεις μια δικαιολογία. Αυτό είναι όλο!
Τι δεν καταλαβαίνεις ?Ο Θεός είναι πρώτα Πατέρας,Δασκαλος,Ιατρός και ύστερα ΚΡΙΤΗΣ.
Το να αρνούμασταν την κρίση είναι σαν αρνούμαστε τον Παράδεισο και την Κόλαση.
Υπάρχει ασφαλώς κρίση.Ομως πρόσεξε είναι και συγγενής,επιβλέπων ιατρός και τελευταία δικαστής!
Τεράστια διαφορα!
Τιμωρεί ο Θεός αλλά ο άνθρωπος περισσοτερο αυτοτιμωρείται παρά τον τιμωρεί ο Θεός.
Κάποιος που τρέχει με το αυτοκίνητο με 250 χιλλιόμετρα την ώρα και σκοτώνεται
τον τιμωρεί ο Θεός>Κάποιος σκοτώνει την γυναίκα του.Την γυναίκα αυτή την τιμωρεί ο Θεός?
Απάντησε εάν εχεις τα κότσια?
Σοβαρέψου λίγο που χρησιμοποιείς ορθόδοξα λόγια για να τα τρέψεις δόλια
για να σκιαγραφήσεις έναν τιμωρό Θεό που δεν υπάρχει…
Γιατί να απανατάμε σε ερωτήσεις σου από την στιγμή που σχεδον ποτέ δεν απαντάς στις δικές μας?
Βάζεις το χέρι σου στην φωτιά και καίγεσαι. Σου φταίει ο Θεός; Όχι! Σε τιμώρησε ο Θεός; Όχι! Τόσο απλό! Τι δεν καταλαβαίνεις; Μωρέ καταλαβαίνεις πολύ καλά για αυτό αρνείσαι πεισματικά να πάρεις θέση. Τέτοιοι άνθρωποι σαν κι εσένα θέλουν ειδικό χειρισμό. Έπεσες στον ειδικό!
▫️
➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»
❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
? Σου έκανα κεφαλοκλείδωμα και σε λίγο θα χάσεις τις αισθήσεις σου.
Ἐὰν κανεὶς θεωρεῖ εὔλογο καὶ ἀληθινὸ ὅτι δὲν μεταβάλλεται ὁ Θεός, ἀλλὰ ἀπορεῖ: Πῶς χαίρει μὲ τοὺς ἀγαθοὺς καὶ ἀποστρέφεται τοὺς κακούς, ὀργίζεται μὲ ὅσους ἁμαρτάνουν καὶ γίνεται ἴλεως ὅταν λατρεύεται;
Εἶναι πρέπον νὰ εἰποῦμε, ὅτι ὁ Θεὸς οὔτε χαίρει οὔτε ὀργίζεται, διότι τὸ νὰ χαίρει κανεὶς καὶ νὰ λυπᾶται εἶναι πάθος, οὔτε μὲ δῶρα κολακεύεται, διότι θὰ νικιόταν ἀπὸ τὴν ἡδονή. Δὲν εἶναι σωστὸ καὶ δίκαιον, νὰ ἐπηρεάζεται τὸ θεῖον, εὐμενῶς ἢ δυσμενῶς, ἀπὸ τὰ ἀνθρώπινα πράγματα. Ἀλλὰ ὁ Θεὸς εἶναι ἀγαθός. Μόνον ὠφελεῖ καὶ οὐδέποτε βλάπτει. Μένει πάντα ὁ ἴδιος.
Ἐμεῖς ὅμως, μένοντας ἀγαθοί, ἐπειδὴ ἔτσι τοῦ μοιάζουμε, συναπτόμαστε μὲ τὸ Θεό, κι᾿ ἂν γίνομαι κακοί, χωριζόμαστε ἀπὸ τὸ Θεό, ἐπειδὴ παύουμε νὰ τοῦ μοιάζουμε. Ἐὰν ζοῦμε τὴν ἀρετή, προσκολλόμαστε (καὶ ἀφοσιωνόμαστε) στὸ Θεό. Ἐὰν γίνομαι κακοί, τὸν κάνομε ἐχθρό μας (ἀνθρωποπαθῶς), ἀφοῦ δὲν θὰ ὀργίζεται ἄδικα, μιᾶς καὶ τὰ ἁμαρτήματά μας ὄχι μόνον δὲν ἀφήνουν τὸ Θεὸ νὰ λάμπει μέσα μας, ἀλλὰ καὶ μᾶς ΔΕΝΟΥΝ μὲ τοὺς ΔΑΙΜΟΝΕΣ, ποὺ ΘΑ ΜΑΣ ΚΟΛΑΣΟΥΝ.
Ὅταν ὅμως, μὲ προσευχὲς καὶ μὲ καλὰ ἔργα, βρίσκουμε ἄφεση τῶν ἁμαρτιῶν, δὲν ὑπηρετοῦμε τὸ Θεὸ οὔτε τὸν μεταβάλλομε, ἀλλὰ μὲ τὰ ἔργα μας καὶ μὲ τήν πρὸς τὸ θεῖον γιατρεύαμε τὴ δική μας τὴν κακία· καὶ πάλιν ἀπολαμβάναμε τὴν ἀγαθότητα τοῦ Θεοῦ.Ὥστε τό νά λέμε ὃτι ὁ Θεὸς ἀποστρέφεται τοὺς κακοὺς εἶναι σάν νά λέμε ὅτι ὁ ἥλιος κρύβει τό φῶς του ἀπό τοῦς τυφλούς.
ΜΕΓΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
Τί έγινε ρε Μάστορα?Αιρετικός ο Μέγας Αντώνιος?Μη γένοιτο !Αθεόφοβε μνησικακε μισάνθρωπε…
Εντάξει «ὁ Θεὸς οὔτε χαίρει οὔτε ὀργίζεται» και θα σώσει αυτούς που θα μετανοήσουν.
Καλά όλα αυτά όμως ο Θεός ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΙΜΩΡΙΕΣ.
▫️
Άγιος Ιγνάτιος Μπριαντσανίνωφ : «Τρεις ΤΙΜΩΡΙΕΣ έχει ορίσει η θεία ΔΙΚΑΙΟΚΡΙΣΙΑ για τις αμαρτίες όλης της ανθρωπότητας. Οι δύο έχουν ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ήδη· απομένει η ΕΠΙΒΟΛΗ της τρίτης. »
? Τι έγινε ρε μάστορα; Αιρετικός ο Άγιος Ιγνάτιος; Μη γένοιτο ! Αθεόφοβε μνησίκακε μισάνθρωπε…
Συνέχιζε να κάνεις αυτό που κάνεις πάντα να τρολάρεις ….
Εσύ τρολάρεις όχι εγώ.
«Τί έγινε ρε Μάστορα?Αιρετικός ο Μέγας Αντώνιος?Μη γένοιτο !Αθεόφοβε μνησικακε μισάνθρωπε…»
? Τι βλακεία είναι αυτή που είπες;
Είσαι αθεόφοβος διότι βλασφημείς Αγίους της Εκκλησίας και από την άλλη έχεις το θράσος να κάνεις κήρυγμα ορθόδοξο σε ορθόδοξους χτριστιανούς ενώ δεν πιστεύεις….
Είσαι μνησίκακος διότι κρατάς αρχείο επιλεκτικών πιασάρικων φράσεων για να ικανοποείς την αχόρταγη κακίας σου
για να σκεπάσεις την αλήθεια και να αποπρσσανατολίσεις την όποια συζήτηση….
Είσαι μισάνθρωπος διότι από μικρός εώς και σήμερα ρουφιανεύεις συνανθρωπους σου …
Ενας φίλος σου αντιστοιχεί που μπορεί να είναι ενας σκύλος η αντε μια γάτα,επειδή δεν μπορούν
να μιλήσουν και να σου φερούν αντίρρηση…
Αντί να σεβαστείς τον Γιδοβοσκό που αν και έχει προβλήματα υγείας προσπαθεί γιαι το καλό σου
ως γνήσιος χριστιανός ,συνεχίζεις να του τι λές και από πάνω ότι είναι αιρετικός …
Ημαρτον…
Όπως είπα και πριν σε αυτό το άρθρο δεν είμαι ο εαυτός μου. Έχω αρματωθεί τα χριστιανικά όπλα και ως εκ τούτου οι χαζοπονηριές σου δεν περνάνε. Άρχισαν τα προβλήματα υγείας; Σε πληροφορώ ότι αυτή την φορά δεν θα σας λυπηθώ. Δεν θα σας την χαρίσω! Θα είμαι αμείλικτος τιμωρός σαν τον Θεό και θα σας διαπαιδαγωγήσω με την τιμωρία. Μετά από μένα θα έρθει ο Δικαστής και αν σας βρει αμετανόητους, θα σας παραδώσει στον διάολο, σαν τον Απ Παύλο που έστειλε στον διάολο τον πόρνο της Κορίνθου.
Ας δουμε τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ.τα πραγματικα γεγονοτα(κ οχι οι προπαγανδες του Γκαιμπελς) ειναι οτι σου απανταμε σε ολα σου τα σχολια.παιρνουμε θεση σε οτι λες.ασχετα εαν δεν σε ικανοποιουν οι απαντησεις.για να ικανοποιηθεις εσυ πρεπει να πουμε αυτο που εσυ θελεις.ετσι λειτουργουν τα κακομαθημενα.τα πραγματικα γεγονοτα ειναι οτι αποφευγεις να παρεις θεση σε συγκεκριμενες ερωτησεις.ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ.αδυναμια απαντησης που απο αυτο συνεπαγεται οτι εισαι ΨΕΥΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ κ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΗΣ.ακομη πραγματικο γεγονος ειναι οτι σε πειραξε το χαζουλης.ενω εχεις πει πολυ χειροτερα.γιατι συνεβη αυτο?κ ποτε συνεβη αυτο?οταν ειχες στριμωχτει κ ειχες περιελθει σε δυσκολη θεση.εκει βγηκε το παραπονο του κακομαθημενου που δεν τον παιζουν τα παιδακια.εκει βγηκε ο κρυφος εγωισμος κ η υπεροψια.μην ανησυχεις,του δαιμονα ειναι το χαρακτηριστικο.μαλλον πρεπει να ανησυχεις κ να προβληματιστεις.εχεις πολυ δουλεια να κανεις στον εαυτο σου.κ δεν εχεις πολυ χρονο.αυτα φιλε μου καλε ειναι τα γεγονοτα κ δεν χρειαζεται να ειναι κανεις ψυχιατρος για να τα διακρινει.ο ηλιος ανατελει κ για τους δικαιους κ για τους αδικους.ο ηλιος ειναι αυτος που ειναι,δεν αλλαζει.οι ακτινες του ειναι ιδιες για ολους.εισαι κερι?θα λιωσεις.εισαι λασπη?θα πετρωσεις.κ πες εσυ μετα οτι ο ηλιος τιμωρησε την λασπη
Ποιος μιλάει για πραγματικά γεγονότα!
➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»
❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
? Μπορείς να απαντήσεις Γιδοβοσκέ; Όχι!
Γεγονός ✔️
▫️
➡️ Είπες ότι η αμαρτία είναι κάθε ενέργεια του ανθρώπου με την οποία διώχνει τον Θεό από την ζωή του. Ωραία αυτοί οι αμαρτωλοί σαρκολάτρες της εποχής του Νώε έδιωξαν από την ζωή τους τον Θεό. Και ❓ Τι έκανε ο Θεός; Τους άφησε να ζήσουν την ζωούλα τους;
? Μπορείς να απαντήσεις; Όχι!
Γεγονός ✔️
▫️
➡️ Ισχυρίστηκες ότι ο Θεός δεν ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ τιμωρίες. (4 Σεπτεμβρίου 2019 – 19:07) Καταρρίφθηκε ✔️
Άγιος Ιγνάτιος Μπριαντσανίνωφ : «Τρεις ΤΙΜΩΡΙΕΣ έχει ορίσει η θεία ΔΙΚΑΙΟΚΡΙΣΙΑ για τις αμαρτίες όλης της ανθρωπότητας. Οι δύο έχουν ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ήδη· απομένει η ΕΠΙΒΟΛΗ της τρίτης. »
? Τιμωρίες που επιβλήθηκαν και θα επιβληθούν από ποιόν; Μπορείς να απαντήσεις; Όχι!
Γεγονός ✔️
▫️
➡️ Συμφωνείς με τους λόγους του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά; Μούγκα στην στρούγκα! Γεγονός ✔️
▫️
➡️ Συμφωνείς με τους λόγους του μακαριστού Αντώνιου Σιατίστη; Μούγκα στην στρούγκα! Γεγονός ✔️
▫️
➡️ Είναι η ορθοδοξία η μοναδική οδός σωτηρίας; Μούγκα στην στρούγκα! Γεγονός ✔️
▫️
«Όσοι δεν παραδέχονται τον Θεό ως τιμωρό της αμαρτίας και της ασεβείας, αυτοί ΑΙΡΕΤΙΖΟΥΝ, διότι παρερμηνεύουν μία ιδιότητα του Θεού, την αγάπη, και καταργούν μία άλλη ιδιότητα του Θεού, τη δικαιοσύνη.» (ενοριακός Ναός Αγίου Νικολάου. )
? Αιρετίζεις!
Γεγονός ✔️
Για ολες τις ερωτησεις εχω απαντησει.μεσα στα σχολια μου υπαρχουν οι απαντησεις που σημαινει οτι εχω παρει θεση ΣΕ ΟΛΑ.δεν σε ικανοποιουν?ποσως μ’ενδιαφερει.οι κακομαθημενοι ικανοποιουνται μονο οταν δουν κ ακουσουν αυτο που αυτοι θελουν.ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ.τωρα θα δουμε κ αλλα πραγματικα γεγονοτα.ΕΡΩΤΗΣΗ ”με ποιο κριτηριο χρησιμοποιεις τα λογια του ενος αγιου ως αποδειξη οτι ο Θεος τιμωρει κ απορριπτεις τα λογια των αλλων αγιων”?ακρα του ταφου σιωπη.μη τον ειδατε τον παναη.ΓΕΓΟΝΟΣ.εχεις πει οτι η πιστη ως εννοια δεν εχει αξια για σενα.εχεις πει με τον ποιο απολυτο τροπο οτι η Ορθοδοξη πιστη ειναι αλκοολικη φαντασιωση.το γνωριζεις η το πιστευεις?η γνωση συνοδευεται απο επιστημονικη αποδειξη που σημαινει επιστημονικο επαναλαμβανομενο πειραμα.ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΥΓΚΑ.ΕΙΣΑΙ ΨΕΥΤΗΣ.ΓΕΓΟΝΟΣ.ειπες οτι τα βιντεο που σου εδειξα ειναι χαζοβιντεο.αυτο σημαινει οτι ειναι αναξια λογου.αυτο σημαινει οτι οι ανθρωποι ειναι φαντασμενοι.επιστημονικη αποδειξη εχεις?ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΥΓΚΑ.ΓΕΓΟΝΟΣ.υπαρχουν ψυχιατροι οι οποιοι δεχονται Τον Ιησου Χριστο ως Θεο?υπαρχουν.υπαρχουν ψυχιατροι οι οποιοι γνωριζουν περιστατικα σαν αυτα του βιντεο κ τα δεχονται?υπαρχουν.ειναι διαφορετικη σχολης απο την δικια σου?δεν ξερω κ δεν μ’ενδιαφερει.αυτοι ειναι φαντασμενοι κατεσε?πιστευουν σε αλκοολικες φαντασιωσεις?ειναι λοιπον επιστημη η ψυχιατρικη?οχι.δεν συνοδευετε απο χειροπιαστες αποδειξης.εαν συνεβαινε αυτο ολοι θα λεγανε το ιδιο.η ψυχιατρικη λοιπον βασιζεται κατα μια εννοια στην πιστη.ΓΕΓΟΝΟΣ
Ο χωριάτης Γιδοβοσκός λέει και ανέκδοτα τώρα. Εγώ λέει δεν απαντώ! ??
▫️
Έφερες ως αντίλογο μια φράση του Πορφυρίου (που εκ πρώτης όψεως δείχνει ότι ο Θεός δεν τιμωρεί) και εκεί επάνω στήριξες την αιρετική σου άποψη. Ως εκ τούτου καταφέρεσαι εναντίον μου με ψευδοεπιχειρήματα του τύπου: «με ποιο κριτήριο χρησιμοποιείς τα λόγια του ενός Αγίου και απορρίπτεις τα λόγια των άλλων.»
▫️
Απάντηση: «Πορφύριος: «Ο Θεός δεν είναι μόνο αγάπη, αλλά και δικαιοσύνη. Δεν μπορεί να αφήσει ΑΤΙΜΩΤΗΤΟ τον άδικο και εγκληματία. Ούτε η ανθρώπινη δικαιοσύνη δεν σηκώνει κάτι τέτοιο.»
▫️
Ο Πορφύριος θέλει να δείξει με την επίμαχη φράση (που έφαγες σκάλωμα) ότι δεν είναι υπεύθυνος ο Θεός για τις τιμωρίες αλλά ο ίδιος ο άνθρωπος, για`αυτό τον λόγο άλλωστε ο ίδιος Άγιος λέει ότι ο Θεός δεν θα αφήσει ΑΤΙΜΩΡΗΤΟ τον άδικο και εγκληματία. Δεν είναι αντιφατικός ο Άγιος, απλώς εσύ δεν καταλαβαίνεις μια.
▫️
Τι δεν καταλαβαίνεις; Δεν γνωρίζεις τι σημαίνει η λέξη «ατιμώριτος»; Θα αφήσει ο θεός ατιμώρητους τους άδικους εγκληματίες;
▫️
Στις επόμενες ερωτήσεις σου απάντησα με τον εξής λόγο:
Οι ερωτήσεις σου που αφορούν την πίστη μου ή την γνώση μου σχετικά με την ορθόδοξη πίστη, πέφτουν στο κενό διότι τα δικά μου όπλα έχουν απενεργοποιηθεί. Αυτή την στιγμή σας πολεμώ με τα ορθόδοξα όπλα. Όταν σας σκίσω τα βάρδουλα θα αφήσω κάτω τα χριστιανικά όπλα και θα πιάσω τα δικά μου (⛓ ? ? ? ? ⚔️). Το χτύπημα θα είναι διπλό! Θα μαζέψουν τα κομμάτια σας από κάτω. Στην προκειμένη περίπτωση δεν έχει σημασία τι γνωρίζω εγώ, αφού δεν μιλώ εγώ. Μιλάει η ορθοδοξία και οι Άγιοι της. Ότι παραθέτω είναι από την ορθοδοξία.
▫️
Αυτό δεν είναι μούγκα στην στρούγκα αλλά ότι αφού σας τιμωρήσω με τα χριστιανικά όπλα, θα πιάσω τα δικά μου και θα σας ξηγήσω την προφητεία. Δεν πρόκειται να σας λυπηθώ. Η μόνη σωτηρία σας είναι η παρέμβαση του Κατοχικά.
Η φραση του αγιου Πορφυριου δεν δειχνει εκ πρωτης οψεως,ειναι καραμπαμ.”ο Θεος δεν τιμωρει,ο ανθρωπος αυτοτιμωρειται”.αυτα που γραφεις ειναι δικια σου αυθαιρετη ερμηνεια.αυτο πιστοποιειται κ απο τα λογια αλλων αγιων τα οποια αγνοεις,προσπερνας.παραδειγμα τα λογια του αγιου Παισιου απο τα οποια ξεγλιστρησες σαν χελι ”δεν είναι ότι ο Θεός τα κανονίζει ούτως και βγάζει μία διαταγή να έρθει κάποια συμφορά στον άνθρωπο, αλλά ο Θεός βλέπει μέχρι που θα φθάσει η κακία των ανθρώπων και ότι δεν θα αλλάξουν, και γι’ αυτό ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ να συμβεί μία συμφορά, για να συνετισθούν. ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΣΕ ΟΥΤΩΣ Ο ΘΕΟΣ
Στον Ιησού του Ναυή είχε πη ο Θεός να μην εξαφανίσουν μία γένος, τους Φιλισταίους, επειδή αυτή θα ήταν μάστιγα για τους Εβραίους, όταν θα ξεχνούσαν τον Θεό.
Όταν επομένως οι Εβραίοι απομακρύνονταν από τον Θεό, ΕΙΧΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ”.καταλαβαινεις τι γραφει?ελληνικα ειναι.θελεις να στα εξηγησω?εφοσον δεν εχεις ουδεμια επαφη με την Εκκλησια θα σου πω.ο ανθρωπος αμαρτανει,το χανει,απομακρυνεται απο Τον Θεο.κ τοτε ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ο Θεος να ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ.ετσι ερχονται οι συμφορες.ο διαβολος ειναι απ’αρχης ανθρωποκτονος.σου ειπα οτι σου εχω απαντησει ΣΕ ΟΛΑ.αυτα υπαρχουν στα σχολια μου ποιο πανω.η υπεροψια σου σε κανει να τα αγνοεις.εισαι κακομαθημενος κ θελεις να σου γραψω αυτο που εσυ θελεις.ο Θεος ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ,ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ.το ειπε ο αγιος Παισιος,το ειπανε τοσοι αγιοι.γι’αυτο σου γραφω με ποιο κριτηριο δεχεσαι τα λογια του ενος αγιου κ απορριπτεις τα λογια των αλλων.αυτη ειναι η εννοια του ”τιμωρει ο Θεος”.αυτη ειναι η εννοια του ΑΤΙΜΩΡΗΤΟΣ του αγιου Πορφυριου.κανεις δεν ειπε οτι δεν υπαρχει τιμωρια.εγραψα εγω,εγραψε ο Ασχετος κατι τετοιο?στο ξαναγραφω,εχω απαντησει σε ολα.υπαρχουν οι απαντησεις μεσα στα σχολια μου(ξερεις,μπαρα δεξια).σου εχω γραψει κ γιατι πολλοι χρησιμοποιουν τη φραση ”τιμωρει ο Θεος”,”επιβαλλει τιμωριες”.κ σε αυτο σου εχω απαντησει.ειπαμε,υπεροψια(αν θελεις να δεις ξερεις,μπαρα δεξια).
Λες ότι εγώ αγνοώ τι λένε οι άλλοι Άγιοι. Ας δούμε καταρχάς τι κάνεις εσύ. Γράφεις ότι ο Θεός δεν επιβάλλει τιμωρίες. Παραθέτω από τον Άγιο Ιγνάτιο:
▫️
«Τρεις ΤΙΜΩΡΙΕΣ έχει ορίσει η θεία ΔΙΚΑΙΟΚΡΙΣΙΑ για τις αμαρτίες όλης της ανθρωπότητας. Οι δύο έχουν ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ήδη· απομένει η ΕΠΙΒΟΛΗ της τρίτης.»
▫️
Άρα λοιπόν ο Θεός ως δικαιοκρίτης επιβάλλει τιμωρίες!
Θα χρησιμοποιήσω τα δικά σου λόγια για να καταλάβεις πόσο φαύλος είσαι.
Η φράση του Αγίου Πορφυρίου είναι καραμπάμ. Ο θεός τιμωρεί και δεν θα αφήσει ατιμώρητους τους αμαρτωλούς. Αυτά που γράφεις είναι δική σου αυθαίρετη ερμηνεία. Αυτό πιστοποιείται κ από τα λόγια άλλων Αγίων τα οποία αγνοείς, προσπερνάς.
▫️
➡️ Σύμφωνα και με τα όσα έχει πει ο Χρυσόστομος, ο Θεός κάποιες φορές επιτρέπει στον διάβολο να πειράξει τους ανθρώπους ώστε να συνετιστούν. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι ο Θεός δεν τιμωρεί.
▫️
Παραθέτω από το χρυσόστομο:
«Γι’ αυτό θα σου δείξω πώς τιμωρήθηκαν άλλοι που πίστευαν και ήταν κοντά στον Θεόν. Άκουσε τι λέγει ο Παύλος: «… Και ας μη γογγύζουμε, όπως μερικοί απ’ αυτούς (τους Ισραηλίτες) και απωλέσθησαν από τον εξολοθρευτή άγγελο.»
▫️
Εδώ ο Θεός δεν επέτρεψε να συμβεί κάποια συμφορά πάνω τους (όπως λες) αλλά επέβαλε την τιμωρία τους στέλνοντας έναν άγγελο εξολοθρευτή να τους πάρει τα κεφάλια. Τι θα λεχθεί για τον κατακλυσμό; Ο Χρυσόστομος λέει ότι αυτός που προκάλεσε αυτή την τόσο μεγάλη τιμωρία ήταν ο Θεός. Ξεκάθαρα πράγματα! Για αυτό τον λόγο άλλωστε κωλώνεις να απαντήσεις.
▫️
➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»
❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
? Μπορείς να απαντήσεις Γιδοβοσκέ; Όχι!
Γεγονός ✔️