Στήριξε το έργο μας!

Η σελίδα μας βασίζεται στις δικές σου δωρεές για να παραμένει ανεξάρτητη και να προσφέρει υψηλής ποιότητας εναλλακτικές ειδήσεις. Υποστήριξέ μας σήμερα και βοήθησέ μας να συνεχίσουμε!

Διαφημίσεις

Ο αείμνηστος π.Ιωάννης Ρωμανίδης φρόντισε να μας ενημερώσει…

Αν ψάξετε στην Παπική ή στην Προτεσταντική παράδοσι, η επωνυμία για τον Χριστό, ως ιατρό, δεν υπάρχει πουθενά! Ο Χριστός μόνο στην Ορθόδοξη παράδοσι αποκαλείται ιατρός. Γιατί όμως αυτή η παράδοσις έσβησε από τους Παπικούς και τους Προτεστάντες και, όταν τους μιλάμε για θεραπευτική αγωγή, ξαφνιάζονται; Διότι η ανάγκη της καθάρσεως και του φωτισμού, η ανάγκη της εσωτερικής αλλαγής έφυγε από τους ανθρώπους αυτούς στην δική τους Θεολογία. Γι’ αυτούς εκείνος που αλλάζει δεν είναι ο άνθρωπος, αλλά ο Θεός!

Ο άνθρωπος γι’ αυτούς δεν αλλάζει. Το μόνο πράγμα που κάνει ο άνθρωπος γι’ αυτούς είναι ότι γίνεται καλό παιδί. Και όταν ο άνθρωπος από κακό παιδί που ήταν γίνη καλό παιδί, τότε ο Θεός τον αγαπά. Διαφορετικά, τον αποστρέφεται! Αν παραμένη ή γίνεται κακό παιδί, τότε ο Θεός δεν τον αγαπά! Δηλαδή, αν ο άνθρωπος γίνη καλό παιδί, τότε αλλάζει και ο Θεός και γίνεται καλός. Και από εκεί που δεν τον αγαπούσε, τώρα τον αγαπά !

Όταν ο άνθρωπος ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΚΟ παιδί, ο Θεός ΘΥΜΩΝΕΙ και, όταν ο άνθρωπος γίνεται ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ, ο Θεός ΧΑΙΡΕΤΑΙ! Αυτό δυστυχώς γίνεται στην Ευρώπη.

Αλλά το κακό είναι ότι αυτό δεν γίνεται μόνο στην Ευρώπη, αλλά γίνεται και στην Ελλάδα και σε πολλούς μέσα στην Εκκλησία αυτό το πνεύμα επικρατεί. Έχει καταντήσει να είναι η Ορθοδοξία μία θρησκεία, που ο Θεός αλλάζει διαθέσεις! Όταν ο άνθρωπος είναι καλός, ο Θεός τον αγαπάει.

Και όταν είναι κακός, ο Θεός δεν τον αγαπάει. Ο Θεός δηλαδή τιμωρεί και βραβεύει! Οπότε η ουσία της Ορθοδοξίας σήμερα είναι μία ηθικολογία στην Ελλάδα. Αυτά δεν διδάσκανε τα Κατηχητικά στα παιδιά και οι παραεκκλησιαστικές Οργανώσεις, που έχουν Δυτικά πρότυπα και διέβρωσαν το Ορθόδοξο πνεύμα;

Λοιπόν, αν κάποιος μετά από αυτά θελήση να μάθη γιατί κατήντησε η Ορθοδοξία σ’ αυτά τα χάλια, ας διαβάση Αδαμάντιο Κοραή!

Αυτός μετά την Επανάστασι του 1821 εγκαινίασε αυτή την γραμμή στην Ελλάδα. Αυτός είναι εκείνος, ο οποίος εγκαινίασε τον διωγμό εναντίον του Ησυχασμού, εναντίον του παραδοσιακού Μοναχισμού, εναντίον της Ορθοδόξου και μόνης σωστής θεραπείας της ψυχής του ανθρώπου. Αλλά ας ξεκινήσωμε από αλλού.

Ας υποθέσωμε ότι ένας ερευνητής επιστήμονας, που δεν έχει σχέσι με θρησκείες , ένας άθεος, αν θέλετε, κάνει έρευνα πάνω στις θρησκευτικές παραδόσεις και φθάνοντας στην Ορθόδοξη παράδοσι σκαλίζει, ανακαλύπτει και περιγράφει αυτά τα πράγματα. Οπότε λέγει: Για κοιτάτε εδώ!

Αυτή η παράδοση μιλάει για ψυχή, για νοερά ενέργεια της ψυχής και για συγκεκριμένη θεραπευτική αγωγή. Μετά αυτός ο άνθρωπος ερευνώντας φθάνει να αναγνωρίση ότι, αν αυτή η θεραπευτική αγωγή εφαρμοσθή στις κοινωνίες των ανθρώπων, θα έχει πολύ ωφέλιμα αποτελέσματα για την ατομική και κοινωνική υγεία.

Μετά, συνεχίζοντας το ψάξιμο, αρχίζει να εξακριβώνη από πότε εμφανίσθηκε αυτή η παράδοσι, ποιες είναι οι πηγές της, πόσους αιώνες επιτυχώς εφαρμόσθηκε στην πράξι, που εφαρμόσθηκε και συνεχίζοντας βρίσκει γιατί δεν υπάρχει σήμερα στους Ορθοδόξους, στην πλειοψηφία τους, αυτή η παράδοσι, και γιατί η Ορθοδοξία υπέστη αλλοίωσι.

Και ο ερευνητής αυτός συνεχίζει και βρίσκει ότι αυτό συνέβη, διότι εδιώχθη ο Ησυχασμός και ο παραδοσιακός Μοναχισμός, που είναι ο φορέας της παραδόσεως αυτής.

Γιατί εδιώχθη όμως; Διότι οι χώροι στους οποίους ήκμαζε άρχισαν να δυτικοποιούνται πολιτιστικά, όπως συνέβη στην Ρωσσία μετά την μεταρρύθμισι του «Μεγάλου» Πέτρου, και στην Ελλάδα μετά την Επανάσταση του 1821. Ο σύγχρονος ιστορικός Τoynbee λέγει ότι ο Ορθόδοξος πολιτισμός αφομοιώνεται σιγά-σιγά σήμερα από τον Δυτικό πολιτισμό10.

Έχει γράψει ολόκληρο βιβλίο, στο οποίο διακρίνει τους υπάρχοντες σήμερα πολιτισμούς σε πέντε μόνον, από τους είκοσι με είκοσι πέντε που υπήρχαν στο παρελθόν. Αυτοί οι πέντε πολιτισμοί είναι ο Ινδικός πολιτισμός, ο πολιτισμός της Άπω Ανατολής (Κίνα, Ιαπωνία), ο Ευρωπαϊκός πολιτισμός, ο Ορθόδοξος πολιτισμός και ο πρωτόγονος πολιτισμός που υπάρχει σήμερα ακόμη σε περιοχές της Αυστραλίας και της Αφρικής. Και έχει ο Toynbee την θεωρία ότι όλοι οι πολιτισμοί σήμερα δυτικοποιούνται.

Στο παρελθόν αυτή η δυτικοποίησης κατεβλήθη προσπάθεια να γίνη μέσω της Ιεραποστολής των Δυτικών ιεραποστόλων. Οι Ευρωπαίοι στο παρελθόν αλλά και σήμερα ακόμη εξαποστείλανε και εξαποστέλλουν στρατούς ιεραποστόλων για να κάνουν όχι μόνο τα άλλα έθνη Χριστιανούς, αλλά και να τους δυτικοποιήσουν.

Και γι’ αυτό υπάρχουν και στην Ελλάδα όλοι αυτοί οι αιρετικοί και δρουν ακόμη. Η ιεραποστολή αυτή όμως, λέγει ο Toynbee, απέτυχε στα ειδωλολατρικά έθνη της Αφρικής και όπου αλλού, διότι οι ιεραπόστολοι χώριζαν μεταξύ τους τους ανθρώπους.

Π.χ. σε μία οικογένεια ειδωλολατρών συνέβαινε ο ένας να γίνη Λουθηρανός, ο άλλος αδελφός να γίνη Αγγλικανός, ο άλλος Βαπτιστής, ο εξάδελφος Μεθοδιστής, ο άλλος Πεντηκοστιανός, ο άλλος Ευαγγελικός κλπ., οπότε όχι μόνο διέσπασαν το έθνος τους σε μικρά κομμάτια από πλευράς θρησκευτικής, αλλά και τις ίδιες τις οικογένειες.

Διεπιστώθη λοιπόν ότι η ιεραποστολή αυτού του είδους είχε μεγάλη αποτυχία στην δυτικοποίησι των ανθρώπων του τρίτου κόσμου.

Ο Τoynbee λοιπόν ΠΡΟΤΕΙΝΕ το 1948 μία νέα λύσι. Η δυτικοποίησις αυτή να γίνη μέσω της τεχνολογίας, καθώς και μέσω της οικονομίας.

Υπενθύμιση,

Στην δυτικοποίηση μέσω της τεχνολογίας και της οικονομίας που είναι σε εξέλιξη σε όλο τον κόσμο, σήμερα ,οπως καταλαβαίνουμε εμείς είμαστε οι αφρικανοί ιθαγενείς για τους δυτικούς αντίθεους κονκισταδόρες…

ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

413 σχόλια στο “Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ Η ΔΥΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ (ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ)”
  1. Άσχετε Αδαή δεν είσαι μάρτυρας της ορθοδοξίας αλλά κάποιας αίρεσης. Δεν είναι καθόλου τυχαία η δήλωση σου αυτή:

    ➡️ «Η ορθοδοξία δεν είναι ο μοναδικός δρόμος για να σωθείς» (26 Απριλίου 2019 at 13:17)

    ▫️ Μας το παίζεις ορθόδοξος (όπως ο croif που τον ξεσκέπασα) αλλά στην πραγματικότητα ο μόνος δρόμος σωτηρίας που γνωρίζεις είναι αυτός της αίρεσης σου.

    ? Ομολόγησε το παρακάτω:
    Η μοναδική και αποκλειστική οδός σωτηρίας των ανθρώπων είναι η Ορθοδοξία!

    1. Καλησπέρα φίλε μου αγαπημένε .Φυσικά και δεν είμαι μάρτυρας της ορθοδοξίας,
      Πίσω απο ένα πληκτρολογιο, με ένα nick name εκ του ασφαλούς είμαι πολύ λίγος για μάρτυρας,
      Οσο για το ”ορφανό” σχόλιο” χωρίς τις υπόλοιπες λέξεις που το δένουν και δεν το αφήνουν μετέωρο,είναι ασφαλως
      η ειδικότητα σου..Κανείς δεν μπορεί να στην στερήσει.
      Αλλωστε φίλε μου οι λέξεις από το σχόλιο είναι στην ουσία απόσπασμα από λόγια του Π.Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου.
      Ποιός είναι ο Πατέρας Επιφάνιος?
      https://www.pemptousia.gr/2016/11/p-epifanios-theodoropoulos/
      https://www.impantokratoros.gr/epifanios-theodoropoulos.el.aspx

      1. «Ορφανό σχόλιο!» Η δικαιολογία ενός αιρετικού!

        ? Ομολόγησε το παρακάτω:
        Η μοναδική και αποκλειστική οδός σωτηρίας των ανθρώπων είναι η Ορθοδοξία!

        Δεν θέλω δικαιολογίες! Είσαι ψεύτικος και κάλπικος σαν τον άλλον τον Croif 101 (101 = 11 Devil number)

        1. Φίλε μου δεν γράφεις εσύ αλλά σε βάζει ο γνωστός δαίμονας που είναι και υπέυθυνος ασφάλειας σου.
          Σε έχει τόσο πολύ δικό του που δεν αφήνει περιθώρια.
          Ομως είναι τόσο προβλέψιμος….
          Εάν ομολογήσω σήμερα αυτή την φράση ,φιλε μου όπως έγινε στο παρελθόν,
          θα μου επαναλαμβάνεις ότι είμαι κωλοτούμπας,άρα αναξιόπιστος.
          Εάν δεν το γράψω θα πείς όυι είμαι αιρετικός.
          Τόσος αρρωστημένος λογισμός μόνο από ένα κουτό καιροσκόπο δαίμονα
          μπορεί να προέρχεται και όχι από άνθρωπο .

          1. Είσαι κι άλλα πράγματα πέρα από κωλοτούμπας. Παραθέτω από δικό σου σχόλιο. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: «Καλημέρα.Μόνο στο ότι είμαι υποκριτής συμφωνώ.» (12 Σεπτεμβρίου 2018 at 12:16)

          2. ▪️ Έγραψες: «Καλησπέρα, Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί» (18 Οκτωβρίου 2018 at 17:48)

            ▪️ Στην ερώτηση μου αν ο Θεός τιμωρεί είπες: «Ναι .Καλή σου νύχτα φίλε» (8 Νοεμβρίου 2018 at 21:25)

            ? Ο λόγος σου Άσχετε Αδαή δεν είναι αληθινός. Σύμφωνα με τον Χριστό προέρχεται από τον διάβολο.
            (Ματθαίος 5:37)

          3. Λες ότι αν ομολογήσεις ότι η ορθοδοξία είναι ο μοναδικός δρόμος σωτηρίας θα χρησιμοποιήσω την ομολογία σου για να πω ότι κάνεις κωλοτούμπες.

            ▪️Αυτό θα συμβεί μόνο αν στο μέλλον ομολογήσεις ότι η ορθοδοξία δεν είναι ο μοναδικός δρόμος σωτηρίας.

            ? Δεν ομολογείς την ορθοδοξία διότι είσαι αιρετικός. Ορίστε τα χάλια σου: «Η ορθοδοξία ΔΕΝ είναι ο μοναδικός δρόμος για να σωθείς» (26 Απριλίου 2019 at 13:17)

            Μας το παίζεις ορθόδοξος αλλά στην πραγματικότητα ο μόνος δρόμος σωτηρίας που γνωρίζεις είναι αυτός της αίρεσης σου.

          4. Η μοναδική πίστη , αποκλειστική οδός σωτηρίας των ανθρώπων είναι η Ορθοδοξία!
            Καλή χώνεψη!
            Αν και ζωή να έχουμε,κάπου στο μέλλον θα το χρησιμοποιήσει παρόμοια όπως έπραξε στο παρελθόν
            και σήμερα ακόμα για όποιον αμφιβάλει, ο γνωστός δαίμονας σου,για να πουλήσει εξυπνάδα ενώ είναι
            μπούφος σκέτος.

          5. Από το στόμα σου εξήλθαν δύο δηλώσεις:

            ▪️ «Η ορθοδοξία ΔΕΝ είναι ο μοναδικός δρόμος για να σωθείς»

            ▪️ «Η μοναδική πίστη , αποκλειστική οδός σωτηρίας των ανθρώπων είναι η Ορθοδοξία!»

            ➡️ Ερώτηση: Ποια από τις δύο δηλώσεις σου είναι η σωστή;

          6. Ο δαίμονας σου έχει νοητική στέρηση .Πάμε πάλι.
            Η μόνη ορθή πίστη είναι η ορθοδοξία.Εάν όμως Ο Θεός αύριο θελήσει να αποκαλυφθεί σε μια φυλή μαό-μαό και όπως στον Προφήτη Ηλία του αποκαλύψει ότι είναι ο Θεός και οι μάο μάο σωθούν και πιστέψουν στον αληθινό Θεό ,θα του το απαγόρέψουμε.?Θα περιορίσουμε τον Θεό?Εάν αποκαλυφθεί σε ένα βουδιστή και γίνει χριστιανός θα του το απαγορέψουμε?Η μόνη όμως πιστη στον κόσμο που οδηγεί πραγματικά στον Θεό είναι η ορθόδοξη,καμία άλλη.

          7. Τι είναι ορθοδοξία; Παραθέτω από την ορθόδοξη εκκλησία:
            «Ορθοδοξία στην κυριολεξία σημαίνει ορθή δόξα, ορθή πίστη.»
            Η πρώτη δήλωση σου ότι η ορθοδοξία (ορθή πίστη) ΔΕΝ είναι ο μοναδικός δρόμος για να σωθείς, υποδηλώνει ότι υπάρχει και άλλη ΠΙΣΤΗ που οδηγεί στην σωτηρία. Άσε τα ψόφια λοιπόν σε εμένα και απάντησε.
            ? Ποια από τις δύο δηλώσεις σου είναι η σωστή;

          8. Παραθέτω από την ορθόδοξη εκκλησία:
            «Ὁ Χριστὸς ἐγκαθίσταται στὴν καρδιὰ τοῦ ἀνθρώπου μὲ τὰ ἅγια Μυστήρια. Μὲ τὸ ἅγιο Βάπτισμα, τὸ Χρίσμα, τὴν ἱερὰ ἐξομολόγηση, τὴν Θεία Εὐχαριστία. Στοὺς Ὀρθόδοξους Χριστιανοὺς ποὺ εἶναι ἐν κοινωνίᾳ Χριστοῦ, ὁ Θεός, ἡ Χάρις Του, εἶναι μέσα τους, στὴν καρδιά τους, διότι εἶναι βαπτισμένοι, χρισμένοι, ἐξομολογημένοι, κοινωνημένοι.»

            ▪️ Συνεπώς αν ο Χριστός θέλει να αποκαλυφθεί στους μαό-μαό θα αποκαλύψει σε αυτούς την εκκλησία του. «Πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τὰ ἔθνη…» (Ματθαίος 28: 16)

            ? Περαστικά σου από το διπλό χτύπημα. Θα κάνεις να συνέλθεις μέρες.
            Υ.Γ Εσύ δεν είσαι φιλαράκι που μας έλεγες ότι ο Θεός αργεί να έρθει ώστε όλοι οι άνθρωποι να ακούσουν το κήρυγμα του ευαγγελίου και να σωθούν;

          9. 1. «Η μοναδική πίστη , αποκλειστική οδός σωτηρίας των ανθρώπων είναι η Ορθοδοξία!»
            Η ορθοδοξία είναι η ορθή πίστη ,μονόδρομος ,για να συναντήσουμε τον Θεό.
            2. Η Ορθοδοξία δεν είναι ο μοναδικός δρόμος για να να σωθείς δεν δηλώνει ότι υπάρχει
            και άλλη πίστη που οδηγεί στην σωτηρία αλλά ότι μπορεί να υπάρξει και άλλος δρόμος που ανοίγει ο ΘΕΟΣ για να σώσει προσωπικά τον οποιοδήποτε και οπουδήποτε,για λόγους ακατάληπτους.,Ο Θεός είναι απερινοήτος και δεν μπορούμε εμείς να τον περιορίσουμε.
            Π,χ τα παιδιά της Αφρικής που πεθαίνουν από την πείνα.
            Ασφαλώς τα σώζει ο Θεός και πηγαίνουν στον παράδεισο κι ας μην είναι ορθόδοξα..

          10. Το ότι ο Θεός θα σώσει τα παιδιά της Αφρικής δεν σημαίνει ότι ανοίγει άλλο δρόμο σωτηρίας πέρα από την ορθοδοξία. Δεν υπάρχει άλλη πίστη, άλλος δρόμος, που να οδηγεί στην σωτηρία.

            ➡️ Η ορθόδοξη εκκλησία λέει: «Ορθοδοξία η μόνη οδός σωτηρίας. Είναι μια αλήθεια αυτό, η μόνη οδός και σωτηρία.»

            ? Δεν υπάρχει άλλος δρόμος! Ο λόγος σου στρέφεται εναντίον της ορθοδοξίας. Είσαι αιρετικός!

          11. Από την στιγμή που ο πρώτος που σώθηκε από τον Κύριο ήταν όχι μαθητής του
            αλλά ένας ληστής οφείλεις να το βουλώσεις δαιμονισμένε και να πάψεις
            τους χαρακτηρισμούς.

          12. Το αν ο Χριστός σώσει και ανθρώπους που δεν τον γνωρίζουν ή τα παιδάκια στην Αφρική (όπως είπες παραπάνω) δεν συνεπάγεται ότι θα φτιάξει και άλλο δρόμο πέρα από την εκκλησία του την ορθοδοξία. Η ίδια η εκκλησία του ομολογεί ότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος. Συνεπώς είσαι αιρετικός! Δεν μάχεσαι εμένα αλλά την ορθοδοξία.

        1. Από δικό σου σχόλιο ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ: «εγω επειδη δεν ειμαι καλος χριστιανος θα σου απαντησω αναλογως τραβα και γαμησου» (30 Μαΐου 2019 at 09:07)

          ▪️ Φιλαράκι να κάνεις παρέα με τον Άσχετο Αδαή. Κι εκείνος κακός χριστιανός είναι. Δεν σου κάνω πλάκα. Παραθέτω από δικό του σχόλιο.

          ➡️ «Ποιός σου είπε άνθρωπε ,ότι είμαι καλός χριστιανός? Είμαι κακός χριστιανός.» (ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 6 Δεκεμβρίου 2018 at 11:24)

          ? Θα κάνετε καλή παρέα και στην κόλαση.

  2. Είναι αιρετική δυτική διδασκαλία ότι ο Θεός τιμωρεί; Ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος που εργάστηκε προς κατήχηση του πληρώματος της Εκκλησίας και καταπολέμηση των αιρέσεων, ήταν αιρετικός; Ορίστε τα λόγια του: «Ο Κύριος τιμώρησε τους πρωτοπλάστους!» Αυτό είναι αιρετική διδασκαλία;

    ▪️ Πρόσεξε τι είπε: «Δεν το λέμε εμείς ότι ο Θεός τιμωρεί, το λέει ο Ίδιος ο Θεός, το λέει ο λόγος Του, το λέει η Γραφή που είναι θεόπνευστη. Ή πιστεύουμε στη Γραφή ή δεν πιστεύουμε!»

    ➡️ Β Θεσ. 1:8 «Θα φανερωθή δε με φλόγα πυρός και θα αποδώση την δικαίαν ΤΙΜΩΡΙΑΝ εις εκείνους, που δεν θέλουν να γνωρίζουν τον Θεόν και να ΥΠΑΚΟΥΟΥΝ στο Ευαγγέλιον του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού.»

    ? Με την στάση σου δείχνεις ασέβεια προς την Ορθόδοξη εκκλησία. Αν ζούσε ο Σωτηρόπουλος θα σε έλεγε αιρετικό και θα σε πολεμούσε με όλα του τα πνευματικά όπλα.

    1. Φίλε μου καλέ τα όποια παράπονα σου όπως καταλαβαίνεις στον αείμνηστο Π.Ιωάννη Ρωμανίδη.
      Δύσκολο βέβαια έχει φύγει απο΄αυτό τον κόσμο.
      Να σου θυμίσω τι έπραξε ανάμεσα σε άλλα σημαντικά,Ο Π.Ιωάννης Ρωμανίδης>
      Επανέφερε φίλε μου στον ακαδημαϊκό θεολογικό χώρο την προτεραιότητα της ΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΗΣΕΩΣ, παραμερίζοντας τον διανοητικό – στοχαστικό – δυτικό μεταφυσικό τρόπο θεολογήσεως!

      1. Μόνο ένας αιρετικός ρίχνει λάσπες από κι από κει και κυλιέται μέσα σε αυτές σαν γουρούνι.

        Παραθέτω από τον Άγιο Χρυσόστομο:
        «Ακούσατε για τον κατακλυσμό, για την πανωλεθρία εκείνη; Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που επέφερε σ’ αυτούς τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο; Διότι βέβαια τα κακά που γίνονται τώρα δεν είναι μικρότερα από τα κακά που εγίνονταν τότε. Τώρα δεν υπάρχει είδος αμαρτίας που να μη διαπράττεται.»

        ? Και ο Άγιος Χρυσόστομος του δυτικού μεταφυσικού τρόπου θεολογήσεως;

        1. Φίλε μου δεν θα φας πάλι τσάμπα τον χρόνο μου.
          Ξεχασιάρη θες να σου θυμίσω τι έγραψε ο Μέγας Βασίλειος,ο Μέγας Αντώνιος,ο Αγιος Ιωάννης Δαμασκηνός?
          Οχι δεν θα το κάνω.Χαμένος παλι θα είναι πάλι ο χρόνος .

          Καλό βράδυ!

          1. Να σου θυμίσω εγώ τι έγραψες εσύ.

            ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: «Καλημέρα.Μόνο στο ότι είμαι υποκριτής συμφωνώ.» (12 Σεπτεμβρίου 2018 at 12:16)

  3. Ευκαιρια να θυμηθουμε ξανα το παρελθον μας- την εποχη που εμεις διναμε τα φωτα του πολιτισμου στον κοσμο και δεν περιμεναμε σαν απραγοι ιθαγενεις το τελος μας greekasia.blogspot.com/2019/07/alexander-great-leader-who-changed-world.html

  4. Υπάρχει μια ερώτηση στην οποία ο Άσχετος Αδαής δεν μπορεί να απαντήσει. Όχι γιατί δεν ξέρει, αλλά γιατί είναι κωλοτούμπας.

    Ερώτηση: Τιμωρεί ο Θεός Ναι ή Όχι;

    ? Δεν ακούω είπες τίποτα;

  5. Φίλε μου δεν γράφεις εσύ αλλά σε βάζει ο γνωστός δαίμονας που είναι και υπέυθυνος ασφάλειας σου.
    Σε έχει τόσο πολύ δικό του που δεν αφήνει περιθώρια.
    Ομως είναι τόσο προβλέψιμος….
    Εάν ομολογήσω σήμερα αυτή την φράση ,φιλε μου όπως έγινε στο παρελθόν,
    θα μου επαναλαμβάνεις ότι είμαι κωλοτούμπας,άρα αναξιόπιστος.
    Εάν δεν το γράψω θα πείς όυι είμαι αιρετικός.
    Τόσος αρρωστημένος λογισμός μόνο από ένα κουτό καιροσκόπο δαίμονα
    μπορεί να προέρχεται και όχι από άνθρωπο .
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ!

    1. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι είσαι κωλοτούμπας και υποκριτής.

      ▪️ Έγραψες: «Καλησπέρα, Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί» (18 Οκτωβρίου 2018 at 17:48)

      ▪️ Στην ερώτηση μου αν ο Θεός τιμωρεί είπες: «Ναι .Καλή σου νύχτα φίλε» (8 Νοεμβρίου 2018 at 21:25)

      «Μόνο στο ότι είμαι υποκριτής συμφωνώ.» (ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12 Σεπτεμβρίου 2018 at 12:16)

      Καληνύχτα και περαστικά σου!

  6. Υπαρχει μια ερωτηση στην οποια ο Γιατρος αποφευγει να απαντησει.οχι γιατι δεν εχει αποψη αλλα γιατι το κοκορακι κικιρικικι θα μας ξυπναει καθε πρωι.την αποψη του για την δημιουργια του συμπαντος κ του ανθρωπου.μια σκεψη.δεν μπορει,ειναι μορφωμενος κ καλλιεργημενος ανθρωπος.ειναι λατρης της γνωσης,της ερευνας,της σκεψης.εχει διαβασει πολυ στη ζωη του.αποκλειεται να μην ερευνησε για το θεμα.αποκλειεται να μην εκανε σκεψεις επανω στο θεμα.τι διαολο ερευνητης ειναι.δεν μας γραφει κατι.αποφευγει.οπως ο Γιοχαν στην ερωτηση εαν ειναι Ορθοδοξος η Πεντηκοστιανος.κ ο Γιατρος σε αυτο το θεμα αρχιζει τις τριανταμιες.δεν θα γραψω οτι δεν ειναι ντομπρος οπως ο Γιοχαν.ΟΧΙ,ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΙΑ.για τον Γιατρο δεν θα το πω αυτο ποτε.οτι ειναι καφρος προπαγανδιστης,ναι.τουλαχιστον στο θεμα εαν επιβληθηκε ο χριστιανισμος με το σπαθι,εκει αποδειχτηκε προπαγανδιστης.οχι ατιμος διοτι ειχε κ αυτος τα επιχειρηματα του.οτι λεει το στηριζει παντα.αλλα εδω τωρα δεν λεει κατι.το αποφευγει οπως ο διαολος το λιβανι.μιλα ρε δαιμονα.με απλα λογια,δεν χρειαζεται με επιστημονικους ορους

    1. Γιδοβοσκέ πολύ ευχαρίστως να απαντήσω στην ερώτηση σου, όμως η ενέργεια αυτή θα ανακατευθύνει την συζήτηση η οποία αφορά τα λεγόμενα ενός αιρετικού. Δεν είναι επί του παρόντος. Όταν ξεκαθαρίσει το θέμα με δαύτον θα σου απαντήσω.

  7. Οι ψυχωτικές διαταραχές είναι ψυχιατρικές διαταραχές που ως κοινό γνώρισμα έχουν τη δυσλειτουργία της σκέψης. Μια από τις βασικές κλινικές εκδηλώσεις είναι και οι διαταραχές του λόγου (μπορεί να είναι νοηματικά ασύνδετος έως και ασυνάρτητος, άσχετος με το πλαίσιο της συζήτησης ή να εμπεριέχει ανύπαρκτες λέξεις).

    ▫️ Φίλε μου Άσχετε Αδαή είσαι θετικός στην κλινική διαταραχή του λόγου. Χωρίς πλάκα τώρα! Δεν κάνω πλάκα. Έχω όλη την διαδικτυακή σου υπόσταση πιάτο. Δεν χρειάζεται καν να σε εξετάσω. Το ψυχολογικό σου προφίλ είναι έτοιμο καθώς και η θεραπεία.

    Άσχετος Αδαής says:

    ▪️ Ναι, ο Θεός Τιμωρεί, αν και ο άνθρωπος περισσότερο αυτοτιμωρείται.

    ▪️ Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί, ο άνθρωπος αυτοτιμωρείται.

    ? Η κατάσταση σου είναι σοβαρή!

  8. Τι είναι αυτό στο ψυχολογικό προφίλ σου Άσχετε Αδαή που κάνει αδύνατη την παραδοχή, ενώ το λάθος είναι προφανές;

    ▫️ Η απάντηση σχετίζεται με το εγώ σου, την αίσθηση του εαυτού σου. Έχεις ένα τόσο εύθραυστο εγώ, τόσο ευαίσθητη αυτοεκτίμηση, τόσο αδύναμη «ψυχολογική σύσταση» που η παραδοχή ενός λάθους, σου φαίνεται τόσο απειλητική για το εγώ σου, που δεν μπορείς να το ανεχτείς.

    ▫️ Είσαι εξ ορισμού ψυχολογικά εύθραυστος. Είναι δύσκολο να παραδεχτείς στους άλλους το λάθος και έτσι φθάνεις στο άλλο άκρο, προσπαθώντας να υπερασπιστείς παράλογα τα λεγόμενά σου και δεν υποχωρείς, καθώς θεωρείς πως αυτό δηλώνει δύναμη.

    Ματθαίος 23:37 ➡️ οοδε «Είναι προφανές, πως εδώ ο Ιησούς μιλάει στους Εβραίους της εποχής του» χα χα χα ? Είχα λιώσει στο γέλιο! Πολέμιος της εκκλησίας και της λογικής!

    ▫️ Είσαι εξ ορισμού ψυχολογικά εύθραυστος! Άλλους η αλήθεια τους ελευθερώνει και άλλους τους κομματιάζει. Σε λίγο θα μαζέψουμε τα κομμάτια σου από την πίστα του Κατοχικά.

  9. Ο εγωισμός έχει ριζώσει μέσα σου Άσχετε Αδαή και παράγει αμαρτία με το τσουβάλι. Μετανόησε τέκνον μου Βρούτε! Γρήγορα για εξομολόγηση ή καλύτερα εξορκισμό. Μπήκε ο διάολος μέσα σου και προσπαθεί να με τρελάνει. Δεν ξέρει όμως ο φουκαράς ότι ο doctor θα του κάνει ψυχανάλυση και θα τον στείλει δεμένο χειροπόδαρα στο Δαφνί, πριν ο Γιαχβέ τον φυλακίσει στην κόλαση να κάνει παρέα με ανθρώπους τους «γένους των άσχετων».

    ▫️ Ότι ελιγμό κι αν κάνεις θα με βρίσκεις πάντα μπροστά σου. Ο doctor βούτηξε στην θάλασσα του ψεύδους με τα βατραχοπέδιλα της αλήθειας και σηκώνει κύμα στο διάβα του. Που` σαι Μπούμπη, βάλε τα μπρατσάκια σου για να μην πνιγείς και το`χω βάρος στην συνείδηση μου.

  10. Μέχρι και ο Γιδοβοσκός στην είπε για τις αιρετικές σου απόψεις.

    ➡️ «η Ορθοδοξία είναι Η ΜΟΝΗ ΠΙΣΤΗ που οδηγεί στην αλήθεια. Ο Χριστός είπε «ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΟΔΟΣ Κ Η ΑΛΗΘΕΙΑ». Κάθε άλλη πίστη (εννοείτε ότι δεν πιάνω Μωαμεθανισμό, ινδουισμό κτλ), κάθε άλλη αίρεση οδηγεί σε Χριστό-είδωλο. Οπότε δεν οδηγεί στην αλήθεια. Η Γραφή μιλάει για αιρέσεις απωλείας, όχι για αιρέσεις μη ασφαλείς. Αιρέσεις απωλείας κ όπως ξαναέγραψα η Γραφή δεν χαρακτηρίζεται για ψευτοευγένειες. Μια είναι η οδός προς την αλήθεια ειδάλλως ο Χριστός δεν θα έδινε κ τα Μυστήρια κ δεν θα έφτιαχνε την Εκκλησία Του. Θα έλεγε απλά “μάγκες να είστε καλοί άνθρωποι” κ θα έδινε 2-3 συμβουλές κ τέρμα. Όχι, έφτιαξε κιβωτό σωτηρίας κ την καθόρισε» (30 Απριλίου 2019 at 17:34)

    ? Έτσι απαντούν οι ορθόδοξοι στους αιρετικούς!

  11. Αντιγράφεις φίλε μου, ”Η απάντηση σχετίζεται με το εγώ σου, την αίσθηση του εαυτού σου. Έχεις ένα τόσο εύθραυστο εγώ, τόσο ευαίσθητη αυτοεκτίμηση, τόσο αδύναμη «ψυχολογική σύσταση» που η παραδοχή ενός λάθους, σου φαίνεται τόσο απειλητική για το εγώ σου, που δεν μπορείς να το ανεχτείς.”
    https://enallaktikidrasi.com/2018/11/giati-kapoioi-anthrwpoi-paradexontai-pote-kanoun-lathi/
    Ο δαιμονας σου ,δεν μπορεί να εκφέρει κάτι ατόφιο τελείως δικό του και παίρνει συνέχεια τζάμπα δάνεια.
    Η είναι τεμπέλης η ακόμα και στο δημοτικό έκανες κοπάνα και τον έχεις φέρει πραγματικά σε δύσκολη θέση.
    Καλά φίλε, το να χρησιμοποιήσεις copy paste για να κρίνεις κάποιον ξεπερνάει κατά πολύ τα όποια όρια λογικής..

    1. Σου έχω άλλη μια αντιγραφή για να έρθεις στα ίσια σου.

      «Ακούσατε για τον κατακλυσμό, για την πανωλεθρία εκείνη; Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που επέφερε σ’ αυτούς τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο; Διότι βέβαια τα κακά που γίνονται τώρα δεν είναι μικρότερα από τα κακά που εγίνονταν τότε. Τώρα δεν υπάρχει είδος αμαρτίας που να μη διαπράττεται.»

      ? Άγιος Χρυσόστομος δικέ μου! Ο δαίμονας μου παραθέτει από τον Άγιο και σου ρίχνει χαστούκια με το τουλούμι.

    2. Θέλεις κάτι ατόφιο τελείως δικό μου; Με μεγάλη μου ευχαρίστηση!

      ??‍⚕️ «Ισχυρίζεσαι ότι είμαι αλαζόνας λόγω της πλάκας που σας κάνω. Θέλεις να κόψω την πλακίτσα; Να σε αντιμετωπίσω με σοβαρό και ψυχρό λόγο; Την τελευταία φορά που σοβάρεψαν τα πράγματα λύγισες και παραδέχτηκες ότι είσαι υποκριτής.

      ▫️ Για θυμήσου: «Καλημέρα. Μόνο στο ότι είμαι υποκριτής συμφωνώ.» (12 Σεπτεμβρίου 2018 at 12:16)

      Δεν μου άρεσε καθόλου η πτώση σου αυτή και στεναχωρήθηκα.
      Βέβαια στην πορεία ξέφυγες κι εσύ και άρχισες να βρίζεις: «…είσαι ένας βλάκας με περικεφαλαία. Κατανοώ η αποκάλυψη του βλάκα, οδηγεί τον βλάκα στην ακόμα μεγαλύτερη βλακεία.»
      (8 Δεκεμβρίου 2018 at 10:59)

      ▫️ Να σου θυμίσω τα λόγια του Χριστού: «Όποιος πει: Ρακά (Βλάκα) θα είναι ένοχος στο συνέδριο…» Πες μου φιλαράκι μου πως με θέλεις; Με θέλεις σοβαρό και ψυχρό; Θέλεις να ανεβάσω το επίπεδο;

      ▫️ Στις προηγούμενες συζητήσεις που είχαμε έκανες πολλά και σοβαρά λάθη. Επί εβδομάδες ολόκληρες υπερασπιζόσουν απόψεις διαμετρικά αντίθετες απ`ότι εκφράζει η Αγία Γραφή, οι Άγιοι και η ορθόδοξη εκκλησία.

      ▫️ Εγώ ο άπιστος, για να αντιμετωπίσω την άγνοια σου, επικαλέστηκα τον λόγο των Αγίων και της ορθόδοξης εκκλησίας. Όσοι παρακολουθούσαν την συζήτηση, θα έλεγαν ότι ο ορθόδοξος είμαι εγώ κι εσύ ο άπιστος. Πέρα από το γεγονός ότι αυτό δεν σε τιμά καθόλου, η στάση σου ήταν πέρα για πέρα αντιχριστιανική.

      ▫️ Παρ`όλες τις σφαλιάρες που άρπαξες από τους Αγίους της εκκλησίας σου, έδειχνες αμετανόητος και προκλητικός, σε σημείο που αν ήταν άλλος θα είχε τρελαθεί και θα είχε αποχωρίσει τρελός από το Κατοχικά.

      ▫️ Έδωσες μομφή στο όνομα του Χριστού εμμένοντας εγωιστικά σε αιρετικές διδασκαλίες.

      Ο φίλος σου ο Γιδοβοσκός απορεί για ποιο λόγο δεν απαντάς στην απλή ερώτηση μου. Ήρθε η ώρα να ταπεινωθείς για να σώσεις την ψυχή σου.

      Ερώτηση: Οι Άγιοι είναι αναμάρτητοι; Ναι ή Όχι;»

      ? Και μην τον είδατε τον Παναή.

  12. Θέλεις κάτι ατόφιο τελείως δικό μου; Με μεγάλη μου ευχαρίστηση!

    ??‍⚕️ «Φίλε μου Άσχετε Αδαή η διαδικτυακή σου ταυτότητα δείχνει ότι έχεις κάποιο πρόβλημα κατανόησης. Ο Gac παραπάνω είπε ότι έχεις άδειο κεφάλι. Προφανώς πάσχεις από κάποια διαταραχή που επηρεάζει τα επίπεδα επικοινωνίας των νευροδιαβιβαστών στον εγκέφαλο. Δεν είσαι τόσο σοβαρά όσο ο Γιδοβοσκός, αλλά αν αντιμετωπίζεις πρόβλημα στην εργασία σου ή στο οικογενειακό σου περιβάλλον, καλό θα είναι να επισκεφτείς για αρχή έναν ψυχίατρο.»

    ? Περαστικά σου!

  13. Ο κοπρόσκυλος της αλήθειας σε έχει στριμώξει στην γωνία και σε δαγκώνει. Εδώ θα αφήσεις τα κοκαλάκια σου, ή μάλλον θα τα φάει κι αυτά. Τίποτα δεν θα μείνει από σένα που να θυμίζει την ύπαρξη σου.

  14. Και τώρα η ψυχανάλυση σου Ασχετάκο μου. Εντελώς δωρεάν, για να μην έχεις να λες.
    ▪️ Διάγνωση: Ο άνωθεν ασθενής διαπιστώθηκε ότι πάσχει από αιρετική παπαρολογία.

    ▪️ θεραπεία: Προς το παρόν δεν υπάρχει. Σίγα μην σε κάνουμε και καλά. Η κάθε κοινωνία έχει και τα φυτά της και εσύ είσαι ένα από αυτά.

  15. Γιδοβοσκέ νομίζω ότι αρκετές βουρδουλιές άρπαξε. Ελπίζω να μην διαβάζει η κόρη του. Κρίμα είναι το κορίτσι να γεμίσει ψυχολογικά βλέποντας τον doctor zorro να μαστιγώνει τον πατέρα της αλύπητα. Αυτό θα ήταν μια τραυματική εμπειρία!

  16. Θέλεις κάτι ατόφιο τελείως δικό μου; Με μεγάλη μου ευχαρίστηση!

    ??‍⚕️ «Άσχετος Αδαής όνομα και πράγμα. Του μιλάω όπως στα 8χρονα για να καταλαβαίνει ο φουκαράς, αλλά αποτέλεσμα δεν βλέπω. Λέω να καταφύγω στην μέθοδο Dunstan (baby language) μήπως και συνεννοηθούμε. Αν ούτε αυτό φέρει αποτέλεσμα θα του κάνω ηλεκτροσόκ με τα μπουζοκαλώδια του αυτοκινήτου μου, μήπως και το ραδίκι που έχει για μυαλό κανει restart και φορτώσει το λογισμικό homo sapiens. Αν αποτύχει και αυτό, θα αναγκαστώ να του κάνω μεταμόσχευση εγκεφάλου με προεγκατεστημένο λειτουργικό sapiens professional. Έχω δώσει τον όρκο του Ιπποκράτη, και δεν πρόκειται να εγκαταλείψω την προσπάθεια μου για την αποκατάσταση της πνευματικής του υγείας. Θα εφαρμόσω πάνω του όλες τις παλιές και σύγχρονες μεθόδους. Από λοβοτομή, ηλεκτροσόκ με απινιδωτή, ηλεκτροσόκ με μπουζοκαλώδια, έως χημικό εξορκισμό. » ? ? ? ?

  17. Βλέποντας τα σχόλια σου Άσχετε Αδαή πολλοί θα διερωτηθούν γιατί ασχολούμαι μαζί σου την στιγμή που η ορθότητα του λόγου και η λογική έδωσαν την θέση τους στην ασυναρτησία και την ασχετοσύνη;

    Διότι πολύ απλά είσαι εργαλείο δικό μου και σε χρησιμοποιώ για την αλήθεια. Και πως δουλεύει αυτή η καταχρηστική σχέση; Είναι πολύ απλό. Όσο εσύ ασχετάκο μου βιάζεις την λογική και σπέρνεις την ασχετίλα σου στο πεδίο, τόσο η αλήθεια πιέζει και γιγαντώνεται, και όπως πάντα υπερισχύει.

  18. Αντιγράφεις φίλε μου, »Η απάντηση σχετίζεται με το εγώ σου, την αίσθηση του εαυτού σου. Έχεις ένα τόσο εύθραυστο εγώ, τόσο ευαίσθητη αυτοεκτίμηση, τόσο αδύναμη «ψυχολογική σύσταση» που η παραδοχή ενός λάθους, σου φαίνεται τόσο απειλητική για το εγώ σου, που δεν μπορείς να το ανεχτείς.»
    https://enallaktikidrasi.com/2018/11/giati-kapoioi-anthrwpoi-paradexontai-pote-kanoun-lathi/
    Ο δαιμονας σου ,δεν μπορεί να εκφέρει κάτι ατόφιο τελείως δικό του και παίρνει συνέχεια τζάμπα δάνεια.
    Η είναι τεμπέλης η ακόμα και στο δημοτικό έκανες κοπάνα και τον έχεις φέρει πραγματικά σε δύσκολη θέση.
    Καλά φίλε, το να χρησιμοποιήσεις copy paste για να κρίνεις κάποιον ξεπερνάει κατά πολύ τα όποια όρια λογικής..

  19. Φίλε μου δεν γράφεις εσύ αλλά σε βάζει ο γνωστός δαίμονας που είναι και υπέυθυνος ασφάλειας σου.
    Σε έχει τόσο πολύ δικό του που δεν αφήνει περιθώρια.
    Ομως είναι τόσο προβλέψιμος….
    Εάν ομολογήσω σήμερα αυτή την φράση ,φιλε μου όπως έγινε στο παρελθόν,
    θα μου επαναλαμβάνεις ότι είμαι κωλοτούμπας,άρα αναξιόπιστος.
    Εάν δεν το γράψω θα πείς όυι είμαι αιρετικός.
    Τόσος αρρωστημένος λογισμός μόνο από ένα κουτό καιροσκόπο δαίμονα
    μπορεί να προέρχεται και όχι από άνθρωπο .
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ!

    Υστερόγραφο
    Ενα μεγάλο ευχαριστώ!!!
    Πριν σε γνωρίσω πιστευα στον Χριστό,αλλά λόγω υπερβολικού ορθολογισμού και ιδιοσυγκρασίας
    δεν πίστευα και τόσο πολύ ότι υπάρχουν δαίμονες..Το να γνωρίσω το δαίμονα σου live απογείωσε την
    πίστη μου στον Θεό!Σε ευχαριστω,ο Θεός να σε έχει καλα!

    1. Είτε είσαι μεθυσμένος είτε παλαβός. Λες ότι αν ομολογήσεις θα σε πω κωλοτούμπα. Μα αγόρι μου ομολόγησες! ? Στις 16:13. Ορίστε τα χάλια σου: «Η μοναδική πίστη , αποκλειστική οδός σωτηρίας των ανθρώπων είναι η Ορθοδοξία! Καλή χώνεψη!» Πουλάς και πνεύμα από πάνω!

      ? Άρα λοιπόν από το στόμα σου εξήλθαν δύο δηλώσεις:

      ▪️ «Η ορθοδοξία ΔΕΝ είναι ο μοναδικός δρόμος για να σωθείς»

      ▪️ «Η μοναδική πίστη , αποκλειστική οδός σωτηρίας των ανθρώπων είναι η Ορθοδοξία!»

      ➡️ Ερώτηση: Ποια από τις δύο δηλώσεις σου είναι η σωστή;

    2. Είσαι κωλοτούμπας και αναξιόπιστος.
      Γεγονός ✔️

      Το επιχείρημα σου απλά είναι μια δικαιολογία, μια απελπισμένη προσπάθεια για να σώσεις ότι μπορείς. Ορίστε τα χάλια σου

      ▪️ ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: «ΝΑΙ λοιπόν ο Θεός Τιμωρεί» 19 Μαρτίου 2019 at 15:40

      ▪️ ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: «Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί» 18 Οκτωβρίου 2018 at 17:48

      ? Είσαι κωλοτούμπας! Γεγονός ✔️ Βρες άλλη χαζοδικαιολογία.

  20. Γιδοβοσκέ ποια από τις δυο δηλώσεις είναι η σωστή;

    ▪️ «Η ορθοδοξία ΔΕΝ είναι ο μοναδικός δρόμος για να σωθείς»

    ▪️ «Η μοναδική πίστη , αποκλειστική οδός σωτηρίας των ανθρώπων είναι η Ορθοδοξία!»

  21. Croif ποια από τις δυο δηλώσεις είναι η σωστή; (Φανερώσου σουπιά και έλα να σε γδάρω)

    ▪️ «Η ορθοδοξία ΔΕΝ είναι ο μοναδικός δρόμος για να σωθείς»

    ▪️ «Η μοναδική πίστη , αποκλειστική οδός σωτηρίας των ανθρώπων είναι η Ορθοδοξία!»

    1. Καλημέρα φιλε μου, μην απευθύνεσαι στον Γιδοβοσκό!Αόματε χθές σε είπε δαίμονα,
      αλλά οπως συνήθως αγρόν ηγόραζες.
      1. «Η μοναδική πίστη , αποκλειστική οδός σωτηρίας των ανθρώπων είναι η Ορθοδοξία!»
      Η ορθοδοξία είναι η ορθή πίστη ,μονόδρομος ,για να συναντήσουμε τον Θεό.
      2. Η Ορθοδοξία δεν είναι ο μοναδικός δρόμος για να να σωθείς δεν δηλώνει ότι υπάρχει
      και άλλη πίστη που οδηγεί στην σωτηρία αλλά ότι μπορεί να υπάρξει και άλλος δρόμος που ανοίγει ο ΘΕΟΣ για να σώσει προσωπικά τον οποιοδήποτε και οπουδήποτε,για λόγους ακατάληπτους.,Ο Θεός είναι απερινοήτος και δεν μπορούμε εμείς να τον περιορίσουμε.
      Π,χ τα παιδιά της Αφρικής που πεθαίνουν από την πείνα.
      Ασφαλώς τα σώζει ο Θεός και πηγαίνουν στον παράδεισο κι ας μην είναι ορθόδοξα..
      Για να μην κουράζεσαι.
      «Η ορθοδοξία ΔΕΝ είναι ο μοναδικός δρόμος για να σωθείς»
      «Η μοναδική πίστη , αποκλειστική οδός σωτηρίας των ανθρώπων είναι η Ορθοδοξία!»
      Ισχύουν και τα 2 μπουμπούνα μου αλλιως τα παιδάκια που πεθαίνουν από την πείνα στην Υφήλιο
      δεν θα αντικρύσουν Θεό και σωτηρία.

      1. Καταρχάς ο αόμματος εδώ είσαι εσύ. Αντί να απαντήσεις στο σχόλιο για τον Γιδοβοσκό, απάντησες σε αυτό του Croif. Και γιατί να μην απευθύνομαι στον Γιδοβοσκό; Επειδή με είπε δαίμονα ή επειδή η άποψη του είναι διαμετρικά αντίθετη από την δική σου και προσκείμενη στην ορθοδοξία; Ο Γιδοβοσκός φιλαράκι μου είτε θα γίνει κωλοτούμπας είτε θα στην πει ορθόδοξα.

        ?Όσον αφορά τις αιρετικές σου φαντασιώσεις έχουμε και λέμε.

        ▪️ Ισχυρίζεσαι ότι υπάρχει και άλλος δρόμος σωτηρίας εκτός από την ορθοδοξία.

        ▪️ Η ορθοδοξία δηλώνει ξεκάθαρα ότι ΔΕΝ υπάρχει άλλος δρόμος.

        Συμπέρασμα:
        ? Είσαι αιρετικός!

          1. Αν δεν εξηγηθείς ορθόδοξα στον Άσχετο θα γίνεις κωλοτούμπας. Αν δεν εξηγηθείς θα γίνεις μπουγατσόφλωρος. Ιδού η ρόδος ιδού και το πήδημα.

        1. Καλησπέρα,,όπως σου έχω ξαναγράψει,
          Ο μακαριστός πάτερ Μάρκος Μανώλης πρωτοείπε την φράση , τότε εκδότης του Ορθόδοξου Τύπου .
          Πάρε φόρα και χτύπα το κεφάλι σου στον τοίχο μήπως συνέλθεις που θα κρίνεις ποιός είναι αιρετικός και πιο όχι ενώ δεν πιστεύεις στην αλήθεια.Ε βέβαια κρίνεις με την ιδιότητα του δαιμονισμένου ξερόλα.
          Σε πονάνε τα λόγια της αλήθειας που ξεφεύγουν από τον χάρακα της διάνοιας σου.
          Διάβσε και φρίξε.,ποιός το πρωτοείπε.
          Ὁ Πανεπιστημιακὸς διδάσκαλος π. Γεώργιος Μεταλληνός, σημειώνει: «Ὁ ἀείμνηστος π. Μᾶρκος εἶχε τὴ σφραγῖδα τῆς ΧΑΡΙΤΟΣ τοῦ Θεοῦ ἀπὸ τὰ νεανικὰ χρόνια του, λειτουργοῦσε ἀνάμεσά μας ὡς «ΚΑΝΩΝ ἀληθείας» καὶ πρότυπο χριστιανικοῦ ἤθους».
          Ἑπόμενο ἦταν πλέον νὰ ἀκουστεῖ καὶ γι’ αὐτὸν ἐκεῖ­νο ποὺ ἀκοῦμε σὲ κάθε χειροτονία: «Ἄξιος… Ἄξιος…». Κι ἦταν μυριόστομο καὶ τόσο δυνατό, ἀρχικὰ ἐκεῖ στὸ Καθολικὸ τῆς Ἱ. Μονῆς Ἀσωμάτων Πετράκη στὶς 22.08.1965, ὅταν χειροτονήθηκε διάκονος καὶ ἀργότερα στὸν Ἱ. Ν. Μεταμορφώσεως τοῦ Σωτῆρος Κηφισιᾶς, ὅταν στὶς 06.08.1984 χειροτονήθηκε πρεσβύτερος.
          Ἀλλ’ ὁ π. Μᾶρκος δὲν ἔμεινε σ’ αὐτό, τὸ ὄντως πολὺ μεγάλο, δηλαδὴ τὸ «Ἄξιος… Ἄξιος…», κλήρου καὶ λαοῦ, ὅπως εἴπαμε. Προχώρησε καὶ στὸ ἀκόμη μεγαλύτερο. Σ’ ἐκεῖνο τὸ «Ἅγιος… Ἅγιος…», ποὺ ἦταν καὶ ὁ ὑπέρτατος στόχος του καὶ ἀκούγεται κι αὐτὸ μυριόστομο πλέον …
          Μὲ ἄλλα λόγια. Ὁ π. Μᾶρκος μπῆκε στὸν ἱερὸ κλῆρο μὲ τὸ «Ἄξιος … Ἄξιος…» καὶ ἔφυγε γιὰ τὶς οὐράνιες μονὲς μὲ τὸ «Ἅγιος… Ἅγιος…»! Τί συγκλονιστικό! Τί ἐπιτυχία! Τί πρότυπο!”
          Μου έκανε μεγάλη εντύπωση δαιμονισμένε,η φράση του μακαριστού ότι ”η ορθοδοξία δεν είναι ο μόνος δρόμος για να σωθείς κανείς” και μετά από χρόνια την ξανάκουσα από τον π.Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο.
          Να σου θυμίσω.ότι ο πρώτος που πήγε στον Παράδεισο δεν ήταν μαθητής του Κυρίου αλλά ένας ληστής
          που πίστεψε ότι ο Κύριος είναι Θεός.!
          Σύμφωνα με την λογική του δαίμονα αυτο δεν είναι ΣΩΣΤΟ!.
          Μαθητής του Κύρίου ήταν ο πρώτος που τον αρνήθηκε και τον παρέδωσε
          και έχασε την ψυχή του.
          Μαθητές του Κυρίου αρχικά τρέμανε σαν ψάρια μετά την σύλληψη του Κυρίου…
          Είναι τεράστια ευθύνη να είσαι μαθητής του Κυρίου ήτοι ορθόδοξος χριστιανός και δεν πρέπει
          ΚΑΘΌΛΟΥ να επαναπαύομαστε.

          1. Δείξε μου την φράση μέσα από τον λόγο του Μάρκου Μανώλη. Επειδή εσύ δεν έχεις να δείξεις τίποτα άστο σε μένα.

            ? Ομολογία Πίστεως κατά του Οικουμενισμού! ?

            «Όσοι με τη Χάρη του Θεού ανατραφήκαμε με ευσεβή δόγματα και ακολουθούμε σε όλα την Μία, Αγία, Καθολική, και Αποστολική Εκκλησία πιστεύουμε ότι: Η μοναδική ΟΔΟΣ σωτηρίας των ανθρώπων είναι η πίστη στην Αγία Τριάδα, στο έργο και στη διδασκαλία του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, τα συνεχιζόμενα εις το σώμα Αυτού, την Αγία Εκκλησία.»

            ? Δεν υπάρχει άλλος δρόμος!
            Την Ομολογία Πίστεως υπέγραψαν καμιά 300ρια αρχιμανδρίτες, Πρωτοπρεσβύτεροι, Ιερομόναχοι και γεροντάδες του Αγίου όρους.

            ▪️ Για κάτι τύπους σαν κι εσένα που πολεμούν την ορθόδοξη εκκλησία ο Χρυσόστομος έγραψε: «Ουδέν Εκκλησίας δυνατώτερον… Άνθρωπον εάν πολεμής, ή ενίκησας ή ενικήθης, εκκλησίαν δε εάν πολεμής, νικήσαί σε αμήχανον· ο Θεός γαρ εστιν ο πάντων ισχυρότερος»

          2. Καλημέρα,Δεν έχω την δυνατότητα να σε τηλεμεταφέρω πίσω κάπου στο 2007 στον Προφήτη
            Ηλία στην Ροδόπολη εκείνο το απόγευμα, που ο πνευματικός μου μακαριστός π.Μάρκος Μανώλης ,τότε εκδότης του Ορθόδοξου Τύπου, είπε την φράση και το ξέρεις..Για αυτό σταμάτα να υποτιμάς όχι μόνο την πίστη μας,,αλλά και την νοημοσύνη μας.
            Για να αλλοιώσεις ευλογημένα ορθόδοξα λόγια που έχουν σκοπό να ξυπνήσουν τους πιστούς ,εφευρίσκεις ως αντίλογο ορθόδοξα λόγια που έχουν άλλη στόχευση,σκοπό και αποδέκτη όπως την άμυνα των πιστών στην πανάιρεση του οικουμενισμού.
            Μάλιστα καγχάζεις για αυτό ως κύμβαλον αλαλάζον.
            Εάν αυτός δεν είναι δαιμονισμός τότε τι είναι?

            .

            .

          3. Όπως είπα και πιο πάνω δεν έχεις να δείξεις τίποτα. Η στόχευση προς τους αιρετικούς σαν εσένα είναι μία.
            ➡️ «Η μοναδική ΟΔΟΣ σωτηρίας των ανθρώπων είναι η Αγία εκκλησία.» ? Χτύπημα στο δόξα πατρί!
            ? Δεν υπάρχει άλλος δρόμος!

  22. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ
    30 Αυγούστου 2019 – 22:21
    -Φιλε μου όπως έγινε στο παρελθόν,
    θα μου επαναλαμβάνεις ότι είμαι κωλοτούμπας,άρα αναξιόπιστος.
    ΓΙΑΤΡΟΣ κανα 2 ωρες μετά
    31 Αυγούστου 2019 – 00:54
    -Είσαι κωλοτούμπας και αναξιόπιστος.
    Ουδέν σχόλιο..

    1. Εγώ δεν θα πω τίποτα! Θα αφήσω να μιλήσεις εσύ.

      ▪️ ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: «ΝΑΙ λοιπόν ο Θεός Τιμωρεί» 19 Μαρτίου 2019 at 15:40

      ▪️ ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: «Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί» 18 Οκτωβρίου 2018 at 17:48

      ? Τσιμουδιά εγώ!

      1. Δαιμονισμένε ξερόλα δεν έχει απαντηθεί με απόλυτους όρους η τυχόν τιμωρία από τον Θεο στην Ορθοδοξία.
        Στην δαιμονισμένη Παπική Προτεσταντική Σατανική Δύση έχει απαντηθεί με απόλυτους όρους:
        Ολα τελείωσαν στον Σταυρό για τόν άνθρωπο,
        Ο ανθρωπος δεν αλλάζει και.αφού δεν αλλάζει ο άνθρωπος,
        αλλάζει ο Θεός για να τιμωρήσει και μάλιστα βαριά μόνο τα κακά παιδιά !
        Ο Αγιος Αντώνιος,Ο Μέγας Βασίλειος Ο Αγιος Ιωάννης Δαμασκηνός ,πιστεύουν ότι περισσοτερο αυτοτιμωρείται
        ο άνθρωπος παρά τον τιμωρεί ο Θεός.Ο Αγιος Χρυσόστομος επικεντρώνεται στην τιμωρία του Θεού.
        Φρίξε δαιμονισμένε διότι δεν γνωρίζω απόλυτα ποιά είναι η απάντηση .

        1. Λες εμένα ξερόλα; Ωραίο αιρετικό ανέκδοτο αυτό! ?

          Υποστηρίζεις ότι δεν έχει απαντηθεί με απόλυτους όρους η τυχόν τιμωρία από τον Θεό στην Ορθοδοξία.

          ▪️ Εγώ ξέρω κάποιον που τα ξέρει όλα και είναι απόλυτος μέχρι αηδίας.
          ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: «ΝΑΙ λοιπόν ο Θεός Τιμωρεί» ? 19 Μαρτίου 2019 at 15:40

          ? Και ο Άγιος Χρυσόστομος του δυτικού μεταφυσικού τρόπου θεολογήσεως;
          Όρμα μπακαλιάρο μου σκορδαλιά θα σε κάνω.

          1. Για τον Αγιο Χρυσόστομο ξέχασες φίλε μοι ποιά είναι η μεγαλύτερη τιμωρία.Η μεγαλύτερη τιμωρία είναι για πάντα να μην είναι κανείς μαζί με τον Χριστό !

          2. Άγιος Χρυσόστομος:
            “∆ιὰ δὴ τοῦτο, ὅπερ ποιοῦσιν οἱ δικασταὶ, κελεύοντες ἕπεσθαι τοῖς μαστιγουμένοις τοὺς ἐπιβοῶντας καὶ λέγοντας τῶν μαστίγων τὰς αἰτίας, μὴ κλέπται, μὴ ἅρπαγες· οὕτω δὴ καὶ ὁ Θεὸς πανταχοῦ πομπεύων ὑμᾶς, ἐκέλευσεν ὑμῖν ἕπεσθαι τοὺς προφήτας λέγοντας τὴν αἰτίαν τῆς ΤΙΜΩΡΙΑΣ.”

            ? Ο Άγιος Χρυσόστομος (από τον τάφο) σου ρίχνει σφαλιάρες Άσχετε Αδαή. Ο Θεός όχι μόνο τιμωρεί, αλλά σου λέει και την αιτία που σε τιμωρεί.
            Με την ντουντούκα στα χώνω κουφάλογο.

  23. Ο αιρετικός Άσχετος Αδαής ισχυρίζεται ότι υπάρχει και άλλος δρόμος σωτηρίας εκτός από την ορθοδοξία. Τι απαντά η ορθοδοξία;

    ➡️ Η ορθόδοξη εκκλησία λέει: «Ορθοδοξία η μόνη οδός σωτηρίας. Είναι μια αλήθεια αυτό, η μόνη οδός και σωτηρία.»

    ▪️ Τι απαντά ο Άσχετος Αδαής;

    ➡️ «Υποκριτής και κακός χριστιανός είμαι.Αιρετικός όμως ΠΟΤΕ!» (16 Ιουνίου 2019 – 18:55)

    ? χα χα χα ? Άστο αγόρι μου μην το παλεύεις. Βρες πέτρα να κρυφτείς!

  24. Γιδοβοσκός ο μπουγατσόφλωρος!

    ▪️ «Η ορθοδοξία ΔΕΝ είναι ο μοναδικός δρόμος για να σωθείς»

    ▪️ «Η μοναδική πίστη , αποκλειστική οδός σωτηρίας των ανθρώπων είναι η Ορθοδοξία!»

    ? ποια από τις δυο δηλώσεις είναι η σωστή; Ακούς;

    1. Ασε ρε λαχανο.λες κ δεν ξερεις την αποψη μου.την εγραψες εσυ ο ιδιος σε σχολιο σου.ελα,ξεκαθαρισε το τοπιο.χρωστας κατι.με το τσιγκελι θα στα βγαλω?μιλα δαιμονα

      1. Ξεκαθάρισε εσύ το τοπίο για να δούμε ποιος έχει εδώ μέσα δαίμονα και ποιος όχι.

        ▪️ «Η ορθοδοξία ΔΕΝ είναι ο μοναδικός δρόμος για να σωθείς»

        ? Είναι σωστή αυτή η πρόταση Ναι ή Όχι;

        1. Δεν απαντιεται η ερωτηση με ενα ναι η οχι.θελει αναπτυξη την οποια την εχω κανει στο παρελθον.η απαντηση μου ταιριαζει ακριβως με τα τελευταια σχολια του Ασχετου.οταν στο παρελθον συζητουσαμε το θεμα ο Ασχετος ειχε γραψει κατι.το παρεξηγησαμε κ ετσι ξεκινησε το θεμα.στα τελευταια σχολια το ξεκαθαρισε εντελως.συμφωνω απολυτα.αυτο σημαινει οτι στο παρελθον δεν μπορουσαμε να συνεννοηθουμε.αλλα εγραφε ο Ασχετος αλλα καταλαβαιναμε εμεις.η μπορει να μην τα εγραφε τοσο ξεκαθαρα.λιγη σημασια εχει.το θεμα ειναι ιδιαιτερο κ δεν ειναι τιμιο να ζητας να απαντησει καποιος με ενα ναι η οχι.σειρα σου

          1. Και βέβαια απαντιέται με ένα Ναι ή Όχι. Επειδή ο δικός μου λόγος δεν μετράει καθότι είμαι δαίμονας (σύμφωνα με τις αλκοολικές σου φαντασιώσεις) θα αφήσω να απαντήσει η ορθόδοξη εκκλησία (παρακάτω) σε κάδρο 16:9 για να το νιώσεις μπουγατσόφλωρε Γιδοβοσκέ.

  25. Ο Άσχετος Αδαής υποστηρίζει ότι δεν γνωρίζει απόλυτα αν ο Θεός τιμωρεί.
    χα χα χα ? χα χα χα χα ? Με έπνιξε ο κερατάς!

    ▪️ ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: «ΝΑΙ λοιπόν ο Θεός Τιμωρεί» 19 Μαρτίου 2019 at 15:40

    χα χα χα ? Έχει και καλύτερο

    ▪️ ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ says: «Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί» 18 Οκτωβρίου 2018 at 17:48

    χα χα χα ? Έλα να σου πατήσω καμιά ένεση να συνέλθεις. Τι είναι τούτος ρε!

    1. Βάλε όλο τον διάλογο στις 19 Μαρτίου 2019 όπως και τον διάλογο της 18 Οκτωβρίου ,,
      εάν έχεις άντερα υστερόβουλε φίλε για να δούμε ποιός θα κλάψει και ποιός θα γελάσει.
      Είχες δεν είχες, εφριξες πάλι !

      1. Πολύ ευχαρίστως! Άμα είναι να γελάσουμε γιατί όχι;

        Ο μποξέρ της αλήθειας σε δράση. Καλή διασκέδαση!
        «Άσχετε γράφεις: «Οι άνθρωποι ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΑΙ για τα ανομήματα τους…» Δηλαδή τιμωρούνται από μόνοι τους; Οι άνθρωποι στα Σόδομα και Γόμορρα τιμωρήθηκαν από μόνοι τους; Εγώ ξέρω ότι ο Θεός τους τιμώρησε. Το ίδιο ήξερε και ο Χρυσόστομος. Ποιος έριξε την φωτιά από τον ουρανό; Οι Σοδομίτες και οι Γομορρίτες; Έβαλαν φωτιά στους εαυτούς τους; Αυτοκτόνησαν δηλαδή; Είσαι όργιο! Ή μήπως να πω πνευματικό σούργελο;

        ▫️ Ο Χρυσόστομος λέει: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;» Ερώτηση: Ποιος επέφερε αυτή την τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ;

        ▫️ ΠΟΙΟΣ ΕΠΕΦΕΡΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΤΙΜΩΡΙΑ; Μπορείς να απαντήσεις; (ακόμα περιμένω χα χα χα)

        ▫️ Η τιμωρία είναι μια ποινή που την επιβάλλει κάποιος από θέση ισχύος.Θέλεις να με πείσεις τώρα ότι οι άνθρωποι εκείνης της εποχής επιθυμούσαν την τιμωρία τους; Ήθελαν να πνιγούν; Ήθελαν να χάσουν την ζωή τους; Τίποτα απ`όλα αυτά δεν ήθελαν. Το χέρι του Θεού κινήθηκε εναντίον τους και τους αφαίρεσε την ζωή. Ο θεός επέβαλε σε αυτούς την ΤΙΜΩΡΙΑ.

        ▫️ Παραθέτω τα παρακάτω λόγια από τον Χρυσόστομο. «Εάν όμως ο Θεός τώρα δεν ΤΙΜΩΡΗ αμέσως, μη θαυμάσης. Εκείνοι δεν ήξεραν τίποτε για μελλοντική κόλασι, γι’ αυτό και ΕΤΙΜΩΡΟΥΝΤΟ την ίδια ώρα. Εσύ όμως όσες αμαρτίες διαπράττεις, και αν καθόλου δεν ΤΙΜΩΡΗΘΗΣ εδώ, θα τις πλήρωσης εκεί.»

        ▫️ Όποιος ισχυρίζεται ότι ο Θεός δεν τιμωρεί, αποφεύγει αυτά τα λόγια όπως ο διάολος το λιβάνι. Προφανώς εσύ έχεις κάψει όλα τα εγκεφαλικά σου κύτταρα. Δεν εξηγείται αλλιώς.

        ▫️ Παραθέτω από τον Άγιο Ιουστίνο Πόποβιτς. «Είναι φυσικόν, ο Θεός ο οποίος είναι Δημιουργός, Σωτήρ και Αγιασμός, να είναι ταυτοχρόνως και ΚΡΙΤΗΣ. Αυτός (ο Χριστός) έχει δικαίωμα να ΚΡΙΝΗ τον κόσμον και τον άνθρωπον…»

        ▫️ Ο Θεός είναι ΚΡΙΤΗΣ και θα κρίνει. Άρα λοιπόν κάτι δεν κατάλαβες. Πάμε να δούμε την ερμηνεία του Ιω. 3,17. «Δύο είναι οι παρουσίες του Χριστού: Αυτή που έχει γίνει ήδη και στην οποία ο Χριστός δεν ήρθε να κρίνει τον κόσμο αλλά για να συγχωρήσει, και η Δευτέρα κατά την οποία ο Χριστός δεν θα συγχωρήσει αλλά θα ΚΡΙΝΕΙ τον κόσμο.»

        ▫️ Πέρα από ΚΡΙΤΗΣ ο Θεός είναι και ΤΙΜΩΡΟΣ. Αφού ΚΡΙΝΕΙ τις πράξεις των ανθρώπων θα αποδώσει στον καθένα σύμφωνα με τα έργα του. Όσον αφορά τους ανυπάκουους η Γραφή λέει: «Θα φανερωθή δε με φλόγα πυρός και θα αποδώση την δικαίαν ΤΙΜΩΡΙΑΝ εις εκείνους, που δεν θέλουν να γνωρίζουν τον Θεόν και να ΥΠΑΚΟΥΟΥΝ στο Ευαγγέλιον του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού.» (Β Θεσ. 1:8)

        ▫️ Σχετικά με την τιμωρία κατά τους χρόνους της πρώτης παρουσίας ο Χρυσόστομος είπε: «Εάν όμως ο Θεός τώρα δεν ΤΙΜΩΡΗ αμέσως, μη θαυμάσης. Εκείνοι δεν ήξεραν τίποτε για μελλοντική κόλασι, γι’ αυτό και ΕΤΙΜΩΡΟΥΝΤΟ την ίδια ώρα. Εσύ όμως όσες αμαρτίες διαπράττεις, και αν καθόλου δεν ΤΙΜΩΡΗΘΗΣ εδώ, θα τις πλήρωσης εκεί.» (στην κόλαση)

        ▪️Άγιος Χρυσόστομος + ευαγγέλιο says: Ο Θεός τιμωρεί.

        ▪️Άσχετος Αδαής says: Ο Θεός δεν τιμωρεί.
        Ποιος νομίζεις ότι θα νικήσει;»

        ? Και ο αγώνας έληξε με τον Άσχετο Αδαή να κείτεται νεκρός από τον πρώτο γύρο.
        ⚰️ Καλή κόλαση!

  26. Ομολογία Πίστεως κατά του Οικουμενισμού!

    ?«Όσοι με τη Χάρη του Θεού ανατραφήκαμε με ευσεβή δόγματα και ακολουθούμε σε όλα την Μία, Αγία, Καθολική, και Αποστολική Εκκλησία πιστεύουμε ότι: Η μοναδική ΟΔΟΣ σωτηρίας των ανθρώπων είναι η πίστη στην Αγία Τριάδα, στο έργο και στη διδασκαλία του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, τα συνεχιζόμενα εις το σώμα Αυτού, την Αγία Εκκλησία.»

    ? Δεν υπάρχει άλλη οδός! Καταλαβαίνετε Ελληνικά; (Όχι!)
    Την Ομολογία Πίστεως υπέγραψαν καμιά 300ρια αρχιμανδρίτες, Πρωτοπρεσβύτεροι, Ιερομόναχοι και γεροντάδες του Αγίου όρους.

    ▪️ Η ΟΔΟΣ είναι η ορθή αληθινή πίστη (ορθοδοξία). Άλλη αληθινή πίστη δεν υπάρχει! Δεν υπάρχει άλλη οδός!

    ➡️ Το αν ο Χριστός σώσει κάποιους ανθρώπους που δεν βαδίζουν στον δρόμο της ορθόδοξης πίστης, αυτό δεν σημαίνει ότι ο Θεός θα φτιάξει άλλη οδό (άλλη πίστη).

    ▪️ Τι ομολογείς εσύ Γιδοβοσκέ; «Συμφωνώ με τον Άσχετο Αδαή.»
    Συμφωνείς λοιπόν με έναν αιρετικό και ως εκ τούτου εναντιώνεσαι στην ορθοδοξία.

  27. Ο δρόμος της αιρέσεως δεν βγάζει ποτέ στην Βασιλεία του Θεού, αλλά οδηγεί μόνο στην Κόλαση.
    Στην προς Φιλιππησίους επιστολή ο Απόστολος Παύλος λέγει: «Βλέπετε τους κύνας, βλέπετε τους κακούς εργάτας, βλέπετε την κατανομήν» (Φιλ. γ 2). Ποιοι είναι αυτοί; Είναι οι αιρετικοί. Πως τους χαρακτηρίζει ο Απόστολος Παύλος; Σκύλους ακάθαρτους και βέβηλους, κακούς εργάτες, που αντί να οικοδομούν γκρεμίζουν.

    ? Για σας μιλάει ο Απ Παύλος! Είστε ακάθαρτα σκυλιά (κοπρόσκυλα του κερατά δηλαδή) που με την παρουσία σας εδώ, βρομίσατε την πίστα του Κατοχικά με τις κουράδες σας. Αλλά έννοια σας. Ο doctor έσκασε μύτη με το συνεργείο του και θα απολυμάνει τον χώρο στέλνοντας τις πνευματικές σας κουράδες στον υπόνομο. Όσον αφορά εσάς θα σας μαζέψει ο μπόγιας. Έχω ειδοποιήσει ήδη να σας κάνουν ευθανασία. Άντε καλή κόλαση!

  28. Ο μόνος που υπερασπίζεται εδώ την ορθοδοξία είμαι εγώ. Δεδομένου ότι με αποκαλείτε δαίμονα καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι ένας δαίμονας ομολογεί την ορθοδοξία. Λέτε να κερδίσω το βραβείο και να καταλήξω στον παράδεισο ενώ εσείς στην κόλαση; Γιατί όχι; Και οι δαίμονες έχουν ψυχή! Είστε επιεικώς απαράδεκτοι! Όσοι παρακολουθούν την συζήτηση, θα έχουν σχηματίσει την γνώμη ότι είμαι του αντιαιρετικού κι εσείς οι αιρετικοί. Το γεγονός και μόνο ότι σας πολεμώ με τα ορθόδοξα όπλα αποδεικνύει ότι δεν είστε ορθόδοξοι. Μάλιστα όχι μόνο δεν είστε ορθόδοξοι, αλλά είστε το χειρότερο είδος ανθρώπου. Αν ο Θεός καταστρέψει τον κόσμο, θα το κάνει επειδή άνθρωποι του είδους σας, γέμισαν την γη και την κυρίευσαν ισοπεδώνοντας κάθε αξία και αρχή. Είστε τα βρωμερά κοπρόσκυλα σύμφωνα με τον Απ Παύλο (Φιλ. γ 2). Είτε λοιπόν θα σας μαζέψει ο μπόγιας, είτε θα βρέξει ο Θεός από τον ουρανό φόλες όπως παλιά με το μάνα. Αντί για μάνα φόλες. Μια χαρά μου ακούγεται!

  29. Είστε το χειρότερο είδος ανθρώπου! Τα βρωμερά κοπρόσκυλα όπως λέει ο Απ Παύλος.

    ➡️ Ιησούς Χριστός: «Εγώ ο Ιησούς είμαι η ρίζα και το γένος του Δαβίδ.» (Αποκάλυψη 22.16 )

    ? Croif: «Όχι, δεν κατάγεται από το γένος του Δαβίδ. Είναι Έλληνας! (croif101 2 Αυγούστου 2016 @ 17:59)

    ➡️ Άγιος Παΐσιος: «Ο Θεός της Παλαιάς διαθήκης είναι ο Χριστός.» (Αγίου Παϊσίου Αγιορείτου Λόγοι Α΄)

    ? Croif: «Ο Θεός της Παλαιάς διαθήκης είναι το κοπρόσκυλο ο διάβολος» (croif101 3 Οκτωβρίου 2016 @ 03:13)

    ▪️ Croif: «Σαφώς και είμαι χριστιανός ορθόδοξος» (croif101 17 Απριλίου 2019 at 19:56)

    ➡️ Ορθόδοξη εκκλησία: «Η ορθοδοξία είναι ο μοναδικός δρόμος σωτηρίας.»

    ? Άσχετος Αδαής: «Η ορθοδοξία ΔΕΝ είναι ο μοναδικός δρόμος σωτηρίας» (26 Απριλίου 2019 at 13:17)

    ▪️ Άσχετος Αδαής: «ΝΑΙ λοιπόν ο Θεός Τιμωρεί» (19 Μαρτίου 2019 at 15:40)

    ▪️ Άσχετος Αδαής: «Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί» (18 Οκτωβρίου 2018 at 17:48)

    ▪️ Άσχετος Αδαής: «Υποκριτής και κακός χριστιανός είμαι. Αιρετικός όμως ΠΟΤΕ!» (16 Ιουνίου 2019 – 18:55)

    ? Γιδοβοσκός (ή μπουγατσόφλωρος κωλοτουμπάκιας): «συμφωνω απολυτα.αυτο σημαινει οτι στο παρελθον δεν μπορουσαμε να συνεννοηθουμε.αλλα εγραφε ο Ασχετος αλλα καταλαβαιναμε εμεις.»

  30. Ισχυρίζεσαι τώρα Γιδοβοσκέ ότι διαφωνούσες στο παρελθόν με τον Άσχετο επειδή δεν μπορούσες να συνεννοηθείς μαζί του. Άλλα έλεγε ο Άσχετος και άλλα καταλάβαινες εσύ.

    ? Δείξε μου αυτά τα «άλλα» που έλεγε ο Άσχετος που δεν καταλάβαινες εσύ.
    Περιμένω …

    Υ.Γ Έχε υπόψη σου ότι τα «άλλα» του Άσχετου τα έχω μπροστά μου πιάτο. Θα σου παραδώσω το κεφάλι του στο πιάτο.

    1. Ο Ασχετος δεν ειχε ξεκαθαρισει(μπορει να το εκανε κ να μη το αντιληφτηκα) εαν ο δρομος σχετιζεται με αλλη πιστη.το ξεκαθαρισε.ο μοναδικος δρομος-πιστη που οδηγει στην σωτηρια ειναι η Ορθοδοξια.η σωτηρια των μη Ορθοδοξων δεν εχει να κανει με την πιστη τους.δεν τους σωζει η αλλη πιστη

      1. Άσε τα σάπια! Την έπεσες άγρια στον Άσχετο χωρίς να είχες καταλάβει τι λέει; Χίλιες φορές τα ίδια πράγματα έλεγε. Ξανά και ξανά!

        ? Άσχετος Αδαής: «Οντως μόνο η ορθόδοξη πίστη οδηγεί στον Θεό.» (30 Απριλίου 2019 – 10:55)
        «Η Μοναδική πίστη σίγουρα ναι.» (1 Μαΐου 2019 – 12:15)

        ? Οπότε λοιπόν μην μου πουλάς φούμαρα!

        Ερχόμαστε στο τώρα. Εφόσον λοιπόν η «οδός» είναι η ορθή πίστη (ορθοδοξία) η εκκλησία του χριστού, δεν υπάρχει άλλη οδός από αυτήν. Δεν έχει άλλη εκκλησία ο Χριστός, δεν έχει άλλη οδό. Η ορθοδοξία είναι η μοναδική ΟΔΟΣ σωτηρίας.

        ➡️ Το αν ο Χριστός σώσει κάποιους ανθρώπους που δεν βαδίζουν στον δρόμο της ορθόδοξης πίστης, αυτό δεν σημαίνει ότι ο Θεός θα φτιάξει άλλη οδό (άλλη πίστη) άλλη εκκλησία.

      1. Άγιος Χρυσόστομος: «Αν, λοιπόν, κάνεις κάτι καλό καί δέν ἀμειφθεῖς γι᾿ αὐτό στήν παρούσα ζωή, μή λυπᾶσαι· ἡ ἀμοιβή σέ περιμένει στή μέλλουσα ζωή, καί μάλιστα πολύ μεγαλύτερη. Ἄν, πάλι, κάνεις κάτι κακό καί δέν ΤΙΜΩΡΗΘΕΙΣ γι᾿ αὐτό, μήν ξεθαρρεύεις· ἐκεῖ (στην κόλαση) σέ περιμένει ἡ ΤΙΜΩΡΙΑ, ἄν δέν ἀλλάξεις καί δέν γίνεις καλύτερος.»

        ? Μέσα απ΄τον τάφο σου ρίχνει σφαλιάρες! Να`σαι καλά ρε ασχετάκο που με διασκεδάζεις με την αιρετική παπαρολογία σου. Συνέχισε το διαβολικό σου έργο, περνάω θαυμάσια.

      1. Θα σου πέσει ο κώλος μπουγατσόφλωρε Γιδοβοσκέ; Ομολόγησε!

        «Η μοναδική και αποκλειστική οδός σωτηρίας των ανθρώπων είναι η Ορθοδοξία.»
        ? Αυτή ήταν η άποψη σου; Ναι ή Όχι;

  31. Θαρρος Γιατρε.μην εισαι χεστης.δεν εχεις το θαρρος να υπερασπιστεις την επιστημη σου(εδω γελαμε.επιστημη η ψυχιατρικη!!!χοχοχο!!!χεχεχε!!!χιχιχιχι!!)?δωσε μας τα ψυχιατρικα φωτα σου.μιλησε μας για τις αλκοολικες φαντασιωσεις των ανθρωπων στα βιντεο.αποδειξε μας με οτι ειναι αλκοολικες φαντασιωσεις.μπορεις?παπαρια μπορεις.πιστευεις οτι ειναι αλκοολικες φαντασιωσεις.ψευδεσαι ασυστολα οταν λες οτι η πιστη ως εννοια δεν εχει αξια για σενα.εισαι ενας κοινος ψευτης οπως το φιλαρακι σου ο Γιοχαν.γνωριζεις η πιστευεις οτι ειναι αλκοολικες φαντασιωσεις?η παραδοχη οτι γνωριζεις πρεπει να συνοδευτει με επιστημονικο πειραμα.ειδαλλως https://www.youtube.com/watch?v=_bT80j-zitU

    1. Γιατί αλλάζεις θέμα Γιδοβοσκέ; Θέλεις να αφήσω τον Άσχετο στην ησυχία του και να ασχοληθώ με τα χαζοβίντεο σου; Ασφαλώς και θα σας δώσω τα ψυχιατρικά μου φώτα, αφού πρώτα σας αλλάξω τα φώτα.

      1. Το γνωριζεις οτι ειναι χαζοβιντεο η το πιστευεις?ειχα δικιο τελικα στο προηγουμενο αρθρο.μηδεν φαντασια τα δαιμονια.ποιο μπουμπουνες κ απ’τα καρυδια.ποιο προβλεψιμοι κ απο αρμα μαχης του β’ παγκοσμιου.σε περασμενους καιρους τα εβαζες με 5 ταυτοχρονα.τωρα δηθεν δεν θελεις να αποσπασεις την προσοχη σου?εισαι τερμα πιστος.η σιωπη σου δηλωνει την ενοχη σου

        1. Μόλις τελειώσω με την αιρετική βλακεία που σας δέρνει, θα ασχοληθώ με το χαζοβίντεο σου και τις χαζοερωτήσεις σου. Είναι γεγονός ότι μπορώ να τα βάλω ταυτόχρονα με 5 ανθρώπους του είδους σου και να καταλήξουν δεμένοι χειροπόδαρα στο Ιατρείο μου. Ωστόσο αυτή την φορά έχω άλλα σχέδια για εσάς τους δυο. Όταν έρθει η ώρα θα καταλάβετε.

          ➡️Ομολόγησε!

          «Η μοναδική και αποκλειστική οδός σωτηρίας των ανθρώπων είναι η Ορθοδοξία.»
          ? Αυτή ήταν η άποψη σου; Ναι ή Όχι;

          1. Τρια χρονια διαβαζω τον Γιοχαν να λεει οτι αρχιζουν τα γεγονοτα κ εσενα να γαυγιζεις οτι θα μας φορεσεις ζουρλομανδυα.παρ’ολα αυτα ο Γιδοβοσκος πολυ ευκολα αποκαλυψε οτι εισαι ενας ψευτης κ μισος κ οτι ο λογος σου ουδεμια αξια εχει.”Η πιστη ως εννοια δεν εχει καμια αξια για μενα” μας ειπε ο Γιατρος.”η πιστη σας ειναι μια αλκοολικη φαντασιωση” μας ειπε ο Γιατρος.αποδειξε τον ισχυρισμο σου ειδαλλως εισαι ενας ψευτης κ μισος.για κανα Γιοχαν καλος εισαι.παραπερα δεν μπορεις,βρισκεις τοιχο σε ενα κοπαδι γιδια.δεξια στην οθονη υπαρχει μια μπαρα.με αυτη μπορεις να ανεβεις προς τα πανω κ να δεις ολα τα σχολια.εκει θα δεις την αποψη μου.αντε,κνησ

          2. Είσαι ένας μπουγατσόφλωσος κλάνας. Την έκανες γυριστή για να ξεφύγεις από την δύσκολη θέση στην οποία έχεις περιέλθει. Μόλις δειλό χωριατόπουλο μου τελειώσω με την αιρετική βλακεία που έχει εγκατασταθεί μέσα στο άδειο το κεφάλι σας, θα αφήσω κάτω τα χριστιανικά όπλα και θα πιάσω τα δικά μου (⛓ ? ? ? ? ⚔️). Τότε θα σας ξηγήσω την προφητεία, την πίστη και θα σκάσω στα γέλια με τα χαζοβίντεο σας.

            ? Ομολόγησε αιρετικέ σκύλε!
            «Η μοναδική και αποκλειστική οδός σωτηρίας των ανθρώπων είναι η Ορθοδοξία.» Αυτή ήταν η άποψη σου; Ναι ή Όχι;

          3. Η λεξη ειναι μπουγατσοφλωρος οχι μπουγατσοφλωσος.εχεις χασει τα αυγα κ τα πασχαλια.τρεμουν τα χερια σου στο πληκτρολογιο κ κανεις ορθογραφικα λαθη.ειναι ποια τοσο εμφανης η θεση που εχεις ερθει.”ο υψων εαυτον ταπεινωθησεται”.η Αληθεια ενος αγραμματου Γιδοβοσκου κ ενος Ασχετου κ Αδαη σε εχει ταραξει στο φατουρο.η Ορθοδοξια ειναι καστρο που δεν γκρεμιζεται.το εχτισε ο ιδιος ο Κυριος.που πα ρε καραμητρο?νομιζεις οτι πολεμας εμενα κ τον Ασχετο?εισαι γελασμενος φιλαρακι.αμα θελεις ακουσε με.μη πιασεις τα δικα σου οπλα.θα σφαχτεις,θα μαχαιρωθεις,θα αυτοπυροβοληθεις κ στο τελος θα εκραγεις σαν αλλος ταλιμπαν

          4. ? Ομολόγησε αιρετικέ σκύλε!
            «Η μοναδική και αποκλειστική οδός σωτηρίας των ανθρώπων είναι η Ορθοδοξία.» Αυτή ήταν η άποψη σου; Ναι ή Όχι;

            ➡️ Θαυμάστε έναν «ορθόδοξο» χριστιανό που φοβάται να ομολογήσει ότι η ορθοδοξία είναι η μοναδική οδός.

            ? Γιδοβοσκός ο μπουγατσόφλωρος ή κλάνας, ή τσίσιας, ή κατουρλής, ή κότα, ή κουραμπιές, ή χεσμεντέν!

          5. Ο Ορθοδοξος δεν φοβαται τιποτα.τα χατηρια του δαιμονα δεν κανει.μιλα δαιμονα.γνωριζεις η πιστευεις οτι η Ορθοδοξη πιστη ειναι αλκοολικη φαντασιωση?ποιος φοβαται αληθεια?ο δαιμονας γονατιζει στον Ορθοδοξο.τσαμπα μαγκας ο δαιμονας.για τους αιρετικους καλος ειναι.εκει μπορει να παιξει.τα πραγματα ομως σοβαρευουν εμπρος στην αληθεια.εκει πεφτει γονατισμα.τι εμοι και σοι,Ιησου υιε του Θεου του υψιστου?δεομαι σου,μη με βασανισης

          6. Ασφαλώς και έχουν σοβαρέψει τα πράγματα. Οι ερωτήσεις σου που αφορούν την πίστη μου ή την γνώση μου σχετικά με την ορθόδοξη πίστη, πέφτουν στο κενό διότι τα δικά μου όπλα έχουν απενεργοποιηθεί. Αυτή την στιγμή σας πολεμώ με τα ορθόδοξα όπλα. Όταν σας σκίσω τα βάρδουλα θα αφήσω κάτω τα χριστιανικά όπλα και θα πιάσω τα δικά μου (⛓ ? ? ? ? ⚔️). Το χτύπημα θα είναι διπλό! Θα μαζέψουν τα κομμάτια σας από κάτω. Στην προκειμένη περίπτωση δεν έχει σημασία τι γνωρίζω εγώ, αφού δεν μιλώ εγώ. Μιλάει η ορθοδοξία και οι Άγιοι της. Ότι παραθέτω είναι από την ορθοδοξία.

            ? Ομολόγησε αιρετικέ σκύλε!
            «Η μοναδική και αποκλειστική οδός σωτηρίας των ανθρώπων είναι η Ορθοδοξία.» Αυτή ήταν η άποψη σου; Ναι ή Όχι;

  32. Σου συνιστώ να διαβάσεις το βιβλιό Δογματική καιΙ ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ Θεολογία (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
    ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΓΝΩΣΙΟΛΟΓΙΑ μπας και σταματήσεις να φρίτεις(που δεν το βλέπω).
    Δογματισμός σημαίνει ΝΕΚΡΩΣΗ κάθε ζωντανής και δημιουργικής γνώσης. Δογματική διδασκαλία είναι η γνώση της αλήθειας που, γινόμενη ελεύθερα αποδεκτή, κινεί τα δημιουργικά νήματα της κοινότητας ενός ολόκληρου λαού και συνάμα, κατά φυσική αναγκαιότητα, ενός ολόκληρου πολιτισμού.
    Ο δογματισμός, που στις μέρες μας δεν είναι μόνο θρησκευτικός αλλά κυρίως επιστημονικός και πολιτικός, είναι μια ιδεοληψια που επιβάλλει μια άκαμπτη προσωπική στάση του ΑΤΟΜΟΥ, και συνάμα γίνεται η άλογη συγκινησιακή δύναμη πολυπληθών μαζών, ώστε να υιοθετηθούν και να εφαρμοστούν απάνθρωπα μέσα βίαιης κυριαρχίας για την εφαρμογή ιδεών και αποφάσεων με σκοπό πάντοτε την εξυπηρέτηση κάθε είδους σκοπιμότητας. (…).
    Δεν είσαι στο Παρίσι Παπικός Ιεροξεταστής , τον 15ο αιώνα ,αλλά στην Ελλάδα τον 21ο αιώνα.
    Σύνελθε είσαι εκτός τόπου και χρόνου!

    1. Και εγώ σου συνιστώ αιρετικό βρωμερό σκυλί (δεν το λέω εγώ ο Παύλος το λέει) να μην μεταστραφείς αλλά να πεθάνεις ως πολέμιος της ορθοδοξίας για δυο λόγους.

      1️⃣ Θα χαρώ να σε δω να ψήνεσαι στην κόλαση! Και εφόσον με λες δαίμονα θα είμαι εκεί και θα σε σουβλίζω.

      2️⃣ Η συμβολή σου στα σχόλια είναι πραγματική διασκέδαση. Ε όχι να χάσουμε τώρα την διασκέδαση μας για να σωθεί η ψυχή του Άσχετου; Είπαμε, δαίμονας είμαι όχι μαλάκας!

      1. Κατεργάρη δαίμονα εσύ το γράφεις και όχι ο Απόστολος Παύλος.
        ”Ματθ. 7,6 Προσέχετε όμως εις ποίους θα προσφέρετε με αδελφικήν αγάπην τας υπηρεσίας σας και θα ενδιαφέρεσθε δια την ΔΙΟΡΘΩΣΙΝ των. Διότι υπάρχουν μερικοί άνθρωποι, αναιδείς όπως οι σκύλοι και ακάθαρτοι εις την ζωήν των, όπως είναι οι χοίροι. Λοιπόν μη ΔΩΣΕΤΕ τα ΑΓΙΑ της ΠΙΣΤΕΩΣ στους σκύλους και μη βάλετε εμπρός στους ΧΟΙΡΟΥΣ τα πολύτιμα μαργαριτάρια της ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ. Διότι υπάρχει κίνδυνος μεγάλος να καταπατήσουν με τα πόδια των τα μαργαριτάρια μέσα στον ΒΟΡΒΟΡΟΝ και να στραφούν ενάντίον σας, δια να σας κατασπαράξουν η κατά κάποιον άλλον τρόπον να σας ΒΛΑΨΟΥΝ.”
        Δαίμονα γιατί σκούζεις σαν χοίρος?
        Ματθ. 8,31 Οι δε δαίμονες τον παρακαλούσαν και έλεγαν· “εάν θα μας διώξης από τους δύο αυτούς ανθρώπους, δος μας την άδειαν να πάμε στο κοπάδι των χοίρων”.
        Οι δαίμονες γιατί έχουν μια προτίμηση στα γουρούνια?
        Μόνο ένας δαίμονας μετά τον οχετό που εκτοξεύει χρόνια κατά της ορθόδοξης πίστης,,θα ειχε το θράσος να γράψει χθές σε άλλο θέμα,
        ΓΙΑΤΡΟΣ
        1 Σεπτεμβρίου 2019 – 18:06
        Υ.Γ Είπα εγώ ποτέ ότι δεν πιστεύω στον Χριστό;
        Ο θεός να συγχωρέσει τον άνθρωπο μέσα στον δαίμονα.

        1. Δεν το λέω εγώ, αλλά ο Απ Παύλος και το σερβίρει η ορθόδοξη εκκλησία σε κάτι αιρετικούς σαν κι εσένα.

          ➡️ Εδώ : orthodoxostypos.gr/%CE%BF%CE%B9-%CE%AC%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CE%B9-%CE%B4%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%82/

          «Οι Άγιοι δια τους αιρετικούς.
          Στην προς Φιλιππησίους επιστολή ο Απόστολος Παύλος λέγει: Βλέπετε τους κύνας, βλέπετε τους κακούς εργάτας, βλέπετε την κατανομήν (Φιλ. γ 2). Ποίοι είναι αυτοί; Είναι οι αιρετικοί. Πως τους χαρακτηρίζει ο Απόστολος Παύλος; Σκύλους ακάθαρτους και βέβηλους, κακούς εργάτες, που αντί να οικοδομούν γκρεμίζουν.»

          ? Είσαι ένα αιρετικό βρωμερό κοπρόσκυλο! Το βεβαιώνουν οι Άγιοι, η ορθοδοξία, και ένας Γιατρός. Έλα από το Ιατρείο μου για ευθανασία!

          ▪️ Στο άλλο θέμα ισχυρίζεσαι ότι η «πίστη» είναι μια αξία που με εκφράζει. Λες ότι δεν πιστεύω στον Χριστό άρα πιστεύω ότι ο Χριστός δεν είναι Θεός. Πλάθεις φανταστικές ιστορίες μέσα στην κεφάλα σου μόνο και μόνο για να φανεί ότι κάτι είπες. Αέρας κοπανιστός ο λόγος σου! Είπα εγώ ποτέ ότι δεν «πιστεύω» στον Χριστό; Χρησιμοποίησα σε κάποιο σχόλιο μου την λέξη «πίστη»;

          ▪️ Όλο σφαλιάρες τρως και μυαλό δεν βάζεις. Βέβαια δεν είναι κάτι που το επιθυμώ. Άμα βάλεις εσύ μυαλό ποιος άλλος μετά θα δεχτεί να πάρει την θέση σου και να προσφέρει τόσο απλόχερα το γέλιο με την αιρετική του παπαρολογία;

  33. Γη καλει τρελογιατρο.τρελογιατρος ακουει?δωσε μας τα ψυχιατρικα φωτα σου.μπορεις?εχεις την ικανοτητα?Γη καλει τρελογιατρο.τρελογιατρος ακουει?γιατι δεν υπερασπιζεσαι την επιστημη σου?γνωριζεις η πιστευεις οτι οι ανθρωποι των βιντεο πασχουν απο αλκοολικες φαντασιωσεις?η γνωση συνοδευεται κ απο επιστημονικη αποδειξη.εχεις την ικανοτητα?ιδου η Ροδος ιδου κ το πηδημα.Γη καλει τρελογιατρο.τρελογιατρος ακουει?παει κ αυτος.τον παρεσυρε το ρεμα μανα μου δεν ειναι ψεμμα

  34. Δεν εχει άντερα είσαι πολύ λίγος αλλοιώνεις τα πάντα δαιμονισμένε.
    27 Οκτωβρίου 2018 – 13:10
    Καλημέρα,ο ανύπαρκτος Θεός που »υπερασπίζεσαι» δεν υπάρχει έχει πεθάνει εδώ και
    αιώνες,καλά έκανε και τον σκότωσε ο άνθρωπος της Δύσης.
    Επιδιώκεις να τρέφεις τα λόγια χείμαρρος του Αγιου Χρυσόστομου σε μια μη πόσιμη στάσιμη λίμνη.Αδύνατον λίμνη να χωρέσει χείμαρρο,αδύνατον να νοήσεις Χρυσόστομο.
    «τήν τιμωρίαν ἕνεκεν νουθεσίας ἡμῖν ἐπάγει», προσθέτει: «Αἱ τιμωρίαι αἱ παρά τοῦ Θεοῦ, φιλανθρωπίαι μᾶλλόν εἰσιν ἤ τιμωρίαι». Ἄν, δηλαδή, τίς καλοεξετάσουμε, θά διαπιστώσουμε τή φιλανθρωπία μᾶλλον τοῦ Θεοῦ. «Ἀπειλεῖ τήν τιμωρίαν ἵνα φύγωμεν τήν πεῖραν τῆς τιμωρίας, φοβεῖ τῷ λόγῳ, ἵνα μή κολάση τῷ ἔργῳ». Ἀκόμα κι ὅταν ἀπειλεῖ ὁ Θεός, τό κάμνει γιά νά μᾶς προφυλάξει ἀπό τό κακό καί τίς συνέπειες τῆς ἁμαρτίας. Καί πρέπει νά ξέρουμε, λέει, ὅτι «ὁ Θεός οὔτε πάντας ὁμοῦ κολάζει, οὔτε πάντας κατ’ ἀξίαν».Οι άνομοι,φοβισμένοι άνθρωποι μέσα από την τιμωρία και τον πόνο μαθαίνουν τα πρώτα γράμματα για να προχωρήσουν στην αγάπη.Ο Θεός δεν είναι αίτιος του πόνου ούτε θέλει οι άνθρωποι να πονάνε. Ο πόνος δεν είναι η τιμωρία με την οποία ο Θεός τιμωρεί τον άνθρωπο για την αμαρτία του. Ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής τονίζει ότι ο Θεός έπλασε το σώμα, αλλά ΟΧΙ ΤΗΝ ΑΣΘΕΝΕΙΑ. «Την εσωτερική μεταβολή της φύσης προς το πάθος, τη φθορά και τον θάνατο ΔΕΝ την δέχθηκε ο άνθρωπος από τον Θεό». Η αυτονόμηση του ανθρώπου από τον Θεό, η αμαρτία δηλαδή, είναι η αρχή της φθοράς, του πόνου και του θανάτου. Στην κατάσταση της αρχέγονης δικαιοσύνης, στην προ της πτώσεως εποχή, δεν υπάρχει, ούτε φθορά, ούτε πόνος, ούτε θάνατος, αλλά ζωή και περίσσευμα ζωής και προς αυτή την πραγματικότητα έρχεται ο Θεός με την ενανθρώπισή Του να θεραπεύσει και να οδηγήσει τον άνθρωπο «ἔνθα ΟΥΚ ἔστι ΠΟΝΟΣ, ΟΥ ΛΥΠΗ, ΟΥ ΣΤΕΝΑΓΜΟΣ ἀλλά ζωή ΑΤΕΛΕΥΤΗΤΟΣ».Για ποια τιμωρία σε ανθρωπους από Τον Θεό ομιλείς σύντεκνε ,όταν θυσιάστηκε ως άνθρωπος ο Θεός?Κατανοείς ?
    Ιω. 3,17 Διότι ΔΕΝ ΕΣΤΕΙΛΕΝ ο ΘΕΟΣ τον ΥΙΟΝ του στον κόσμον δια ΝΑ ΚΡΙΝΗ και καταδικάση τον κόσμον, αλλά ΔΙΑ ΝΑ ΣΩΘΗ ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΕ την ΘΥΣΙΑΝ αυτού.
    Ο Θεός δεν ήρθε στον Κόσμο για να τον τιμωρήσει αλλά για να σώσει τον κόσμο.
    Ο Θεός δεν τιμωρεί αλλά σώζει.Οι άνθρωποι τιμωρούνται για τα ανομήματα τους
    ως φυσικό επακόλουθο δικής τους βούλησης και όχι του Δημιουργού.
    Πρόσεξε ,διότι είναι λεπτά τα όρια των λέξεων,δεν γράφτηκε ότι δεν υφίσταται τιμωρία,
    ως ανθρώπινη έννοια αλλά ότι στην ουσία είναι περισσοτερο φυσιολογικό επακόλουθο της απομάκρυνσης από την θεία βούληση .Πως το γνωρίζουμε?Από την θυσία του Θεού ως άνθρωπο για την γεφυροποίηση της σχέσης του ανθρώπου με τον Θεό.Ο Θεός δεν τιμωρεί ,Ο άνθρωπος επέλεξε την τιμωρία,τον πόνο και τον θάνατο όχι ο Θεός.”
    Εδώ να συμπληρώσω σήμερα 2/9/2019 ,ξερόλα τι είπε ο Κύριος?
    Εγώ είμαι η αλήθεια και η ΖΩΗ.Η ζωή είναι ο Χριστός άρα όπου δεν υπάρχει Χριστός δεν υπάρχει ζωή.
    Αυτό δεν είναι τιμωρία με την ανθρώπινη έννοια αλλα΄νομοτέλεια,διότι ο ανθρωπος
    έχει την δυνατότητα να ζήσει και προβαίνει στον Θάνατο,στον πνευματικό,τον αιώνιο θάνατο,εμπειρικά.

    1. Όλα όσα παρέθεσες από τον Χρυσόστομο σε καμία περίπτωση δεν δείχνουν ότι ο Θεός δεν τιμωρεί.

      Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»

      Ερώτηση:
      ? Ποιος επέφερε αυτή την τόσο μεγάλη τιμωρία;
      Μπορείς να απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση;
      Όχι! Δεν μπορείς διότι ο λόγος σου στρέφεται εναντίον του Αγίου Χρυσοστόμου.

      ▪️ Μετά λοιπόν λες ότι από που κι ως που ο Θεός είναι τιμωρός αφού θυσιάστηκε για μας; Μάλιστα παραθέτεις το Ιω. 3,17 (που λέει ότι ο Θεός δεν έστειλε τον γιο του στον κόσμο για να κρίνει αλλά για να σωθεί ο κόσμος με την θυσία του) για να πεις ως αιρετικός ότι:

      «Ο Θεός δεν τιμωρεί αλλά σώζει.»

      ➡️ Παραθέτω από τον Άγιο Ιουστίνο Πόποβιτς. «Είναι φυσικόν, ο Θεός ο οποίος είναι Δημιουργός, Σωτήρ και Αγιασμός, να είναι ταυτοχρόνως και ΚΡΙΤΗΣ. Αυτός (ο Χριστός) έχει δικαίωμα να ΚΡΙΝΗ τον κόσμον και τον άνθρωπον…»

      ▪️ Παραθέτω την ερμηνεία της ορθόδοξης εκκλησίας για το Ιω. 3,17. «Δύο είναι οι παρουσίες του Χριστού: Αυτή που έχει γίνει ήδη και στην οποία ο Χριστός δεν ήρθε να κρίνει τον κόσμο αλλά για να συγχωρήσει, και η Δευτέρα κατά την οποία ο Χριστός δεν θα συγχωρήσει αλλά θα ΚΡΙΝΕΙ τον κόσμο.»

      ▪️ Σχετικά με την τιμωρία κατά τους χρόνους της πρώτης παρουσίας ο Χρυσόστομος είπε: «Εάν όμως ο Θεός τώρα δεν ΤΙΜΩΡΗ αμέσως, μη θαυμάσης. Εκείνοι δεν ήξεραν τίποτε για μελλοντική κόλασι, γι’ αυτό και ΕΤΙΜΩΡΟΥΝΤΟ την ίδια ώρα. Εσύ όμως όσες αμαρτίες διαπράττεις, και αν καθόλου δεν ΤΙΜΩΡΗΘΗΣ εδώ, θα τις πλήρωσης εκεί.» (στην κόλαση)

      ➡️ Πέρα από ΚΡΙΤΗΣ ο Θεός είναι και ΤΙΜΩΡΟΣ. Αφού ΚΡΙΝΕΙ τις πράξεις των ανθρώπων θα αποδώσει στον καθένα σύμφωνα με τα έργα του. Όσον αφορά τους ανυπάκουους η Γραφή λέει: «Θα φανερωθή δε με φλόγα πυρός και θα αποδώση την δικαίαν ΤΙΜΩΡΙΑΝ εις εκείνους, που δεν θέλουν να γνωρίζουν τον Θεόν και να ΥΠΑΚΟΥΟΥΝ στο Ευαγγέλιον του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού.» (Β Θεσ. 1:8)

      ? Είσαι αιρετικός! Η ταυτότητα σου αποκαλύφθηκε! Είσαι ένα βρωμερό κοπρόσκυλο σύμφωνα με τον Απ Παύλο.

  35. Το να με αποκαλέσει αιρετικό ένας χριστιανός ορθόδοξος είναι κόλαφος που τον αξίζω,
    γιατί ίσως σκανδαλίζω την πίστη του.
    Το να με αποκαλεί αιρετικό ένας δαίμονας είναι στέφανος που δεν τον αξίζω,
    γιατί σίγουρα δεν σκανδαλίζω την πίστη του>

    1. Το να σε αποκαλέσει αιρετικό ένας άπιστος πολεμώντας σε με τα ορθόδοξα όπλα είναι μεγάλη ξεφτίλα! Βρες πέτρα να κρυφτείς!

      ? Είσαι αιρετικός! Η ταυτότητα σου αποκαλύφθηκε! Είσαι ένα βρωμερό κοπρόσκυλο σύμφωνα με τον Απ Παύλο.

  36. Οσο για τον Γιδοβοσκό,έχει απόλυτο δίκιο,δεν έχω την πολυτέλεια του χρόνου ,δουλεύω δεν είμαι συνταξιούχος όπως
    εσύ,τις περισσότερες φορές που γράφω σχόλια κάνω και άλλα πράγματα ταυτόχρονα.
    Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ορισμένες φορές(αλπίζω λίγες) να μην είναι τόσο καθαρό τι ακριβώς θέλω να πώ σε αυτόν που διαβάζει,
    το σχόλιο.

    1. Μια χαρά καταλαβαίνω τι λες.

      ➡️ Ορθόδοξη εκκλησία: «Η ορθοδοξία είναι ο μοναδικός δρόμος σωτηρίας.»

      ? Άσχετος Αδαής: «Η ορθοδοξία ΔΕΝ είναι ο μοναδικός δρόμος σωτηρίας» (26 Απριλίου 2019 at 13:17)

      ▪️ Άσχετος Αδαής: «ΝΑΙ λοιπόν ο Θεός Τιμωρεί» (19 Μαρτίου 2019 at 15:40)

      ▪️ Άσχετος Αδαής: «Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί» (18 Οκτωβρίου 2018 at 17:48)

      ▪️ Άσχετος Αδαής: «Υποκριτής και κακός χριστιανός είμαι. Αιρετικός όμως ΠΟΤΕ!» (16 Ιουνίου 2019 – 18:55)

      ? Παραδέξου ότι είσαι και αιρετικός.

      1. Μία άμεση και ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ κατανόηση των Γραφών είναι ανεπαρκής και ακόμα ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ. Γιατί η ίδια η ιστορία είναι μόνο ένα σύμβολο που εμφανίζει και καλύπτει την πνευματική πραγματικότητα. Το ίδιο ισχύει και στη λειτουργία, όπου κάθε πράξη είναι ένα μυστήριο, που δηλώνει και πραγματοποιεί συμβολικά ορισμένα συμβάντα κατά το αόρατο σχέδιο που «νοείται με το νου». Γι’ αυτό, το να κατανοεί κανείς τις Γραφές ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ και άμεσα ΕΙΝΑΙ σαν να ΦΟΝΕΥΕΙ το ΧΡΙΣΤΟ, ο οποίος παραμένει ΚΑΤΩ από το γράμμα των Γραφών. Αυτό είναι ΑΠΑΡΧΑΙΩΜΕΝΟΣ Ιουδαϊσμός – πράγματι, το «γράμμα» του Νόμου ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ με την άφιξη της αληθείας και της χάριτος. Η κατά γράμμα εξήγηση είναι ΙΟΥΔΑΙΚΗ αναισθησία για την Σάρκωση. Γιατί, στο σύνολό τους, οι Γραφές είναι ένα είδος Σαρκώσεως του Λόγου. Αυτή είναι η «αίσθηση, η δύναμη όλης της σημασίας και όλων των εικόνων των Γραφών και η γνώση των ορατών και αοράτων δημιουργημάτων». Οι σοφοί πατέρες που χρίσθηκαν από το Πνεύμα έμαθαν ΑΜΕΣΑ από τον Λόγο. Από τον Λόγο επίσης προέρχονται οι πνευματικοί φωτισμοί των αρχαίων Πατριαρχών και όλων των αγίων. Έτσι ο Άγιος Μάξιμος εν μέρει αναβιώνει την αρχαία ιδέα των «σπερμάτων του Λόγου».
        Π.Γεώργιος Φλωρόφσκι

        1. Εγώ δεν θα πω τίποτα. Θα αφήσω να μιλήσει ένας χρισμένος από το πνεύμα.

          ➡️ Άγιος Χρυσόστομος: «Δεν θα ήταν δίκαιος ο Θεός, αν άφινε ατιμώρητους τόσο μεγάλους αμαρτωλούς και βασανισμένους τόσους ενάρετους, εάν δεν είχε ετοιμάσει και για τους μεν και για τους δε μια άλλη μελλοντική κατάστασι.»

          ? Άσχετος Αδαής: «Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί» (18 Οκτωβρίου 2018 at 17:48)

          ➡️ Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς: «Τιμωρία και ανταμοιβή! Είναι στα χέρια του Θεού και τα δύο αυτά.»

          ? Άσχετος Αδαής: «Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί»

          ➡️ Ορθόδοξη εκκλησία: «Η ορθοδοξία είναι ο μοναδικός δρόμος σωτηρίας.»

          ? Άσχετος Αδαής: «Η ορθοδοξία ΔΕΝ είναι ο μοναδικός δρόμος σωτηρίας» (26 Απριλίου 2019 at 13:17)

          ? Είσαι ένα αιρετικό βρωμερό κοπρόσκυλο όπως λέει και ο Απ Παύλος.

  37. Ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος που εργάστηκε προς κατήχηση του πληρώματος της Εκκλησίας και καταπολέμηση των αιρέσεων είπε για κάτι αιρετικούς τύπους (σκύλους) σαν κι εσάς.

    ➡️ «Δεν το λέμε εμείς ότι ο Θεός τιμωρεί, το λέει ο Ίδιος ο Θεός, το λέει ο λόγος Του, το λέει η Γραφή που είναι θεόπνευστη. Ή πιστεύουμε στη Γραφή ή δεν πιστεύουμε!»

    ? Εσείς αιρετικά σκυλιά πιστεύετε στην Αγία Γραφή; Στους Αγίους πιστεύετε;

    ➡️ Β Θεσ. 1:8 «Θα φανερωθή δε με φλόγα πυρός και θα αποδώση την δικαίαν ΤΙΜΩΡΙΑΝ εις εκείνους, που δεν θέλουν να γνωρίζουν τον Θεόν και να ΥΠΑΚΟΥΟΥΝ στο Ευαγγέλιον του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού.»

    ▪️ Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς: «Τιμωρία και ανταμοιβή! Είναι στα χέρια του Θεού και τα δύο αυτά.»

    ▪️ Άγιος Χρυσόστομος: «Αν, λοιπόν, κάνεις κάτι καλό καί δέν ἀμειφθεῖς γι᾿ αὐτό στήν παρούσα ζωή, μή λυπᾶσαι· ἡ ἀμοιβή σέ περιμένει στή μέλλουσα ζωή, καί μάλιστα πολύ μεγαλύτερη. Ἄν, πάλι, κάνεις κάτι κακό καί δέν ΤΙΜΩΡΗΘΕΙΣ γι᾿ αὐτό, μήν ξεθαρρεύεις· ἐκεῖ (στην κόλαση) σέ περιμένει ἡ ΤΙΜΩΡΙΑ, ἄν δέν ἀλλάξεις καί δέν γίνεις καλύτερος.»

    ➡️ Νικόλαος Σωτηρόπουλος says: Είστε αιρετικοί!

    ➡️ Άγιος Χρυσόστομος says: Είστε αιρετικοί!

    ➡️ Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς says: Είστε αιρετικοί!

    ➡️ Θεός says: Είστε αιρετικοί!

    ? Διάβολος says: Είστε δικοί μου!

    ? Άσχετος Αδαής says: «Υποκριτής και κακός χριστιανός είμαι.Αιρετικός όμως ΠΟΤΕ!» (16 Ιουνίου 2019 – 18:55)

    ?Γιδοβοσκός says: «Όπως τα λέει ο Άσχετος είναι.»

    ? Αγία Γραφή says: «εάν δε ένας τυφλός οδηγή ένα άλλον τυφλόν, θα πέσουν και οι δύο εις βαθύν λάκκον.» (Ματθ. 15,14)

    ??‍⚕️ Γιατρός says: Όπως τα λέει η Γραφή είναι.

    Καληνύχτα σας!

  38. Νικόλαος Σωτηρόπουλος: «Δεν το λέμε εμείς ότι ο Θεός τιμωρεί, το λέει ο Ίδιος ο Θεός, το λέει ο λόγος Του, το λέει η Γραφή που είναι θεόπνευστη. Ή πιστεύουμε στη Γραφή ή δεν πιστεύουμε!»

    ??‍⚕️ Άσχετε Αδαή συμφωνείς με την δήλωση του Σωτηρόπουλου; Άστο σε μένα! Καθαρίζω για πάρτη σου.

    ? Άσχετος Αδαής: «Δεν διαφώνησα με Τον Κο Σωτηρόπουλο.» (10 Νοεμβρίου 2018 at 11:17)

    ➡️ Άρα λοιπόν ο Θεός τιμωρεί! Θέλεις να προσθέσεις κάτι άλλο φίλε μου;

    ? Άσχετος Αδαής: «ΝΑΙ λοιπόν ο Θεός Τιμωρεί» (19 Μαρτίου 2019 at 15:40)

    ??‍⚕️ Ε καλά μην φωνάζεις σε άκουσα! Ο Θεός τιμωρεί!

  39. Άγιος Χρυσόστομος: Ο Θεός τιμωρεί!

    ??‍⚕️ Άσχετε Αδαή συμφωνείς με τον Χρυσόστομο; Άστο σε μένα! Καθαρίζω για πάρτη σου.

    ? Άσχετος Αδαής: «Φυσικά και συμφωνώ με τον Ι.Χρυσόστομο.» (2 Δεκεμβρίου 2018 at 13:08)

    ➡️ Άρα λοιπόν ο Θεός τιμωρεί! Θέλεις να προσθέσεις κάτι άλλο φίλε μου;

    ? Άσχετος Αδαής: «ΝΑΙ λοιπόν ο Θεός Τιμωρεί» (19 Μαρτίου 2019 at 15:40)

    ??‍⚕️ Ε καλά μην φωνάζεις σε άκουσα! Ο Θεός τιμωρεί!

  40. Άσχετε Αδαή ο Θεός τιμωρεί;

    ? «Όχι, ο Θεός δεν τιμωρεί» (18 Οκτωβρίου 2018 at 17:48)

    ??‍⚕️ Καλά εσύ αγόρι μου είσαι για τα σίδερα. Άσε έχω την κατάλληλη θεραπεία για σένα. Θα βάλω τον Γιδοβοσκό να σου διαβάζει μέρα νύχτα τα σχόλια του Croif.

    ▪️ Τα σχόλια του είναι η καλύτερη ψυχοθεραπεία. Από πειράματα που διεξήχθησαν στο Ιατρείο μου παρουσία συναδέλφων και ειδικών εμπειρογνωμόνων, αποδείχθηκε ότι η έκθεση των ασθενών στην αιρετική του παπαρολογία είχε θετικά αποτελέσματα. Σε συνδυασμό μάλιστα με την λήψη λιθίου δύναται ο ασθενής να θεραπευτεί.

    ? Ελάτε και οι δυο σας από το Ιατρείο μου. Ραντεβού στο τηλ 666999666 μόνο βραδινές ώρες.
    Υ.Γ Αν δεν μπορεί να έρθει ο Γιδοβοσκός δεν πειράζει. Έχω δεμένο χειροπόδαρα στο Ιατρείο μου τον Croif. Με μια ένεση που θα του κάνω θα παπαρολογεί όλη μέρα. (Αν και εδώ που τα λέμε είναι περιττή η ένεση).

  41. Θυμάστε που σας είχα πει ότι σιγά σιγά θα ανεβάζω το επίπεδο; Προσέξτε πως έχουν τα πράγματα. Από ανώνυμος, έγινα Μεγαλόσαυρος και δάγκωσα τον Θεόφιλο Παπαστρούμφ της Κύπρου και μην τον είδατε τον Παναή. Που είναι εκείνος που προκαλούσε βρίζοντας τις μάνες των σχολιαστών; Τι απέγινε η θεολογία του; Τα ίδια έπαθαν και καμιά δεκαριά χριστιανοί που προσπάθησαν να με απωθήσουν με τις τερατολογίες τους, αγνοώντας το τέρας που είχαν μπροστά τους. Το αποτέλεσμα της σύγκρουσης ήταν να εξαφανιστούν από το πεδίο.

    ▫️ Στο επόμενο level από Μεγαλόσαυρος έγινα Γιατρός και όλους τους τρελούς (remember : 2018, oko, Μελινα, Heron, κτλ) τους έκλεισα στο τρελάδικο.

    ▫️ Και τέλος από Γιατρός θα γίνω Δικαστής. Με την εξουσία που μου δίνει ➖ θα δικάσω εσάς τους δυο και θα σας παραδώσω στον Σατανά (όπως ο Απ Παύλος τον Πόρνο της Κορίνθου) μήπως και σωθεί η ψυχή σας. Εισαγγελέας στην έδρα θα είναι ο «Αγανακτισμένος» (τούμπανος σχολιαστής και αγανακτισμένος με τον Άσχετο) Πρόεδρος εγώ και ένορκοι οι αναγνώστες του Κατοχικά μαζί με έναν Μήτσο από την Αγγλία. Μάρτυρες υπεράσπισης δεν θα υπάρχουν παρά μόνο οι ομολογίες σας (σχόλια).

    ? Αν δείτε σχόλιο με ψευδώνυμο «Δικαστής» να ξέρετε ότι πλησίασε η ώρα σας.

    1. Οταν ερθεις με το ονομα Δικαστης να ερθεις με πολυ φορα.πως λενε στο Σαλονικα?”παρε φορα απ’τον Χορτιατη…….”.ο Γιδοβοσκος δεν πιστευει οτι ο Θεος τιμωρει.πιστευει οτι στην ουσια,στην πραγματικοτητα ο ανθρωπος αυτοτιμωρειται.σου ειχα γραψει οτι εαν βγω γυμνος στους μειον 25 θα αρρωστησω.ειναι σωστο να πουμε οτι με τιμωρησε ο καιρος?ειναι σαν εκφραση.στην πραγματικοτητα φταιει ο καιρος?ο γονεας ποιον θα μαλωσει?τον καιρο η το χαζο παιδι του?ανεβαζεις συνεχως παραδειγματα με ανθρωπους που χρησιμοποιησαν την εκφραση ”ο Θεος τιμωρει”.ε και?τι σημαινει που το ειπαν?σου ειχα γραψει στο παρελθον για το θεμα οτι οταν λεει καποιος κατι κοιταει κ τον σκοπο που το λεει.ο σκοπος της εκφρασης ”ο Θεος τιμωρει” ειναι για την προστασια του πιστου.δεν σε κοβει?σε κοβει αλλα εισαι κουτοπονηρος.στη μανα μου ο πνευματικος θα πει ”ο Θεος τιμωρει”.μεχρι εκει φτανει ,πως να το κανουμε.μαζι μου θα το παμε κ ενα βημα παραπανω.μπορουμε να κανουμε μια συζητηση κ να πουμε για αυτοτιμωρια.λες οτι το γραφει η Γραφη που ειναι Θεοπνευστη.στην Θεοπνευστη Καινη Διαθηκη ο Ιησους σε μια παραβολη λεει ”οσους δεν με δεχτηκαν φερτε τους εμπρος μου κ σφαξτε τους”.να το παρουμε κυριολεκτικα?να γινουμε ταλιμπαν?μη γινεσαι αστειος,κανεις κακο στην εικονα σου.εγω λεω οτι ο Θεος δεν τιμωρει.αποδειξε μου οτι ειμαι αιρετικος.αποδειξε μου οτι αλλοιωσα δογμα.ειδαλλως παρε τον Μητσο απο την Αγγλια,παρε κ την Αθηνουλα,παρτε φορα κ οι τρεις απο την λιμνη Πλαστηρα κ κατεβειτε με την οπισθεν.εσενα σου’χει γινει αλλωστε συνηθεια μαζι μου

      1. Για να δεις Γιδοβοσκέ την ουσία θα πρέπει ο εγκέφαλος σου να διαθέτει φαιά ουσία.

        ➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»

        ❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
        ? Απάντησε αιρετικέ σκύλε!

        ➡️ Νικόλαος Σωτηρόπουλος επί των αιρέσεων: «Δεν το λέμε εμείς ότι ο Θεός τιμωρεί, το λέει ο Ίδιος ο Θεός, το λέει ο λόγος Του, το λέει η Γραφή που είναι θεόπνευστη. Ή πιστεύουμε στη Γραφή ή δεν πιστεύουμε!»

        ▫️ Στο σχόλιο σου αυτό 27 Μαρτίου 2019 at 15:18 εγκατέλειψες όταν παρέθεσα τα λόγια του Νικόλαου Σωτηρόπουλου σχετικά με την τιμωρία. (Μπουγατσόφλωρε!)

        ❓ Συμφωνείς με τον Σωτηρόπουλο Ναι ή Όχι;

        ? Ομολόγησε αιρετικέ σκύλε!
        «Η μοναδική και αποκλειστική οδός σωτηρίας των ανθρώπων είναι η Ορθοδοξία.» Αυτή ήταν η άποψη σου; Ναι ή Όχι;

      2. Παραθέτω από το βήμα της ορθοδοξίας το παρακάτω σε στυλ ερωτήσεων για όσους είναι φαύλοι:

        ✝️ «Ό Θεός δεν απείλησε ΤΙΜΩΡΙΑ με θά­νατο, αν οι πρωτόπλαστοι παρέβαιναν την εντολή του; Και δεν πραγματοποίη­σε την απειλή του, όταν ή παράβαση συνέβη; Την ήμερα της παραβάσεως δεν τούς έδιωξε από τον παράδεισο και από κοντά του, πράγμα πού σημαίνει πνευματικό θάνατο; Και κατόπιν δεν επέφερε και τον σωματικό θάνατο; Γιατί ό θάνατος είναι δυσάρεστος; Δεν είναι και για άλλους μεν λόγους, αλλά και διό­τι είναι ΠΟΙΝΗ, πού επιβλήθηκε στον άνθρωπο λόγω της αμαρτίας;»

        ➡️ Νικόλαος Σωτηρόπουλος: «Ο Κύριος τιμώρησε τους πρωτοπλάστους!»

        ? Είσαι αιρετικός βρωμερός σκύλος όπως λέει και ο Απ Παύλος.

        1. Καταρχην θα βαλουμε τα πραματα στην θεση τους.εγκατελειψα διοτι αυτο θα εκανε καθε αξιοπρεπης ανθρωπος.κατευθυνεις συνεχως την συζητηση εκει που θελεις εσυ.θελεις συνεχως να γραφεις κ οι αλλοι να ακολουθουν τα σχολια σου.να παιρνουν θεση στα σχολια σου.στα σχολια των αλλων ΠΟΤΕ δεν απαντας.τα αγνοεις διοτι ετσι σε συμφερει.ετσι ενεργουν οι κουτοπονηροι.δεν θα παρω θεση σε αυτα που εγραψες.πρωτα θα αποδειξεις(αμα το κανεις θα παραδεχτω οτι η πιστη μου ειναι αλκοολικη φαντασιωση) οτι ειμαι αιρετικος διοτι λεω οτι ο Θεος δεν τιμωρει.με ειπες αιρετικο για αυτη μου την αποψη.αποδειξε οτι αλλοιωσα δογμα,οτι ειμαι αιρετικος.θα απαρνηθω την πιστη μου εαν το κανεις.ο Ιησους θελει να σφαξουμε οσους δεν Τον δεχονται?το γραφει η Θεοπνευστη Γραφη.ειναι ο λογος Του Κυριου.να το παρουμε κυριολεκτικα?γιατι δεν απαντας?αλλος Γιοχαν μας εφανερωθει?κλασικο λαμογιο ο Γιατρος.ειπες οτι η πιστη δεν εχει αξια ως εννοια για σενα.δηλωσες οτι η Ορθοδοξη πιστη ειναι αλκοολικη φαντασιωση.μπορεις να το αποδειξεις?παπαρια μπορεις.δεν το γνωριζεις,το πιστευεις.εισαι τερμα πιστος οποτε η αρχικη σου δηλωση ειναι ενα ψεμμα.εισαι ενας ψευτης κ μισος.αποδεδειγμενα.ετσι λειτουργουν οι τιμιοι συζητητες.στην συγκεκριμενη περιπτωση φερεσαι ατιμα.ακολουθεις τα χναρια του Γιοχαν.εμ δε γινεται αλλιως.η θα ταπεινωθεις η θα φερθεις ατιμα για να συνεχισεις.προτιμας το δευτερο.ψευτης κ ατιμος

          1. Πολύ ευχαρίστως!
            Παραθέτω από το ορθόδοξο περιοδικό «Σταυρός» :
            ➡️ «Όσοι δεν παραδέχονται τον Θεό ως τιμωρό της αμαρτίας και της ασε­βείας, αυτοί ΑΙΡΕΤΙΖΟΥΝ, διότι παρερ­μηνεύουν μία ιδιότητα του Θεού, την αγάπη, και καταργούν μία άλλη ιδιότη­τα του Θεού, τη δικαιοσύνη.»

            ➡️ Άγιος Χρυσόστομος: «ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΙΚΑΙΟΣ ο Θεός, αν άφηνε ΑΤΙΜΩΡΗΤΟΥΣ τόσο μεγάλους αμαρτωλούς και βασανισμένους τόσους ενάρετους, εάν δεν είχε ετοιμάσει και για τους μεν και για τους δε μια άλλη μελλοντική κατάστασι.»

            ? Είσαι ένα αιρετικό βρωμερό κοπρόσκυλο όπως λέει και ο Απ Παύλος.

  42. Κλάψε,δεν σε ενδιαφέρει η όποια αλήθεια.Εάν ο Θεός τιμωρεί η όχι αλλά η ικανοποίηση της υστεροβουλία σου…
    Αυτό που σε καίει είναι ότι στην Ορθόδοξη Πατερική Θεολογία ο Θεός δεν είναι ένας ψεύτικος κριτής.
    Γιατί σε ενοχλεί τόσο πολύ και κοπτεσαι?
    Διότι ο ψεύτικος Θεός κριτηής πέθανε στην Δύση εδώ και αιώνες.
    Θέλεις να ”λατρεύουμε” τον ψεύτικο Θεό της Δύσης και στην Ελλάδα για να πεθαίνει ο Θεός και εδώ.
    Κούνια που σε κούναγε ο Θεός της Ορφοδοξίας είναι ανίκητος
    διότι είναι ο Πραγματικός Τριαδικός Θεός.
    Ο αληθινός Θεός είναιι πατέρας,δάσκαλος και ιατρός και λιγότερο κριτής.
    Γράφει ο άγιος Ισαάκ ο Σύρος, ότι οι κολαζόμενοι στη γέεννα τιμωρούνται με τη μάστιγα της αγάπης του Θεού… Είναι άτοπο να πιστεύει κανείς ότι οι αμαρτωλοί στην κόλαση στερούνται την αγάπη του Θεού. Γιατί η αγάπη του Θεού, που είναι απότοκος της γνώσης γι’ Αυτόν, δίνεται αδιάκριτα σε όλους, αλλά ενεργεί κατά δύο τρόπους: τους μεν αμαρτωλούς κολάζει, τους δε δίκαιους ευφραίνει
    Ο Αγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς παρατηρεί: “Ο Θεός δεν είπε στον Αδάμ: επίστρεψε εκεί απ’ όπου ελήφθης, αλλά του είπε: “Γή εί και εις γήν απελεύση”. Δεν είπε: εν ή δ’ αν ημέρα φάγητε απ’ αυτού, να πεθάνετε! αλλά “εν ή δ’ αν ημέρα φάγητε απ’ αυτού, θα πεθάνετε”. Ούτε και πρόσθεσε μετά, “επίστρεψε τώρα στη γή”, αλλά είπε: “Θα επιστρέψεις” (απελεύση) προειδοποιώντας τον μ’ αυτόν τον τρόπο, επιτρέποντας δίκαια και όχι εμποδίζοντας εκείνο που θα γίνει”.
    Ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός γράφει:
    «Μη γαρ οιέσθω τις, ότι ουκ αναγνωρισμός εκάστου προς έκαστον επί της φοβεράς εκείνης συναγωγής γενήσεται. Ναι, όντως έκαστος αναγνωριεί τον πλησίον αυτού, ου τω του σώματος σχήματι, αλλά τω διορατικώ της ψυχής όμματι» PG 95, 276A.
    Δηλαδή καθένας Θα καθρεφτίζει τον εαυτό του ο καθένας στον άλλον και θα σκύβει το κεφάλι και θα πηγαίνει στην θέση του…
    Ti μας είπε και ένας σύγχρονος Αγιος?:
    Ο Θεός δεν τιμωρεί τον άνθρωπο για τις αμαρτίες του… Ο άνθρωπος αυτοτιμωρείται από τις αμαρτίες του, επειδή απομακρύνεται από το Θεό, με το να αμαρτάνει.
    Ας πούμε ένα παράδειγμα: Εδώ είναι το νερό, εκεί είναι η φωτιά. Βάζει ο άνθρωπος το χέρι του στο νερό και δροσίζεται. Βάζει το χέρι του στη φωτιά και καίγεται. Όταν ο άνθρωπος καίγεται, καίγεται μόνος του, δεν τον καίει ο Θεός…
    Αγιος Προρφύριος.

  43. Βάζεις σε πειρασμό έναν άπιστο να πει:

    Άγιος Χρυσόστομος ? Άγιος Πορφύριος.

    Σε κάθε λόγο που εξέρχεται από το αιρετικό σου στόμα (βόθρος) δίνεις μομφή στο όνομα του Χριστού και της εκκλησίας του.

    ▫️ Το γεγονός ότι παρερμηνεύεις τα λόγια των Αγίων (ως αιρετικός σκύλος που είσαι) σε οδηγεί σε μετωπική σύγκρουση με αυτούς.

    ➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»

    ❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
    ? Απάντησε αιρετικέ σκύλε!

    ➡️ Νικόλαος Σωτηρόπουλος: «Δεν το λέμε εμείς ότι ο Θεός τιμωρεί, το λέει ο Ίδιος ο Θεός, το λέει ο λόγος Του, το λέει η Γραφή που είναι θεόπνευστη. Ή πιστεύουμε στη Γραφή ή δεν πιστεύουμε!»

    ? Άσχετος Αδαής: «Δεν διαφώνησα με Τον Κο Σωτηρόπουλο.» (10 Νοεμβρίου 2018 at 11:17)

    ? Τα αποτελέσματα της αίρεσης!

    1. Βάζεις σε πειρασμό έναν άπιστο να πει:

      Άγιος Χρυσόστομος ? Άγιος Πορφύριος.

      ▫️ Το γεγονός ότι παρερμηνεύεις τα λόγια των Αγίων (ως αιρετικός σκύλος που είσαι) σε οδηγεί σε μετωπική σύγκρουση με αυτούς.

      ➡️ Χρυσόστομος: «Εκείνος λοιπόν (ο Θεός) που ΕΠΕΦΕΡΕ σ’ αυτούς (στον κατακλυσμό) τόσο μεγάλη ΤΙΜΩΡΙΑ, δεν θα μας ΤΙΜΩΡΗΣΗ εμάς πολύ περισσότερο;»

      ❓ Ερώτηση: Ποιος επέφερε (προκάλεσε) αυτή την τόσο μεγάλη Τιμωρία;
      ? Απάντησε αιρετικέ σκύλε!

      ➡️ Νικόλαος Σωτηρόπουλος: «Δεν το λέμε εμείς ότι ο Θεός τιμωρεί, το λέει ο Ίδιος ο Θεός, το λέει ο λόγος Του, το λέει η Γραφή που είναι θεόπνευστη. Ή πιστεύουμε στη Γραφή ή δεν πιστεύουμε!»

      ? Και ο Άγιος Χρυσόστομος του δυτικού μεταφυσικού τρόπου θεολογήσεως;

Αφήστε μια απάντηση

elGreek