Η νορβηγική ταινεία Kataver σού τά λέγει όλα, πρόβατον ή λύκος τού λύκου προβατόλυκος; Μήν τήν χάσεις…
Η ταινεία Kataver (Cataver) τού 2020 μ.Χ… σού προλέγει τό παρελθόν καί τό μέλλον σού, από τό παρόν σού δύνησαι ν’ αλλοιώσεις πρός ωφέλειαν τινήν ή βλαβήν τινήν τό μέλλον σού. Δυστυχώς, η επιβίωση τής ψυχής έρχεται σ’ αντίθεση μέ τήν επιβίωση τής ψυχής μέσα από τήν επιβίωση τής ανθρωπιάς = ευανθρωπίας…
Η ιστορία διαδραματίζεται μετά από έναν πυρηνικόν πόλεμον καί τίς επακόλουθες συνέπειες λοιμού, λιμού, καταποντισμού… Ένας σκηνοθέτης σκαρφίζεται μία θεατρική παράσταση σ’ έναν νεοκλασσικόν παλατοξενοδοχείον τινός λόφου τής πόλης, μέ τό δόλωμα τού ταϊσματος γεύματος.. Η θεατρική παράσταση παρίσταται σ’ όλον τό ξενοδοχείον καί αφού οί θεατές διά νά εξεχωρίζουν από τούς υποκριτές φοράνε μάσκες, σάς θυμίζει κάτι αυτόν; Κάθως διασκορπίζονται σ’ όλον τό ξενοδοχείον ακολουθώντας τόν αγαπημένον τούς ηθοποιός κατά μικρές ομάδες οί θεατές, απάγονται καί άγονται είς τά υπόγεια τούς οποίους κατακόβουν μέ κρεοπωλειακά μηχανήματα. Οί μυστικές θύρες απαγωγής ευρίσκονται όπισθεν πινάκων μέ πρόβατα σφαγμένα καί λύκους χαρωπούς. Σκοπός τής παράστασης είναι νά απομονώσουν ήτοι διασκορπίσουν τά πρόβατα Τού Χριστού καί νά τά σφάξουν πρός ιδίαν βρώσιν τούς καί διά τήν χρήση ανδροχρώμιου…
Η συγκλονιστική αυτή ταινεία δείχνει μέ δραματικόν τρόπον πώς τά εξιππασμένα ανυποψίαστα πρόβατα δολώνονται εκατοντάδες έτη καί σφάζονται μέ τόν μέν ή δέ τρόπον, άμεσα ή έμμεσα μέσω τών μηχανισμών τής οικονομίας, τού πολέμου, τών κομμάτων, τών ιδεολογιών καί άλλων παγίδων διαχωρισμού τούς, οπού συμβολίζεται μέ τήν ακολουθία συγκεκριμένου υποκριτή/Υποκριτή τής ταινείας…
Οί μασκοφόροι είναι τά θύματα καί η μασκοφορία τούς επιβλήθην από τούς δήθεν ηθό+ποιούς καί όντως υποκριτές, οπού ό καθένας είναι ποιμένας τινής ιδεολογίας, χαρακτήρος καί τρόπου ζωής οπού επέβαλαν σ’ ΕΜΑΣ από αιώνες οί σφαγείς ΜΑΣ. Ό Χριστός είπε ό μισθωτός ποιμένας θά εγκαταλείψει τήν αγέλη άμα δέν πληρώνεται…
Έν τέλει, μία θεάτισσα αποκαλύπτει τό σκοτεινόν μυστικόν τού Ματθαίου ό οποίος είναι ό σκηνοθέτης τής θεατρικής παράστασης. Οί υπόλοιποι υποκριτές νόμιζαν ότι απλά τούς απήγαγαν είτε τούς σκότωναν είτε όχι δέν τό ξεκαθαρίζει η ταινεία διά νά οικειοποηθούν τά πράγματα τούς καί νά τά πωλήσουν, δέν γνώριζαν ότι έτρωγαν φρέσκον κρέας θεατών!
Ό Ματθαίος λέγει πώς δέν είναι εντροπή η επιβίωση… αυτή είναι η αίσθηση τού ανθρώπου χωρίς ευανθρωπία, τού Άθεου τού Αντίχριστου… νά σκοτώνει αθώους δυστυχισμένους συμπολίτες τού διά χάριν τής ιδιοτελούς αυτοεπιβίωσης τού! Όντως από μικρός κατάλαβα ότι ό ηθικός άνθρωπος είναι ό εντρεπώμενος, άλλωστε οί παλαιότεροι Κυπραίοι θεωρούσαν καλόγνωμον ή καί καλοπροαίρετον ή καί καλολόγισμον άνθρωπος καί γυναίκα πρός υπανδρειά αυτόν οπού κυκλοφορούσε μέ σημαία τήν εντροπή. Αντιστρόφως έλεγαν: «όποιος δέν εντρέπεται ό κόσμος είναι δικός τού» καί όντως ισχύει, αργότερα όσους γνώρισα οπού είναι μεγιστάνες είχαν έναν κοινόν παρονομαστήν έστω καί εάν δέν ομοίαζαν σέ τίποτε άλλον, ήσαν όλοι τούς αδιάντροποι, λέξεις οπού δέν χρησιμοποιούνται πολύ πιά διότι «απώλαισαν» τό «νόημα» τούς…
Η ταινεία είναι έναν θρίλερ αλήθειας διά τό τί ΜΑΣ κάμνουν καί τί ΜΑΣ ετοιμάζουν σέ τελική ανάλυση καί τελική κατάληξη, τήν σφαγήν ΜΑΣ… Μήν τήν χάσετε θά αφυπνίσει πολλά αποκοιμισμένα πέταλλα τών ενεργειακών κέντρων σάς οπού υποτίθεται ότι έπρεπε νά γνωρίζετε από τίς γιόγκες, τά τάϋ τσί, καί τίς φιλοσοφικές προσεγγίσεις μέ υπεκφυγικά «ευφυολογήματα» «γοητευτικών» «φιλοσοφιών» οπού κηρύχθηκαν θρησκείες, ηθικολογία καί πραγματικότητα αλλά δέν εισίν….
Σού θυμίζει τούς ψαλμούς τού Δαυίδ, τά Πρωτόκολλα Σιών, τήν Αποκάλυψη, χωρίς σκόπιμα νά τά αναφέρει διά νά σέ κάνει νά σκέπτεσαι καί νά ψάχνεις, ήτοι ή νά μάθεις νά επιβιώνεις τήν ευανθρωπία μαζύν μέ τήν ψυχήν καί τό σώμαν ή νά χαθείς μέσα είς τήν σύγχρονη πολυιστολογική παλειανθρωπιά μέ πολλά φανταζείν ονόματα διά νά μήν καταλαβαίνεις τήν αλήθεια όπισθεν τού εθισμού από τήν γοητεία τής μαγγανείας τού υποκριτού οπού σέ «εμπνέει», όπως οί δαίμονες = ιθύνοντες = ειδήμονες οπού εμπνέουν αναλόγως τόν κάθε ποιμένα διάβολον, τόν κάθε υποτακτικόν τού καί τό κάθε θύμα τού…
Η ταινειά διαθέτει 500 συμβολισμούς μέχρι τήν πλύσιν εγκεφάλου ανθρώπων οπού θυσιάζουν τίς οικογένειες τούς διά νά ζήσουν έναν βίον «ευτυχισμένον» έξω από τούς λιμούς καί τούς λοιμούς. Όταν η επιβίωση σέ κάνει αποκτηνομένον ζωόβιον = ζόμπυ…
Έναν κοριτσάκι λέγεται Αλίκη η οποία ταξειδεύει είς τήν χώραν τών φόνων αλλά επειδή ομοιάζει μέ τό αποθαμένον κοριτσάκι τού σκηνοθέτη Ματθαίου τήν γλυππάρει τήν θυσία…
Μήν τήν χάσεις, ιδές τήν μέ άλλη ματιά, μέ τήν ματιά οπού σού πλασάρει ημισυγκεκαλυμένως ό σκηνοθέτης, σού συμβαίνει τούδε καί θά σού υπερσυμβαίνει είς τό πολύ σύντομον εφεξής…
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Μας έχεις πηδήξει κυριολεκτικά και μεταφορικά την Γλώσσα ρε φίλε.Πάω να σε διαβάσω και μου βγάζεις τα μάτια. Έλεος…