Διαφημίσεις

«Θέλουμε να γιορτάσουμε το Ραμαζάνι μαζί με τους Νορβηγούς μουσουλμάνους», λέει ο εκπρόσωπος της Coke

Η εκστρατεία θα περιλαμβάνει διαφημιστικές αφίσες με το γνωστό λογότυπο Coke που περιβάλλεται από ημισέληνο, ένα εικονογραφικό ισλαμικό σύμβολο.

Η νορβηγιδα διευθυντής μάρκετινγκ της Coca-Cola, η Johanna Kosanovic, αναφέρει ότι το νέο λογότυπο είναι μέρος της δέσμευσης της μάρκας για ποικιλομορφία και ένταξη.

“Στις μουσουλμανικές χώρες έχουμε μια μακρά ιστορία να επισημάνουμε το Ραμαζάνι, όπως και εμείς στη χώρα μας έχουμε παράδοση για εκστρατείες για τα Χριστούγεννα”, ανέφερε η Κοσάνοβιτς στην νορβηγική εφημερίδα Dagbladet, σύμφωνα με μια αγγλική μετάφραση που παρέχεται από την Google. “Τώρα για πρώτη φορά στη Νορβηγία, θέλουμε να γιορτάσουμε το Ραμαζάνι μαζί με τους Νορβηγούς μουσουλμάνους”.

Ερωτηθείς αν η εταιρεία ανησυχεί για την αντίδραση, η Κοσάνοβιτς δήλωσε “οτι είναι εντάξει” αν κάποιοι δεν μοιράζονται το όραμα τους για πολιτιστική ένταξη.

«Πιστεύουμε ότι οι περισσότεροι μοιράζονται τις αξίες μας, όπως η σημασία της κοινότητας και της χαράς. Επομένως, καταλαβαίνουμε ότι δεν θα ηθέλαν όλοι να πάρουμε μια ενεργό θέση για την πολιτισμική ένταξη. Είναι εντάξει “, δήλωσε η Κοσάνοβιτς.

Η νέα καμπάνια θα ξεκινήσει την Παρασκευή.

infowars.com/coca-cola-releases-crescent-moon-logo-for-ramadan/



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

4 σχόλια στο “Η Coca-Cola αναμένεται να κυκλοφορήσει ένα νέο λογότυπο στη Νορβηγία αφιερωμένο στους μουσουλμάνους κατά τη διάρκεια του ιερού μήνα που είναι γνωστό ως Ραμαζάνι.”
  1. ειδες η κοκα
    ανεβαζει το πνευματικο επιπεδο
    πινοντας κοκα [με ημισελινο] οι λαθροκουβαλητοι θα ενταχθουν με τις αξιες της δυσης
    ε ρε σαλβινι που σας χρειαζεται….

  2. + Καλημερα! Πού να θυμάται άραγε κάποιος ότι το copyright της ημισΕΛήνου,
    ακόμη κι αυτό ανήκει στους ΈΛΛΗΝΕΣ αφού ο πρώτος επισκέπτης της περιοχής θεωρείται,
    “παίζει να ήτανε” & ο ιδρυτής της,
    ο βασιλεύς των Μεγαρων/Μεγαρέων ο Βύζας ένεκα του οποίου,
    τιμής ένεκεν κατόπιν,
    δόθηκε το όνομά του στην ξακουστή στα πέρατα της Οικουμένης αυτοκρατορία,
    την περιλαμπρη Βασιλεύουσα το Βυζάντιο.

    Παρεπιπτόντως κάτι ανάλογο,
    όπως συνέβη με τους πρώιμους επισκέπτες Ευβοιωτες και μαλιστα Χαλκιδεους οι οποίοι πρωτοεποικησαν εκείνη την περιοχή της Μακεδονίας η οποία αργότερα,
    πάλι τιμής ένεκεν,
    ονομάστηκε Χαλκιδική.

    Να ζητήσουμε πνευματικά δικαιώματα απο την φίρμα με τα αναψυκτικά ;

    Το ίδιο συνέβη και με την σημαία των Αλβανών σήμερα η οποια ειναι κόκκινη κα φέρει επ αυτης τον Δικεφαλο αετό,
    την οποία χρησιμοποιούσαν επίσης οι Βυζαντινοί και σήμαινε έναρξη πολεμικής επιχείρησης της αυτοκρατορίας εναντίον κάποιου επίδοξου εχθρού.
    Σε καιρό ειρήνης το φόντο στο χρώμα της σημαίας ήταν το κίτρινο.
    Άρεσε φαίνεται στα αλμπανά γι αυτο & χωρίς να ρωτήσουν κανέναν ιδιοποιήθηκαν τη φάση κάνοντας το όπως είπαμε σημαία τους.
    Κατά τα άλλα καμώνονται ότι έχουν ιστορία.
    Μα κάτι ξεγυρισμενες φάπες που χρειάζονται μερικοί- μερικοί.

  3. ας πάνε πρώτα αν τολμάνε , να κάνουν το ίδιο μέσα στις μουσουλμανικές χώρες για τον χριστιανισμό και το πάσχα, να δείξουν ότι «Πιστεύουμε ότι οι περισσότεροι μοιράζονται τις αξίες μας, όπως η σημασία της κοινότητας και της χαράς. Επομένως, καταλαβαίνουμε ότι δεν θα ηθέλαν όλοι να πάρουμε μια ενεργό θέση για την πολιτισμική ένταξη. Είναι εντάξει «,

    Να δούνε εκεί, πόσο “εντάξει” θα τους φτιάξουνε…!!!!!… …

  4. Η κοκα κολα να πληρωσει πνευματικά δικαιώματα απο χρήση σήματος (ημισΕΛηνου) στη χώρα μας αν θΈΛει να τα πάμε καλά εφ’
    όσον πρόκειται για εμπορική Διαχείριση της ημισΕΛηνου του κάτι σύμβολο οπως σημαία τους.
    Όποιος ξέρει να.γαμαει καλά θα κάνει να μαθει και να πληρωνει.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek