Παρά τη δίνη της αντιπαράθεσης, παρά το γεγονός ότι η ταινία είναι στα Λατινικά και τα Αραμαϊκά μόνο με αγγλικούς υπότιτλους, παρά το R-rating λόγω των βίαιων σκηνών, η ταινία για τη Σταύρωση του Ιησού ήταν ένα κολοσσιαίο box-office, αποφέροντας συνολικά πάνω από 370 εκατομμύρια δολάρια στην μόνο στις ΗΠΑ. Καθολικοί και Προτεστάντες όλων των αποχρώσεων την αγκάλιασαν.
Λόγω των κερδών, ο Mel απέκτησε την ανώτατη περιουσία κάθε μεγαλοαστέρα του Χόλιγουντ. Μάλιστα. Ο Mel, ο συντηρητικός καθολικός άλφα αρσενικός τους… πήρε τα λεφτά! Οι ισχυροί (και πλούσιοι) αρσενικοί συντηρητικοί χριστιανοί είναι πιο σπάνιοι
Το Hollywood (και ο σατανάς) δεν μπρούσαν να το αντέξουν αυτό. Δεν υπήρξε κάποια έκδηλη συνομωσία. Δεν υπήρχαν κάποιες συναντήσεις στο William Morris (πανίσχυρο “πρακτορείο ταλέντων” του χόλυγουντ) για το πώς θα καταφέρουν να ρίξουν τον σταρ. Αλλά ο Mel ήταν διαφορετικός, δεν ήταν ένας από αυτούς, ήταν περισσότερο σαν ένας από εμάς, και όλοι το ήξεραν και πιθανώς το απεχθάνονταν.
Οι κανόνες λένε ότι αυτοί που έχουν την εξουσία στα χέρια τους μπορεί να ανεχθούν ορισμένες συμπεριφορές όσο το χρήμα ρέει, αλλά μόλις επαληθευθεί ότι οι ταραξίες είναι το δηλητήριο του box-office, τότε βγαίνουν τα μαχαίρια. Η σύλληψή του λόγω αλκοόλ και τα σχόλια που έκανε ήταν ακριβώς τα μαχαίρια που χρειάζονταν.
Το διαζύγιο του πήρε όλα τα χρήματα. Και καθώς η προσωπική του ζωή βγήκε “εκτός ελέγχου” με το δράμα της μαμάς του μωρού, η καριέρα του ακολούθησε την ίδια πορεία. Το “Apocalypto”, η επόμενη ταινία του, ήταν “απογοητευτική δουλειά”, η τελευταία σκηνοθετική του προσπάθεια για 10 χρόνια.
Σε μια βιομηχανία που εξυμνεί όλα τα είδη της σεξουαλικής ανηθικότητας και εκφυλισμένης συμπεριφοράς, μια βιομηχανία που συνηγορεί υπέρ του να επιτραπεί η είσοδος στις Ηνωμένες Πολιτείες ενός σκηνοθέτη, παρά την καταδίκη του για βιασμό ανηλίκου (Ρομάν Πολάνσκι – δες κι εδώ) μια βιομηχανία που έχει κατηγορηθεί ότι είναι κρησφύγετο παιδεραστών (δες εδώ) η βιομηχανία αυτή δεν θα μπορούσε να επιτρέψει σε έναν ετεροφυλόφιλο, λευκό, παραδοσιακό Mel να κατέχει οποιοδήποτε είδος εξουσίας.
Η “επιστροφή”
Αγωνίστηκε, συνέχισε να πρωταγωνιστεί σε ταινίες, οι περισσότερες όχι πολύ καλές, αλλά όταν ο χρόνος ήταν κατάλληλος, το Χόλιγουντ, όπως είναι η ειδικότητά του, ξεκίνησε το σόου: Άναψε το πράσινο φως για μία ένα μεγάλου προϋπολογισμού πολεμική ταινία- ο Gibson ήταν πάντα καλός στο να κινηματογραφεί μακελειά – και άρχισε σιγά-σιγά να διαρρέει ιστορίες ότι ήταν έτοιμο να τον “συγχωρήσει”.
Γιατί τώρα; Επειδή αυτοί κάνουν κουμάντο. Αυτή η νέα προσπάθεια δεν θα διαθέτει παραδοσιακούς ήρωες του Μελ. Δεν θα υπάρχουν πολεμιστές που θα οδηγούν το λαό τους σε εξέγερση για ελευθερία, ενώ θα πέφτουν στο κρεβάτι με Γαλλίδες βασίλισσες στην ελεύθερη ώρα τους, ούτε ο Σωτήρας του κόσμου, που θα παθαίνει τόσα πολλά για τη σωτηρία της ανθρωπότητας. Όχι, το “Hacksaw Ridge” (“Αντιρρησίας Συνείδησης”) είναι μια πολεμική ταινία για ένα ειρηνιστή.
Αλλά ο Mel συμφώνησε να το σκηνοθετήσει. Ο Mel έλαβε ένα standing ovation με δάκρυα στα μάτια του. Ο Mel περπάτησε στο κόκκινο χαλί θρηνώντας για την «τραγωδία» των εκλογών του 2016. Οι κριτικοί έγραψαν διθυραμβικά σχόλια για το “Hacksaw Ridge” ότι είναι ένα αριστούργημα. Αλλά αυτός ο γενειοφόρος Mel μπροστά από τα φώτα δεν είναι εκείνος που θυμόμαστε στο “Mad Max” ή στο “The Patriot”. Όχι, αυτός ο Mel φαίνεται καταβεβλημένος.
Ακούτε παιδιά;
Στέλνει ένα μήνυμα σε όλους τους άλλους άλφα αρσενικούς στο Χόλιγουντ, ειδικά εκείνους τους σπάνιους που κρατούν τις παραδοσιακές χριστιανικές πεποιθήσεις, αντί των New Age μιασμάτων που είναι τόσο αχαλίνωτα στη Νότια Καλιφόρνια. Marky Mark (Mark Wahlberg), έλαβες το μήνυμα. Μπορείς να λες στον κόσμο για την καθολική σου πίστη, αλλά να είσαι προσεκτικός. Δεν θέλεις να καταλήξεις σαν τον Μελ.
Το ίδιο ισχύει και για σένα Ροκ (Ντουέιν Τζόνσον). Το ίδιο για σένα Vin Diesel. Ακούτε Jason Statham και Liam Neeson; Σας αρέσει η δουλειά σας; Οι άνδρες του Hollywood ξέρουν ποιος έχει τον έλεγχο. Ξέρουν ποιος κάνει κουμάντο. Το Hollywood έχει συγχωρήσει τον Μελ Γκίμπσον. Και εγώ λέω, και τι έγινε;
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
“Ο γενειοφόρος Mel μπροστά στα φώτα ΔΕΝ ειναι εκείνος που θυμόμαστε…”
Στη σύγχρονη εποχή, όταν ένας άνδρας αφήνει γενεια ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΙ ΚΡΥΒΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ, έχει χάσει το “καθαρό του πρόσωπο”, κοινώς πουλάει μούσια….
Παρατηρήστε το!!
Στην συγχρονη εποχη οταν ενας ανδρας αφηνει γενια εχει για να αφησει γιατι μετα 40 χρονια χημικης επιθεσης το 80% ειναι σπανοι. επισης η ψηχαναγκαστικη αγγλικουρομοδα του καθημερινου ξυρισματος ευτυχως μας αφηνει χρονους.
Αλοιμονο όταν το μονο που έχεις για υπεροχή ειναι οι ….τρίχες σου! Είτε άνδρας εισαι είτε γυναίκα….
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΤΡΙΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΑΙΕΣ,ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΝΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΚΡΑΤΑΝΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ.ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΥΣΤΕΣ ΣΧΕΔΟΝ ΕΙΧΑΝ ΜΟΥΣΙΑ.ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΧΙΠΠΗΔΕΣ ΟΥΤΕ ΧΙΠΣΤΕΡΣ,ΓΝΩΡΙΖΑΝ.
ΕΠΙΣΗΣ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΤΑ ΑΓΑΛΑΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ,ΤΟΥ ΔΙΑ,ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΥ ΤΥΑΝΕΑ ΞΥΡΙΣΜΕΝΑ ΦΡΑΠΑ ΣΑΝ ΧΑΡΤΟΓΙΑΚΑΔΕΣ ΤΗΣ ΡΗΓΙΛΛΗΣ?
ΠΟΛΥ ΑΠΛΟΪΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ!
Πρώτον: δεν ειναι δικη μου
Δεύτερον: οι αλήθειες ειναι ΠΑΝΤΑ απλές και φαντάζουν απλοϊκες…
Τρίτον: την εχω επιβεβαιώσει στο 100%
mixanitouxronou.gr/filakistike-poulithike-os-doulos-ke-kindinefse-i-zoi-tou-anazitontas-to-vasilia-filosofo-i-peripeties-tou-platona-sti-sikelia/
ΓΙ’ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΜΟΥΣΑΤΟ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ?
http://hallofpeople.com/gr/indexall.php
ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΙΧΕΣ!
….ΠΕΡΙ ΤΡΙΧΑΣ ΣΥΝΕΧΙΣΗ….Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΟΤΙ, ΑΝ Ο Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ,ΘΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΠΕΡΙΓΕΛΟ-”ΛΟΥΛΟΥ” ,ΓΙΑΤΙ ΕΣΠΑΣΕ ΤΗΝ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΞΥΡΙΣΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ!
Εγώ πάντως δεν έχω λεφτά για ξυραφακια.
Επιπλέον βαριέμαι.
Συν τοις άλλοις όταν ψαχουλευεις το μούσι όλο και κάτι βρίσκεις να τσιμπησεις, προχθές βρήκα ένα τορτελινι
Τουλάχιστον ΕΣΥ εισαι ειλικρινής!
Υπαρχει και το πενθος…
Θα παρακαλούσα την προσοχή και υπομονή σας. —– Α) Υπάρχουν φυλές σπανοί – κάποιες του Ειρηνικού Ωκεανού, της Νότιας Αμερικής κλπ. Υπάρχουν φυλές ολογότριχες, όπου βλέπεις ένα μουστάκι σαν αραιή διαδήλωση, κι όταν γεράσουν ένα μούσι σαν παραλυμένος ιστός αράχνης – κάποιες Αφρικανικές φυλές, Σίνες, Ιάπωνες, Μογγόλοι κλπ. Υπάρχουν δασύτριχοι και ο μέσος όρος. Αυτά δεν αλλάζουν. Β) στην Μέση και Εγγύς Ανατολή η γενειάδα είναι σφραγίδα θρησκευτικής πίστης. Ο μύστακας είναι ο ελάχιστος φόρος στον θεό εκείνο. Για άλλον θεό, η γενειάδα δείχνει την απάρνηση των εγκοσμίων. Στην Ευρώπη γενειάδα, γένια, μούσι, μουστάκια χρησιμοποιήθηκαν για μόδα, ανάλογα με τα τερτίπια που ακολουθούν και οι Κυρίες στον κόσμο για καλλωπισμό. Γ) Ο Αγγλοσαξωνικός τύπος από την Βρετανική Αυτοκρατορία που είχε υιοθετήσει την διακόσμηση με διάφορες εκφάνσεις στα γένια, φθάσαμε στο «καθαρό πρόσωπο» σήμερα. Ο λόγος ήτανε οι δύο παγκόσμιοι πόλεμοι και η ανάγκη να μην υπάρχουν καν μαλλιά – για λόγους οι Κυρίες θα έβρισκαν αποτρόπαιη συνέπεια του τρόπου διαβίωσης των εξαθλιωμένων μαχητών, ενώ το καθαρό πρόσωπο των αξιωματικών χρησιμοποιήθηκε για την επιβολή της ιεραρχίας. Δ) Όταν ο άνθρωπος εκφράζεται όπως επιθυμεί, εκφράζεται ελεύθερα. Μπορεί κάποιος να μην ακολουθεί την μόδα αλλά να ενδύεται όπως θεωρεί ότι του ταιριάζει στο ταπεραμέντο. Το ίδιο με την διακόσμηση του προσώπου. Ε) Όταν πενθώ, δεν με απασχολεί πόσο μεγάλη γενειάδα αναπτύσσω. Ίσως μερικοί άνδρες εκφράζουν την ανάγκη τους για αγάπη έτσι, ίσως άλλοι την αντίθεσή τους στο κατεστημένο. Άλλοι, ανακαλύπτουν ότι το ένα σχήμα ή το άλλο τους ταιριάζει καλύτερα ανάλογα με την ηλικία που είναι. Συμπέρασμα. Θα κρίνω κάποιον με ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ κριτήριο : είναι ατημέλητος ή περιποιημένος; —– Μελ Γκίμπσον : Κοίταξα πρώτα την καμπούρα μου, του χαμογέλασα συντροφικά, και λυπήθηκα για τα κτυπήματα που δέχεται – και εδώ μέσα. – Άργος
ΕΛΠΙΖΩ Ο ΜΕΛ ΓΚΙΜΠΣΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΑΤΙΘΑΣΟΣ ,ΜΕ Η ΧΩΡΙΣ ΜΟΥΣΙ.
Λοιπόν βλέπω ότι χτύπησα φλέβα παλι και πρέπει να διευκρινήσω:
1) μίλησα για τη σύγχρονη εποχή κι όχι για αρχαίους θεούς, παλιούς αριστοκράτες κτλ
2) σαφώς δεν αναφερόμουν σε ειδικές συνθήκες όπως πένθος, ή τυχόν άλλους περιορισμούς.
3) οι Αρχαιοι Αιγύπτιοι λόγω του κλίματος που ζούσαν, ξυριζονταν παντού για να ειναι καθαροί και φορούσαν περούκες.
4) σαφώς ο καθένας εκφράζεται με την εμφάνισή του συνειδητά ή ασυνείδητα, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΚΑΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ….
5) η άγνωστη στο 18:05 το λινκ σου δεν ανοίγει..
6) δεν είπα ότι τα μούσια ειναι το μοναδικό κριτήριο για να βγάλεις απόφαση για έναν άνδρα, είπα ότι ειναι μία λεπτομέρεια, ενα στοιχείο για κατι μεσα του την περίοδο που, χωρίς ειδικές συνθήκες, αφήνει γενειάδα ή μουστάκι..
7) ο Μελ Γκίμπσον ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΟΛΥΓΟΥΝΤ!
ΞΕΠΟΥΛΗΘΗΚΕ.
Όπως όλοι μας, έρχεται κάποια ώρα, κάποια υπέρτατη, για μας, για τον καθένα μας, δοκιμασία που θα αποδείξει τελεσίδικα “ΠΟΣΑ ΑΠΙΔΙΑ ΠΙΑΝΕΙ Ο ΣΑΚΚΟΣ ΜΑΣ”….
Ο δικός του αποδείχτηκε τρύπιος!
Τον τύπο ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΚΑΘΟΛΟΥ.
Αλλά αν αποδεικνυόταν πολύ ανδρείος για να ξεπουληθεί, θα θαύμαζα την ανδρειοσυνη του, ασχέτως των υπολοίπων.
8) πρέπει να συμπληρώσω ότι Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ:
όταν αφήνουν αφέλειες, ή φραντζες, ή χτενίσματα τέτοια που να κρύβεται μερος του προσώπου -δεν μιλάω για ειδικές συνθήκες- τότε ΝΑΙ, ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΡΥΨΟΥΝ.
9) εξυπακούεται ότι οι τρίχες δεν ειναι ο μόνος τρόπος που οι άνθρωποι κρυβόμαστε….