Διαφημίσεις

Μια έρευνα από την εφημερίδα The Times περιέγραψε πώς Coca-Cola ξοδεύει εκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο σε «έρευνες» προσπαθώντας να διαψεύσει τα α-διαψευστα. Ειλικρινά, είναι κανείς αρκετά αφελής να πιστεύει ότι οποιαδήποτε «έρευνα» που υποδηλώνει ότι «δοχεία ζάχαρης ανθρακούχα» δεν σας αυξάνουν το λίπος, τότε είναι ηλίθιος, αλλά αυτό δεν είναι το πραγματικό πρόβλημα εδώ. Το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι αυτό το κάνει η Coca-Cola

μέρα-νύχτα, και δεν μιλάει κανείς. Όταν μου προσφέρθηκε η πρώτη μου «καλή δουλειά», το 2009 ήταν, για κακή μου τύχη, με την Coca-Cola Enterprises (του Ηνωμένου Βασιλείου). Ήμουν ένας αντιπρόσωπος πωλήσεων.

Με ένα φορτηγό γεμάτο με όλα τα αναψυκτικά για να κατανάλωση, (Fanta, Sprite, κοκ) με σύνθημα πουλα-πουλα-πούλα . Μου πήρε μόλις δύο ημέρες για χάσω τον ενθουσιασμό μου. Στόχος μου ήταν σαφής: να γνωρίσω τον πελάτη μου, να γνωρίσω τους πελάτες του πελάτη μου, να τους πουλάω ό, τι χρειάζονται και στη συνέχεια να τους πουλάω ό, τι δεν χρειάζονται.

Κατά την άφιξη στο προαύλιο χώρο ενός σταθμού βενζίνης, απογοητευτικα, είδα ένα νεαρό αγόρι, γυρω στα 14, το πρόσωπό του ήταν φουσκωμένο και

κατακόκκινο και σχεδόν αδύνατο να σταθεί όρθιος. Στο χέρι του; Ένα μπουκάλι δύο λίτρων της Sprite. Η περιεκτικότητα σε σάκχαρα της οποίας είναι 136 γραμμάρια. Αυτό είναι 144% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας !!! Είχα γίνει μεταφορέας για την παχυσαρκία, και ένιωσα απαίσια. Έτσι, αυτό συνεχίστηκε – μέρα με τη μέρα, μήνα με το μήνα. Κάθε μήνα ένα νέο στόχο, νέο προϊόν ή νέα πρωτοβουλία για να «πουλήσω».

Κάθε πώληση μου «σκόραρε» στο μεγάλο υπολογιστή Coke πίσω στη βάση. Κάθε προϊόν μη εταιρικό σε ψυγείο CocaCole και η εταιρεία έστελνε απειλητικές επιστολές να συμμορφωθει ο ιδιοκτήτης του καταστήματος. Στη συνέχεια ήρθε το νέο χρυσό ποτό: το ενεργειακό ποτό. Από την εμφάνιση της Red Bull, ο τομέας αυτός αναπτύσσεται κατά εκατοντάδες ποσοστιαίες μονάδες σε ετήσια βάση. Σε συνάντηση μετά τη συνάντηση μας είπαν από όλες τις νέες ποικιλίες της καφεΐνης γεμάτο βόμβες ζάχαρης που επρόκειτο να πλασάρουν: Ανηλεής τέσσερις γεύσεις, τρεις Μονστερ, τρεις Powerade. Οι στόχοι μας έπρεπε να πληρούνται, και οι στόχοι μας ήταν παιδιά. «Μάθετε όπου τα μεγάλα σχολεία είναι στην περιοχή σας,» μας είπαν. «Δείξτε στα καταστήματα αυτά τα γραφήματα, διαγράμματα, στοιχεία …

Τα παιδιά αγαπούν τα προϊόντα αυτά.» Ένα 500ml Monster Ripper όχι μόνο περιέχει 47 τοις εκατό της συνιστώμενης πρόσληψης ζάχαρης μας, έχει επίσης 160mg καφεΐνης. Αυτό είναι το ισοδύναμο του που έχει ένα κύπελλο και ένα μισό του καφέ, με δέκα σάκχαρα. Οι εκπαιδευτικοί άρχισαν να παραπονιούνται για τους μαθητές τους ότι είχαν παντού ενέργειακα ποτά κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Έτσι, πολλά σχολεία απαγορευψαν τα ανθρακούχα ποτά από τις εγκαταστάσεις τους. Η Coke έπρεπε να αρχίσει την άρση μηχανήματων αυτόματης πώλησης στα σχολεια. Η αντίδρασή τους ήταν απλή: να το πουλήσει εξω απο τα σχολεία.

Κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων της μάρκας «ενεργοποίηση» μας ήταν τρομακτικό. Ως επίσημος χορηγός, θα καταληφθεί πλήρως την Ολυμπιακή λαμπαδηδρομία. Εσωτερικά έγινε λιγότερο για τον φακό, αλλά περισσότερο για το πόσο το προϊόν ήταν διαθέσιμο στη διαδρομή που πήρε μέσα από το Ηνωμένο Βασίλειο. Άρχισα να αμφισβητω την ηθική μας από μέσα, αλλά η απάντηση ήταν συχνά μια παθητική επιθετική «Είμαστε απλά να προσφέρουμε στον πελάτη μια επιλογή». Με τα επίπεδα της διαφήμισης, χορηγίας και branding δεν είναι μια επιλογή, ειναι περισσότερο μια υποσυνείδητη ώθηση. Δουλέψαμε με τα τέσσερα μεγάλα σούπερ μάρκετ να προσφέρουν ευκαιρίες για Coca-Cola με πίτσα, Coca-Cola με ψημένα κοτόπουλα, Coca-Cola με κάρυ και, φυσικά, Coca-Cola με περισσότερη Coke. Η Coca-Cola τα έχει όλα. Η μόνη μας άμυνα είναι να σταματήσουμε να δίνουμε σε αυτούς. Ω – και αν πίνετε το «Βιταμινούχο Νερό» σκεφτόμενοι ότι είναι καλό για σας, σας αξίζει με το παραπάνω εκείνο το τριπλό bypass.

thesecretrealtruth



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

3 σχόλια στο “ΕΣΠΑΣΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΣ COCA COLA ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΡΑΣΕ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ«ΕΙΔΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΝΑ…»”
  1. το επόμενο μεγάλο σοκ στον πλανήτη είναι όταν θα σπασει υπάλληλος εταιρίας που φτιάχνει τσίχλες κ θα αποκαλύψει επί τέλους ότι φτιαχνωσαντε απο μεταχειρισμένα προφυλακτικά…!

  2. Η αληθεια ειναι πως εχουμε γεμισει με αχρηστα φαγωσιμα.τα αναψυκτικα ειναι αχρηστα και βλαβερα οπως και τα τυποποιημενα φαγωσιμα παντος ειδους.ειναι γεματα καρκινο.οπου να γυρισεις να κοιταξεις σε ενα μαρκετ βλεπεις διατροφικες βομβες.θα ηθελα να προσθεσω πως οτι τρωτε και οτι πινετε πρωτα να το σταυρωνετε.ερχονται ασχημες καταστασεις.αυτο ειναι συμβουλη απο αγιους γεροντες.να εχετε παντοτε αγιασμο και λαδι ευχελαιου να κοινωνατε συχνα και μην φοβαστε τιποτα.ΜΟΝΟ Ο ΘΕΟΣ ΣΩΖΕΙ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek