Διαφημίσεις

Η μελέτη του άστρου KIC8462852, το οποίο ανακαλύφθηκε το 1890 και απέχει από τη Γη 1480 έτη φωτός, σε σχέση με την αλλόκοτη φωτεινότητα που παρουσιάζει, έχει φέρει στο φως της δημοσιότητας μια νέα θεωρεία η οποία μπορεί να ανατρέψει τα πάντα.

Τρεις μήνες πριν όταν κυκλοφόρησαν οι πρώτες φήμες για μια γιγάντια υπερκατασκευή στο άστρο οι περισσότεροι θεώρησαν ότι οι πιθανότητες για κάτι τέτοιο ήταν πολύ μικρές. Την θεωρεία της εξωγήινης υπερκατασκευής πρώτος ανέφερε ο αστρονόμος Jason Wright από το πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια νεότερες όμως παρατηρήσεις έρχονται να ενισχύσουν την θεωρεία αυτή.

Όπως αναφέρει το New Scientist ένας ακόμη αστρονόμος ο Bradley Schaefer από το πανεπιστήμιο της Λουιζιάνα θεωρεί πως κάτι περίεργο υπάρχει κοντά στο άστρο και αυτό σίγουρα δεν είναι κάποιο φυσικό φαινόμενο.

Το μυστήριο με το άστρο έγκειται στο γεγονός ότι όπως όλα τα άστρα παρουσιάζουν μεταβολές στη φωτεινότητά τους εξαιτίας διάφορων λόγων. Το πρόβλημα όμως είναι ότι οι μεταβολές της φωτεινότητας του KIC8462852 είναι τόσο έντονες και απότομες που είναι αδύνατο αυτές νε εξηγηθούν με τα υπάρχοντα δεδομένα.

Από το 2009 μέχρι και το 2013 οι επιστήμονες παρατηρώντας το άστρο μέσω του τηλεσκοπίου Kepler παρατήρησαν μεταβολές στη φωτεινότητα οι οποίες πλησίαζαν και το 20% της κανονικής του λάμψης και οι αλλαγές αυτές δεν ακολουθούσαν κανένα συγκεκριμένο πρότυπο.

Όπως αναφέρει το New Scientist η αλλαγή αυτή στη φωτεινότητα μπορεί να προκληθεί μόνο από κάτι γιγάντιο σε διαστάσεις και το οποίο δεν μπορεί να είναι κάποιος άλλος πλανήτης καθώς δεν υπάρχει κάποια σταθερή ακολουθία αλλά αντίθετα πρέπει να είναι κάτι που αλλάζει σχήμα με την πάροδο του χρόνου μπλοκάροντας διαφορετικά επίπεδα φωτός προερχόμενα από το συγκεκριμένο άστρο.

Και όμως δεν είναι κομήτες

Αν και η γιγάντια υπερκατασκευή θα μπορούσε να είναι μια εξήγηση εντούτοις η πιθανότερη εξήγηση θα ήταν αυτή των κομητών ή μιας τεράστιας ομάδας από αυτούς.

Αλλά ο Shaefer λέει μη βιάζεστε.

«Η ιδέα ενός σμήνους από κομήτες προτάθηκε -και λογικά- ως μια από τις πιο πειστικές εξηγήσεις για την περίεργη συμπεριφορά της φωτεινότητας του άστρου αλλά δυστυχώς δεν είναι κάτι τέτοιο. Για να φτάσει στο σημείο να αποκλείσει τη θεωρία των κομητών ο Shaefer ανέτρεξε στα στοιχεία παρατήρησης του άστρου τα οποία φθάνουν μέχρι το 1890. Αναλύοντας έτσι 1200 μετρήσεις από το 1890 μέχρι το 1989 βρήκε η ότι η αλλόκοτη μεταβολή της φωτεινότητας του KIC8462852 βρίσκεται σε εξέλιξη τα 100 τουλάχιστον τελευταία χρόνια.

Όπως λέει ο ίδιος για να ερμηνευθεί η συμπεριφορά του άστρου με βάσει τις παρατηρήσεις των τελευταίων 100 ετών με βάση τη θεωρία με τους κομήτες θα απαιτούσε 648.000 κομήτες με διάμετρο τουλάχιστον 200 μέτρων ο καθένας να παιρνούν μπροστά από το άστρο για να προκαλέσουν τέτοιο αποτέλεσμα. Κάτι που βέβαια είναι αδύνατο.

Έτσι η μοναδική εξήγηση που απομένει είναι, και όπως αναφέρει ο Shaefer στην εργασία του ότι «πρόκειται γι κάποιο τεχνητό σώμα που κατασκευάζεται τουλάχιστον για 100 χρόνια και αυτό είναι που μεταβάλλει τη εκπεμπόμενη φωτεινότητα του άστρου».

Βέβαια όπως αναφέρθηκε το άστρο βρίσκεται σε απόσταση 1500 ετών φωτός από τη Γη, άρα αυτό σημαίνει ότι οι παρατηρήσεις αφορούν μια περίοδο από το 390 έως το 490 μ.χ. σε γήινο χρόνο. Λογικά επομένως το έργο θα πρέπει να έχει τελειώσει τώρα ακόμη και αν οι εξωγήινοι κινούνται σε ρυθμούς ελληνικού δημοσίου.

pronews

Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

• 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

12 σχόλια στο “Επιστήμονες «βλέπουν» γιγάντια εξωγήινη υπερκατασκευή μπροστά από το άστρο KIC8462852”
  1. Πόσοι ουρανοί υπάρχουν; Εννέα! Εμείς βλέπουμε το κομμάτι του σύμπαντος που είναι ορατό. Είναι το μέρος όπου έπεσαν τα πονηρά πνεύματα και τα οποία δεν μπορούν ν’ ανέβουν πιο πάνω από τ’ αστέρια. Κάθε σκέψη για εξωγήινους από χριστιανούς Ορθοδόξους είναι απαράδεκτη. Οι εξωγήινοι είναι δαίμονες, οι οποίοι υπήρξαν άγγελοι που έπεσαν στην αμαρτία. Κανένας άλλος πολιτισμός δεν υπάρχει. Μόνον αυτόν τον κόσμο έφτιαξε ο Θεός για τους ανθρώπους.

Ο ΑΓΙΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ Ο ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΟΣ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ

1. Ακατανόητο αυτό που ρωτάς, για όλους μας. Μπορείς να ρωτάς με ευγένεια. Για να πιστέψεις, ευκολότερο είναι να κατανοήσεις το δεύτερο πρόσωπο της Αγίας Τριάδος, τον Ιησού Χριστό.
        _________________________________________________________
        Το σύμβολο της πιστεώς μας αναφέρει:

Καὶ εἰς ἕνα κύριον Ἰησοῦν Χριστόν, τὸν υἱὸν τοῦ θεοῦ τὸν μονογενῆ, τὸν ἐκ τοῦ πατρὸς γεννηθέντα πρὸ πάντων τῶν αἰώνων φῶς ἐκ φωτός, θεὸν ἀληθινὸν ἐκ θεοῦ ἀληθινοῦ, γεννηθέντα, οὐ ποιηθέντα, ὁμοούσιον τῷ πατρί, δι’ οὗ τὰ πάντα ἐγένετο·

τὸν δι’ ἡμᾶς τοὺς ἀνθρώπους καὶ διὰ τὴν ἡμετέραν σωτηρίαν κατελθόντα ἐκ τῶν οὐρανῶν καὶ σαρκωθέντα ἐκ πνεύματος ἁγίου καὶ Μαρίας τῆς παρθένου καὶ ἐνανθρωπήσαντα·

σταυρωθέντα τε ὑπὲρ ἡμῶν ἐπὶ Ποντίου Πιλάτου καὶ παθόντα καὶ ταφέντα·

καὶ ἀναστάντα τῇ τρίτῃ ἡμέρᾳ κατὰ τὰς γραφάς·

καὶ ἀνελθόντα εἰς τοὺς οὐρανοὺς καὶ καθεζόμενον ἐν δεξιᾷ τοῦ πατρός·

καὶ πάλιν ἐρχόμενον μετὰ δόξης κρῖναι ζώντας καὶ νεκρούς, οὗ τῆς βασιλείας οὐκ ἔσται τέλος.
        _________________________________________________________

Το γνωρίζω πως ακόμα και αυτό είναι δύσκολο να το δεχθείς. Έτσι ήταν και για εμένα. Μέχρι που διαπίστωσα αρχικώς την ύπαρξη του “εξαποδίτη”. Κατόπιν σκέφτηκα: Για να υπάρχει διάβολος, θα υπάρχει και Θεός. Και ζήτησα την βοήθεια του Θεού για τα προβλήματά μου, με την ελάχιστη πίστη που είχα. Ο Θεός δεν με εγκατέλειψε και με βοήθησε. Έτσι, δυναμώθηκε η πίστη μου, εξομολογήθηκα για πρώτη φορά στην ενήλικη ζωή μου, λίγο πριν τα 40 μου, και έκτοτε προσπαθώ με τις λίγες μου δυνάμεις, να γίνω καλός. Τα βιβλία του Πατρός Παϊσίου, βοηθούν πολύ στην κατανόηση της πίστης μας.

1. Ανατολιε σε αυτο μοιαζουμε !!!!!!βλεπεις ειναι πολλα τα μονοπατια που οδηγουν στο ξεφωτο ..Εκτιμας το καλο οταν εχει ερθει στη γνωση σου το κακο.

2. ΚΑΛΑ..ΚΑΛΑ..ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΟ.. ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΙΑ’1988 ΚΑΙ ΤΟ “ΜΟΝΟΜΑΧΙΕΣ: ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΗΣ ΤΡΕΛΛΑΣ ΤΟΥ ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ” ΚΑΙ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΑΠΟ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΣΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΟΕΑ-ΚΟΣ!!
        ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΒΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΖΩΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΙΚΗΜΕΝΟΥΣ ΠΛΑΝΗΤΕΣ.
        ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΓΑΛΑΞΙΑ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 70 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΑΤΟΙΚΗΜΕΝΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ “ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΑΛΑΞΙΑΚΗ ΚΥΒΕΡΝΣΗ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΥ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ” ΜΕ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΥΚΝΩΣΕΩΝ 800 ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.
        ΜΕΓΙΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΥΚΝΩΣΕΩΝ = ΣΕΙΡΙΟΣ, “ΜΟΛΙΣ” 8 ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ ΑΠΟ ΕΔΩ…

1. φιλε λυπαμαι που στο λεω αλλα δεν πειθεις κανεναν!!!!νομιζω ουτε και τον ιδιο σου τον εαυτο!!!!τα εχεις τοσο πολυ μπερδεψει τα πραγματα ενω ειναι τοσο απλα!οταν παρακολουθω τα γραφομενα σου να ξερεις καταβαλλω ιδιαιτερη προσπαθεια ομως η Αληθεια δεν ειναι πολυπλοκη αλλα ευληπτη και εσυ την κανεις δυσνοητη και κουραστικη!!!!!

1. ΚΑΙ ΕΓΩ ΛΥΠΑΜΕ ΠΟΥ ΣΤΟ ΛΕΩ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΡΟΜΕΡΟ ΛΑΘΟΣ..
            ΕΥΛΗΠΤΟ ΚΑΙ ΕΥΠΕΠΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΨΕΜΑ ΦΙΛΕ, ΓΙ’ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΡΡΕΠΕΙΣ ΣΤΟ ΨΕΜΑ..ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΙΝΕΤΕ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ!!!
            Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΟΙ ΚΡΥΜΕΝΕΣ “ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΕΣ”(ΑΠΟ ΤΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ) ΑΛΗΘΕΙΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΝΟΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΥΡΕΙΕΣ ΜΑΖΕΣ..
            ΓΙ’ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η Ο.Ε.Α. ΕΧΕΙ ΤΟΣΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟΣΑ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΡΟΒΑΤΑ…
            ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ “ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΓΑΘΑ ΑΠΟΚΤΩΝΤΑΙ ΜΕ ΚΟΠΟ” …ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ…ΚΑΤΑΚΤΙΕΤΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΟΠΟ.
            ΚΑΙ ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΕΜΕΙΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΒΟΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ…
            ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΠΡΟΤΙΜΑΝΕ ΤΑ ΒΟΛΙΚΑ ΨΕΜΑΤΑ…
            ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΑΕΙ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΑΕΙ….
            ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΟΥΤΕ ΒΙΑΖΟΥΜΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ…
            ΕΙΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ,,ΒΕΒΑΙΑ ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΧΑΖΟΜΑΡΑ ΣΑΣ, ΑΦΟΥ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ….ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΔΙΧΩΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΙΣ ΑΝΤΕΘΝΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΕΘΝΙΚΕΣ “ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ” ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΕΘΝΙΚΕΣ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ “ΑΓΙΟΙ” ΣΑΣ (ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΜΕΝΤΙΟΥΜ ΤΩΝ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΩΝ)

2. Απορώ, πως κατάντησες να πιστεύεις αυτές τις τρέλες; Και ακόμα πιο περίεργος είμαι να δω, ποιό το σχέδιο του καλού Θεού για εσένα.

2. ΕΝΤΩΜΕΤΑΞΥ Ο ΜΟΓΓΟΛΟΣ ΑΣΤΡΟΦΥΣΙΚΟΣ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ “ΒΛΕΠΕΙ” ΕΞΩΓΗΙΝΕΣ ΥΠΕΡ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ 1500 ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ ΜΑΚΡΙΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟΥ ΔΙΑΟΛΟΥ ΤΗ ΜΑΝΑ…ΑΛΛΑ ΤΗ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗ ΛΗΣΤΟΠΕΙΡΑΤΙΚΗ ΣΕΛΗΝΗ ΩΣ ΥΒΡΔΙΑΚΟ-ΗΜΙΤΕΧΝΗΤΟ ΕΞΩΓΗΙΝΟ ΣΚΑΦΟΣ ΜΟΛΙΣ 300.000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΗ, ΚΑΝΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙ…
    ΝΑ ΓΕΛΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ…

3. Αν κατι απεχει 1480 ετη φωτος μακρια, με το φτωχο μυαλο μου λεω οτι αν ξεκινησεις να κοιτας τωρα αυτο το αστρο και τωρα που μιλαμε το αστρο αυτο εξαφανιστει, τοτε θα το χασεις απ τα ματια σου σε 1480 χρονια! Κανω καπου λαθος?

1. Όχι δεν κάνεις λάθος, έτσι είναι. Η εικόνα του άστρου που βλέπουμε εμείς σήμερα, είναι η εικόνα που εξέπεμψε πριν 1480 χρόνια, δηλαδή το 536 μ.Χ.
      Πάντως εάν είδες το βίντεο μέχρι το τέλος, ο Michio Kaku λέει πως πιστεύει πως στην πραγματικότητα είναι ένα περίεργο πλανητικό σύστημα με πλανήτες που κινούνται σε τυχαίες ελλειπτικές τροχιές και άρα γι’ αυτό δημιουργείται αυτό το φαινόμενο. Άρα όχι από κάποιες εξωγήινες υπερκατασκευές.

Αφήστε μια απάντηση