12:14 - 08/11/2017

Ελεγχος της σκέψης: Μελέτη δείχνει πως το Εκπαιδευτικό Σύστημα μας μετατρέπει σε «σκλάβους»

Μία μελέτη της NASA ανέπτυξε ένα εξειδικευμένο τεστ που επιτρέπει την καταγραφή της δημιουργικότητας του δυναμικού της που αποτελείται από τους εξυπνότερους ανθρώπους του πλανήτη και τα αποτελέσματα αυτού του ανορθόδοξου αλλά αποτελεσματικού τεστ κατέδειξαν πως η δημιουργικότητα του ανθρώπου κατά την παιδική ηλικία είναι πρωτοφανής, όμως εξαφανίζεται κατά την διάρκεια της εκπαίδευσής του μέσα από το εδραιωμένο Εκπαιδευτικό Σύστημα.

Το τεστ πραγματοποιήθηκε σε 1.600 παιδιά ηλικίας μεταξύ 4-5 ετών και τα αποτελέσματα ήταν σοκαριστικά. Από το σύνολο των παιδιών που έκαναν το τέστ, το 98% εμφάνισε δείγματα ευφυίας που προσεγγίζουν την ιδιοφυία. Όπως ήταν λογικό η ομάδα που πραγματοποίησε τα τεστ, αποφάσισε να δοκιμάσει ξανά 5 χρόνια αργότερα, ώστε να διαπιστώσει την ενδεχόμενη πρόοδο των παιδιών. Τα αποτελέσματα ήταν εξίσου σοκαριστικά, όμως για εντελώς διαφορετικούς λόγους. Τα ίδια παιδιά που πλέον σχεδόν τελείωναν το δημοτικό εμφάνισαν ποσοστά 30% ευφυίας, κάτι που υποδηλώνει πως το 68% των παιδιών είχε χάσει την εξυπνάδα και την δημιουργικότητά του. Πέντε χρόνια αργότερα, το ποσοστό αυτό έπεσε στο 12% μόλις! Η ομάδα συνέχισε το τεστ σε ενήλικους ηλικίας από 25 ετών και άνω ( με μέσο όρο ηλικίας τα 31) και έπειτα από αρκετές δοκιμές ανακάλυψε πως λιγότερο από το 2% των ενήλικων διαθέτει μυαλό με τάσεις ιδιοφυίας. Φυσικά υπάρχει πάντα η αμφισβήτηση τέτοιων δοκιμών, όμως η NASA επιβεβαίωσε πως τα τεστ έγιναν πάνω από ένα εκατομμύριο φορές.

Αυτή η μελέτη αποδεικνύει φανερά το γεγονός πως γεννιόμαστε με την δυνατότητα να μετατραπούμε αργότερα σε ιδιοφυή πλάσματα, όμως την στιγμή που εισερχόμαστε στο Εκπαιδευτικό σύστημα, αυτό το ενδεχόμενο σχεδόν εξαυλώνεται! Φαίνεται πως το εδραιωμένο εκπαιδευτικό σύστημα είναι ένα μέσο που μάλλον εξυπηρετεί κάποιο ανώτερο σκοπό,υποβαθμίζοντας την πλειοψηφία των ανθρώπων που έχουν την δυνατότητα να ξεχωρίσουν. Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για τον τρόπο με τον οποίο εδραιώθηκε το σύστημα εκπαίδευσης ανά την υφήλιο, αλλά και τους «κακόβουλους» σκοπούς που εξυπηρετεί, μπορείτε να παρακολουθήσετε το εξαιρετικό Ισπανικό ντοκιμαντέρ «Η απαγορευμένη Εκπαίδευση | la educacion prohibida» που αναλύει σε βάθος το ζήτημα της καταπιεσμένης δημιουργικότητας και φαντασίας των παιδιών.

Αυτό συμβαίνει γιατί μάλλον τα παιδιά αποτελούν την μεγαλύτερη ¨απειλή» για το εδραιωμένο διαβρωμένο σύστημα που κυβερνά τον κόσμο. Πρώτος στόχος λοιπόν είναι η ανεπτυγμένη φαντασία και η ακατάπαυστη έμπνευση και δημιουργικότητα των παιδιών, που δυνητικά μπορεί να μεταμορφώσει τον κόσμο κατά την σωστή ενηλικίωση.

Πως θα ξαναγίνουμε δημιουργικοί;

Η Δημιουργικότητα βρίσκεται ενσωματωμένη στον ανθρώπινο νου, και ιδιαίτερα η φαντασία. Το θετικό είναι πως η φαντασία μπορεί να καταπιεστεί, όμως δεν μπορεί να εξαλειφθεί ολοκληρωτικά. Το κυριότερο εργαλείο για ένα καθημερινό άνθρωπο είναι ο ύπνος, γιατί κάθε βράδυ το υποσυνείδητο επανενεργοποιεί το φαντασιακό πεδίο,βοηθώντας στην περαιτέρω ανάπτυξη της φαντασίας και της δημιουργικότητας.

Μερικές από τις πλέον αποτελεσματικές τεχνικές για την ανάπτυξη των καταπιεσμένων δυνατοτήτων του νου από το εκπαδευτικό σύστημα είναι η εξάσκηση του διαλογισμού, του φωτεινού ονείρου αλλά και της φυσικής άσκησης, πρακτικές που εξαλείφουν το στρες και το άγχος που κυριεύει το μυαλό εξαιτίας των κατασκευασμένων προβλημάτων της καθημερινότητας.

Αυτές οι διεργασίες αναπτύσσουν επίσης μία λειτουργία που αποκαλείται «Νευρογένεση» που στην ουσία είναι η δημιουργία νέων εγκεφαλικών κυττάρων. Ένα άλλο ενδιαφέρον εργαλείο για την ανάπτυξη της ευφυίας, της δημιουργικότητας και της φαντασίας είναι η αμφισβήτηση των εδραιωμένων συστημάτων. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε πως ότι συμβαίνει τριγύρω – οι τεχνητές ή μη κρίσεις του παγκόσμιου συστήματος – είναι αποτέλεσμα διαβρωμένων τεχνικών για την καταπίεση του ανθρώπου, και αυτό πρέπει όλοι να το γνωρίζουμε ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε κάτι καλύτερο στο μέλλον.

Γιατί το σύστημα αλλά και γενικότερα η πραγματικότητα πρωτίστως δημιουργείται στην φαντασία μας. και αυτή την στιγμή η φαντασία μας είναι δηλητηριασμένη με αρνητικές ιδέες και σκέψεις. Πρέπει όλοι να τις αποτινάξουμε, και να εδραιώσουμε ένα νέο φωτεινό μέλλον, χωρίς παγιωμένες σκέψεις όπως αυτές που προβάλλονται στο Εκπαιδευτικό σύστημα αλλά και αργότερα στο σύνολο της κοινωνίας.

Μόνο έτσι ίσως κάποια στιγμή νιώσουμε πραγματικά ελεύθεροι. Αν θέλουμε να αλλάξουμε την κατάσταση, θα πρέπει να εμπιστευτούμε την φαντασία μας.

mindhack

Σταμάτησα επιτέλους το κάπνισμα, χωρίς άγχος, οργή και καμία ενόχληση!!! Πλέον κάνω έναν υγιή ύπνο και δεν έχω εξάρτηση στη νικοτίνη!!! Θέλεις κι εσύ να το κόψεις;

Loading...
Σχετικά με Κατοχικά Νέα

Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε …αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια!
Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα ! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (6)

  1. 2
    0
    Διαχρονικά, κάθε κατεστημένο επέβαλε ένα εκπαιδευτικό σύστημα και αξιακό κώδικα ανάλογο με τις ανάγκες που η εποχή – αλλά και το κατεστημένο – δημιουργούσε. Από την αρχαιότητα ως και τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο οι Έλληνες διδάσκονταν από μικροί λίγο-πολύ να ακολουθούν το τρίπτυχο “Πατρίς-Θρησκεία-Οικογένεια”. Ανεξάρτητα αν το ίδιο το κατεστημένο πίστευε πραγματικά σε αυτό το τρίπτυχο ή απλώς το εργαλειοποιούσε…
  2. 2
    0
    ο Έλληνας είτε ως αρχαίος οπλίτης, είτε ως “Βυζαντινός” σπαθάριος, είτε ως κλεφταρματολός και είτε ως φαντάρος-εύζωνας μάθαινε να αγαπάει την μεταφυσική έννοια του γένους/πατρίδας ενώ παράλληλα να είναι θεοσεβούμενος. Ή έστω η πλειοψηφεία του λαού προσπαθούσε (ή προσποιούνταν) πως λειτουργούσε έτσι. Μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και ιδιαίτερα από την δεκαετία του 1960 με τον υλισμό, καταναλωτισμό, ατομικισμό, την “αμερικανιά” και την εξάπλωση του Πολιτιστικού Μαρξισμού…
  3. 1
    0
    … το υπερ-δισχιλιετές τρίπτυχο άρχισε να αποδομείται. Η δικτατορία 1967-1974 έδωσε την χαριστική βολή καθώς το τρίπτυχο ταυτίσθηκε μαζί της και με την προδοσία της Κύπρου, καταρρακώνοντας τον πανάρχαιο αξιακό κώδικα στα μάτια της πλειοψηφείας του ελληνικού λαού. Οι Αγγλοσάξωνες-Σιωνιστές ήξεραν πολύ καλά τι έκαναν μιας και οι ίδιοι έστησαν την δικτατορία, οι ίδιοι την έριξαν και οι ίδιοι έστησαν την Μεταπολίτευση. Μετά το 1974 και ιδιαίτερα το 1981 το ΠΑΣΟΚ ξεκίνησε…
  4. 3
    0
    … να εφαρμόζει το σχέδιο εκμαυλισμού του συνόλου της κοινωνίας βάσει του σχεδιασμού των υπερατλαντικών του χρηματοδοτών. Επίσημη ιδεολογία και αξιακός κώδικας έγιναν: η λαμογιά, η κλεψιά, η φαυλοκρατία, η απαξίωση των πάντων, ο ωχαδερφισμός και ένας άκρατος ατομικισμός. Αυτό το σύστημα συνεχίσθηκε απαράλλαχτο από το δίπολο ΠΑΣΟΚ-ΝΔ που εναλάσσονταν στην εξουσία μεταξύ 1974-2015. Και φτάνουμε στο σήμερα. Ο ΣΥΡΙΖΑ ανέλαβε να φτάσει το σχέδιο στην τελική του κατάληξη…
  5. 2
    0
    … Το σημερινό παγκοσμιοποιημένο, τεχνοκρατικό, χρηματιστηριακό-τραπεζικό κατεστημένο με προμετωπίδα τους Αγγλοσάξωνες-Σιωνιστές και τους Ευρω-λακέδες του προωθούν σε όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα του δυτικού – τουλάχιστον – κόσμου, την μετατροπή των ανθρώπων σε κοσμοπολίτες, άβουλους, πειθήνιους καταναλωτές, με αξιακό κώδικα τον απόλυτο υλισμό, απόλυτο ατομικισμό, τον εκφυλισμό και την σχετικοποίηση των πάντων. Όθεν και οι εκτρωματικές καταστάσεις που βλέπουμε να εκτυλίσσονται μπροστά μας.
  6. 0
    0
    δυστυχώς η φαντασία των παιδιών δεν φανερώνεται πάντα , πρέπει να τα ρωτήσεις …Γιατί μια “βλακεία” που θα πουν ή θα γράψουν ή θα ζωγραφίσουν κατά την άποψη των μεγάλων , θα την ακυρώσουν και το χειρότερο θα προσπαθήσουν να την αλλάξουν. Η φαντασία δεν έχει όρια αλλά μήπως τα όρια τα ξεπερνούν;

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί