Μια γυναίκα με γκοθ στιλ κατάφερε να γίνει viral και να κάνει το Διαδίκτυο να αναρωτιέται «τι ακριβώς παίζει», όχι με το ιδιαίτερο λουκ της, αλλά με το κατοικίδιο που είχε μαζί της στο μετρό.
Οχι δεν ήταν σκύλος, γάτα ή κάποιο ψάρι σε γυάλα. Ηταν ένα κοράκι. Ενα κοράκι που καθόταν στο πόδι της, χωρίς να βρίσκεται σε κλουβί.
Το περίεργο αυτό στιγμιότυπο απαθανατίστηκε στο μετρό της Μόσχα.
Η νεαρή γυναίκα ντυμένη από την κορυφή μέχρι τα νύχια με μαύρα ρούχα, κρατά ανάμεσα στα πόδια της μία τσάντα με ψώνια, όπως πολλοί άλλωστε στο μετρό, με το κοράκι να κάθεται ήσυχα στον αριστερό της μηρό.
Η φωτογραφία της έγινε viral, με τους χρήστες του Twitter να δείχνουν εντυπωσιασμένοι με την εικόνα. Αλλοι δήλωσαν έκπληκτοι, άλλοι αναρωτήθηκαν γιατί ταξιδεύει με το κοράκι και άλλοι έφεραν στο νου τους το ποίημα «Το Κοράκι» του Εντγκαρ Αλλαν Πόε.
Η γελοιογράφος Νίνα Ματσουμότο, που είδε τη φωτογραφία, εμπνεύστηκε και σε σκίτσο της απεικόνισε την ταξιδιώτισσα με το κοράκι με μια άλλη κυρία που είχε γίνει viral επειδή την είχε πάρει ο ύπνος και της είχε πέσει η πίτσα στο μετρό του Λονδίνου. Στο σκίτσο η κυρία με την πίτσα μοιράζεται το φαγητό της τόσο με τη νεαρή κοπέλα όσο και με το κοράκι της.
I wish Fresh Pizza met Raven Goth pic.twitter.com/7mz8zPnjXu
https://twitter.com/spacecoyotl/status/858635084122824705/photo/1
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Η Ματζίκα είναι.
Αν το μάθει να κλέβει… θα της φέρνει πράγματα. Αυτά.
να σαι καλά φίλε μ έκανες και γέλασα χαχα
το κοράκι δεν κλέβει
η καρακάξα κλέβει, χρυσαφικά
ΤΟ ΞΑΝΘΟ ΓΕΝΟΣ https://www.youtube.com/watch?v=5zBPzb8bhWc
Κορακι μπαίνει στο μετρό μαζί με γυναίκα που
είναι στο κλουβι της.
Είναι κάπως πρωτότυπο. Βέβαια το κοράκι είναι ένα πανέξυπνο πτηνό και αν το είχε απο μικρό δεν θα αποχωρίζονται. Ισως γι’αυτήν την νεαρή να είναι ο καλύτερος φίλος όπως έχουν οι άλλοι ενα σκύλο ή μια γάτα. Και γιατί όχι? Εγώ δεν θα έλεγα όχι σε ένα κοράκι(χωρίς να είμαι…goth), ή σε μια κουκουβάγια.
Αυτό θα πει καταθληπτική Goth-ού… Χρειάζεται θεραπεία αλλά πως να της ανοίξεις τα μάτια είναι το δύσκολο, αφού κάθε προσπάθεια επικοινωνίας θα την έδιωχνε.
Της χρειάζεται κάτι που να την ξυπνήσει, τώρα αν είναι και ναρκομανής, εκεί δυστυχώς δεν γίνεται τίποτα, γιατί θα το χει κάψει τελείως το κεφάλι της.
Συμφωνώ Μάρκο. Μακάρι μεγαλώνοντας -γιατί είναι μικρή, έφηβη θα έλεγα- να βρεί τον δρόμο της και να ξεφύγει απο ότι έχει πιθανόν μπλέξει- ακόμα και αν δεν είναι χρήστης ναρκωτικών, αυτή η “φιλοσοφία” γκόθικ, ε, δεν είναι και οτι πιο εποικοδομητικό και υγιές- απο όσους την έχουν μπλέξει, απο τις καταστάσεις και τους ανθρώπους που την οδήγησαν για να μπλέξει με καταστάσεις και ανθρώπους και γενικά να ξετυλίξει το κουβάρι και να λύσει τους κόμπους της και να προχωρήσει. Εγραψες αυτό το σχόλιο γιατί μάλλον θα κατάλαβες κι εσύ οτι την βλέπουμε έτσι στην φωτογραφία γιατί απλά είναι ενα καλό παιδί που βρέθηκε σε λάθος περιβάλλοντα και είναι κρίμα τα καλά παιδιά να γίνονται θύματα τοξικών και δυσλειτουργικών περιβάλλοντων απλά γιατί έτυχε να γεννηθούν σε τέτοια και όλες οι επιλογές τους να περιφέρονται γύρω από το σκοτάδι που βίωσαν και βιώνουν, χάνοντας την ελπίδα και την θέληση να βρούν το φώς. Εγώ της εύχομαι να το βρεί, όπως κι εσύ θαρρώ.
Αυτό ακριβώς ήταν το σκεπτικό μου.
Όσοι μου βάλαν αρνητικές, είδαν απλώς την πρωτοτυπία με το κοράκι, την επιφάνεια, όχι το συναίσθημα και έτσι με θεώρησαν ”αρνητικό”
Το συναίσθημα της εικόνας, είναι το πως αντιλαμβάνεται η συγκεκριμένη τον κόσμο γύρω της και πως θα μπορούσε να ξυπνήσει απ τον λίθαργο. Σαφώς και η ζωή σε μεγάλες πόλεις δεν είναι και το καλύτερο περιβάλλον και η κοινωνία γύρω μας είναι για πέταμα.
Επόμενο μεν αλλά θα ταν καλύτερο γι αυτήν να τ αφίσει όλα πίσω της και να ρίξει και μαύρη πέτρα που λέμε. Θα την έκανε να αισθανθεί πολύ διαφορετικά, απ όσο αισθάνεται στην εικόνα, με βάση την ψυχολογία της έκφρασής της.
Αυτή βέβαια τουλάχιστον, έχει ελπίδες να ξυπνήσει, γιατί έχει το παράπονο για όσα διαδραματίζονται γύρω της, οι υπόλοιποι που νομίζουν ότι η κοινωνία μας, το σύστημα, είναι μια παιδική χαρά και ζουν στην καρακοσμάρα τους, αυτοί είναι που δεν σώνονται με τίποτα και που θα παραμείνουν αδύναμοι και θύματα κάποιας ελίτ…
Σωστά. Και είναι, ΑΥΤΟΙ ΑΚΡΙΒΩΣ, οι στην καρακοσμάρα τους ιδιώτες -με πολλά πρόσωπα και αυταπάτες- που οδηγούν άμεσα ή έμμεσα νέους ανθρώπους σαν την νεαρή της φωτογραφίας με το κοράκι, σε μονοπάτια θλιβερά, σκοτεινά, και καταστροφικά ίσως κάποιες φορές. Ο Έντγκαρ Άλλαν Πόε είχε γράψει (εκτός απο το κοράκι…), “ούτε η κόλαση δεν θα μπορούσε να επινοήσει καλύτερη τιμωρία, αυτήν να κατηγορούνται άνθρωποι για αδυναμία ακριβώς επειδή είναι απίστευτα δυνατοί”. (Πιθανών ο Ιησούς να είναι το πλέον μεγαλύτερο παράδειγμα αυτής της φράσης). Η φράση αυτή του Πόε ήταν μεγαλύτερη και ίσως δεν την διατύπωσα επακριβώς όπως την διάβασα γιατί έχουν περάσει χρόνια, ωστόσο η ουσία είναι έτσι ακριβώς σε κάθε κλίμακα και εκδήλωση του ανθρώπου. Οι αδύναμοι γίνονται “δυνατοί”, οι δυνατοί, αδύναμοι, οι βλάκες περνούν τον εαυτό τους για έξυπνο, χωρίς καμμία αμφιβολία (αν είχαν δεν θα ήταν βλάκες) και οι έξυπνοι ξυπνούν και κοιμούνται και ζούν μέσα στην αμφιβολία, το μαύρο γίνεται άσπρο, οι εκπρόσωποι του θεού ενίοτε να είναι οι πιο αθεόφοβοι(!!!), το άσπρο μαύρο, κόπρανα π.χ(και στην Ρωσία θα έχει, δεν έχουμε την αποκλειστικότητα παραγωγής κουράδων) να γελάνε κακοπροαίρετα με το κορίτσι και το κοράκι χλευάζοντας και ειρωνεύοντας με γρήγορα βιαστικά και επιδερμικά συμπεράσματα… … “Καληνύχτα Κεμάλ, αυτός ο κόσμος δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ… καληνύχτα”(απο το τραγούδι Κεμάλ του Μάνου Χατζιδάκη όπου ο ίδιος ο συνθέτης με αυτήν την φράση κλείνει το τραγούδι-παραμύθι).
πρεπει να κανει κατο για την καραφλα της παντως
Δαίμονας……..
πολύ ωραία η φωτογραφία και πολύ ωραίο το κοράκι, υπέροχο πτηνό
ΤΟ ΚΟΡΑΚΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΛΟΥΒΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΗΝ ΓΑΛΑΖΙΑ ΛΑΒΗ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ ΜΕ ΤΟ ΛΟΥΡΙ! ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΡΑΤΑΕΙ Η ΚΟΠΕΛΑ
ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ
ΜΙΝΙΑΤΟΥΡΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ.