Ακριβώς δε διότι ελάτρευσαν ψευδείς και φαύλους θεούς, παρεχώρησεν ο Θεός να παραδοθούν και υποδουλωθούν εις εξευτελιστικά πάθη. Διότι και αι γυναίκες των (χωρίς να εντραπούν και σεβασθούν ούτε τον ευατόν των) αλλάξαν την φυσικήν χρήσιν του φύλου των εις την παρά φύσιν και εξετράπησαν εις ακατανομάστους πράξεις. Ρωμ. 1,26
Κατά παρόμοιον τρόπον και οι άρρενες αφήκαν την φυσικήν σχέσιν και χρήσιν της γυναικός και εφλογίσθησαν εις τας εμπαθείς ορέξεις μεταξύ των, ώστε άνδρες εις άνδρας να ενεργούν αναισχύντους και εξευτελιστικάς πράξεις και να λαμβάνουν τον μισθόν, που τους έπρεπε δια την πλάνην των, από τον ίδιον τον ευατόν των. Ρωμ. 1,27
Οπως επίσης τα Σοδομα και τα Γομορα και αι ολόγυρά των πόλεις, αι οποίαι κατά τρόπον όμοιον με τους ασεβείς, περί των οποίων έγραψα παρά πάνω, παρεδόθησαν, εις την πορνείαν και έτρεξαν προς παρά φύσιν ασελγείας εις άλλα σώματα και διεφθάρησαν και εβεβηλώθησαν, είναι ενώπιόν μας παράδειγμα διεστραμμένων ανθρώπων, που ετιμωρήθησαν με το καταστρεπτικόν πυρ, που η θεία οργή έστειλεν εξ ουρανού. Ιου. 1,7
Εις δε τους δειλούς, που υπεδουλώθησαν στον αντίχριστον και την αμαρτίαν, και στους απίστους και στους βδελυρούς και ακαθάρτους δια την αποκρουστικήν φαυλότητα των, και στους φονείς και τους πόρνους και τους μάγους και τους ειδωλολάτρας και εις όλους, που υπεδουλώθησαν θεληματικά στο ψεύδος και την κακίαν, επιφυλάσσεται αιώνιος τόπος καταδίκης των μέσα εις την λίμνην, που καίεται ακατάπαυστα με φωτιά και θειάφι. Και αυτός είναι ο δεύτερος θάνατος”, (ο οριστικός δηλαδή και αμετάκλητος χωρισμός των από τον Θεόν και η αιωνία των καταδίκη εις την κόλασιν). Αποκ. 21,8
ΣΟΥΛΤΑΝΑ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ www.nikosxeiladakis.gr
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Ρε Chem-Sex παιρνουμε όλοι οι Έλληνες και γουσταρουμε ρε
Εντός του σπιτιού μου υπάρχουν αι δύο, θυγατέρες μου, παρθένοι, αι οποίαι δεν εγνώρισαν άνδρα. Θα τας φέρω προς σας και χρησιμοποιήσατέ τας, όπως σας αρέσει. Μονον στους άνδρας αυτούς μη θελήσετε να κάμετε κάτι το κακόν, διότι εισήλθον υπό την στέγην μου και ως φιλοξενούμενοι ευρίσκονται υπό την προστασίαν μου”. Γεν. 19,8
Ωραίος ο λωτ (με λ μικρό). Τις κόρες να τις κάνουν ότι θέλουν, στα τέτοια του αλλά τους φιλοξενούμενους όχι. Για αυτό σώθηκε μαζί με τις κόρες του για τον μέθυσουν, και τους το σφίριξε κανονικά στη σπηλιά.
ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ.
ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΑΚΡΗ ΣΕ ΑΚΡΗ, ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΟΤΙ ΑΛΛΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ.
Ναι.
Αλλο πραγμα να διαβαζει κανεις και αλλο να καταλαβαινει τι διαβαζει.Το συγκεκριμενο δε για την περιπτωση του λωτ αγνοει βολικα μερικα δεδομενα 1)Τα εθιμα φιλοξενιας της περιοχης την χρονικη εκεινη περιοδο οπου ο φιλοξενουμενος ειναι ιερο προσωπο και υπο την προστασια του οικοδεσποτη. 2)Το εδαφιο κλειδι Γεν. 19,14 Εξήλθεν ο Λωτ από το σπίτι του,ωµίλησε προς τους
µνηστήρας των θυγατέρων του και τους είπε·“
σηκωθήτε αµέσως και φύγετε µακρυά από τον τόπον τούτον,διότι ο Κύριος θα καταστρέψη την πόλιν”.
Οι γαµβροί του όµωςενόµισαν ότι ο Λωτ αστειεύεται µαζή των.Ειναι προφανες οτι ο Λωτ εκανε την προσφορα γιατι στο πληθος υπηρχαν οι μνηστηρες για τις κορες του και ισως και αλλοι συγγενεις τους οποτε ηθελε να κερδιζει χρονο.Να δημιουργησει φασαρια αφου ως γνωστον πληθος διαιρεμενο ισον ανισχυρο 3) Το γεγονος οτι τα γεγονότα σχετικά με τον Λωτ που πρόσφερε τις κόρες του στους Σοδομίτες εξιστορούνται χωρίς να σχολιάζονται για την ηθική τους ορθότητα σε ολη την αφηγηση ακομα και για τις κορες του που τον μεθυσαν για να πανε μαζι του εχοντας μεινει χωρις μνηστηρες μετα την καταστροφη 4)Ο χαρακτηρισμος του Λωτ ως δικαιου ανθρωπου στην καινη διαθηκη -Β Πετρ. 2,7 και 8.Προφανως και οι αποστολοι κατεληξαν σε διαφορετικο συμπερασμα για τον Λωτ και οσα του συνεβησαν ισως γιατι ειχαν υποψην τα παραπανω η και αλλες λεπτομερειες δια της προφορικης παραδοσης ομως αγνωστες σημερα .Παρομοιως εξηγουνται και αλλα σημεια αλλα απαιτειται σοβαρη μελετη και οχι αναμασηματα ημιμαθειας.
Αλλο πραγμα να διαβαζει κανεις και αλλο να καταλαβαινει τι διαβαζει.Το συγκεκριμενο δε για την περιπτωση του λωτ αγνοει βολικα μερικα δεδομενα 1)Τα εθιμα φιλοξενιας της περιοχης την χρονικη εκεινη περιοδο οπου ο φιλοξενουμενος ειναι ιερο προσωπο και υπο την προστασια του οικοδεσποτη. 2)Το εδαφιο κλειδι Γεν. 19,14 Εξήλθεν ο Λωτ από το σπίτι του,ωµίλησε προς τους
µνηστήρας των θυγατέρων του και τους είπε·“
σηκωθήτε αµέσως και φύγετε µακρυά από τον τόπον τούτον,διότι ο Κύριος θα καταστρέψη την πόλιν”.
Οι γαµβροί του όµωςενόµισαν ότι ο Λωτ αστειεύεται µαζή των.Ειναι προφανες οτι ο Λωτ εκανε την προσφορα γιατι στο πληθος υπηρχαν οι μνηστηρες για τις κορες του και ισως και αλλοι συγγενεις τους οποτε ηθελε να κερδιζει χρονο.Να δημιουργησει σαματα αφου ως γνωστον πληθος διαιρεμενο ισον ανισχυρο 3) Το γεγονος οτι τα γεγονότα σχετικά με τον Λωτ που πρόσφερε τις κόρες του στους Σοδομίτες εξιστορούνται χωρίς να σχολιάζονται για την ηθική τους ορθότητα σε ολη την αφηγηση ακομα και για τις κορες του που τον μεθυσαν για να πανε μαζι του εχοντας μεινει χωρις μνηστηρες μετα την καταστροφη 4)Ο χαρακτηρισμος του Λωτ ως δικαιου ανθρωπου στην καινη διαθηκη -Β Πετρ. 2,7 και 8.Προφανως και οι αποστολοι κατεληξαν σε διαφορετικο συμπερασμα για τον Λωτ και οσα του συνεβησαν ισως γιατι ειχαν υποψην τα παραπανω η και αλλες λεπτομερειες δια της προφορικης παραδοσης ομως αγνωστες σημερα .Παρομοιως εξηγουνται και αλλα σημεια αλλα απαιτειται σοβαρη μελετη και οχι αναμασηματα ημιμαθειας.
χαχαχαχαχα λεβέντης ο λωτ, “πάρτε τις κόρες μου, είναι παρθένες, θα περάσετε καλά”. χαχαχαχαχα