Γράφει η Σουλτάνα Χειλαδάκη
Αυτή η καινούργια αρρωστημένη μόδα φτάνει στο ύψιστο διεστραμμένο σημείο για τους κύκλους των ομοφυλοφίλων, να παίρνουν δηλαδή σερβιρισμένες χημικές ουσίες για να αυξάνουν τις ανώμαλες σεξουαλικές τους επιδόσεις.
Η μόδα αυτή έχει επιβάλει στην σύγχρονη ψυχολογία ένα άγριο κυνηγητό όλο και μεγαλύτερης ηδονής. Έτσι για να επιτύχουν υψηλές επιδόσεις της ανώμαλης σεξουαλικότητας έχουν σερβίρει τελευταία το λεγόμενο Chem-Sex.
Όπως είναι γνωστό μέχρι σήμερα, στα πάρτι σεξουαλικής διέγερσης χρησιμοποιούσαν τις ακόλουθες ουσίες οι οποίες είναι πολύ διαδεδομένες στην σημερινή αποπροσανατολισμένη νεολαία όπως: GHB/GBL, Ecstasy, Poppers, Crystal Meth, η επίδραση των όποιων κρατούσε επί μέρες.
Σχετικά κυκλοφορεί στην Αγγλία το παρακάτω τρέιλερ όπου, μόλις παίρνεις αυτήν την ουσία καταλαμβάνεσαι από μια κατάσταση εφορίας και απελευθέρωσης από κάθε αναστολή για να πάρεις μέρος σε σεξουαλικό όργιο. Υπάρχουν ιατρικές ανακοινώσεις από διεθνείς ιατρικούς φορείς που επισημαίνουν την μεγάλη επικινδυνότητα αυτών των ουσιών που καταστρέφουν την εσωτερική συνοχή του οργανισμού και προκαλούν περιπλοκές παρενέργειες στην υγεία.
Ακόμη υπάρχει ένα ρεπορτάζ από το κανάλι BBC, το οποίο ερευνά την νέα αυτή τάση του Chem-Sex στην πόλη του Λονδίνου καθώς και τα αυξανόμενα πάρτι ναρκωτικών που παίρνουν μέρος εκεί.
Μια από αυτές τις πιο γνώστες ουσίες είναι η Crystal Meth η οποία μπορεί να προκαλέσει ακόμα και συγκοπή καρδιάς , ενώ έχει φέρει πολλούς νέους που την δοκίμασαν ακόμα και σε κατάσταση κώματος.
Άλλη μια σοβαρή παρενέργεια από αυτές τις ουσίες είναι ότι αρχίζουν σταδιακά και καταλαμβάνουν τον χρήστη διαφορές φοβίες, αίσθημα καταδίωξης, βαριά κατάθλιψη και τάσεις αυτοκτονίας. Πέραν από όλα αυτά, μέσω αυτών των ουσιών μεταδίδονται και κολλητικές ασθένειες όπως η ηπατίτιδα, Έιτζ και λοιπά.
Οι άνθρωποι των Σοδόμων ήσαν πάρα πολύ πονηροί και αμαρτωλοί ενώπιον του Θεού. Γεν. 13,13
Είπε δε εν συνεχεία ο Κυριος• “κραυγαί πολλαί από τα Σοδομα και την Γομόρραν ανέρχονται προς εμέ• αι αμαρτίαι των είναι πάρα πολύ μεγάλαι. Γεν. 18,20
Αλλά πριν κοιμηθούν, οι άνδρες της πόλεως, οι πονηροί Σοδομίται από του νεωτέρου έως του γεροντοτέρου, όλος ο λαός μαζή, περιεκύκλωσαν την οικίαν του Λωτ, και έξω από αυτήν εφώναζον προς τον Λωτ και του έλεγαν• “που είναι οι άνδρες, οι οποίοι κατά την εσπέραν εισήλθον στο σπίτι σου; Βγάλε τους προς ημάς έξω, δια να ασελγήσωμεν επάνω εις αυτούς” ! Γεν. 19,4-5
Εβγήκεν ο Λωτ προς αυτούς έμπροσθεν από την θύραν, την δε θύραν έκλεισεν ασφαλώς οπίσω απ’ αυτόν. Είπε δε προς αυτούς• “αδελφοί, κατ’ ουδένα τρόπον και λόγον δεν πρέπει να πραγματοποιήσετε το πονηρόν τούτο. Γεν. 19,6-,7
Εντός του σπιτιού μου υπάρχουν αι δύο, θυγατέρες μου, παρθένοι, αι οποίαι δεν εγνώρισαν άνδρα. Θα τας φέρω προς σας και χρησιμοποιήσατέ τας, όπως σας αρέσει. Μονον στους άνδρας αυτούς μη θελήσετε να κάμετε κάτι το κακόν, διότι εισήλθον υπό την στέγην μου και ως φιλοξενούμενοι ευρίσκονται υπό την προστασίαν μου”. Γεν. 19,8
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Ρε Chem-Sex παιρνουμε όλοι οι Έλληνες και γουσταρουμε ρε
Εντός του σπιτιού μου υπάρχουν αι δύο, θυγατέρες μου, παρθένοι, αι οποίαι δεν εγνώρισαν άνδρα. Θα τας φέρω προς σας και χρησιμοποιήσατέ τας, όπως σας αρέσει. Μονον στους άνδρας αυτούς μη θελήσετε να κάμετε κάτι το κακόν, διότι εισήλθον υπό την στέγην μου και ως φιλοξενούμενοι ευρίσκονται υπό την προστασίαν μου”. Γεν. 19,8
Ωραίος ο λωτ (με λ μικρό). Τις κόρες να τις κάνουν ότι θέλουν, στα τέτοια του αλλά τους φιλοξενούμενους όχι. Για αυτό σώθηκε μαζί με τις κόρες του για τον μέθυσουν, και τους το σφίριξε κανονικά στη σπηλιά.
ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ.
ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΑΚΡΗ ΣΕ ΑΚΡΗ, ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΟΤΙ ΑΛΛΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ.
Ναι.
Αλλο πραγμα να διαβαζει κανεις και αλλο να καταλαβαινει τι διαβαζει.Το συγκεκριμενο δε για την περιπτωση του λωτ αγνοει βολικα μερικα δεδομενα 1)Τα εθιμα φιλοξενιας της περιοχης την χρονικη εκεινη περιοδο οπου ο φιλοξενουμενος ειναι ιερο προσωπο και υπο την προστασια του οικοδεσποτη. 2)Το εδαφιο κλειδι Γεν. 19,14 Εξήλθεν ο Λωτ από το σπίτι του,ωµίλησε προς τους
µνηστήρας των θυγατέρων του και τους είπε·“
σηκωθήτε αµέσως και φύγετε µακρυά από τον τόπον τούτον,διότι ο Κύριος θα καταστρέψη την πόλιν”.
Οι γαµβροί του όµωςενόµισαν ότι ο Λωτ αστειεύεται µαζή των.Ειναι προφανες οτι ο Λωτ εκανε την προσφορα γιατι στο πληθος υπηρχαν οι μνηστηρες για τις κορες του και ισως και αλλοι συγγενεις τους οποτε ηθελε να κερδιζει χρονο.Να δημιουργησει φασαρια αφου ως γνωστον πληθος διαιρεμενο ισον ανισχυρο 3) Το γεγονος οτι τα γεγονότα σχετικά με τον Λωτ που πρόσφερε τις κόρες του στους Σοδομίτες εξιστορούνται χωρίς να σχολιάζονται για την ηθική τους ορθότητα σε ολη την αφηγηση ακομα και για τις κορες του που τον μεθυσαν για να πανε μαζι του εχοντας μεινει χωρις μνηστηρες μετα την καταστροφη 4)Ο χαρακτηρισμος του Λωτ ως δικαιου ανθρωπου στην καινη διαθηκη -Β Πετρ. 2,7 και 8.Προφανως και οι αποστολοι κατεληξαν σε διαφορετικο συμπερασμα για τον Λωτ και οσα του συνεβησαν ισως γιατι ειχαν υποψην τα παραπανω η και αλλες λεπτομερειες δια της προφορικης παραδοσης ομως αγνωστες σημερα .Παρομοιως εξηγουνται και αλλα σημεια αλλα απαιτειται σοβαρη μελετη και οχι αναμασηματα ημιμαθειας.
Αλλο πραγμα να διαβαζει κανεις και αλλο να καταλαβαινει τι διαβαζει.Το συγκεκριμενο δε για την περιπτωση του λωτ αγνοει βολικα μερικα δεδομενα 1)Τα εθιμα φιλοξενιας της περιοχης την χρονικη εκεινη περιοδο οπου ο φιλοξενουμενος ειναι ιερο προσωπο και υπο την προστασια του οικοδεσποτη. 2)Το εδαφιο κλειδι Γεν. 19,14 Εξήλθεν ο Λωτ από το σπίτι του,ωµίλησε προς τους
µνηστήρας των θυγατέρων του και τους είπε·“
σηκωθήτε αµέσως και φύγετε µακρυά από τον τόπον τούτον,διότι ο Κύριος θα καταστρέψη την πόλιν”.
Οι γαµβροί του όµωςενόµισαν ότι ο Λωτ αστειεύεται µαζή των.Ειναι προφανες οτι ο Λωτ εκανε την προσφορα γιατι στο πληθος υπηρχαν οι μνηστηρες για τις κορες του και ισως και αλλοι συγγενεις τους οποτε ηθελε να κερδιζει χρονο.Να δημιουργησει σαματα αφου ως γνωστον πληθος διαιρεμενο ισον ανισχυρο 3) Το γεγονος οτι τα γεγονότα σχετικά με τον Λωτ που πρόσφερε τις κόρες του στους Σοδομίτες εξιστορούνται χωρίς να σχολιάζονται για την ηθική τους ορθότητα σε ολη την αφηγηση ακομα και για τις κορες του που τον μεθυσαν για να πανε μαζι του εχοντας μεινει χωρις μνηστηρες μετα την καταστροφη 4)Ο χαρακτηρισμος του Λωτ ως δικαιου ανθρωπου στην καινη διαθηκη -Β Πετρ. 2,7 και 8.Προφανως και οι αποστολοι κατεληξαν σε διαφορετικο συμπερασμα για τον Λωτ και οσα του συνεβησαν ισως γιατι ειχαν υποψην τα παραπανω η και αλλες λεπτομερειες δια της προφορικης παραδοσης ομως αγνωστες σημερα .Παρομοιως εξηγουνται και αλλα σημεια αλλα απαιτειται σοβαρη μελετη και οχι αναμασηματα ημιμαθειας.
χαχαχαχαχα λεβέντης ο λωτ, “πάρτε τις κόρες μου, είναι παρθένες, θα περάσετε καλά”. χαχαχαχαχα