Το 5G δεν βρίσκει στην αναμενόμενη ανταπόκριση από το κοινό, ερωτηματικά για το 6G και την Τεχνητή Νοημοσύνη-από την Amy Wettenhall η οποία ανέλαβε δράση στην Infovista.
Το ρεπορτάζ υπογράφει στον ιστότοπο telecoms.com ο Scott Bicheno.
Η Amy Wettenhall (στη φωτογραφία) φέρνει στην Infovista πολλή εμπειρία στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, έχοντας διατελέσει Αντιπρόεδρος στην Ericsson, Ανώτερη Αντιπρόεδρος με εξειδίκευση στις τηλεπικοινωνίες στην Macquarie και πιο πρόσφατα επικεφαλής στρατηγικής για το χαρτοφυλάκιο κινητής τηλεφωνίας της Telstra.
Φαίνεται ότι ένα μεγάλο μέρος του νέου της ρόλου ως Chief Operating Officer στην Infovista θα είναι η εφαρμογή ορισμένων «βασικών στρατηγικών πρωτοβουλιών» που στοχεύουν να βοηθήσουν τους παρόχους υπηρεσιών διαδικτύου (CSP) να αποκομίσουν λίγο μεγαλύτερη απόδοση από τις επενδύσεις τους σε 5G και Τεχνητή Νοημοσύνη.
«Η Amy εντάσσεται στην Infovista με ένα διακεκριμένο ιστορικό ηγεσίας πολύπλοκων, μεγάλης κλίμακας τηλεπικοινωνιακών και μέσων ενημέρωσης στα υψηλότερα επίπεδα», δήλωσε ο Rick Hamilton, Διευθύνων Σύμβουλος της Infovista.
«Η εμπειρία της στη διαχείριση στρατηγικής 5G, δημιουργίας εσόδων, ανάπτυξης προϊόντων και χαρτοφυλακίων εταιρικών δικτύων στην Telstra – σε συνδυασμό με την αποδεδειγμένη ικανότητά της να προωθεί τον μετασχηματισμό και την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητα – την καθιστά ιδανική προσθήκη στην ομάδα ηγεσίας μας».
Ένας από τους τρόπους με τους οποίους η Infovista επιδιώκει να διαφοροποιηθεί είναι βοηθώντας τους πελάτες της να διαχειριστούν σημαντικές τεχνολογικές μεταβάσεις.
Όπως σχεδόν όλοι οι άλλοι, η εταιρεία επικεντρώνεται αυτή τη στιγμή στην Τεχνητή Νοημοσύνη, καθιστώντας την ιδιαίτερα χρήσιμη για τις τηλεπικοινωνιακές εταιρείες, καθιστώντας την πιο σχετική με τα συμφραζόμενα.
Μεταξύ των προαναφερθέντων στρατηγικών πρωτοβουλιών είναι η επανεφεύρεση της δυνατότητας δοκιμών δικτύου με στόχο το agentic AI future.
Θα δοθεί επίσης έμφαση στη βελτιστοποίηση των επενδύσεων στην Τεχνητή Νοημοσύνη-AI investments.
Μιλήσαμε αποκλειστικά με την Wettenhall για να μάθουμε περισσότερα για αυτή τη νέα στρατηγική και το όραμά της για τον κλάδο.
«Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών έχει βρεθεί σε δύσκολη θέση όσον αφορά την απόδοση επένδυσης (ROI) του 5G: όχι μόνο οι πάροχοι υπηρεσιών διαδικτύου έχουν επενδύσει σημαντικά στο 5G, αλλά και η δημιουργία εσόδων δεν έχει συμβαδίσει», είπε.
«Το γεγονός είναι ότι η τεμαχισμός παραμένει ο βασικός παράγοντας διαφοροποίησης της δημιουργίας εσόδων για το 5G. Αλλά για να επιτευχθεί και να κλιμακωθεί η πραγματική αξία, πρέπει να δημιουργηθούν και στη συνέχεια να πωληθούν εγγυημένα SLAs ανοδικής και καθοδικής ζεύξης και περίπλοκες περιπτώσεις χρήσης για συγκεκριμένες εταιρείες. Ως αποτέλεσμα των λειτουργικών εξόδων που απαιτούνται για την επίτευξη αυτού, οι εταιρικές διευθύνσεις παγκοσμίως αιμορραγούν με κόστος με πολύ μικρή απόδοση από τους εταιρικούς πελάτες τους.
«Ταυτόχρονα, δεν υπάρχουν πολλές πραγματικά πρακτικές, βιώσιμες περιπτώσεις χρήσης 5G για καταναλωτές, παρόλο που επικροτώ τους ομολόγους μας που δοκιμάζουν παγκοσμίως σχέδια παιχνιδιών, αναβαθμίσεις συνδεσιμότητας σταδίων και τα παρόμοια. Ως αποτέλεσμα, οι πάροχοι υπηρεσιών διαδικτύου (CSPs) προσκολλώνται σε παλιές στρατηγικές: αύξηση τιμών στους καταναλωτές με βάση τις ταχύτητες, την κάλυψη και τα επιτρεπόμενα όρια δεδομένων. Αλλά όλοι γνωρίζουμε ότι οι καταναλωτές είναι σοφοί σε αυτό, οπότε ενώ υπάρχουν βραχυπρόθεσμα κέρδη EBITDA καταναλωτών που συνεχίζουν να στηρίζουν την υποαπόδοση των επιχειρήσεων, αυτό δεν είναι βιώσιμο μακροπρόθεσμα. Έχουμε φτάσει σε αυτό το εμπορικό σημείο καμπής όπου πρέπει να υιοθετηθεί μια νέα στρατηγική.»
Η ειλικρίνεια της Wettenhall είναι αναζωογονητική και αγγίζει ένα σταθερό θέμα στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών σε όλη την εποχή του 5G. Απλώς δεν έχει δημιουργήσει τις νέες ροές εσόδων που ελπίζαμε και οι πάροχοι είναι εύλογα απρόθυμοι να εισέλθουν σε έναν νέο κύκλο αναβάθμισης γύρω από το 6G και την Τεχνητή Νοημοσύνη χωρίς κάποιο λόγο να πιστεύουν ότι οι αποδόσεις θα είναι διαφορετικές αυτή τη φορά.
«Η πορεία προς τα εμπρός καθοδηγείται από την ευφυΐα και η προσπάθεια για ανάπτυξη EBITDA μέσω βελτιστοποίησης δικτύου είναι η μόνη ουσιαστική στρατηγική για την επίτευξη των φιλοδοξιών των μετόχων της CSP στο μέλλον, ενώ ο κλάδος προσαρμόζεται στα πρότυπα API και την εξέλιξη του 6G», πρόσθεσε η Wettenhall. «Αλλά πρέπει να είναι ρεαλιστική. Η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν είναι μαγική – χρειάζεται τα σωστά δεδομένα, στο σωστό πλαίσιο, τη σωστή στιγμή.
[ AI isn’t magic – it needs the right data, in the right context, at the right time]
«Εκεί είναι που η 30χρονη εμπειρία της Infovista στον τομέα αποκτά κρίσιμη σημασία. Κατανοούμε την πρόθεση πίσω από τον τρόπο με τον οποίο κατασκευάζονται τα δίκτυα, μπορούμε να επαληθεύσουμε εάν ανταποκρίνονται σε αυτήν την πρόθεση και μπορούμε να βοηθήσουμε τους παρόχους να τα διαχειρίζονται δευτερόλεπτο προς δευτερόλεπτο καθώς αλλάζουν οι συνθήκες. Όταν συνδέετε αυτά τα τρία πράγματα, μπορείτε να βοηθήσετε τους παρόχους υπηρεσιών διαδικτύου να λαμβάνουν αποφάσεις πιο γρήγορα, να μειώνουν σημαντικά το κόστος λειτουργίας και να ανακατευθύνουν τους πόρους τους προς αυτό που πραγματικά έχει σημασία – τους πελάτες τους.
«Αυτόν τον μετασχηματισμό είμαστε εδώ για να επιτύχουμε και γι’ αυτό επέλεξα συγκεκριμένα να ενταχθώ στην ομάδα της Infovista. My days of raising prices for limited value, συνδυάζοντας προϊόντα με μια χαλαρή αφήγηση αξίας για να δικαιολογήσω τα ασφάλιστρα, έχουν περάσει προς το παρόν. Και το μέλλον είναι λαμπρότερο για τους καταναλωτές ως αποτέλεσμα».
Μπορείτε να ακούσετε τις εμπειρίες της Wettenhall, ειδικά στην Telstra και την Ericsson, να γίνονται φανερές, ειδικά σε αυτό το τελευταίο κομμάτι. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πόσο δεκτικός είναι ο κόσμος των τηλεπικοινωνιών στην προσέγγιση και το μήνυμά της, αλλά σίγουρα θα συμφωνήσει ότι κάτι πρέπει να αλλάξει.
Infovista appoints Amy Wettenhall as Chief Operating Officer
Paris, France – December 9th, 2025 – Infovista announced today the appointment of Amy Wettenhall as Chief Operating Officer (COO), effective immediately.
With over 20 years of global telecom, media, and technology (TMT) leadership experience driving revenue growth and transformation across top-tier international organizations, Amy Wettenhall brings extensive operational and strategic expertise to Infovista.
As COO, Wettenhall drives operational excellence across all departments of Infovista, while strengthening cross-functional execution. Her remit also includes operational leadership of key strategic initiatives as Infovista continues to scale its global footprint and accelerate delivery of intelligent network solutions for Communication Service Providers (CSPs) and Enterprises. She reports directly to CEO Rick Hamilton.
“Amy joins Infovista with a distinguished track record of leading complex, large-scale telecoms and media operations at the highest levels,” said Rick Hamilton, CEO at Infovista. “Her experience steering 5G strategy, monetization, product development and enterprise network portfolios at Telstra – combined with her proven ability to drive transformation and operational efficiency – makes her an ideal addition to our leadership team. As we continue to grow, Amy’s leadership will be critical in ensuring we deliver exceptional outcomes for our customers while scaling our operations effectively.”
Prior to joining Infovista, Amy Wettenhall served as Executive Group Owner of Mobility at Telstra, Australia’s largest telecommunications company, where she led the strategic direction and execution of Telstra’s mobility portfolio encompassing all mobile wireless products, across Consumer, Wholesale and Enterprise brands. Before Telstra, she held senior executive positions at Macquarie Group, Ericsson, and the BBC, in addition to frequent advisory to industry Private Equity funds.
On joining Infovista, Amy Wettenhall said “As an industry we’ve all seen how 5G has eroded return on equity across CSPs, which is why when looking at my next chapter in the industry Infovista was strategically a great fit. With Network optimization and monetization through AI deployment being a cornerstone of all CSP and Enterprise growth strategies, to step change innovation and delight customers globally, Infovista’s adaptable, intelligence driven product suites are uniquely positioned to help them succeed. I look forward to enhancing the company’s strategic and operational capabilities whilst delivering great value to our customers, partners and shareholders at this exciting time of AI network evolution.”
About Infovista
Infovista is the partner of choice for delivering networks people love. As a global leader, we empower Communications Service Providers and Enterprises to enhance network, service, and customer experience intelligence, driving successful business outcomes spanning the whole network lifecycle. Our suite of products and solutions is built on an open, integrated, cloud-native platform that connects the power of data, analytics, AI/ML and automation boosting efficiency, optimizing cost and accelerating time-to-revenue. Our experts deliver solutions to over 1,000 customers worldwide, including 400 Mobile Network Operators – making Infovista the preferred option for planning, optimizing, testing, assuring and monetizing mobile, fixed and private networks.
www.infovista.com
[With over 20 years of global TMT leadership experience, I have delivered revenue growth, pioneered transformation, and motivated top-performing teams across the telecoms ecosystem for top-tier international employers, including Telstra, Macquarie Group, Ericsson, and the BBC_Linkedin]
kourdistoportocali.com
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice



